Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Νίκος

Σελίδες: 1234
29
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« στις: Φεβρουάριος 01, 2009, 09:54:46 μμ »
ερώτηση από ιστορία: αυτή για μετά την έκβαση του κριμαϊκού, τι απαντήσατε?


νομίζω γ)
Προκάλεσε αποκλεισμό του ελληνικού εμπορικού ναυτικού από τη Μαύρη Θάλασσα.

Στην ιστορία του ελληνικού Εθνους γίνεται αναφορά στην αλλαγή πολιτικής της ρωσιας υπερ των βουλγάρων.
Για αποκλεισμο του ελληνικου εμποριου απο τη Μαύρη θάλασσα δεν αναφέρει κατι.

Επίσης οσον αφορά τον Λουκή Λάρα στο παρακατω λίνκ αναφέρει οτι και στην πρωτοπρόσωπη αφήγηση μπορούμε να έχουμε αφηγητη παντογνώστη όπως συμβαίνει πχ στον Λ.Λάρα.
http://dspace.flinders.edu.au/dspace/bitstream/2328/3288/1/475-484_agelatos%20Gr.pdf

 

30
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« στις: Φεβρουάριος 01, 2009, 09:48:31 μμ »
στην πρώτη αναφέρομαι, αθροίζεται ο βαθμός από αρχαία, νέα, ιστορία και διαιρείται μετο 3; δε χρειάζεται σε κάθε μια να γράψεις 50; αν δλδ έχεισ 40 ιστορία, 50 λογοτεχνεία και 60 νέα και με ΜΟ 50 θεωρείται η ενότητα περασμένη?

Ναι στην πρώτη θεματική ενότητα (γνωστικό αντικείμενο) θα πρέπει συνολικά να έχεις πιάσει το 50/100.

31
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« στις: Φεβρουάριος 01, 2009, 09:45:45 μμ »
ερώτηση από ιστορία: αυτή για μετά την έκβαση του κριμαϊκού, τι απαντήσατε?


Για τις βουλγαρικες εθνικές διεκδικήσεις.

32
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« στις: Φεβρουάριος 01, 2009, 09:42:02 μμ »
Στις δύο θεματικές ενοτητες θα πρέπει να έχεις πιάσει από 50/100 στην καθεμιά και στο σύνολο 55/100.
Αναγράφεται καθαρά στην προκύρηξη του διαγωνισμού στην εφημερίδα της κυβερνήσεως.

33
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« στις: Φεβρουάριος 01, 2009, 09:34:21 μμ »
Τελικά η απάντηση στην στατιστική μεθοδο για τα ιαμβικά τρίμετρα ποιά είναι ;
Στα νέα στην ερώτηση για τον Λ.Λάρα η απάντηση είναι παντoγνώστης ή αυτοδιηγητικός ;
Τέλος στην ιστορία σχετικά με τα νησια του Ανατολικού Αιγαίου η σωστή απάντηση είναι η συνθήκη των Σεβρών ή του Βουκουρεστίου ;

34
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« στις: Φεβρουάριος 01, 2009, 09:16:54 μμ »
Στο γνωστικό αντικείμενο τα θέματα των αρχαίων μου φάνηκαν βατά, τα νέα ελληνικά μετρίας δυσκολίας αλλά τα θέματα της ιστορίας ειδικά της νεότερης αρκετά δύσκολα και διφορούμενα.
Τα παιδαγωγικά ήταν σχετικά εύκολα αλλά θεωρώ οτι υπήρχαν κάποιες παγίδες και οι ειδικές διδακτικές μου φανήκαν αρκετά δύσκολες.

35
Παρότι θα εξεταστώ στην Αθήνα κατανοώ το άγχος και την αβεβαιότητα των συναδέλφων που τα εξεταστικά τους κέντρα βρίσκονται στην επαρχία και ίσως αντιμετωπίσουν σοβαρά προβλήματα στις μετακινήσεις τους.
Δυστυχώς αυτή είναι άλλη μια αρνητική παράμετρος της αξιολόγησης μας μέσω ΑΣΕΠ που επιβεβαιώνει οτι στην πραγματικότητα το Υπουργειο Παιδείας  επιδιώκει απλά την πλήρωση των κενών θέσεων στην Α/θμια και Β/θμια εκπαίδευση (κατωτέρων των πραγματικών οργανικών αναγκών) και οχι την αντικειμενική αξιολογηση μας (βλ πίνακες, τρίτεκνους κτλ).
Πάμε λοιπον να σφαχτούμε 80000 πτυχιούχοι, που έχουμε βγάλει τοσα χρονια τα ματια μας στα θρανία και στις εξετάσεις, για 5000 θέσεις και από Δευτέρα έχει ο θεός...

