Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - aktorion

Σελίδες: 123456
29
Παίδες καλή τύχη με τα ασφαλιστικά μέτρα. Και ας είμαι από αυτούς που διορίζονται.

Εγώ το μόνο που έχω να καταθέσω είναι ότι (μπορεί να με πείτε και συνομοσιωλόγο) , η όλη καθυστέρηση της έκδοσης των αποτελεσμάτων απο τον ΑΣΕΠ μπορεί να ήταν και προσχεδιασμένη ώστε το φυντάνι να μπορέσει να περάσει την τροπολογία εν μέσω της καλοκαιρινής ραστώνης, στα κρυφά δηλαδή, και δυστυχώς στην ελλάδα από ότι βλέπετε και εσείς ισχύουν τα 2 παρακάτω ρητά:
1. Κάθε πέρσι και καλύτερα
2. Όποιος πρόλαβε τον κύριο είδε....

και ο νοών νοείτω....

τρανταχτό παράδειγμα η απόσυρση των αυτοκινήτων....

ΥΓ. Ξέχασα να σας πω ότι στην Ελλάδα συμβαίνει και το εξής: ότι γίνεται δεν ξεγίνεται....

Συμφωνώ απόλυτα. Είμαι και εγώ ένας απο τους διοριστέους με το 60% αλλά εδώ που φτάσαμε ας καθυστερήσουν οι διορισμοί (Ακούγεται κάπως να το λέμε αυτό το Νοέμβρη) παρα να περάσει η επαίσχιντη ντροπολογία.
perperas βρήκα μία παροιμία που καταλαμβάνει λιγότερο χώρο  ;D Ότι φάμε, ότι πιούμε...
 Για το Ελλάντα παντοτε...

30
Νεοδιόριστοι / Απ: Απορίες νεοδιόριστων
« στις: Νοέμβριος 05, 2009, 09:52:12 πμ »
Καλησπέρα!

Ξέρει κανείς γιατί στην ανακοίνωσή του το alfavita (http://www.alfavita.gr/ank_b/ank4_11_0308.php) λέει ότι "Θα κληθούν να κάνουν αιτήσεις οι επιτυχόντες του ΑΣΕΠ για 60 θέσεις"?? Οι διοριστέοι μέσω ΑΣΕΠ είναι 72. Θα καλύψουν τις 60 θέσεις φέτος και τις υπόλοιπες 12 του χρόνου?
Οι διοριστέοι του ΑΣΕΠ είναι 72 ΠΕ19 + 48 ΠΕ20 =120 άτομα για 2 χρόνια. Άρα 60 φέτος και 60 του χρόνου. Ελπίζω να είμαι κατανοητός.

31
ΒΓΗΚΑΝΕ ΒΓΗΚΑΝΕ

ουπς, μάλλον όνειρο ήταν. Καληνύχτα

32
Θα ήθελα να προσθέσω και το αμίμητο που μου έχει συμβεί και μόλις το θυμήθηκα. Πριν από πολλά χρόνια μια μαμά μού ζήτησε να της κάνω ιδιαίτερο 1 ώρα ιστορία... για να κάνει μετά μάθημα στο γιόκα της, που έγραφε διαγώνισμα. ::) ::) ::) Όταν τη ρώτησα, γιατί να μην του κάνω απευθείας εγώ μου είπε το εξής: Ααα, δε γίνεται, γιατί εσύ μπορείς να έρθεις μόνο μεσημέρι και κοιμάται εκείνη την ώρα το πουλάκι μου ::) Ε τότε, λέω, να κάνουμε έναν κόπο, μια και γράφει το παιδί και να έρθω κατά τις 9.30 το βράδυ. Απάντηση: αχ, δε γίνεται κοπέλα μου, γιατί εκείνη την ώρα ... θέλει να κοιμηθεί το χρυσό μου, είναι κουρασμένο!! :( >:( ... και έκανα μάθημα στη μαμά! ::)
Απίστευτο...
Και μετά αναρωτιούνται γιατί γίνονται μαμακιες :-\

