Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - mania1

Σελίδες: 12345 ... 15
29
Θα πάθουμε τίποτα από την αγωνιστικότητα. :o.Ελπίζω να επαρκεί η απάντηση.
[/quote
Όχι. Ποτέ δεν αρκεί. Αλλά ο καθένας κρίνεται από τους αγώνες του.]

30
Και μια που το αυζητάμε πόσες υπογραφές μαζέψατε στη Θεσσαλονίκη;

31
Eγώ δεν διστάζω να απαντήσω, ούτε υπεκφεύγω....Θεσσαλονίκη μένω και όταν υπάρχει διαμαρτυρία εδώ μετά χαράς πηγαίνω...αν και είμαι μακριά από το κέντρο λήψεως αποφάσεων...Εσείς κάτω τί κάνετε;Και επειδή δουλεύω δεν έχω την πολυτέλεια να τρέχω πρωτεύουσα....άρα;
Χαίρομαι για την αγωνιστικότητα της συμπρωτεύουσας. Ελπίζω το ίδιο να κάνουν και οι υπόλοιποι γιατί στην Αθήνα που έχει και κόσμο οι ίδιοι οι αναπληρωτές δε συμμετέχουν μαζικά.

32
Ναι κανένας.....αλλά και οι εκπαιδευτικοί δεν έτρεξαν ποτέ όπως οι άλλοι κλάδοι...τυχαίο; Άρα είναι υπεύθυνοι.....
Το έχω ξαναγράψει αλλά κανείς δεν απάντησε οπότε θα το επισημάνω ξανά. Κινητοποιήσεις΄εγιναν συνάδελφοι ακόμα και μέσα στην εβδομάδα που πέρασε. Συμμετείχατε; Και το τονίζω γιατί στο σχολείο μου που ήταν πολλοί αναπληρωτές υπήρχε μια "γκρίνια από τον καναπέ΄΄ αλλά όταν ήταν να κατέβουν στο δρόμο η αντίδραση πολλών ήταν... πού να πάμε , τίποτα δε γίνεται κλπ. Επίσης το κείμενο διαμαρτυρίας στο Υπουργείο για τους διορισμούς το υπογράψατε;

33
Ερωτηθείς αν είναι στις σκέψεις του υπουργείου η αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών, απάντησε ότι δεν θέλει να δεσμευθεί με ένα ναι ή όχι σε μια τέτοια δύσκολη ερώτηση.
«Η χώρα βρίσκεται σε κρίση όλοι πρέπει να βάλουμε τον όβολο μας για να ξεπεραστεί η κρίση. Αν χρειαστεί ένας δάσκαλος να κάνει μια ή δυο ώρες παραπάνω ως συμβολή στο ξεπέρασμα της κρίσης νομίζω ότι θα το δεχθεί. Ο καθένας οφείλει να συμβάλει με τον τρόπο του για να ξεπεραστεί η κρίση», ανέφερε χαρακτηριστικά.


Καταλαβαίνουμε όλοι ότι μιλά για αύξηση του ωραρίου. Και φυσικά για μείωση των κενών και των προσλήψεων-διορισμών.

34
Διαμαρτυρίες έχουν γίνει και μάλιστα έντονες. Αλλά μη περιμένετε να συμμετέχουν εκείνοι που στηρίζουν τις συγκεκριμένες πολιτικές. Όμως οι αναπληρωτές πρέπει να συμμετέχουν μαζικά. Ας αναρωτηθούμε λοιπόν όλοι μας πού βρισκόμασταν τη μέρα των κινητοποιήσεων; Υπογράφτηκε από όλους το κείμενο με αίτημα τους μαζικούς διορισμούς;

35
 Επίσης εύχομαι όσοι αναπληρωτές διαμαρτύρονται από εδώ να συμμετείχαν στις κινητοποιήσεις που έγιναν και φυσικά να δυναμώσουν όσες θα ακολουθήσουν!

