Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - giannis27

Σελίδες: 12345 ... 19
29
http://troktiko.blogspot.com/2010/05/blog-post_3161.html

 ττι ακριβως ζητανε τωρα οι πολυτεκνοι? να διοριζοτναι εις βαρος ολων οσων δεν εχουν οικογενεια και να μην μποορυμε να κανουμε εμεις οικογενεια και να διοριζονται χωρις ασεπ δεν παμε καλα αρκετα δεν φαγναε κι αυτοι απο θεσεις σας παρακαλω ας σταματησει αυτο το θεμα μονο στην ελλαδα γινονταν αυτα

30
...Είναι δυνατό μια πολύτεκνη μάνα με 4 ανήλικα παιδιά να μπορέσει να διαγωνισθεί με τις ίδιες προϋποθέσεις άλλους συνυποψηφίους της, χωρίς οικογενειακές υποχρεώσεις, και αυτό να λέγεται «εξέταση με ίσους όρους»;...

Και ερωτώ
Γιατί μια πολύτεκνη μάνα να διορίζεται μόνο με το πτυχίο της και χωρίς καμία άλλη προσπάθεια και αγωνία; Και γιατί όταν διοριστεί να εκτοπίζει από την οργανική τους εκπαιδευτικούς που μόχθησαν για να διοριστούν με ΑΣΕΠ, δυσπρόσιτο και μεταπτυχιακά κτλ; Γιατί;

Μήπως σας περνάει από το μυαλό ότι περνάει την αγωνία μεγαλώματος των παιδιών της που γεμίζουν μετά από κάποια χρόνια τις σχολικές αίθουσες;
Λέω, μήπως;
Είναι στάση αυτή να στρεφόμαστε οένας εναντίον του άλλου;
Μ' αυτά τα μυαλά σε λίγο καιρό δεν θα υπάρχει ενιαίο συλλογικό όργανο των εκπαιδευτικών. Θα υπάρχουν δέκα.
Τότε ας αφήσουμε τους πολύτεκνους να διορίζονται κατά εκατοντάδες και εμείς να πάμε στο σπίτι μας. Πάντως όλοι οι πολύτεκνοι που ξέρω και διορίστηκαν με με μοναδικό προσόν το πτυχίο τους έχουν πολύ περισσότερα χρήματα από μένα. Εγώ είμαι το κορόιδο που μάζευα πτυχία!

πεσ τα οταν τα λεγα εγω γινομουνα κακος

31
καλημερα σε ολους και ολες μπορει το νομοσχεδιο να εχει και καποια θετικα αλλα τα περισσοτερα ειναι αρνητικα και εγω πιστευω οτι οι κυριοι αυτοι ποθυ τοσα χρονια κατασπαταλησαν το δημοσιο χρημα και διελυσαν την κοινωνια και αποτελεσαν προτυπα αρνητικα για πολιτες και εκπαιδευ τικους και μαθητες δεν δικαιουνται τωρα να μιλανε και να μας στοχοπιοιυν και το λεω αυτο γιατι ειδα λιγο σημερα το πρωι τη συνεδριαση μορφωτικων υποθεσεων στην βουλη της 29-04-2010 την δειχνει και τωρα στο καναλι της βουλης για οσους θελουν να δουν και τσαντιστηκα πολυ με τους βουλευτες μας κανουν επιθεση παιδια κατι πρεπει να κανουμε.
Λεω οτι δεν δικαιουνται να μιλανε για το αν αγαπαμε τα παιδια αν ειμαστε καλοι εκπαιδευτικοι και αν θελουμε αξιοκρατια αν ειμαστε καλοι δτη ταξη και το αλλο που ακουστηκε οτι το κστος ανα μαθητη ειναι πολυ υψηλο λογω μεγαλης αναλογιας εκαπιδε υτικων ανα μαθητη (το κοστος καθε βουλευτη με οσα εχουν φαει δεκαετιες τωρα για τον καθε πολιτη το χζουν ποτε αναρωτηθει?)  τηνσ τιγμη που κανουν ακομα οτι κανου δειτε παραδειγματα:

