Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - JimP

Σελίδες: 1 ... 1314151617 ... 22
197
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« στις: Σεπτέμβριος 18, 2016, 01:25:15 πμ »
θα ηθελα κατα την γνώμμη σου επειδή βλέπω έχεις γνώμμη, να μου πείς  πως κατανοείς τις δομές μη τυπικής εκπαιδευσης και τις δομές τυπικής και την χρησιμότητα τους. Αν θες απαντάς .

Η γνώμη μου είναι ότι δεν θα έπρεπε να χωρίζεται η εκπαίδευση σε "τυπική" και "άτυπη", πραγματικά δεν έχω κατανοήσει όσα χρόνια βρίσκομαι στο χώρο αυτό γιατί γίνεται η διάκριση αυτή. Από την εμπειρία μου στα ΔΙΕΚ μπορώ να πω ότι υπάρχουν καθηγητές και μαθητές 2 ταχυτήτων, από "σαβούρες" μέχρι άρτιους εκπαιδευτικούς και μαθητές που θα μπορούσαν να σταθούν σε ένα Πανεπιστήμιο. Δυστυχώς συμβαίνει το εξής παράδοξο για μένα, ενώ όπως έχεις γράψει πολλές φορές τα ΙΕΚ υποτιμούνται και ουσιαστικά υποβαθμίζονται, αποτελούν ως ένα βαθμό τόπους όπου μπορούν να διδάξουν εκπαιδευτικοί με υψηλά προσόντα, κυρίως γιατί τους δίνουν αυτή τη δυνατότητα. Αντίθετα η "κραταιά" δευτεροβάθμια εκπαίδευση που θεωρείται "Τυπική" θεωρεί άχρηστη την κατοχή μεταπτυχιακών και γενικά ανώτερων τίτλων και επαγγελματικής εμπειρίας, λαμβάνοντας υπόψη το χρόνο κτίσης του βασικού πτυχίου (ούτε καν το βαθμό), και την παιδαγωγική επάρκεια όπου απαιτείται...με αυτό το σύστημα όμως εδώ και δεκαετίες έχει κλειστή την πόρτα σε χιλιάδες αξιόλογους και προσοντούχους ανθρώπους, που μπορούν να δώσουν περισσότερα πράγματα στους μαθητές. Οι "σαβούρες" που δυστυχώς τυγχάνει να είναι μόνιμοι (υπάρχουν φυσικά και οι εξαιρέσεις), όχι μόνο δεν δίνουν το κάτι παραπάνω στα παιδιά, αλλά τρώνε και τη μπουκιά από το στόμα των άλλων διδάσκοντας και στη "Μη τυπική" εκπαίδευση. Ελπίζω να έγιναν κατανοητά όσα έγραψα.  Η πιο σωστή λύση είναι ο συνδυασμός του Λυκείου μαι των ΙΕΚ σε κάτι πιο οργανωμένο και ανώτερο, ενταγμένο στην κανονική εκπαίδευση, με την κατάργηση των υπαρχόντων κριτηρίων επιλογής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση...κάτι ψηλά πήγε να κάνει φέτος ο Φίλης στο θέμα της επιλογής και έπεσαν να τον φάνε οι συνδικαλιστές και δυστυχώς οι παλιοί αναπληρωτές που χρόνια τώρα καπαρώνουν εξαιτίας των μορίων τους και των καλών εποχών τις ίδιες θέσεις, αφήνοντας μόνιμα τους άλλους στην απ' έξω...
                 

198
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« στις: Σεπτέμβριος 17, 2016, 11:05:18 μμ »
Συνάδελφοι στα τηλέφωνα που δώσαν, στο θέμα του που δηλώνεις τα Ι.ΙΕΚ είπαν στην Εργασιακή, καθώς στη Διδακτική δέχονται είπαν πια μόνο από ΔΙΕΚ, όπως αναφέρει και το FAQ που βγάλαν, οπότε (αν γίνει σοβαρός έλεγχος) δεν τίθεται θέμα να δηλωθούν ''ύπουλα'' από κάποιον κάπου αυτά διπλά πχ κτλ, όμως προφανώς είναι τελικά στη κρίση του κάθε ΔΙΕΚ πώς/τι θα αναγνωρίσει. Επίσης υπάρχει στο ιντερνετ το πρακτικό των περσινών ενστάσεων όπου σε ΟΛΕΣ τις υποθέσεις σχετικά με αυτό, αποφασίσαν πώς τα Ι.ΙΕΚ μπαίνουν στην Εργασιακή. Η ερώτηση μου είναι αν, την αναγωγή σε έτη κάνουμε από ώρες, πχ 500 ώρες=1 έτος, ή από τα ένσημα, και αν από τα ένσημα, με τι διαίρεση ακριβώς. Ευχαριστώ.
Δεν αμφισβητώ αυτό που λες όμως το λογικό θα ήταν τα ΙΙΕΚ να ενταχθούν στις Δομές Μη Τυπικής Εκπαίδευσης εκτός των ΔΙΕΚ/ΔΣΕΚ, όπως τα ΚΔΒΜ και τα ΚΕΚ.

