Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - parathira

Σελίδες: 12345 ... 10
29
Στο esos gr αναφέρεται ότι «Στενεύουν τα χρονικά περιθώρια για το Νέο και Tεχνολογικό Λύκειο». Μπορεί δηλαδή να μην προλάβουν να το ψηφίσουν. Γνωρίζει κανείς κάτι;

30
απόσπασμα από Vukentra.gr
Όπως είχε προαναγγείλει το Vuekentra.gr, αυτοί ορίζονται σε 12 και ουσιαστικά σε 10 αφού οι δύο τομείς (Ναυτικών Πλοιάρχων & Ναυτικών Μηχανικών) θα λειτουργούν μόνο στις ναυτικές Ακαδημίες του Υπουργείου Ναυτιλίας, όπως συμβαίνει και σήμερα για τις αντίστοιχες ειδικότητες των ΕΠΑΛ.

Ισχύει κάτι τέτοιο σήμερα;

31
Με τις ΕΠΑΣ τι θα γίνει άραγε; Καμία αναφορά δεν υπάρχει στο δημοσίευμα της εφημερίδας.

32
ο ίδιο φαινόμενο θα υπάρξει σε πρώτη φάση με τα σχολεία της Β/θμιας Επαγγελματικής για τους εξής λόγους:

α. Με τη ρητή πρόβλεψη της περίφημης τροπολογίας του άρθρου 82 του νόμου 4172/2013 καταργούνται, από 1.9.2013, η Α΄ Τάξη των ΕΠΑΣ και η Β΄ Τάξη των ΕΠΑΛ. Με βάση αυτό ένας μεγάλος αριθμός εκπαιδευτικών κυρίως τεχνικών & Επαγγελματικών ειδικοτήτων, που κρίθηκαν μόλις πριν 10 ημέρες ότι κάλυπταν το υποχρεωτικό τους διδακτικό ωράριο, θα μείνουν χωρίς αυτό και θα τεθούν ως υπεράριθμοι στην διάθεση του οικείοι ΠΥΣΔΕ.

β. Η καταχώρηση των πραγματικών στοιχείων μαθητικού δυναμικού στο  Survey, έστω και με το «κόλπο» των εγγεγραμμένων και όχι των παρακολουθούντων, έδωσε σαφή στοιχεία στις υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας  που κάτω από την πίεση της κρίσης και των μνημονιακών υποχρεώσεων θα προχωρήσουν σε υποχρεωτικές συνενώσεις τμημάτων και τάξεων, ακόμη και από σχολείο σε σχολείο. Ήδη σε πολλές Διευθύνσεις, οι Διευθυντές Εκπαίδευσης ενημέρωσαν αρκετούς Διευθυντές σχολικών μονάδων για μετακινήσεις τάξεων ή και ολόκληρων τμημάτων (το τελευταίο αφορά τα σχολεία της επαγγελματικής) και μάλιστα τους ζήτησαν τον υπολογισμό κενών και πλεονασμάτων με συνυπολογισμό των μετακινούμενων μαθητών.

γ. Συγχωνεύσεις – καταργήσεις σχολικών μονάδων της Επαγγελματικής εκπαίδευσης. Όπως ήδη έχει αναφερθεί σε προηγούμενο σημείωμα του Vukentra.gr, έχουν ήδη δρομολογηθεί συγχωνεύσεις – καταργήσεις  των ΕΠΑΛ.  Αυτό θα συμβεί γιατί αφενός λόγω της κατάργησης των 52 ειδικοτήτων το μαθητικό δυναμικό τους μειώνεται σε πολύ μεγάλο βαθμό (σε μερικά ΕΠΑΛ θα φθάσει και το 80%) και αφετέρου λόγω της συγχώνευσης των τάξεων και τμημάτων ειδικοτήτων  που έως τον Ιούνιο λειτουργούσαν με μικρό αριθμό μαθητών που σε ορισμένες ακραίες περιπτώσεις έφθαναν στα όρια της νόμιμης ελάχιστης λειτουργίας. Ταυτόχρονα θα γίνει εξονυχιστικός έλεγχος για φαινόμενα «σπασίματος τμημάτων, τουλάχιστον σε πρώτη φάση. Σε ότι αφορά τα Εσπερινά ΕΠΑΛ, για τις Γ΄& Δ΄ τάξεις που θα λειτουργήσουν, οι εγκρίσεις τμημάτων με μικρό αριθμό μαθητών θα δοθούν μόνο σε περίπτωση που δεν υπάρχει άλλη σχολική μονάδα στην ευρύτερη περιοχή.

δ. Σε ότι αφορά τις συγχωνεύσεις – καταργήσεις σχολικών μονάδων υπάρχει ένα στοιχείο  για το οποίο δεν υπάρχουν προς το παρόν πληροφορίες και πιθανόν θα συγκεκριμενοποιηθεί με το υπό κατάθεση νομοσχέδιο για το Τεχνολογικό Λύκειο. Είναι οι ΕΠΑΣ που θα λειτουργήσουν για το νέο σχολικό έτος την Β΄ Τάξη. Εικάζεται ότι δεν θα παραμείνουν αυτόνομες σχολικές μονάδες, αλλά θα προσαρτηθούν διοικητικά στα ΕΠΑΛ με τα οποία το σύνολο τους σχεδόν μοιράζεται τις ίδιες εγκαταστάσεις.

