Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - ypernouli

Σελίδες: 12345 ... 27
29
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Μάιος 30, 2016, 04:06:01 μμ »

2. Το cui πρόσεξα ότι χαρακτηρίζεται γενικώς (και στο βιβλίο του καθηγητή, σελ. 88) ως δοτική προσωπική κτητική, και, ασφαλώς, έτσι έπρεπε να την γράψουν τα παιδιά.
Ας γκρινιάξω όμως λίγο. Για το "κτητική" συμφωνώ φυσικά· αλλά προσωπική από πού κι ως πού; Από πού κι ως πού δηλαδή η λ. diaeta δηλώνει πρόσωπο; Κουβέντα να γίνεται...

Πολύ ενδιαφέρον! δηλαδή πιο ορθά θα έπρεπε να χαρακτηριστεί δοτική κτητική στο ρήμα? υφίσταται?

όσο για το -ne το κατάλαβα πλέον, ευχαριστώ πολύ Sali!!

30
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Μάιος 30, 2016, 11:32:42 πμ »

Ευχαριστώ paramythenia!

31
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Μάιος 30, 2016, 11:26:00 πμ »
Ad haec verba Augustus risitne? (όταν δε γνωρίζουμε την απάντηση που περιμένουμε)
Num ad haec verba Augustus risit? (όταν περιμένουμε αρνητική απάντηση)
Nonne ad haec verba Augustus risit? (όταν περιμένουμε καταφατική απάντηση)
Ad haec verba Augustus risit? (χωρίς ερωτηματικό μόριο για λόγους έμφασης)

Στην 1η περίπτωση το -ne δεν μπαινει ως εγκλιτικό στο τέλος της 1ης λέξης? ή δεν θυμάμαι καλά?

μια χαρά ήταν τα θέματα, είχαν δυσκολία αλλά αναμενόμενο για λατινικά.

32
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μουσική (2015 -2016)
« στις: Μάιος 27, 2016, 04:08:32 μμ »

καλο σκ Ιωάννα!!!

ωραία θεματική, δεν βρήκα για δέντρα αλλά αυτό το τραγούδι δεν μπορεί να λείπει από βοτανολογίες ε??!! τα ταπεινά μικρα λαχανικά!!!

https://www.youtube.com/watch?v=EZHhGwqbmTM

33


Καλημέρα mary8!

Συντακτικό ξεκινα με του γυμνασίου, αυτο που είναι και για τις τρεις ταξεις, αλλα θεωρώ οτι θα σε βοηθήσει πολύ αν πιάσεις και τα βιβλία των αρχαίων ελληνικών, από το 1ο μάθημα α γυμνασίου κανονες τονισμού! Θα σου βάλει τη θεωρία γραμματικής και συντακτικού σε μια σειρά και μπορεις να ξεκινήσεις να μεταφράζεις τα κειμενα που είναι απλά, ειδικά της τρίτης γυμνασιου θα βρεις και στο ίντερνετ σύνταξη και μετάφραση. Για εξάσκηση είναι μια χαρά στην αρχή!

Είχες δικιο για study4exams δεν ήξερα οτι δεν επιτρέπουν την πρόσβαση εν μέσω πανελλαδικών. Μετα θα ανοίξουν και θα δεις ότι για γνωστό αρκούν, για αρχή για να μην δυσκολευτείς όσο βγάζεις μεταφράσεις κοίτα μόνο τα σχολια του σχολικού, είμαι απαραίτητα και αυτά!

Για εκθεση προσπάθησε να λαμβάνεις υπόψη σου το επικοινωνιακο πλαίσιο (άρθρο κλπ), να διαβάζεις διαγράμματα ή και απαντήσεις φροντιστηρίων κριτικά (ενδεικτικές είναι, προφανώς και πολλές ιδέες μπορει να μην σου κάνουν). Ο "διάλογος" θα σε βοηθήσει. Η έκφραση σου να είναι απλή, κατανοητή, χωρίς προσπάθειες εντυπωσιασμοϋ - βάζε τελείες, ο μακροπεροδος λογος οδηγει σε ασυνταξίες. Ξαναδιάβαζε την μετά από μέρες σαν να είσαι διορθωτής, η έκφρασή σου με την τριβή με τα κείμενα θα βελτιωθεί, μπορείς να κάνεις και λεξιλογικές ασκήσεις. Μην αμελείς ομως να γράφεις!! Επισης, επίμεινε στην περίληψη και τις ασκήσεις, που είναι πιο αντικειμενικά.