33
Εγω πάντως έχω σκαλώσει με το -εκτός απροόπτου- που έχει στον τίτλο το alfavita.
Δεν έχει πάει κάτι εντός απροόπτου μέχρι τώρα...  ;D ;D ;D

34
Κι άλλο τηλέφωνο στο γραφείο του κ. Κουτρουμάνου (αντιφατικό σε σχέση με το προηγούμενο):
Παρακολουθείτε το internet. Μπορεί να βγεί και σήμερα. Μάλλον είναι έτοιμη.

Μπέρδεμα!!!

Πφφφφ αισιόδοξε  :) :) :)

35
Είσαι λάθος γιατί ο ΑΣΕΠ (όπως και όλα τα υπόλοιπα καλά και αξιοκρατικά κατά εσέ κριτήρια) δεν είναι και τόσο κατάλληλος για να κρίνει το ποιος θα γίνει και ποιος δεν θα γίνει καλός δάσκαλος. Και θα στο εξηγήσω. Μπορεί εγώ π.χ. να γράψω άριστα στο γνωστικό και στα παιδαγωγικά, ενώ δεν έχω μεταδοτικότητα, δεν ενδιαφέρομαι πραγματικά για τους μαθητές. Σε αυτή την περίπτωση όμως για τον ΑΣΕΠ και για σένα θα μουν κατάλληλος.
Μα με συγχωρείς, δίνουμε εκτός από το γνωστικό και παιδαγωγικά στον ΑΣΕΠ. Άρα κάτι πρέπει να ξέρεις από παιδαγωγικά για να περάσεις στον ΑΣΕΠ. Αν υποθέσουμε ότι βάζουν αναγκαστικά πχ 2 μαθήματα στις σχολές για να πάρουμε την παιδαγωγική κατάρτιση πάλι σε θέματα δεν θα απαντήσουμε? πάλι βάση δεν θα πρέπει να γράψουμε για να τελειώσουμε την σχολή? Γιατί το ένα το θεωρείς τόσο αξιόπιστο και το άλλο όχι... Η άλλη λύση είναι η πρακτίκη με την λογική ότι σε εξετάζω πάνω στο παιδαγωγικό έργο, το οποίο στα μάτια μου είναι παρόμοιο με την συνέντευξή και ίσως χειρότερο... μιας και αφού δεν είσαι παιδαγωγικά καταρτισμένος πώς θα ξέρεις τι λάθος έκανες και σε κόψανε...
Άλλο παράδειγμα. ΑΝ π.χ. είχα πάρα πολλές ώρες προϋπηρεσία και δεν είχα επάρκεια, ούτε επιτυχία στον ΑΣΕΠ, τι πάει να πει αυτό, ότι δεν είμαι καλός σαν δάσκαλος και ότι αν διοριστώ θα είναι εις βάρος της Ελληνικής παιδείας?
Με την λογική που αναφέρεις πρίν απο λίγο ναι. Την προυπηρεσία πώς την πήρες? Αφού δεν είσαι παιδαγωγικά καταρτισμένος το κάνεις το μάθημα λάθος και συνεπώς όσες ώρες και να έχεις δεν σου προσέφεραν τίποτα παραπάνω. Με την λογική αυτή να μπεί και όριο στις ώρες διδασκαλίας που θα δίνουν παιδαγωγική κατάρτιση. Αυτό είναι το απόλυτο θέατρο του παραλόγου, θα σου δίνουν ώρες μέχρι να χτυπήσεις το όριο της παιδαγωγικής κατάρτησης (ΧΩΡΙΣ να την έχεις ήδη) και μετά θα την αποκτάς λόγω εμπειρίας... ΤΡΕΛΑ ΛΕΜΕΕΕ
Ενώ όλες οι πρακτικές και οι μεθοδεύσεις τόσων χρόνων από το αξιότιμο υπουργείο Παιδείας είναι υπέρ της Ελληνικής παιδείας..τι να σου πω. Με τους γυμναστές να διδάσκουν πληροφορική, με το ΔΤΨΣ να κρίνεται με την μία ως κατάλληλο κτλ, με τα βιβλία ιστορίας γεμάτα επιδιορθώσεις, με τα θρησκευτικά που δεν ξέρουν τελικά αν τα θέλουν ή όχι και χίλια δυο άλλα..
Συμφωνώ σε όλα αυτά που λές αλλά όλοι οι παραπάνω δεν μπήκαν μέσω ΑΣΕΠ οπότε δεν βρίσκω κάποιο επιχείρημα στα παραπάνω...
Οπότε σε προκαλώ να σκεφτείς. Πιστεύω όμως πως οι παιδαγωγικές τεχνικές που διδασκει πχ. η ΑΣΠΑΙΤΕ βελτιώνουν κατά πολύ την αποδοτικότητα του μαθήματος. Για όποιον θέλει να τις εφαρμόσει στην πράξη βέβαια. Γιατί έλεγχος και αξιοκρατία δεν υπάρχει στην χώρα μας. Δεν είναι αξιοκρατικό να μπαίναν το 2006 στην εκπαίδευση άτομα με 5άρι στο πτυχίο, που με το ζόρι τελείωσαν την σχολή τους και κατευθύνθηκαν στην εκπαίδευση μόνο και μόνο από βόλεμα. Σε αυτά είμαι μαζί σου.

