Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - erisec

Σελίδες: 1 ... 1718192021
253
αυτο ειανι το μονο πραγμα πυο δεν θελω να κανω ..

To τι θα επιτρέψεις, εσύ το ρυθμίζεις. Δεν είναι ανάγκη να δείξεις το πρόσωπό σου ή να μιλήσεις. Μπορείς να μπεις μόνο για να ακούς, ή μόνο για να βλέπεις, ή μόνο να δείξεις την οθόνη σου (ή ένα από τα παράθυρα της οθόνης σου), ή μόνο για να βλέπεις τι κάνουν οι άλλοι, και να συμμετέχεις (αν θες) στο chat. Αν θες μπες, μόνο για να κάνουμε chat.  ---> https://meet.jit.si/pde

Φυσικά μπορεί κάποιος να ανοίξει ότι δωμάτιο θέλει. Απλά προσθέτει στο https://meet.jit.si/ ότι όνομα θέλει μετά.
π.χ. https://meet.jit.si/todwmatiomoupoukaneisdentocserei

Επίσης μπορεί κάποιος να συνδεθεί ΚΑΙ με συμβατικό τηλέφωνο. Για την ώρα βέβαια, δεν το έχει στήσει κανένας Έλληνας (υπενθυμίζω είναι opensource!), οπότε ελληνικό τηλέφωνο δεν υπάρχει στα διαθέσιμα. Μετά από όλα αυτά, απορώ γιατί υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που επιμένουν να ξεπουλάνε τα δεδομένα τους στο webex, στο zoom ή στο skype ....  :(

"Δύο πράγματα είναι άπειρα: Το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία,αν και για το σύμπαν δεν είμαι σίγουρος." --- Αϊνστάιν

Φεύγω τώρα, αλλά ας καθιερώσουμε σαν στέκι μας το  https://meet.jit.si/pde . Μπείτε, και όλο και κάποιος μπορεί να είναι εκεί για να δείτε, μιλήσετε, μοιράσετε την οθόνη σας ή το παράθυρό σας, ή ακόμα και για να κάνετε ένα απλό chat.

254
Η πλατφόρμα jtsi προσφέρει και την δυνατότητα να κανεις share το desktop σου ή κάποιο παράθυρο από το desktop σου, οπότε το μάθημα είναι παιχνιδάκι. Και μην φοβάστε, μπορείτε να μπείτε χωρίς κάμερα, χωρίς ήχο, χωρίς desktοp share.  Aπλά μόνο για να βλέπεις τι κάνουν οι άλλοι και να συμμετέχεις στο chat.

https://meet.jit.si/pde

255
θες να μου πεις οτι το webex της cisco δεν ειναι ασφαλες ;

Για μένα δεν είναι ασφαλές, γιατί δεν είναι opensource, και άρα δεν μπορούμε να ξέρουμε αν κάνει αυτά που υπόσχεται.
Το παρακάτω και ασφαλέστερο είναι (εφόσον τρέχεις τον σέρβερ), και opensource είναι.
Δοκιμάστε το τώρα! (ευκαιρία μάλιστα είναι αν γνωριστούμε τα μέλη του pde καλύτερα)
 
https://meet.jit.si/pde

256
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Μαθήματα εξ αποστάσεως...
« στις: Απρίλιος 04, 2020, 07:54:57 μμ »
Μπορούμε να ελέγχουμε  κάπως αν τα αρχεία που έχουμε ανεβάσει τα βλέπουν; Συγνώμη αν έχει απαντηθεί ξανά και μου διαφεύγει.

Ναι μπορείς, αν στήσεις έναν standalone eclass σερβερ και βλέπεις τα Log files του.

257
Για αρχή λοιπόν, μία ρεαλιστική συμβουλή προς κάθε συνάδελφο, είναι να προσθέτει σηματάκι creative commons copyright σε κάθε πρωτότυπο υλικό που δημιουργεί, αλλά και αναφορές σε υλικό που χρησιμοποιεί από άλλες πηγές. Επίσης, μία απλή κίνηση κατοχύρωσης δικαιωμάτων είναι να στέλνει κανείς στον εαυτό του με mail το υλικό που δημιουργεί. Το timestamp του server θα κατοχυρώσει τον χρόνο δημιουργίας.
Συμφωνώ σε γενικές γραμμές με το παραπάνω. Όμως υπάρχει άραγε δυνατότητα να βάλεις σηματάκι πνευματικών δικαιωμάτων σε οτιδήποτε ανεβάζεις σε καθεμιά από τις πλατφόρμες που προτείνει το υπουργείο; Δεν νομίζω.

