Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - gefyros

Σελίδες: 1234
29
το 2007,η ειδικη μας επιασε εξ απηνης.το πιο απλο ηταν να συμπληρωσεις τα κουτακια.εγω εκανα ενα απαραδεκτο πατσουορκ πλανο πανω στον πανικο μου.πηρα κατι παραπανω απο τη βαση στην ειδικη.αν ειχα καποιες μοναδουλες παραπανω στο βαθμο της ειδικης θα ημουν διοριστεα.εστω και με το 63 της αναβαθμολογησης του γνωστικου.με τα αν και αν δε βγαζεις ομως ακρη.επρεπε να κανω 6 ασκησεις πανω σε καθε δεξιοτητα και οχι μονο δυο.τι βγαινει; τιποτα.2005,ο 144 75,22 ενω το 2007 75,09.φοβαμαι φετος οτι θα ξεπερασει το 76 και.μακαρι να διαψευστω
Όπως και να 'χει, μακάρι να τα καταφέρουμε να μην την έχουμε ανάγκη τη βάση ;D, δηλαδή να την έχουμε υπερβεί κατά πολύ! ;D
Και να σκεφτείς ότι στα κανονικά τα παζλ είμαι πολύ καλή, όσα κομμάτια κι αν έχουν! Ποιος να μου το λεγε ότι θα τα βρω μπροστά μου και στο ΑΣΕΠ.

30
Δεν έχουμε την ίδια ειδικότητα αλλά ...
Το 2005 νομίζω ότι φάγαμε την ίδια ήττα εμείς οι δύο !
Και εγώ νόμιζα ότι θα διοριστώ αφού σύμφωνα με τους υπολογισμούς που έκανα τότε ακόμα και με 35 στη διδακτική θα είχα σίγουρο διορισμό ...
Είχα 82 στο γνωστικό και ήρθε σαν κεραυνός το 25αρι στη διδακτική !
Τελικά ο διορισμός ήρθε για μένα 2 χρόνια μετά την πίκρα...
Εύχομαι να διοριστείς φέτος !!!
Καλά αποτελέσματα !!!

Να 'σαι καλά Ν....α! Κι αυτό το θυμάμαι, από εκείνη την τούρτα ;).
Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί έκλεισε το forum του Kep.
Μια μέρα, πολύ καιρό μετά τα αποτελέσματα του 2005 (λόγω εργασιών αποκατάστασης σεισμοπλήκτου ψυχικής ισορροπίας), πήγα να ξαναμπώ και δεν υπήρχε. Ποτέ δεν έμαθα τι συνέβη.
Τι να έγιναν άραγε τα υπόλοιπα παιδιά με τα οποία μιλούσα;
Με σένα τότε δεν είχε τύχει να μιλήσουμε.
Πρόσφατα είδα πως ξαναλειτουργεί το forum του ΚΕΠ, αλλά δεν μπαίνει κανείς εκπαιδευτικός.

Πάντως αν δε μου κάτσει και φέτος , πραγματικά θα σαλτάρω, δε θα το αντέξω :'(
Έχει γίνει για μένα ζήτημα τιμής ο διορισμός σε σχολείο, πέρα από μεράκι ζωής...

31
στο γραπτο μου δεν υπηρχαν ουτε διορθωσεις ουτε σημειωσεις.δεν γνωριζω το αν οι διορθωτες πριμοδοτουν τα γαλλικα,τι να σου πω.και το 2005 η ειδικη ηταν ευκολη.η βαση ηταν για τον 144, 75,22.το 2007 ηθελε πολλη σκεψη για να γραψεις ειδικη και ο χρονος πιεζε
Δηλαδή εύκολα ή δύσκολα στην ειδική, η βάση μας και το 2005 (όπως μου λες, μια που δεν θυμάμαι στοιχεία) και το 2007 για τον 144ο ήταν γύρω στο 75,50. Λες φέτος αν ξεπεράσουμε το φράγμα των 76 να είμαστε μέσα;
Η ειδική του 2007 σου έδινε ένα μισοτελειωμένο παζλ και σου ζητούσε τα κομμάτια που λείπουν: καλό μόνο για όσους είχαν "εκπαιδευτεί" σε αυτήν την άσκηση, γιατί περί άσκησης επρόκειτο.
Δε θα κληθείς ποτέ κατά το σχεδιασμό του μαθήματός σου να μπεις στο πνεύμα/συμπληρώσεις/διορθώσεις το σχέδιο μαθήματος κάποιου άλλου :).
Αυτή ήταν και η βασική επίθεση που δέχτηκε το εν λόγω θέμα, γεγονός που κατά τη γνώμη μου τους ώθησε στο σκεπτικό: "ωραία, φέτος λοιπόν "πάρτε" κάτι που όλοι θα μπορείτε να το γράψετε, για να δούμε τελικά αν όντως "ξέρετε" να το γράψετε".

