Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - surviving innovation

Σελίδες: 12345 ... 10
29
Φροντιστήρια / Απ: Επαρκεια χωρις proficiency?
« στις: Μάιος 28, 2011, 12:36:09 πμ »
Ας επιχειρήσω όμως και μια σύνθεση των απόψεων που έχουμε καταθέσει όλοι μέχρι τώρα (εκτός από της Alice6, της Έρσης και της Semeli που αναλώθηκαν σε εξυπνακισμό):

Αν συμφωνούμε πως το επίπεδο των ξενόγλωσσων σχολών δεν είναι το επιθυμητό, και αν δεχθούμε την άποψη της bitch πως 'για να διδάξεις κάτι ΣΩΣΤΑ πρέπει να το κατέχεις σε όσο το δυνατό μεγαλύτερο βάθος και εύρος, [ε]κτός και αν το ζητούμενό σου δεν είναι το ΣΩΣΤΑ αλλά το ΟΠΩΣ ΝΑ ΝΑΙ', και με δεδομένο πως οι θέσεις εργασίας είναι λιγότερες από τους αποφοίτους, μήπως θα αποτελούσε λύση να καταργηθούν τα επαγγελματικά δικαιώματα και των επαρκειούχων και όσων πτυχιούχων αποφοίτησαν με ένα σκέτο 'καλώς';

30
Φροντιστήρια / Απ: Επαρκεια χωρις proficiency?
« στις: Μάιος 28, 2011, 12:19:23 πμ »
Επιστημονική φαντασία δίδασκαν κάποτε στο Αγγλικό του ΑΠΘ. Σαφώς τους έκανε πιο ενδιαφέροντες ανθρώπους, αμφιβάλλω πάντως ότι τους έκανε καλύτερους εκπαιδευτικούς. Όσο για τη bitch, νομίζω έγραψε για Yates, όχι Yeats. Δεν ξέρω αν το έκανε γιατί θεωρεί τον μεν πιο κατάλληλο για μαθητές ή επειδή δεν ξέρει πως γράφεται το όνομα του δε, δεν έχει όμως και σημασία.

Εσείς μπορεί να το θεωρείτε αυτονόητο πως τα ΤΑΓΦ προσφέρουν κακού επιπέδου σπουδές: σκεφτείτε να έβγαινε φιλόλογος που να μπέρδευε τον Καζαντζάκη και τον Καζαντζίδη, ή να υποστήριζε πως η Αινειάδα είναι αρχαιοελληνικό έπος. Μάλλον όμως μειοψηφούμε, αν κρίνουμε από σχόλια όπως το 'δεν μπορεις να υποβιβαζεις το πτυχιο μιας πανεπιστημιακης σχολης  4ετους φοιτησης', λες και έχω εγώ ευθύνη για το γνωστικό επίπεδο κάποιον αποφοίτων τους, που το παίζουν και τιμητές της παιδαγωγικής επάρκειας του καθενός. Ας επαναφέρω το αρχικό μου ερώτημα, που δε θεωρώ πως έχει απαντηθεί ακόμη. Τι παραπάνω προσόν έχει τελικά μια απόφοιτος Αγγλικής φιλολογίας από μια επαρκειούχο απόφοιτο παιδαγωγικής σχολής, σε ό,τι αφορά ειδικά τη διδακτική επάρκεια;

31
Φροντιστήρια / Απ: Επαρκεια χωρις proficiency?
« στις: Μάιος 27, 2011, 11:01:05 μμ »
Θα μου συγχωρήσετε την απουσία από τη συζήτηση, αλλά εγράφησαν ορισμένα πράγματα που νομίζω πως αξίζουν σχολιασμό, έστω και τώρα:

Ναι φίλε μου, δε θα διδάξω Κέλτικα Αγγλικά ούτε  contrastive analysis σε μαθητές δημοτικού ή λυκείου αλλά θα μπορέσω να τους μιλήσω για τους Κέλτες...

