Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - athapris

Σελίδες: 12345 ... 45
29
Αν κάποιος συνάδελφος, ενδιαφέρεται για συχνή οδική μετακίνηση (carpooling) Αθήνα - Λιβαδειά (ή σε κάποιον ενδιάμεσο σταθμό, όπως Θήβα-Οινόφυτα-Σχηματάρι-Αλίαρτο), ας μου στείλει pm.

Ευχαριστώ.

30
Επίσης από τη διατύπωση του ΦΕΚ, εγώ καταλαβαίνω πως στη διαδικασία απόδοσης οργανικών, θα ληφθούν υπόψη και οι ήδη βρισκόμενοι στη διάθεση των ΠΥΣΠΕ εκπαιδευτικοί και όχι μόνο οι προς μετάθεση...Μιλώντας με αριθμούς: αν υπάρχουν 20 εκπαιδευτικοί στη διάθεση ενός πυσπε και ανοίξουν 30 οργανικές στη συγκεκριμένη περιφέρεια, θα δοθούν για μετάθεση οι 10...

31
Για ποιο λόγο είναι οργανική επέκταση του δημοσίου; Δηλαδή ένας μόνιμος εκπαιδευτικός δεν έχει οργανική θέση στο δημόσιο; Η οργανική σε σχολείο θεωρείται οργανική θέση; Από τη στιγμή που δεν υπάρχει οικονομικό κόστος ποιο το πρόβλημα της απόδοσης οργανικής σε σχολείο; Μ' αυτή τη λογική γιατί ήταν αδύνατο πριν δύο χρόνια να βγουν σε διαθεσιμότητα οι στην διάθεση και έπρεπε να καταργηθούν ολόκληροι κλάδοι; Παρακαλώ να απαντήσει κάποιος αν πραγματικά γνωρίζει την απάντηση στο πρώτο ερώτημα.

Σαφώς άλλο πράγμα η οριστική τοποθέτηση και άλλο η οργανική θέση του εκπαιδευτικού σε επίπεδο ΥΠΟΠΑΙΘ, που καταλαμβάνει με τον διορισμό του. Όμως, οι δεύτερες αυτές θέσεις, οι πραγματικές οργανικές, σχετίζονται άμεσα με τις οργανικές θέσεις των σχολείων. Το ότι πολλοί εκπαιδευτικοί είναι στη διάθεση των ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ, είναι ζήτημα κατανομής των οργανικών σε πανελλήνιο επίπεδο.

Η συγκρότηση-σύσταση νέων οργανικών θέσεων, λοιπόν, σχετίζεται άμεσα με το οργανόγραμμα του δημοσίου, για το λόγο αυτό άλλωστε απαιτείται και η σύμφωνη γνώμη του υπουργείου οικονομικών. Αν το όλο θέμα, αφορούσε αποκλειστικά και μόνο στο κομμάτι των τοποθετήσεων των εκπαιδευτικών στα σχολεία (χωρίς να επηρεάζει την ευρύτερη οργανικότητα του δημοσίου), η όλη υπόθεση θα ήταν 100% αρμοδιότητα του υπουργείου Παιδείας...Αλλά δεν είναι...

32
perastike, μπράβο σου που δημιούργησες το παρόν νήμα. Είθε να υπάρξει και υλοποίηση του...αντικειμένου του (δηλαδή δημιουργία οργανικών). Θα ήθελα απλά να προσθέσω το δικό μου σχόλιο, ότι στην περίπτωση των μεταταγμένων, από ό,τι καταλαβαίνω, λογικά δεν θα πρέπει να βαπτισθούν "νέες" οι όποιες οργανικές επιτέλους ανακοινωθούν, αλλά "μεταφορά" προσωποπαγών οργανικών (βέβαια για όσους είχαμε οργανική στη β/θμια και τη χάσαμε). Καταλαβαίνω ότι είναι σύνθετο το πρόβλημα, κυρίως δεδομένου ότι καμία κυβέρνηση δεν θέλει ξαφνικά να εμφανίσει "νέες" θέσεις δημοσίων υπαλλήλων. Όμως ακριβώς εδώ είναι και η αδικία : ενώ στην πραγματικότητα δεν γίνονται προσλήψεις νέων δημοσίων υπαλλήλων, εκτιμώ ότι φοβούνται πως με τη "σύσταση" οργανικών θέσεων, θα φανεί στα οργανογράμματα που θα ελέγχουν οι γνωστοί θεσμοί ότι δημιουργούνται νέες θέσεις στον δημόσιο τομέα (κάτι που από ό,τι έχω καταλάβει οι θεσμοί στην πλειοψηφία τους, τουλάχιστον απεύχονται!!!). Στην πραγματικότητα όμως δεν είναι έτσι, γιατί ούτε προσλαμβάνονται άλλοι εκπαιδευτικοί ούτε επιβαρύνεται σε τίποτα το ΓΛΚ! Τι λέτε κι εσείς ? Άραγε αυτά τα ξέρουν στο υποπαιθ ? Υποθέτω πως ναι...