32

Μένω άφωνος !   Για την φοβερή μνήμη σου και για τις απίστευτα καλές απόψεις σου !
Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου  καλό διορισμό !


Μπα! Μη μεγαλοποιείς τη μνήμη μου:
Παράθεση
Για μένα ήταν η τέταρτη  :o φορά. Το 2003 πήγα για πλάκα, το 2005, 2007 και 2009 με αξιώσεις.
Το 2005 "έφαγα" μεγάλη ήττα, γιατί ενώ περίμενα πως τα είχα πάει καλά, πήρα γνωστικό 77.20, γενική διδακτική/παιδαγωγικά 88.28, αλλά με τσάκισε η ειδική διδακτική, άγνωστο πως, γιατί ενώ θεωρούσα ότι είχα γράψει πολύ καλά, πήρα...27.00, κι έτσι δεν ήμουν καν επιτυχούσα, αλλά αποτυχούσα με πολύ πάνω απ' τη βάση: 64.36 :o Αν είχα λίγο πάνω από τη βάση στην ειδική, θα ήμουν διοριστέα και με καλή σειρα! :'(
Το 2007 ξανάδωσα, παρότι ήμουν τόσο θυμωμένη με το 2005, που έλεγα να μην ξαναπάω. Μια από τα ίδια: γνωστικό 76.20, γενική διδακτική/παιδαγωγικά 84.38, και με τσάκισε ξανά η ειδική διδακτική, πήρα...το κλασικό μου 27.00(η περίφημη grille με "δρόσισε", αλλά πώς εξηγείς ότι αυτή τη φορά περίμενα να τα έχω πάει χάλια -μη έχοντας γράψει σχεδόν τίποτα- και πήρα ίδιο βαθμό με τότε που θεωρούσα πως τα είχα πάει περίφημα ???). Αποτέλεσμα: πάλι αποτυχούσα με πολύ πάνω από τη βάση: 63,08!
Φέτος νομίζω πως πραγματικά έχω πιάσει το νόημα στην ειδική, αλλά..ποιος ξέρει πάλι ???
Και στο κείμενο του γνωστικού, νομίζω καλά τα έχω πάει.
Στις πολλαπλές του γνωστικού υπολογίζω 49,0625 στα 60, δηλαδή περίπου 81,77 στα 100.
Στις πολλαπλές των παιδαγωγικών, που προσωπικά μου φάνηκαν λίγο στρυφνά και πονηρά τα θέματα φέτος, υπολογίζω μόνο 72,65 (είχα 7 λάθη και καθόλου αναπάντητα) και δεν ξέρω αν θα είναι αρκετό σε περίπτωση που τα έχω πάει καλά στην ειδική.
Αλήθεια τι γνώμη έχεις για τη βάση διορισμού; Θεωρείς ότι θα ανέβει;
Το 2007 ήταν 72,27 για τον 240ο., ενώ ο 144ος είχε 75,09.
Τι να πω; Καλά αποτελέσματα να έχουμε όλοι οι συμforumίτες! ;)
Καταλαβαίνεις λοιπόν (από τα όσα προανέφερα σε άλλο topic στη συνάδελφο Alceste) ότι το 2005 μου έμεινε πραγματικά και επώδυνα αξέχαστο…

