Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - spyrosk

Σελίδες: 1234
29
Σχολικά μαθήματα / Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« στις: Αύγουστος 10, 2013, 08:06:23 πμ »
Επιτέλους το σχέδιο νόμου βγήκε στην δημοσιότητα και οι απορίες άρχισαν……Θα ήθελα μια διευκρίνιση που ίσως μπορέσουν να βοηθήσουν οι ξενόγλωσσοι συνάδελφοι.


Σε κάποιο σημείο στην Α τάξη γράφει, ότι τα μαθήματα του κοινού εκπαιδευτικού προγράμματος και γενικής παιδείας είναι:
……………………………………………
στ) Ξένη γλώσσα, δύο (2) ωρών, (δεύτερη ξένη γλώσσα Αγγλικά, ή Γαλλικά, ή Γερμανικά)
……………………………………………

τι θέλει να πει ο ποιητής;

α) Ο μαθητής έρχεται από το γυμνάσιο με πρώτη γλώσσα πχ Αγγλικά και επιλέγει μια από τις άλλες δύο ως δεύτερη γλώσσα και διδάσκεται, ενώ αν στο γυμνάσιο του είχε ως πρώτη γλώσσα Γαλλικά επιλέγει μια από τις Αγγλικά ή Γερμανικά;

β) Ο μαθητής επιλέγει ως ξένη γλώσσα για να διδαχθεί μια από τις Αγγλικά, Γαλλικά ή Γερμανικά ανεξάρτητα από το ποια γλώσσα έκανε στο γυμνάσιο;

γ) Άλλο;

30
Σχολικά μαθήματα / Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« στις: Αύγουστος 09, 2013, 08:39:18 μμ »
Ένα πράγμα που δεν συζητήθηκε ούτε αναφέρθηκε από κανένα στο νέο λύκειο είναι οι προϋποθέσεις προαγωγής από την Α στην Β και από την Β στην Γ, ποιες θα είναι αυτές μέσος όρος το 9,5; Δηλαδή θα πρέπει να βάλει πάλι κάποιος μέσο …για απορριφθεί σε μια τάξη;

31
H ύλη των πεδίων τώρα πια που είναι 8 ώρες θα καλυφθεί από τα υπάρχοντα βιβλία Γενικής και Κατεύθυνσης, με κόψε ράψε κατά τα γνωστά, ένα πιθανό σενάριο είναι στο 2ο πεδίο με τις θετικές και τεχνολογικές επιστήμες είναι να προστεθούν οι πίνακες και η στατιστική – πιθανότητες – συνδυαστική για να δικαιολογούνται οι 8 ώρες και στο 4ο πεδίο με τις σχολές οικονομίας και διοίκησης να πάρουν τις στατιστική – πιθανότητες από το βιβλίο της γενικής και προσθέσουν τον λογισμό από το βιβλίο της κατεύθυνσης με εξαίρεση ίσως κάποιων κεφαλαίων. Καινούρια βιβλία, μάλλον ας τα ξεχάσουμε.

32
Καλό Σαββατοκύριακο, συνάδελφοι!

Καλό Σαββατοκύριακο, τα λέμε την Δευτέρα

33
Στα πειραματικά σχολεία τρέχουν και άλλα προγράμματα εκτός από το κανονικό ωρολόγιο, επομένως είναι απίθανο να εμφανιστεί κενό 10 ωρών σε κάποια ειδικότητα, τα κενά θα είναι ολόκληρα και μάλιστα οργανικά (δεν υπάρχει περίπτωση να αξιολογηθεί εκπαιδευτικός και στην συνέχεια να ζητήσει απόσπαση οπότε να δημιουργηθεί λειτουργικό κενό). Σε τυχόν λοιπόν οργανικό κενό σε βάθος πενταετίας θα αναπληρωθεί η θέση του εκπαιδευτικού από τον πίνακα.

34
Με βάση την εμπειρία, από παρόμοιους πίνακες που μας προέκυψαν τα τελευταία χρόνια (διευθυντές, προϊστάμενοι) λογικό είναι οι πίνακες εκπαιδευτικών που προέκυψαν να έχουν ισχύ για 5 χρόνια μέχρι την δημιουργία νέων πινάκων. Επομένως, αν συνάδελφοι των πειραματικών συνταξιοδοτηθούν και αποχωρήσουν θα αντικατασταθούν από συναδέλφους των πινάκων που δεν τοποθετήθηκαν. Σημειωτέον ότι αυτό είναι εξαιρετικά δύσκολο (όχι απίθανο όμως) να γίνει γιατί οι συνάδελφοι που είναι ήδη στα πειραματικά αξιολογήθηκαν τον Μάιο (με κάτι ανάλογο με την δική μας αξιολόγηση + παρακολούθηση της διδασκαλίας τους) και η αξιολόγηση αυτή είχε προοπτική πενταετίας.

