Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - happiness

Σελίδες: 1 ... 143144145146147 ... 154
2018
Μα αυτός ακριβώς ήταν ο στόχος από την ώρα που περάσαν στην δικαιοδοσία των δήμων χωρίς ουσιαστική επιπλέον χρηματοδότηση προς τους δήμους έτσι ώστε αυτοί να μπορούν να ανταπεξέλθουν σε αυτό το καινούριο "βάρος". Οι δήμοι δεν έχουν τα απαραίτητα κονδύλια για να λειτουργούν τους παιδικούς σταθμούς, το κράτος δεν τους τα δίνει, οπότε έχουν και οι δύο την "δικαιολογία" έτοιμη για να επιβληθούν τα τροφεία. Σιγά σιγά τα τροφεία είναι αναμενόμενο ότι θα φτάσουν στα επίπεδα των ιδιωτικών αφού μπήκαν και οι κρατικοί σταθμοί στη λογική να κυνηγάνε το κέρδος για να μπορούν να "σταθούν".

Συγνώμη που θα πολιτικολογήσω συνάδελφοι, αλλά κάποιοι τα λέγανε νωρίς αυτά -> ριζοσπάστης 21 Απρίλη 2001 και τα λένε ακόμα -> ανακοίνωση τοπικής οργάνωσης Πτολεμαΐδας

2019
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Απαραδεκτο!!!!
« στις: Φεβρουάριος 24, 2008, 04:45:35 μμ »
Τότε γιατί το αναφέρει εδώ;

2020
Σχολική ζώνη / Απ: 5ημερη Γ λυκείου
« στις: Φεβρουάριος 24, 2008, 12:31:10 πμ »
επειδή με απασχολεί και εμένα το θέμα (να συνοδεύσω ή όχι;) και μάλιστα πρέπει να πάρω άμεσα απόφαση, μήπως θα μπορούσαν να γράψουν τις εμπειρίες τους όσο το δυνατόν περισσότεροι συνάδελφοι ώστε να έχουμε και περισσότερο feedback εμείς οι "προβληματισμένοι"; ;)
Περιμένω ανυπόμονα!   :)

Κοίτα συνάδελφε, 2 είναι οι βασικές ερωτήσεις:
 "εμπιστεύεσαι τα παιδιά;"
" πιστεύεις ότι εάν πας μαζί τους εκδρομή θα τους προσφέρεις κάτι;"

Επί του πρακτικού μέρους του ζητήματος πάντως, θα κουραστείς υπερβολικά γιατί δεν θα κοιμηθείς πάνω από 5 ώρες για 4 βραδιές και θα 'σαι όλη μέρα στο πόδι. Αλλά άμα οι στιγμές με τα παιδιά σε "αποζημιώνουν" τότε να το σκεφτείς.

2021
Μια ιδανική λύση θα ήταν να προσπαθήσεις να μπεις σε μεταπτυχιακό σε σχολή που βρίσκεται στην ίδια (ή κοντινή ) πόλη με αυτή της κατοικίας σου. Παρόλο που οι παρακολουθήσεις είναι υποχρεωτικές, μετά από μια συννενόηση με τον υπεύθυνο καθηγητή του μεταπτυχιακού σου, θα μπορούσε να υπάρχει μία ανοχή εάν τα μαθήματα πέφτουν την ίδια ώρα με την εργασία σου. Επίσης σε μερικά μεταπτυχιακά οι φοιτητές είναι αυτοί που "ζητάνε" να γίνονται τα μαθήματα κάποιες ορισμένες ώρες ανάλογα με το πως τους βολεύει, οπότε εσύ θα μπορούσες να "ψηφίσεις" απογευματινές ώρες.
Όπως και να χει πήγαινε στο κοντινό σου πανεπιστήμιο και ζήτα πληροφορίες για το τι μπορείς να κάνεις είτε από καθηγητές είτε από άλλους μεταπτυχιακούς.

