29
Μεταπτυχιακά προγράμματα / Απ: Πλαστά μεταπτυχιακά με 8.000€
« στις: Μάρτιος 14, 2011, 10:53:23 πμ »
Στην πρόσφατη εξεταστική Φεβρουαρίου, σε γνωστή φιλοσοφική σχολή της χώρας έφτασε η ώρα να εξεταστεί ένα μάθημα ιστορίας, προσφερόμενο και σε άλλα τμήματα της σχολής αυτής και όχι μόνο στο οικείο ιστορ.αρχαιολ.
Η ιδιαιτερότητα ήταν ότι το συγκεκριμένο μάθημα επρόκειτο να καταργηθεί και να αντικατασταθεί από άλλο, και ήταν η τελευταία φορά που εξεταζόταν. Έτσι πήγε να το δώσει πολύς κόσμος που το χρώσταγε. Όταν όμως ήρθε η ώρα της εξέτασης, βρέθηκαν προ εκπλήξεως. Ενημερώθηκαν ότι επειδή οι του ιστορικού ήθελαν απλά να το ξεφορτωθούν το συντομότερο δυνατόν, δεν είχαν καμία πρόθεση ούτε εξέταση να κάνουν, ούτε να διορθώσουν γραπτά. Έτσι θα τους πέρναγαν ΟΛΟΥΣ με ένα συμβολικό πέντε χωρίς εξέταση, και αν κάποιος ήθελε παραπάνω, θα έπρεπε να εξεταστεί προφορικά απαντώντας σε μια ερώτηση. Α-χα, καλό, εεεε;
Αυτό σε σχέση με τα σημεία και τέρατα ΚΑΙ των ελληνικών πανεπιστημίων που έγραψε κάποιος παραπάνω. Και είμαι σίγουρος ότι αυτό το σκηνικό που έγραψα δεν είναι ούτε το μοναδικό ούτε το χειρότερο. Τι παιδαγωγική και επιστημονική αξία έχει άραγε το πτυχίο που θα πάρουν αυτά τα παιδιά; Όταν τα μισά μαθήματα τα περνάνε με αντίστοιχες μεθόδους ή αντιγράφοντας ή με σημειώσεις τρίτων χωρίς να πατάνε καν στις παραδόσεις;
Αλλά στην Ελλάδα είναι απείρως ευκολότερο να κατηγορήσεις τους άλλους παρά τον εαυτό σου...
Η ιδιαιτερότητα ήταν ότι το συγκεκριμένο μάθημα επρόκειτο να καταργηθεί και να αντικατασταθεί από άλλο, και ήταν η τελευταία φορά που εξεταζόταν. Έτσι πήγε να το δώσει πολύς κόσμος που το χρώσταγε. Όταν όμως ήρθε η ώρα της εξέτασης, βρέθηκαν προ εκπλήξεως. Ενημερώθηκαν ότι επειδή οι του ιστορικού ήθελαν απλά να το ξεφορτωθούν το συντομότερο δυνατόν, δεν είχαν καμία πρόθεση ούτε εξέταση να κάνουν, ούτε να διορθώσουν γραπτά. Έτσι θα τους πέρναγαν ΟΛΟΥΣ με ένα συμβολικό πέντε χωρίς εξέταση, και αν κάποιος ήθελε παραπάνω, θα έπρεπε να εξεταστεί προφορικά απαντώντας σε μια ερώτηση. Α-χα, καλό, εεεε;
Αυτό σε σχέση με τα σημεία και τέρατα ΚΑΙ των ελληνικών πανεπιστημίων που έγραψε κάποιος παραπάνω. Και είμαι σίγουρος ότι αυτό το σκηνικό που έγραψα δεν είναι ούτε το μοναδικό ούτε το χειρότερο. Τι παιδαγωγική και επιστημονική αξία έχει άραγε το πτυχίο που θα πάρουν αυτά τα παιδιά; Όταν τα μισά μαθήματα τα περνάνε με αντίστοιχες μεθόδους ή αντιγράφοντας ή με σημειώσεις τρίτων χωρίς να πατάνε καν στις παραδόσεις;
Αλλά στην Ελλάδα είναι απείρως ευκολότερο να κατηγορήσεις τους άλλους παρά τον εαυτό σου...