Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Ioannis!

Σελίδες: 12345 ... 27
29
Αγαπητή καρχαρίνα (?) -αλήθεια, ποιο είναι το θηλυκό του καρχαρία;!- ;) ευχαριστώ που με αποκάλεσες "νεαρό", αλλά δεν ξέρω μήπως είμαι πιο γηραιός και ως εκ τούτου πιο σοφός περί των τμημάτων και κατευθύνσεών μας με μεγάλη θητεία σε αυτή την τάλαινα σχολή! :)
1) Η "κλασική" (?) αύτη "συνάδελφος" (?) :D σίγουρα δεν αποτελεί αντιπροσωπευτικό δείγμα, αλλά γνωρίζεις ως γραυς αφενός ότι δεν είναι και λίγες οι περιπτωσάρες αυτές και αφετέρου ότι δημιουργούν στους άλλους μια εικόνα και μια εντύπωση λανθασμένη που εύκολα μπορεί να γενικευτεί.
2) Τα πανηγύρια, σοφή μου γραυ, πρέπει κάποια στιγμή να τελειώσουν και να αντιμετωπίσουμε με τη δέουσα σοβαρότητα και προσοχή τα του κλάδου μας που οδεύει προς διάλυση και λεηλασία. Και χαίρομαι που συμφωνείς.
3) Τρισέλιδη απάντηση-ανάλυση δεν έγραψα βρε! Θα έγραφα μόνο σε κάποιο σοβαρό συνομιλητή και όχι σε υπερφίαλα και νεαρά και στην ηλικία και στο μυαλό παιδάκια. :)

ΥΓ: Σωστά συνειδητοποιώ μόλις ότι το "νεαρός" πήγαινε στον nikgre;! ... Και χάρηκα για λίγο! ;D

30
Αγαπητέ μου, κάναμε σε κάθε εξάμηνο παιδαγωγικά υποχρεωτικά! Και σιγά την επιστήμη, είδαμε που φτάσαμε με τις παιδαγωγικές βλακείες σας, να γράφουν τα παιδιά τα ρήματα με "ο", γιατί δεν επιτρέπεται λένε οι παιδαγωγοί να τα διορθώσουμε στο Δημοτικό γιατί θα πληγώσουμε την ευαίσθητη ψυχή τους.Bye!!!!!!

;D Δεν είσαι μόνο εριστικότατη, αλλά και ΠΑΝάσχετη και το επιβεβαιώνεις περίτρανα. Λυπάμαι που ο κλάδος μας έχει τέτοιες κατά το όνομα μόνο καθηγήτριες όπως εσύ, αν και είμαι σίγουρος ότι με τέτοιες απόψεις για την Παιδαγωγική Επιστήμη μόνο με το κιάλι θα δεις την εκπαίδευση και το σχολείο (ευτυχώς). Αν φτάνεις στο σημείο να μη σέβεσαι άλλες συγγενικές επιστήμες (δηλαδή για σένα μόνο η κλασική Φιλολογία είναι ΑΞΙΑ επιστήμη, έτσι; Τι καλάμια σας μοιράζουν στο τμήμα σας και ιδίως σε αυτήν την υπερεκτιμημένη πια κλασική κατεύθυνση; Ξεχνάς μου φαίνεται ότι σας κοροϊδεύουν ως αποστεωμένους επιστήμονες νεκρών γλωσσών -χωρίς εγώ να το ενστερνίζομαι), τότε είσαι ανάξια να φέρεις τον τίτλο του επιστήμονα. Και η ασχετοσύνη σου (κάτι μου λέει πάντως ότι δεν είσαι καν της κλασικής, αλλά μπήκες σκόπιμα για να γράψεις τις αθλιότητές σου, με σκοπό να διαστρεβλώσεις την πραγματικότητα) φαίνεται από τα εξής:
1) το ότι έκανες παιδαγωγικά μαθήματα σε κάθε εξάμηνο υποχρεωτικά είναι μεγάλο ψέμα ακόμα και αν δεν... προέρχεσαι από το τμήμα Φιλολογίας Αθήνας, στο οποίο διδάσκονται μόνο 2!
2) δε γνωρίζεις ότι οι παιδαγωγοί προέρχονται από την κατεύθυνση της Παιδαγωγικής των φιλοσοφικών μας σχολών και τους συγχέεις με τους δασκάλους της δημοτικής εκπαίδευσης, χωρίς φυσικά να φταίει η Παιδαγωγική για την αμορφωσιά πολλών δασκάλων και για το γεγονός ότι δε διδάσκουν ορθογραφία στα παιδιά του δημοτικού.
3) από την αιτιολόγηση του επιχειρήματός σου "γιατί θα πληγώσουμε την ευαίσθητη ψυχή τους" (αν και δε θεωρείται σοβαρή επιχειρηματολογία μιάμιση γραμμή απλοϊκότατης σκέψης και έκφρασης!) φαίνεται ότι δεν έχεις καμία σχέση με το θέμα και εκτίθεσαι ανεπανόρθωτα. Σε ποια θεωρία "διδάχτηκες" ;D κάτι τέτοιο;
Είσαι η κλασική περίπτωση που ντροπιάζει τον κλάδο μας και δίνει τροφή για σχόλια από τις άλλες ειδικότητες. Αλλά να θυμάσαι: ανήκεις στις ασήμαντες εξαιρέσεις. Καλή σου τύχη. Όπου αλλού και αν απασχοληθείς, μην απογοητευτείς· η δουλειά δεν είναι ντροπή!