ΣΚΑΝΔΑΛΟ: 5.150 € σε κάθε βουλευτή για αγορά υπολογιστή

Διαβάστε περισσότερα: http://epikairoi.blogspot.com/2010/04/5150.html#ixzz0mrIBySpX

http://epikairoi.blogspot.com/2010/04/5150.html


 196000 ευρώ για τέντες στο ΥΠΕΠΘ!!!
(Τίτλος Αναθέτουσας Αρχής):
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ – ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ


προκηρύσσει

δημόσιο διαγωνισμό με ανοικτή διαδικασία
που θα διεξαχθεί την: Τρίτη 15 Ιουνίου 2010 και ώρα 10.00 π.μ.
με σκοπό την επιλογή προμηθευτή για την :

«ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΜΗΧΑΝΙΣΜΩΝ ΣΚΙΑΣΗΣ ΤΟΥ ΚΤΗΡΙΟΥ ΥΠ.Π.Δ.Β.Μ.&Θ ΣΤΟ ΜΑΡΟΥΣΙ»


προεκτιμώμενου προϋπολογισμού 196.056,30 € (με Φ.Π.Α.)

που θα διεξαχθεί σύμφωνα με το Π.Δ.118/2007 ισχύουν κατά την ημερομηνία αποστολής της περιληπτικής Προκήρυξης για δημοσίευση στον ελληνικό τύπο και με τους όρους του παρόντος τεύχους και
καλεί
κάθε ενδιαφερόμενο να υποβάλει προσφορά σύμφωνα με τους όρους της παρούσας.

http://www.thegreekz.com/forum/showthread.php?p=15086328

32
καλημερα σε ολους και ολες μπορει το νομοσχεδιο να εχει και καποια θετικα αλλα τα περισσοτερα ειναι αρνητικα και εγω πιστευω οτι οι κυριοι αυτοι ποθυ τοσα χρονια κατασπαταλησαν το δημοσιο χρημα και διελυσαν την κοινωνια και αποτελεσαν προτυπα αρνητικα για πολιτες και εκπαιδευ τικους και μαθητες δεν δικαιουνται τωρα να μιλανε και να μας στοχοπιοιυν και το λεω αυτο γιατι ειδα λιγο σημερα το πρωι τη συνεδριαση μορφωτικων υποθεσεων στην βουλη της 29-04-2010 την δειχνει και τωρα στο καναλι της βουλης για οσους θελουν να δουν και τσαντιστηκα πολυ με τους βουλευτες μας κανουν επιθεση παιδια κατι πρεπει να κανουμε.
Λεω οτι δεν δικαιουνται να μιλανε για το αν αγαπαμε τα παιδια αν ειμαστε καλοι εκπαιδευτικοι και αν θελουμε αξιοκρατια αν ειμαστε καλοι δτη ταξη και το αλλο που ακουστηκε οτι το κστος ανα μαθητη ειναι πολυ υψηλο λογω μεγαλης αναλογιας εκαπιδε υτικων ανα μαθητη (το κοστος καθε βουλευτη με οσα εχουν φαει δεκαετιες τωρα για τον καθε πολιτη το χζουν ποτε αναρωτηθει?)  τηνσ τιγμη που κανουν ακομα οτι κανου δειτε παραδειγματα:

ΣΚΑΝΔΑΛΟ: 5.150 € σε κάθε βουλευτή για αγορά υπολογιστή

Διαβάστε περισσότερα: http://epikairoi.blogspot.com/2010/04/5150.html#ixzz0mrIBySpX

http://epikairoi.blogspot.com/2010/04/5150.html


 196000 ευρώ για τέντες στο ΥΠΕΠΘ!!!
(Τίτλος Αναθέτουσας Αρχής):
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ – ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ


προκηρύσσει

δημόσιο διαγωνισμό με ανοικτή διαδικασία
που θα διεξαχθεί την: Τρίτη 15 Ιουνίου 2010 και ώρα 10.00 π.μ.
με σκοπό την επιλογή προμηθευτή για την :

«ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΜΗΧΑΝΙΣΜΩΝ ΣΚΙΑΣΗΣ ΤΟΥ ΚΤΗΡΙΟΥ ΥΠ.Π.Δ.Β.Μ.&Θ ΣΤΟ ΜΑΡΟΥΣΙ»


προεκτιμώμενου προϋπολογισμού 196.056,30 € (με Φ.Π.Α.)

