Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - KAR

Σελίδες: 12345 ... 14
29
Απο την τροπη που εχει παρει η συζητηση αυτο πιστευεις οτι θα γινει? Μακαρι..
δεν ετοιμαζουμε τιποτε...απο εχθες προσφερθηκα να ετοιμασω για να την εμπλουτισουμε, απλα προτεινα να το κανει ο trust γιατι θεωρησα ότι είχε καλες ιδεες,αρνηθηκε να το κανει εαν δεν εχει ολα τα κενά πραγμα αδύνατο καθως επρεπε να αντιδρασουμε αμεσα.Απο εχθες το συζηταμε απλα...εχω δωσει link ομαδας στο fb δεν το ετοιμαζουμε μονοι μας. Οσοι παμε στη διαμαρτυρια θα πρεπει να εχουμε κ ενα πρωτο κειμενο (επειτα ετοιμαζουμε κ αλλο με ολα τα κενα κ τα συγγραματα κλπ, αυτο που προεχει ειναι η εμφανιση ολων των κενων κ οι αμμεσες προσληψεις οχι με φτωχα νουμερα). Θα δωθει το κειμενο και θα το επιμεληθειτε εαν χρειαζεται κ εννοειται οτι χρειαζομαστε υπογραφη για να ειναι συλλογικη η προσπαθεια.δεν κανουμε κατι μονοι μας εαν διαφωνειτε ετοιμαστε το ρημαδοκειμενο!!!!

30
Μπορείς πάντα να τη γράψεις εσύ... Στο πνεύμα του ξεκουνήματος
Το εχουμε ηδη αναλαβει συναδελφοι που θα παμε για να την μοιρασουμε στο πνευμα του ξεκουνηματος παντα.....ελπιζω να σας βολευουμε γιατι οποιος βαριεται να ζυμωσει πεντε μερες κοσκινιζει...στο πνευμα ολων τω κενων

31
για αρχή μήπως να ξεκουνηθούμε να πάμε αύριο στη διαμαρτυρία στο υπουργείο;εγω θα κατέβω με κάποιους αλλους συναδέλφους. Πρέπει να δηλωσουμε επιτέλους την παρουσία μας και να μην περιμένουμε αλλοι να βγάζουν το φίδι απο την τρύπα, και αυτοί που είναι στις πρώτες θέσεις του πίνακα καλά θα κάνουν να ανλογιστούν τι τους πειμένει στο μέλλον. η επιστολή έπρεπε να γραφεί εχθές για αρχή κ μετά να ακολουθήσουν οι άλλες με τις ώρες κλπ.

32
Λασίθι πρωτοβάθμια 13 κενά εχθές.
Ένας κούκος δε φέρνει την άνοιξη.

33
Τα κενά μπορούν πολύ εύκολα να βρεθούν.
Για τα δημοτικά είναι ο αριθμός των σχολείων επί πόσες τάξεις έχει το σχολείο (12θεσιο. 6θεσιο κλπ) συν το ολοήμερο το οποίο εφόσον είναι μια ώρα κάθε τμήμα ολοήμερου και έχει 5 ειδικότητες, στατιστικά υπολογίστε 1 ώρα την εβδομάδα.


Οπότε θα πάτε και θα πείτε ότι τα κενά είναι 3000. Και αν σας πούν "πού το βρήκατε αυτό", θα πείτε και εσείς που λέτε ότι τα κενά είναι 75, πού το βρήκατε?

Γιατί όσο τα υπολογίζετε εσείς τα κενά, άλλο τόσο τα υπολογίζουν και αυτοί. Στην τύχη τα βγάζουν όλα, γιατί είναι άχρηστοι και δεν έχουν ούτε διαφάνεια ούτε πληροφορικό σύστημα, κάτι ταλαίπωροι διοικητικοί κάνουν πράξεις στο χέρι.

χαχαχα πολυ σωστα!!!

