Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - someone

Σελίδες: 12345 ... 8
29
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: ΟΧΙ στα 800 ολοήμερα!!!
« στις: Οκτώβριος 19, 2010, 05:14:53 μμ »
Προς ενημέρωσή σου, οι γονείς στέλνουν ακόμα τα παιδιά τους να μάθουν πιάνο, μπαλέτο, μπάσκετ, ζωγραφική, γλώσσες και χίλια δυο άλλα πράγματα. Γιατί να μην κρατάμε τα παιδιά στο σχολείο υποχρεωτικά μέχρι τις 7.00 το βράδυ, ώστε να χωρέσουν κι αυτά;
Μα στο ωρολόγιο πρόγραμμα του Δημοτικου, υπάρχουν ήδη ωρες και Μουσικής και Εικαστικών και Γυμναστικής. Θα'πρεπε να προστεθουν ώρες για να διδαχθουν μουσική ή ζωγραφική ή αθλήματα?

Τα παιδια μου πηγαινουν σε ενα απο τα 800 σχολεια και βλέπω οτι προβληματα υπάρχουν πολλων ειδων: Καταρχην υπαρχει η γνωστη γενικοτερη ανοργανωσιά απο την πλευρα του Υπουργειου. Καποιοι δασκαλοι θεωρουν τις ειδικοτητες "ξενο σωμα" προς το "δικο τους" σχολειο.  Μερικες φορες οι καθηγητες των ειδικοτητων δεν εχουν εμπειρια με παιδια δημοτικου, ή δεν δειχνουν διάθεση να συνεργαστουν με τους δασκαλους. Ο διευθυντης που φανταζομαι οτι θα'πρεπε να'χει εναν "συντονιστικο" ρολο, αδιαφορει. 

Τα παιδια όμως δεν έχουν προβλημα, εχουν όρεξη, τα καινουρια μαθηματα τους κινουν το ενδιαφερον. Το πόσο κουράζονται και πόσο αποδιδουν σε ενα μάθημα όμως εξαρταται απο το προγραμμα: Αν εχουν την 3η ωρα Γυμναστικη, και μετα Μαθηματικα, πχ, ειναι λογικο να ειναι ξεθεωμενα και να μην μπορουν να παρακολουθησουν.




30
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: ΟΧΙ στα 800 ολοήμερα!!!
« στις: Οκτώβριος 18, 2010, 02:28:46 μμ »
Σε αυτό μπορώ να σου απαντήσω εγώ. Οι γονείς πάντα νιώθουν υποχρεωμένοι να προσφέρουν όσο το δυνατόν περισσότερα στα παιδιά τους. Επιπλέον, οι Έλληνες γονείς υιοθετούν μια μάλλον παράδοξη στάση απέναντι στο δημόσιο σχολείο. Απ' τη μια δηλαδή το απαξιώνουν, απ' την άλλη επιθυμούν διακαώς τα παιδιά τους να πρωτεύουν σε αυτό, εξ' ου και τα πλείστα φαινόμενα βαθμοθηρίας. Εφόσον λοιπόν το σχολείο ενέταξε στο πρόγραμμά του τα αγγλικά και την πληροφορική από την  Α΄ Δημοτικού, οι γονείς θεωρούν πως έχουν χρέος να ποετοιμάσουν τα παιδιά τους σε αυτά τα αντικείμενα ακόμα νωρίτερα!

Ξερω γονεις που θα ηταν διατεθειμενοι να μην γραψουν τα παιδια τους σε φροντιστηριο αν μπορουσε καποιος να τους διαβεβαιωσει οτι η ωρα των Αγγλικών στο σχολειο θα ήταν ωρα μαθηματος (με όποιο τρόπο κι αν γινοταν αυτο το μαθημα) και οχι η "ωρα του DVD". Σε κανεναν μας δεν περισσεύουν τα χρήματα για να τα ξοδευουμε σε δραστηριοτητες που θα μπορουσαν να γινονται σωστα στο σχολειο.

