Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Don Quixote

Σελίδες: 12345 ... 26
29
Είναι πλέον γεγονός ότι ένα από τα χειρότερα εργασιακά καθεστώτα (για μένα το χειρότερο) είναι ο θεσμός του αναπληρωτή. Δεν ξέρεις αν θα δουλεύεις, που θα δουλεύεις, πότε θα δουλεύεις. Για πόσο; Και στο πόσο δεν εννοώ μόνο το 5-6 ή 7 μήνες. Εννοώ θα δουλεύεις για τα επόμενα 2-3-4 χρόνια;;; 

Για πράγματα που δεν περνάνε από το χέρι μας, δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι. Για πράγματα που περνάνε από το χέρι μας αλλά μας διχάζουν, δύσκολα θα κάνουμε κάτι. Αλλά αυτά που μας ενώνουν άπαντες και είναι στο χέρι μας. Γιατί δεν κάνουμε κάτι;
Πρόχειρα, σκέπτομαι τα εξής:

1)Μεταπτυχιακά. Γιατί δεν μετράνε πλέον στην μισθολογική μας εξέλιξη;
2)Πιστοποιητικά υγείας. Είναι δυνατόν σχεδόν κάθε χρόνο να τρέχουμε σε γιατρούς;
3)Αδεια ασθένειας. Ελεγκτές γιατροί, μεγίστη διάρκεια δεκαπενθήμερο. Δηλαδή καλυτέρα να χάσεις την ημέρα παρά να πας με 40 πυρετό να περιμένεις στην ουρά για σφραγίδα. Το δεκαπενθήμερο ισχύει και για λόγους κύησης!
4)Ποσα σχολεία είναι το μέγιστο που μπορεί να είναι ένας αναπληρωτής; Και πόσα σε μια μέρα;  Και με πόση χιλιομετρική απόσταση μεταξύ τους;
5)Η ώρα της σίτισης στα δημοτικά. Γιατί δεν πιάνεται και στους αναπληρωτές;
6)Γιατι πάντα το πρόγραμμα των αναπληρωτών πρέπει να τους δίνει  τις τελευταίες επιλογές και πάντα με τα περισσότερα ενδιάμεσα κενά;
7)Είναι δυνατόν να μπορούν να δουλεύουν σε δεύτερη δουλειά συνταξιούχοι, δημόσιοι και γενικά οι πάντες εκτός από τους αναπληρωτές;

Φαντάζομαι θα υπάρχουν και άλλα θέματα. Ας τα συνοψίσουμε και να απαιτήσουμε (σε πρώτη φάση) απαντήσεις.
-Δεν αναγνωρίζεται το μεταπτυχιακό, γιατί είστε π.χ. εκπαιδευτικοί β και γ κατηγορίας. Εγώ προσωπικά το δέχομαι σαν απάντηση. Άλλα να το πουν. Να απαντήσουν. Να εκτεθούν. Γιατί πραγματικά λογική απάντηση για όλα τα παραπάνω δεν υπάρχει.

Να ισχύουν τα ίδια για όλους. Τίποτα περισσότερο αλλά και τίποτα λιγότερο.

30
Αν τα υπολόγισα σωστά, βγαίνουν 124 ένσημα (29 Οκτωβρίου – 21 Ιουνίου). Οπότε χάνεται το ταμείο ανεργίας. Ας το επιβεβαιώσει και κάποιος άλλος συνάδελφος (lasid  8)) γιατί ποτέ ξανά δεν έχει γίνει να παρουσιάζονται αναπληρωτές μια εβδομάδα μετά...

31
Από την χθεσινή ανακοίνωση της ΕΕΧ

"αυξάνει το κόστος λειτουργίας των σχολείων, αυξάνοντας την απαίτηση σε αριθμό αιθουσών και αριθμό εκπαιδευτικών."