34
πιστεύω ότι μπορείς να κάνεις καλύτερη ανάλυση κειμένου. το θέμα των φετινών κενών καίει εμάς τους πάνω ορόφου του πίνακα αλλά δεν αφορά το σύνολο των αναπληρωτών ούτε τον κλάδο. μόνο με μια συλλογική αντιμετώπιση του ζητήματος "πληροφορική στο σχολέιο" μπορεί να αλλάξει κάτι για το μέλλον και να αφορά όλους, αλλιώς και να καλυφθούν όλα τα κενά, του χρόνου εδώ θάμαστε να διαμαρτυρόμαστε για τις αδικίες.
νομιζω οτι το ανέλυσα όπως έπρεπε. δεν διαφωνώ μαζί σου και ούτε είμαι τοσο ψηλα στον πίνακα, ναι εδω θα είμαστε κ του χρόνου και θα τα λέμε. στην παρούσα φάση όμως αυτό που προέχει είναι να διορθωθούν τα νούμερα και να έχουμε δικαίωμα στην εργασία σύντομα οχι τον νοέμβριο. Απο εκεί και πέρα οι μόνιμοι συνάδελφοι και κυρίως η ΠΕΚΑΠ οφείλουν να ζητήσουν βιβλία και να τονίσουν την ανάγκη της πληροφορικής στα σχολεία με την στήριξή μας φυσικά.προσπαθώ να πω να μην βγούμε εκτός θέματος.

35
Καλό σαν έμπνευση είναι κι αυτό των κοινωνιολόγων: http://www.ipaideia.gr/eidhseis/sfagi-ton-koinoniologon-politikon-epistimonon-stis-proslipseis-anapliroton-genikis-ekpaideusis-1.htm Κι αυτοί δε φαίνεται να έχουν τόσο πλήρη στοιχεία, γιατί νομίζω αυτό είναι αδύνατο. Για την Αττική έχουμε τα κενά όπως δόθηκαν σε ομάδα αναπληρωτών μια μέρα πριν τις προσλήψεις. Γράφει για 26 κενά και προσλήφθηκαν περίπου 6. Μπορούμε κάποιοι να κάνουμε μια αντίστοιχη βόλτα στην Περ. Κεντρικής Μακεδονίας τη Δευτέρα το πρωί κι ό,τι γίνει. Πάντως για τα συνολικά κενά του κλάδου δύσκολα πιστεύω θα έχουμε πλήρη εικόνα. :(
Συμφωνώ απόλυτα!!το ζήτημα είναι να δράσουμε τωρα!!! Οι κοινωνιολογοι έδρασαν άμεσα εμείς ακόμη το συζητάμε σε φόρουν και fb. Έχουμε κενά διαφόρων περιοχών όπως είπε η συνάδελφος αναφέρουμε αυτά τη μείωση ωρών την προσπάθεια υποβίβασης του μαθήματος και την ανάγκη της διδασκαλίας του στη σύγχρονη εποχή.Δε χρειάζεται να είναι μακροσκελές,συνοπτικό και περιεκτικό, να δημοσιευτει να σταλεί σε αιρετούς. Εβρος 14 κενά ενημέρωση απο ομάδα και ευρυτανία 5 κενά πήρε 3.