Δεν αναφέρετε πουθενά ότι σε περίπτωση που για παράδειγμα αποχωρήσει από την εκπαίδευση ένας συνάδελφος σε κάποιο πειραματικό ότι για ένα συνάδελφο σε μία ειδικότητα θα γίνει όλη αυτή η διαδικασία που έγινε σε μας για να αντικατασταθεί. Λογικό είναι να αντληθεί αντικαταστάτης τους από τον ήδη υπάρχοντα πίνακα.

35
κανένα  νεο ρε  συνάδελφοι  με  τους  πίνακες?

το μέχρι την Δευτέρα σημαίνει ή σήμερα ή την Δευτέρα, υπομονή φίλε/η.

Πάντως αν τοποθετήσεις δύο λίστες, από τη μια με την τελική σειρά μοριοδότησης μετά τις συνεντεύξεις και από την άλλη μεριά την κατάσταση με τις πρώτες προτιμήσεις των συναδέλφων της ειδικότητας σου, και το "παίξεις" ΠΥΣΔΕ (ο πρώτος τοποθετείται εκεί που είναι η πρώτη προτιμησή του, ο δεύτερος εκεί,.....κοκ) όλο και κάποιο συμπέρασμα θα βγάλεις για παράδειγμα στους ΠΕ 03 από την θέση 1 - 25 μόνο δύο δεν τοποθετούνται στην πρώτη τους προτίμηση......

36


Μεταξύ μας προτιμώ να μην γίνονται μαθηματικά στην γ λυκείου γενική παιδεία, παρά να γίνονται σε μαθητές που επιθυμούν τις θεωρητικές σπουδές και απαξιώνουν τελείως το μάθημα. Δεν είναι δυνατόν να ζητάω το μέσο όρο σε 10 βαθμούς και να με κοιτάζουν σαν να έχω κάνει ερώτηση στα κινέζικα. Χίλιες φορές λοιπόν καλύτερα που η γ τάξη δεν έχει καθόλου μαθηματικά ως  μάθημα γενικής παιδείας.

37
Τελευταία νέα από το τηλεφώνημα στην ευγενική κυρία που είναι γραμματέας στην Δ.Ε.Π.Π.Σ. οι πίνακες έχουν βγεί για να ανακοινωθούν χρειάζεται η οριστικοποίηση των πινάκων με υπουργική απόφαση (προφανώς εννοεί την υπογραφή του υπουργού) και αυτό θα γίνει μέχρι την Δευτέρα. Μέχρι τότε υπομονή

38

ΥΓ. Αλήθεια γιατί ωραιοποιείς τα πράγματα? μήπως είσαι σε καμία τέτοια επιτροπή?



Όχι προς  θεού φίλε συνομιλητή antonispe20, δεν είμαι σε καμιά επιτροπή, ένας απλός και κοινός κρινόμενος υποψήφιος για θέση επί θητεία σε πειραματικό σχολείο είμαι, και μάλιστα με ελάχιστη πιθανότητα τοποθέτησης, απλά θέλω να βλέπω το ποτήρι εκτός από μισογεμάτο και μισοάδειο, δηλαδή να βλέπω τα πράγματα και από την άλλη πλευρά. Δεν είναι λοιπόν απίθανο το ενδεχόμενο για την καθυστέρηση να φταίει αποκλειστικά και μόνο το ΥΠΕΠΘ.

39
Πολύ ενδιαφέρον.
Έχουν τα οριστικά μόρια, έχουν και τις επιλογές μας. Με ένα απλό excelακι τα αποτελέσματα είναι θέμα λίγων δευτερολέπτων.

Ακόμα και με το χέρι είναι πανεύκολο αφού οι θέσεις των πειραματικών δεν είναι και τόσες πολλές

Αλήθεια γιατί χρειάζονται τόσες πολλές μέρες? Τι πρέπει να βάλω εγώ με το μυαλό μου?  ;)


Έχεις δίκιο συνάδελφε, τα βρίσκει τα ονόματα με ένα exelaki πολύ εύκολα ένας υπάλληλος, αλλά από την άλλη μεριά θα πρέπει να συνεδριάσει μια διοικούσα επιτροπή για την έγκριση (κάτι σαν τα ΠΥΣΔΕ και ΠΥΣΠΕ) και άντε να τους βρεις αυτούς κατακαλόκαιρο και άντε να βρουν κοινή ώρα και άντε να βγει η λίστα με τους τοποθετηθέντες στα πειραματικά μετά αρχίζει ο Γολγοθάς. Η λίστα με τις τοποθετήσεις πρέπει να πάει στον Υπουργό για να τις υπογράψει, και ο Υπουργός λείπει στο Ουζουμπεκιστάν σε ένα συνέδριο για την παιδεία, και τοποθετήσεις εκπαιδευτικών δεν μπορεί να τις υπογράψει «αντ΄ αυτού» άλλος. Και έτσι περνάνε οι μέρες …..


