Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Alexhs_27

Σελίδες: 1 ... 16171819
239
Στον προηγούμενο διαγωνισμό στον οποίο οι κενές θέσεις ήταν περίπου 600, οι 500 που έπιασαν τη βάση διορίστηκαν. Η βάση των διοριστέων ήταν δηλαδή η βάση του διαγωνισμού. Ο 72ος είχε γράψει 72 περίπου και με κάποιες προσαυξήσεις πήγε στο 74. Αυτή τη φορά που οι υποψήφιοι είναι λιγότεροι και τα θέματα δυσκολότερα πιστεύω πως ο τελευταίος διοριστέος θα έχει βαθμό από 65 με 70 χωρίς τις προσαυξήσεις.

240
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« στις: Φεβρουάριος 09, 2009, 09:09:52 μμ »

Το παράδειγμα του βιβλίου που αναφέρεις μιλάει για ταξινόμηση ευθείας ανταλλαγής (straight exchange sort). Ο συγκεκριμένος αλγόριθμος ταξινόμησης υλοποιείται με εμφώλευση βρόχων. Από τη στιγμή που κάθε βρόχος εκτελείται έως (άνω φράγμα) n φορές τότε προφανώς n*n = n^2 operations. Το βιβλίο δεν είναι αναλυτικό/σαφές σε αυτό το σημείο. Από το ΑΣΕΠ και το ΥΠΕΠΘ δεν αποκλείω τίποτα. Μην ξεχνάς ότι στο σύνδεσμο που παρέθεσες υπάρχει ειδικό αρχείο με διορθώσεις για το συγκεκριμένο βιβλίο.

Ο αλγόριθμος sigma που παρέθεσα δεν είναι σχεδόν ίδια περίπτωση με αυτή του βιβλίου. Υλοποιείται με έναν απλό βρόχο, χωρίς εμφώλευση. Συνεπώς πρόκειται για τελείως διαφορετικούς αλγορίθμους όσον αφορά την πολυπλοκότητα τους.

Δεν διαφωνώ με τίποτα από όλα όσα λες. Όλα αυτά αυτά όμως ισχύουν αν θεωρήσουμε ότι η συνάρτηση που μας δίνουν εκφράζει τον αλγόριθμο του οποίου την πολυπλοκότητα αναζητούμε. Κατά την γνώμη μου στην ερώτηση δεν περιγράφεται κανένας συγκεκριμένος αλγόριθμος.

Το παράδειγμα του βιβλίου αναφέρεται στην ταξινόμηση. Στην ερώτηση 17 δεν γνωρίζουμε και δεν μας ενδιαφέρει από ποιον συγκεκριμένο αλγόριθμο έχει προκύψει η συνάρτηση. Από το σημείο στο οποίο το βιβλίο αναφέρεται στην συνάρτηση C και μετά οι περιπτώσεις είναι σχεδόν ίδιες. Το βιβλίο περιέχει και δεύτερο παράδειγμα στην σελίδα 108,  στο οποίο και πάλι η δοσμένη συνάρτηση δεν αποτελεί κάποιο αλγόριθμο, αλλά εκφράζει τον αριθμό των πράξεων του σε σχέση με το μέγεθος εισόδου.

Με δυο λόγια πιστεύω πως αν ήθελαν να μας ζητήσουν να βρούμε την πολυπλοκότητα του αλγορίθμου αθροίσματος n όρων δεν θα το έκαναν με αυτή την εκφώνηση  η οποία δεν περιέχει καν τη λέξη αλγόριθμος παρά μόνο τη λέξη συνάρτηση.

241
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« στις: Φεβρουάριος 09, 2009, 05:34:32 μμ »
Β. Κανόνες (όπου f(n) η δοθείσα συνάρτηση):
α) Αν f(c*n) -> O(n) , δηλαδή παράλειψη της σταθεράς c.
β) Αν f(n+n^2) -> O(n^2) , δηλαδή άθροισμα όρων διαφορετικής τάξης -> καθορισμός φράγματος από το μεγαλύτερο όρο
γ) Αν f(n+2n) -> Ο(n) , δηλαδή άθροισμα όρων ίδιας τάξης -> O(n) και όχι O(n^2).

Αν και το έχω ξαναγράψει σε προηγούμενο post  πήγαινε στο σχολικό βιβλίο Ανάπτυξη Εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον κεφ.5 σελ 107. Έχει μια περίπτωση σχεδόν ίδια και την δίνει Ο(n2)
http://pi-schools.sch.gr/download/lessons/computers/lykeio/books/anaptyxh.html

Στα παραδείγματα του βιβλίου οι συναρτήσεις αυτές δεν είναι ο ίδιος ο αλγόριθμος. Είναι συναρτήσεις που δίνουν τον αριθμό των βασικών πράξεων που εκτελεί ο αλγόριθμος σε σχέση με το μέγεθος εισόδου n. Προσωπικά θεωρώ απίθανο να δώσει απάντηση ο ΑΣΕΠ που έρχεται σε αντίθεση με παράδειγμα του σχολικού βιβλίου και μάλιστα του πανελλαδικώς εξεταζόμενου μαθήματος.

