Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Alexhs_27

Σελίδες: 1 ... 1516171819
225
παιδιά εγω λέω οτι πρέπει οπωσδήποτε να στείλουμε ένσταση. δεν ξέρω αν γίνεται να στείλουμε και μέσω e-mail. πάντως εγώ οσες φορες έχω στείλει ερωτήσεις στο ασεπ, παντα μου απαντάνε μέσω e-mail και υπάρχει ένας αριθμός σαν αυτόν: "Α/Α e-mail : 1483" Δεν ξέρω αν αυτός ισοδυναμεί με αριθμό πρωτοκόλλου.
Το πρόβλημα με μένα είναι ότι δεν έχω πανεπιστημιακά παιδαγωγικά βιβλία, γιατι δε διδαχτηκα παιδαγωγικά(κλάδος οικονομολόγων). έχω μόνο βιβλία εμπορίου και δε νομίζω οτι είναι ορθό να στείλω ένσταση στηρίζοντας τα επιχειρήματα μου σ'αυτά.

Αναφέρεσαι κι εσύ στις ερωτήσεις 4 και 6?

226
κι εσυ αυτο εβαλες;;θα τρελαθουμε εντελως.παμε σουπερ διαβασμενοι και μας τα βγαζουν λαθος.αισχος

Δεν είχα αυτήν την ερώτηση στη 3π αλλά είμαι σίγουρος από τα 3 βιβλία που έχω διαβάσει ότι  σωστή απάντηση είναι η μεταγνωστική.

227
Δεν είναι καθόλου ανοησία. Το δ δεν είναι σωστό γιατί δεν είναι δυνατό να γνωρίζει κάθε παράγοντα που μπορεί να πάει στραβά, ενώ αν είναι σωστά προετοιμασμένος και κάνει καλά το μάθημά του τότε οι επιθετικές συμπεριφορές μειώνονται καθώς με τη σωστή προετοιμασία τραβάει την προσοχή των μαθητών. Κι εγώ το γ έβαλα.

Διαφωνώ. Η απάντηση δ) δεν λέει ότι αυτό που γράφεις ότι γνωρίζεις κάθε παράγοντα που μπορεί να πάει στραβά. Λέει ότι γνωρίζεις κάθε παράγοντα που συντελεί
στην επιτυχία ή στην αποτυχία. Το ρήμα συντελεί δείχνει ότι δεν είναι σίγουρη και εξασφαλισμένη η επιτυχία απλά γνωρίζεις ποιοι παράγοντες βοηθούν στην επιτυχία και ποιοι όχι. Είναι η λιγότερο απόλυτη απάντηση σε σχέση με όλες τις άλλες.

Επίσης αυτό που γράφεις, ότι δηλαδή η προετοιμασία του μαθήματος τραβάει τη προσοχή των μαθητών και με έμμεσο τρόπο μειώνονται οι επιθετικές συμπεριφορές ισχύει αλλά η απάντηση γ) δεν είναι διατυπωμένη καθόλου έτσι. Λέει ότι με το να προετοιμάζεσαι στο μάθημα γνωρίζεις ποιοι μαθητές θα εκδηλώσουν επιθετική συμπεριφορά και ξέρεις πως θα την αντιμετωπίσεις. Δεν λέει ότι η προετοιμασία έχει ως έμμεσο αποτέλεσμα τη μείωση των επιθετικών συμπεριφορών λέει ότι προετοιμασία μαθήματος σημαίνει να προβλέπεις ποιοι μαθητές θα έχουν επιθετική συμπεριφορά και πως θα αντιμετωπίσεις την επιθετική συμπεριφορά τους. Αυτό δεν λέγεται  προετοιμασία μαθήματος.

Προσωπικά δεν γνωρίζω κανένα καθηγητή που όταν προετοιμάζεται για το μάθημα προσπαθεί να προβλέψει ποιοι μαθητές θα εκδηλώσουν επιθετική συμπεριφορά. Το ότι η καλή προετοιμασία του μαθήματος θα έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση των επιθετικών συμπεριφορών είναι κάτι εντελώς διαφορετικό.

Με τον τρόπο που διατυπώνεται  η απάντηση γ) είναι 100% λάθος. Αν τη είχαν διατυπώσει όπως εσύ θα μπορούσε να θεωρηθεί σωστή.