36
Καλημέρα σε όλους. Το χειμώνα ξεκίνησε συλλογή υπογραφών με βασικό αίτημα τους διορισμούς των αναπληρωτών από την Πρωτοβουλία Αναπληρωτών Ωρομισθίων, έγιναν διαμαρτυρίες-παραστάσεις στο Υπουργείο Παιδείας και κατατέθηκαν την Παρασκευή στις 26 Ιουνίου. Προς έκπληξή μου όμως συνάδελφοι αναπληρωτές στο σχολείο μου "διαμαρτυρήθηκαν" από τον καναπέ τους!

37
Mania1, είναι μία μεγάλη συζήτηση αυτό. Εγώ είμαι πληροφορικός, μεταταγμένος. Άμα έρθει ο Σύλλογος Γονέων και μου πει πάρε 15 tablets, τι θα πω όχι; Δεν γίνεται οι καλές πρακτικές να μη λαμβάνονται υπόψη και να περιμένουμε από το συγκεντρωτικό κράτος να μας πάρει το ένα ή το άλλο, να αυξήσει τις δαπάνες κλπ. Όχι ότι δεν πρέπει να τα διεκδικούμε και έντονα αλλά από ένα σημείο και μετά πρέπει να μην είμαστε δογματικοί σε κάθε είδους βοήθεια εξωτερική. Το θέμα είναι αν αυτή η βοήθεια συνοδεύεται και από υποχρεώσεις-δεσμεύσεις. Αν δηλαδή ο γονιός που μου πήρε 10 κουτιά Α4 για τον εκτυπωτή θέλει να πάρει το παιδί του 10 κλπ. Πρέπει να είσαι ξεκάθαρος από την αρχή απέναντι στον εξωτερικό παράγοντα και να του δώσεις να καταλάβει ότι δεν ωφελείται ο εκπαιδευτικός gioas αλλά το σύνολο του σχολείου. Δηλαδή αν ένας γονιός είναι μαραγκός και προσφερθεί να κάνει ράφια, θα πώ όχι επειδή θα θεωρηθούμε διαπλεκόμενοι ή επειδή το κράτος δεν έχει μεριμνήσει γι΄αυτό; Επαφίεται στον επαγγελματισμό των εκπαιδευτικών η τήρηση των αποστάσεων και της διάκρισης των ρόλων σε ένα σχολείο.
Το ακόλουθο συνέβη στον Πειραιά: Συγκεκριμένα, με έγγραφο που υπογράφεται από το Τμήμα Κοινωνικής Υποστήριξης Σχολείων και Συλλόγων Γονέων του δήμου και έφτασε στα σχολεία, οι εκπαιδευτικοί καλούνται να ενημερώσουν τους γονείς ότι:

«Το φροντιστήριο ξένων γλωσσών Μελετίου - Οικονόμου προσφέρει δωρεάν ενισχυτική διδασκαλία σε παιδιά που φοιτούν σε Δημοτικά και Γυμνάσια του Δήμου μας κατά τους θερινούς μήνες Ιούνιο και Ιούλιο». Το γεγονός βέβαια προκάλεσε σάλο αλλά είναι ένα μόνο ενδεικτικό του τι μπορεί να γίνει. Θεωρείς ότι αποκλείεται κάποιοι συνάδελφοι να μη συναίνεσαν;

38
Για μένα μετράει πολύ το να στέκεται απέναντι από τους γονείς (όχι να είναι κόντρα) και να μην είναι δημοσιοσχεσίτης. Να προστατεύει τους συναδέλφους και να μην τους δίνει στεγνά. Ειδικά στο χώρο της Α/θμιας όπου ο παραλογισμός των γονιών είναι μεγάλος. Και σίγουρα η πολιτική του άποψη και κουλτούρα. Τα πάντα μετράνε. Συνολική αποτίμηση κάνεις. Δηλαδή αν είναι ένα Δ/ντης υπέρμαχος της κατάργησης της αξιόλογησης και είναι κότα στους γονείς του σχολείου, είναι καλός;
Αν αυτό προβληθεί -σχολεία που έχουν κινητοποιήσει γονείς και τοπική κοινωνία ώστε να κάνουν πράγματα-

