Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - ΛΩΡΑ

Σελίδες: 12345 ... 156
29
Ειδική Αγωγή / Απ: Αναπληρωτές Ε.Α. Β/θμιας 2015-2016.
« στις: Οκτώβριος 20, 2015, 11:15:31 μμ »
Ωστόσο φέτος ήταν ευθύνη του υπουργείου να ενημερώσει τους υποψήφιους αναπληρωτές ότι ΕΣΠΑ τέλος σε συγκεκριμένες περιοχές, ώστε ο καθένας να πράξει αναλόγως. Το αποτέλεσμα είναι να έχουν φέτος χοντρό πρόβλημα όσοι δήλωσαν μόνο τις εν λόγω περιοχές. Εδώ δε νομίζω ότι ήταν θέμα προσωπικής ευθύνης αλλά μάλλον ολιγωρίας ή μάλλον εξαπάτησης εκ μέρους του υπουργείου, με πρώτους χαμένους τους μαθητές και τις οικογένειές τους. Μάλλον το υπουργείο ήθελε να γλιτώσει από πιέσεις εκ μέρους των εμπλεκόμενων.

Σ'αυτό το φετινό πάω πάσο...και εννοείται πως με τίποτα δεν δικαιολογώ το χάλι του Υπουργείου...αλλά τα ίδια παράπονα ακούγονται κάθε χρόνο άσχετα με το θέμα των προβληματικών περιοχών! Είναι ένας μικρός παραλογισμός να κάνουμε συνέχεια παράπονα ενώ το πώς πάει το σύστημα είναι γνωστό εδώ και χρόνια (τελικά βέβαια όχι σε όλους...)
Ρεαλισμός και συνειδητοποίηση της κατάστασης απαιτείται!
Φέτος ήταν οι προβληματικές περιοχές, πέρσι ήταν η αναβάθμιση των μειωμένου της παράλληλης σε πλήρους..κάθε χρόνο γενικά το  μαλλιοτράβηγμα πάει σύννεφο, ενώ έχουμε τεράστια προσωπική ευθύνη στις επιλογές μας!

Η δουλειά του αναπληρωτή δεν ενέχει σταθερότητα ως προς τη διάρκεια της στο χρόνο ούτε ως προς τη γεωγραφική τοποθέτηση εφόσον δηλώνουμε διάφορες περιοχές! Το τραγικό βέβαια είναι πως σ΄αυτούς τους εκπαιδευτικούς που τους φέρονται έτσι...στηρίζεται όλη η Ειδική Αγωγή και μεγάλο μέρος της Γενικής Εκπαίδευσης...αυτό δεν σημαίνει όμως για κανέναν Υπουργό πως θα σεβαστούν παραπάνω τους αναπληρωτές! Εγώ αυτό έχω καταλάβει!


30
Ειδική Αγωγή / Απ: Αναπληρωτές Ε.Α. Β/θμιας 2015-2016.
« στις: Οκτώβριος 20, 2015, 10:55:03 μμ »
Τα κενά υπάρχουν και πιθανότατα τα ξέρουν εξαρχής, αλλά είναι άλλο το να τα ξέρουν και άλλο να μπορούν να έχουν έγκριση και να εκταμιεύσουν λεφτά με τη μία και να κάνουν μια φάση που να καλύπτει όλα τα κενά με τη μία. (Όχι πως τους δικαιολογώ...απλά παραθέτω ρεαλιστικά το πώς έχει η κατάσταση). Έτσι οι διάφορες περιοχές καλύπτονται σταδιακά...αυτό...όσοι δηλώνουν κουτάκι...δεν το ξέρουν τόσα χρόνια;  :o   ???

Όχι πως δεν γίνονται μπινιές και δεν τα μαγειρεύουν ενίοτε κατά το δοκούν και όπως βολεύει κάποιους...κι αυτό δεν θα το πίστευα, εαν δεν είχα  ακούσει πρόσφατα η ίδια μέσα στον ηλεκτρικό μια κυρία να μιλάει στο τηλέφωνο (εργαζόμενη στο Υπουργείο Παιδεία) καθώς πήγαινε εσπευσμένα απόγευμα στο Υπουργείο τη μέρα πριν κυρωθούν οι πίνακες ειδικής  μετά από τηλεφώνημα δικηγόρου που δέχτηκε το Υπουργείο για κάποια βρωμοδουλειά που παίχτηκε σε βάρους συναδέλφου της Α΄θμιας....δεν μπαίνω σε περαιτερω λεπτομέρειες της υπόθεσης, αλλά τότε ήταν που πίστεψα πως τελικά γίνονται τα πάντα....!!

