Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - nikosp

Σελίδες: 123456
29
Κλάδος ΠΕ09 Οικονομολόγων / Απ: ΣΕΛΕΤΕ, ΑΣΠΑΙΤΕ κλπ
« στις: Ιούνιος 20, 2007, 05:27:33 μμ »
Εννοείς να μην υφίσταται πλέον καθόλου η ΑΣΠΑΙΤΕ; (δηλαδή να μην υπάρχουν "ευνοημένοι" έχοντες παιδαγωγιγκή κατάρτιση);

Ναι. Ουσιαστικά εννοώ να περνάνε κάτι σαν ΑΣΠΑΙΤΕ οι πάντες, και αυτό να αποτελεί ένα είδος επιμόρφωσης που θα κάνει το κράτος στους πρωτοδιόριστους καθηγητές και όχι κριτήριο για την επιλογή των διοριστέων

30
Κλάδος ΠΕ09 Οικονομολόγων / Απ: ΣΕΛΕΤΕ, ΑΣΠΑΙΤΕ κλπ
« στις: Ιούνιος 19, 2007, 07:16:22 μμ »
Καταρχάς μπορεί ίσως να το βάλει στις διεκδικήσεις του. Αλλά πρώτα θέλουμε τη γνώμη των ανθρώπων που τους αφορά

31
Δε σας κρύβω ότι δεν έχω να μοιραστώ τους προβληματισμούς μου με συνομιλήκους και συναδέλφους της πόλης μου.

Είμαι σίγουρος ότι στην πορεία θα ανακαλύψεις ανθρώπους με τους οποίους μπορείς να συνεννοηθείς. Αρκεί να αρχίσει η γη να γυρίζει ξανά. Αρκεί να αρχίσει κάτι να κινείται και να προσελκύει κόσμο. Αρκεί να δουν πχ την ανάγκη να υπάρξει μια αντίδραση στο τεστ δεξιοτήτων, και να υπάρχει και κάποιος πυρήνας που θα την οργανώσει.

32
Ίσως λοιπόν στις 13 Ιουλίου η παράσταση διαμαρτυρίας που κανονίσαμε έξω από τα γραφεία του ΑΣΕΠ να είναι πολύ πιο επίκαιρη απ' όσο νομίζαμε -και καθόλου γραφική, όπως φοβήθηκαν κάποιοι όταν το συζητούσαμε χτες στη συνάντηση για την επανίδρυση συλλόγου αδιορίστων.

Νομίζω ότι θα ήταν καλό η κοπέλα που ήταν στη συνάντηση και μίλησε για το τεστ δεξιοτήτων κάπως αναλυτικά, αν μας διαβάζει, να γράψει κι εδώ κάποιες από τις σκέψεις της.

33
παιδια καλημερα σασ συλλογος θα θιξετε το θεμα των παρανομιων που γινονται εισ βαροσ των αναπληρωτων με τουσ ταχα 3ο μινητες και τα σχετικα? αυτο νξομιζω οτι καει ολο τον κοσμο γιατι τρωνε πολλες θεσδεισ αυτοι απο αλλουσ που επρεπε να ηταν στην θεση τους.

θέλεις να διατυπώσεις κάπως καλύτερα/ακριβέστερα τι ακριβώς θα έπρεπε να λέει ο νέος σύλλογος; αναφέρεσαι μάλλον στο ότι οι 30μηνίτες τέλειωσαν μεν, διορίζονται δε ως "30μηνίτες" άλλοι; (και ποιοι είναι αυτοί;)