Στο σημείο αυτό δυσκολεύομαι να σας παρακολουθήσω, επειδή εξ όσων έχω διδαχθεί εγώ, Κέλτικα Αγγλικά δεν υπάρχουν, όπως δεν υπάρχουν Λατινικά Γερμανικά, ή Βασκό-Ισπανικά. Αναρωτιέμαι αν άραγε η γλώσσα αυτή αποτελεί κομμάτι των εξειδικευμένων γνώσεων που έχουν κατ' αποκλειστικότητα ως κλάδος οι ΠΕ06; Όπως και να 'χει, η τοποθέτησή σας μάλλον απαντά στο σχόλιό μου για το Beowulf, το οποίο πάντως έπος είναι γραμμένο σε Old English, γλώσσα με Αγγλοσαξονικές και όχι Κέλτικες καταβολές. Αν θέλετε να μιλήσετε στους μαθητές για τους Κέλτες, καλό θα κάνετε, δε λέω. Αν μάλιστα οι μαθητές σας ευαισθητοποιηθούν για τους λαούς που υπέταξαν οι Άγγλοι, θα μπορούσατε ίσως ασχοληθείτε με τις Αποικίες και την αγγλόφωνη μετα-αποικιακή λογοτεχνία, όπου υπάρχουν νομίζω και Νομπελίστες. Πλην όμως τέτοια πράγματα δε διδάσκονται στα ΤΑΓΦ. Όπως δε διδάσκεται και τίποτε σχετικό με Κέλτες. Ή κάνω λάθος;

Όσο για την αντιπαραβολική ανάλυση, θα σας ήταν χρήσιμη παιδαγωγικά αν διδάσκατε κατά τη δεκαετία του 60, έστω του 80 στην Ελλάδα, όταν ακόμη ήταν της μόδας ο δομισμός, ο συμπεριφορισμός και ό,τι άλλο συνυπήρχε με αυτά στην ακουστική-γλωσσική προσέγγιση. Το ότι στα δικά σας χρόνια (και είστε νέα!) διδάσκονταν ακόμη αυτό το αντικείμενο, ως αυτοδύναμο μάλιστα μάθημα, θα έπρεπε κάτι να σας λέει.

θα μπορέσω να τους μιλήσω ... για το πώς λειτουργεί ο εγκέφαλος για να κατανοήσει πώς "μαθαίνουμε" καλύτερα μια ξένη γλώσσα....ή μπορεί απλά να επενδύσω σ΄αυτή τη γνώση για να κάνω αποτελεσματικότερη τη διδασκαλία της...παθητικής....

Εφ' όσον φοιτήσατε στο ΕΚΠΑ, θα θυμάστε πως η ψυχογλωσσολογία που διδαχθήκατε (The Αrticulate Μammal, έτος πρώτης έκδοσης 1976) αφορά στην εκμάθηση της πρώτης γλώσσας και όχι της δεύτερης ή ξένης. Από τα δε βιβλία γενικής γλωσσολογίας που σας έβαλαν να αποστηθίσετε, τουλάχιστον τα μισά δεν αφορούν συγκεκριμένα την Αγγλική γλώσσα (π.χ. το εξαιρετικό κατά τ' άλλα The Study of Language του Yule), οπότε όσο αποτελούν εφόδια για τη διδασκαλία των Λατινικών, άλλο τόσο θα σας βοηθήσουν να διδάξετε Αγγλικά. Να σας θυμίσω τέλος την απόφανση του ίδιου τον Τσόμσκυ που χαρακτήρισε ρητά το έργο του ως εργαλείο για την περιγραφή και όχι τη διδασκαλία της γλώσσας.