Απ'την άλλη....υπάρχει η προσωπική ευθύνη στον τρόπο που κάνουμε τη δήλωση....!  Το κουτάκι είναι καθαρά δική μας επιλογή και ειδικά όταν έχουμε οικογένεια έχει μεγαλύτερη βαρύτητα κάτι τέτοιο. Στην κατάσταση αυτή, θέλει ρεαλισμό με 2 λόγια κι όχι ελπίδα να κάτσει η μπίλια...όταν βασιζόμαστε χωρίς ρεαλισμό και διορατικότητα (ακόμη κι αν το χουμε δει το εργάκι πολλές φορές) μόνο στην ελπίδα....οι δικηγόροι τι μπορούν να κάνουν;  ???

31
Μα και καθηγητές που ανέλαβαν, το ίδιο αποτέλεσμα είχαμε.

Οι καθηγητές που ανέλαβαν ήταν Ακαδημαϊκοί....δηλαδή απείχαν παρασάγκας απ΄τα πραγματικά προβλήματα Α'θμιας και Β'θμιας εκπαίδευσης...να μην πω κι απ΄της Γ'βάθμιας...γιατί κι εκεί πολλοί απ'αυτούς περνούν όλη την καριέρα τους χωμένοι μέσα σε συγγράμματα και δημοσιεύσεις και αποκομμένοι απ΄τη διοικητική και οργανωτική λειτουργία των Τριτοβάθμιων Ιδρυμάτων.

Κοινώς...άλλος για τη βάρκα μας;  :P :P :P

32
Ειδική Αγωγή / Απ: Αναπληρωτές Ε.Α. Β/θμιας 2015-2016.
« στις: Οκτώβριος 16, 2015, 08:03:26 μμ »
Εγώ παιδιά σας το 'πα και το ξαναλέω...δεν πιστεύω πως θα προηγηθούν (εαν προηγηθούν) οι προσλήψεις πλήρους για ΣΜΕΑΕ και Τ.Ε  επειδή δεν θέλουν να καταστρατηγηθεί ο πίνακας...δεν έχουν τέτοιες ευαισθησίες στο Υπουργείο...με εξαίρεση την προηγούμενη χρονιά, όλες τις παλιότερες χρονιές η παράλληλη ήταν συνήθως στη Β φάση. Απλά την Τρίτη τελειώνει η περίοδος αιτήσεων των γονιών για παράλληλη και μάλλον περιμένουν να δουν όλες τις ανάγκες στην παράλληλη από Τετάρτη....

Αυτό δεν σημαίνει βέβαια πως θα καλυφθούν όλες αυτές οι ανάγκες παράλληλης στήριξης μέσα στην επόμενη εβδομάδα...μην τρελαινόμαστε κιόλας... :P

Αυτός πιστεύω πως είναι ο λόγος καθυστέρησης της παράλληλης...όχι η έννοια τους να μην καταστρατηγηθεί η σειρά στον πίνακα. Η εμπειρία μου δεν μου χει δείξει κάτι τέτοιο... ???


33
Ειδική Αγωγή / Απ: Αναπληρωτές Ε.Α. Β/θμιας 2015-2016.
« στις: Οκτώβριος 15, 2015, 06:48:31 μμ »
Το ξερω απο πρώτο χέρι: για να πάει δάσκαλος στο ΕΕΕΕΚ σίγουρα εχει δηλωθεί κενό απο τον διευθυντή. Ευτυχώς για εμάς ακομα υπάρχουν διευθυντές οι οποίοι δεν πιστεύουν οτι ειναι σωστό σε δομή Δευτεροβαθμιας όπως ειναι τα ΕΕΕΕΚ να τοποθετούνται δάσκαλοι. Αυτοί δυστυχώς ειναι πολλοί λίγοι. Για αυτο οποίος βρίσκεται στα ΕΕΕΕΚ πρεπει να πιέζει τον διευθυντή να μην δηλώνει κενό δασκάλου. Δεν εχουν καμία δουλειά οι δάσκαλοι στα ΕΕΕΕΚ. Το λέω και το τονίζω αλλα προσπαθώ και να το πολεμάω όποτε τοποθετούμαι εκεί...