34
Κλάδος ΠΕ09 Οικονομολόγων / ΣΕΛΕΤΕ, ΑΣΠΑΙΤΕ κλπ
« στις: Ιούνιος 18, 2007, 01:08:52 μμ »
Χτες έγινε η πρώτη συνάντηση για τη δημιουργία ενός συλλόγου αδιορίστων εκπαιδευτικών, περισσότερα γι' αυτή την πρωτοβουλία που ξεκίνησε από γράφοντες στο pde θα βρείτε στην κεντρική σελίδα για τους ΑΣΕΠίτες. Όλοι (πλην μίας κοινωνιολόγου) είμασταν από τις λεγόμενες καθηγητικές σχολές, οπότε το θέμα του ΑΣΠΑΙΤΕ δεν θίχτηκε σχεδόν καθόλου. Πιστεύω όμως ότι ο νέος σύλλογος θα έπρεπε να έχει μια θέση γι' αυτό -και φυσικά να συσπειρώνει και ανθρώπους από άλλους κλάδους πέρα από φιλόλογους-μαθηματικούς-φυσικούς.
 Κατά τη γνώμη σας, τι θα πρέπει να λέει ο νέος σύλλογος για ΑΣΠΑΙΤΕ, ΣΕΛΕΤΕ κλπ; Ο θεσμός θα έπρεπε να "ανοίξει" και να δέχεται περισσότερους; ή να καταργηθεί; ή να τροποποιηθεί ριζικά;
Μπορεί να ενημερώσει κάποιος για το πώς σε παίρνουν στο ΑΣΠΑΙΤΕ; Και αν τελικά προσφέρει κάτι αυτή η επιπλέον μαθητεία; Πόσο διαρκεί; Είναι δυνατόν να δουλεύεις ταυτόχρονα;
Τι θα λέγατε για μια πρόταση που αφορά όλους τους κλάδους; να δίνεις πρώτα ΑΣΕΠ και μετά οι επιτυχόντες να κάνουν ένα χρόνο πρακτική άσκηση και παιδαγωγικά σεμινάρια, όντας διορισμένοι-μαθητευόμενοι καθηγητές; Κάπως έτσι είναι το σύστημα στην Κύπρο, νομίζω.
Τα αιτήματα του νέου συλλόγου έχει αναλάβει μια επιτροπή να τα επεξεργαστεί και να τα υποβάλει στην επόμενη συνάντησή μας (13 Ιουλίου, μετά από παράσταση διαμαρτυρίας στα γραφεία του ΑΣΕΠ). Ελάτε να πείτε εκεί τη γνώμη σας (όχι μόνο για ΑΣΠΑΙΤΕ αλλά γενικότερα, εννοείται), ή γράψτε την και εδώ και θα τους τη μεταφέρω

35
Εμένα, για να πω την αλήθεια, μου έλειψαν μερικοί από το pde που δεν ήρθαν. Οβίδιε, Ιωάννα, Λουλού θα είστε στην επόμενη συνάντηση τουλάχιστον;

36
Χτες έγινε συνάντηση για τη δημιουργία ενός συλλόγου αδιορίστων το θέμα του ΑΣΠΑΙΤΕ δεν θίχτηκε σχεδόν καθόλου, μια που όλοι (πλην μίας κοινωνιολόγου) είμασταν από τις λεγόμενες καθηγητικές σχολές. Πληροφορικάριοι, δεν έρχεστε κι εσείς να γνωριστούμε; Θα διαβάσατε το τόπικ στη γενική σελίδα περί ΑΣΕΠ (πριν τις σελίδες ανά κλάδο), όπου δίνεται κι ένα στίγμα για το πού κινούνται οι προβληματισμοί και τα πιθανά αιτήματα. Ενημερώνω μόνο εδώ ότι θα ακολουθήσει επόμενη συνάντηση στις 13 Ιουλίου (στην Αθήνα πάντα), ντάλα καλοκαίρι δηλαδή αλλά τι να κάνουμε, μετά από παράσταση διαμαρτυρίας που θα κάνουμε στα γραφεία του ΑΣΕΠ.
Πιατεύω ότι καλό θα είναι ο νέος υπό δημιουργία σύλλογος να έχει μια άποψη για την ΑΣΠΑΙΤΕ, ΣΕΛΕΤΕ ή όπως αλλιώς λέγεται. Κατά τη γνώμη σας, ποια θα πρέπει να είναι αυτή; Θα πρέπει να "ανοίξει" ως θεσμός και να δέχεται περισσότερους; Θα πρέπει να τροποποιηθεί ριζικά; ή και να καταργηθεί;
Η αλήθεια είναι ότι έχω μια πολύ θολή ιδέα για το πώς λειτουργεί η ΑΣΠΑΙΤΕ. Πώς σε παίρνουν εκεί; Τελικά προσφέρει κάτι αυτή η επιπλέον μαθητεία; Πόσο διαρκεί; Είναι δυνατόν να δουλεύεις ταυτόχρονα;

Τέλος: τι θα λέγατε για μια πρόταση που αφορά όλους τους κλάδους ("καθηγητικούς" και μη); να δίνεις πρώτα ΑΣΕΠ και μετά οι επιτυχόντες να κάνουν ένα χρόνο πρακτική άσκηση και παιδαγωγικά σεμινάρια, όντας διορισμένοι-μαθητευόμενοι καθηγητές; Κάπως έτσι είναι το σύστημα στην Κύπρο, νομίζω.