199
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« στις: Σεπτέμβριος 04, 2016, 01:55:43 πμ »

Ναι , αφτό είν το λιγκάκιον , με ... όοοοληηηη την "υπευθυνότητα" του υπ. παιδείας , γ.γ.δια βίου και ι.νε.δι.βι.μ. ..


Έβγαλαν νωρίς το μεσημέρι την προκήρυξη εγγραφών - με περιθώριο μόλις μια βδομάδα παρακαλώ λες και επρόκειτο για κανά τεφαρίκι μεταπτυχιακό-  για τα παιδιά που θέλουν , θα θελήσουν Δ.ι.εκ. , χωρίς να έχουν αναρτήσει καν τις ειδικότητες , ανά Δ.ι.ε.κ. & εκπαιδευτική περιφέρεια!...


Οι ειδικότητες , χρησιμότατες για τη μελέτη τη δική μας Εν Όψει ... όποτε "πρόσκλησης" για μας , Το Διάστημα ετούτο όμως εκ των ων ουκ άνευ για τα παιδιά , βγήκαν πολύ Αργότερα... σχεδόν βράδυ Παρασκευής!... Και όσα παιδιά είν ' απίκα.. .όσα μάθουν... όσα προλάβουν ...Πρόλαβαν!...  Τα υπόλοιπα...και μπόλικα;;;... Στα Ιδιωτικά Ι.ε.κ. ;;;.... 

E  Ya  Basta - βου' φορά μάλιστα ΣΥΝ-Καμμένη "Αριστερά" κυρ Φίλη...

Εξίσου Σημαντικό:

Ανά περιφέρεια παιδιά Σπουδαστές και , Εμείς αργότερα Εκπαιδευτές , μάλλον βρίσκουμε διάσπαρτες ... μα πολύ διάσπαρτες επιθυμητές ειδικότητες...  Κάποιες "εμπορικές" , με βάση την τρέχουσα "αίγλη" χωρίς απαραίτητα ανταπόκριση στην γ##@@αγορά εργασίας και Εν μέρει (λέω γω ...γνώμη  μου...) "βάρους" τεχνικής Σχολής , προσφέρονται πληθωριστικά. Σημαντικό Και για τα Παιδιά Και για τους Εκπαιδευτές.

Άλλες προσφέρονται είτε με "Σπάνιν" , σε σημείο ώστε Παιδί ή Εκπαιδευτής στην Αττική να ψάχνει δυο - τρεις ώρες μακρυά από το σπίτι του , είτε στην περιφέρεια να τρέχει 90 χιλιόμετρα μακρυά στον ίδιο Νομό ... είτε δυο τρεις Νομούς παραπέρα!.... Άλλες , ακόμα και στην Αττική ΔΕΝ προσφέρονται καν!...



Συνάδελφε rethimno γεια χαρά!..


Χρήσιμο μεν... διαφημιστικό δε!.....

Έχουν πέσει τόσα , μα "καλά" ..μα τσάτρα - πάτρα Κ.Ε.Κ.  ν' αποζητούν Συναδέλφους "ΜΕΙΟΝ" 150 ωρών ... μέχρι και Α.ε.ι.  μπήκαν στη φάμπρικα των σεμιναρίων , έναντι μπόλικων κατοστάρικων εβρώ...

Οι Μύθοι Λέγουσι (Πλάτων...) κοντολογίς ανερμάτιστες φήμες , ότι ο ε.ο.π.π.ε.π. θα κάνει διαγωνισμό πιστοποίησης ... κάπου μέσα Οχτώβρη , όπερ σημαίνει ότι οι υπάρχοντες μπόλικοι "άπιστοι" , δεδομένου ότι τα αποτελέσματα θ' αργήσουν , θα γίνουμε "πιστοί" ...ΕΑΝ , το Εαρινό Εξάμηνο.

Μύθοι - Ξεμύθοι , φήμες - ξεφήμες ... ο ε.ο.π.π.ε.π.  μαζεύει τα χαράτσια μας και τα Κ.Ε.Κ.  πολύ περισσότερα εβρά. 