242
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« στις: Φεβρουάριος 07, 2009, 11:55:09 μμ »
αυτό που λές δεν είναι δουλειά του browser, είναι του mail client...
Στην 52 σωστή απάντηση είναι η β.

   Η απάντηση είναι αποτέλεσμα της ερμηνείας της ερώτησης. Η ερμηνεία που δίνεις λόγω της λέξης "πιθανότατα" προσωπικά μου φαίνεται τραβηγμένη. Αν πάντως έχεις δίκιο, θα έχουν καταφέρει με ένα γρίφο, να απαντήσουν λάθος ακόμα και αυτοί που γνωρίζουν άριστα και τα 4 πρωτόκολλα που δίνονται ως εναλλακτικές απαντήσεις.  Νομίζω πάντως πως κανένα φροντιστήριο ούτε κανείς εδώ μέσα έχει δώσει σαν απάντηση τη β.Όσο αναξιόπιστα κι αν είναι τα φροντιστήρια νομίζω πως αυτό κάτι λέει...

243
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« στις: Φεβρουάριος 07, 2009, 08:06:09 πμ »
   Όλα τα παραπάνω ισχύουν αν θεωρήσουμε ότι η συγκεκριμένη ερώτηση σχετίζεται με αλγορίθμους και πολυπλοκότητα. Η ερώτηση όμως δεν αναφέρει τίποτα τέτοιο. Αν θεωρήσουμε ότι απλώς ψάχνουμε την τάξη μιας συνάρτησης τότε το πρόβλημα είναι ακόμα πιο απλό. Δεν μας ενδιαφέρει πόσες βασικές πράξεις θα εκτελεστούν.  Μας ενδιαφέρει μόνο το αποτέλεσμα το οποίο π.χ για n=5 είναι 5+4+3+2+1=15 άρα n*(n+1)/2. Αφού ο τύπος της συνάρτησης είναι f(n)= n(n+1)/2=n2/2 +n/2 το σωστό είναι το Ο(n2)

244
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« στις: Φεβρουάριος 07, 2009, 07:21:02 πμ »
Την αιτιολόγηση για την 17 την έχω δώσει σε προηγούμενα μου ποστ. Αν καταφέρουν να διαβάσουν κάποιοι αφήνοντας τους εγωισμούς τους στην άκρη (και αν φυσικά έχουν τις απαραίτητες γνώσεις) θα καταλάβουν το λάθος τους.

Συνοπτικά να τα αναφέρω : για να βρούμε πολυπλοκότητα μιας παράστασης - ενός αλγορίθμου επιλέγουμε την πράξη που έχει το μεγαλύτερο κόστος εκτέλεσης (εν προκειμένω η πράξη της πρόσθεσης) και υπολογίζουμε πόσες φορές εκτελείται.
Στο συγκεκριμένο παράδειγμα αν το n είναι π.χ. 5 τότε το άθροισμα ισούται με 1+2+3+4+5 οπότε έχουμε 4 πράξεις. Στην γενική περίπτωση του n έχουμε 1+2+3+...+n-1+n οπότε έχουμε n-1 προσθέσεις. Οπότε η πολυπλοκότητα είναι της τάξης του Ο(n) δηλαδή γραμμική.

Χωρίς καμία διάθεση αντιπαράθεσης πήγαινε στο σχολικό βιβλίο Ανάπτυξη Εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον κεφ.5 σελ 107. Έχει μια περίπτωση σχεδόν ίδια και την δίνει Ο(n2)
http://pi-schools.sch.gr/download/lessons/computers/lykeio/books/anaptyxh.html



Το πρόβλημα στο συλλογισμό σου είναι ότι θεωρείς ως βασικές πράξεις του αλγορίθμου τις προσθέσεις από το 1 μέχρι το 5. Θεωρείς ότι το 1+2+...+n είναι ο αλγόριθμος. Ότι δηλαδή σου δίνουν τον ίδιο τον αλγόριθμο ενώ στην πραγματικότητα σου δίνουν μια συνάρτηση με τις πράξεις που θα εκτελέσει ο αλγόριθμος σε σχέση με το μέγεθος εισόδου n. Κάθε αριθμός στα προβλήματα αυτά συμβολίζει ένα αριθμό από βασικές πράξεις π.χ συγκρίσεις στην περίπτωση της ταξινόμησης. Έτσι ο αριθμός των πράξεων δεν είναι n-1=4 αλλά 5+4+3+2+1=15 δηλαδή n*(n+1)/2.