36
Η επιλογή αναβολής ή όχι του διαγωνισμού απ'ότι φαίνεται θα ληφθεί προς το τέλος της εβδομάδας και θα κριθεί από την πορεία των κινητοποιήσεων των αγροτών.Γι'αυτό άλλωστε δεν βγάζει προς το παρόν ανακοίνωση ο ΑΣΕΠ.
Πάντως αν η τωρινή κατάσταση με τους αποκλεισμούς δρόμων παραμείνει ως έχει μέχρι την Πέμπτη πιστεύω ότι την Παρασκευή θα εκδοθεί απόφαση αναβολής, η τουλάχιστον έτσι πρέπει να γίνει γιατί θα είναι τρομερά άδικο οι συνάδελφοι που εξετάζονται στην επαρχία να περάσουν έναν γολγοθά άγχους και αβεβαιότητας προσπαθώντας  να προσεγγίσουν μέσα από μπλόκα τα εξεταστικά τους κέντρα .
Προσωπικά δεν θα ήθελα να το ζήσω με τίποτα αυτό!
Μέχρι το τέλος της εβδομάδας δυστυχώς θα πρέπει να κάνουμε όλοι υπομονή!

37
Υπάρχει δηλαδή περίπτωση να δώσουμε κανονικά για ΑΣΕΠ στις 20-21/12 ;

συντονισμένος με το υπουργείο και τον ασεπ! αυτό να ακούσουμε και θα τα έχουμε ακούσει όλα.
η chrisoyla μάλλον εννοεί συνέντευξη της πεαε.   

Ειλικρινά δεν μου εμπνέουν καμιά εμπιστοσύνη ούτε το υπουργείο ούτε ο ασεπ.
Από αυτούς όλα τα περιμένω.
Ειδικά σήμερα που ακούστηκε οτι τα σχολεία θα κλείσουν απο αυτήν την παρασκευή σκέφτηκα μήπως αυτό σηματοδοτήσει και το τέλος των καταλήψεων άρα και την απεμπλοκή των εξεταστικών κέντρων.

38
Υπάρχει δηλαδή περίπτωση να δώσουμε κανονικά για ΑΣΕΠ στις 20-21/12 ;

39
Συνάδελφοι κατά την γνώμη μου το ουσιώδες προβλημα δεν είναι αν ο διαγωνισμός θα γίνει Δεκέμβρη,Γενάρη ή Φλεβάρη, ούτε καν η ύλη,ή ο τρόπος βαθμολόγησης.
Η ουσία είναι ότι απο περίπου δεκαοχτώμισυ χιλιάδες συναδέλφους μόνο οι 480 θα έχουν αύριο την δυνατοτητα να αξιοποιήσουν μέσα στις πολλές αντιξοότητες του εκπαιδευτικού μας συστήματος τους τίτλους σπουδών τους.
Δεχομαστε ως δεδομένες λοιπόν αυτές τις 480 θέσεις και τον ίδιο τον διαγωνισμό και τρωγόμαστε απο κει και πέρα μεταξύ μας αλλά και με τις ίδιες μας τις σάρκες, χορεύοντας στον ρυθμό που μας βαράει το υπουργείο παιδείας και το κράτος.
Του χρόνου είναι πιθανον οι θέσεις να γίνουν 380, να βάλουν στην ύλη και Λατινικά, ίσως και μερικές χιλιάδες σελίδες ύλης παραπάνω και αργότερα να μας βαλουν να κάνουμε και ακροβατικά για να αξιολογηθεί το σύνολο των δεξιοτήτων μας.
Θα δεχόμαστε επ'άπειρο λοιπόν όλα αυτά ως δεδομένα, θα μας πιάνει απελπισία και θα τα παρατάμε ή θα πρέπει να κινητοποιηθούμε πιο δραστικά απαιτώντας περισσότερους διορισμούς που θα ανταποκρίνονται στις πραγματικές λειτουργικές ανάγκες του εκπαιδευτικού συστήματος ;
Μήπως είναι ευκαιρία να σαμποτάρουμε μαζικά και οργανωμένα αυτόν τον θεσμό εδώ και τώρα ;

40
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: τεστ δεξιοτήτων
« στις: Δεκέμβριος 04, 2008, 01:40:51 μμ »
καλημερα.. εχει ακουσει κανεις ποτε θα βγουν τα αποτελεσματα του τεστ?

Στον ΑΣΕΠ μου είπαν προς τα τέλη Ιανουάριου.