Η δημιουργία 7631 νέων οργανικών θέσεων ειδικοτήτων στην αθμια εκπαίδευση, σαφώς και αποτελεί οργανική επέκταση του δημοσίου και απλά, αποκλείεται να υλοποιηθεί κατ' εμέ, υπό τις παρούσες μνημονιακές συνθήκες. Αυτό που ενδεχόμενα να γίνει, είναι η απόδοση οργανικών στους μεταταχθέντες και μόνο (πράγμα που παραβιάζει έννομα δικαιώματα και θα κινήσει δικαστικές διαδικασίες εντούτοις). Το πιο πιθανό σενάριο για τη χρονιά 2015-16 είναι να διατηρηθεί το φετινό status, της παραμονής στη διάθεση των ΠΥΣΠΕ για τους υποχρεωτικά μεταταγμένους και η διενέργεια των σε εκκρεμότητα βρισκόμενων μεταθέσεων, επί των υπαρχόντων κενών και μόνο (όπως την περσινή χρονιά)...Αυτό, θεωρώ πως είναι και το πιο πιθανό σενάριο, βάσει καθαρά ρεαλισμού...

33
Επομένως οι 3665 μεταταγμένοι έχουν οργανική, αλλιώς δεν θα ήταν διορισμένοι, η θέση οριστικής τοποθέτησης πρέπει να βρεθεί, το ίδιο ισχύει και για τους προϋπάρχουσες ειδικότητες. Οι συνάδελφοι που είναι τόσα χρόνια στη διάθεση, έχουν οργανική, άρα αυτό που υπολείπεται είναι η οριστική τους τοποθέτηση στα σχολεία.  Στην πραγματικότητα αυτό που συνέβαινε τόσα χρόνια είναι ότι το υπουργείο δεν αποδεχόταν τα κενά των ΕΑΕΠ ως θέσεις προς οριστική τοποθέτηση ή οργανικά κενά ή πες' το όπως θέλεις, με τις λέξεις παίζουμε. Η ουσία είναι ότι με αυτή την αντιμετώπιση δεν αποδεχόταν ως τα ΕΑΕΠ ως τύπο σχολείου που έχει μέλλον, αλλά ως πιλοτικό και δοκιμαστικό τύπο σχολείου. Γιατί αν ίσχυε αυτό που λες δεν δικαιολογείται το γεγονός ότι δεν έδινε μεταθέσεις στις προϋπάρχουσες ειδικότητες για τα κενά των ΕΑΕΠ ή οριστικές τοποθετήσεις σε όσους ήταν στη διάθεση. Δεν χρειαζόταν να "συστήσει" οργανικές όπως λες, αρκεί να έδινε τα κενά για τοποθέτηση. Την ίδια διαδικασία μπορεί να ακολουθήσει και τώρα για όσους προϋπήρχαν στην πρωτοβάθμια, να κάνει μεταφορά οργανικών για όσους πήραμε μετάταξη και αν προκύπτουν και άλλα κενά, εκεί όντως έχει πρόβλημα να τα συστήσει, γιατί προκύπτει δαπάνη για το δημόσιο.

Προσωπικά λοιπόν δεν έχω καμία αμφιβολία ότι δεν υπάρχει νομικό κώλυμμα στο να δοθούν οργανικές για όλους. Η αμφιβολία μου και η ανησυχία μου παραμένει, στο τι θέλει να κάνει πολιτικά το υπουργείο:
1. Μήπως θέλει να εντάξει (τουλάχιστον για τους μεταταγμένους) τους αριθμούς στην κινητικότητα Κατρούγκαλου για να δείξει ότι κάνει διοικητική μεταρρύθμιση;
2. Μήπως δεν καλοβλέπει γενικότερα το θεσμό των ΕΑΕΠ;
Αν δεν υπάρχουν τα δύο παραπάνω στις σκέψεις των υπουργών, τότε δεν υπάρχει κανένα κώλυμα για τις οριστικές τοποθετήσεις στα ΕΑΕΠ.