Αν αυτά τα αντικείμενα διδάσκονταν αργότερα, πίστεψέ με, κανένας γονιός δε θα επιβάρυνε τα παιδιά του αλλά ούτε και το πορτοφόλι του, για να τα στέλνει φροντιστήριο από τόσο νωρίς. Κι έτσι γίνεται αυτό που όλοι φοβόμασταν από την αρχή: τα παιδιά φορτώθηκαν  επιπλέον ώρες και μαθήματα σε μια ηλικία που θα έπρεπε να μαθαίνουν μόνο τα βασικά και στο σχολείο, το πρωί, αλλά και στα φροντιστήρια, το απόγευμα, όταν κανονικά θα έπρεπε να είχαν ελεύθερο χρόνο.

Όποτε και αν ξεκινησουν τα Αγγλικα ή η Πληροφορική στο σχολειο, ειτε στην Α ειτε στη Β ειτε ακομα και στην ΣΤ, ο γονιος  θα
στειλει το παιδι φροντιστηριο, όχι για να προλαβει αλλά για να καλυψει τη δουλεια που δεν φαινεται να γινεται στο σχολειο του.

Αν λοιπον το σχολειο πεισει οτι γινεται δουλεια σ'αυτα τα μαθηματα, κανενας δεν θα φορτωσει το παιδι του με περιττες ωρες φροντιστηριου και τον εαυτο του με περιττα εξοδα.



 

31
@kleotsi, δεν ειχα καμια πρόθεση να σε θιξω, απλά αυτα που διευκρινησες με το τελευταιο σου μήνυμα δυστυχως δεν "εννοειται" απ'ολους οτι γινονται πάντα...(Εχω προσφατο περιστατικο οπου χτυπησε παιδι στο σχολείο- εσπασε δοντια - , η διευθυντρια ενημερωθηκε απο τον δασκαλο αλλα δεν ασχοληθηκε περαιτερω και ο γονιος το ανακαλυψε όταν παρέλαβε το παιδι του το απόγευμα....)...

@anneta, πράγματι η λεπτομερεια κανει τη διαφορα - οπως . πχ. το να αποκαλεις καποιον "δασκαλακο" αντι "δασκαλο" ....

32
@elia, τους αχρηστους πολιτικούς δεν τους ψηφίζουν οι γονεις μόνο, μη μου πείτε ότι οι εκπαιδευτικοί είναι οι μόνοι που ψηφίζουν σωστά σ´αυτη τη χώρα?
Επίσης αν κάποια φορά ενας γιατρός στο Ικα σας στήσει 1 ώρα στο προγραμματισμένο ραντεβού , σας εξετάσει στα πεταχτα και κάνει λάθος διάγνωση, μην παραπονεθειτε, σκεφτείτε τι προβλήματα μπορεί να αντιμετωπίζει στη δουλειά του και δειξτε κατανόηση.


33
Ορισμένοι εδώ μέσα (ναι someone, αναφέρομαι και σε εσένα) ας μην γίνονται "κουγι-ηδες" γιατί στο τέλος εκτίθονται.
Η παραβατικότητα (τι σου κάνει το διάβασμα ψυχοπαιδαγωγικών για ΑΣΕΠ :D) και το θράσσος ορισμένων μαθητών, και μάλιστα από τόσο μικρή ηλικία, δείχνει απλά το "επίπεδο" των γονιών τους και το περιβάλλον στο οποίο μεγαλώνουν. Ορισμένοι γονείς είναι χειρότεροι και από τον πιο ψυχάκια εκπαιδευτικό που μπορεί να τύχει (και κακώς θα τύχει βέβαια, αλλά αυτό είναι ένα άλλο ζήτημα).
Δεν μιλησα για την οποια τεκμηριωμενη παραβατικοτητα και θρασος ορισμενων μαθητων, αλλα για άλλο πράγμα - για διαχειριση ενος συγκεκριμενου περιστατικου απο τους εμπλεκομενους εκπαιδευτικους.
Τωρα, την άποψη οτι "ορισμενοι γονεις ειναι χειροτεροι απο τον πιο ψυχακια εκπαιδευτικο" δεν ξερω σε τι τη στηριζετε, με ποια μεζουρα το μετρατε το "χειρότερο"? Στο κατω κατω ο γονιος ισως και να μπορουσε να εχει ελαφρυντικα λογω αγνοιας παιδαγωγικης/ψυχολογιας, ο εκπαιδευτικος ομως?
Οσο για τα Ψυχοπαιδαγωγικα, αρκει  να τα διαβασει κανεις για να περασει ΑΣΕΠ ή πρεπει να τα διδαχτει για να τα καταλαβει?