228
βρε παιδια για την προβλεψη εχω γραψει στο φορουμ το αποσπασμα απο βιβλιο.την μεταγνωση την ειχα κανει φυλλο και φτερο,γιατι αφορα και δεξιοτητα στην ειδικη μας.ποτε εγινε γνωστικη στρατηγικη και δεν το καταλαβα;;μηπως επειδη εχουμε αποκριες αλλαξε;;

Είναι σίγουρα μεταγνωστική στρατηγική.

229
γιατι η 4 ερωτηση σε καλυπτει η απαντηση του Ασεπ? γελεια απαντηση

Έγραψα και για την 4 παραπάνω...

Η ερώτηση είναι η εξής:

4.    Μία από τις κυριότερες κοινωνικές λειτουργίες του σχολείου είναι:    
    α)    η ομαλή μετάβαση των μαθητών από μία σχολική βαθμίδα σε άλλη.   
    β)    η φύλαξη και η προστασία των μαθητών.    
    γ)    η ομαλή μετάβαση των μαθητών από μία σχολική τάξη σε άλλη.    
   δ)    μετάδοση και η απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων.    

     Ως σωστή απάντηση δίνεται η β)  αντί για τη δ). Η δ) μπορεί να θεωρηθεί κάλλιστα σωστή αφού το σχολείο καλλιεργεί και κοινωνικές δεξιότητες όπως η συνεργατικότητα κτλ... Έχω την εντύπωση πως όλα τα φροντιστήρια έχουν δώσει τη δ) ως σωστή.
    


230
    Πριν από λίγο βγήκαν οι απαντήσεις στην 3Π. Έχουν δώσει δύο απίστευτες απαντήσεις στις ερωτήσεις 4 και 6.

Στην ερώτηση 6 έχουν δώσει σαν σωστή απάντηση το γ). Ότι δηλαδή ο εκπαιδευτικός προετοιμάζει τα μαθήματα του για να αντιμετωπίσει επιθετικές συμπεριφορές των μαθητών!!!!!! Έχω δει τουλάχιστον σε δύο βιβλία παρόμοιες ερωτήσεις και δίνεται ως σωστή απάντηση το δ) ότι δηλαδή η προετοιμασία αυξάνει τις πιθανότητες για μια επιτυχημένη διδασκαλία.

Η ερώτηση είναι η εξής:

Ένας καλά προετοιμασμένος για τα μαθήματα της επόμενης ημέρας εκπαιδευτικός έχει τις περισσότερες φορές επιτυχία στη διδασκαλία του:
α)
επειδή με τον τρόπο αυτό επιλύει όλα τα προβλήματα που συναντά στη διδασκαλία του, δεδομένου ότι έχει ήδη προετοιμαστεί γι’ αυτά από το σπίτι.
β)
επειδή με τον τρόπο αυτό αντιμετωπίζει αποτελεσματικά κάθε απρόοπτο γεγονός που ενδέχεται ναπροκύψει κατά τη διδασκαλία του, δεδομένου ότι με την κατάλληλη προετοιμασία μπορεί να το έχει ήδη προβλέψει και να έχει σκεφτεί τρόπους αντιμετώπισης.
γ)
επειδή με τον τρόπο αυτό είναι σε θέση να αντιμετωπίζει με επιτυχία επιθετικές μορφές συμπεριφοράς των μαθητών, οι οποίες μπορεί να προκύψουν κατά τη διδασκαλία, δεδομένου ότι, γνωρίζοντας εκ των προτέρων ποιοι μαθητές είναι πιθανότερο να εκδηλώσουν επιθετικές μορφές συμπεριφοράς, προετοιμάζεται γι’ αυτές και για την αντιμετώπισή τους.
δ)
επειδή με τον τρόπο αυτό γνωρίζει κάθε παράγοντα που συντελεί στην επιτυχία ή αποτυχία της διδασκαλίας του, δεδομένου ότι είναι πολύ καλά ενημερωμένος από την προηγούμενη ημέρα.



Αν θεωρήσουμε ότι η γ) είναι η "ορθή" απάντηση έχω κάνει 28 σωστά και 4 λάθη στα 32.

231
   Πριν από λίγο βγήκαν οι απαντήσεις στην 3Π. Έχουν δώσει δύο απίστευτες απαντήσεις στις ερωτήσεις 4 και 6.

Στην ερώτηση 6 έχουν δώσει σαν σωστή απάντηση το γ). Ότι δηλαδή ο εκπαιδευτικός προετοιμάζει τα μαθήματα του για να αντιμετωπίσει επιθετικές συμπεριφορές των μαθητών!!!!!! Έχω δει τουλάχιστον σε δύο βιβλία παρόμοιες ερωτήσεις και δίνεται ως σωστή απάντηση το δ) ότι δηλαδή η προετοιμασία αυξάνει τις πιθανότητες για μια επιτυχημένη διδασκαλία.