Αν διπλασιάσουμε το μέγεθος εισόδου από n=5 σε n=10 τότε ο αριθμός των πράξεων είναι n*(n+1)/2=55 δηλαδή σχεδόν τετραπλασιάζεται γι' αυτό και η πολυπλοκότητα είναι Ο(n2)

245
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« στις: Φεβρουάριος 06, 2009, 09:07:20 μμ »
Στην ερώτηση 52
====================
Υποθέστε ότι ανοίγετε έναν υπολογιστή, ανοίγετε έναν φυλλομετρητή (browser) και πηγαίνετε στην ιστοσελίδα http://www.asep.gr. Ποιο από τα παρακάτω πρωτόκολλα πιθανότατα δεν θα χρησιμοποιηθεί κατά την εκτέλεση αυτής της πλοήγησης;
α) HTTP
β) UDP
γ) IP
δ) SMTP
====================
σωστή απάντηση είναι η β και όχι η δ. To SMTP είναι σαφές ότι δεν θα χρησιμοποιηθεί - το UDP όμως μπορεί να χρησιμοποιηθεί για DNS, μπορεί και όχι.

Πιστεύω ότι είναι η δ. Το "πιθανότατα" μάλλον πηγαίνει στο γεγονός ότι κατά πάσα πιθιανότητα δεν θα στείλουμε κάποιο email στο ΑΣΕΠ πατώντας κάποιο link του στυλ "επικοινωνία".

246
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« στις: Φεβρουάριος 06, 2009, 03:08:55 μμ »
Ο Κολλιντζάς έβγαλε διορθωμένες απαντήσεις. Νομίζω όμως πως οι απαντήσεις του έχουν ακόμα κάποια λάθη (αρκετά λιγότερα).

Η καθυστέρηση των απαντήσεων από το ΑΣΕΠ είναι απαράδεκτη.

247
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 04:24:27 μμ »
   Διαβάζω εδώ και καιρό διάφορα επιχειρήματα εναντίον του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ. Σε κάποια απ' αυτά συμφωνώ. Είναι πραγματικά εξωφρενικό να παλεύουμε για 72 θέσεις όταν βρίσκονται στην ειδικότητα της πληροφορικής 100άδες άτομα με ένα σεμινάριο κάποιων ωρών.

   Παρόλα αυτά, όταν βλέπω ότι στους περισσότερους επαγγελματικούς κλάδους αν δεν πάρεις τηλέφωνο κάποιο πολιτικό δεν έχεις καμία τύχη, θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό που στο δικό μας κλάδο υπάρχει μια διαδικασία επιλογής η οποία είναι στο μεγαλύτερο ποσοστό τουλάχιστον αδιάβλητη.

   Πολλοί υποστηρίζουν ότι δεν μπορεί μία εξέταση 4 ωρών να κρίνει αν είμαστε άξιοι να διδάξουμε. Συμφωνώ ότι δεν αρκεί. Αν η αξιολόγηση μας σταματάει στο διαγωνισμό τότε ναι υπάρχει πρόβλημα.Δεν φταίει όμως ο ΑΣΕΠ γι' αυτό αλλά η έλλειψη ουσιαστικής  αξιολόγησης μετά από τον διαγωνισμό.

    Κάποιοι άλλοι υποστηρίζουν ως λύση την επετηρίδα. Δεν μπορώ να καταλάβω με ποια λογική η παραμονή σε μια λίστα αναμονής μέχρι να έρθει η σειρά σου αποτελεί καλύτερο τρόπο αξιολόγησης από τον ΑΣΕΠ.

   Πολλοί επίσης πιστεύουν πως δεν πρέπει να δίνει ΑΣΕΠ κάποιος πτυχιούχος γιατί έτσι υποβαθμίζεται το πτυχίο του.  Αν και έχει κάποια δόση αλήθειας αυτή η άποψη, η σκληρή αλήθεια είναι ότι υπάρχουν πάρα πολλοί πτυχιούχοι οι οποίοι δεν έχουν ανοίξει βιβλίο, έχουν πάρει πτυχίο με χίλιους δυο τρόπους και δεν αξίζουν  σε καμία περίπτωση να βρίσκονται στην εκπαίδευση.

   Συμπερασματικά θα έλεγα ότι η λύση δεν είναι η απαξίωση του ΑΣΕΠ αλλά α) η βελτίωση του διαγωνισμού β) η αύξηση των ωρών διδασκαλίας στην ειδικότητα μας ούτως ώστε να αυξηθούν οι θέσεις γ) η μείωση των αποφοίτων πληροφορικής ΑΕΙ και ΤΕΙ σε ένα λογικό αριθμό ο οποίος θα μπορεί να απορροφηθεί και δ) η μετάταξη των εκπαιδευτικών άλλων ειδικοτήτων που βρίσκονται στην εκπαίδευση σε θέσεις ειδικότητας πληροφορικής στις ειδικότητες τους.
  