Συμφωνώ και επαυξάνω...την τεράστια διαφορά του τρόπου λειτουργίας των δασκάλων με τον τρόπο λειτουργίας και διδασκαλίας των καθηγητών, τη διαπίστωσα όταν πήγαινα στις μηνιαίες ημερίδες της παράλληλης στήριξης (θα μου πεις παράλληλη, όχι ΕΕΕΕΚ, αλλά οι μαθητές με τους οποίους δουλεύουμε παρόμοιοι...στις ημερίδες αυτές λοιπόν οι τοποθετήσεις, οι προβληματισμοί και τα προβλήματα των δασκάλων-νηπιαγωγών που ετίθεντο, ήταν παρασάγκας διαφορετικοί απτους προβληματισμούς και τα προβλήματα που είχαμε οι Β'θμιοι....
Τα άτομα ασχολούνται και είναι εκπαιδευμένα για τελείως διαφορετικές εξελικτικές φάσεις των παιδιών και εντελώς άλλες ηλικίες με εντελώς διαφορετικές ανάγκες! Ειδικά στα ΕΕΕΕΚ όπου υπάρχουν μαθητές μέχρι 20 χρονών....η κατάσταση δεν έχει καμία μα καμία σχέση με την Α'θμια!
Στον 20χρονο αυτιστικό δεν κολλάς αυτοκολλητάκια στο τετράδιο του για επιβράβευση...θα γελάει 5 μέρες το παλικάρι και εσύ δεν θα ξέρεις πώς να αντιδράσεις! Ένα απλό, απτό παράδειγμα για το πόσο άτοπη είναι η τοποθέτησή τους στα ΕΕΕΕΚ.

ΥΓ: Περιμένω βέβαια τη φωνή του φόρουμ απ'το υπερπέραν να μου θυμίσει τι προβλέπει ο νόμος....χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα!
Κάποιοι καταλαβαίνουν τι εννοώ.... ;)

34
Ειδική Αγωγή / Απ: Αναπληρωτές Ε.Α. Β/θμιας 2015-2016.
« στις: Οκτώβριος 15, 2015, 03:50:46 μμ »

 Το δυσάρεστο που έμαθα είναι ότι κάποια ειδικά, ΕΕΕΕΚ, ζητάνε δασκάλους ειδικής και όχι φιλολόγους/μαθηματικούς.

Νομίζω όμως πως είναι θέμα του Υπουργείου το τι θα στείλει τελικά στα ΕΕΕΚ...αν και δεν είμαι σίγουρη!  ???

35
Ειδική Αγωγή / Απ: Αναπληρωτές Ε.Α. Β/θμιας 2015-2016.
« στις: Οκτώβριος 15, 2015, 02:58:52 μμ »
Η παράλληλη μετακινείται για την επόμενη εβδομάδα και αύριο θα πάρουν κάποιους με πλήρη ωράριο.Από τηλ στο υπουργειο.
Φαντάζομαι το κάνουν για να αποφυγουν το φαινομενο να πάρουν κάποιους που εινια σχετικά ψηλά με μειωμένο  και κάποιους άλλους που ειναι πιο κάτω με πλήρη με διαφορα μονο μερικών ημερων.

Μπααα...δεν τους πήρε ο πόνος για τη σειρά στον πίνακα, οι αιτήσεις γονέων για παράλληλη τρέχουν κάθε χρόνο μέχρι τις 20 Οκτωβρίου. Οπότε περιμένουν μάλλον να ολοκληρωθούν οι αιτήσεις και να 'χουν όλες τις ανάγκες. Οπότε δεν θα μου κάνει εντύπωση κι αν είναι οι προσλήψεις παράλληλης προς το τέλος της άλλης βδομάδας και πιο πιθανό να μεσολαβήσει φάση για ειδικά σχολεία και Τ.Ε. ;)

ΥΓ: Άλλες χρονιές που γινόταν πιο νωρίς οι προσλήψεις, γινόταν μια πρώτη φάση παράλληλης πριν τη λήξη των αιτήσεων στις 20 Οκτωβρίου, με βάση τις αιτήσεις που είχαν στα χέρια τους από τον Ιούνιο και ακολουθούσε και μια δεύτερη για τα κενά που προέκυπταν μετά τις 20 Οκτωβρίου. Φέτος εδώ που τα φτάσαν τα πράγματα με την καθυστέρηση στις προσλήψεις, είναι πολύ πιθανό να περιμένουν τη λήξη των αιτήσεων.