Δημήτρη Π. γεια χαρά σου!..

Είσαι έμπειρος!..

Ξέρεις ότι πίνακας - ες ΔΕΝ υπάρχει- ουν!... Ούτε γενικά , ούτε ανά ειδικότητα.
Παίζει μόνο το μέγιστο 20 ώρες / βδομάδα για κάθε εκπαιδευτή - ασχέτως εάν τις βγάζει σε ....10 διαφορετικά Δ.ι.ε.κ.  και τον τρώνε τα χιλιόμετρα  Ή το 10 ώρες για Δ.Υ.
Οι αναθέσεις γίνονται κατά τον σχεδόν πάγιο τρόπο , που με τον ένα ή άλλο τρόπο παραλλάσουν οι ετήσιες διακηρύξεις μοριοδότησης και οι προκηρύξεις συμπλήρωσης αίτησης & συμμετοχής.

Επαναλαμβάνω το γνωστό ότι οι "πολλές" (εάν συμβούν) ώρες κάθε Συναδέλφου Μοιράζονται σε διαφορετικά Δ.ι.ε.κ.
Λογικό και Παιδαγωγικό (λέω και υποστηρίζω ξανά...). Έστω ότι είμαι ο multi επιστήμων στην ειδικότητά μου , ταλεντάρα στις Παραδόσεις - προόδους - Βαθμολογίες και με το σπαθί μου λαμβάνω 20 ώρες.  Είν' ό,τι πιο άχαρο και κακό να τις περιλάβω σε ένα τμήμα γτου ίδιου ι.ε.κ. (αυτονόητο γιατί..).
Τώρα Εάν παίζει η αφάνταστη περίπτωση , το ίδιο Δ.ιε.κ. να έχει 3, 4 , 5 και βάλε Τμήματα με διαφορετικές ειδικότητες που ταιριάζουν μαθήματά τους στην επιστημοσύνη μου...ΟΚ & νταξ' ΔΕΝ κακό ...πολλαπλά ωφέλιμο είναι ...  Πλην , όποιος Συνάδελφος το πετύχει , ας παίξει και 8πλό τακ ποτ Τζόκερ , να κερδίσει 5-6 μύρια και να διδάσκει ...που σιγά μην εξαντλείται να φτάσει 20ωρο ... για γλυκό χόμπυ!..

Αφτά.

Θ._



Οι διευθυντές ανεξάρτητα αν επιλέγουν με σωστά ή μη κριτήρια, πρέπει να παίρνουν ένα πίνακα σχετικά με τις αναθέσεις, τον οποίο δυστυχώς δεν έχει δημοσιεύσει ακόμα η ΓΓΔΒΜ, κάτι που για πρώτη φορά έχω την εντύπωση ότι έκανε φέτος ο ΟΑΕΔ. Δυστυχώς δημοσιευμένος είναι μόνο ο πίνακας που παρέθεσε ο @@ ο οποίος αναφέρεται στον προηγούμενο οδηγό ειδικοτήτων, με τις σημερινές να αποτελούν στην πλειοψηφία τους παραλλαγμένες αυτών, πχ Ειδικός Ναυτιλιακής Κατεύθυνσης που μετεξελίχθηκε σε Στέλεχος Διοίκησης & Οικονομίας στον Τομέα της Ναυτιλίας και άλλες ειδικότητες. Οι μόνοι δημοσιευμένοι πίνακες που παρατηρώ εδώ και χρόνια στο internet είναι για τις αναθέσεις των ΕΠΑΛ όπου λόγω ορισμένων παρόμοιων ειδικοτήτων με τα ΙΕΚ και τις ΕΠΑΣ του ΟΑΕΔ κάτι πάνω κάτω καταλαβαίνουμε και για τις αναθέσεις...             

200
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« στις: Σεπτέμβριος 03, 2016, 01:30:08 πμ »
Έχει κάποιος κανένα πίνακα (αν υπάρχει) με τις αναθέσεις μαθημάτων σε ειδικότητες εκπαιδευτών; Θα ήταν πάρα πολύ χρίσηνο εργαλείο για όλους μας.

201
Χοχοχοχοχοχίιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!!!!!!!!! ΩΡΑΙΟΣ  Δημήτρη Π. !.....   ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Πράγματι , Τρεις καταθέσεις ήσαντε!...

Όταν έβαλα την κάρτα κι έσγουξε ηδονικά το ΑΤΜ , στο χαρτάκιον αφτό διεπίστωσα.  Απλά , δεν έλεγε ώρα , χρονική στιγμή,  για κάθε μία.