που θα διεξαχθεί σύμφωνα με το Π.Δ.118/2007 ισχύουν κατά την ημερομηνία αποστολής της περιληπτικής Προκήρυξης για δημοσίευση στον ελληνικό τύπο και με τους όρους του παρόντος τεύχους και
καλεί
κάθε ενδιαφερόμενο να υποβάλει προσφορά σύμφωνα με τους όρους της παρούσας.

http://www.thegreekz.com/forum/showthread.php?p=15086328

33
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« στις: Απρίλιος 25, 2010, 03:19:57 μμ »
και γιατι να μηναθροιζονται οπως θα αθροιζεταιι η πορυπηρεσια?

34
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« στις: Απρίλιος 25, 2010, 02:45:34 μμ »
Το 60% είναι οι κυρωμένοι, δημοσιευμένοι σε ΦΕΚ πίνακες του ΑΣΕΠ του 2009. Αυτοί δεν μπορούν να αλλάξουν με νέα μόρια, προϋπηρεσίες κλπ.
Φετινές προϋπηρεσίες θα προστεθούν μόνο στον πίνακα του 40% και μετά ο πίνακας θα "κλειδώσει".
Έτσι θα γίνουν οι διορισμοί μονίμων και αναπληρωτών φέτος και του χρόνου.
Μετά θα γίνει ΑΣΕΠ και θα δημιουργηθεί ο νέος πίνακας (επιτυχόντες νέου ΑΣΕΠ+επιτυχόντες 2007 και 2009).


εισια σιγουρη ιωαννα για το τελευταιο οτι δηλαδη θα λαμβανει υποψη και τις επειτυχιες στοςυ δυο πρηγουμενους διαγωνισμους? γιατι εγω αυτην την απορια εχω τοσες μερες και δεν εχει πει κατι τετοιο αν δηλαδη θα περνουν μορια οσοι εχουν επιτυχια στους τελευταιους διαγωνισμους?

35
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« στις: Απρίλιος 25, 2010, 10:36:37 πμ »
Παράθεση
Συμφωνώ και τονίζω ότι η διακυβέρνηση του Καραμανλή χρεώνεται κακοδιαχείρηση ...

Κακοδιαχειριση ετσι απλα ;
Ποσο ειναι το χρεος ρε Παπαθανασιου ; Ε γυρω στο 7%.Ερχεται η κομισιον και μας λεει 14%.
Σε ποιο υπουργειο ποιας χωρας ηταν υπουργος;
το χρεος ηταν παντα μεγαλυτερο,με ψευτικο χρεος μας εβαλε ο σημιτης στην ΟΝΕ.
επισης για ποια οργανικα μιλαμε οταν στους νηπιαγωγους εχει παρει μεχρι τωρα 1750-1800 αναπληρωτες εκ των οποιων περιπου τους 1300 στην αρχη της χρονιας?Δλδ. τοσα κενα ηταν από εγκυμοσυνες ,αρρωστιες κλπ?
εδω ειναι και το σφαλμα της προηγουμενης κυβερνησης.Ανεβασε τον ηδη κορεσμενο δημοσιο τομεα απο 900 χιλ. σε 1 εκ.(στοιχεια εφημ,.Αγγελιοφορος σημερα).Απο αυτους οι 40χιλ.  ηταν στα σωματα ασφαλειας και οι υπολοιποι ωρομισθιοι (κακη ωρα εμεις) και σταζιερ.
Οπως και να εχει δεν ειναι αυτο που θα ονομαζε κανεις υπερμετρη διογκωση ωστε σε 5,5 χρονια να κατηγορηθει ο Μπουλης για καταστροφη της χωρας και να αναγκαστει ο Τζεφρι να μας οδηγησει στη διεθνη επιτηρηση