36
  Αντιμετωπιζουμε ο, τι πολυτιμότερο υπάρχει πάνω στη γη σαν μάζα και μετά έχουμε και απαιτήσεις


Ό,τι πολυτιμότερο;;  ??? ??? ???

Ο,τι πιο εύπλαστο και το μέλλον αυτού του πλανήτη....ναι, αλλά ό,τι πολυτιμότερο δεν θα το λεγα...ακούγεται πολύ ισοπεδωτικό!
Υπάρχουν πολλά πράγματα (εννοώντας και αξίες και πράξεις στη λέξη "πράγματα")  και άνθρωποι πολύτιμοι...που χωρίς αυτά τα (πράγματα κι ανθρώπους) τα παιδιά δεν θα γίνονταν ποτέ αυτό που γίνονται....

Και δεν είναι και τόοοσο τραγική εμπειρία το σχολείο...τα 5 προηγούμενα χρόνια μέσα στην οικογένεια κι ο τρόπος που μεγάλωσε βαραίνουν περισσότερο σε μια ενδεχόμενη άσχημη αντίδραση του παιδιού στο σχολείο παρά ο ενδεχομένως φοβισμένος χαρακτήρας του...κατά τη γνώμη μου...κι η γνώμη μου εκμαιεύευται απ'την υπερβολή και την υπερπροστασία εως υστερία που έχω δει σε πολλές νεοελληνικές οικογένειες!

Και όντως....χωρίς να το κατακρίνω, γιατί θεωρώ αναφαίρετο δικαίωμα του καθενός να επιλέγει κάτι νόμιμο...το βλέπω όμως λίγο άσχημο το homeschooling...δεν είναι από πορσελάνη τα παιδιά...! Θα τα καταφέρουν! Σωστό support system χρειάζονται απ'το σπίτι που θα εμπεριέχει και την κοινωνικοποίηση πολύ πριν τα 5 χρόνια...!!!

37
Ειδική Αγωγή / Απ: Αναπληρωτές Ε.Α. Β/θμιας 2015-2016.
« στις: Οκτώβριος 10, 2015, 06:43:58 μμ »
Παρόλο που πλέον μπαίνω εντελώς εγκυκλοπαιδικά....δεν μπορώ να μην επισημάνω πως μερικοί άνθρωποι σ'αυτό το τόπικ θεωρούν πως ο νόμος είναι πανάκεια και ο νόμος είναι πάντα νόμιμος και φρόνιμος!

Ούτε νόμιμος, ούτε φρόνιμος είναι όλες τις φορές ο νόμος...ειδικά όταν είναι απαρχαιωμένος...και αυτό θα σας το πουν και οι ίδιοι οι νομικοί!

Δεν είναι καιρός λοιπόν κάποιοι να αφήσουν το ρόλο του "σπασίκλά" που επειδή δεν έχει άλλα επιχειρήματα επικαλείται μονίμως το νόμο και να αφήσουν κάποιους συνομιλητές με λίγη ευελιξία στο κεφάλι τους και κριτική ικανότητα και διάθεση να μιλήσουν λίγο και να μην πετιούνται  με κάθε αφορμή παρέμβασης του απουσιολόγου....;  ???  ???  ???   ::) ::)  ::)

38
Μια απορια για οποιον απο οσους δουλευουν στην ειδικη ξερει. Γιατι ενω βλεπω να περνουν τους περισσοτερους στην ειδικη ως μειωμενου ωραριου, π.χ. αρχες Οκτωβρη στο τελος περνουν κοντα στα 9 μορια (ενω ειναι μειωμενου ωραριου). Νομιζω δεν ειναι ιδεα μου για ενα δυο ατομα, αλλα γενικοτερα. Αναφερομαι σε δευτεροβαθμια.

Βασικά δεν παίρνουν 9 μόρια γιατί με το νέο νόμο κάθε μήνας μετράει 0,2

39
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μουσική (2015)
« στις: Αύγουστος 06, 2015, 05:04:48 μμ »
Για να δροσιστούμε και λίγο....