Εννοείται πως όσοι πήραν μετάταξη, πρέπει να πάρουν οργανικές απ' τη στιγμή που η θέση τους μεταφέρεται απ' την βθμια την αθμια, ουδεμία αντίρρηση επ' αυτού. Εγώ αναφέρομαι στις χιλιάδες επιπλέον (!) οργανικές που έχουν ανακοινωθεί, οι οποίες σαφώς και συνιστούν επέκταση του δημοσίου...και για μένα πολύ δύσκολα θα εγκριθούν απ' το υπουργείο οικονομικών...Η πρώτη αξιολόγηση άλλωστε απ' την τρόικα, θα έρθει εξαιρετικά σύντομα πια...

34
Καμία επέκταση του δημοσίου δεν αποτελεί, αφού αντίστοιχα καταργούνται οι θέσεις των μεταταγμένων στη δευτεροβάθμια. Επίσης με την ίδια λογική τα ΠΥΣΔΕ και ΠΥΣΠΕ δεν πρέπει να δίνουν οριστικές τοποθετήσεις, γιατί επεκτείνεται το δημόσιο. Υπάρχουν εκατοντάδες περιπτώσεις κάθε χρόνο που σε ένα σχολείο δίνεται νέα οριστική τοποθέτηση που προέκυψε από αύξηση τμημάτων και μαθητών και όχι από συνταξιοδότηση ή μετάθεση. Εκεί δεν επεκτείνεται το δημόσιο; Έτσι όπως το θέτεις, το μόνο που θα μπορούσε να μπλοκάρει από το υπουργείο οικονομικών είναι η δημιουργία νέων ΕΑΕΠ. Εκεί μιλάμε για "επέκταση", αφού αυξάνονται οι ανάγκες σε προσωπικό. Αυτό ναι αυξάνει το δημοσιονομικό κόστος.

Οι 7.631 θέσεις, υπερβαίνουν κατά πολύ τον αριθμό των μεταταχθέντων από τη βθμια στην αθμια. Επίσης: οι οριστικές τοποθετήσεις δίδονται επί ΥΠΑΡΧΟΥΣΩΝ οργανικών θέσεων, δεν συστήνονται καινούργιες γι' αυτή τη διαδικασία (τουλάχιστον στην αθμια).

35
Το υπουργείο πρότεινε τη σύσταση των εν λόγω οργανικών, η πρόταση αυτή όμως, θα πρέπει να εγκριθεί από το υπουργείο οικονομικών για να έχει ισχύ, κάτι που με τη διαμορφούμενη κατάσταση, θεωρώ πως δεν είναι καθόλου απλό και εύκολο. Ναι μεν, η όλη διαδικασία δεν θα έχει άμεσο δημοσιονομικό κόστος για το κράτος, εντούτοις αποτελεί οργανική επέκταση του δημοσίου κατά 7.631 θέσεις, γεγονός που έρχεται σε πλήρη αντίστιξη με τις μνημονιακές επιταγές. Προσωπικά, δεν θεωρώ καθόλου απλή και εύκολη την αίσια έκβαση του εν λόγω θέματος, θεωρώντας ως πιο πιθανό σενάριο την παραπομπή του στις "ελληνικές καλένδες" για απροσδιόριστο χρονικό διάστημα...

36
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2014
« στις: Αύγουστος 30, 2014, 12:16:56 μμ »
Και το πανηγύρι της πελατείας, του ανορθολογισμού και του "ό,τι αρπάξει ο κώλος μας" συνεχίζεται και φέτος στην εκπαίδευση. Αποσπάσεις 2014 από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ ενδεικτικά: ΒΒθμια Ροδόπης: κλάδος ΠΕ11, υπεράριθμοι 12. Έφυγαν 0. Ήρθαν με απόσπαση: 10!
Για τις αποσπάσεις σε φορείς τι να λέμε. Κάθε χρόνο τα ίδια.

Μια είναι η λύση, αλλά ποτέ δε θα βρεθεί πολιτική ηγεσία να την εφαρμόσει: κατάργηση των αποσπάσεων. Έτσι απλά. Ο καθένας στο πόστο του.

Για να προτείνεις τη συγκεκριμένη "λύση", σίγουρα δεν έχεις καταλάβει το ρόλο αυτού του θεσμού στην εκπαίδευση. Αντί να επιθυμούμε την απάλειψη των στρεβλώσεων, προτείνουμε την κατάργηση (!) του θεσμού των αποσπάσεων. Πονάει χέρι, κόψει κεφάλι δηλαδή...

