Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - sirina

Σελίδες: 1 ... 181920
267
Καλησπέρα!

Βρήκα μια μαθήτρια που είναι στην τελευταία τάξη του Οαεδ και θέλει να δώσει πανελλαδικές. εγώ θα την διδάξω εκθεση. Οι εξετασεις ειναι ιδιες με του ΤΕΕ? Και ποια ειναι η υλη?

Ποιες οι θεματικες ενοτητες και ποιο ειναι ενα καλο βοηθημα για μενα?

Ευχαριστω.

268
Σε ευχαριστω πολυ!

Συγγνωμη για το θαρρος μηπως οι σημειωσεις σου ειναι δακτυλογραφημμενες να μου τις δειξεις να παρω μια ιδεα? Ειμαι σε πανικο.. :(

269
Σημερα πηρα την μεγαλη αποφαση να παρω τα βιβλια για παιδαγωγικα και διδακτικη.

Αγορασα λοιπον τα εξης: Παιδαγωγικη Ψυχολογια (Καψαληε), Στρατηγικες διδασκαλιας (Ματσαγγουρας), Η διδασκαλια του ποιηματος, σπανος. Επισης, βρηκα τα βιβλια του καθηγητη και τις οδηγιες του υπουργειου. Επαρκουν αυτα η πρεπει να βρω και τιποτα αλλο?

270
Μαριον,

αυτα που λες σκοπευα να κανω αλλα δεν εχω καταλαβει αν πρεπει να διαβασω πχ απο την λογοτεχνια μονο τα 20 συγκεκριμενα ποιηματα της υλης να διαβασω η ολο το βιβλιο απο την αρχη ως το τελος.

271
Καλημέρα!

Σκέφτομαι να δωσω διδακτικη στα νεα και εχω την εξης απορια: πρεπει να διαβασουμε ολα οσα εχουν ολα τα βιβλια λογοτεχνιας και εκθεσης η μονο αυτα που ειναι μεσα στην ύλη?

272
Δηλ για επιταφιο, αντιγονη, ηθικα μαθαινουμε μεταφραση, σχολια, συντακτικο κτλ, ενω επιπλεον διαβαζουμε και γενικα και αοριστα μια ιστορια αρχαιας ελληνικης γραμματειας? ???

273
Διαβαζω τωρα την προκηρυξη και αναρωτιεμαι:

Για τα αρχαια λεει οτι πρεπει να ξερουμε τις περιοδους αναπτυξης και τα ειδη λογου οπως και τεσσερις συγκεκριμενους συγγραφεις. Παρακατω ομως λεει οτι στην εξεταστεα υλη ειναι η αντιγονη, ο επιταγιος και τα ηθικα νικομαχεια. Δηλ μονο αυτα? Τιποτα αλλο? Εχω δει ερωτησεις σχετικα με τραγωδιες η και αλλα εργα. Για να μην πολυλογω, τι στο καλο διαβαζουμε στα αρχαια?

Και που μπορω να βρω ολα τα παλια θεματα?

274
Αν υποθεσουμε οτι διαβαζω ολα αυτα τι πιθανοτητες εχω ουτε σε ενα μηνα να εχω βγαλει την υλη?

Κακός μπελας ο Ασεπ, πολυ κακος. Αληθεια, ολα τα μεταπτυχιακα μετρανε με 3 μορια?

275
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Έχω χάσει τα αυγά και τα πασχάλια.. :-[
« στις: Σεπτέμβριος 12, 2007, 03:40:44 μμ »
Καλησπέρα συνάδελφοι!

Φέτος αποφοίτησα απο το Φιλολογικό του ΑΠΘ(ειδικευση ΜΝΕΣ). Άρχισα να ψάχνω τι πρέπει να διαβασω και με επιασε ενα φοβερό αγχος. Βέβαια είδα κάποιες συζητήσεις και πήρα ιδεες, όπως π.χ ότι πρέπει να προσεξω τα βιβλία του καθηγητη κτλ. Καμία άλλη πρόταση?

Θα ήθελα όμως και την γνώμη σας σχετικά με τα μεταπτυχιακά. Αξίζει το κόπο? Και σε ποιά σχολή? Με μια μικρή έρευνα βρήκα ενα μεταπτυχιακό στο ΦΠ του ΑΠΘ σχετικά με την διδακτική μεθοδολογία. Δεν ειχα σκεφτεί ποτέ να κανω μεταπτυχιακό, αλλα διαβαζοντας τα ποστ σας διαπίστωσα οτι πολλοι απο εσας εχετε και με (ξανα)επιασε το αγχος.

Να μπω στο τριπάκι να διαβασω και να δωσω σε ενα μηνα τις εξετάσεις? Αλλα τι να διαβασω? Ειδα την προτεινομενη  βιβλιογραφία και με επιασε ιλιγγος.

Συγγνώμη για το μεγαλο ποστ αλλα ειμαι πραγματικα σε αδιεξοδο.. :'(

Ι. ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

1.   Θεματικοί άξονες:
1.1.   Σημαντικοί σταθμοί της νεοελληνικής εκπαίδευσης (19ος και 20ός αιώνας)
1.2.   Η προβληματική της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης στην Ελλάδα: απόπειρες, νομοσχέδια, υλοποίηση, κριτική

2.   Ενδεικτική βιβλιογραφία
Δημαρά Α.: Η μεταρρύθμιση που δεν έγινε, τόμοι Ι και ΙΙ, Αθήνα 1973.