Από το στόμα σου και στου…ΑΣΕΠ τ’ αυτί ο διορισμός μου!!!
 ;D

33
ναι,το εχω αναφερει πολλες φορες εδω.ενω ειχα γραψει πολυ καλα,κι εγω ως ανθρωπος ειμαι συγκρατημενος παντα,ειδα ενα 63 και παλαβωσα.εκανα αιτηση να δω το γραπτο μου και ενσταση.απο τον πρωτο βαθμολογητη ειχα παρει 76 και απο τον δευτερο 50.μπηκε αναβαθμολογητης και μου εδωσε,κακο χρονο να χει,το μεσο ορο.63.αυτη την αλητεια που κανουν οι αναβαθμολογητες μου την εχουν πει και αλλοι συναδερφοι,οχι μονο της γαλλικης.κακο χρονο να χει και αυτος που μου εβαλε 50.
:-[Συγγνώμη, μου διέφυγε!
Είναι πολύ σκατόψυχοι πραγματικά!
Εγώ το 2005 έκανα ένσταση, αλλά ούτε ζήτησα να δω γραπτό, ούτε ήξερα πως γινόταν κάτι τέτοιο.
Το γραπτό σου προφανώς δεν είχε διορθώσεις πάνω, ε; Μπόρεσες να βγάλεις συμπέρασμα με τι κριτήρια το διόρθωσαν και γιατί υπήρχε τέτοια απόκλιση;
Δε θα έπρεπε να δημοσιεύουν τα κριτήρια αξιολόγησης των γραπτών μας εκεί όπου δεν υπάρχει αυτόματη διόρθωση;
Έφτασα κάποια στιγμή να πιστεύω ότι όσα γραπτά τους φαίνονται πραγματικά πολύ καλά και ικανά να ανταγωνιστούν τα υπόλοιπα, κάποιοι τα "πολεμάνε" και τα "καίνε".
Ξέρω πως ακούγεται λίγο σαν θεωρία συνομωσίας, αλλά 2η φορά αποτυχούσα και πάνω από τη βάση, μου "έπεσε πολύ βαρύ το μίγμα" (=καταδυτική ορολογία,για να μην ξεχνιόμαστε κιόλας!).
Κι εγώ γαλλικά έγραψα. Πιστεύεις πως παίζει ρόλο αυτό;
Λένε πως όχι, αλλά ποιος μπορεί να σε διαβεβαιώσει ότι οι διορθωτές δεν "πριμοδοτούν" τα "γαλλικά" γραπτά, αφού μάλιστα δε δημοσιεύουν και τα κριτήρια αξιολόγησης των γραπτών μας;

34
Φέτος νομίζω πως πραγματικά έχω πιάσει το νόημα στην ειδική, αλλά..ποιος ξέρει πάλι ???
Ποιο είναι το νόημα,  λοιπόν;
Αν το ερώτημα είναι φιλοσοφικό, τότε η απάντηση είναι σαφώς "έλα μου ντε!" ;D
Απλά το διαφορετικό που εγώ έκανα φέτος ήταν ότι αναφέρθηκα πολύ στο "Κοινό Πλαίσιο Αναφοράς για τις Γλώσσες"/"Common European Framework"/"Cadre Europeen Commun de Reference pour les Langues".
Εγώ είμαι ΠΕ02 και ήλπιζα σε καμιά γενική συνταγή, μπας και το πιάσω και εγώ το νόημα.
[/quote]
Έχουμε κι εμείς οι ξενόγλωσσοι τα τυχερά μας! ;D ;D ;D ;D
Πέρα από την πλάκα, ευτυχώς που υπάρχουν και οι προδιαγραφές γλωσσομάθειας από την ΕΕ, γιατί αν περιμέναμε από τους δικούς μας... ::)
Να μην είμαι και τελείως άδικη όμως: και στην ιστοσελίδα του ΚΠΓ (Κρατικο Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας) υπάρχει εκτενής αναφορά στο τι πρέπει να είναι σε θέση να κάνει ο μαθητής στην εκάστοτε ξένη γλώσσα, γλωσσική ύλη κλπ.

35
εγω οχι μονο αναφερθηκα,του εδωσα και καταλαβε.νομιζα οτι ηθελε και πλανο και καθορισμο ολων των δεξιοτητων που μπορουσε να βγαλει το κειμενο.μπερδευτηκα με την εκφωνηση,(το et,precisement) το "'και" δηλαδη το θεωρησα προσθετικο,ενω ειναι επαξηγηματικο.που να βρω χρονο η τρελη μετα...
;D ;D ;D ;D ;D
Ναι αυτό με το σχέδιο μαθήματος το έκαναν αρκετοί από ό,τι άκουσα.
Εγώ ευτυχώς δεν το εξέλαβα έτσι, δε θα προλάβαινα άλλωστε.
Πιστεύω πάντως ότι αν βρουν στο γραπτό σου αυτό που περιμένουν, δε θα τους πειράξει η αναφορά σου στο ευρύτερο πλαίσιο (σχέδιο μαθήματος) όπου εντάσσονται οι competences που σου ζήτησαν.
Άσχετο: έγραψες γαλλικά ή ελληνικά;