Αγαπημένος Συνάδελφος και παλιός Συμφοιτητής,  στο Αγρίνιο (πού' χε μείνει με 2,5 εβρά) αλλά είναι γκατζετάκιας και τα δουλέβει μια χαρά αφτά τα η-μπάνκια , μου τηλεφώνησε ότι 13:00 μπαμ μπήκε ο Γενάρης ... ύστερα από 45' - 50'  ο Φλεβάρης και ύστερα πάλι από 45'- 50' ο ΚουτσοΜάρτης...



.......

Τεσπά, ετοιμάζομαι για Κραιπάλες...

Φεύγω επόμενες μέρες για Αγρίνιο - πατρικό , επιστρέφω , μετά το 15βγουστο να ΔΩ ΟΜΑΔΑ - Παναιτωλικό ο.α.κ.α.  , με αεκάκιον λαθρέμπωρος ,  επιστρέφω Αγρίνιο - Πατρικό, βλέπω και Ομάδα με Νιόνιο ν.Σμύρνης Γήπεδό μας , φεύγω για Σαλόνικα - Τούμπα να δω Ομάδα με μΠΑΟΚ θεομπαίχτη Ιβάν (τάμα τό' χω να πάω με Ομάδα Τούμπα!..)

Τσακίζω λίγο κρασάκι τώρα- ΔΕΝ πρόκαμα να πάρω Ρουμάκιον Captain Morgan


Στην Υγειά Μας Συνάδελφοι!...

Καλές διακοπές Θανάση! και όπως είπαμε , μην παρασυρθούμε από τα τρελά λεφτά  ;)

202
Το μεσημέρι που πήγα ήταν μια κατάθεση με ένα μικρότερο ποσό από αυτό που εισπράξαμε το Μάιο, πήγα ξανά το απόγευμα και είδα άλλες 2 καταθέσεις, φαντάζομαι ότι αυτό θα έγινε στους περισσότερους...Σε καλή μεριά και μην το παρακάνουμε στις σπατάλες με τα εκατομμύρια που μας δώσανε....!

203
Φτάνει πια με την καραμέλα της καθυστέρησης! το θέμα της πιστοποίησης ήταν γνωστό από παλιά ας φροντίζατε να κάνετε αίτηση και να περιμένατε 1,5 χρόνο μέχρι να γίνουν οι εξετάσεις όπως εμείς, πρόπερσι πλήρωσα 120 ευρώ από τις 3 ώρες την εβδομάδα που είχα, αγανάκτησα πια να διαβάζω να κλαίγεστε για την πιστοποίηση, κάντε αλλού την επανάσταση σας!

Το συγκεκριμένο σωματείο που υποτίθεται είμαι και εγώ μέλος, ανακάλεσε την επιστολή που έστειλαν, και θα ξαναστείλουν μετά από διαβούλευση που κάνουμε, από ότι μου είπε ένας από το σωματείο (δε ξέρω κατά πόσο ισχύει) ότι ήθελε να προλάβει τους δημοσίους υπάλληλους που θέλουν να  κάνουν και αυτοί σωματείο και να διεκδικήσουν ασφαλίστηκα μέτρα για την απόφαση που τους βάζει στο τέλος του πίνακα ???

Κι εγώ ρε φίλε πλήρωσα 120 ευρώ το Μάιο του 2014 και ακόμα περιμένω όπως και χιλιάδες άλλοι, θα πρέπει να κάνω τον ηλίθιο για να μη χρησιμοποιήσω κάποια άλλη λέξη και να πω μπράβο σε όσους έτυχε απλά να κάνουν αίτηση κάποιους μήνες πριν από εμένα; Μου είπε κανένας ότι ο ΕΟΠΠΕΠ δεν θα ξανακάνει εξετάσεις;   Μη βλέπετε το προσωπικό σας συμφέρον, το οποίο εν τέλει το έχω γράψει πολλές φορές ενισχύει τους μόνιμους ΔΥ που έχουν σχεδόν 100% πιστοποίηση ΕΚΕΠΙΣ με πιο εύκολες εξετάσεις και όχι τους πραγματικούς σας συναδέλφους. Μην ισχυρίζεστε ότι με μια πιστοποίηση γίνατε και καθηγητές πανεπιστημίου...η ευθύνη είναι καθαρά του ΕΟΠΠΕΠ και όχι των συναδέλφων που δεν πήραν ακόμα την πιστοποίηση...       

