Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - silver30

Σελίδες: 12345 ... 7
29
Στο σχέδιο νόμου το είχε αναφέρει ρητά!!


Το σχεδιο νομου ανεφερε οτι δεν μοριοδοτειται διδακτορικο +μεταπτυχιακο μαζι  ΑΛΛΑ ΚΑΙ διδακτορικο ή μεταπτυχιακο + σεμιναριο μαζι.Αλλαξε κ αυτο (το δευτερο) με την υπουργικη αποφαση κ την σημερινη εγκυκλιο.Παντως τραγικο και αυτο και απο τα ευτραπελα

30
Μα προφανώς μπορείς να μπεις μόνο με σεμινάριο αφού αποτελεί κριτήριο ένταξης στους πίνακες.

Η παραπομπη 1δ λεει αλλα...κανε λιγο τον κοπο να διαβασεις το ομολογουμένως μεγαλο ποστ μου

31
Δεν ξέρω εάν εγώ καταλαβαίνω κάτι λάθος ή είναι κάπως μπερδεμένα τα πράγματα:
Από τη μία η υπουργική απόφαση θεωρεί ως τυπικό προσόν ένταξης στους πίνακες της Δευτ/μιας την ύπαρξη του σεμιναρίου και μόνο, από την άλλη η εγκύκλιος στη σελ.21 (παράρτημα, παραπομπή 1δ) αναφέρει ότι μαζί με το σεμινάριο χρειάζεται και προϋπηρεσία 3 ετών.
Δηλαδή, εάν κάποιος έχει σεμινάριο και 9 μήνες προϋπηρεσία μπορεί να ενταχθεί;;;
Στην αρχη της εγκυκλιου αναφερει οτι στο παραρτημα ΙΙ που αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της παρούσας εγκυκλίου, αναφέρονται
αναλυτικά οι κλάδοι/ειδικότητες εκπαιδευτικών που έχουν δικαίωμα υποβολής αίτησης με την
παρούσα εγκύκλιο
καθώς και τα πτυχία και τα λοιπά προσόντα που απαιτούνται για την ένταξη
στους πίνακες των αντίστοιχων κλάδων/ειδικοτήτων.
Στο παραρτημα ΙΙ λεει πχ για ΠΕ02.50 ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΓΙΑ ΕΝΤΑΞΗ ΣΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΛΑΔΟ – ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ είναι:

α) τα τυπικά προσόντα ένταξης των εκπαιδευτικών κλάδων ΠΕ της Γενικής Εκπαίδευσης:
Πτυχίο Φιλοσοφικού Τμήματος Φιλοσοφικής Σχολής ή Φιλολογίας
και
β) τα τυπικά προσόντα ένταξης των εκπ/κών κλάδων ΕΑΕ με την προέκταση «.50» (βλ. παραπομπή 1 του παρόντος Παραρτήματος)
Επίσης, για εκπ/κούς που εντάσσονται στους Πίνακες ΕΑΕ βλ. παραπομπή 2 του παρόντος Παραρτήματος

Η παραπομπη 1 λεει:

1. ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΕΚΤΑΣΗΣ «.50» (ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΛΑΔΩΝ ΕΑΕ) ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
(ΜΕ ΤΟΝ ΙΣΧΥΟΝΤΑ ΚΩΔΙΚΟ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΛΑΔΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΕΚΤΑΣΗ «.50»)
α) Διδακτορικό δίπλωμα στην ΕΑΕ, με βασικές σπουδές σε Πανεπιστήμια της ημεδαπής ή με αναγνωρισμένο ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής ή
β) Μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην ΕΑΕ ή στη σχολική ψυχολογία, με βασικές σπουδές σε Πανεπιστήμια της ημεδαπής ή με αναγνωρισμένο ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής ή
γ) Πτυχίο διετούς μετεκπαιδεύσεως στην ΕΑΕ των Διδασκαλείων της ημεδαπής ή αναγνωρισμένο ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής, με βασικές σπουδές σε Πανεπιστήμια της ημεδαπής ή με
αναγνωρισμένο ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής ή
δ) Πτυχίο από Πανεπιστήμια της ημεδαπής ή αναγνωρισμένο ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής με τουλάχιστον τριετή αποδεδειγμένη προϋπηρεσία στην ΕΑΕ παράλληλα με πιστοποιητικό
παρακολούθησης ετήσιων σεμιναρίων κατάρτισης στην ΕΑΕ από Πανεπιστήμια
ή από αναγνωρισμένους κρατικούς φορείς που εποπτεύονται από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων,
αποδεδειγμένης διάρκειας τουλάχιστον τετρακοσίων (400) ωρών. Σεμινάρια ετήσιας διάρκειας στην ΕΑΕ, που έχουν υλοποιηθεί μέχρι την έναρξη ισχύος του ν. 3699/2008 (ΦΕΚ 199/τ.Α΄/2-10-2008), από
Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους κρατικούς φορείς που εποπτεύονται από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, αναγνωρίζονται, για την ένταξη στον εισαγωγικό βαθμό, ως ισότιμα με τα
ανωτέρω σεμινάρια τετρακοσίων (400) ωρών. Σημειώνεται ότι σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 5 του άρθρου 47 του ν. 3848/2010 (ΦΕΚ 71 Α΄) τα ειδικά τυπικά προσόντα της παρούσης περ. δ΄ καταργούνται,
αλλά εξακολουθούν να ισχύουν μέχρι την ολοκλήρωση του πρώτου και του επόμενου διαγωνισμού του Α.Σ.Ε.Π. για την πλήρωση θέσεων στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση, εφόσον τα σχετικά πιστοποιητικά
παρακολούθησης ετήσιων σεμιναρίων αποκτήθηκαν έως τις 31.8.2010 ή
ε) Πτυχίο από Πανεπιστήμια της ημεδαπής ή αναγνωρισμένο ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής με τουλάχιστον τριετή αποδεδειγμένη προϋπηρεσία στην ΕΑΕ

και η παραπομπη 2 λεει:

2. ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΕΑΕ ΩΣ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΕΝΤΑΞΗΣ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΕΑΕ ΒΑΣΕΙ ΤΗΣ ΑΡΙΘ. 128005/Δ2/08-08-2014 (ΦΕΚ 2217/13.08.2014 τ.Β΄) ΥΠΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ

Στους πίνακες κατάταξης των εκπαιδευτικών ΕΑΕ της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης εντάσσονται οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ60.50 και ΠΕ 70.50, του κλάδου ΠΕ 11.01 (Καθηγητών
Φυσικής Αγωγής ΕΑΕ) και των κλάδων ΠΕ (Καθηγητών Δευτεροβάθμιας ΕΑΕ) όλων των ειδικοτήτων, με τον ισχύοντα κωδικό τους και προέκταση « .50», με τα παρακάτω κριτήρια.
Κριτήρια ένταξης στους πίνακες και μοριοδότησή τους:
Α. …
Β. Προϋπηρεσία μεγαλύτερη του ενός (1) διδακτικού έτους [δέκα (10) διδακτικών μηνών], η οποία αποκτήθηκε κατόπιν προσλήψεως στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση.

Με λιγα λογια οπως το καταλαβαινω αυτος που εχει σεμιναριο και πανω απο 3 χρονια μπαινει στον πινακα ενω αυτος που εχει πανω απο 10 μηνες μπαινει και ας μην εχει τιποτα! Δηλαδη ο κατοχος σεμιναριου και λιγοτερο απο 10 μηνες ΔΕΝ μπαινει στον πινακα.Ωραια πραγματα...

32
Ειδική Αγωγή / Απ: Νεο νομοσχεδιο ειδικης αγωγης
« στις: Αύγουστος 14, 2014, 07:59:54 μμ »
Ερώτηση για όποιον γνωρίζει: η υπουργική απόφαση μιλάει για κριτήρια ένταξης στους πίνακες κ μοριοδότηση τους. Σε κάποιο σημείο λέει ότι ότι κριτήριο ένταξης πέρα από ακαδημαϊκά κριτηρια ειναι να έχεις πάνω από 10 μήνες προϋπηρεσία η οποία αποκτήθηκε από δομές εαε. Ο νόμος που ισχύει μέχρι τωρα εντάσσει στους πίνακες αυτούς που έχουν μόνο σεμιναριο. Μπορεί να αλλάξει αυτο με την παρούσα υπουργική απόφαση;( μιλάω για ένταξη στους πίνακες κ όχι μοριοδότηση). Με αλλά λόγια κάποιος με σεμιναριο και κάτω από 10 μήνες μπαίνει ή δε μπαίνει στους πίνακες;

33

Andreas Loverdos fb
13 λεπτά · Τροποποιήθηκε ·
Παρακολουθώ με μεγάλη προσοχή τις τοποθετήσεις και τους προβληματισμούς σας.
Γνωρίζουμε ότι με το Ν.3848 του 2010 οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών σταμάτησαν να τροφοδοτούνται με νέα στοιχεία προϋπηρεσίας από την 1η Ιουλίου του 2010.
Δεν μπορούμε λοιπόν να αλλάξουμε τα δεδομένα αυτά εκ των υστέρων καθώς αυτό θα ήταν αδικία.