Καρχαρία, όσο αστεία και να φαίνεται (και όντως είναι) η αλαζονεία κάποιων, η φαγωμάρα όμως αυτή που προκαλούν οδήγησε (εκτός άλλων) στις β' αναθέσεις της Ιστορίας, της Λογοτεχνίας, της Φιλοσοφίας κοκ. Από το να παίρνουμε τα ποπ-κορν και να παρακολουθούμε το pde-show, καλύτερα να βάζουμε στη θέση τους κάποιους, γιατί μόνο κακό θα φέρουν...

31
Επιτέλους πρέπει να σταματήσει αυτή η καραμέλα με τα διάφορα τμήματα κλπ. Πρέπει πρώτοι εμείς να είμαστε ενωμένοι ως ενιαίος κλάδος με κοινά δικαιώματα και διεκδικήσεις. Άλλωστε, στα σχολεία δεν υπάρχει κανένας-μα κανένας-διαχωρισμός στις κατανομές μαθημάτων. Εγώ, αν και απόφοιτος του ιστορικού τμήματος, προτιμώ να διδάσκω τα αρχαία για παράδειγμα, ενώ παράλληλα βέβαια κάθε χρόνο στο πρόγραμμά μου διδάσκω και ιστορία τουλάχιστον δυο τμήματα. Δε βρέθηκε κανείς να μού πει, ξέρεις εσύ μακριά από αρχαία, δεν ξέρεις!! Πέραν από το κακόηθες του πράγματος θα ήταν και μη βολικό για το πρόγραμμα. Οπότε ηρεμία και ομόνοια. Άλλωστε, καλός φιλόλογος δε βγαίνεις απαραίτητα από τη σχολή αλλά γίνεσαι κυρίως με συστηματική, προσωπική δουλειά, αξιοποιώντας φυσικά και το θεωρητικό υπόβαθρο της σχολής.

Έτσι ακριβώς, Kath02! Σεβασμός και αλληλεγγύη. Στο σχολείο άλλωστε μπαίνουμε με δύσκολες εξετάσεις και αρχαίων και νέων ελληνικών και ιστορίας. Ποιος θα τολμήσει να αμφισβητήσει επιτυχόντα και διοριστέο, οι βαθμοί του οποίου ήταν και υψηλοί; Αυτό θα ήταν θράσος. Ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ καταρρίπτει μύθους και δάφνες τμημάτων και αναδεικνύει άξιους καθηγητές και επιστήμονες. Και υπάρχουν πολλοί και από τμ. Φιλοσοφίας - Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας και από τμ. Ιστορίας και Αρχαιολογίας που έχουν αριστεύσει. Επομένως, το καλό του κλάδου και της εκπαίδευσης είναι σεβασμός και ομοψυχία.