204
Καλημέρα σε όλους.
Μην τσακώνεστε για το θέμα της πιστοποίησης. Το σωστό είναι να προηγούνται οι πιστοποιημένοι. Ενημέρωση για το θέμα υπήρχε εδώ και πολύ καιρό ΚΑΙ μέσα από τα ΔΙΕΚ. Δεν υπάρχουν δικαιολογίες. Σας το λέω εγώ που έχω διδακτορικό και πήγα και έδωσα αυτές τις ανόητες εξετάσεις επειδή "έπρεπε".
Αυτό όμως που είναι πραγματικά συγκλονιστικό, καινοφανές, δίκαιο και άκρως διασκεδαστικό είναι ο παραμερισμός και η αποκαθήλωση των ΔΥ, οι οποίοι για χρόνια υπήρξαν οι νταβατζήδες των ΔΙΕΚ. Θα λέμε τα πράγματα με το όνομά τους εδώ μέσα. Αυτή η ... πατέντα που υπήρξε πέρυσι "πρώτα πληρώνονται οι ΔΥ και μετά οι ελεύθεροι επαγγελματίες" ακόμη εδώ μου κάθεται. Έχω να κάνω μερικές κρίσιμες ερωτήσεις:

(1) Έχετε να πείτε κάτι κύριοι συνάδελφοι για την απαράδεκτη επιστολή του σωματείου μας; Μην γελάτε. Μπορεί να μην το έχουμε ακούσει οι περισσότεροι (εγώ αγνοούσα την ύπαρξή του μέχρι που διάβασα αυτήν την επαίσχυντη επιστολή), μπορεί να διαφωνούμε με αυτά που λέει, αλλά ... είναι το σωματείο που μας εκπροσωπεί. Πως προέκυψε αυτό; Με την αποχή όλων μας. Όπως όλα τα συντεχνιακά σωματεία, έχει τα πάντα και συμφέρει: καταστατικό, Δ.Σ., σφραγίδα. Τι έχετε να πείτε για το γεγονός ότι η επίσημη φωνή μας διαρρυγνύει τα ιμάτιά της για τους ΔΥ; Για να καταλάβετε που έχει φτάσει η σαπίλα κύριοι ..

(2) Οι περισσότεροι Δ/ντες είναι κολλητάρια με τους ΔΥ. Στο ΔΙΕΚ της πόλης μου, ήμουνα και είμαι κάθε χρόνο σαν την μύγα μέσα στο γάλα. Τώρα θα είναι δύσκολο να τους βοηθήσουν. Οι πίνακες βγαίνουν ανά Περιφέρεια και όχι ανά Νομό, άρα αν κάποιος Δ/ντης αβαντάρει έναν ΔΥ, θα "φωνάξουν" οι υπόλοιποι. Είναι δύσκολο λοιπόν να παίξουν με τους πίνακες. Μπορεί όμως ένας Δ/ντης κατά την διαδικασία των αναθέσεων να ξεκολλήσει έναν ΔΥ από κάτω με την αιτολογία που του δίνει η εγκύκλιος; Αυτό για να το μάθουμε θα πρέπει να δούμε ΚΑΙ την εγκύκλιο των αναθέσεων.

Συμπερασματικά: μην κολλάτε τόσο πολύ με το θέμα της πιστοποίησης. ΟΛΟΙ το ξέραμε. Το μεγάλο θέμα είναι οι ΔΥ, που είναι συντεχνία και έχουν κολλητηλίκια (στην επαρχία) με όλο το προσωπικό του ΔΙΕΚ. Εδώ λοιπόν θα γελάσουμε. Φέτος όσοι ΔΕΝ είμαστε ΔΥ θα πάρουμε χαλαρά τις ώρες μας και για ό,τι απομείνει θα σκιστούν μεταξύ τους οι ΔΥ. Θα βγει πολύ βρώμικη μπουγάδα προς τα έξω κύριοι συνάδελφοι και οι ενστάσεις που θα γίνουν θα είναι μοναδικές. Όλοι οι ΔΥ, κυρίως εκπαιδευτικοί της Β'Βάθμιας, θεωρούσαν μέχρι τώρα δεδομένο και κεκτημένο τους να κάνουν μάθημα στα ΔΙΕΚ. Τώρα που θα πρέπει να μείνουν κάποιοι εκτός, θα δούμε και θα ακούσουμε πολλά. Υπάρχουν ΔΥ εκπαιδευτές στο ΔΙΕΚ της πόλης μου που έχουν προϋπηρεσία τουλάχιστον 15 χρόνια. Και κάποιοι από αυτούς καθάριζαν 10ώρα τις παχύσαρκες εποχές. Φέτος θα γελάσουμε πολύ σας λέω.