Οπότε τα σχόλια του τύπου "άσε να το κρίνω εγώ εκ των έσω καλύτερα" θα πρότεινα να τα απευθύνετε σε ανθρώπους που δε μπορούν ή δε θέλουν να έχουν άποψη. Και για να μη θεωρηθεί πως εγώ απαξιώνω τη δική σας εμπειρία (όπως κάνατε εσείς με τη δική μου αλλά σας συγχωρώ), θα θέλατε να καταθέσετε πόσες ώρες διδακτικής έχει παρακολουθήσει ένας σύγχρονός σας απόφοιτος του ΤΑΓΦ/ΕΚΠΑ; Από πόσες σελίδες, θυμίστε μου, αποτελούνταν η ύλη της Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας (εκείνες οι κακέκτυπες φωτοτυπίες που διένεμε αντί συγγράμματος η Παπαευθυμίου-Λύτρα) και σε πόσες αντιστοιχούσαν τα SOS; Πείτε μου, πότε και από ποιόν διδαχθήκατε για αναστοχαστική αυτοεπιμόρφωση για να μπορείτε να 'επενδύσετε στις [όποιες] γνώσεις σας'; Ή μήπως θα προτιμούσατε  να παραθέσω εγώ όσα γνωρίζω σχετικά;

32
ΔΕ ΖΗΤΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ... ΖΗΤΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ............................................................. ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Εντάξει, αφού το γράψατε με κεφαλαιογράμματη και έντονη γραφή και 72 (!) θαυμαστικά, γίνατε πειστικότερος. Για να λέμε τα πράγματά με το όνομά τους, αυτό που ζητάτε είναι νομοθετική ρύθμιση για να προστατέψει το συντεχνιακό σας συμφέρον. Είστε επίσης σαφής όταν λέτε πως δε ζητάτε δικαίωση από τους συναδέλφους (που εξάλλου δεν ασκούν εξουσία) αλλά από το υπουργείο, το οποίο καλείτε να υποκύψει σε συνδικαλιστικές πιέσεις. Προσωπικά θεωρώ αυτό το φατριασμό κουραστικό και αποκρουστικό, αλλά αν ίσως θα θέλατε να τεκμηριώσετε γιατί αυτό που ζητάτε είναι και παιδαγωγικά ορθό, θα χαρώ να διαβάσω τις απόψεις σας. Άλλως, δοκιμάστε να αλλάξετε και το μέγεθος της γραμματοσειράς.

Και για να συνεχίσω τη σκέψη του συναδέλφου Alex100, ενδεχομένως να μην το έχετε καταλάβει, αλλά εφ' όσον δε γίνονται διορισμοί, οι υπάρχοντες ΠΕ02 δεν επαρκούν για να καλύψουν όλο το φάσμα των 'φιλολογικών' μαθημάτων. Άρα το ερώτημα δεν είναι 'ποιος θα διδάξει ιστορία' αλλά 'αν θα διδαχθεί ιστορία' έστω και από ξενόγλωσσο.

33
Δηλαδή 1ο και 5ο Γυμνάσιο συγχωνεύονται και το νέο Γυμνάσιο ονομάζεται 1ο.
Μουσικός Α του 1ου Γυμνασίου έχει 80 μόρια και ανάληψη το σχολ.έτος 2003.
Μουσικός Β του 5ου Γυμνασίου έχει 55 μόρια και ανάληψη το σχολ.έτος 2000.
Υπεράριθμος κρίνεται ο Α. Σωστά;

Σωστά. Η ονομασία του νέου Γυμνασίου είναι αδιάφορη, το ίδιο και τα μόρια.

Λίγο άδικο δεν είναι;

Αυτό σηκώνει ίσως συζήτηση, αλλά νομίζω πως το ζητούμενο είναι να λυθεί η απορία του / της συναδέλφου, όχι να εκθέσουμε απόψεις περί δικαιοσύνης (όπως την αντιλαμβάνεται ο καθένας).

34
Μπορείτε να αγνοήσετε το παραπάνω σχόλιο.