34
Οκ.... αντιπαρερχομαι τις ειρωνιες.....
αλλά για να κανω λιγο και το συνηγορο του διαβολου/γονιου, τελικα λοιπον η συνάδελφος  ακουσε το περιστατικο οπως το αφηγηθηκε η καθαριστρια (γιατι,  προφανως, αν ηταν παρουσα και απλα παρακολουθουσε χωρις να υπερασπιστει την γυναικα και να βαλει η ιδια τα παιδια "στη θεση τους" , εχει μεγαλο μεριδιο ευθυνης), και επειδη τα παιδια  ειναι "κακομαθημενα" αυτοματως αποφασισε οτι προφανως φταινε εκεινα για ό,τι εγινε...
Και τελικα  γονιος δεν δικαιουται να πιστεψει το παιδι του, η δασκαλα δικαιουται να πιστεψει την καθαριστρια...
Πολυ αντικειμενικο μου φαινεται αυτο :-)

Αλλα ακομα και αν εγιναν ολα ακριβως οπως τα ειπε η καθαριστρια, αναρωτιεμαι,  στο διάλειμμα του Ολοημερου, τα πιτσιρικια δεν τα επιτηρει κανεις?
Μπορουν δηλαδη να βριζουν κοσμο, να πλακωνονται στο ξυλο, να πεσουν και να χτυπησουν, κλπ χωρις να τα παρει κανεις ειδηση?