Ανατριχίλα. Μιλάει για κόστος η ΕΕΧ. Μιλάει για αύξηση στον αριθμό εκπαιδευτικών. Δηλαδή η ΕΕΧ επιθυμεί μείωση στον αριθμό εκπαιδευτικών;;;

Παντελονάτε και ντόμπρε θρυλέωντα, σε εκφράζει αυτή η επαίσχυντη ανακοίνωση; Το πρόβλημα της ΕΕΧ είναι η αύξηση του αριθμού των εκπαιδευτικών;;; Είναι μέλη του ΔΣ της, η Μέρκελ και ο Τόμσεν; Ούτε αυτοί δεν θα έλεγαν κάτι τόσο θλιβερό!

Ο καθένας πλέον πρέπει να πάρει θέση. Τέτοιες εμετικές ανακοινώσεις πρέπει να καταδικάζονται από όλη την εκπαιδευτική κοινότητα. Από την ίδια την ΟΛΜΕ.

Ντροπή και μόνο ντροπή.

υγ. Πάντως μου αρέσει η πρώτη σειρά της ανακοίνωσης της ΕΕΧ. Εκπροσωπεί πλέον 15.000. Και αυτό αρκεί. Είμαστε 15.000. Δίκιο είναι το δίκιο των 15.000. Και μετά αναρωτιόμαστε τι έφταιξε...

32
Πανελλήνιες / Απ: Η απαξίωση της χημείας
« στις: Αύγουστος 25, 2013, 07:17:52 μμ »
Παράθεση
Η Ένωση Ελλήνων Χημικών δεν εφησυχάζει και είναι έτοιμη να αντιδράσει δυναμικά σε παρασκηνιακές κινήσεις συντεχνιών που επιχειρούν να διατηρήσουν κίβδηλα δικαιώματα σε βάρος της εκπαίδευσης των μαθητών, υπηρετώντας το θεσμικό της ρόλο ως συμβούλου του Κράτους.
http://www.eex.gr/Lists/List6/ItemView.aspx?ID=2421

Ούτε λίγο ούτε πολύ δηλαδή μας λέει η Ένωση Ελλήνων Χημικών ότι η πληροφορική στο λύκειο ήταν ένα κίβδηλο δικαίωμα. (Ότι είμαστε συντεχνία δεν το σχολιάζω. Εξάλλου φάνηκε ξεκάθαρα στο γυμνάσιο. Το σίγουρο δίωρο έγινε μονόωρο).

thrileontas τι γνώμη έχεις για αυτή την ανακοίνωση; Γιατί γράφεις ότι είναι soft και σαλονάτη. Εσύ τι θα έγραφες για να είναι hard και του αλωνιού;

Είναι πρωτοφανές αυτό που έχει κάνει η ένωση χημικών. Και αντί να καταδικαστεί σύσσωμα από όλους τους συναδέλφους, εμφανίζεται σαν μια κόντρα μεταξύ δυο μαθημάτων.

ΥΓ Ούτε εγώ έχω διάθεση για αντιπαράθεση με τους χημικούς. Στην αγαπημένη μου σειρά άλλωστε πρωταγωνιστεί ένας χημικός. ;D Αλλά αυτό το κίβδηλο δικαίωμα χτυπάει πολύ πολύ άσχημα. Μακάρι να βρεθεί μια δίκαιη λύση και να μην αδικηθεί κανείς.

33
Παράθεση
Δελτίο τύπου της Ε.Ε.Χ - Συνάντηση υφυπουργού ΠΑΙΘ με Ένωση Ελλήνων Χημικών

Παρασκευή, 23-08-2013

Με αφορμή τις δηλώσεις του Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Συμεών Κεδίκογλου την Τετάρτη 21/8/2013, σχετικά με τροποποιήσεις στο Νομοσχέδιο για την Παιδεία, η Ένωση Ελλήνων Χημικών αντέδρασε άμεσα και ζήτησε επιτακτικά συνάντηση μαζί του.

Έτσι. Επιτακτικά. Βαρβατίλα. Τι είμαστε; Τίποτα φλώροι; Επιτακτικά και αν δεν γουστάρουν να μας δουν, θα τους δείρουμε κι’ολας.

Παράθεση
Ο Υφυπουργός δέχθηκε να συναντήσει αντιπροσωπεία της Ε.Ε.Χ. την Πέμπτη 22/8/2013.