34
Ακομα ενα θυμα της παραπληροφορησης και γω, οντας μαθηματικος που δεν γνωριζω σε εκταση την παιδαγωγικη και παρόλο που δεν με συμφέρει ο νέος νόμος να πω πως με επεισαν τα επιχειρηματα και το υφος του περαστικου (μόνο κατ΄όνομα) και του κυναιγειρου. Καλά κανουν πάντως και αυτοί που διαμαρτύρονται γιατι τελικά κάτι θα κερδίσουν..Μακαρι παντως αυτό που θα προκύψει να είναι όσο το δυνατόν δικαιότερο για τους περισσότερους γιατι ο νόμος που προυπήρχε ηταν κατάφορα αδικος για κάποιους.

35
Το τελικο σχεδιο νομου συμφωνα με το esos (δεν ξερω αν υπαρχει καμια διαφορα με αυτο που ξερουμε ηδη)

Τη Δευτερα μαλλον στη βουλη

http://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/to-teliko-sxedio-nomoy-gia-thn-eidikh-agvgh-apokleistika-sto-esos

Μια διαφορα που βρηκα σε σχεση με την μοριοδοτηση που συζηταμε είναι η προσθηκη του χωριου

"εντάσσονται και κατατάσσονται στον παραπάνω πίνακα οι εκπαιδευτικοί που έχουν προϋπηρεσία μεγαλύτερη των δέκα (10) διδακτικών μηνών στην ΕΕ"

Με αλλα λογια εικαζω πως οποιος εχει πανω απο 10 μηνες στην ειδικη και λιγοτερο απο 30 + σεμιναριο εντασσεται και κατατασσεται κανονικα και όχι στο τελος του πινακα.

36
Σημερα εγινε και μια συναντηση στην Αθηνα οπου παρευρεθηκε και ο Λολιτσας.Ηταν εκει καποιος να μας πει τιποτα νεότερο?

37
Εγω νομίζω οτι το λενε ξεκάθαρα για τους αναπληρωτες, πρόταξη βασικου πτυχίου. Η άποψη μου είναι πως αυτό είναι και το σωστό. ΑΛΛΑ, υπάρχει όντως ένα θέμα με δασκάλους που έχουν επενδύσει στην Ειδική Αγωγη χρόνια και εχουν και μεγάλες προυπηρεσίες οι οποιοι σε λίγα χρόνια θα χάσουν την δυνατότητα να δουλευουν (χωρις να μπορουν να κάνουν τίποτα για αυτό).

Γνώμη μου και πρόταση μου θα ήταν να υπάρχει η πρόταξη των ΠΕ71, αλλα αναγνωρίζοντας και τις θεσεις των ΠΕ70.50 να δημιουργηθει ξεχωριστός πίνακας ΠΕ70.50 οπου θα παίρνουν ποσοστο επι των συνολικών προσληψεων στην πρωτοβάθμια (πχ 30%?). Γνωρίζω οτι εδω καταργείται ο πινακας Α και εγω προτείνω δημιουργια νεου πίνακα, αλλα δεν ξέρω τι άλλο να σκεφτώ που να είναι "δίκαιο".

38
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

39
Απαντάω σε αυτό που ρωτάς: "πλεον ο καθηγητης π.σ θα μπορεί να εξυπηρετήσει διδακτικές ανάγκες ΕΑΕ στο σχολείο εκτος απο π.σ (πχ διδασκαλια σε Τμημα Ενταξης;)"ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΟΥΤΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΟΥΤΕ ΥΠΟΓΡΑΜΜΙΣΕΙΣ.