δεν συμφωνω με το συγκεκριμενο αρθρο σε ολα εγω και αυτο οπως το εχει γραψει απλα δεν εχει καμια σχεση με την εκαπιδευ τικη πραγματικοτητα και προφανως σκοπιμως δεν λεει ολη την αληθεια. δεν λεει οτι φταιει και το κρατος που σε καποιες ειδκοτητες συνεχιζε και επερνε 80 και 100 ατομα στα τμηματα των ΑΕΙ ενω δεν ειχε μετα επαγελματικη αποροφηση και δεν εκανε μαστερ πλαν για να δει τι αναγκες θα εχει το κρατος στο μελλον σε μια 5ετια και να και να ενημρωσει τους φοιτητες οτι αυτη η σχολη κλεινει γιατι θα κορεστει οτι αυτη ανοιγει γιατι εκει εχω αναγκη απο εργατικα χερια και αυτο ειναι ευθυνη του κρατους και οχι δικο μας δεν φταιμει εμεις που μας αφησαν στην αγνοια και δεν ειαν οργανωση και δεν φταιμει εμεις που μας αρεσει η εκπαιδευση και την ιδια στιγμη το πτυχιο μας δεν μασ δινει αλλες διεξοδους επειδη η μονη λυση ηταν να κανεις διδακτορικο να πιασεις φιλο καθηγητη να περιμενεις να συνταξιοδοτηθει και να γινεις βοηθος του για πολλα χρονια και μετα αν μπορεσεισ να διοριστεισ δεν φταιμει εμεισ που δεν ζηταει η χωρα αυτη καποιες ειδκοτητες που στον εξωτερικο ειναι περιζητητες επειδη ειναι πολυ μπροστα απο μας μην τα ισοπεδωνουμε ολα λοιπον συντακτη του αρθρου αυτου

36
καλημερα παιδια εγω δεν καταλαβα ενα : αν θα λαμβανοντια υποψη στον νεο πινακα οι προηγουμενες επιτυχιες στον ασεπ και αν δεν λαμβανονται δεν ειναι αδικο να λαμβανεται υποψη η πρυπηρεσια και οχι ο κοπος οσων εχουν πετυχει σε παλιοτερους διαγωνισμους?

37
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Θα γίνει ασέπ ?
« στις: Απρίλιος 14, 2010, 10:22:11 πμ »
Καλά, αναπληρωτες μεχρι τωρα έμπαιναν και ατομα υπογείως, με το υπάρχον συστημα δηλαδη...χωρις να φαινεται πουθενα το ονομα στις φάσεις...γνωριζω περιστατικο. Σχετικά με το γεγονός οτι ο διαγωνσιμος θα ειναι ανοιχτός, πραγματικά τραγικό...κουράγιο παιδιά αν ισχύσει κατι τέτοιο  :-[


παιδια μην λετε οτι θελετε και τρελενονται οσοι σας ακουνε δημοσια πρεπει να λεγονται πιο προσεκτικα μερικα πραγματα  υπογειως δεν εμπαινε κανεις αναπληρωτης και ολοι φαινοντουσαν στους πινακες υπογειως επερναν μορια μονο ωρομισθιοι απο ΠΔΣ και αλλου χωρις καν να εχουν δωσει ασεπ και χωρις να εχουν πετυχει σε ασεπ, υπογειως η καλυτερα αδικα ισως επερναν μορια πορυπηρεσιαας ατομα χωρις κα να δωσουν ασεπ αλλο αυτο αλλο αναπληρωτες που δεν φαινοντουσαν οτι εχουν προσληφθει προσεξτε τι γραφετε

38
οι πινακες δεν θα τροφοδοτουνται με μορια η με καινουργια ονοματα μετα 6/2010?
[/quote

συμφωνα με οσα διαβασα ετσι θα γινει οπως το λες

39
οι πινακες δεν θα τροφοδοτουνται με μορια η με καινουργια ονοματα μετα 6/2010?

οχι

40
επειδη ειπες οτι ο συνδικαλισμος ειναι η μονη λυση εγω με ολο το σεβασμο στην αποψη σου εχω να πω οτι ο συνδικαλισμος στην χωρα αυτη εφερε την καταστροφη τις τελευτταιες δεκαετιες και αν δεν ειχαν κανει τις βλακειες τους οι συνδικαλιστες τοτε επι Αρσενη οταν αυτος ο κακος ανθρωπος ελεγε μεσω ασεπ 100% τωρα δεν θα συζητουσαμε για ολα αυτα και θα ταν πολυ καλυτερα τα πραγματα και στην εκπαιδευση και στην προσωπικη μας κατασταση επαγγελματικη και προσωπικη αλλα οταν τα βλεπουμε εκ των υστερων δεν λεει κανεις τιποτα βλεπω