Όταν συγχωνεύονται δύο ή περισσότερα σχολεία, διατηρούνται όλες οι οργανικές θέσεις, εκτός αν κάποιος εκπαιδευτικός προβεί οικειοθελώς σε αίτηση μετακίνησης για άρση υπεραριθμίας. Στο σχολείο που θα προκύψει από τη συγχώνευση, η κατανομή ωρών γίνεται με κριτήριο την αρχαιότητα στη σχολική μονάδα, συμπληρώνουν δηλαδή ωράριο πρώτοι όσοι είχαν τοποθετηθεί νωρίτερα σε κάποιο από τα συγχωνευθέντα σχολεία. Στην ειδική περίπτωση που δύο εκπαιδευτικοί τοποθετήθηκαν κατά το ίδιο σχολικό έτος συμπληρώνει πρώτος όποιος έχει περισσότερα μόρια, ανεξάρτητα από την ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας. Όσοι δεν συμπληρώσουν ωράριο κρίνονται ως υπεράριθμοι και διατίθενται για την κάλυψη λειτουργικών αναγκών αλλού, διατηρώντας όμως την οργανική τους θέση. Αυτό σημαίνει πως αν κάποιος από τους αρχαιότερους συναδέλφους μετακινηθεί  ή συνταξιοδοτηθεί, τις ώρες του τις αναλαμβάνει αυτομάτως ο υπεράριθμος.

35
συνάδελφοι, μην ξεχνάτε ότι είμαστε εκπαιδευτικοί και όχι σεκιουριτάδες.

Πράγματι, αλλά υπάρχει και κλιμάκιο της αστυνομίας σε κάθε εξεταστικό κέντρο.

36
Εγώ πάλι, γιατί νομίζω πως είναι 10.000 οι θέσεις; Πρόκειται για πρόβλημα στην αντιγραφή, ή για 'στρογγυλοποίηση' με σκοπό τη δημιουργία εντυπώσεων; Εν πάση περιπτώσει, οι θέσεις αυτές ήταν εν πολλοίς πλασματικές, υπό την έννοια ότι οι φοιτητές / σπουδαστές δεν έκαναν χρήση του δικαιώματος εγγραφής στις σχολές αυτές μολονότι συγκέντρωναν τα απαιτούμενα μόρια. Εγκρίνονταν δηλαδή σε κάθε τμήμα από 100-150 θέσεις εισακτέων, γράφονταν 40-50 σπουδαστές για να πάρουν το πάσο, και τον Οκτώβριο εμφανίζονταν 10-15.

37
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αύξηση ωραρίου
« στις: Απρίλιος 30, 2011, 04:30:07 μμ »
Εν τω μεταξύ αυτό το σίχαμα ο Ραγκούσης συνεχίζει να πανηγυρίζει ότι η αύξηση του ωραρίου των ΔΥ ισοδυναμεί με 45000 προσλήψεις! Ζήτω! 45000 άνθρωποι που θα έβρισκαν δουλειά, τώρα δε θα έχουν ελπίδα! Μπράβοοο!
Για το Ραγκούση 45.000 εργαζόμενοι επί 20.000 ευρώ μισθό μεικτά ο καθένας ισούται με 900.000.000 ευρώ το χρόνο φίλτατε συνάδελφε.


Αν και θεωρώ τον υπολογισμό σας μάλλον μετριοπαθή (πλην των εκπαιδευτικών, ελάχιστοι ΔΥ αμείβονται με 20.000 μεικτά), ας τον δεχθούμε για την οικονομία της συζήτησης. Προεκτείνω λοιπόν το συλλογισμό σας, επισημαίνοντας πως 900.000.000 ευρώ το χρόνο αντιστοιχούν σε περίπου 82 Ευρώ για κάθε κάτοικο της χώρας, ή περίπου 330 ευρώ για κάθε τετραμελή οικογένεια, με την παραδοχή πως αυτά θα κατανεμηθούν ισόποσα σε όλους. Ας αναλογισθεί ο καθένας τι θα απαντούσε αν του ζητούσαν να πληρώσει 300 ευρώ περισσότερους φόρους κάθε χρόνο για να βρουν δουλειά 45.000 ακόμη συμπολίτες μας. Σε δημόσιες υπηρεσίες. Ώστε να ελαφρύνουν το φόρτο εργασίας των ήδη υπαρχόντων.