32
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: ΦΠΨ και ΑΣΕΠ
« στις: Ιούλιος 20, 2012, 09:21:25 μμ »
Ποιος ειναι αυτος ο νομος; Υπαρχει καποιο ΦΕΚ; Ειμαι απο ΦΠΨ και με ενδιαφερει. Γνωμη μου ειναι πως δε θα επρεπε να εχει διασπαστει η φιλοσοφικη αλλα οπως ειπωθηκε πιο πανω μετα τα δυο πρωτα χρονια να διαλεγει τον τομεα που θελει να ακολουθησει.

Το προέβλεπε ο Νόμος 2525/97 ξεκάθαρα. Στο νέο νόμο δεν αναφέρονται ονομασίες τμημάτων. Επικοινώνησα με αρμόδιους του υπουργείου και συμφώνησαν ότι η έκφραση "πτυχίο παιδαγωγικών τμημάτων ΑΕΙ" χρειάζεται διευκρίνιση, αφού στο τμήμα ΦΠΨ της Φιλοσοφικής Σχολής θεραπεύεται η Παιδαγωγική Επιστήμη από ίδρυσης πανεπιστημίου. Πάντως, στην παράγραφο β΄ αναφέρεται πως στα τμήματα που διδάσκεται επαρκής αριθμός παιδαγωγικών μαθημάτων παρέχεται το πιστοποιητικό κανονικότατα. Είναι δυνατόν στο ΦΠΨ, που όλοι οι φοιτητές διδάσκονται τόσα πολλά μαθήματα Παιδαγωγικής & Διδακτικής καθώς και Ψυχολογίας (εκτός από τους ειδικούς επιστήμονες παιδαγωγούς της κατεύθυνσής μας), να μη δοθεί πιστοποιητικό;! Πού θα δοθεί; Στο Φιλολογίας που κάνουν 2 ή στο Ιστορίας και Αρχαιολογίας που κάνουν 1; (δεν υπολογίζω τις επιλογές)

33
Διέρρευσε κι αυτή η πληροφορία;;; Την πάτησα!

Διέρρευσε, διέρρευσε! Και ακολουθούν και άλλες κλασικές διαρροές (μην πω τίποτα άλλο)! :D

34
χαχαχαχαχα! Nikgre, εγώ άκουσα ότι θα αποκλειστούν όλοι οι Έλληνες από την Ελλάδα! Άκουσες κάτι; :D

35
Είμαι της κλασσικής φιλολογίας και μηξ μου μιλάς εμένα για αρχαία , λατινικά και ιστορία που πήρα όλα τα επιλεγόμενα!!Με τις υγείες σου!!!

Μάλιστα! Με... συγχωρείς που νόμιζα ότι ήσουν του τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας και ένιωσες... προσβεβλημένη. Και εδώ που τα λέμε έπρεπε να το καταλάβω ότι ήσουν μια "ΓΝΗΣΙΑ" κι εσύ της κλασικής Φιλολογίας, επιβεβαιώνοντάς με περίτρανα για το ποιοι σπείρουν ζιζάνια και κυκλοφορούν αυτές τις άθλιες φήμες, δημιουργώντας διχόνοια στους κόλπους του κλάδου μας. Όσο για τα αρχαία ελληνικά και τα λατινικά  που έκανες (ιστορία διδάσκεστε μία και αυτή επιλογής και καμία υποχρεωτική -κάτι που είναι σημαντικό για το βαθμός δυσκολίας και το περιεχόμενο του μαθήματος- σε αντίθεση με το ΦΠΨ, στο οποίο διδάσκονται 4 υποχρεωτικές!) και γενικώς την κλασική παιδεία που σπούδασες, δε βλέπω να σου προσέδωσαν και ιδιαίτερο ήθος και... ευγένεια ψυχής με τον τρόπο που γράφεις για συναδέλφους σου, τους οποίους δε γνωρίζεις και οι οποίοι μπορεί να έχουν περισσότερες γνώσεις, τίτλους και επαγγελματικές επιτυχίες από εσένα. Επομένως, μείνε με τις δάφνες της κλασικής σου κατεύθυνσης και περαστικά σου!!!