41
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Πώς πάνε τα «κουράγια» σας;;;...
« στις: Δεκέμβριος 04, 2008, 01:36:12 μμ »
Προσωπικά δεν αγχώνομαι τόσο πολύ με τον διαγωνισμό.
Θα πάω να γράψω αυτά που ξέρω και οτι γίνει!
Με 1 ή 2 μήνες παραπάνω διάβασμα ούτε ικανότερος να διδάξω θα γίνω, ούτε θα διευρύνω δραματικά το γνωστικό μου πεδίο.
Κακά τα ψέμματα ο διαγωνισμος των εκπαιδευτικών δεν κρίνει την ικανότητα μας να διδάξουμε απλά είναι ένας τρόπος για να πληρωθούν οι 480 θέσεις.
Αλοίμονο αν πιστέψω οτι κάποιος που έχει γράψει για παράδειγμα 70/100 δεν είναι άξιος να διδάξει ή αντίστροφα κάποιος που έχει γράψει 85/100 κρίνεται εκ του αποτελέσματος ως ικανος εκπαιδευτικός.
Για να μην μπω σε περισσοτερες λεπτομέρειες όπως τρίτεκνους κτλ.
Σημασία έχει πάνω απ'όλα να πιστεύουμε στον εαυτό μας και να αγαπάμε αυτό που θέλουμε να κάνουμε.
Τότε τίποτα δεν είναι ικανο να μας αποθαρρύνει.
Δεν εύχομαι σε κανέναν καλή επιτυχία γιατί ήδη όσοι συμμετέχουν σε αυτόν το διαγωνισμό έχουν περάσει απο πολλούς άλλους διαγωνισμούς και αξιολογήσεις άρα είναι ούτως ή άλλως πετυχημένοι!

42
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: τεστ δεξιοτήτων
« στις: Δεκέμβριος 03, 2008, 09:40:25 μμ »
Παλαιότερα η απόκτηση ενος πανεπιστημιακού τίτλου ή μιας ειδίκευσης αρκούσε στο να ανταποκριθεί κάποιος στις απαιτήσεις του επαγγελματος του και να μην χρειαστεί να επενδύσει περαιτέρω στο γνωστικό του τομέα.
Στην σύχρονη κοινωνία της τεχνολογίας που εξελίσσεται με αλματώδεις ρυθμούς επιβάλλεται είτε το θέλουμε είτε όχι η δια βίου μάθηση.Οποιος δεν επιμορφώνεται διαρκώς και δεν ακολουθεί την αλματώδη πρόοδο της τεχνολογίας και των επιστημών, μέσα σε μια πενταετία ή δεκαετία μπορεί πολύ εύκολα να μην συγκεντρώνει τα απαραίτητα προσοντα μιας θέσης και ας έχει αποκτήσει στο παρελθον τίτλους σπουδών πάνω στο αντικείμενο.
Οι απαιτήσεις αυτές ισχύουν τόσο στον δημόσιο αλλά ακόμα περισσότερο στον ιδιωτικό τομέα όπου οι ρυθμοί εκσυχρονισμού και εφαρμογής νέων τεχνολογιών είναι πιο γρήγορος.
Αυτή είναι μια πραγματικότητα που ισχύει και δεν καλούμαστε να τοποθετηθούμε αν μας αρέσει ή όχι.
Αν δεν συμβαδίσουμε και σε προσαρμοστούμε εμεις θα το κάνουν κάποιοι άλλοι και θα καλύψουν τις αντίστοιχες θέσεις.
Από κει και πέρα είναι επιλογή του καθενός αν θα χορέψει ή όχι.

Δεν αντιλέγω με όσα γράφεις αλλά το Τεστ Δεξιοτήτων τι σχέση έχει;

Παρόμοια τεστ έχουν υιοθετήσει πολλές ιδιωτικές επιχειρήσεις πέραν των απαραίτητων προσόντων που προαπαιτεί η θέση προς πλήρωση (πχ συγκεκριμένοι τίτλοι σπουδών, γλωσσομάθειας, Η/Υ κτλ) για να ελέγχουν κάποιες γενικές δεξιότητες όπως ικανότητα επίλυσης ασκήσεων λογικής σε πίεση χρόνου, κατανόησης κειμένου, αντιληπτικης ικανότητας, κατανόησης διαγραμμάτων, στατιστικών δεδομένων κτλ.
Οσον αφορά την πρακτική χρησιμότητα τέτοιων τεστ δεν μπορώ να εκφέρω κάποια επιστημονικά τεκμηριωμένη γνώμη ούτε και για το ποσοστό μορίων με το οποίο πριμοδοτήθηκε το συγκεκριμένο τεστ του ΑΣΕΠ.
Πάντως όπως προείπα η υιοθετηση  τεστ δεξιοτήτων και για την προσλήψη στον δημόδιο τομέα είναι μια πραγματικότητα που δεν μπορούμε να αγνοήσουμε ακόμα και αν δεν συμφωνούμε με αυτήν.

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162195
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 553
Σύνολο: 570

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.085 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.