41
Δεν ξέρω αν το πήρατε χαμπάρι αλλά από τις σημερινές εξελίξεις δεν κρίνεται μόνο το ποιοι, πως και πότε θα διοριστούν. Κρίνεται όλος ο χαρακτήρας της δημόσια εκπαίδευσης για τα επόμενα 50 χρόνια.
- Τριπλή (!!!) αποσύνδεση του πτυχίου με την εργασία: ΑΣΕΠ, πιστοποιητικό παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας, θεσμός δόκιμος εκπαιδευτικού.
- Εισάγεται κι επισήμως ο θεσμός της αξιολόγησης. Όποιος έχει την εντύπωση ότι η αξιολόγηση θα γίνεται με βάση τις εργασιακές μας δυνατότητες, σύντομα θα καταλάβει ότι θα είναι ο δούρειος ίππος για την άρση της μονιμότητας. Και σύντομα σε συνδυασμό με τον Καλλικράτη θα γίνει η αφορμή για τη διαφοροποίηση των σχολικών μονάδων σε καλές και κακές (για να το γράψω πολύ απλά).
- Ο θεσμός των προσλήψεων γίνεται εμπόριο ελπίδας, αφού και πρώτος να βρεθείς στον πίνακα του ΑΣΕΠ δεν είναι σίγουρο ότι θα δουλέψεις στο δημόσιο σχολείο.
Θα μπορούσαμε να πούμε και πολλά άλλα. Μετά από αυτά, ο δικαστικός αγώνας για τους διορισμούς, μόνο υποστηρηκτικά μπορεί να λειτουργήσει σε έναν γενικότερο πολιτικό αγώνα που πρέπει να σηκωθεί στα σχολεία από αύριο κιόλας! Μόνιμοι, αδιόριστοι, ΑΣΕΠιτες, 24μηνίτες και όλοι οι υπόλοιποι, μαζί με μαθητές και γονείς, να βάλουμε φραγμό σε ένα νομοσχέδιο που ένα στόχο έχει μόνο: Να δημιουργήσει το σχολείο της αγοράς στο οποίο θα κάνει κουμάντο ο κάθε ιδιώτης χορηγός και ο δάσκαλος θα κυκλοφορεί σαν ψοφοδεές ανθρωπάκι που θα εξαρτάται από τους οικονομικούς και πολιτικούς του προϊσταμένους. Αν μείνουμε μόνο στο ζήτημα των διορισμών, τότε θα διοριστούμε σε ένα σχολείο που πολύ απλά δε θα έχει μέλλον. Και μπορεί και σε καμιά δεκαριά χρόνια να χάσουμε τις θέσεις μας. ΜΑΖΙΚΟΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΟΣ - ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ, αυτή είναι η λύση.

 εχει κι αυτοσ τα χαλια του και ο συνδυκαλισμος και ευθυνεται για πολλα λαθηη σε αυτον τον τοπο και στην εκπαιδευση αλλα αυτα δεν τα λεμε