Τέλος, ένα ακόμη στοιχείο που θα συμβάλει στην αύξηση των υπεραρίθμων εκπαιδευτικών, είναι  η συνδιδασκαλία περισσότερης από μία τάξης και σχολείων των ειδικά δημιουργούμενων τμημάτων για τις ξένες γλώσσες (Γαλλικής, Γερμανικής, Ισπανικής, κλπ.).

Οι εκπαιδευτικοί που θα κριθούν υπεράριθμοι, θα τύχουν της «περιοποίησης» που έτυχαν και όσοι ανήκαν στις 52 ειδικότητες που καταργήθηκαν, δηλαδή θα χάσουν τις οργανικές θέσεις τους που θα καταργηθούν.
Και επειδή τελευταία, οι κυβερνώντες διέπονται από την απόλυτη πίστη στη νομιμότητα, θα εφαρμόσουν το Σύνταγμα και τον 3528/2007 που ορίζουν ότι «δημόσιος υπάλληλος απολύεται μόνο όταν καταργηθεί η οργανική του θέση».

Όπως έχει γίνει γνωστό σε αρκετές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης έχει δοθεί εντολή στους αρμόδιους υπηρεσιακούς παράγοντες να επικαιροποιήσουν τους πίνακες μοριοδότησης όλων των εκπαιδευτικών που υπάγονται σ’ αυτές.

Συνολικά με τις διαδικασίες αυτές θα δημιουργηθεί η «δεξαμενή» από την οποία θα αντλιθούν τα ονόματα των εκπαιδευτικών που θα περάσουν στο θεσμό της κινητικότητας στα τέλη Σεπτεμβρίου.

Παρεπιμπτόντως θα υπάρξει και άλλο κύμα εκπαιδευτικών που θα ενταχθεί στην κινητικότητα. Αυτό θα δημιουργηθεί με την ίδρυση των Τεχνολογικών Λυκείων  σε αντικατάσταση των ΕΠΑΛ – ΕΠΑΣ.

Ορισμένοι, από αυτούς θα καταλήξουν είτε στα ΙΕΚ, είτε στον ΟΑΕΔ. Στα πρώτα υπάρχει ήδη προετοιμασία στο Υπουργείο Παιδείας για την υποχρεωτική ένταξη σ' αυτά όλων των εκπαιδευτικών του κλάδου ΤΕ 01 της επαγγελματικής εκπαίδευσης.

Για όποιον θέλει να μελετήσει τις απόψεις αυτών που σχεδίασαν και σχεδιάζουν το μέλλον της Β/θμιας Εκπαίδευσης αρκεί να ανατρέξει στην διεύθυνση http://www.idkaramanlis.gr/en/teyxos/teyxos-45 (Φιλελεύθερη Έμφαση Τεύχος 45) στο διαδίκτυο και να μελετήσει τα δύο άρθρα:
α. του κ. Σωτήρη Γκλάβα «Στρατηγικός σχεδιασμός και εκπαίδευση» (http://www.idkaramanlis.gr/sites/default/files/05-AFIEROMA.pdf)  και
β. του Δρ. Γεωργίου Βούτσινου «Τα επαγγελματικά προσόντα οδηγός στο σχεδιασμό της επαγγελματικής εκπαίδευσης, κατάρτισης και δια βίου μάθησης» (http://www.idkaramanlis.gr/sites/default/files/05-AFIEROMA.pdf) (ο τελευταίος μόλις ορίσθηκε Διευθυντής του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. που έχει την αρμοδιότητα λειτουργίας των ΙΕΚ.

Για τον Δρ. Γιώργο Βούτσινο, πρώην Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΣΒΙΕ και τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π., θα μιλήσουμε σε νέα ανάρτηση τις επόμενες ημέρες. Σαν αρχή μόνο, ήδη ετοιμάζεται το πλαίσιο για τον ορισμό νέων Διευθυντών και Αναπληρωτών Διευθυντών στα ΙΕΚ.

Vukentra.gr



33
Ναι, αυτό εννοεί. Το άρθρο δυστυχώς αναφέρει αρκετά δυσάρεστα τα οποία έρχονται...

34
Από http://www.vukentra.gr:

α. Με τη ρητή πρόβλεψη της περίφημης τροπολογίας του άρθρου 82 του νόμου 4172/2013 καταργούνται, από 1.9.2013, η Α΄ Τάξη των ΕΠΑΣ και η Β΄ Τάξη των ΕΠΑΛ. Με βάση αυτό ένας μεγάλος αριθμός εκπαιδευτικών κυρίως τεχνικών & Επαγγελματικών ειδικοτήτων, που κρίθηκαν μόλις πριν 10 ημέρες ότι κάλυπταν το υποχρεωτικό τους διδακτικό ωράριο, θα μείνουν χωρίς αυτό και θα τεθούν ως υπεράριθμοι στην διάθεση του οικείοι ΠΥΣΔΕ.