35
Η κατάσταση με μερικούς γονείς έχει γίνει απαράδεκτη!! σήμερα έλαβε χώρα το έξης περιστατικό στο σχολείο μου: στο διαλλειμμα του ολοημέρου κατι 'καλόπαιδα' πρώτης κ τρίτης δημοτικού έβαλαν στο μάτι την καημένη την καθαρήστρια. άρχισαν να την κοροιδευουν κ να διασκεδάζουν γελώντας εις βάρος του ανθρώπου που καθημερινά φροντίζει το περιβάλλον που περνούν τις μισες ώρες τις μέρας. η γυναίκα έκανε υπομονή αλλα δεν άντεξε στο τέλος κ τα μάλωσε κ φυσικά ενημέρωσε κ τη διευθηντρια η οποία άμεσα τηλεφώνησε στους γονείς των υπευθηνων-ανευθηνων παιδιών, τους ενημέρωσε για το συμβάν κ τους είπε να έρθουν να τα 'μαζέψουν'. έρχεται λοιίπον ο πατέρας από ενα από τα παιδιά να ρωτήσει τι ακριβως είχε συμβεί κ μέτα από συζήτηση με τη διευθ. φεύγει υποσχόμενος οτι θα μιλήσει στο παιδί στο σπίτι κ οτι δε θα ξαναγίνει κατι ανάλογο. όλα καλά μεχρι εδώ....εν τω μεταξύ έχει χτυπήσει κουδουνι για μέσα κ έχω ανέβει για μάθημα....όταν τελείωσε η ώρα μου μαθαίνω προς μεγάλη μου έκπληξη ότι ο εν λόγω μπαμπάς έχει πάρει τηλ. κ έχει πει πως ο γυιος του του είπε οτι η καθαρ. τους τρομοκρατούσε κ αυτή έφταιγε για ό,τι είχε γίνει(!!!!!!!) κ ζητούσε τα ρέστα γιατί θίχτηκε το παιδί του (το οποίο είναι ένα κακομαθημένο απ'τα λίγα)......anyway, περιμένουμε τα περαιτέρω αυριο.
Το θέμα είναι οτι δεν πρέπει να το αφηνουμε να περναει έτσι γιατί τα παιδιά σχηματίζουν την εντύπωση οτι μπορουν να κάνουν οτιδηποτε κ να μείνουν ατιμωρητοι.......
orchid καλή δύναμη.
Μπορω να κανω 1-2 ερωτησεις για το διαδικαστικο κομμάτι?
Ας ξεκινησουμε απο το ότι τα παιδια πράγματι κορόιδευαν την καθαρίστρια και κακώς ο γονιός έκανε ο,τι έκανε.
1. Εσυ το ειδες? Ήσουν παρούσα? Αν ναι, τα μάλωσες?
2. Η διευθυντρια κάλεσε τους γονεις χωρις να καλεσει πρωτα τα παιδια και να τους κανει συστασεις/επιπληξη κλπ?
3. Η διευθυντρια κάλεσε τους γονεις να ερθουν να μαζεψουν τα παιδια πριν το κανονικο τους σχολασμα? Λιιγο παράλογο δεν ειναι αυτο?

36
@thymiaras,
τελικά καταλήγουμε να εξαρτώνται όλα από φιλότιμο - το οποίο προφανώς πολλοί δεν έχουν.
Αναγνωρίζω ότι υπάρχουν προβλήματα αλλά ποιος περιορίζει τον πληροφορικο  να αναζητήσει δουλειά στην εκπαίδευση???? αν οι συνθήκες στα σχολεία είναι τόσο άθλιες, υπάρχουν πολλές εταιρείες όπου μπορεί να βρει δουλειά - και software houses και τμήματα μηχανογραφησης εταιρειων κλπ κλπ -τι τον κρατάει στο σχολείο???
Εγω πάντως αν οι συνθήκες της δουλειάς μου δεν μου επέτρεπαν να κάνω "ποιοτικό έργο", θα ντρεπομουν να κοροιδευω τους μαθητές/πελάτες/συνεργάτες μου. Τόσο θράσος δεν έχω...

37
@istoriesgiaagrious, πραγματικά με μπερδεψατε....
Ποια είναι τελικά η δουλειά ενός Ηλεκτρολογου μηχ/κου σ´ενα ολοήμερο δημοτικό?
Αν είχατε έτοιμα φυλλάδια-τυφλοσουρτι ,όπως στην ιδιωτική σχολή, θα μπορούσατε να κάνετε αυτό που προφανώς βαριεστε να κάνετε τώρα - δηλαδή μάθημα αντί για babysitting???


 
 

38
Εργασιακά / Απ: Μαθήματα και εκλογές
« στις: Οκτώβριος 09, 2010, 12:44:21 πμ »
To email δεν είναι καθόλου κακή ιδέα.!!!
Αλήθεια, πόσες ώρες χρειάζεται κανείς για να ασκήσει το εκλογικό του δικαίωμα;;;;;Αν
 το ασκήσει βεβαίως και δεν «χρησιμοποιήσει» τη μέρα του αλλιώς....