Η ερώτηση είναι η εξής:

Ένας καλά προετοιμασμένος για τα μαθήματα της επόμενης ημέρας εκπαιδευτικός έχει τις περισσότερες φορές επιτυχία στη διδασκαλία του:
α)
επειδή με τον τρόπο αυτό επιλύει όλα τα προβλήματα που συναντά στη διδασκαλία του, δεδομένου ότι έχει ήδη προετοιμαστεί γι’ αυτά από το σπίτι.
β)
επειδή με τον τρόπο αυτό αντιμετωπίζει αποτελεσματικά κάθε απρόοπτο γεγονός που ενδέχεται ναπροκύψει κατά τη διδασκαλία του, δεδομένου ότι με την κατάλληλη προετοιμασία μπορεί να το έχει ήδη προβλέψει και να έχει σκεφτεί τρόπους αντιμετώπισης.
γ)
επειδή με τον τρόπο αυτό είναι σε θέση να αντιμετωπίζει με επιτυχία επιθετικές μορφές συμπεριφοράς των μαθητών, οι οποίες μπορεί να προκύψουν κατά τη διδασκαλία, δεδομένου ότι, γνωρίζοντας εκ των προτέρων ποιοι μαθητές είναι πιθανότερο να εκδηλώσουν επιθετικές μορφές συμπεριφοράς, προετοιμάζεται γι’ αυτές και για την αντιμετώπισή τους.
δ)
επειδή με τον τρόπο αυτό γνωρίζει κάθε παράγοντα που συντελεί στην επιτυχία ή αποτυχία της ιδασκαλίας του, δεδομένου ότι είναι πολύ καλά ενημερωμένος από την προηγούμενη ημέρα.

232
Ρε παιδιά ξέρει κανένας ποια είναι η βάση; ;D Δηλαδή για να ανήκει κάποιος στους επιτυχόντες θα πρέπει να πιάσει το 55% τόσο στην Α όσο και στην Β θεματική ή και με 50% στην μία ενότητα και 60% στην άλλη ανήκει στους επιτυχόντες;

  Για να πιάσει κάποιος τη βάση θα πρέπει να έχει τουλάχιστον 50 και στις δύο θεματικές ενότητες αλλά ταυτόχρονα ο μέσος όρος των θεματικών ενοτήτων να είναι τουλάχιστον 55.

233
Alexhs_27, έχεις δίκiο. Όλα αυτά που λέμε είναι απλώς εκτιμήσεις. Την πραγματικότητα θα την ξέρουμε σε μερικούς μήνες...
Πάντως αν τα αποτελέσματα της δημοσκόπησης είναι σωστά, η βάση πιστεύω θα είναι περί το 80 χωρίς προσαυξήσεις. Μακάρι να έχω άδικο και σύ να βγείς σωστός.

Η δημοσκόπηση είναι χρήσιμη και καλά έκανες και την έβαλες. Μπορούν να βγουν κάποια συμπεράσματα. Το δείγμα όμως δεν είναι αντιπροσωπευτικό. Ξέρω αρκετούς γνωστούς μου που πήγαν στο διαγωνισμό για τη πλάκα τους. Οι συγκεκριμένοι γνωρίζουν ότι δεν έπιασαν τη βάση στο γνωστικό και από την επόμενη μέρα κιόλας έπαψαν να ασχολούνται με το διαγωνισμό. Αυτοί που ξημεροβραδιάζονται τις τελευταίες 10 ημέρες σ' αυτό εδώ το φόρουμ ψάχνοντας τις σωστές απαντήσεις είναι κυρίως αυτοί που ασχολήθηκαν πιο σοβαρά με τον ΑΣΕΠ και που διατηρούν κάποιες ελπίδες. Οι υπόλοιποι αμφιβάλω ακόμα και αν γνωρίζουν την ύπαρξη αυτού του φόρουμ.

Επίσης θεωρώ απίθανο να είναι η βάση στο 80. Την προηγούμενη φορά παρόλο που τα θέματα ήταν αστεία σε σχέση με τα φετινά μόνο ένας  από  τους 500 πέρασε το 80 χωρίς τις προσαυξήσεις. Γι΄αυτό σου λέω μην απογοητεύεσαι :)

ΥΓ: Δες το αρχείο των διοριστέων το 2005 που έχω επισυνάψει.