Πιστεύω ότι είναι χρήσιμο να ξέρεις παιδαγωγικές τεχνικές, άλλα ούτως ή άλλως όπως έλεγε και στο βιβλίο που διάβαζα για τα παιδαγωγικά, ακόμα και ο παιδαγωγικά καταρτισμένος καθηγητής παρόλο που ξέρει τις σωστές τεχνικές εφαρμόζει αυτές που του είναι πιό οικείες, οπότε τζαμπα τα παιδαγωγικά που τα έμαθε στην θεωρία και δεν τα εφαρμόζει ποτέ...
Επίσης λές οτι δεν πρέπει να προσλαμβάνεται κάποιος με 5 στο πτυχίο. Μαζί σου, όλοι οι βολεψάκιδες που ξεσκίστηκαν στις αντιγραφές και στα φροντιστήρια με τις έτοιμες εργασίες δεν θα μπορέσουν να γράψουν στα θέματα του ΑΣΕΠ οπότε "φιλτράρεται" το σύστημα μέσω ΑΣΕΠ. Επίσης πιστεύω ότι τα θέματα πρέπει να είναι αντίστοιχης δυσκολίας με του τελευταίου ΑΣΕΠ, Πανεπιστήμια Πολυτεχνεία και ΤΕΙ τελειώσαμε δεν δίνουμε πανελλήνιες, δεν προσλαμβανόμαστε ως ΔΕ αλλά ως ΠΕ και ΤΕ...

Αλλά δεν γίνεται πριν από λίγα χρόνια να πληρούσες τα κριτήρια της ΙΔΙΑΣ ΘΕΣΗΣ και τώρα όχι. Τι έγινε δηλαδή, άλλαξε η θέση; Ποια αξιοκρατία από την στιγμή που εμπλέκεται μέσα η τύχη. Και κανείς δεν θέλει να εργάζεται τσάμπα, όση χαρά και να του δίνει η εργασία.
Μα είναι ο νόμος της προσφοράς και τις ζήτησης. Αν προσφέρονται 100 θέσεις και τις ζηταν 500 και 3000 λογικό δεν είναι να πάρουν αναλογικά λιγότερους...

Και αν το πάρεις έτσι, ακόμα και ο ΑΣΕΠ απαξιώνει τα πτυχία μας.
Δηλαδή το κράτος εξετάζει το αν όντως γνωρίζεις αυτά που το ίδιο σε διαβεβαιώνει ότι γνωρίζεις.