39
Εργασιακά / Απ: Μαθήματα και εκλογές
« στις: Οκτώβριος 08, 2010, 10:56:30 μμ »
Συνάδερφοι, το θεωρείτε σωστό που θα χαθεί και η 3η Νοεμβρίου, λόγω της εκλογής των αιρετών; Εγώ διαφωνώ. Κι ύστερα απορούμε γιατί κάποιοι θεωρούν τους εκπαιδευτικούς τεμπέληδες...
Χμ...
Τεταρτη 27/10: γιορτη, οχι μαθημα 
Πεμπτη 28/10 αργια
Τεταρτη 3/11 εκλογες αιρετων
Παρασκευη 5/11: κλειστο σχολειο λογω δημοτικων εκλογων
Δευτερα 7/11: κλειστο σχολειο λογω δημοτικων εκλογων
Τεταρτη 17/11: αργια (σχολική)
Ωραία!!!
Θα γκρινιάξει ο εργοδοτης μου που θα πρέπει να παρω 1 μερα άδεια για τις εκλογες + 4 μερες ακομα κανονικη ή γονική  αδεια + τις 2 γονικες που θα παρω μεσα στι επομενες 2 βδομαδες για την 1η συναντηση/ενημερωση με τους δασκαλους των παιδιων??


40
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Νέο Σχολείο.
« στις: Ιούλιος 14, 2010, 11:21:46 μμ »
Δεν υπάρχει κάτι κακό εδώ,το να ασπάζεσαι θέσεις απο διάφορους φορείς η άτομα αν πιστεύεις ότι σε εκφράζουν δεν πρέπει να αποπροσανατολίζουν την σκέψη μας απο τα προβλήματα που υπάρχουν..Οπως είπα και στην αρχή η ανάρτηση έγινε με σκοπό την κριτική πάνω στο κείμενο και αν είναι αυτό σωστό η όχι.Κάθε κριτική και πρόταση πάνω στο κείμενο είναι απολύτος καλοδεχούμενη,ώστε να προκύψει ενα τελικό κείμενο που θέλουμε να παρουσιάσουμε στους γονείς.Τώρα αν κάποιος άλλος είχε την ιδέα πρώτος τι να πω...δεν έχει σημασία κατα την γνώμη μου αν το κείμενο πρώτος το σκέφτηκε το παμε η το κατσε...
Μα δεν μιλαμε για "ιδεα", μιλαμε για αντιγραφη κειμενου. Οταν κοβω και ραβω αυτουσιο κειμενο και το παρουσιαζω σε καποιους ως προιον δικης μου σκεψης, χωρις αναφορα στην πηγη μου, αυτο λεγεται λογοκλοπη.
Και εγω ως γονιος, αν λαβαινα απο το Συλλογο μας αυτο το κειμενο με την "υπογραφη" του, θα το θεωρουσα αισχρη κοροϊδια.

Και, για να παμε στην κριτικη που ζητατε: απ'ο,τι καταλαβαινω, θελετε να βελτιωσετε ενα κειμενο κατα του "Νεου Σχολειου", δεν σας ενδιαφερει να ακουσετε αποψεις για το "Νεο Σχολειο" που μπορει να ειναι και θετικες, ή πιο μετριοπαθεις απο τις δικες σας.

Λετε λοιπον:
"Ένα σχολείο που το παιδί θα έχει χρόνο για να παίξει. Ποιος «παιδαγωγός» λέει ότι το παιδί της Πρώτης και της Δευτέρας είναι σε θέση να μένει στο σχολείο απ’ τις 7 μέχρι τις 4 ή έστω απ’ τις 8 μέχρι τις 2; "

α. Και ποιος "παιδαγωγός" λέει ότι δεν μπορει?
β. Ποιος "παιδαγωγος" λεει οτι το παιδι της Πρωτης και της Δευτερας εινια σε θεση να κανει 5 σελιδες φωτοτυπιες (απο βιβλια του εμποριου βεβαιως) καθημερινα? Εχει κανει καποια κινηση ο Συλλογος σας γι'αυτο?