Γεια σου ρε Συμεών γίγαντα που στον ant1 έλεγες ότι θα δοθεί πιστοποιητικό στην πληροφορική στο γυμνάσιο. Δεν πέρασε μια μέρα και ενώ το πρόγραμμα έλεγε για 2 ώρες, έγινε 1. Καλά να πάθουμε. Αφού δεν το ζητήσαμε επιτακτικά.

Παράθεση
Η αντιπροσωπεία της Ε.Ε.Χ. αποτελούμενη από τον Πρόεδρο της Δ.Ε. κ.Αθανάσιο Παπαδόπουλο, τον Πρόεδρο και το Γενικό Γραμματέα του Τμήματος Παιδείας και Χημικής Εκπαίδευσης κκ. Αβραάμ Μαυρόπουλο και Κωνσταντίνο Αποστολόπουλο συναντήθηκε με τον κ.Κεδίκογλου και του ζήτησε να ξεκαθαρίσει τις προθέσεις του Υπουργείου σχετικά με το μάθημα της Χημείας, λαμβάνοντας υπόψη τις διαμαρτυρίες 160 Τμημάτων Α.Ε.Ι. για εισαγωγή φοιτητών με ελλιπέστατες γνώσεις Χημείας.

Έλα Αλέκο; Πόσα; 160; Ποια είναι αυτά; Θα μας τα γράψει ο πρόεδρος; Γιατί μαθήματα πληροφορικής έχουν το 100% των τμημάτων ΑΕΙ – ΤΕΙ. Στο χημικό Αθήνας υπάρχουν μαθήματα πληροφορικής άραγε;

Παράθεση
Ο Υφυπουργός διαβεβαίωσε την αντιπροσωπεία, ότι δεν είναι στις προθέσεις του Υπουργείου να προβεί σε αλλαγές οι οποίες θα υποβαθμίσουν το μάθημα της Χημείας στο Λύκειο, αναφέροντας ότι είναι μία από τις τέσσερις βασικές επιστήμες και αυτό έχει ληφθεί υπόψη στο υπό κατάθεση σχέδιο νόμου.

Τι να σημαίνει αυτό; Ρητορικό ερώτημα.

Παράθεση
Η Ένωση Ελλήνων Χημικών δεν εφησυχάζει και είναι έτοιμη να αντιδράσει δυναμικά σε παρασκηνιακές κινήσεις συντεχνιών που επιχειρούν να διατηρήσουν κίβδηλα δικαιώματα σε βάρος της εκπαίδευσης των μαθητών, υπηρετώντας το θεσμικό της ρόλο ως συμβούλου του Κράτους.

Οι υπόλοιποι κλάδοι τα διαβάζετε αυτά τα κείμενα; Μαθηματικοί; Φιλόλογοι; Φυσικοί; Ξενόγλωσσοι; Ακόμα και οι Χημικοί. Έχετε να πείτε κάτι; Επίσημα η ένωση χημικών κατηγόρησε και συνεχίζει να κατηγορεί τους πληροφορικούς για συντεχνία και κίβδηλα δικαιώματα. Το μάθημα της πληροφορικής ήταν ένα κίβδηλο δικαίωμα δηλαδή;;;;;;;

Και μην πει κανείς ότι γίνεται τσακωμός ποιος την έχει "μεγαλύτερη την επιστήμη". Η ΕΕΧ δεν είναι ένα μεμονωμένο πρόσωπο. Ανώνυμο. Είναι επίσημος φορέας. Για πρώτη φορά επίσημος κλάδος κατηγορεί άλλον με τον πιο αισχρό και αναίσχυντο τρόπο. Η ΟΛΜΕ θα πάρει θέση;