Το ζήτημα της λογοκλοπής είναι κάτι που υπάρχει και πριν τον κορονοϊό σε οποιδήποτε υλικο ανεβάζουμε στο ίντερνετ, ακόμα και στις φωτοτυπίες που δίνουμε στην τάξη μας που μπορούν εύκολα να διαρεύσουν σε φροντιστήρια και ιδιωτικά εκπαιδευτήρια.
Ναι βρε συνάδελφε, αλλά είναι διαφορετικό να είναι το υλικό διασκορπισμένο στο ιντερνέτ, και διαφορετικό να είναι όλο το υλικό, όλων μας, κεντρικά αποθηκευμένο σε ένα σημείο. Δεν αντιλαμβάνεσαι την διαφορά;

Όσο για το δεύτερο.. κάθε εταιρία λιανικής μπορεί απλά να πάρει τα στατιστικά δεδομένα των αναζητήσεων του google . Υποθέτω ότι θα της έρθει φτηνότερα από το να αγοράσει παράνομα δεδομένα.  :-\
Ναι βρε συνάδελφε, αλλά είναι διαφορετικό να πάρεις στοιχεία από τις κατά βάση ανώνυμες αναζητήσεις στο ίντερνετ, και διαφορετικό να πάρεις στοιχεία από ένα πληθυσμό πιστοποιημένο και επώνυμο. Δεν αντιλαμβάνεσαι την διαφορά;

258
Αν είναι να ανησυχούμε συνέχεια και με το παραμικρό για τα προσωπικά δεδομένα, τότε η ΜΟΝΑΔΙΚΗ λύση θα είναι να μην μπαίνουμε στο διαδίκτυο καθόλου και να χρησιμοποιούμε ταχυδρομικά περιστέρια. Δεν ειρωνεύομαι, το εννοώ.
Δεν υπάρχει 100% ασφάλεια πουθενά στο διαδίκτυο.-

Αυτή η απλοϊκή λογική του περασμένου αιώνα, είναι αποτέλεσμα λανθασμένης παιδείας.  Δεν υπάρχει μόνο άσπρο ή μαύρο, μόνο κομμουνισμός ή καπιταλισμός, μόνο φιλελευθερισμός ή κρατισμός, μόνο ασφάλεια ή ανασφάλεια , μόνο ανησυχία για όλα ή ανησυχία για τίποτα κλπ κλπ. Υπάρχουν και οι αποχρώσεις, υπάρχει και το γκρι. Για κάθε αρρώστια, τις περισσότερες φορές δεν απαιτείται το απόλυτο φάρμακο, αλλά σωστός συνδυασμός και σωστή δοσολογία φαρμάκων, και μάλιστα φαρμάκων που ίσως το ένα να προκαλεί αντίθετα αποτελέσματα από ότι το άλλο.

Δεν υπάρχει 100% ασφάλεια πουθενά στο διαδίκτυο, αλλά μήπως είναι καλύτερα να έχουμε 50% ασφάλεια από το να έχουμε 5% ασφάλεια; Από το 5% ασφάλεια που παρέχουν οι πλατφόρμες του υπουργείου, μήπως θα ήταν καλύτερο να χρησιμοποιήσουμε πλατφόρμες (σαν και αυτές που προτείνω) που παρέχουν κάτι παραπάνω σε ασφάλεια;

Λέω εγώ τώρα......

259
Προς το παρόν ισχύει αυτό: https://www.alfavita.gr/sites/default/files/2019-12/FEK_0.pdf

196587/E2/11-12-2019

Σε εφαρμογή του άρθρου 64 του Ν.4589/2019 (ΦΕΚ 13 Α΄), μετά και την ολοκλήρωση της διαδικασίας των μεταθέσεων του Εκπαιδευτικού Προσωπικού Π.Ε και Δ.Ε. καθώς και των μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ της Ειδ.Αγωγής έτους 2020, θα εκδοθεί εγκύκλιος στην οποία θα καθορίζονται ο χρόνος και ο τρόπος υποβολής των αιτήσεων μετάταξης:

Α. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ από:


1. κλάδο σε κλάδο της Α/θμιας Εκπαίδευσης

2. κλάδο σε κλάδο της Β/θμιας Εκπαίδευσης

3. κλάδους της Α/θμιας Εκπαίδευσης σε κλάδους της Β/θμιας Εκπαίδευσης και αντίστροφα

4. κλάδους της Β/θμιας Εκπαίδευσης σε κλάδους της Β/θμιας Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης και αντίστροφα


5. κλάδους της Α/θμιας Εκπαίδευσης σε κλάδους του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) της Ειδικής Αγωγής

6. κλάδους της Β/θμιας Εκπαίδευσης σε κλάδους του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) της Ειδικής Αγωγής

7. θέσεις Ε.Δ.Ι.Π. /Ε.Ε.Π. της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε κλάδους της Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης

Β. ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (ΕΕΠ) & ΕΙΔΙΚΟΥ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (ΕΒΠ) από:

1. κλάδους μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σε κλάδους Α/θμιας Εκπαίδευσης

2. κλάδους μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σε κλάδους Β/θμιας Εκπαίδευσης

3. κλάδους μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σε κλάδους μελών ΕΕΠ

Ως εκ τούτου παρακαλείσθε να μην αποστέλλετε στις υπηρεσίες μας αιτήσεις που αφορούν στις ανωτέρω κατηγορίες μετατάξεων και να ενημερώσετε σχετικά τους εκπαιδευτικούς και τα μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ της περιοχής ευθύνης σας. Επιπλέον σας γνωρίζουμε, ότι όσες αιτήσεις των κατηγοριών αυτών έχουν ήδη σταλεί στις υπηρεσίες μας δεν θα ληφθούν υπόψη.

Τώρα μάλιστα. Μπήκαμε σε endless loop !
 ;D

260
το ξερω .. προτειμω το github

Εγώ πάντως από τότε που η Microsoft αγόρασε το github, έχω μετακομίσει στο gitlab.

Αλλά τα δύο παραπάνω είναι εργαλεία για προγραμματιστές. Δύσκολα θα τα κατανοήσουν οι εκπαιδευτικοί.
Γιαυτό δεν τα προτείνω, προτείνω κάτι απλό και κατανοητό που να μπορούν να το καταλάβουν οι εκπαιδευτικοί (για τους μαθητές δεν ανησυχώ, αυτοί σίγουρα μπορούν).

261
λεω να κανω ενα repository στο github για ασκησεις :P

To github είναι της Microsoft.
Καλύτερα χρησιμοποίησε το gitlab.

262
και απο browser Μπορει να το κανει ..

Όχι , αν χρησιμοποιείς εσύ έναν ασφαλή browser, δεν έχεις κανένα πρόβλημα. Η τουλάχιστον πολύ λιγότερα προβλήματα. Αν όμως δέχεσαι να κατεβαίνουν εκτελέσιμα στον υπολογιστή σου (όπως κάνουν κάποια άλλα προγράμματα που συστήνει το υπουργείο) αυτό σημαίνει ότι δίνεις σε αυτόν που έχει φτιαξει το exe πλήρη δικαιώματα, ώστε να σε ελέγχει αν το επιθυμεί (ή αν το επιθυμήσει στο μέλλον). Επίσης να έχετε υπόψη ότι μπορεί άλλο exe να στέλνει σε μένα, και άλλο σε εσένα, βασισμένοι στα στοιχεία που τους έχεις δώσει. Δεν είναι δηλαδή ανάγκη όλα τα exe να είναι παγιδευμένα. Έχουν την δυνατότητα να παρακολουθούν μόνο όσους έχουν βάλει στόχο, και αυτό είναι που κάνουν. Γιατί αν όλα τα exe ήταν παγιδευμένα, τότε κάποιος θα μπορούσε να αποδείξει ότι παγιδεύουν τον κόσμο. Ενώ αν έχουν παγιδεύσει μόνο εσένα, άντε να αποδείξεις ότι το κάνουν!!!