Τσιτσάνης: "Τα καβουράκια"
https://www.youtube.com/watch?v=hNAbJGuwqlc


Και αυτό το τραγούδι μου θυμίζει πάντα τον "πρόεδρο" γιατί ξέρω πως του αρέσει....χα,χα,χα,χα!  ;D ;D ;D

ΜARKOS, o αιώνιος έφηβος!! (θέλουμε το μυστικό  :P )
Επίσης, θέλουμε ολόκληρη την φωτογραφία - όπως την έχεις στο φβ-  να δούμε το σαφάρι στυλ. Μαύρισμα και μαλλί μοικάνικο. Όλα τα λεφτά!! ΧΑΧΑΧΑ

  :)  Αντε να κανονίσουμε συνάντηση για καφεδάκι ή και ποτάκι στην Αθήνα ή στην Θεσ/νίκη (δεν ξέρω που θα βρίσκομαι τότε)

40
το 60-40 ήταν παράνομο. Το ΣτΕ λεει ότι από το 2001 και μετα όλοι οι διορισμοί έπρεπε να είναι 100% ασεπ, όπως όριζε ο νόμος Αρσένη που είναι συνταγματικά κατοχυρωμένος. Τέλος. Και πότε το 60-40 ήταν στην πράξη 60-40, είχε γίνει 55-45, 50-50 εις βάρος των ασεπιτών φυσικά. Παραβίαζαν και τα παράνομα όπως τους συνέφερε.

+++++++++++++++++++++++++++++

Ακριβώς....η παραβίαση του 100% ΑΣΕΠ αρχικά με το 75-25 και μετά από πιέσεις "εργατοπατέρων" με το 60-40 ήταν απ'τα μεγαλύτερα εγκλήματα μετά την κατάργηση της επετηρίδας. (χρονικά εννοώ....δεν θεωρώ έγκλημα την κατάργηση της επετηρίδας)
Αλλά στην Ελλαδίτσα που είχε μάθει ο καθένας να έχει τον "τρόπο του" για να δουλεύει...ξαφνικά ένας Αρσένης θα του 'λεγε "τώρα ό,τι έφαγες έφαγες...τράβα για εξετάσεις!"

Και ποιος ήταν ο Αρσένης μπροστά στους συνδικάλες και τη σαπίλα τη διάχυτη...το τίποτα ήταν κι ένας αναλώσιμος Υπουργός που κάηκε απ'το πέρασμα του στο Υπουργείο Παδείας. Οι συνδικάλες όμως κι οι καρεκλοκένταυροι ήταν εσαεί παρόντες στην Παιδεία!!
Μην ξανακούσω γι αυτό 60-40 που ήρθε να ανταμείψει αυτό το σκπεπτικό! Έλεος πια!!

41
60-40 % το ποιο δικαιο συστημα.


Ναι, ναι, ναι!!!
Μια και στο 40% είχαν όλοι με τον ίδιο τρόπο αποκτημένη την προϋπηρεσία τους, ε;

Κάποιοι που ανήκαν σε κλάδους με ζήτηση αποκτούσαν προϋπηρεσία απλά επειδή ήταν γραμμένοι στους πίνακες και τους καλούσε το Υπουργείο κανονικότατα ακόμη κι αν δεν είχαν ΑΣΕΠ (βλέπε τους ξενόγλωσσους για κάποια χρόνια, κάποιες τεχνικές ειδικότητες, τους δασκάλους) ....αλλά κάποιοι άλλοι....όπως έγραψα και σ'αλλο τόπικ πήγαιναν επίσκεψη με τα τσίπουρα στο δεσπότη, στον κουμπάρο, στον μπατζανάκη τους που είχαν διασυνδέσεις κι έτσι κάθε χρόνο τσουβάλιαζαν 8-9 μήνες προϋπηρεσίας και ένσημα!!