Σαφώς και δεν απαξιώνει τα πτυχία. Το ότι γνωρίζεις πληροφορική το λέει το πτυχίο σου όντως. Το ότι γνωρίζεις καλύτερα απο κάποιον άλλο όχι...
Αν πας σε μια δουλειά γιατί πρέπει να πάρουν βιογραφικά και να συγκρίνουν? αφού όλοι έχουν πτυχία.
Απλούστατα, για να βρούν τους καλύτερους από αυτούς που γνωρίζουν το θέμα. Γιατί είναι τόσο παράλογο όταν το κάνει το δημόσιο? Το μόνο που δέχομαι στο δημόσιο ως παρέκλιση είναι λόγω κοινωνικού κράτους, να διορίζονται κατ'εξαίρεση άτομα που η ανεργία θα δημιουργούσε πρόβλημα στον κοινωνικό ιστο.

Όποιος συλλογάται ελεύθερα συλλογάται καλά, όπως έλεγε ένας διαφωτιστής..
Εδώ θα συμφωνήσω απόλυτα.

36
Οι τελευταίες 4-5 σελίδες είναι "θόρυβος" δεν προφέρει κάποια πληροφορία, ούτε καμια νέα άποψη. Απλά αντικρουόμενες απόψεις και λογια του στύλ ποιος είσαι εσυ, οπλα, βία.

Τελικά μάλλον έχουν δίκαιο όσοι λένε ότι το ιντερνετ προωθεί την βία...

37
Και κάτι της τελευταίας στιγμής...από γνωστό σε γραφείο Β'Βαθμιας...

Ζητήσανε από τα γραφεία να αποσταλλούν με fax τυχόν ενστάσεις που εκκρεμούν μέχρι σήμερα στις 15:00, για την κύρωση των πινάκων!

Το έγγραφο εστάλη σήμερα μετά τις 12...

Αυτά...Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία  ;D ;D ;D

Άμα ισχύει αυτό, τότε μέχρι μεθαύριο θα πρέπει να τους βγάλουν τους ερμους τους πίνακες. Πάντως μέχρι σήμερα έχουν σπάσει όλα τα deadlines οπότε δεν είμαι και τόσο αισιόδοξος... :-\

38
SHITLIST


1) Ανδρεας Λυκουρεντζος με την τροπολογια του εκανε ανω κατω το συμπαν
2)Κωνσταντινος Καραμανλης... δεν μπορουσε ο παπ*(ας να κανει εκλογες ενα μηνα μετα ?
3)Αννα Διαμαντοπουλου ...μας εχει γραμμενους συνολικα..και εφαρμοζει την τακτικη περιμενε και στα *)(*( μου


 ;D ;D ;D

Δεν το περίμενα αυτό από εσένα ρε fortran. Ξέχασες τον τιτανομέγιστο Μπράτη  (Πού ξέρεις μπορεί να ρίξει και κατά εδώ ένα βλέφαρο ο Don Kixot και τοτε...)


Α και ξέχασα να πω ότι μου είπε: "η εγκύκλιος έχει προωθηθεί στην υπουργό για υπογραφή"

Απ'τη μία δεν έχουν εξετάσει τις ενστάσεις λέει, απ΄την άλλη ότι περιμένουν την υπογραφή...Ό,τι να'ναι όμως!

Και η Άννα τι περιμένει;Ωραίες προτεραιότητες βάζει το ΥΠΕΠΘ πάντως στις υπογραφές,δεν μπορώ να πω  :-X
Αγχώνεσαι πολύ. Εγώ απο τότε που πήρα ενα τήλ. και ο κυριουλης μου τα έλεγε τωρα βγαινουν, αλλα, επειδη,αφου... το παράτησα το άθλημα του τηλεφώνου. Δεν πρόκειτε να μας σπάσουν αυτοί τα νεύρα, we must survive...