Μην διστάζεις να ρωτάς όπως βλέπεις όλο και κάποιος συνάδελφος απαντάει  :)

34
το σχολείο οφείλει να έχει μια δομή και ένα σύστημα αξιολόγησης που θα ενθαρρύνει και θα επαινεί αυτούς που προσπαθούν και δουλεύουν. Το σχολείο πρέπει να περνά το μήνυμα ότι με την εργασία και την παραγωγή πάει μπροστά μια κοινωνία και ότι τίποτα δε χαρίζεται αλλά καταπατιέται με κόπο και προσωπική (και ομαδική) εργασία. Η "αυτόματη προαγωγή" του κου Λιάκου διδάσκει το ακριβώς αντίθετο...

Όλη η σύγχρονη βιβλιογραφία αναιρεί την παραπάνω αντίληψη, ότι δηλαδή οι εξετάσεις σταχυολογούν τους ικανούς. Αντίθετα, έχει αποδειχτει με έρευνες ότι το ενιαίο τύπου σχολείου μέσω του μηχανισμού επιλογής των εξετάσεων επιβραβεύει όσους ήδη έχουν τίς δυνατότητες να δεχθούν την παιδεία (κυρίως ευνοεί παιδιά μικρομεσαίων & μεσαίων στρωμάτων - εμάς), ακομα και διαιωνίζει τις ανισοτητες μέσω των σχολών υψηλής ζήτησης. Ουσιαστικά, όσοι έχουν την μορφωτική κληρονομιά από γονείς - όχι τόσο την υλική, δεν είναι η φτώχεια το αίτιο- που μεταφράζεται σε μαθησιακή αυτοπεποίθηση, κίνητρα, στόχους κ.λπ. απολαμβάνουν τις ίσες ευκαιρίες, ενώ τα φτωχά στρώματα δεν έχουν πρόσβαση σε "καλές" σχολές και παραμένουν σε εργασίες υποβαθμισμένες. Γίνεται οι περισσοτεροι που ανήκουν σε μειονεκτούντες οικογένειες να είναι και αυτοί τεμπέληδες/ανίκανοι;; αναρωτήθηκαν οι επιστήμονες... Οι όποιες εξισορροπητικές παρεμβάσεις των θιασωτών της "αξιοκρατίας" (ενισχυτικές κλπ) είναι αναποτελεσματικές, καθώς στην ουσια παρέχεται μονο ισότητα πρόσβασης και σε κάθε βαθμίδα το παιδί μεταφέρει ίδιες ή και χειρότερες τις αρχικές ανισότητες.

Βέβαια αν καταργηθούν τώρα οι εξετάσεις -χωρις προγραμματισμό, όπως πάντα, χωρίς υποδομές και στήριξη του έργου των εκπαιδευτικών από τις πρώτες βαθμίδες-θεωρώ οτι θα οδηγήσει σε περαιτέρω απαξίωση των σπουδών. Θα έχει απροβλεπτες συνέπειες και δεν θα ωφελήσει  παιδιά - έστω και έτσι ο απρόσωπος χαρακτήρας των εξετάσεων εξασφαλίζει δικαιοσύνη εν μέρει. Κατάργηση των υπευθύνων χρειάζεται για αρχή!!

35
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μουσική (2015 -2016)
« στις: Μάιος 18, 2016, 03:03:01 μμ »
Εγκρίνεται! :-*

Aerosmith: Janie`s got a gun

https://www.youtube.com/watch?v=RqQn2ADZE1A


το είχα λιώσει στην εφηβεια, περίεργo για εφηβεία   :P ::) τι μου θύμισες!!

Aerosmith - Love In An Elevator

https://www.youtube.com/watch?v=h3Yrhv33Zb8


36

προσπάθησε μέχρι Ιανουάριο να έχεις βγαλει πολύ καλα γνωστό, λατινικα, ιστορία 1 φορά και να γράφεις 1 κριτηριο τη βδομάδα έκθεση να συνηθιζεις (έστω και με δική σου διόρθωση μετά) και απαντήσεις γραπτά σε γνωστό, πηγες. Πολύ σημαντικη είναι η διόρθωση που θα κανεις μετά. Στο www.oefe.gr έχει απαντημένα θεματα, αλλά ξεκίνα με παλιές πανελλαδικές που είναι πιο βατές.
Συντακτικό μπορείς να ξεκινήσεις με το βιβλιο γυμνασίου, είναι απλό, το ίδιο και για γραμματική, έχει και λεξικό αρχαίων νομίζω, θα σε βοηθήσει να ξεχωρίσεις το βασικο και νομίζω φτάνουν και για άγνωστο σε μεγάλο βαθμό. τα βρίσκεις στο διαδίκτυο αν αναζητήσεις "διαδραστικα σχολικά βιβλία" ή φθηνά και σε βιβλιοπωλεία. Αργότερα όπως είπε και η tiel το δουλεύεις. Αλλά άγνωστο δεν χρειάζεται να αφιερώνεις χρόνο σε βάρος ύλης πιο συγκεκριμένης, η ύλη είναι αχανής, γενικά αν μεταφράζεις άγνωστα και αναλύεις σε ένα κείμενο συντακτικά καθε λέξη θα βοηθηθείς, ξεκινώντας με χωρισμο προτάσεων και βασικούς ορους και ασκήσεις μετά. Στο study4exams έχει γνωστο, λατινικά με ποικιλία ασκησεων απαντημένων και έχει αν ψάξεις και βίντεο με μαθήματα αγνώστου που θα σε βοηθησουν. Έχε στο νου σου οτι σε κάποια σημεία έχει αλλάξει η ύλη ιστορία και κυρίως λατινικά απο πέρσι. Γενικά, ψύχραιμο διάβασμα με πρόγραμμα!!