Συμφωνώ σχεδόν 100%, οι μόνες ενστάσεις μου είναι οι εξής: Πρώτον δεν είναι δίκαιο να προηγούνται οι πιστοποιημένοι εφόσον δεν γίνονται εξετάσεις κάθε χρόνο. Αφού καθυστερεί ο ΕΟΠΠΕΠ (μυρίζομαι αλλαγή στο σύστημα εξετάσεων...) το πιο σωστό θα ήταν να μοριοδοτείται η πιστοποίηση μέχρι να γίνουν οι εξετάσεις σε ετήσια βάση. Δεύτερον οι ΔΥ μη χαίρεστε αγαπητοί συνάδελφοι θα είναι και πάλι πρώτοι όχι γιατί κάνουν παρέα με τους διευθυντές των ΙΕΚ, αλλά γιατί οι περισσότεροι από αυτούς είναι πιστοποιημένοι από τις εξετάσεις του ΕΚΕΠΙΣ το 2007, τότε που οι περισσότεροι από εμάς λόγω ηλικίας και πλήρους (δε νομίζω να ενημέρωσαν όλο τον κόσμο) άγνοιας είχαμε μαύρα μεσάνυχτα για το τι σημαίνει εκπαιδευτής ενηλίκων και τέτοια...Αντί να συνασπιστούμε οι μη μόνιμοι ΔΥ - άνεργοι κα και να φτιάξουμε ένα σοβαρό και χωρίς κομματική συμμετοχή σωματείο, καθόμαστε και μαλώνουμε για την πιστοποίηση, και οι ΔΥ τρίβουν τα χέρια τους...       

205
καλά εάν είναι να πάρεις διδακτορικό για να διδάξεις σε ΙΕΚ.... θα απογοητευτείς..... γιατί θα πάρεις 5 ώρες ενώ του Λυκείου (μάγειρες, κομμώτριες, φυσιοθεραπευτές,αισθητικοί κλπ) θα έχουν πλήρες ωράριο 20 ώρών και θα σε αποκαλούν και "συνάδελεφε"!!!!! αυτή είναι η πραγματικότητα γιατί τα αντικείμενα είναι ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ, και οι εκαπιδευόμενοι έρχονται με κύριο σκοπό την επαγγελματική αποκατάσταση , ούτε οι συζητήσεις τους ενδιαφέρουν ,ούτε χαρακτήρα θα διαμορφώσουν στα 25 τους....επίσης το επίπεδο είναι συγκεκριμένο (από πλευράς υπουργείου και από πλευράς μαθητών) όσο ο καθηγητής προσπαθεί να το σηκώσει δεν του το επιτρέπουν οι παραπάνω 2 λόγοι εντός παρενθέσεως. ο ιδανικός εκπαιδευτής για ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ μάθημα είναι αυτός που έχει ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ εμπειρία και μάλιστα μάχιμος (=όχι άνεργος,οχι δ.υπάλληλος).
βέβαια στα ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ μαθήματα συμφωνώ ότι όσο μεγαλύτερο πτυχίο τόσο καλύτερα για τους μαθητές αλλά και πάλι εάν δεν έχει εμπειρία να την συνδέσει  με την "πράξη" και πάλι είναι πρόβλημα.....και τα παιδια δεν θα παρακολουθούν κατά τα γνωστά. ο σπουδαστής του ΙΕΚ ένα πράγμα θέλει από εμάς :πως να τον βοηθήσουμε να αυξήσει τις δεξιότητες του για να βρει δουλιά (μιλάω για συνειδητοποιημένο σπουδαστή και όχι αυτόν που ήρθε για άλλο λόγο:π.χ.στρατός ,δεν είχε τι να κάνει κλπ) εάν εγώ είμαι π.χ.δρ. φαρμακοποιός ποσώς τον ενδιαφέρει.......αυτός ήρθε να μάθει πχ. μασάζ ή αισθητική ή άλλα σχετικά.το υποκείμενο είναι ο μαθητής και οχι ο καθηγητής.