2022
συνάδελφοι, εσείς που μάθατε περισσότερες πληροφορίες, μήπως μάθατε και ποια τα οφέλη από την επιμόρφωση; .... εκτός από την επιμόρφωση φυσικά  ;D

2023
Σχολική ζώνη / Απ: Κλοπές στο σχολείο
« στις: Φεβρουάριος 23, 2008, 01:24:48 πμ »
Στο σχολείο στο οποιο υπηρετώ δυστυχώς δημιουργούνται κατα καιρούς διάφορα προβλήματα . Οποτε και προβληματιζομαι για τον χειρισμό τους . Ας ασχοληθώ όμως με το πιο πρόσφατο .
Σε κάποιο τμήμα είχαν και στο παρελθόν γίνει παράπονα για απώλεια χρημάτων και όχι μόνο . Σήμερα έμαθα τον ένοχο (περίπου) .
Επαναλήφθηκε το περιστατικό και το θέμα ξαναήρθε στην επιφάνεια . Υπάρχουν παιδιά που ξέρουν ποιος είναι ο υπεύθυνος , αλλα δεν θέλησαν να μιλήσουν γιατι το θεωρούν κάρφωμα . Ομως απο την συζήτηση που κάναμε , τα υπονοούμενα κάποιον φωτογραφίζουν .

Δεν ξέρω πως να το χειριστώ .
Θεωρείται οτι πρέπει να πιεσω τα παιδιά που ξέρουν ποιος είναι να μου πουν ?
Θεωρείται οτι ο μαθητής αυτός πρέπει να τιμωρηθεί και αν ναι με ποιον τρόπο ?

Σε πρώτη φάση αυτό που έχω κάνει είναι να συζητήσω με τα παιδιά . Για τις ευθύνες των επιμελητών , για την σοβαρότητα αυτών των περιστατικών και για την ευθύνη που έχει ο καθένας τους οταν ''παρασύρεται'' και συμμετέχει ή ''καλύπτει'' τέτοιες πράξεις .


Υποθέτω ότι θα ήταν μεγάλη βοήθεια εάν μπορούσες να καταλάβεις γιατί την κάνει αυτή την πράξη το παιδί που "φωτογραφίζεται". Δλδ είναι παιδί φτωχής οικογένειας που δείχνει απομωνομένο; είναι κακομαθημένο; το κάνει για πλάκα χωρίς να έχει συνειδητοποιήσει την σοβαρότητα της πράξης; είναι ένα "πάθος" του; (η κλεπτομανία άλλωστε είναι εξάρτηση). Εάν μπορέσεις λίγο να το ξεκαθαρίσεις αυτό με βάση την εικόνα που έχεις για τον χαρακτήρα του παιδιού ίσως θα μπορούσες να βγάλεις ένα στοχευμένο "λόγο" στην τάξη επί του θέματος.
Ως δεύτερη λύση εγώ θα προέτρεπα τα παιδιά να το λύσουν και λίγο αναμεταξύ τους. Δλδ είτε απευθυνόμενη στην τάξη, είτε σε κάποια "επιλεγμένα" παιδιά που είναι καλού χαρακτήρα και έχουν κάποια ηγετική φυσιογνωμία στην τάξη, θα τους έλεγα να πιάσουν με ευγένια το παιδί που υποπτεύονται και να προσπαθήσουν να του μιλήσουν.
Εάν πάλι δεν καταφέρνεις να βγάλεις άκρη και δεν είσαστε ως σύλλογος αρκετά σίγουροι για την ταυτότητα του δράστη, έτσι ώστε να μπορέσετε να το πάρετε παραδίπλα να του μιλήσετε χωρίς να κινδυνεύετε να είναι το λάθος άτομο, τότε ανακοινώστε στα παιδιά ότι άμα πραγματικά αυτή η κατάσταση τα ενοχλεί, τότε πρέπει να πάρουν την πρωτοβουλία να ονοματίσουν κάποιον.

2024

Η δασκάλα Χαρά Νικοπούλου είναι κόρη του προέδρου του Αρείου Πάγου. Είναι εύκολα κατανοητό ότι θα μπορούσε να υπηρετεί καλοκαίρι στη Μύκονο και χειμώνα στην Αράχωβα, αν ήθελε. Ή σε κάποιο σχολείο της Θεσσαλονίκης. Αντ' αυτού επέλεξε να υπηρετήσει στο Μέγα Δέρειο, και μάλιστα να γίνει μόνιμη κάτοικος, μαζί με το σύζυγό της. "



(άσχετα με το αν είναι αληθινή η καταγγελία) thumbs up!