36
εγω εχασα διορισμο περσι απο αναβαθμολογηση,στο κειμενο του γνωστικου,διαφορα 26 μοναδες μεταξυ των βαθμολογητων.και ειχα στις πολλαπλες γνωστικου 80....Λιγο πανω απο τη βαση ειδικη.φετος 5 λαθη στις πολλαπλες γνωστικου.4 λαθη στα παιδαγωγικα,το ενα απο χαζομαρα,και δυο αναπαντητες.η βαση θ ανεβει.η ειδικη ηταν αστεια
Αυτό που λες για αναβαθμολόγηση πώς το διαπίστωσες; Είχες κάνει ένσταση και σε άφησαν να δεις το γραπτό σου; Ζήτησες να το δεις; Πώς γίνεται κάτι τέτοιο;
Κι εγώ φοβάμαι για άνοδο, αν και τα εύκολα θέματα συχνά κάποιους τους κάνουν να χάνουν τη μπάλα και να μην έχουν αρχή και τέλος στα γραφόμενά τους. Με εύκολα θέματα (το θεώρησαν μάλλον υποχρέωσή τους μετά τη φρίκη της grille) πιστεύω πως θα ξεχωρίσουν οι πιο πρωτότυπες προτάσεις.
Αλλά και πάλι, ΑΣΕΠ είναι, ποτέ δεν ξέρεις κι αυτό εγώ το έζησα στο πετσί μου. :P

37
Φέτος νομίζω πως πραγματικά έχω πιάσει το νόημα στην ειδική, αλλά..ποιος ξέρει πάλι ???
Ποιο είναι το νόημα,  λοιπόν;
[/quote]
Αν το ερώτημα είναι φιλοσοφικό, τότε η απάντηση είναι σαφώς "έλα μου ντε!" ;D
Απλά το διαφορετικό που εγώ έκανα φέτος ήταν ότι αναφέρθηκα πολύ στο "Κοινό Πλαίσιο Αναφοράς για τις Γλώσσες"/"Common European Framework"/"Cadre Europeen Commun de Reference pour les Langues".

38
φετος τα θεματα μας,των ΠΕ05 ηταν ευκολα.εγω εκανα μια βλακεια στην ειδικη,μα μια βλακεια! που δεν μου επετρεψε να αναπτυξω σωστα και σε βαθος τις 2 γλωσσικες δεξιοτητες.δεν θα μου εμενε χρονος για το β θεμα.κι ενω η ειδικη φετος ηταν στα ορια του γελοια ευκολου σε σχεση με τις αλλες χρονιες και μπορουσες ανετα να γραψεις πανω απο 80,εγω παλευω για το 65.ειμαι φρικτα απογοητευμενη απο τον εαυτο μου.
Για μένα ήταν η τέταρτη  :o φορά. Το 2003 πήγα για πλάκα, το 2005, 2007 και 2009 με αξιώσεις.
Το 2005 "έφαγα" μεγάλη ήττα, γιατί ενώ περίμενα πως τα είχα πάει καλά, πήρα γνωστικό 77.20, γενική διδακτική/παιδαγωγικά 88.28, αλλά με τσάκισε η ειδική διδακτική, άγνωστο πως, γιατί ενώ θεωρούσα ότι είχα γράψει πολύ καλά, πήρα...27.00, κι έτσι δεν ήμουν καν επιτυχούσα, αλλά αποτυχούσα με πολύ πάνω απ' τη βάση: 64.36 :o Αν είχα λίγο πάνω από τη βάση στην ειδική, θα ήμουν διοριστέα και με καλή σειρα! :'(
Το 2007 ξανάδωσα, παρότι ήμουν τόσο θυμωμένη με το 2005, που έλεγα να μην ξαναπάω. Μια από τα ίδια: γνωστικό 76.20, γενική διδακτική/παιδαγωγικά 84.38, και με τσάκισε ξανά η ειδική διδακτική, πήρα...το κλασικό μου 27.00(η περίφημη grille με "δρόσισε", αλλά πώς εξηγείς ότι αυτή τη φορά περίμενα να τα έχω πάει χάλια -μη έχοντας γράψει σχεδόν τίποτα- και πήρα ίδιο βαθμό με τότε που θεωρούσα πως τα είχα πάει περίφημα ???). Αποτέλεσμα: πάλι αποτυχούσα με πολύ πάνω από τη βάση: 63,08!
Φέτος νομίζω πως πραγματικά έχω πιάσει το νόημα στην ειδική, αλλά..ποιος ξέρει πάλι ???
Και στο κείμενο του γνωστικού, νομίζω καλά τα έχω πάει.
Στις πολλαπλές του γνωστικού υπολογίζω 49,0625 στα 60, δηλαδή περίπου 81,77 στα 100.
Στις πολλαπλές των παιδαγωγικών, που προσωπικά μου φάνηκαν λίγο στρυφνά και πονηρά τα θέματα φέτος, υπολογίζω μόνο 72,65 (είχα 7 λάθη και καθόλου αναπάντητα) και δεν ξέρω αν θα είναι αρκετό σε περίπτωση που τα έχω πάει καλά στην ειδική.
Αλήθεια τι γνώμη έχεις για τη βάση διορισμού; Θεωρείς ότι θα ανέβει;
Το 2007 ήταν 72,27 για τον 240ο., ενώ ο 144ος είχε 75,09.
Τι να πω; Καλά αποτελέσματα να έχουμε όλοι οι συμforumίτες! ;)