Ο στόχος ενός υποψήφιου διδάκτορα ή κατόχου διδακτορικού είναι προφανώς η τριτοβάθμια εκπαίδευση, από εκεί και πέρα, εφόσον η πόρτα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης είναι για αυτόν κλειστή, εφόσον δεν αναγνωρίζεται κανένα ακαδημαϊκό προσόν εκτός του βασικού τίτλου, ο δεύτερος στόχος τους είναι τα ΙΕΚ που τουλάχιστον αναγνωρίζονται τα ακαδημαϊκά προσόντα. Σε γενικές γραμμές παρατηρώ ότι ποτέ δεν είμαστε ευχαριστημένοι με τον τρόπο μοριοδότησης. Σίγουρα είναι αδύνατο να βρεθεί ένας τρόπος μοριοδότησης που να ικανοποιεί τους πάντες, δεν θα πρέπει επίσης να μπερδεύουμε τα ΙΕΚ με τις ΕΠΑΣ του ΟΑΕΔ, εκτός της κομμωτικής, της μαγειρικής και κάποιων ελάχιστων κλάδων όπου οι μάγειρες και οι κομμωτές πρέπει να είναι πτυχιούχοι ΟΑΕΔ, παλαιών ΣΤΕ του ΟΤΕΚ και ΙΕΚ Τουρισμού πλέον, οι υπόλοιπες ειδικότητες στην συντριπτική πλειοψηφία των μαθημάτων απαιτούν πτυχιούχους τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Επίσης διαπιστώνω ότι κάποιοι συνάδελφοι ζουν σε άλλη χώρα από ότι φαίνεται, ζητώντας 10ετή εργασιακή εμπειρία, προφανώς νομίζουν ότι στη χώρα μας δεν υπάρχει ανεργία και όλες οι επιχειρήσεις που έχουμε εργαστεί είναι τόσο σοβαρές που μας έχουν κατοχυρώσει όλα τα ένσημα, δεν ξέρουν φαίνεται τι σημαίνει μαύρη εργασία ή εκ περιτροπής εργασία που δυστυχώς οργιάζει σε εμάς τους εκπαιδευτικούς του ιδιωτικού τομέα...ένας καλός επαγγελματίας στον ιδιωτικό τομέα δεν σημαίνει ότι είναι και καλός εκπαιδευτικός, μην ξεχνάμε ότι ο εκπαιδευτικός πρέπει να έχει υπομονή και να διαβάζει συνέχεια, κάτι που ο επαγγελματίας μπορεί να μην το έχει...οι άνεργοι πρέπει να εργαστούν κάποια στιγμή και ναι τα ΙΕΚ για πάρα πολύ κόσμο είναι θέσεις εργασίας, αν αποκλείουμε τους ανέργους από τη μια και την άλλη εργασία που θα βρουν δουλειά; Εγώ δηλαδή που όταν δίδαξα για πρώτη φορά στον ΟΑΕΔ ήμουν χωρίς δουλειά τι θα έπρεπε να κάνει ο διευθυντής να με απορρίψει και να μη μου δώσει αυτή την έστω και με λίγες ώρες ευκαιρία; Κανένας δεν πρέπει να αποκλείεται εφόσον τουλάχιστον διαθέτει τα απαραίτητα τυπικά προσόντα. Για την πιστοποίηση είναι άδικο αυτό που συμβαίνει, διότι έχουν να γίνουν εξετάσεις εδώ και ένα χρόνο...                       

206
πολύ μελετημένη και δίκαιη η φετινή προκύρηξη.
βασικές διαφορές:
1) η ανεργία με ποσοστό είναι πολύ δίκαιη (όχι όπως πέρσυ με αλεξιπτωτιστές "ανεργους" μαιμού να παίρνουν +20!!! ξεπερνώντας διδακτορικά!!! τώρα σου λέει εάν "τάχεις" θα στα αυξήσω -εάν δεν τάχεις "όταν τα μαζέψεις έλα"...) εξάλλου μιλάμε για ινστιτούτο ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ εκπαίδευσης...
2) η πτώση του βασικού πτυχίου δεν επιβαρύνει κανέναν μια και είναι το βασικό προσόν για όλους ίσα-'ισα που με το που μίκραινε κανει να ξεχωρίζουν μεταπτυχιακά και διδακτορικα
3) η διδακτική που πέφτει το κάναν για να μπει και κανένας νέος με εμπειρία-σωστό και αυτό
Αρνητικά σημεία: που αφήνει παραθυρο στους δημοσίους υπαλλήλους με απόφαση Διευθυντή (αλλά σαυτό το κλίμα ανεργίας ποιος Διευθυντής θα τολμήσει να πάρει δημόσιο υπάλληλο???  οπότε είναι σα να μην υπάρχει)

ασάφεια:
ο δημόσιος υπάλληλος πάει τελευταίος: σε ποιον από τους  πίνακες στον "πιστοποιημένων" ή στον άλλον??