Ο νόμος 4172/2013 προβλέπει ότι από 1.9.2013 καταργείται η Α΄ Τάξη των ΕΠΑΣ και η Β΄ Τάξη των ΕΠΑΛ; Ποιος γνωρίζει κάτι σχετικό;


35
Πριν αρχίσετε να τα βάζετε με τους πολύτεκνους, να μην εκτονώσουμε λίγη ενέργεια ουσιαστικά σε τρόπους που θα μπορούσαν να ωφεληθούν όοοοολοι;


Απάντηση: Όσοι βάζουν αυτοί για να ωφεληθούμε όλοι;

36
Δικαιοσύνη δεν υπάρχει. Όποιος προλάβει να πατήσει τον άλλο. Συγνώμη αλλά δε θα δείξω αλληλεγγύη στη συγκεκριμένη κοινωνική ομάδα εις βάρος των όσων αγωνίστηκα για το δικό μου παιδί το οποίο σε καμία περίπτωση δεν είναι κατώτερο και δεν αξίζει λιγότερα. Η μάλλον θα δείξω όσοι δείχνουν αυτοί στο δικό μου παιδί!

37
Επιμένω, διαβάστε και τα υπόλοιπα, για την προτεραιότητα στις τοποθετήσεις, για την ΑΣΠΑΙΤΕ ακόμα και για το ΙΚΥ κτλ κτλ κτλ.... Μια χαρά τα καταφέρνουν όπως διαπιστώσαμε όλοι το διάστημα που πέρασε.

38
Δεν είναι μόνο αυτά. Το υπόμνημα των πολυτέκνων περιλαμβάνει και άλλες απαιτήσεις που παρουσιάζουν μεγάλο ενδιαφέρον

39
Αξίζει να το διαβάσουμε όλοι όλο αυτό (χθεσινή ημερομηνία). Όποιος επιμένει πετυχαίνει...και ας είναι εις βάρος των υπολοίπων. Κατά τα άλλα είμαστε συνάδελφοι...

http://www.aspe.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=2552&Itemid=2

40
Ένα σχόλιο περί εξαιρέσεων. Πρώτα από όλα να πω πως κανείς δεν πρέπει να απολυθεί, γιατί κανείς συνάδελφος δεν περισσεύει.
Όλοι ξέρουμε πως στις συγκεκριμένες ειδικότητες που καταργήθηκαν, υπήρχαν ελλείψεις προσωπικού και η ζήτηση των παιδιών για τις συγκεκριμένες ειδικότητες ήταν μεγάλη.

Ωστόσο όλες οι οι ρυθμίσεις και οι εξαιρέσεις καταρρίπτουν από μόνες τους όλους τους ισχυρισμούς περί μεταρρυθμίσεων και αναβάθμισης του δημοσίου. Τι σόι αναβάθμιση είναι να μην μετατάσσεις σε διοικητική θέση τους συναδέλφους με μεταπτυχιακά και να μετατάσσεις τους πολύτεκνους ή όσους είναι άτομα με αναπηρία; Δηλαδή αν μια συνάδελφος ειδικότητας κομμωτικής είναι πολύτεκνη αναβαθμίζεται η διοίκηση με τη μετάταξη της σε ΔΔΕ και όχι με τη μετάταξη ενός συναδέλφου με μεταπτυχιακό;

Προσέξτε δεν το λέω για να απολυθούν οι συνάδελφοι που ανήκουν σε αυτές τις κατηγορίες, εγώ υπερασπίζομαι την επιστροφή των συναδέλφων στο σχολείο, απλά το αναφέρω ως ενδεικτικό στοιχείο για την υποκρισία των κυβερνόντων.
Συμφωνώ!

41
Πιστεύω , ότι εφόσον ξεκίνησε η διαθεσιμότητα ,καμία ομάδα δεν πρέπει να εξαιρεθεί.Το γεγονός ότι είσαι πολύτεκνους δε σημαίνει οδό κανείς σωστά τη δουλειά σου, το ίδιο ισχύει και για όποιον έχει μεταπτυχιακό.Ας είμαστε λοιπόν πιο αυστηροί στην αυτό αξιολόγηση αλλά και να μην κάνουμε τα στραβά ματιά για να βολεψουμε και εαυτους
Ποια αυτοαξιολόγηση; Εδώ τα γεγονότα τρέχουν και βλέπουμε ποιοι βολεύονται

42
Πως δέχεται η τρόικα να μένουν οι πολύτεκνοι και να φεύγουν όλοι οι υπόλοιποι; Άραγε στη Γερμανία ισχύουν τα ίδια; Η οικογενειακή κατάσταση και μόνο, είναι το κριτήριο για να διορίζεται κάποιος αλλά και να κρατά τη δουλειά του;
Κάποιοι ξέρουν να πιέζουν και τα καταφέρνουν μια χαρά με την επιμονή τους!


Σελίδες: 12345 ... 10

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 755
Σύνολο: 757

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.084 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.