37
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2014
« στις: Αύγουστος 26, 2014, 12:35:17 μμ »
Από το fb του αιρετού ΑΠΥΣΠΕ Ηπείρου, Φίλιππου Ευαγγέλου:

"ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ:ΣYMΦΩNA ME ENHMEPΩΣH TOY AIPETOY KYΣΠE B. ΠAΛHΓIANNH: 1.OI AΠOΣΠAΣEIΣ AΠO ΠYΣΠE ΣE ΠYΣΠE ΘA ANAKOINΩΘOYN ΓYPΩ ΣTIΣ 16.00 2.ΘA ΠPAΓMATOΠOIHΘOYN ME BAΣH TA KENA ΠOY ΔHΛΩΣAN OI Δ/NΣEIΣ EKΠ/ΣHΣ. 3.TO ΠOΣOΣTO IKANOΠOIHΣHΣ ΘA EINAI ΓYPΩ ΣTO 60%. 4. IKANOΠOIHΘHKAN OΛEΣ OI KATA ΠPOTEPAIOTHTA AΠOΣΠAΣEIΣ."

38
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2014
« στις: Αύγουστος 23, 2014, 04:14:27 μμ »
"Απέκλεισε,πάντως κατηγορηματικά,το ενδεχόμενο να γίνουν οι αποσπάσεις σπό πλεονασματικές σε ελλειμματικές περιοχές" Τι εννοεί εδώ ο ποιητής;Αν θέλει κάποιος να εξηγήσει.....

Ότι δεν θα επαναληφθεί το περσινό καραγκιοζιλίκι, όπου οι αποσπάσεις από περιοχή σε περιοχή υλοποιήθηκαν βάσει αυτής της "λογικής"...

39
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2014
« στις: Αύγουστος 21, 2014, 01:03:08 μμ »
Ηλίθιοι όχι.Ασχετοι όμως? Ασχετοι που εμπιστεύονται συμβούλους με πολλά προσωπικά συμφέροντα ίσως?

Αυτό ακριβώς έγινε πέρσι με τα γνωστά αποτελέσματα, τόσο σε λειτουργικό, όσο και σε πολιτικό επίπεδο...Θα επαναληφθεί η ίδια ιστορία που οδήγησε χιλιάδες εκπαιδευτικούς στην απόγνωση (και την οργή) και την προηγούμενη πολιτική ηγεσία...σπίτι της;...

40
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2014
« στις: Αύγουστος 21, 2014, 12:45:32 μμ »
Πιστεύω ακράδαντα πως αυτό το -500, αφορά σε περαιτέρω αποσπάσεις σε φορείς. Απλά, επειδή ούτε οι ίδιοι οι πολιτικοί μας ταγοί ξέρουν τι ανακοινώνουν, δεν προσδιορίζουν προς αποφυγή περαιτέρω παρεξηγήσεων. Το να μειώσουν τις αποσπάσεις από περιοχή σε περιοχή, θα τους βλάψει επικοινωνιακά και πολιτικά, χωρίς να προσφέρει απολύτως τίποτα στο επίπεδο της κάλυψης των λειτουργικών κενών. Δεν μπορεί να είναι τόσο ηλίθιοι πια...

41
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2014
« στις: Αύγουστος 21, 2014, 12:31:23 μμ »
Πιθανόν να αφορά τα ΠΥΣΠΕ , γιατί στους δασκάλους οι μεταθέσεις φθάσαν στο 50% και σε εμάς στο 9%.

Αν περικόψει τις αποσπάσεις ΠΕ70, θα κερδίσει κάτι σε οποιοδήποτε επίπεδο, πέραν της τεράστιας οργής του κλάδου;...

42
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2014
« στις: Αύγουστος 21, 2014, 11:33:36 πμ »
Το εν λόγω άρθρο, θα μπορούσε να έχει λογική μόνο αν αναφέρεται στις από 'δώ και πέρα αποσπάσεις σε φορείς. Οι αποσπάσεις από περιοχή σε περιοχή, δεν δημιουργούν νέα κενά, τα αναδιανέμουν. Πώς "καλύπτεις" τα χαρτιά που σου λείπουν, απλά ανακατεύοντας την τράπουλα; Δεν έχει καμία απολύτως λογική το να αναφέρονται στις αποσπάσεις από περιοχή σε περιοχή...

Σελίδες: 12345 ... 45

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 721
Σύνολο: 721

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.09 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.