36
πρωτεύον είναι να μην ακουστεί ως ακόμα μια φωνή διαμαρτυρίας 15μελούς που ζητάει εκδρομή. ο φίλης έχει δηλώσει κυνικά ότι το σχολείο δεν υπάρχει για να "βολεύονται" αναπληρωτές.
η μή κάλυψη των κενών είναι βιοποριστικό ζήτημά για εμάς εφέτος αλλά δε λέει τίποτα για τη στάση μας απέναντι στην εκπαιδευτική πολιτική του υπουργείου να υποβιβάσει το μάθημα. γι αυτό πιστεύω ότι είναι δουλειά της πεκαπ να κάνει κινήσεις ή αν κάνουμε εμείς να έχουμε τη στήριξή της, που σημαίνει ότι θα μπορεί να μας παρέχει γνωμοδοτήσεις από το ΙΕΠ για το ρόλο της πληροφορικής στο σύγχρονο σχολείο, κείμενα για την ανάγκη ένταξης των μαθημάτων κώδικα και ρομποτικής στο δημοτικό/γυμνάσιο και αίτημα απόσυρσης όλων αυτών των απαίσιων αναχρονιστικών βιβλίων. γενικότερα να έχουμε προτάσεις για αναμόρφωση του αντικειμένου πληροφορική στο σχολέιο γιατί, ως έχει, είναι θαύμα που υπάρχει ακόμα ως μάθημα. τώρα που έγιναν και οι οργανικές θέσεις στην πρωτοβάθμια είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για σύνταξη σοβαρών συγγραμάτων για την πρωτοβάθμια και οργάνωση σχεδίων μαθήματος.
να στηρίξουμε μια πρόταση για το πώς πρέπει να διδάσκεται το μάθημα και γιατί απαιτούμε περισσότερες ώρες για κάθε τάξη και βαθμίδα.
συμφωνω με οτι αναφερεις αλλα αυτη τη στιγμη το ζητούμενο είναι η αύξηση του αριθμού των προσλήψεων ΤΩΡΑ.που σημαίνει επιστροφή των ωρών που έκοψε φέτος, τώρα. Επειτα ασχολούμαστε με τη συγγραφή βιβλίων αν κ θεωρώ πως είναι δουλειά της ΠΕΚΑΠ.

37
Μολις ενας συνάδελφος ανάρτησε αυτό στην ομάδα του fb: παιδιά μίλησα με 4 αιρετους...κ όλοι είπαν από Δευτέρα να συντάξουμε ένα κείμενο για να.το πάνε Ο καθένας στην δνση του στον περιφερειακό δντη....όπου ανήκει....κ απο εκεί στο υπουργείο....πρέπει να πιέσουμε!!!! όλοι μου είπαν ότι δεν μπορούν.να δουλέψουν τα Σχολεία χωρίς πληροφορική Κ αγγλικά!!! υπάρχει θέμα!!!!
οπότε trust no one ξεκίνα να το έχουμε έτοιμο μεχρι δευτέρα κ συμπληρώνουμε.

38
Να'σαι καλά, αλλά πρώτα χρειαζόμαστε τα στοιχεία... Και σχετικά γρήγορα, αν θέλουμε να γίνει κουβέντα και για αυτό την Τρίτη.
ωραια πως θα τα βρουμε να κανουμε ολοι κινησεις.

39
Καλά όλα αυτά που γράφετε για αύξηση ωρών σε δημοτικό γυμνάσιο κλπ.Και τι θα γίνει δηλαδή από 300 θα γίνουν τα κενά 400?ε και τι έγινε??Συνάδελφοι οι θέσεις υπάρχουν.Τα κενά στην αθμια ήταν 300,τι να λέμε?και πήραν 75 άτομα.Ποσοστό απορρόφησης 25%.Στους άλλους κλάδους ξέρετε πόσο είναι.Πάνω από 50%.Λοιπόν το πρόβλημα του κλάδου αυτή τη στιγμή είναι ότι δεν μας υπολογίζουν καθόλου σαν κλάδο και επειδή δεν έχουν αντιδράσεις παίρνουν 75 άτομα.Η στιγμή είναι κρίσιμη,θα μετρήσουν τις αντιδράσεις μας και από αυτό θα εξαρτηθεί το μέλλον πολλών.Η πίεση πρέπει να είναι στην πολιτική ηγεσία και μόνο για απορρόφηση πιστώσεων.Αυτά.
τα 300 κενα απο που προκύπτουν;πως το ξέρουμε εννοώ για να το χρησιμοποιήσουμε.Το θέμα είναι γιατί σε εμάς κάλυψαν μόνο το 25% την ιδια ωρα που υπάρχουν κ κενά σε δευτεροβάθμια;πρέπει να αντιδράσουμε τώρα ας δώσουμε ένα κείμενο με υπογραφές στην ΠΕΚΑΠ και οπουδήποτε αλλού.Ας απαιτήσουμε επιτέλους ως κλάδος ενωμένοι όμως ότι μας ανήκει (μαθηματικοί,φυσικοί, γυμναστές με σεμινάρια πληροφορικής να διδάσκουν το αντικείμενό τους).