ΥΓ: Μπορείς να μας πεις και πόσα μαθήματα Παιδαγωγικής - Διδακτικής, Ψυχολογίας, Φιλοσοφίας διδάχτηκες; Μήπως αυτά δε σε συμφέρουν ή είναι... πανάσχετα για το εκπαιδευτικό έργο ενός καθηγητή φιλολόγου;  :D

36
Εργασιακά / Απ: Το lobby των φιλολόγων κτύπησε στο ΕΑΠ
« στις: Ιούλιος 20, 2012, 02:34:29 μμ »
Χαίρομαι , τότε, που όταν κάναμε Αντιγόνη στο σχολείο, η φιλολόγος μας την αντιμετώπιζε σαν "κάμπο" καλολογικών στοιχείων, συντακτικού και γραμματικής και ποτέ δεν αντιμετώπισε το κείμενο σφαιρικά, μήπως και καταλάβουμε τί έλεγε.
Δεν την κακοκαρδίζω, Αυτό της έιχαν διδάξει να κάνει, αυτό έκανε.
Αλλά τα θεατρικά κείμενα δεν έιναι μόνο αυτό. Και όταν αντιμετωπίζονται τόσο μονόπλευρα, χάνουν την ουσία τους και τον λόγο ύπαρξής τους.
Και στην τελική, υπάρχουν τόσα άλλα αρχαία ελληνικά κέιμενα για συντακτική, γραμματική και καλολογική ανάλυση, δεν υπάρχει λόγος να καταστρέφουμε τα θεατρικά κείμενα με αυτόν τρόπο. Ας μην αναλυθεί έτσι άλλα ας δωσουμε στους μαθητές να λκαταλάβουν τί στα κομμάτια λέει και γιατί γραφτηκε. Αφήστε το θέατρικό κείμενο να ανθίσει και μην το καταντάτε παπαγαλία.

 Το θεατρικό κείμενο έχει έναν ιδιαίτερο τρόπο γραφής και δεν αναλύεται με αυτόν τον τρόπο αν πραγματικά θέλουμε να καταλάβουν οι μαθητές μας περι τίνος πρόκειται. Διαφορετικά , γίνεται ένας ακόμας βραχνάς (και μάλιστα πιο δύσκολος απο τα υπόλοιπα κέιμενα λόγω είδους ) στην πλάτη του μαθητή που δεν έχει καταλάβει γρι απο το κειμενο της Αντιγόνης.

Και αυτο δεν μπορεί κανείς να το αμφισβητήσει, γιατι όλοι περάσαμε απο το ελληνικό σχολείο. Εκτός κι αν πιστεύει , οτι το μόνο ενδιαφέρον σε έναν θεατρικό κείμενο είναι η συντακτική, γραμματική και καλολογική ανάλυση. Τότε πάω πάσο.

Άρα Ιωάννη μήπως κάνεις και λιγο πλάκα ? Κια κυρίως, μήπως το υπουργείο μας κάνει εδώ και πολλά χρόνια πλάκα ?

Δεν γίνεται στην χώρα που γέννησε το θέατρο, το μεγαλύτερο ποσοστό των Ελλήνων να ακούει θεάτρο και να τρέχει μακριά.
Μήπως , οφείλετε και σε ένα μεγάλο μέρος στο σχολείο , στον τρόπο που το διδάχτηκε και στον βραχνά που λέγαμε πιο πάνω ?

Λέω , τώρα...

