29
Σχολική ζώνη / Απ: κολπάκια για το νηπιαγωγείο
« στις: Νοέμβριος 29, 2010, 11:34:36 μμ »22 ήσυχα (!!) παιδάκια...
Κορίτσια πόσα παιδιά έχετε;
Είναι κ λίγα δηλαδή εκτός των άλλων! Ηρωίδα δε λες τίποτα!
Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση. 29
Σχολική ζώνη / Απ: κολπάκια για το νηπιαγωγείο« στις: Νοέμβριος 29, 2010, 11:34:36 μμ »22 ήσυχα (!!) παιδάκια... Είναι κ λίγα δηλαδή εκτός των άλλων! Ηρωίδα δε λες τίποτα! 30
Σχολική ζώνη / Απ: κολπάκια για το νηπιαγωγείο« στις: Νοέμβριος 28, 2010, 12:17:30 πμ »Κορίτσια πόσα παιδιά έχετε; 31
Σχολική ζώνη / Απ: κολπάκια για το νηπιαγωγείο« στις: Νοέμβριος 25, 2010, 01:16:16 πμ »Θα πω ένα κόλπο για όταν θέλεις να μαζέψουν. Αν πεις "μπράβο παίρνει ο Γιώργος και η Μαρία που μαζεύουν" "μπράβο και στην Ελένη που ξεκίνησε κ αυτή να βοηθάει"και αρχίσεις κ λες τα ονόματα όλων όσων μαζεύουν με τη σειρά ακόμα και οι αδιάφοροι τρέχουν προκειμένου να ακούσουν το όνομά τους. Διατηρείς θετικό κλίμα και ακόμα και τα πιο δύσκολα λυγίζουν. Το ίδιο και όταν δεν έχουν κάτσει όλοι. Τρέχουν να καθίσουν! Επίσης ένα παρόμοιο κόλπο για όταν θες να πας στην άλλη αίθουσα να πάρεις κάτι ή να σηκώσεις τηλ κτλπ. και να μη γίνει πανικός. Λες στο βοηθό της ημέρας να κάτσει στην θέση σου και να σου πει μόνο ποια παιδιά έκατσαν ήσυχα όσο έλειπες για να τους πεις μπράβο. Λες κ πάλι ατομικά σε κάθε ένα μπράβο. Τους κολλάω και το χέρι που κ που. Σε όσα δεν έκατσαν καλά δε λες τίποτα. Αν παραπονεθούν λες ότι θα σας πω και εσάς την επόμενη φορά που θα το καταφέρετε. Τίποτα αρνητικό. Μιλάμε πιάνει φοβερά. Τις 2,3 πρώτες φορές κάνουν φασαρία και μετά καμια σχέση. 32
Σχολική ζώνη / Απ: Αυτονομία στην τουαλέτα και φοίτηση στο νηπιαγωγείο.« στις: Νοέμβριος 25, 2010, 12:55:51 πμ »Η αυτοεξυπηρέτηση και η ανεξαρτητοποίηση γενικότερα του μικρού παιδιού είναι θέμα που κάθε ευσυνείδητος γονιός έπρεπε να γνωρίζει. Γιατί αυτό γίνεται ολόκληρο ζήτημα κάθε τρεις κ λίγο δεν μπορώ να καταλάβω. Κατανοώ το άγχος του γονιού αλλά αυτό δε σημαίνει πως θα αλλάξω τις αρχές της παιδαγωγικής και της ψυχολογίας. Ακριβώς επειδή μου εμπιστεύεται το παιδί του έχω χρέος να λειτουργήσω με βάση τις γνώσεις μου για το καλό του. Φυσικά και δεν θα αφήσω ένα παιδί να νιώθει άσχημα αλλά ο γονιός του πώς το κάνει να νιώθει σε αυτήν την περίπτωση με το να μην το έχει εκπαιδεύσει; Ο αρνητικός σχολιασμός έγινε για τους γονείς που είναι υπερπροστατευτικοί και εμποδίζουν το παιδί να αναπτυχθεί δίνοντας ταυτόχρονα ελάχιστη σημασία στο πρόγραμμα και τις δραστηριότητες του σχολείου. Δεν καταλαβαίνω γιατί ο συνάδελφος έκανε τέτοια επίθεση. 34