Το προηγούμενο από τη συνέντευξη του Μπαλτά. Όταν κατεύθυνση είναι η σύνδεση του σχολείου με την τοπική κοινωνία εννοείται ότι αυτή θα έχει και λόγο στα πεπραγμένα του σχολείου, αφού θα δίνει και τα χρήματα για τη λειτουργία του. Αυτή είναι κατεύθυνση του ΟΟΣΑ του οποίου την εγαλειοθήκη έκαναν σημαία.

39
γιατί όχι; άμα είναι αυξημένων προσόντων;
βλέπεις κάτι 55άρηδες με 0.5 μόριο επιστημονικής επάρκειας... και 11 υπηρεσίας... τουλάχιστον αν ήταν και καλοί Δ/ντες,, ολα καλά. Μη υποτιμάμε όμως και τα τυπικά προσόντα... έχουν τη βαρύτητά τους...


Θα ξαναρωτήσω. Ποιον θεωρείτε "καλό" διευθυντή; Αυτός που έτρεξε στα σεμινάρια που έγιναν για την αξιολόγηση, που ανακοινώνει τις αποφάσεις του στο σύλλογο διδασκόντων, που θέλει "χορηγούς" στα σχολεία, δηλαδή που εφαρμόζει όλο το πλαίσιο που έχει πλέον διαμορφωθεί και ακολουθεί κατά γράμμα τις επιταγές της διοίκησης πώς τον χαρακτηρίζετε;

40
Τότε mania1 δε νομίζω ότι μπορείτε να κάνετε και πολλά. Το πιο πιθανό είναι να εκλεγεί και πάλι!
Αυτό πιστεύω κι εγώ.

41
Τότε ο μόνος τρόπος να αντιδράσετε στη μοναδική υποψηφιότητα είναι να ρίξετε λευκό ή να μην ψηφίσει πάνω από το 35% του συλλόγου. Έτσι, δεν θα νομιμοποιείται η διαδικασία της ψηφοφορίας γιατί δεν θα έχει τουλάχιστον το 65% του συλλόγου! Αυτός πάντως διευθυντής δε θα γίνει και οι εκλογές θα επαναληφθούν 3 μήνες μετά!
Με τη διαφορά ότι οι αναπληρωτές θα τον ψηφίσουν. Δεν τους ενδιαφέρει το θέμα της αξιολόγησης και πιστεύουν ότι το σχολείο θα λειτουργεί σωστά όταν όλοι οι διευθυντές γίνουν μάνατζερ. ΈΛεος!!!!!!!!!!!!

42

Μήπως μπορείς να γίνεις πιο συγκεκριμένη;
[/quote

Το Νέο Λύκειο του Αρβανιτόπουλου που οδηγεί σε ενίσχυση του εξεταστικού συστήματος, διατηρεί τη μαθητεία στα ΕΠΑλ, τη σύνδεση των σχολείων με τις "ανάγκες" της αγοράς, το ότι ο σύλλογος διδασκόντων  χάνει πολλές από τις αρμοδιότητές του και επιτελεί μόνο ρόλο διεκπεραιωτικό των αποφάσεων του διευθυντή, παραμένει. Επίσης να σας θυμίσω ότι έρχεται μέσα στο καλοκαίρι η νέα αξιολόγηση με την οποία δε θα κινδυνεύουμε να απολυθούμε, όπως λένε, απλώς μόνο δε θα δούμε βαθμολογική ωρίμανση ποτέ αφού ο "καλός θα παίρνει κάτι παραπάνω" σύμφωνα με τις δηλώσεις Κατρούγκαλου.

Σελίδες: 12345 ... 15

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 741
Σύνολο: 749

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.094 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.