39
1) Δηλαδή ο ΑΣΕΠ είναι ο αξιοκρατικός τρόπος πρόσληψης?
2) Και όλοι εμείς που δώσαμε και κάποιοι δυστυχώς ίσως να μην πετύχουμε, είμαστε ανάξιοι?
3) Μπορεί να δίνω 150 φορές ΑΣΕΠ και να σπάσει και τις 150 ο διάολος το ποδάρι του. Θα μείνω αδιόριστή? Αν με στείλουν αναπληρώτρια ή και ωρομίσθια στην Αστυπάλαια θα τρέξω με τα 4. Οι διορισμένοι μέσω ΑΣΕΠ θα πάρουν 800 άδειεσ και θα κάνουν 50 αιτήσεις για απόσπαση, θα φιλήσουν κατουρημένες ποδιές αλλά ΔΕΝ πρόκειται να πάνε εν τέλει. Το σύστημα διορισμού, ναι χωλαίνει. Αλλά ας δούμε μήπως σημαντικό παράγοντα παίζει ΚΑΙ ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ σ'αυτό.
4) Έδωσα για πρώτη φορά εξετάσεις, κατά πάσα πιθανότητα ανήκω στους αποτυχόντες, όχι γιατί είμαι ανίκανη αλλά επειδή είμαι άπειρη. Μαζί μου έδιναν γυναίκες ηλικίας άνω των 30 με οικογένεια και παιδιά. Και δεν ήταν η πρώτη τους φορά. Σ'αυτές τις γυναίκες, λοιπόν, παρά τις μεγαλοστομίες και τα κεφαλαία γράμματα στα posts σας γυρίστε και πείτε, "Εγώ τώρα που βολεύτηκα και διορίστηκα, τώρα θυμήθηκα να πω ότι ΜΟΝΟ με ΑΣΕΠ πρέπει να διορίζεσαι".. Αν είναι ποτέ δυνατόν...

1) κατά τη γνώμη μου είναι . 
2) όχι βέβαια. και εγώ είχα δύο αποτυχίες πριν διοριστώ.
3) γνωρίζεις ότι για να πας αναπληρώτρια πρέπει να περάσεις στον ΑΣΕΠ ? ( εκτός και μπείς απο κανένα παραθυράκι..)
    αν δεν έχεις μέσον , δεν καταλαβαίνω την ενστασή σου? 
4) Δεν κατάλαβα τι λες ?  Μιλάς για την επετηρίδα?  Ως παλαιότερος απο σένα , να σε ενημερώσω ότι με την επετηρίδα δεν υπήρχε περίπτωση να διοριστείς ποτέ !!! 

http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=10822.300

Υ.Γ.1  ή έχεις μέσον ή δεν έχεις καταλάβει καλά την πραγματικότητα ...  αν είσαι στους αποτυχόντες δεν υπάρχει περίπτωση να πας στην Αστυπάλαια παρά μόνο για διακοπές... 
Υ.Γ.2  με πολύ καλή διάθεση σου λέω όλα τα παραπάνω ...