37
Χτες στη συνάντηση για τη δημιουργία ενός συλλόγου αδιορίστων το θέμα του ΑΣΠΑΙΤΕ δεν θίχτηκε σχεδόν καθόλου, μια που όλοι (πλην μίας) είμασταν από τις λεγόμενες καθηγητικές σχολές. Κατά τη γνώμη σας, τι θα πρέπει να λέει ο νέος σύλλογος για ΑΣΠΑΙΤΕ, ΣΕΛΕΤΕ κλπ; Ο θεσμός θα έπρεπε να "ανοίξει" ή να καταργηθεί ή να τροποποιηθεί ριζικά;
Μπορεί να με ενημερώσει κάποιος, επίσης, για το πώς σε παίρνουν για μαθήματα στο ΑΣΠΑΙΤΕ; Και αν τελικά προσφέρει κάτι αυτή η επιπλέον μαθητεία; Πόσο διαρκεί; είναι δυνατόν να δουλεύεις ταυτόχρονα;
Τι θα λέγατε για μια πρόταση που αφορά όλους τους κλάδους; να δίνεις πρώτα ΑΣΕΠ και μετά οι επιτυχόντες να κάνουν ένα χρόνο πρακτική άσκηση και παιδαγωγικά σεμινάρια, όντας διορισμένοι-μαθητευόμενοι καθηγητές; Κάπως έτσι είναι το σύστημα στην Κύπρο, νομίζω.

38
Στη γραμματεία κάθε τμήματος είναι αναρτημένα το ποιος κάνει τι. Ίσως αν πάρεις τηλέφωνο στη γραμματεία και ρωτήσεις και πέσεις σε κάποιον ευγενικό άνθρωπο που δεν έχει τι να κάνει...

39
Εγώ στο Ρέθυμνο είμαι, αλλά δεν έχω καμιά επαφή με το φιλολογικό (και ιδίως με τα κλασικά). Αν βρω κάναν φίλο που να ξέρω θα σας φέρω σε επαφή. Το καλύτερο που έχω να σου προτείνω πάντως είναι να έρθεις στη βιβλιοθήκη του πανεπιστημίου μια μέρα (στην ανάγκη και Σάββατο πρωί, άμα δουλεύεις, αλλά δεν είμαι σίγουρος αν μπορείς να βγάλεις φωτοτυπίες τότε) και να δεις τι υπάρχει, και ίσως να βρεις και κάποιον να σου πει τι παίζεται (στο κυλικείο της βιβλιοθήκης κυκλοφορούν διάφοροι μεταπτυχιακοί, ενώ μπορείς να ρωτήσεις ίσως στο γραφείο του δανεισμού). Η βιβλιοθήκη τον Ιούλιο είναι ανοιχτή λιγότερες ώρες από τον Ιούνιο, και τον Αύγουστο είναι ακόμα λιγότερες, οπότε συνιστώ να μην το αναβάλεις πολύ. Και νομίζω ότι μέχρι τέλος Ιουνίου έχουν εξετάσεις οι φοιτητές, ίσως να βρεις ακόμα και σημειώσεις...

40
πού μένεις; Κι όταν λες σημειώσεις τι ακριβώς εννοείς;

41
Χρυσούλα εγώ συμφωνώ απόλυτα να καλέσουμε πολύ κόσμο, να μας κι ο καθένας πώς τα βλέπει τα πράγματα, ποιες είναι οι απόψεις του ΣΕΦΚ, της ΟΛΜΕ, της παλιάς ΠΕΑΕ ή γιατί όχι και των αναπληρωτών ή αυτού του (ιντερνετικού μόνο;) αυλλόγου επιτυχόντων στον ΑΣΕΠ, κι ας μην με βρίσκουν σύμφωνο οι απόψεις τους. Ένα όμως πράγμα πρέπει να περιφρουρήσουμε: να μείνει χρόνος για να πάρει τον λόγο ο καθένας από όσους θα είναι εκεί. Ας μην αρχίσουν οι φλυαρίες και οι ημίωρες τοποθετήσεις. Ένας σύντομος χαιρετισμός απ' όσους μη-αδιόριστους έρθουν αρκεί, ίσως και κάποια σύντομη ενημέρωση όπου χρειάζεται.
Και πιστεύω επίσης ότι θα πρέπει να ενθαρρύνεται, ειδικά σε μια τέτοια πρώτη συνάντηση γνωριμίας, ο καθένας να πει τις απόψεις του, ή εν πάσει περιπτώσει να πει γιατί ήρθε στη συνάντηση, κι ας μην μπορεί να εκφέρει έναν λόγο πολύ συγκροτημένο και συνεκτικό, κι ας μην έχει να πει κάποια αποψάρα. Ίσως αυτό να σημαίνει κάποιον αυτοπεριορισμό όσων έχουν πολλά να πουν.

42
Παιδιά φωτίστε μας και μας. Ποιες ακριβώς είναι οι θέσεις της ΟΛΜΕ;
Επίσης: μπορεί κάποιος να ενημερώσει υπεύθυνα για το ποια είναι ακριβώς η διαδικασία πρόσληψης στην Κύπρο;

Σελίδες: 123456

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32320
  • Τελευταία: Lena11
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161416
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 614
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 469
Σύνολο: 482

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.093 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.