Συμφωνώ με τα παραπάνω, η δική μου εκτίμηση είναι ότι θα πάρουν και δημοσίους υπαλλήλους με τη διαφορά ότι θα είναι στο τέλος και επομένως υπάρχει η πιθανότητα να πάρουν λιγότερες  ώρες. Επιμένω ότι όσο πιο λίγοι μόνιμοι κυρίως σε ηλικίες από 50 και άνω υπάρχουν στα ΙΕΚ τόσο πιο υψηλό θα είναι το επίπεδο σπουδών, διότι οι νεότεροι που δυστυχώς είναι εκτός δευτεροβάθμιας στην πλειονότητά τους ή αναπληρωτές στην καλύτερη των περιπτώσεων, λόγω περισσοτέρων προσόντων που σχετίζονται με την τριτοβάθμια εκπαίδευση και επαφής με αυτή (πχ υποψήφιοι διδάκτορες κα) και κυρίως νοοτροπίας δεν κάνουν ένα μάθημα για να περάσει η ώρα για να αποστηθίσουν κάποια πράγματα οι εκπαιδευόμενοι στις εξετάσεις, αλλά τους βάζουν να σκεφτούν, να εκφέρουν την προσωπική τους άποψη και να συμμετέχουν σε εργασίες, εκπαιδευτικές δραστηριότητες κα...         

207
Από ότι φαίνεται εκτός της μείωσης της μοριοδότησης της ανεργίας που ήταν εξωφρενικά υψηλή, φαίνεται να αποκαθίσταται η τεράστια αδικία με τους δημοσίους υπαλλήλους οι οποίοι όπως γράφεται θα μπαίνουν στο τέλος της λίστας, όπως στον ΟΑΕΔ. Φαντάζομαι κι εγώ ότι μέσα σε αυτούς περιλαμβάνονται και οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί στα σχολεία, που σημειωτέων είναι και οι περισσότεροι πιστοποιημένοι από τις εξετάσεις του 2007 στο ΕΚΕΠΙΣ...Εάν γίνει αυτό θα ανέβει κατά πολύ το επίπεδο στα ΙΕΚ.       

208
Συγχαρητήρια Θανάση και σε όσους συμπαραστάθηκαν όχι τόσο για το αποτέλεσμα, όσο για την πρωτοβουλία να δημιουργηθεί ένας έστω και μικρός πυρήνας υπέρ των συμφερόντων των εκπαιδευτών ΙΕΚ. Κατά τη δική μου άποψη θα πρέπει να σκεφτόμαστε σιγά σιγά ένα σοβαρό και ανεξάρτητο σωματείο γιατί μόνο η πίεση και κυρίως η δημοσιοποίηση κινητοποιούν τους κρατικούς παράγοντες...Νομίζω ότι εκτός της καταβολής των δεδουλευμένων θα πρέπει να πιέσουμε προς τη κατεύθυνση της αναγνώρισης προϋπηρεσίας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και στην γενική αναγνώριση ότι σε πολλές περιπτώσεις οι  εκπαιδευτικοί των ΙΕΚ είναι κατά πολύ ανώτεροι σε προσόντα και όχι μόνο σε σχέση με τους εκπαιδευτικούς της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (κυρίως τις παλιές καραβάνες), έχοντας αποκτήσει με κόπο μεταπτυχιακά, πιστοποιήσεις....κα, μέχρι και υποψήφιους διδάκτορες έχουμε στα ΙΕΚ...Δεν είναι αδικία να αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία της δευτεροβάθμιας στα ΙΕΚ και όχι το αντίστροφο; Ιδού πεδίο δόξης λαμπρό και σκεφτείτε να βάλετε με κάποιο τρόπο και εμάς στο παιχνίδι που ζούμε στην επαρχία...       

209
Παιδιά μαζί σας!!!

210
Ο Φίλης μας περνάει για πλούσιους τώρα, τι να πω, μήπως νομίζει ότι παίρνουμε και τα ίδια λεφτά με αυτόν; Ας κάτσει 7 μήνες απλήρωτος να δει πως είναι. Βέβαια αυτός και όσοι είναι σαν κι αυτόν, μια χαρά πληρώνονται κάθε μήνα, εμείς που παίρνουμε πενταροδεκάρες ακόμα περιμένουμε...Είμαστε μαζί σε όποια προσπάθεια κινητοποίησης, αλλά θα πρέπει να σκεφτούμε πως θα γίνει πιο οργανωμένη και αποτελεσματική!     

Σελίδες: 1 ... 1314151617 ... 22

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32750
  • Τελευταία: wwwwww
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1177498
  • Σύνολο θεμάτων: 19400
  • Σε σύνδεση σήμερα: 887
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 869
Σύνολο: 869

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.102 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.