Knkn
Θυμάμαι χαρακτηριστικά το 2005 που, ενώ είχες αποτύχει, στο forum  του kep εξακολουθούσες να ενημερώνεις τους συναδέλφους ανεξαρτήτως ειδικότητας για την εξέλιξη των αποτελεσμάτων. Μπορεί να μη σε γνωρίζω προσωπικά, αλλά -εκτός κι αν κρύβεις κάποιο "πτώμα" στη ντουλάπα σου, θεωρώ ότι είσαι ανιδιοτελής. Και παρεμπιπτόντως, χαίρομαι που τελικά τα κατάφερες να διοριστείς μέσω ΑΣΕΠ.
Κι εγώ πιστεύω πως ΑΣΕΠ=μονόδρομος.
Έχουμε φτάσει να αγνοούμε τα αυτονόητα:
το ΑΣΕΠ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ότι αντικατέστησε την επετηρίδα, γιατί ο οποιοσδήποτε είχε ένα πτυχίο, βάσει αυτού και μόνο διοριζόταν.
Τώρα,
αν είχαν περάσει δεκαετίες από τότε που άνοιξε τελευταία φορά βιβλίο σχετικό με την ειδικότητά του,
αν είχε απέχθεια προς τα παιδιά και την εκπαίδευση εν γένει, αλλά καλόβλεπε το διορισμό στο δημόσιο,
αν ήταν ψυχοπαθής και επικίνδυνος για την ασφάλεια των παιδιών και των συναδέλφων του (και υπάρχουν συγκεκριμένα τέτοια παραδείγματα),
όλα αυτά η επετηρίδα τα αγνοούσε.
Και ήρθε το ΑΣΕΠ για να βάλει τα πράγματα στη θέση του, αλλά στην Ελλάδα των πελατειακών σχέσεων κράτους-πολίτη, ο θεσμός του απαξιώθηκε πριν ακόμα εφαρμοστεί:
Πρώτα-πρώτα, αυτοί που θεωρούσαν δικαίωμά τους να μην ξανανοίξουν βιβλίο αφότου πήραν πτυχίο, αλλά παρ’ όλ’ αυτά το διορισμό τον θεωρούσαν επίσης δικαίωμά τους, γιατί απλά και μόνο πλησίαζε η σειρά τους (όπως στο super market που παίρνεις νούμερο και περιμένεις στα τυριά!!!)
Και φυσικά τους ξεβόλευε να ανασκουμπωθούν και να ξαναδιαβάσουν για να δώσουν ΑΣΕΠ.
Και μην ακούω μ……ες του στυλ «εγώ έχω οικογένεια» και δεν μπορώ/ δεν προλαβαίνω, γιατί κι εγώ έχω και την τελευταία φορά, φέτος, έδωσα ΑΣΕΠ με το μωρό στο στήθος, κυριολεκτικά.
Πρόκειται απλά για τεμπέληδες κλασικούς, για άτομα που έχουν πάρει διαζύγιο από την έννοια της δια βίου εκπαίδευσης και επιμόρφωσης και νομίζουν ότι το πτυχίο τους ισοδυναμεί ουσιαστικά με άδεια άσκησης επαγγέλματος! Αν είναι δυνατόν!
Και υποτίθεται ότι αυτοί θα μπουν με όρεξη να διδάξουν και να διαπαιδαγωγήσουν;
Ποιον; Τα παιδιά; Αφού τριανταρίζουν ή και σαρανταρίζουν και μυαλό δεν έβαλαν!
Και έχω κάθε δικαίωμα να τους κρίνω, γιατί μιλάω εκ των έσω.
Κι εγώ έχω πτυχίο του 2001, αλλά στο πιτσιρίκι που βγήκε πέρυσι από τη σχολή και έγραψε ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ καλύτερα από μένα στο ΑΣΕΠ, βγάζω το καπέλο και θεωρώ ότι με αντιμετώπισε στα ίσια, γιατί οι εξετάσεις αυτές εξετάζουν την ακαδημαϊκή μας ετοιμότητα και όχι το πόσο καλοί οικογενειάρχες είμαστε ή πόσο καλά τα είχαμε πάει στα μαθήματα της σχολής προπολεμικά.
Νιώθεις πιο έτοιμος από τους άλλους να διδάξεις; Απόδειξέ το στους υπόλοιπους συναδέλφους σου!
Βέβαια όλα αυτά προϋποθέτουν τη μη απαξίωση του ΑΣΕΠ (που είναι ήδη γεγονός) από τους πολιτικάντηδες που θέλουν να εξυπηρετήσουν τους «πελατάκους τους», από το κράτος που «μπάζει» από πορτοπαράθυρα τους εκάστοτε «ημέτερους» και τελικά από εμάς τους ίδιους που επιτρέπουμε να συμβαίνουν όλα αυτά.