234
Στον προηγούμενο διαγωνισμό στον οποίο οι κενές θέσεις ήταν περίπου 600, οι 500 που έπιασαν τη βάση διορίστηκαν. Η βάση των διοριστέων ήταν δηλαδή η βάση του διαγωνισμού. Ο 72ος είχε γράψει 72 περίπου και με κάποιες προσαυξήσεις πήγε στο 74. Αυτή τη φορά που οι υποψήφιοι είναι λιγότεροι και τα θέματα δυσκολότερα πιστεύω πως ο τελευταίος διοριστέος θα έχει βαθμό από 65 με 70 χωρίς τις προσαυξήσεις.
Στον προηγούμενο διαγωνισμό επειδή ήταν πολλές οι θέσεις οι ποιο πολύ πήγαν απροετοίμαστοι. Οπώτε εκτιμώ ότι θα αυξηθούν κατά πολύ οι βάσεις. Επίσης δεν είναι μόνο οι ΑΣΕΠΤΑΔΕΣ, αλλά θα εμφανιστούν ξαφνικά και άλλοι που με τον ένα ή άλλο τρόπο θα αποκτήσουν παιδαγωγική επάρκεια.

Οι βάσεις θα αυξηθούν ούτως ή άλλως. Την προηγούμενη φορά η βάση των διοριστέων ήταν η βάση του διαγωνισμού. Φέτος σίγουρα θα είναι παραπάνω... Εγώ δεν κάνω σύγκριση με τη βάση του προηγούμενου ΑΣΕΠ αλλά μόνο  με τους 72 πρώτους εκείνου του διαγωνισμού για να βγάλω κάποια συμπεράσματα. Πιστεύω ότι η βάση μαζί με τις προσαυξήσεις θα είναι γύρω στο 70.

Επίσης όταν λέω ΑΣΠΑΙΤΑΔΕΣ δεν εννοώ μόνο τους απόφοιτους της ΑΣΠΑΙΤΕ, εννοώ όλους όσους έχουν παιδαγωγική κατάρτιση. Οι περισσότεροι απ' αυτούς δεν χρειάζονται τον γραπτό διαγωνισμό.

Όλα αυτά που λέμε είναι απλώς εκτιμήσεις. Την πραγματικότητα θα την ξέρουμε σε μερικούς μήνες...

235
   Επίσης αν κάποιοι απ αυτούς που δεν είναι βέβαιοι ότι είναι μέσα στους πρώτους 48 του πίνακα που διορίζονται πάνε στον διαγωνισμό και γράψουν τη βάση και στη συνέχεια διαπιστώσουν  ότι διορίζονται και από τον πίνακα θα προτιμήσουν να διοριστούν από τον πίνακα γιατί το 40% διαλέγει πρώτο τοποθεσίες διορισμού ενώ οι ΑΣΕΠίτες παίρνουν ότι έχει απομείνει... Έτσι οι θέσεις τους θα καλυφθούν από τους επόμενους στην σειρά κατάταξης του γραπτού διαγωνισμού.

236

Μπορούμε σε πρώτη φάση να βγάλουμε τα παρακάτω συμπεράσματα (διορθώστε με αν έχω παρανοήσει κάτι):
ΠΕ19 υπάρχουν περίπου 75 με ΑΣΠΑΙΤΕ. Από αυτούς πιθανόν οι 25 να μην έδωσαν ΑΣΕΠ γιατί ελπίζουν στο 24μηνο. Από τους υπόλοιπους 50, σύμφωνα με την δημοσκόπηση  περίπου 20% έγραψαν κάτω από την βάση. Δηλαδή 36-40 έπιασαν την βάση και είναι διοριστέοι τον πρώτο χρόνο.
Οι διοριστέοι για τον δεύτερο χρόνο (άλλοι 36 ποσοστό περίπου 2% επί του συνόλου) πιθανό να ανήκουν στην τελευταία κατηγορία της δημοσκόπησης  (πάνω από 81) που έχει τώρα ποσοστό 12,8% με την παραδοχή ότι αρκετοί από αυτούς έγραψαν καλά στα παιδαγωγικά και ειδική διαδακτική.
Οι υπόλοιποι επιτυγχόντες πάνε απλώς για να μαζέψουν  μόρια.