Κι ο άλλος ο μ@κ@κας έδινε ΑΣΕΠ για να πάρει τους ίδιους μήνες προϋπηρεσίας. Σαφέστατα δεν λέω πως ο "μ@κ@κα@ς" με τον ΑΣΕΠ είναι καλύτερος και αξιότερος να διδάσκει επειδή πέρασε έναν ΑΣΕΠ...κι η πολυετή εμπειρία δίνει μεγάλα αβάντα όσον αφορά στην ικανότητα!
 Ούτε εκ των υστέρων κι  αφού αυτός με τον κουμπάρο-μπατζανάκη-δεσπότη έχει γυρίσει τη μισή Ελλάδα μπορείς να του πεις "τώρα άντε γεια!" Αλλά εξ αρχής φίλε αυτό το 60-40 βρωμούσε κι έζεχνε γιατί σκοπός του ήταν να εξυπηρετήσει όλους αυτούς τους πλάγιους τρόπους πρόσληψης!
Και σαφέστατα δεν είναι δίκαιο να μην ξεκινάν όλοι απ'την ίδια αφετηρία και με ίδιες ευκαιρίες και ελατήρια στην απόκτηση προϋπηρεσίας...! Θα μου πεις πως το 60-40 δεν ήταν η αιτία γι αυτό, απλά ήταν ένας τρόπος διοριασμού...ναι άλλα ήταν ένας τρόπος διορισμού που έδινε διορισμό και δικαίωση σ'αυτούς τους βρώμικους τρόπους πρόσληψης αναπληρωτών και έθρεφε τη σαπίλα!!

Γι αυτό μην ακούω παπατζιλίκια πως ήταν και το δικαιότερο σύστημα!! Επειδή τόσα χρόνια είχε βολέψει κάποιες "ιερές αγελάδες"!

42
Εγώ έχω να πω απλά πως έχω χάσει την πίστη μου σ'αυτό το σύστημα εδώ και τουλάχιστον 3 χρόνια...πέρασαν κι οι εποχές που έκανα καταγγελίες, κατάλαβα πως δεν υπάρχει περίπτωση να μην έχεις πισω μπρος σ'αυτή την κατάσταση...εκεί που νομίζεις πως προχωράς, έρχεται μια καινούρια ανατροπή και σε στέλνει στα τάρταρα. Το "προχωράς" κάποτε οριζόταν με το να προσπαθείς για ΑΣΕΠ ή να κάνεις επισκέψεις με τσίπουρα στο δεσπότη και τον κουμπάρο σου που είχε ένα γνωστό στο Υπουργείο ή την τάδε Β'θμια! (Σαφώς δεν εξισώνω και τους 2 τρόπους)

Πάντως πίστευες πως προχωράς...και τώρα επειδή ο δικός σου δεσπότης και κουμπάρος έχουν βγει στη σύνταξη και δεν έχουν πλέον καλές διασυνδέσεις κι επειδή κι ΑΣΕΠ δε γίνεται....έρχονται κάποιοι άλλοι που ο δικός τους δεσπότης-κουμπάρος-μπατζανάκης συνεχίζει να είναι τα πράγματα κι αναρωτιέσαι για 500η φορά "τι έγινε πάλι;"  :-X  ???

Στην ειδική αγωγή....είχαμε μεταπτυχιακά και προτασσόμασταν έναντι αυτών που είχαν μόνο σεμινάριο...έρχεται πέρσι καινούριος νόμος και μπερδεύει τους πάντες και προτάσσει ουσιαστικά σαν κυριότερο κριτήριο την προϋπηρεσία!

Άλλα ντ'άλλα παπα ντ'άλλα της Παρασκευής το γάλα!!
Εγώ αυτό έχω να πω! Το χω καταλάβει εδώ και καιρό πως η ενασχόληση με το Υπουργείο Παιδείας είναι ο σίγουρος δρόμος για τη μανιοκατάθλιψη και πολλές άλλες ασθένειες!
Απλά το μόνο πιο ευοίωνο φέτος (σε αντίθεση με την παλιά μας καταγγελία κατά των ΟΑΕΔΙΤΩΝ) είναι ότι υπάρχει η γνωμοδότηση του  ΣΤΕ και όσοι θέλουν να ασχοληθούν έχουν ένα καλύτερο χαρτί στα χέρια τους από μας τότε!

ΥΓ: Simple...."την έννοια της συναδελφικότητας"....καλό, πολύ καλό!!  ;D ;D ;D Τα ίδια γέλια ρίχνω κι όταν τ'ακούω αυτό στους συλλόγους καθηγητών!  ;D ;D ;D

Σελίδες: 12345 ... 156

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 716
Σύνολο: 723

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.134 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.