39
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: ΠΔΣ ΠΕ19-20
« στις: Νοέμβριος 02, 2009, 12:38:11 πμ »
Εάν είναι έτσι τότε έχεις δίκιο και συμφωνώ, δεν το ξέρω ότι οι πίνακες αύτοι ήταν έτοιμοι.
Είχα διαβάσει σε ανακοίνωση της Διαμαντοπούλου  (που την ψάχνω εδώ και ωρα αλλά δεν την βρίσκω) οτι δεν ήταν έτοιμοι και θα πέρναν ένα μήνα για να συνταχθούν για αυτό επιλέχτηκε αυτή η λύση.
Αν είναι όπως τα λες τότε όντως θα συνέφερε η λογική πρόταση και ζητούμενη από όλους τους φορείς, να μπαίνουν απο τον πίνακα ωρομισθίων που είναι 2 σε 1, μή διαβλητή και αξιοκρατική (περισσότερο από όλες τις άλλες προτάσεις).

40
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: ΠΔΣ ΠΕ19-20
« στις: Νοέμβριος 01, 2009, 11:36:43 μμ »
Η αρχική μου διαφωνία αφορούσε τη λέξη "αξιοκρατική" και θα μπορούσε να σταματήσει εκεί η συζήτηση. Παρ`όλα αυτά θέλω να υπενθυμίσω ότι η δικαιολογία για το προσωρινό πάγωμα των διαδικασιών ήταν η έλλειψη οικονομικών πόρων, που ελπίζω να βρέθηκαν.
Επίσης, ότι δημιουργήθηκαν νέοι πίνακες από όλες τις διευθύνσεις, με σχετική καθυστέρηση, ενώ οι πίνακες αναπληρωτών - ωρομισθίων ήταν έτοιμοι.
 

Όντως για το πάγωμα των διαδικασιών αυτός ήταν ο λόγος. Για την ταχεία αναθέρμανση όμως, επιλέχτηκε αυτός ο τρόπος επιλογής από "εύκολα & γρήγορα" υπολογίσιμους  πίνακες.
Δεν μπορώ παρα να είμαι καλόπιστος, σε μία κυβέρνηση που δεν έιχε ούτε μία βδομάδα κυβέρνησης. Για τα μελλούμενα θα κρίνουμε αναλόγως.

Υ.Γ Δεν μου αρέσει να κρίνω κακόπιστα ακόμα και πολιτικούς...

41
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: ΠΔΣ ΠΕ19-20
« στις: Νοέμβριος 01, 2009, 06:16:42 μμ »
Αξιοκρατική σίγουρα όχι, αλλά μη διαβλητή σίγουρα ναι. Αυτό είναι που πονάει, ότι δεν μπορούν να βάλουν όποιον θέλουν.

Μας αρκεί δηλαδή αυτό; Γιατί να μην είναι αξιοκρατική;



Εμένα δεν μου αρκεί, αλλά στο αιτιολογικό ότι για να γίνουν οι πίνακες της ΠΔΣ θα χρειαζόταν κανας μήνας, δεν μπορώ να πω τίποτα.
Ας μην ξεχνάμε ότι εμείς λέγαμε με ανακοινώσεις ότι το θέμα της ΠΔΣ επιγει, θα ήταν αντιφατικό να δεχτούμε περαιτέρω καθυστέρηση.
Αν δεν το κάνουν όμως του χρόνου τότε θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου, γιατί τότε δεν θα υπάρχει κανένα επιχείρημα...

42
Πολύ κατατοπιστικό το παραπάνω ποστ. Έκανα link μια φατσα με ένα όνομα, όλο Μπράτη άκουγα και Μπράτη δεν έβλεπα.
Όσο για τον επεξεργαστη κειμένου απλά  ;D ;D ;D

Σελίδες: 123456

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162171
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 772
Σύνολο: 783

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.14 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.