Δεν νομίζω ότι μόνο οι 25 από ΑΣΠΑΙΤΕ δεν έδωσαν ΑΣΕΠ. Οι ΑΣΠΑΙΤΕ δεν ελπίζουν μόνο στο 24μηνο. Οι 48 από αυτούς θα διοριστούν από τον πίνακα με το 40% τα επόμενα 2 χρόνια. Αλλά ακόμα κι αν πήγαν οι περισσότεροι να δώσουν, η πλειοψηφία απ' αυτούς πηγαίνει με ελάχιστη προετοιμασία. Ξέρουν ότι αργά ή γρήγορα θα διοριστούν, και μάλιστα οι περισσότεροι τα επόμενα δύο χρόνια και δεν μπαίνουν καν σε μια τόσο ψυχοφθόρα διαδικασία. Την προηγούμενη φορά οι διοριστέοι από ΑΣΠΑΙΤΕ ήταν μόλις 7 άτομα στους 500. Τότε ήταν πολύ πιο εύκολο να πιάσεις τη βάση αλλά και πάλι δεν  μπήκαν στον κόπο...

237
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« στις: Φεβρουάριος 10, 2009, 12:56:14 πμ »
Καλά για τα παραδείγματα του βιβλίου που αναφέρονται δε θα μπω στη διαδικασία να τα περιγράψω γιατί όλοι καταλαβαίνουν ότι είναι άσχετα με τη συγκεκριμένη ερώτηση. Ας δώσω κάποια σχόλια για τη συγκεκριμένη ερώτηση.

Καθόλου άσχετα δεν είναι τα παραδείγματα. Η διαφορά είναι ότι το σχολικό βιβλίο ξεκινάει από συγκεκριμένους αλγόριθμους (ταξινόμηση και αναζήτηση), στη συνέχεια βρίσκει τις συναρτήσεις και στο τέλος υπολογίζει την πολυπλοκότητα. Στην ερώτηση του ΑΣΕΠ μας δίνεται απ' ευθείας η συνάρτηση οπότε πηγαίνουμε αμέσως στο δεύτερο στάδιο και υπολογίζουμε την πολυπλοκότητα με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που την υπολογίζει το βιβλίο.

Και η ερώτηση για συγκεκριμένο αλγόριθμο μιλάει, τον αλγόριθμο του αθροίσματος (ένας είναι όλος και όλος). Αν μπορεί κάποιος να μου βγάλει άλλο αλγόριθμο υπολογισμού (που να έχει λογική εννοείται) του αθροίσματος είναι μάγκας.

Φίλε μου η ερώτηση δεν μιλάει για κανένα συγκεκριμένο αλγόριθμο, μιλάει για συγκεκριμένη συνάρτηση. Ξαναδιάβασε την ερώτηση και πες μου που βλέπεις τη λέξη αλγόριθμο.

17. Στις παρακάτω ισότητες θεωρήστε το αριστερό μέλος ως συνάρτηση του n. Ποιά από τις ισότητες ισχύει;

ΥΓ: Λοιπόν,επειδή το έχουμε κουράσει το θέμα και επαναλαμβανόμαστε ας τ' αφήσουμε εδώ. Δε βγάζουμε άκρη... Αύριο, θα δώσει ο ΑΣΕΠ τις απαντήσεις και θα ξέρουμε στα σίγουρα.

238
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« στις: Φεβρουάριος 09, 2009, 11:40:59 μμ »
Καλά για τα παραδείγματα του βιβλίου που αναφέρονται δε θα μπω στη διαδικασία να τα περιγράψω γιατί όλοι καταλαβαίνουν ότι είναι άσχετα με τη συγκεκριμένη ερώτηση. Ας δώσω κάποια σχόλια για τη συγκεκριμένη ερώτηση.

Καθόλου άσχετα δεν είναι τα παραδείγματα. Η διαφορά είναι ότι το σχολικό βιβλίο ξεκινάει από συγκεκριμένους αλγόριθμους (ταξινόμηση και αναζήτηση), στη συνέχεια βρίσκει τις συναρτήσεις και στο τέλος υπολογίζει την πολυπλοκότητα. Στην ερώτηση του ΑΣΕΠ μας δίνεται απ' ευθείας η συνάρτηση οπότε πηγαίνουμε αμέσως στο δεύτερο στάδιο και υπολογίζουμε την πολυπλοκότητα με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που την υπολογίζει το βιβλίο.

Σελίδες: 1 ... 1516171819

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162208
  • Σύνολο θεμάτων: 19243
  • Σε σύνδεση σήμερα: 567
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 448
Σύνολο: 457

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.121 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.