Io, ποιος είπε ότι τα κείμενα της αρχαίας δραματικής ποίησης διδάσκονται μόνο από γραμματικής και συντακτικής ή καλολογικής άποψης; Έχεις διαβάσει το Αναλυτικό Πρόγραμμα της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας; Προφανώς όχι. Τα πραγματολογικά στοιχεία είναι βασικό συστατικό της διδακτικής μεθοδολογίας και αυτών των κειμένων. Τα θεατρικά κείμενα είτε αρχαίας είτε νεότερης εποχής είναι πρωτίστως λογοτεχνικά κείμενα και αποτελούν αντικείμενο του φιλολόγου. Το επιλεγόμενο μάθημα "Στοιχεία Θεατρολογίας" στην Α΄ Λυκείου (το οποίο νομίζω πως καταργήθηκε) είναι/ήταν το αποκλειστικό μάθημα των Θεατρολόγων.

37
Δεν πειράζει. Καλά έκανες δίνοντάς μου την ευκαιρία να τα αναφέρω αναλυτικά.

38
Turtle, νομίζω ότι σου απάντησα παραπάνω. Αλλά επειδή το αναφέρεις, συμπληρώνω: στην κατεύθυνση Παιδαγωγικής ΦΠΨ ΕΚΠΑ οι φοιτητές διδάσκονταν 4 υποχρεωτικά πεντάωρα μαθήματα Ιστορίας και συγκεκριμένα α) Αρχαίας, β) Βυζαντινής, γ) Νεότερης Ευρωπαϊκής και δ) Νεότερου Ελληνισμού, εκτός από τα επιλεγόμενα που ανέφερε η Marion, αυξάνοντας έτσι τον αριθμό τον μαθημάτων αυτών.

39
Σαφώς Marion, συμφωνούμε. Οι αρχαίοι Έλληνες έδιναν έμφαση και στη μουσική και στην άθληση, αλλά οι φυσικομαθηματικές (αριθμητική, γεωμετρία, αστρονομία κτλ.) και φιλολογικές γνώσεις (ορθογραφία, γραμματική, ρητορική, φιλοσοφία κτλ.) είχαν πολύ σημαντική θέση στην αρχαία ελληνική εκπαίδευση. Επίσης, προς επίρρωση των γραφομένων σου θα προσθέσω πως στην κατεύθυνση Παιδαγωγικής ΦΠΨ εκτός από τα μαθήματα επιλογής από τα άλλα δύο τμήματα της σχολής που ανέφερες υπάρχουν και πολλά υποχρεωτικά μαθήματα από τα τμήματα αυτά: πχ. 8 μαθήματα αρχαίας ελληνικής Φιλολογίας, αλλά και Λατινικής και Νεοελληνικής Φιλολογίας, Γλωσσολογίας, Ιστορίας κτλ.

40
Αν και είχε συζητηθεί εδώ και καιρό, θεώρησα πως έπρεπε να απαντήσω πάλι, για να μπουν τα πράγματα στη θέση τους.

Θεωρείς ότι ο απόφοιτος του "Φ.Π.Ψ." που διορίζεται (χωρίς να είναι φιλόλογος) στον κλάδο ΠΕ02 των φιλολόγων  (με μηδέν υποχρεωτικές ώρες βυζαντινής Ιστορίας στο πρόγραμμα του ΦΠΨ) είναι ικανότερος εξ επόψεως επιστημονικής να διδάξει (βυζαντινή) Ιστορία Β' Γυμνασίου και Β' Λυκείου από ένα θεολόγο (4 εξάμηνα Ιστορίας εκ των οποίων τα δύο αποκλειστικά βυζαντινή στο Θεολογικό τμήμα);