Δημαρά Α.: Ιστορία της εκπαίδευσης, στο: Ιστορία του Ελληνικού Έθνους, Εκδοτική Αθηνών, τόμοι ΙΓ΄ κ.ε., Αθήνα.

Τερζή Ν.Π.: Η Παιδαγωγική του Αλεξάνδρου Δελμούζου, Θεσσαλονίκη 20062.

Τερζή Ν.Π.: Εκπαιδευτική πολιτική και εκπαιδευτική μεταρρύθμιση, Θεσσαλονίκη 1993.

ΙΙ. ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ

1.Θεματικοί άξονες:
1.1.   Το σχολείο ως θεσμός: προέλευση και εξέλιξη του, βασικές λειτουργίες του, κριτική του σχολικού θεσμού
1.2.   Το έργο του εκπαιδευτικού από κοινωνιολογική σκοπιά, εκπαιδευτικός και μαθητής – παιδαγωγική αλληλεπίδραση στη σχολική τάξη
1.3.   Προγράμματα διδασκαλίας: Βασική ορολογία και ιστορικά στοιχεία, σχεδιασμός και αξιολόγηση προγραμμάτων διδασκαλίας
1.4.   Μεθόδευση της διδακτικής διαδικασίας: Σχεδιασμός, διεξαγωγή και έλεγχος του αποτελέσματος της διδακτικής διαδικασίας – αξιολόγηση της σχολικής επίδοσης

2. Ενδεικτική βιβλιογραφία
Ingenkamp, K.: Εγχειρίδιο Παιδαγωγικής Διαγνωστικής, Θεσσαλονίκη 1990.

Μιχαλακόπουλου Γ.: Το σχολείο και η σχολική τάξη, Θεσσαλονίκη 1997.

Νημά, Ε. / Καψάλη, Α.: Σύγχρονη Διδακτική, Θεσσαλονίκη 2002.

Ξωχέλλη Π.Δ.: Σχολική Παιδαγωγική, Θεσσαλονίκη 2005.

Παπαναούμ, Ζ.: Το επάγγελμα του εκπαιδευτικού, Αθήνα 2003.

Χατζηδήμου, Δ.: Προετοιμασία και σχέδιο μαθήματος. Συμβολή στον προγραμματισμό της διδασκαλίας, Θεσσαλονίκη 2002 (ανατύπωση).

Χατζηδήμου, Δ., Στραβάκου, Π., Κουγιουρούκη, Μ.: Οι κατ’ οίκον εργασίες μέσα από την ανίχνευση της ελληνικής και διεθνούς εμπειρίας, Θεσσαλονίκη 2007.

Χατζηδήμου, Δ.: Εισαγωγή στη Θεματική της Διδακτικής. Συμβολή στη θεωρία και στην πράξη της διδασκαλίας, Θεσσαλονίκη 2007.

ΙΙΙ. ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

1.   Θεματικοί άξονες:
1.1.   Οι μακροκοινωνιολογικές λειτουργίες του σχολείου: μετάδοση προσόντων, επιλογή, ενσωμάτωση και νομιμοποίηση
1.2.   Συνθήκες και παράγοντες σχολικής κοινωνικοποίησης
1.3.   Δομικές και ερμηνευτικές προσεγγίσεις για την ανάλυση του σχολείου
1.4.   Η κοινωνική δυναμική της σχολικής τάξης

2. Ενδεικτική βιβλιογραφία
Blackledge, D. / Hunt, Β.: Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης (μετ. Μ. Δεληγιάννη), Αθήνα 1995.
Parelius, R. / Parelius A.: The Sociology of Education, New Jersey 19872.

Κελπανίδη Μ.: Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης: Θεωρίες και πραγματικότητα, Αθήνα 2002.

Φραγκουδάκη Α.: Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης, Αθήνα  1985.


IV. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ

1.Θεματικοί άξονες:
1.1.   Επιστημολογικές προϋποθέσεις της παιδαγωγικής έρευνας
1.2.   Ερμηνευτική και εμπειρική προσέγγιση στην παιδαγωγική έρευνα
1.3.   Φάσεις ερευνητικής διαδικασίας, επιμέρους μέθοδοι έρευνας και τεχνικές συλλογής δεδομένων, ανάλυση δεδομένων

2. Ενδεικτική βιβλιογραφία
Cohen, L. / Manion, L.: Μεθοδολογία εκπαιδευτικής έρευνας (μετ. Μητσοπούλου/Μ. Φιλοπούλου), Αθήνα 1997.
 
Γέμτου, Π.: Μεθοδολογία των Κοινωνικών Επιστημών, τόμ. 1 και 2, Αθήνα 1984.

Κελπανίδη, Μ.: Μεθοδολογία της παιδαγωγικής έρευνας με στοιχεία στατιστικής, Θεσσαλονίκη 1999.

Παρασκευόπουλου, Ι.: Μεθοδολογία επιστημονικής έρευνας, τομ. 1 και 2, Αθήν
βιβλιογραφια

Σελίδες: 1 ... 181920

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162169
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 805
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 764
Σύνολο: 776

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.065 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.