40
Καλησπέρα! Είμαι ένα νέο μέλος που μόλις γράφτηκε!
Εδώ και καιρό σας "παρακολουθώ" και τώρα αποφάσισα να συμμετέχω και εγώ.
Πήρα 2 φορές σήμερα στο ΑΣΕΠ και μίλησα με 2 διαφορετικά άτομα.
Αύριο ή μεθαύριο, εκτός από τους φιλόλογους που θα βγουν σίγουρα, θα ανακοινωνθούν μάλλον και των ΠΕ05 (γαλλική).
Καλά αποτελέσματα σε όλους!!!!
Καλώς όρισες και από μένα!
Είμαι επίσης νέα εγγεγραμμένη στο forum, αλλά το παρακολουθώ από τις αρχές του 2009.
Μακάρι να βγουν και τα δικά μας, να τελειώνουμε! :P
Δεν μπορώ άλλο να μην ξέρω τι θα γίνει. ???
Αυτή τη φορά νιώθω πως τα πήγα πραγματικά καλά, αλλά ποτέ δεν ξέρεις... :-\
Είναι και τόσο λίγες οι θέσεις για μας, σκέτη κοροϊδία. >:(
Αν και η δική μας αναλογία είναι καλύτερη από των συναδέλφων που παλεύουν για ΠΕ02. ::)
Τι να πεις; Όπως έχει γραφτεί επανειλημμένα σ' αυτό το topic, όλοι στο ίδιο καζάνι βράζουμε. :P :P :P

41
Παράθεση
μη τα παιρνεις τοις μετρητοις συναδελφε. παραδειγμα ηταν. δεν ξερω ποσα γραπτα διορθωνουν την ημερα ουτε πόσα συνολικα,ουτε ποσοι ειναι οι διορθωτες. αλλα για να βγαινουν το ιδιο χρονικο διαστημα μαλλον καποια τετοια οργανωση θα εχουν!!!!
αλλα γιατι να ειμαστε βεβαιοι οτι αρχισαν τη βαθμολογηση 1/2/09? και οχι 1/4/09?που ειναι και το πιο πιθανο.

Προς Θεού συνάδελφε, δε σου ζήτησα να ακριβολογήσεις!
Εδώ δεν είναι ακριβείς εκείνοι που το οφείλουν απέναντι σε όλους εμάς που περνάμε το ίδιο λούκι κάθε δύο χρόνια.  :-\
Απλά επιβεβαιώνω στον εαυτό μου το μέγεθος της αυθαιρεσίας τους και του ανεξέλεγκτού τους! >:(
Τελικά το ερώτημα είναι ποιος φυλάει τους φύλακες ή αλλιώς αν και σε ποιον λογοδοτεί αυτή η περίφημη ανεξάρτητη αρχή που λέγεται ΑΣΕΠ. ???

42
Α... δε θέλω βιασύνες! Πληροφορικοί και ξενόγλωσσοι είναι χαριστικά στην εκπαίδευση, οπότε να περιμένουν μέχρι να τους βγει η ψυχή. Κάπου πιο πάνω διάβασα ότι μάλλον δε θα βγουν αύριο ούτε τα δικά σας....
Ελπίζω να μη σοβαρολογείς  ???>:( >:( >:(

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32310
  • Τελευταία: Alex.pe83
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161002
  • Σύνολο θεμάτων: 19226
  • Σε σύνδεση σήμερα: 660
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 320
Σύνολο: 335

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.106 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.