42
Τα  πράγματα είναι απλά μαθηματικά.
Αν οι δημόσιοι υπάλληλοι του στενού ή του ευρύτερου δημόσιου τομέα είναι περίπου 1.000.000 και χρειάζονται στην πραγματικότητα οι μισοί και με στοιχειώδη υπόθεση ότι ο μέσος μισθός σε ακαθάριστα έσοδα είναι 25000 ευρώ τότε μιλάμε για 12.5 δις ευρώ κάθε χρόνο.
12.5 δις ευρώ που επί 10 χρόνια ας πούμε κάνουν 125δις. Αν βάλεις και την κακοδιαχείριση με τις προμήθειες του δημοσίου και την διαφθορά εύκολα μπορείς να δεις που οφείλεται το έλλειμμα των 280δις ευρώ που σοκάρει τους Ευρωπαίους.
Το ότι οι τράπεζες εμφανίζουν κερδοφορία (μεταξύ άλλων) μπορεί να εξηγηθεί αφού οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι οι καλύτεροι πελάτες τους, μιας και τους δανείζουν  μεγάλα ποσά με το δεδομένο της μονιμότητας.
Η λογική ότι  οι τράπεζες έκλεψαν τα λεφτά του λαού που αναπτύσσει το ΠΑΜΕ είναι λίγο ακραία.
Το γεγονός ότι όλα τα μέτρα αφορούν πρωτίστως την μείωση των μισθών στους δημοσίους υπαλλήλους και τον περιορισμό του αριθμού τους (με ιδιωτικοποιήσεις , πάγωμα προσλήψεων και απολύσεις στο μέλλον) νομίζω αποδεικνύουν τον ισχυρισμό ότι το πρόβλημα του χρέους προέκυψε από το τεράστιο πλήθος που απασχολούνται στο δημόσιο και περί αυτού.
Οι εκπαιδευτικοί δυστυχώς μπαίνουμε στην λογική αυτή.
Οι πολιτικοί γνωρίζουν ότι πρέπει να μειωθεί δραστικά ο αριθμός που αμείβονται από την κυβέρνηση.
Δεν μπορούν να το επιβάλλουν με άμεσο τρόπο, γι’ αυτό ξεκινούν με έναν προγραμματισμό που στο μέλλον θα κάνει την προοπτική εργασίας στο δημόσιο μη ελκυστική και με όρους ίδιους με του ιδιωτικού τομέα.
Προσπαθώντας να διαπιστώσω  αν οι εκπαιδευτικοί είναι υπεράριθμοι αφού δεν διορίζονταν με ρουσφέτια ( αρχικά υπήρχε η επετηρίδα και μετά ο ασεπ) πρόσεξα ότι υπάρχει ίδια αναλογία καθηγητών μαθητών και στην ιδιωτική εκπαίδευση. Και αυτό κατά την γνώμη μου αποδεικνύει ότι όντως στους εκπαιδευτικούς δεν υπάρχει αυτή η διόγκωση αριθμών που συναντά κανείς στο υπόλοιπο δημόσιο. Γιατί αν τα ιδιωτικά ,που πληρώνουν τις υποδομές τους που φορολογούνται και επιβάλλεται να κερδοφορούν, έχουν τον ίδιο αναλογικά αριθμό καθηγητών με τα δημόσια (που έχουν σαφώς λιγότερη επιβάρυνση )τότε αυτό είναι απόδειξη ότι δεν έχουμε εκτροχιασμό στον αριθμό.
Αυτό εξηγεί ίσως το ότι δεν παγώνουν οι προσλήψεις στην εκπαίδευση.
Εκτροχιασμό έχουμε με τις αποσπάσεις και λογικά εκεί έχει προκύψει πρόβλημα με το αν έχουν δημιουργηθεί πλασματικά κενά και ανάγκες.
Τώρα αν θεωρηθεί ότι ο αριθμός των εκπαιδευτικών με βάση τις διεθνείς αναλογίες είναι μεγάλος και πρέπει να μειωθεί, αυτό μπορεί να γίνει μόνο αν αλλάξουν τα προγράμματα μαθημάτων και οι ώρες διδασκαλίας που υποχρεούνται να διδάσκουν οι καθηγητές.
Ίσως η μείωση της ύλης να είναι ένα πρώτο βήμα προς αυτή την κατεύθυνση..

ΥΓ. 
ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΙΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ 16.
ΛΕΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΜΑΝΘΗΚΕ ΠΙΟ ΠΑΝΩ
http://www.alfavita.gr/ank_b/epixeirisiako_ypepth_10.doc



συμφωνα με σενα δηλαδη οι δημοσιοι υπαλληλοι φταινει για την κατασταση και την οικονομικη κριση και τα χρεη? και οχι οι τραπεζες ουτε οι κλεφτες πολιτικοι ουτε οι ελευθεροι επαγγελματιες ουτε οσοι φοροδιαφευγανε? μαλιστα

να σου θυμισω οτι μια ζωη οι δημοσιοι υπαληλοι τα ακουνε, αυτοι πληρωνουν κανονικα φορους και δεν φοροδιαφευγουν και οταν καπιοι πρεπει να πληρωσουν μονο αυτοι πληρωνουν

Σελίδες: 12345 ... 19

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162181
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 667
Σύνολο: 679

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.115 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.