2025
Σχολική ζώνη / Απ: 5ημερη Γ λυκείου
« στις: Φεβρουάριος 21, 2008, 08:46:10 μμ »
Εγώ έχω πάει μία χρονιά μόνο 5ήμερη, όπου δεν συνέβηκε μεν κάτι το τρομερό (από άποψη συμπεριφοράς των παιδιών) αλλά απλά επιβεβαιώθηκε η υποψία μου ότι η 5ήμερη από την πλευρά των καθηγητών είναι απλά ένα 5ήμερο baby-sitting όπου εσύ απλά υπάρχεις για να μπορούν τα παιδιά να ξενυχτήσουν σε κλαμπ για 4 βράδια.

2026
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: SOS-Τεστ δεξιοτήτων
« στις: Φεβρουάριος 19, 2008, 11:16:05 μμ »
Όχι. Βάλε όποιον κωδικό νομίζεις εσύ ότι είναι "κοντά" στο πτυχίο σου!

thanks :)

2027
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: SOS-Τεστ δεξιοτήτων
« στις: Φεβρουάριος 19, 2008, 04:26:17 μμ »
Θα ήθελα να κάνω μία ερώτηση σχετικά με την συμπλήρωση του εντύπου.
Υπάρχει κάποιος πίνακας αντιστοιχίας των πανεπιστημιακών σχολών με την "επιστημονική περιοχή τίτλου σπουδών" έτσι όπως αυτή αναφέρεται στην προκύρηξη; γιατί δεν είμαι σίγουρη ποιο πεδίο αντιστοιχεί στο δικό μου πτυχίο.

2028
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών
« στις: Φεβρουάριος 18, 2008, 04:46:29 μμ »
Καλημέρα
Είμαι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ
Θέλω να ρωτήσω τα εξής:
1ον )    Για οριστική τοποθέτηση, θα πρέπει πρώτα να τοποθετηθούν όσοι είναι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ πριν από μένα και μετά εγώ?????
(Σημείωση: Στην λίστα με τα μόρια είμαι πολύ χαμηλά )
Συγκεκριμένα, στο σχολείο που είμαι προσωρινά τοποθετημένος φέτος ,
η συνάδερφος που έχει οργανική θέση ξέρω ότι έχει ζητήσει βελτίωση.
Αν τελικά, «πάρει» το σχολείο που θέλει και ελευθερωθεί η θέση της, υπάρχει περίπτωση εγώ αν το βάλω πρώτη προτίμηση να το πάρω ????
2ον ) Όσοι είναι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ, έχουν την δυνατότητα να επιλέξουν σχολείο?
Εγώ είμαι χρόνια σε Ενιαίο και θα ήθελα να πάρω οργανική θέση σε Ενιαίο.
Μπορώ αν με τοποθετήσουν προσωρινά σε ΤΕΕ να το αρνηθώ ????


gdelp το γεγονός ότι υπηρετείς σε ένα σχολείο με προσωρινή τοποθέτηση δεν σου δίνει κανένα αβαντάζ σε περίπτωση που ανοίξει οργανική θέση σε αυτό (ή σε οποιοδήποτε άλλο) σχολείο. Μόνο τα μόριά σου μετράνε για το αν θα "πιάσεις" μία οργανική και φυσικά η δήλωση προτίμησης που έχεις κάνει. Εάν ανοίξει οργανική σε κάποιο σχολείο που ΔΕΝ έχεις δηλώσει αποκλείεται να την πάρεις.

Και φυσικά μπορούν να σε τοποθετήσουν με προσωρινή τοποθέτηση σε οποιονδήποτε τύπο σχολείου της Βθμιας (άρα και ΤΕΕ) και δεν μπορείς να αρνηθείς. Βέβαια στην αρχή της χρονιάς όσοι είναι ακόμα στην διάθεση του ΠΥΣΔΕ κάνουν μια αίτηση με τα σχολεία σε σειρά προτίμησης και τα κενά υποτίθεται ότι πληρώνονται με βάση αυτές τις αιτήσεις και τα μόρια των εκπαιδευτικών. Εάν κάποιος συνάδελφος με λιγότερα μόρια από σένα τοποθετηθεί σε ένα σχολείο που εσύ είχες σε υψηλότερη σειρά προτίμησης από αυτό το οποίο τελικά πήρες, τότε μπορείς να κάνεις μία ένσταση στην διεύθυνση. Αλλά μέχρι εκεί. Στην περίπτωση της προσωρινής τοποθέτησης η οποία γίνεται κάθε χρόνο για όσους είναι στην διάθεση, ακόμα και έαν δεν συμπεριλάβεις κάποιο σχολείο στην λίστα σου, η διεύθυνση μπορεί να σε τοποθετήσει εκεί ούτως ή άλλως.