34
Δυστυχώς ΟΛΜΕ / ΕΛΜΕ έχουν χάσει την μπάλα  >:( και τελικά δεν ξέρω κατά πόσο παίζουν το παιχνίδι της κυβέρνησης .
Σωστός. Βέβαια η πουλημένη ΟΛΜΕ που έχασε την μπάλα και παίζει παιχνίδι, πήγε στο υπουργείο μαζί με καμιά πενηντάρια ακόμα. Την ίδια μέρα στο forum εδώ, ήταν μερικές εκατοντάδες. Αν αυτές οι εκατοντάδες ήταν στο Υπουργείο...
Αλήθεια από τους 5500 που έκαναν αίτηση, αντί να κλαίγονται ολημερίς και ολονυχτίς, πόσοι πήγαν; Βασικά πήγε κανείς από εδώ;
Την Δευτέρα πάλι εδώ   ;)
Η καλύτερη πρόταση. Οι νίκες εξάλλου έρχονται από τα forum, μην το ξεχνάμε αυτό.

35
Το γεγονός ότι έγιναν αιτήσεις/δηλώσεις προτίμησης για υποχρεωτική μετάταξη, δε σημαίνει απαραιτήτως ότι οι αιτούντες τάσσονται υπέρ αυτών. Οι αιτήσεις/δηλώσεις έγιναν στη λογική "το μη χείρον βέλτιστο", δηλαδή στην απευκταία περίπτωση που πραγματοποιηθούν υποχρεωτικές μετατάξεις, αυτές να μην στείλουν κάποιον κάπου πολύ άβολα.

Η ΟΛΜΕ οφείλει να τοποθετηθεί στα ΜΜΕ και να καταστήσει σαφές το παραπάνω επιχείρημα. Τα κυβερνητικά φερέφωνα ψάχνουν αφορμές για να μας διχάσουν.

Το να βαφτίζουμε το ψάρι κρέας. Οκ.. Αν βολεύει..
Όταν το συνδικαλιστικό σου όργανο όμως λέει "Μην κάνετε αιτήσεις", και οι αιτήσεις είναι τελικά περισσότερες από τις θέσεις. Σαμπάνιες ανοίγουν στο Υπουργείο. Και καλά κάνουν.
Μνημείο ντροπής αυτό το θέμα πάντως. Ίντριγκες, δολοπλοκίες, βρισιές, διασπορά ψευδών ειδήσεων, κάτσε να προλάβω να κάνω αίτηση εγώ και κόψε το λαιμό σου εσύ..
Υ.Γ. Για όλα φταίνε τα κυβερνητικά φερέφωνα.

36
MEGA πριν λίγο: "Δυσαρμονία ΟΛΜΕ - εκπαιδευτικών καθώς οι εκπ/κοι δεν ακολούθησαν το κάλεσμα της ΟΛΜΕ να μην κατατεθούν αιτήσεις μετατάξεων, το Υπουργείου Παιδείας μιλάει για 5750 αιτήσεις"

Γιατί άδικο έχει;
Σφάξε με, αγά μου, ν' αγιάσω...

37
Ντροπιαστική, αηδιαστική και ξεδιάντροπη η ανακοίνωση από την Ένωση Ελλήνων Χημικών.
Το να βγει μεμονωμένα κάποιος και να πει έναν άλλο κλάδο συντεχνία. Εκφράζει την άποψη του. Το να βγει επίσημα η ένωση χημικών και να κατηγορήσει τους πληροφορικούς  που σφαγιάστηκαν στο λύκειο και προσπαθούν να διεκδικήσουν το αυτονόητο, να μπορούν οι μαθητές να επιλέξουν σε ποιο μάθημα θέλουν να εξεταστούν. ΦΡΙΚΗ ΚΑΙ ΑΗΔΙΑ.

ΟΛΜΕ ακούς; Θέση θα πάρεις για αυτή την εμετική ανακοίνωση; Που είναι και γεμάτη επιχειρήματα. Μάλιστα το πιο ισχυρό είναι στην αρχή. 15.000 χημικοί. Συντεχνία – πελάτες μας κατονόμασαν αυτοί που ξεκινούν την ανακοίνωση γράφοντας για 15.000 χημικούς. Ντροπή και όνειδος.