37
Καλησπερα και ευχαριστω για την απαντηση.
Εχω πιασει τη γραμματικη των αρχαιων και ειμαι στην κλιση των ουσιαστικων απλα βλεπω οτι εχει χιλιες δυο λεπτομερειες ειδικη στην γ κλιση και μετα εχω ποσα ακομα να μαθω και ελεγα μηπως μπορω να παραβλεψω καποια και να μεινω σε λιγα πιο βασικα για να μου φτασει και ο χρονος.Αλλα μαλλον ολα βασικα ειναι :P

ψάξε σε παλιά θέματα πανελλαδικών (ημερησίων αρχικά) για να καταλάβεις τι ζητάνε. Δεν αξίζει να κολλάς σε λεπτομέρειες όταν η γραμματική πιάνει 2/20 εκτός και αν έχεις καλύψει όλη την ύλη... λύσε άγνωστα απο πανελλαδικές και διαδικτυακά όσα έχουν απαντήσεις και διόρθωνε τον εαυτο σου παρέα με αρχαια ελληνικά συντακτικα και λεξικά. και για λατινικά προτείνω study4exams και εγώ, επαρκεστατο. Καλή αρχή!

38
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μουσική (2015 -2016)
« στις: Μάιος 16, 2016, 03:49:02 μμ »

καλή εβδομάδα σε όλους μας!!
για να μαθαίνετε οι παλιότεροι και να θυμόμαστε οι νέοι   :P

Monophonics - Bang Bang

https://www.youtube.com/watch?v=xyWHRC8A_uU

και i studied evil i cant denyyyy
C.W. Stoneking ~ The Love Me Or Die
https://www.youtube.com/watch?v=JlmsK59ncHs

39
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Μάιος 16, 2016, 01:14:36 μμ »
Κ εγώ έτσι λέω αλλά μου είπαν και ως παραδείγματα....

ναι σωστό και αυτό,για αυτό η διατύπωση είναι βρείτε δύο από τους τρόπους ανάπτυξης.

40
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Μάιος 16, 2016, 10:29:15 πμ »
ωραίο θέμα... αν μη τι άλλο τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έπρεπε να μπουν και είναι στην καθημερινότητα των παιδιών πλέον. Ήθελαν κριτική σκέψη και ήταν κατανοητά, αυτο δεν σημαίνει οτι θα δούμε πολλούς καλούς βαθμούς... οσο πιο εύκολα είναι, τοσο πιο απαιτητικοί είναι οι διορθωτες και λογικο είναι!

Η αναπτυξη φράσης και φέτος εκτός! πάρτυ θα έκαναν τα παιδιά... προφανώς το σ/λ μειώνει καπως τα γραπτά για τρίτο διορθωτή (?)

41
πότε είναι το τελευταίο σου μάθημα; έχεις και μετά τις 15/5; αν ναι είναι οντως περίεργο... σε εμένα δεν έχουν κάνει καμία νύξη, την περιμένω κανονικά τέλη μαΐου. ρωτα τους, ειδικά αν δούλευες πέρσι εκεί βρες την περσινή σύμβαση.

42

Νομίζω κάθε χρονο η σύμβαση λήγει την τελευταία μέρα του Μαΐου (μέρα που συμπιπτει με μάθημα που έχεις). Σε κάποια φροντιστήρια ομως την παρατείνουν και την τροποποιούν για τα μαθήματα εξετάσεων ιουνίου. Εξαρτάται από τη συνεννοηση που κάνεις (για επίδομα)

Σελίδες: 12345 ... 27

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162209
  • Σύνολο θεμάτων: 19243
  • Σε σύνδεση σήμερα: 567
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 497
Σύνολο: 501

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.096 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.