Μιας και λες ότι έχεις χρόνια στην εκπαίδευση, πως και δεν έχεις καταφέρει να τα ξεκαθαρίσεις όλα αυτά μέχρι τώρα; Ελπίζω να μην σε πιάνανε "κότσο" τις προηγούμενες χρονιές :)

2029
Σχολική ζώνη / Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« στις: Φεβρουάριος 16, 2008, 06:35:01 μμ »
Happiness η διευθύντρια ισχυρίζεται ότι απαγορεύεται να τους βγάζουμε έξω,γιατί αν τυχόν τους συμβεί κάτι φέρουμε εμείς την ευθύνη.Και μιλάμε για παιδιά λυκείου,όχι δημοτικού!Και σιγά να μην ασχοληθεί η ίδια με τα παιδιά.Εδώ την πρώτη μέρα μου είπε να μπω στο τμήμα και να τους κάνω ό,τι θέλω!

Ioli δεν κατάλαβες.... σύμφωνα με τον νόμο είναι ΔΙΚΑΙΩΜΑ σου να αποβάλεις παιδιά από την τάξη (δλδ να τα βγάζεις έξω από την αίθουσα) και είναι ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ της να τα απασχολεί σε εκείνο το χρονικό διάστημα. Η ευθύνη για αυτό το χρονικό διάστημα είναι ΔΙΚΗ ΤΗΣ. Αυτό είναι (νομίζω) σαφές από τον νόμο. Μην την αφήνετε οι συνάδελφοι να σας παραμυθιάζει επειδή αυτή θέλει να χει και το κεφάλι της ήσυχο και τον κώλο της καλυμένο (συγνώμη για την έκφραση) και προτιμάει να ταλαιπωρεί εσάς. Συζήτησε με τους υπόλοιπους συναδέλφους σου και συννενοηθείτε να το θέσετε το θέμα στην διευθύντρια είτε ανεπίσημα σε μια συζήτηση είτε πιο επίσημα σε μία συνεδρίαση συλλόγου.

2030
Σχολική ζώνη / Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« στις: Φεβρουάριος 16, 2008, 02:16:25 πμ »
Πολύ ενδιαφέροντα τα μηνύματά σας!Αντιμετωπίζω και εγώ προβλήματα με ένα τμήμα.Έχουν την κακιά συνήθεια να μιλούν μεταξύ τους και για άσχετα θέματα.Επειδή μάλιστα πολλοί μαθητές είναι από άλλη χώρα μιλάνε στη γλώσσα τους.Το αποτέλεσμα;Γίνεται χάβρα Ιουδαίων!Προσπαθώ να επιβάλλω την τάξη,αλλά μάταια.Το χειρότερο είναι ότι σήμερα έκλεισε εντελώς η φωνή μου!Αν έχει κανείς καμιά παρόμοια εμπειρία ας μου πει τη γνώμη του.Έχω και την εξής απορία:στο λύκειο όταν δίνουμε ωριαία αποβολή σε μαθητή,τον βγάζουμε από την τάξη ή όχι.Η διευθύντρια λέει ότι απαγορεύεται.Αποτέλεσμα:τους κρατάω μέσα και συνεχίζουν ακάθεκτοι!

Σε αυτό απάντησε ο imak
Παράθεση
3 Οι αποβαλλόμενοι μαθηταί δύναται να παραμένουν εις το σχολείον κατά τας ώρας διδασκαλίας των μαθημάτων, απασχολούμενοι μερίμνη του Δ/ντου του Σχολείου.
Αυτό το "ἁπασχολούμενοι μερίμνη του Δ/ντου του Σχολείου" το καταλάβατε; Μπορεί να του αναθέσει εικονική εργασία στο γραφείο ή κάποια αντιγραφή .Ποιός μαθητής θα το επιθυμούσε αυτό;
Υ.Γ.Σε καμιά περίπτωση δεν τιμωρούμε με ωριαία και αφήνουμε τον μαθητή εντός τάξεως ή να περιφέρεται στο σχολείο.

Να πεις λοιπόν στην διευθύντριά σου ότι δεν μπορείς να κρατάς τα παιδιά στην τάξη και έαν θέλει να μην περιφέρονται στο προαύλιο τότε πρέπει να τους βρει αυτή κάποια απασχόληση.

Σελίδες: 1 ... 143144145146147 ... 154

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 652
Σύνολο: 654

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.077 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.