Σε κάθε περίπτωση, αν θες να μπορείς να φεύγεις και εκτός browser, μπορείς να χρησιμοποιήσεις το riot.im, το οποίο αν και βασικά παίζει εντός browser, σου δίνει και δυνατότητες να το σετάρεις με τέτοιο τρόπο ώστε να εκτελεί και εξωτερικούς ιστοτόπους (οι οποίοι μπορούν να έχουν μη ασφαλή πολιτική και να απαιτούν εγκατάσταση exe εκτός browser, για να παίξουν)

263
αν κελισω τον firefox θα δουλευει ;ο ταν λεω desktop εκδοση (desktop εφαρμογη δεν ειναι τα web sites) εννοω τρεχει εξω απο web browsers ;

Μα γιατί να τρέχει εκτός browser? Τον να σε αναγκάζει κάποιος να εκτελέσεις το exe του, είναι κενό ασφαλείας! Αύριο μπορεί να σου στείλει ιό μέσα από αυτό το exe.

264
εχεις αρκετο bandwidth γιανα σηκώσεις δικο σου server ..;
Ναι έχει. Στην ανάγκη σηκώνεις έναν virtual server σε κάποιο σημείο του δικτύου που εσύ εμπιστεύεσαι.

και βλέπω οτι το jitsi δεν έχει desktop εφαρμογή

Φυσικά και έχει! Παίζει κατευθείαν στον browser!
https://meet.jit.si/

265
Αναρωτιέμαι όμως τι σόι φαγούρα έχουν για τα δεδομένα του σχολικού δικτύου. Τι επιθυμούν να ανακτήσουν; Τα ονοματεπώνυμα των καθηγητών και μαθητών; Τους αριθμούς μητρώου; Άντε, στο τσακίρ κέφι, τις διευθύνσεις που έχουμε δηλώσει οι καθηγητές; Σε τι θα τους χρησιμεύσουν αυτά για να βγάλουν λεφτά;
Είναι ειλικρινής απορία και όχι ειρωνική γιατί με τη δική μου λογική, αξία έχουν τα δεδομένα που θα χρησιμοποιηθούν είτε για άμεση κλοπή λεφτών (τράπεζες), είτε για διαφημιστικούς σκοπούς (καταναλωτικές συνήθειες, κοινωνική δικτύωση), είτε ως κρυφά resources (για αποστολή spam mail ). Δεν νομίζω ότι τα δεδομένα του σχολικού δικτύου θα χρησιμεύσουν από αυτές τις απόψεις σε κανένα hacker.

Έχω μια ιδιωτική σχολή, και θέλω να δω τι διδάσκουν όλοι οι εκπαιδευτικοί ώστε να υποκλέψω καλές εκπαιδευτικές πρακτικές και να βελτιώσω την σχολή μου.
Έχω μια διαφημιστική εταιρία ή μια εταιρία εισαγωγής ή κατασκευαστική, και θέλω να δω αν οι δάσκαλοι βάζουν στα παιδιά ασκήσεις ζωγραφικής (και πόσες) , έτσι ώστε να ξεκινήσω διαφήμιση για μολύβια (ή εισαγωγή-παραγωγή μολυβιών)

Θέλεις και άλλα παραδείγματα;

266
μπα εγω λεω να αφαιρεσουμε και μικροφωνο και καμερα  και να το κανουμε το μαθημα πληκτρολογωντας ..

Δεν θα διαφωνήσω σε αυτό.

Ο συνδυασμός jitsi meet (ή ακόμα καλύτερα jitsi server που θα τον ελέγχω εγώ μιας και θα είναι είτε σπίτι μου, είτε στο σχολείο, είτε σε κάποιον διαδικτυακό virtual server που εμπιστεύομαι) + κάτι σαν το Morphvoxpro (θα προτιμούσα κάτι ανάλογο σε opensource, αλλά δυστυχώς δεν έχω βρει ακόμα κάτι αξιόλογο) είναι οι ελάχιστες προδιαγραφές που δέχομαι για να κάνω σύγχρονο τηλεμάθημα, και φυσικά θα το κάνω μόνο στην περίπτωση που μου βάλουν το μαχαίρι στο λαιμό.

Φυσικά και προτιμώ να κάνω μάθημα πληκτρολογώντας. Αλλά ακόμα και σε αυτή την περίπτωση, όχι πληκτρολογώντας σε μια οποιαδήποτε πλατφόρμα ασύγχρονης , αλλά πληκτρολογώντας σε μια πλατφόρμα ασύγχρονης που να έχει δυνατότητες end2end κρυπτογράφησης, όπως για παράδειγμα το riot.im.

Σελίδες: 1 ... 1718192021

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162193
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 679
Σύνολο: 693

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.055 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.