Υπομονή φαγώθηκε ο γάιδαρος…. Στην ουρά θα κολλήσουμε….


Καλή επιτυχία σε όλους είτε τοποθετηθούμε εκεί που θέλουμε είτε όχι,….
Και μην ξεχνάτε υπάρχουν οι κινουμενοαπολυόμενοι,  οι αναπληρωτές , οι συνάδελφοι που δουλεύουν (όταν δουλεύουν ) σε φροντιστήρια για 5 ευρώ την ώρα μέχρι τις 11 το βράδυ και χιλιάδες άνεργοι εκπαιδευτικοί με όνειρα που πάνε χαράμι, το αν θα διδάσκουμε του χρόνου σε πειραματικό είναι η έννοια μας!!!!!!

40
Από αυτή την άποψη παιδιά έχετε δίκιο, το σίγουρο είναι ότι με την επιλογή σου σε πειραματικό σχολείο προσωρινά (λέω προσωρινά) αποφεύγεις το άγχος του ξαφνικού θανάτου ότι ειδικότητα και να έχεις. Οι τελευταίοι που θα μπουν σε κινητικότητα (ποιος άραγε επινόησε αυτή την έκφραση) θα είναι οι καθηγητές και οι δάσκαλοι των πειραματικών.


41
Καλησπέρα, είμαι νέο μέλος και  βρίσκω εξαιρετικά χρήσιμο αυτό το forum. Θα ήθελα να μου πείτε τη γνώμη σας, αν βέβαια θέλετε... Θεωρείτε οτι είναι πιο ασφαλές να τοποθετηθεί κάποιος σε πειραματικό ακόμη κι αν έχει εκεί λιγότερες ώρες Α ανάθεσης από το να μείνει στην οργανική του όντας υπεράριθμος?

Συμμετέχεις σε μια διαδικασία επιλογής,

γιατί έτσι σου αρέσει,
γιατί είσαι ψώνιο με το τι διδάσκεις και πως το διδάσκεις,
για το  prestige,
γιατί το επίπεδο των μαθητών θα είναι καλύτερο από τα άλλα σχολεία,
γιατί μπορείς να κάνεις οποιαδήποτε καινοτομία θελήσεις εσύ.
γιατί........


Η επιλογή του πειραματικού σχολείου δεν θα πρέπει να έχει τέτοιου είδους διλήμματα που θέτεις.

42
.... Καλή τύχη στους υπόλοιπους, εύχομαι του χρόνου να υπάρχουν πιο σοβαρές επιτροπές.

Δεν κατάλαβα συναδέφισσα Lena Ras,  τι εννοείς όταν εύχεσαι να υπάρχουν σε μελοντικές χρήσεις πιο σοβαρές επιτροπές!. Να διευκρινήσουμε ότι κάθε επιτροπή αποτελείτο από ένα πανεπιστημιακό της ειδικότητας που εξέταζει τους κρινόμενους υποψήφιους, ενα σύμβουλο της ίδιας ειδικότητας και ένα διευθυντή πειραματικού σχολείου πάλι τις ίδιας ειδικότητας με τους κρινόμενους συναδέλφους. Ποιά θα έπρεπε να είναι η σύνθεση των επιτροπών για να χαρακτηριστούν αυτές πιο σοβαρές.
Αυτό που εννοώ είναι να είναι πιο προσεκτικοί στις ενστάσεις. Ως ξενόγλωσσος, δεν έχω περάσει πιστοποίηση β' επιπέδου, γιατί δεν υπάρχουν. Θα μοριοδοτούμουν με 0,5 για το επίπεδο α' σύμφωνα με την εγκύκλιό τους, δεν μοριοδοτήθηκα, έκανα ένσταση, δεν την κέρδισα. Πώς γίνεται; Λυπάμαι αν σας έθιξα εσάς ή γνωστό σας.

Είναι γνωστό τοις πάσι ότι η εγκύκλιος φωτογραφίζει ορισμένη κατηγορία υποψηφίων και οι συμμετέχοντες το έχουν αποδεχτεί, οι επιτροπές όμως εφαρμόζουν τις εγκυκλίους ανεξάρτητα από το αν συμφωνούν με αυτές ή διαφωνούν. Για να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα η  σύνθεση της ομάδας κατασκευής της εγκυκλίου θα πρέπει να είναι πιο σοβαρή και θα συμφωνήσω μαζί σου απόλυτα, χωρίς να έχω θιγεί. :)

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162163
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 754
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 753
Σύνολο: 762

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.08 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.