ΥΓ Μιας που είμαστε πανίσχυρη συντεχνία καταφέραμε και αυξήσαμε σε 2 ώρες το μάθημα στο γυμνάσιο.
ΥΓ2 Επειδή ακούω συχνά ότι μερικοί καθηγητές πληροφορικής δεν κάνουν σωστό μάθημα. Είναι καθηγητές πληροφορικής;

38
[off-topic] Εντωμεταξύ σε ένα παράλληλο σύμπαν, κάποιοι συνάδελφοι πληροφορικοί αποφασίζουν να αφήσουν το μοιρολόι και την κλάψα και να παλέψουν με νύχια και με δόντια να παραμείνει το μάθημα στο λύκειο. http://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=5342.0 [/off-topic]


39
Αρκεί βέβαια να διατηρηθεί το μάθημα και στο Λύκειο. Γι'αυτό συμμετέχετε όσοι μπορείτε στη διαβούλευση....

Πρέπει όμως να δοθεί μάχη, ώστε να παραμείνει η Πληροφορική στο Λύκειο, γιατί σε 2 χρόνια που θα φύγει ξεχάστε τα κενά!

Ακριβώς. Ο καθένας ας διαθέσει λίγα λεπτά να υπογράψει ΟΧΙ στην εξαφάνιση της Πληροφορικής από το Λύκειο και να σχολιάσει έστω στο άρθρο 2. http://www.opengov.gr/ypepth/?p=1687
Πάντως αν νομίζουμε εμείς οι αναπληρωτές, ότι θίγονται οι μόνιμοι και γι’αυτό δεν συμμετέχουμε. Μάλλον κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Αντιθέτως, πολλοί το ήθελαν αυτό για να επιστρέψουν σπίτι τους.
Κάποιοι άλλοι θα χάσουν τα πάντα όμως. Γιατί γι’αυτούς δεν προβλέπεται ούτε μετάταξη, ούτε κινητικότητα, ούτε διαθεσιμότητα.
Βρείτε λίγο χρόνο και ασχοληθείτε με τη διαβούλευση και να υπογράψετε στο Petition. Πείτε το και σε άλλους συναδέλφους όταν πάτε να καταθέσετε τις αιτήσεις, αν δεν το γνωρίζουν.

40
Πανικός; Αν δοθεί η δυνατότητα πανελλαδικά και εθελοντικά για όλους τους πληροφορικούς για μετατάξεις, δεν υπάρχει καμιά περίπτωση να μην γεμίσουν όλα τα ΕΑΕΠ σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και τα περισσότερα στα υπόλοιπα αστικά κέντρα.
Στο στέκι, γράφει συνάδελφος για Αιτωλοακαρνανία ότι ζητούν 30 και είχαν κάνει αίτηση τετραπλάσιοι από το χειμώνα. Πριν σκάσει δηλαδή το θέμα του λυκείου!

Μόνο αν ανατραπεί το σχέδιο για το λύκειο, μπορεί να αλλάξει άρδην το σκηνικό. Αλλά δεν βλέπω να ιδρώνει και κανείς γι’αυτό...

41
Δεν είναι ακριβώς έτσι. Η πλειοψηφία όσων είναι στο λύκειο θα κάνει αίτηση για μετάταξη. Και με το φόβο να βγει και το μάθημα από το λύκειο θα είναι πολύ περισσότεροι στην πρωτοβάθμια από τους 1163. Σίγουρα θα καλύψουν όλα τα ΕΑΕΠ ειδικά σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και γενικά στις μεγάλες πόλεις.

Θεωρώ πιο πιθανό να υπάρξουν θέσεις ΑΜΩ στα γενικά λύκεια (για τα επόμενα δυο χρόνια) και σε κάποια κενά στα γυμνάσια με την αύξηση του ωραρίου, παρά στα δημοτικά..



42
Όποιος θέλει να σχολιάσει στην διαβούλευση http://www.opengov.gr/ypepth/?p=1687
Εκτός από το άρθρο 2 που όλοι πρέπει να τοποθετηθούμε, ας έχουμε παρουσία και στα 1,4,8,9.

Σελίδες: 12345 ... 26

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32319
  • Τελευταία: 1305D
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161408
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 599
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 573
Σύνολο: 589

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.059 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.