Νηπιαγωγείο / Απ: Βιβλία Νηπιαγωγών« στις: Νοέμβριος 10, 2010, 10:48:22 μμ »Πολύ χρήσιμο μας φάνηκε στην πράξη το "Καθημερινές διαθεματικές δραστηριότητες για το Νηπιαγωγείο " της Νικης Κάντζου. Ειναι ένα τρίτομο, το οποίο συνοδεύεται και από 2 CD. Οι δραστηριότητες που προτείνει είναι πραγματοποιήσιμες και έχει γενικές πληροφορίες για το κάθε θέμα που επεξεργάζεται. Τα θέματα είναι καλά, αυτά που συνήθως δουλεύονται συνέχεια στα νηπιαγωγεία π.χ. η γειτονιά μου, η οικογένειά μου, η ελιά, ήλιος και φεγγάρι, οι σκανταλιές των καλικαντζάρων.Αντίστοιχο μ' αυτό που αναφέρεις είναι και το "Της τάξης και της πράξης", επίσης απ' τις εκδόσεις Δίπτυχο. Είναι επίσης τρίτομο. Δεν το έχω αγοράσει, αλλά το έχω ξεφυλλίσει και πραγματικά με έχει ενθουσιάσει και κάποια στιγμή θα το αγοράσω. Είναι όμως ακριβό, έχει 100 ευρώ περίπου. Δυστυχώς το βγάζει εξαντλημένο απ'τον εκδοτικό οίκο... 35
Νηπιαγωγείο / Απ: Βιβλία Νηπιαγωγών« στις: Νοέμβριος 10, 2010, 10:29:06 μμ »"Μουσικά ρυθμικά & κινητικά παιχνίδια" της Μαρία Κυνηγού-Φλάμπουρα. Περιέχει δύο cd και κάρτες με εικόνες. Αρέσει πολύ στα παιδιά και σχεδόν κάθε φορά η δραστηριότητα πηγαίνει πολύ καλά. 36
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Καλύτερος Υπουργός Παιδείας« στις: Νοέμβριος 08, 2010, 05:50:05 μμ »Ο αριθμός των μαθητών δεν κάνει και την καλή τάξη Πρέπει να το ξανασκεφτούμε παιδιά απ 'ο,τι φαίνεται έχει δίκιο ο άνθρωπος. Αν στα χρόνια του με 65 παιδιά έβγαιναν άτομα σαν κι αυτόν...βγάζω το καπέλο στο σύστημα του καθηγητή....Με το σωστό τρόπο διδασκαλίας δηλαδή μπορείς να βγάλεις μαθητές τόσο πανούργους, πονηρούς και άθλιους που μετατρέπουν το άσπρο σε μαύρο στο άψε σβήσε! Κοντεύει να πείσει κ εμάς που διαβάζουμε τόσα χρόνια για μικρή αναλογία εκπαιδευτικού μαθητή και το χουμε δει και στην πράξη ακόμα περισσότερο! Τι να πω; Επιστήμονες! Τους βγάζω το καπέλο!
Και αυτός στο ίδιο σχολείο με τον άλλο θα πήγαινε. «Σχολεία για άριστους» Φέτος δουλεύω για πρώτη φορά με 11 μαθητές....Καταλαβαίνετε γιατί μου φαίνεται τόσο αστείο...!!!! 37
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: ΟΧΙ στα 800 ολοήμερα!!!« στις: Νοέμβριος 08, 2010, 04:35:24 μμ »
Νομίζω ότι κανείς δεν είναι αντίθετος στο να γίνουν σοβαρές κινήσεις ώστε να βελτιωθούν τα πράγματα στην εκαίδευση. Απλά υπάρχει απογοήτευση γιατί τόσα χρόνια από τότε που είμασταν κ εμείς οι ίδιοι μαθητές ως σήμερα αυτό που βλέπουμε είναι να γίνονται πράγματα χωρίς οργάνωση, σπασμωδικά και σύμφωνα με συμφέροντα. Αν ήθελαν να έχουμε καλύτερη εκπαίδευση θα ξεκινούσαν από τα βασικά. Διαφορετικά και θετικά στοιχεία να υπάρχουν σε κάποια αλλαγή μετατρέπονται σε αρνητικά εφόσον δεν υπάρχουν οι βάσεις. Γιατί όταν για παράδειγμα υπάρχει ένα νηπιαγωγείο που λειτουργεί ως κλασικό και υπάρχει έλλειψη χώρου (20 νήπια σε ένα δωματιάκι τόσο δα) όταν το μετατρέψεις σε ολοήμερο το πρόβλημα που ήδη υπήρχε μεγεθύνεται. Όσο θέληση και όρεξη να έχει η συγκεκριμένη νηπιαγωγός...Δεν θέτουν δηλαδή οι εκπαιδευτικοί τα εμπόδια αλλά δημιουργούνται από μόνα τους. Φυσικά δεν αναφέρομαι στις περιπτώσεις ανθρώπων που μπορεί να σκέφτονται με βάση καθαρά το προσωπικό συμφέρον και τη βόλεψή τους. Σε αυτή την περίπτωση είτε είσαι υπέρ είτε κατά μιας αλλαγής δεν είσαι αντικειμενικός.