38
Δεν το γνωρίζω. Φαντάζομαι πως δεν θα είναι πολλά. Πάντως  μια καταγγελία για δυο-τρεις τίτλους Βαλκανικών ιδρυμάτων, ήταν αρκετή για να τεθούν υπό αμφισβήτηση όλα τα ιδρύματα του εξωτερικού. Θυμίζω τη διατύπωση του Star / Έθνους: 'τα περισσότερα από αυτά τα μεταπτυχιακά είναι από ξένα ΑΕΙ και σχεδόν όλα με σπουδές εξ αποστάσεως, ενώ οι τίτλοι  προέρχονται από χώρες όπως οι Βουλγαρία, Ρουμανία, Ιταλία, Κύπρος και Αγγλία' και την απόφαση του υπουργείου να ελεγχθούν όλοι οι τίτλοι της αλλοδαπής.

39
Φανερά ο κύριος αυτός προτρέπει μελλοντική (; ) μεταπτυχιακή φοιτήτρια αν τα βρει σκούρα να απευθυνθεί σε φροντιστήριο, όπου έναντι λογικού τιμήματος θα της κάνουν την εργασία!!!

Αποτελούσε αστεϊσμό - εξ ού και η αναφορά στο 'λαϊκό πέντε'. Ξαναδιαβάζοντας το μετά από δύο χρόνια, συνειδητοποιώ πως θα μπορούσα να το είχα καταστήσει σαφέστερο αυτό, μιας και η ειρωνεία δεν είναι 'περνάει' πάντα στο γραπτό λόγο. Λάθος μου. Τελικά, το θέμα είναι τα πλαστά πτυχία, το ΕΑΠ, ή εγώ;

40
Πολλές φορές προσπάθησα να εξηγήσω πως η συζήτηση αυτή δεν είναι για το ΕΑΠ, αλλά τόσο εσείς όσο και άλλοι απόφοιτοι του ιδρύματος επιμένετε να επανέρχεστε στο ίδιο θέμα. Ας είναι. Και δε χρειάζεται να απολογηθείτε ούτε για τους συκοφαντικούς χαρακτηρισμούς ούτε για τις αήθεις προσωπικές επιθέσεις, εφ' όσον δε νιώθετε την ανάγκη. Δεν θα επανέλθω. Καλό σας απόγευμα.

41
Οικονομικά / Απ: ΜΚ?
« στις: Μάρτιος 19, 2011, 06:13:11 μμ »
Αν εισαγωγικό ΜΚ ήταν το 18, το 16 θα το λάβετε με τη συμπλήρωση του 36ου μήνα υπηρεσίας. Σε αυτούς προστίθεται ενδεχόμενη προϋπηρεσία στην πρωτοβάθμια ή δευτεροβάθμια εκπαίδευση, αλλά όχι αλλού.

42
Να ξεχωρίσουμε κάτι: άλλος ο επαν-έλεγχος των μεταπτυχιακών (τον οποίο διέταξε το υπουργείο τώρα) και άλλος ο έλεγχος γλωσσομάθειας (πρόταση την οποία το υπουργείο εξετάζει). Περισσότερα εδώ: http://www.tovima.gr/society/article/?aid=390181

Σε αυτή τη φάση μάλλον πρόκειται για διασταύρωση των στοιχείων με τα ξένα πανεπιστήμια, που αποσκοπεί στην ανακάλυψη των παραχαραγμένων τίτλων ( ; ). Επειδή όμως με τον τρόπο αυτό δε θίγονται όσοι έχουν τίτλους από 'πανεπιστήμια'- βιομηχανίες μεταπτυχιακών, συμπληρωματικά έχει προταθεί από συνδικαλιστές, προφανώς πονηρά σκεπτόμενους, να μετέχει στα Συμβούλια Επιλογής Στελεχών και ένας 'Τεχνικός Σύμβουλος', ο οποίος θα κρίνει αν οι τίτλοι σπουδών που θα προσκομίζονται έχουν το απαιτούμενο κύρος και συνάφεια με το αντικείμενο της θέσης. Για τα ξένα πανεπιστήμια, πάντα.

Σελίδες: 12345 ... 10

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162181
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 704
Σύνολο: 723

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.093 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.