Οι πτυχιούχοι του τμήματος ΦΠΨ της Αθήνας και συγκεκριμένα της Παιδαγωγικής κατεύθυνσης έχουν διδαχτεί υποχρεωτικά -εκτός από άλλα μαθήματα Ιστορίας- και μάθημα Βυζαντινής Ιστορίας, το οποίο διδάσκονται μόνο αυτοί και οι φοιτητές του τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας και καμίας άλλης κατεύθυνσης της σχολής (κλασική, ΜΝΕΦ, γλωσσολογική κτλ). Επομένως, προτού αναφερθείτε σε πτυχιούχους καλύτερα να γνωρίζετε την κατάσταση, γιατί εκτίθεστε και δείχνετε αδικαιολόγητη εμπάθεια ή παντελή άγνοια.
Επίσης, ο πτυχιούχος τμ. Φιλοσοφίας - Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας είναι καθηγητής φιλόλογος όπως και οι απόφοιτοι τμ. Ιστορίας & Αρχαιολογίας και τμ. Φιλολογίας ως απόφοιτοι της πάλαι ποτέ (αν και σήμερα το ίδιο ισχύει με άλλο τρόπο) ενιαίας φιλοσοφικής σχολής και επιστήμονες -όπως και οι υπόλοιποι- στο αντικείμενο που επιλέγουν να ειδικευτούν (ιστορικοί, παιδαγωγοί, νεοελληνιστές, φιλόσοφοι, γλωσσολόγοι, αρχαιολόγοι, κλασικοί φιλόλογοι). Προφανώς, δεν έχετε συνειδητοποιήσει κάποιοι τι σημαίνει "φιλόλογος" ΠΕ02 στην εκπαίδευση και τον συγχέετε με τον επιστημονικό όρο του ειδικού της Κλασικής ή Βυζαντινής ή Νεοελληνικής Φιλολογίας. Ο όρος "φιλόλογος" στην εκπαίδευση είναι συμβατικός και θα μπορούσε να είχε επιλεχτεί άλλος όρος (πχ. φιλόσοφος) και κατά τη γνώμη μου οφείλεται στον αρχαιογνωστικό χαρακτήρα της εκπαίδευσής μας από ίδρυσης νεοελληνικού κράτους.
Τέλος, οι θεολόγοι πού σπουδάζουν; Στις θεολογικές σχολές ή στις φιλοσοφικές; Το γεγονός ότι το αντικείμενο της Θεολογίας συνδέεται με της Ιστορίας (στον κλάδο μόνο της Βυζαντινής), της Φιλολογίας (στον κλάδο μόνο της Βυζαντινής), της Φιλοσοφίας (στον κλάδο μόνο της Βυζαντινής) κτλ. σημαίνει ότι μπορούν να διδάσκουν τα λεγόμενα φιλολογικά μαθήματα; Και οι φυσικοί και οι μαθηματικοί έχουν διδαχτεί μάθημα Φιλοσοφίας (από την οποίο προέκυψε η επιστήμη τους), μήπως να διδάσκουν και αυτοί τη Φιλοσοφία; Στην τελική και κάποιοι ΠΕ02 έχουν διδαχτεί μαθήματα Στατιστικής & Μεθοδολογίας Έρευνας. Μήπως να διεκδικήσουν και αυτά τα μαθήματα στην εκπαίδευση;! Τι αστειότητες είναι αυτές για να βολεύονται κάποιοι;! Από τη στιγμή που κάποιοι γνώριζαν εκ ων προτέρων ότι δεν είχαν πολλές ώρες για να διδάσκουν στην εκπαίδευση (ΜΙΘΕ, κοινωνιολόγοι, ξενόγλωσσοι κτλ.), γιατί παραπονιούνται τώρα και προσπαθούν να "κλέψουν" άλλα μαθήματα ή τους συμφέρει να τα διδάσκουν; Ο κλάδος ΠΕ33 χρειαζόταν να δημιουργηθεί;! Δεν υπήρχαν οι ΠΕ02 και ιδίως οι ειδικευμένοι στις κατευθύνσεις Φιλοσοφίας που λειτουργούν από ίδρυσης πανεπιστημίου;! Αλλά βέβαια... στην Ελλάδα ιδρύονται τμήματα για ΑΛΛΟΥΣ λόγους παρά επιστημονικούς και μετά γίνονται αγώνες, για να "προωθηθούν" τα συμφέροντά τους... Το τμήμα Επιστημολογίας (ΜΙΘΕ) από την ίδρυσή του ΔΕΝ είχε επαγγελματικά δικαιώματα σαφή και κατοχυρωμένα. Δεν το γνώριζαν; Από την ίδρυσή του επικοινωνούσα τηλεφωνικώς με τη γραμματεία του τμήματος και φαινόταν η προσπάθειά τους να στηρίξουν διακαώς το τμήμα τους και να βρουν διέξοδο για τους αποφοίτους του στην εκπαίδευση. Έπειτα από χρόνια το κατάφεραν. Η ουσία όμως είναι μία: οι επιστημολόγοι δεν είναι φιλόσοφοι, όπως και οι θεολόγοι και οι ξενόγλωσσοι δεν είναι ιστορικοί. Όσο για τους κοινωνιολόγους κι εκείνοι γνώριζαν, όταν έφτιαχναν το ΠΕ τους, ότι τα μαθήματά τους ήταν λίγα, τα οποία δίδασκαν οι ΠΕ02 καθηγητές φιλόλογοι, επειδή ΔΕΝ υπήρχε σχετικός κλάδος στην εκπαίδευση. Από τη στιγμή που καλώς δημιουργήθηκε και τα διδάσκουν οι ίδιοι, γιατί προσπαθούν τώρα να "κλέψουν" και τα μαθήματα των "δίπλα" έστω ως Β΄ ανάθεση; Ας πιέσουν τους αρμόδιους του υπουργείου να αυξήσουν τα μαθήματα ή τις ώρες τους. Δε φταίνε οι μαθηματικοί ΠΕ03 και οι καθηγητές φιλόλογοι ΠΕ02 αν τα μαθήματά τους θεωρούνται σημαντικότερα και έχουν τις περισσότερες ώρες στην εκπαίδευση, χωρίς βεβαίως να υποτιμώ τη σπουδαιότητα όλων των άλλων αντικειμένων. Αλλά πώς να το κάνουμε... η γνώση των φυσικομαθηματικών και των φιλολογικών μαθημάτων ως βασικών πυλώνων για τη μόρφωση των παιδιών μας προέχει (από τα αρχαία χρόνια).