Λετε:
"Ένα σχολείο όπου οι νέες τεχνολογίες, οι υπολογιστές θα είναι ένα χρήσιμο εργαλείο που θα το πιάνει στα χέρια του ο μαθητής όταν θα έχει αποκτήσει τις κατάλληλες γνώσεις για να το χρησιμοποιήσει όπως πρέπει. Τι νόημα έχει να το βάλουνε κι αυτό από την Α δημοτικού? Εμείς κυνηγάμε τα παιδιά μας στο σπίτι για να κλείσουν το κομπιούτερ και να ανοίξουν κανένα βιβλίο. την Πρέπει απ 'πρώτη δημοτικού να τα μάθουμε να ξεροσταλιάζουν μπροστά σε μια οθόνη? Εμείς θέλουμε τα παιδιά μας να τρέχουν και να παίζουν, για να αναπτυχθούν κανονικά ψυχικά και σωματικά.

Ποιος ειπε οτι απο την πρωτη δημοτικου θα μαθουν να ξεροσταλιαζουν σε μια οθόνη? Τα παιδια ηδη κανουν Υπολογιστες απο την Α δημοτικου στο ολοημερο, και οσα εχουν δασκαλους με ορεξη, εξοικειώνονται με ενα εξαιρετικα χρησιμο εργαλειο. Αυτα που ξεροσταλιαζουν στην οθονη ειναι εκεινα που στο σπιτι οι αδιαφοροι γονεις τ'αφηνουν με τις ωρες μπροστα στην τηλεοραση/τον υπολογιστη/ τα ηλεκτρονικα. ΕΙναι σαν να λετε οτι αν μπουν περισσοτερες ωρες γυμναστικης, τα παιδια θα ξεροσταλιαζουν στα γηπεδα.
Επισης, το παιδι μπορει ανετα και να παιζει στο κομπιουτερ και να διαβαζει βιβλια, το ένα δεν αποκλειει το άλλο. Αλλωστε στο "Νεο Σχολειο" προβλεπονται και ωρες "φιλαναγνωσιας".

Δεν θα μπω στον κοπο να σχολιασω περισσότερο το κειμενο, συμφωνω με όσα εγραψε στο πρωτο του σχολιο ο Panos2.

Πάντως, πριν το στειλετε στους γονεις, διορθωστε τη φραση
"12. Το υπουργείο δεν μπορεί βέβαια να περιμένει ότι θα καλύψουμε τυχόν κενά των σχολείων αυτών με υπερωριακή εργασία." - το στελνετε ως ΔΣ γονεων και οχι ως δασκαλος, σωστα??


41
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Νέα σχολική χρονιά
« στις: Ιούλιος 14, 2010, 04:18:37 μμ »
.... και απο ανακοινωση που εχουν οι "ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΑΥΤΟΝΟΜΕΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΕΣ
ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ" εδω: http://www.paremvasis.gr/2010/n040710c.htm ....

42
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Νέα σχολική χρονιά
« στις: Ιούλιος 14, 2010, 04:13:16 μμ »
Το κείμενο προήλθε απο σκέψεις συζητήσεις και προβληματίσμους διαφόρων γονέων και επαφή μας με άλλους συλλόγους άλλον πόλεων[αν κάνεις μια αναζήτηση θα δεις σε διάφορες σελίδες συλλόγων γονέων παρόμοιες σκέψεις].

Γιατι δεν μας λετε ευθεως οτι το κειμενο εχει "προκυψει" απο την "Ανοιχτή επιστολή των Εκπαιδευτικών του ΠΑΜΕ στους γονείς" που βρισκεται εδω:
http://www.edupame.gr/content/%CE%91%CE%BD%CE%BF%CE%B9%CF%87%CF%84%CE%AE-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BB%CE%AE-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%95%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%A0%CE%91%CE%9C%CE%95-%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%B3%CE%BF%CE%BD%CE%B5%CE%AF%CF%82 ?

Σελίδες: 12345 ... 8

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162184
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 674
Σύνολο: 687

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.087 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.