40
Θεωρώ ότι μια επιστολή που θα διαμαρτυρόμαστε απλά, θα περάσει στα ψιλά ως συντεχνιακή αντίδραση. Για να μη γίνει αυτό, χρειάζεται τεκμηρίωση με στοιχεία. Ιδανικά, οι συνδικαλιστές που προσφέρθηκαν να βοηθήσουν, θα μπορούσαν να επικοινωνήσουν με τα μέλη των υπόλοιπων ΕΛΜΕ/ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ ώστε να έχουμε στα χέρια μας τα κενά που παραδόθηκαν από όλες τις διευθύνσεις την Τετάρτη και να τα αντιπαραβάλλουμε με τις προσλήψεις. Έτσι θα καταδείξουμε πόσα κενά μένουν ακάλυπτα. Και από κάτω θα πετάξουμε τις δηλώσεις Φίλη περί διάχυσης αντικειμένων και συνταγματικής ισότητας καθώς και οποιαδήποτε δήλωση έχει κάνει ο Τσίπρας για τις νέες τεχνολογίες. Δε μπορεί, όλο και κάτι θα έχει πει.

Επίσης την Τρίτη έχει συζήτηση στη βουλή για θέματα Παιδείας σε επίπεδο αρχηγών. Θα μπορούσαμε άνετα να απευθυνθούμε στην αντιπολίτευση (με στοιχεία) ώστε να εγκαλέσουν τον Τσίπρα και να αναγκαστεί να δώσει εντολή για κάλυψη όλων των κενών.
θεωρω οτι εισαι περισσότερο κατάλληλος για να συντάξεις την επιστολή.

41
Οσο πιο γρηγορα τοσο το καλυτερο. Το να γραψουμε μια επιστολη διαμαρτυρίας , να την υπογραψουμε πολλα ατομα και να την δημοσιευσουμε πιστευω ειναι οτι καλυτερο μπορει να γινει και σε γρηγορο χρονο. Οχι τπτ αλλο απλως να τους περασουμε το μηνυμα οτι "ειμαστε και εμεις εδω".Οι νηπιαγωγοι με τον ιδιο τροπο καταφεραν απο 104 θεσεις παραλληλη να τις κανουν 140 και να τρεξει το συστημα δευτερη φορα.
οκ γραψτε τι θελετε να περιλαμβανει η διαμαρτυρια να την συνταξω η αν θελει να αναλαβει καποιος άλλος...την δημοσιεύω σε δυο ομαδες στο fb περιμενουμε υπογραφες κ το προωθουμε με τη βοηθεια τους.

42
Υπάρχει κάποιο γκρουπ στο FB ειδικά και μόνο για αναπληρωτές ΠΕ 19-20;
τρια υπαρχουν https://www.facebook.com/groups/309151070353/
https://www.facebook.com/groups/1692533474317656/
https://www.facebook.com/groups/18835536555/?fref=ts
νομιζω ομως οτι πρεπει να κινηθουμε νομικα για τις αναθεσεις αν κ δεν ξερω κατα ποσο ευθυνεται για την τοσο μεγαλη περικοπη ωρων.

Σελίδες: 12345 ... 14

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162169
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 803
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 750
Σύνολο: 765

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.154 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.