Συγνωμη για τα κεφαλαια και τις υπογραμμισεις αλλα αυτο που αναφερεις, εκτός του οτι αναφερεται σε αλλο σημειο του νομου,νομιζω οτι ειναι εντος της παραλληλης στηριξης (ειναι μεσα στις αρμοδιοτητες της π.σ δλδ). Νομιζω οτι ειναι σαφες αυτο το χωριο ,τουλαχιστον οτι δεν αναφερεται στη "συνδιδασκαλια"που λες. Δεν χρειαζονται ουτε κεφαλαια ουτε υπογραμμισεις, αλλα ψυχραιμια. To bold το εκανα για πλακα.  :)

40
Όχι σε ένταξης. Ο εκπαιδευτικός της παράλληλης θα εναλλάσσεται με τον εκπαιδευτικό της τάξης με πρωτοβουλία του δεύτερου.

αλλο σου λεω αλλο μου απαντας. ο νομος λεει οτι μπορει να εξυπηρετει αναγκες ΕΑΕ ΕΚΤΟΣ Π.Σ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

41
Η παράλληλη στήριξη θα πηγαίνει σε σχολική μονάδα και όχι σε παιδί και θα είναι πολύ αυστηρές οι προϋποθέσεις για την παροχή της και σύμφωνα με ενημέρωση που είχαμε από τη σχολική σύμβουλο, οι παράλληλες στηρίξεις δεν θα δίνονται από το υπουργείο παιδείας. Το τελευταίο το μεταφέρω με κάθε επιφύλαξη, γιατί ειπώθηκε λίγο πριν πάω στη συνάντηση και μου το μετέφεραν οι συνάδελφοι. Τώρα τι σημαίνει αυτό δεν γνωρίζω και δεν μπορώ να καταλάβω, αφού σύμφωνα με απόφαση του ΣΤΕ μόνο το παιδείας μπορεί να προβεί σε προσλήψεις εκπαιδευτικών στα σχολεία.

αυτο που λες ,το τελευταιο, δεν ισχυει.Οι προσληψεις θα γινονται απο το Υ.ΠΑΙ.Θ.  Στο νομο που συζηταμε λεει οτι οι παραλληλες στηριξεις αξιολογουνται απο τα ΚΕΔΔΥ, στη συνεχεια αποστελλονται στις περιφερειακές διευθύνσεις για έγκριση από τον Περιφερειακό Διευθυντή ο οποίος τα ελέγχει και σε περιπτώσεις μεγάλης ανισοκατανομής του αριθμού των γνωματεύσεων ανάμεσα στα ΚΕΔΔΥ της αρμοδιότητάς του μπορεί να αναπέμψει για επαναξιολόγηση στο ΚΕΔΔΥ σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία. Στη συνέχεια, ο αριθμός των εγκεκριμένων αιτήσεων ανά Διεύθυνση αποστέλλεται στη Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής στο Υ.ΠΑΙ.Θ.

αυτο που λες στην αρχη οτι η παραλληλη στηριξη θα πηγαινει στο σχολειο και οχι στο μαθητη ειναι σωστο. πλεον ο καθηγητης π.σ θα μπορεί να εξυπηρετήσει διδακτικές ανάγκες ΕΑΕ στο σχολείο εκτος απο π.σ (πχ διδασκαλια σε Τμημα Ενταξης;)

42
εγώ ξέρω τι εννοεί αλλά αυτή η διατύπωση είναι σωστή; δες πως ξεκινά "Δεν μπορεί σ’ ένα σχολείο...." δεν θα έπρεπε να γράφει "δεν μπορεί μέσα στην τάξη..."

αυτό που θέλουν να κάνουν είναι αν σε μια τάξη υπάρχουν 2 παιδιά για π.σ. να τα αναλαμβάνει 1 εκπαιδευτικός π.σ. αλλά μ' αυτήν την διατύπωση μπορεί να σου έρθει ένας κολλημένος διευθυντής σχολείου και να σου πει " ο νόμος γράφει ένας εκπαιδευτικός πσ. σε ένα σχολείο" άρα απο εσάς τους 3 πε02 πε 03 πε04 ένας θα έρθει εδω...

ετσι ειναι,εχεις δικιο, η διατυπωση ειναι τελειως αστοχη, οπως και πολλες διατυπωσεις και σημεια του νομοσχεδιου που φανηκε να γραφτηκε στο ποδι.

Σελίδες: 12345 ... 7

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162176
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 724
Σύνολο: 736

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.077 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.