   Όσο οι θέσεις της ειδικότητας μας στην εκπαίδευση είναι λιγότερες από τους υποψηφίους ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ, με όλα τα αρνητικά και τα θετικά του,  θα αποτελεί την πιο αξιοκρατική λύση. Όσοι βιάζονται να τον υποβαθμίσουν και να τον απαξιώσουν ας ρίξουν μια ματιά να δουν τι συμβαίνει στους υπόλοιπους επαγγελματικούς κλάδους και ας βγάλουν τα συμπεράσματά τους...



248
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 11:50:25 μμ »
Παιδιά επειδή είστε μεγάλοιι άσχετοι τελικά: το n(n+1)/2 είναι ο τύπος υπολογισμού του αθροίσματος, δηλαδή μας βρίσκει το ζητούμενο αποτέλεσμα. Ο υπολογιστής όμως ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙ ΑΘΡΟΙΣΜΑΤΑ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΥΠΟ. Εκτός και αν είσαστε π.χ. σε κάνα Matlab. Αλλά ακόμα και αν ήξερε τότε η πολυπλοκότητα θα ήταν Ο(3) γιατί θα έπρεπε ο υπολογιστής να κάνει ΜΟΝΟ 3 ΠΡΑΞΕΙΣ, μία πρόσθεση, ένα πολλαπλασιασμό και μία διαίρεση. Αισθάνομαι βλάκας που κάθομαι και το αναλύω σε τέτοιο βαθμό αλλά αφού δεν μπορείται να το καταλάβετε από μόνοι σας, τι να πω. Αν δεν μπορείτε να καταλάβετε αυτό το πολύ απλό πράγμα ε τότε σε λάθος φόρουμ πρέπει να είμαι. Έλεος, σας δίνουν και πτυχία.

Υ.Γ. Σταματώ μέχρι να μου ζητήσουν συγνώμη αυτοί που με προσέβαλαν ...
Υ.Γ.2 Καλά τώρα σοβαρά δεν υπάρχει κάποιος που να συμφωνεί με αυτά που γράφω? ΗΜΑΡΤΟΝ

Η εκφώνηση της ερώτησης δεν  μιλάει ούτε για υπολογιστή ούτε για αλγόριθμο μιλάει απλώς για τάξη συνάρτησης...

249
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 08:43:01 μμ »
Το φροντιστήριο ΚΑΡΦΗ έχει αρχίσει να βάζει απαντήσεις. Έχει βάλει ήδη για ειδική διδακτική. Φαντάζομαι πως σύντομα θα βάλουν και γνωστικό.  Για να δούμε τι θα δώσουν κι αυτοί...

http://www.karfis.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=69&Itemid=73

250
Τελικά την 19 μάλλον την έχω κάνει λάθος. Η μοναδική μορφή διδασκαλίας πρέπει να είναι ο μονόλογος. Τα υπόλοιπα (επαγωγική, απαγωγική,αναλυτικοσυνθετική κτλ.) δεν είναι μορφές αλλά μέθοδοι διδασκαλίας. Μπέρδεψα τις μεθόδους με τις μορφές :(

251
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 11:51:33 μμ »
Ναι μωρέ. Ευτυχώς έχεις δίκιο... άρα το απάντησα σωστά.

252
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 11:38:25 μμ »
Η 43 νομιζω ειναι η β ! 100 αριθμους θα τυπωθουν!! Κάνω λάθος?
Φιλε μου, οπως βλεπεις στη δικαιολογηση το εκανα σε C και ειδα οτι ειναι 199. Και λογικα βγαινε: οι συνρτησεις που εχουν ορισμα απο 1 έως 99 τυπώνουν 2 φορές και η τελευταιοα με ορισμα 0 τυπωνει 1 φορα: 2*99+1=199

Επειδη το ζητησατε ανεβαζω το ανανεωμενες προτεινομενες απαντησεις, με πολλες αμφιβολιες. Οτι μπορουσα εκανα, μαζι με τη βοηθεια σας. 

Και εγώ σκέφτηκα με αυτό το τρόπο (2*99 + 1) και απάντησα 199. Αλλά μετά συνειδητοποίησα ότι η δεύτερη printf δεν εκτελείται αφού είναι μετά από τη f(n-1). Πως βγαίνει 199 όταν το τρέχουμε;

Σελίδες: 1 ... 16171819

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162209
  • Σύνολο θεμάτων: 19243
  • Σε σύνδεση σήμερα: 567
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 452
Σύνολο: 460

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.098 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.