39
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: ΟΧΙ στα 800 ολοήμερα!!!« στις: Νοέμβριος 04, 2010, 11:46:37 μμ »
Δεν γνωρίζω πολλά για το πρόγραμμα των 800 ολοήμερων...οπότε είναι δύσκολο να πάρω θέση υπέρ ή κατά...μάλλον απ΄ όσο διαβάζω ως τώρα εξαρτάται από πολλούς παράγοντες το αποτέλεσμα εφαρμογής τους....απ' την αρχή όμως μου έκανε αρνητική εντύπωση το ζήτημα της εκμάθησης αγγλικών τόσο νωρίς... Μέχρι στιγμής ήξερα ότι και τα φροντιστήρια αγγλικών δεν στηρίζουν την εκμάθηση τόσο νωρίς (δηλ από δευτέρα ή τρίτη λένε συνήθως στους γονείς να ξεκινάνε τα παιδιά). Αναρωτιέμαι γιατί συμβαίνει αυτό και ποιος είναι αρμόδιος να μας απαντήσει κατά πόσο είναι θετικό ή αρνητικό...Όταν λέω αρμόδιος εννοώ κάποιος που να έχει ασχοληθεί με το συγκεκριμένο θέμα ουσιαστικά ίσως σε επίπεδο μεταπτυχιακού ή δεν ξέρω κ εγώ τι άλλο....κατά πόσο ωφελεί η εκμάθηση ξένης γλώσσας σε τόσο μικρές ηλικίες;
Τέλος θα συμφωνήσω με τους συναδέλφους ότι οι εγκαταστάσεις των σχολείων είναι σε πολλές περιπτώσεις άθλιες και αυτό θα πρέπει να ληφθεί υπόψιν για οποιαδήποτε καινοτομία. Εμείς οι νηπιαγωγοί αντιμετωπίζουμε σοβαρά προβλήματα στα ολοήμερα γιατί ακριβώς εφαρμόζονται προγράμματα χωρίς αντίστοιχη οργάνωση..Και την πληρώνουν παιδιά και εκπαιδευτικοί... 40
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Πόλη και χρονιά αποφόιτησης νηπιαγωγών« στις: Σεπτέμβριος 28, 2010, 04:25:47 μμ »Βόλος ,2001 41
Νεοδιόριστοι / Απ: Δικαιολογητικά για ορκωμοσία νεοδιόριστων« στις: Σεπτέμβριος 11, 2010, 07:36:17 μμ »Είσαι σίγουρη; Παρατήρησες σε όλα τα χαρτιά τους τίτλους κ το λόγο που έγραφαν για τη συμπλήρωση των στοιχείων που σου ζητούσαν; 42
Νεοδιόριστοι / Απ: Δικαιολογητικά για ορκωμοσία νεοδιόριστων« στις: Σεπτέμβριος 10, 2010, 06:28:54 μμ »
Όταν πας εκεί υπογράφεις ένα χαρτί που λέει ότι η υπηρεσία θα το ζητήσει κτλπ.
Δεν χρειάζεται να το κάνεις εσύ δηλαδή. Μάλλον το ίδιο είχε γίνει κ τις προηγούμενες γι' αυτό δεν το κατέθεσες. |