41
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: ΦΠΨ και ΑΣΕΠ
« στις: Ιούλιος 20, 2012, 10:53:25 πμ »
Σαφώς, όλα έπαιξαν το ρόλο τους. Και αν μπορώ να κατανοήσω το αναφαίρετο δικαίωμα πολλών νέων μας στη γνώση, δε δικαιολογώ την ίδρυση τμημάτων καθηγητών φιλολόγων στην Καλαμάτα (Φιλολογίας και Ιστορίας - Αρχαιολογίας), ενώ υπάρχει το αντίστοιχο Φιλολογίας στην Πάτρα, καθώς και νέων τμημάτων στην Κομοτηνή, στο Βόλο, παρόλο που δεν υπάρχουν στα πανεπιστήμια αυτά οργανωμένες και συγκροτημένες Φιλοσοφικές Σχολές.

42
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: ΦΠΨ και ΑΣΕΠ
« στις: Ιούλιος 19, 2012, 11:48:02 μμ »
para5 το ίδιο συνέβαινε πάντα, με μικρές διαφοροποιήσεις. Η ίδρυση των τμημάτων έγινε για καθαρά επιστημονικούς, ερευνητικούς και γραφειοκρατικούς λόγους.
LiO, στην Κύπρο αφού έβγαλαν... τα μέτρα και μετρούν τα μαθήματα στις αναλυτικές... ας μη μείνουν μόνο στα Αρχαία Ελληνικά και τα Λατινικά. Υπάρχουν και Ιστορίες, Φιλοσοφίες, Παιδαγωγικές... που είναι εξίσου σημαντικές και απαραίτητες.

Σελίδες: 12345 ... 27

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32313
  • Τελευταία: anikologr3
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161200
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 747
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 494
Σύνολο: 494

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.09 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.