Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - efterpi2

Σελίδες: 1 ... 161718
239
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: ΠΕ60 - μετα τις απαντησεις ΑΣΕΠ
« στις: Φεβρουάριος 14, 2009, 12:49:20 μμ »
κοριτσια οταν λετε να χασετε το 50αρι εννοειται να χασετε το αριστα?η να σασ μηδενισουν ολη την ερςτηση?]

240
κοριτσια, γραψατε επιστημονικη τεκμηριωση στη δραστηριοτητα?γιατι εχω ακουσει διαφορα για το τι ειναι και αν ηταν απαραιτητη!

241
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / ΠΕ60 - βαθμος γνωστικου!
« στις: Φεβρουάριος 12, 2009, 07:06:22 μμ »
ποσο υπολογιζεται τωρα που βγηκαν και τα ''επισημα''? :-[

242
6 η 7 λαθη κια μια αναπαντητη!!!μπορει οι περισοτερεσ να ειναι στο δευτερο κουτακι αλλα σκεφτητε οτι περιλαμβανει 5- 10 λαθη...δλδ σε βαθμο απο 89 μεχρι 79!!η διαφορα εινια αρκετη!
 

243
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: μετα τις απαντησεις ΑΣΕΠ
« στις: Φεβρουάριος 12, 2009, 05:23:56 μμ »
6 η 7 λαθη κια μια αναπαντητη!!!μπορει οι περισοτερεσ να ειναι στο δευτερο κουτακι αλλα σκεφτητε οτι περιλαμβανει 5- 10 λαθη...δλδ σε βαθμο απο 89 μεχρι 79!!η διαφορα εινια αρκετη!

244
6 λαθη και ενα που δεν θυμαμαι!!α!κ ενα κενο!

245
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Πώς γράψατε; - ΠΕ60
« στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 04:10:33 μμ »
9 λαθη και δυο κενα αρα 49 σωστα 49 επι 1,666= 81,634   βγαλε 9 επι 0,25 = 2,25  αρα79,384

246
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Πώς γράψατε; - ΠΕ60
« στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 03:54:10 μμ »
κοριτσια 1/4 αφαιρει το λαθοσ!!1/4=ο,25 οχι 0,45  το 1/4 τησ μοναδασ οχι του βαθμου που πιανει η σωστη.

247
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Πώς γράψατε; - ΠΕ60
« στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 02:13:42 μμ »
εγω εγραψα απλα θεμα ,γνωστικο αντικειμενο, υλικα,περιγραφη και ξιολογηση μαλλον επρεπε να γραψω περισσοτερα  :'( και στη δευτερη εγραψα 13 χαρακτηριστικα ..τι λετε ειναι αρκετα?????? εχω απελπιστει σνιφ σνιφ

248
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: πόσα λάθη κάνατε στο γνωστικό ?
« στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 02:01:52 μμ »
συμφωνω κοριτσια για 23 και 34 ειναι α και γ αντιστοιχα...εχω ενσταση ομωσ και για 37 38 και το 41!!δεν χερω σιγουρα ομωσ!αλλα 23 και 34 σιγουρα δεν ειναι σωστα!!εγω εχω 8 λαθη και ενα που αφησα κενο το 35!! :-[

249
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Πώς γράψατε; - ΠΕ60
« στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 05:34:27 μμ »
[ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΠΡΟΧΤΕΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΠΕΡΔΕΥΤΕΙ...πρωτη φορα δινω ασεπ..δεν ξερω τι να πω παντωσ το σαββατο μου φανηκαν καλα πιστευω εγραψα καλα αλλα περιμενω να δω και αποτελεσματα του ασεπ...τωρα την κυριακη στο πρωτο θεμα οχι δεν εκανα το πειραμα με την υδρογειο.ωσ τωρα ολεσ τισ γνωστεσ μου που εχω μιλησει εκαναν αυτο το πειραμα...εκανα απλα προφορικη επικοινωνια..χρησιμοποιησα την πληροφορια για τα αλβανακια χωριζοντασ τα παιδια σε ανομοιογενεισ ομαδεσ...δεν χερω αν αυτο ηθελε αλλα αυτο μου ηρθε.επιστημονικη τεκμηριωση εκανα με βιγκοτσκι μεθοδο σκαλωσια αλλα και εναλακτικη αξιολογηση.θεωρουσα παντα δυσκολο να γραψω αξιολογηση χωρισ να κανω δραστηριοτητα.απλα προτεινα τροπο για αξιολογηση μαγνητοφωνηση η αξιολογηση στην ομαδα.δεν ξερω αν αυτο ζητουσε ομωσ.οσο για το δευτερο θεμα εγραψα 13 χαρακτηριστηκα 2 σελιδεσ ..εχω ακουσει τρελα πραγματα οτι για παραδειγμα εγραψαν ολο το δεππσ.πιστευω οτι δεν χρειαζοταν τοσα πολλα απλα καποιεσ λεξεισ κλειδια...αν και εχω απογοητευθει για μενα καλιω δυο μερεσ :'(...καλα αποτελεσματα σε ολεσ... 8)

Σελίδες: 1 ... 161718

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 627
Σύνολο: 628

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.117 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.