29
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Β' Λυκείου
« στις: Μάρτιος 20, 2012, 12:31:07 μμ »
Σωστή είναι η διάσταση που δίνει ο Κανελλόπουλος και ο Τζερεφός σχετικά με τις δύο αντωνυμίες. Θέτει τα πράγματα στην σωστή βάση. Αυτὀ φαίνεται και πιο επιτυχώς από τα αντίστοιχα κεφάλαια της Γραμματικής του Ερρ. Σκάσση. Ωστόσο, για να απαντήσω στην apri, δεν ανέφερα πουθενά ότι η ipse έχει μόνο επιθετική λειτουργία και η idem μόνο ουσιαστική λειτουργία. Πώς θα μπορούσα να κάνω κάτι τέτοιο αφού ακόμη και στα " πλαστά" κείμενα του Λυκείου υπάρχει το idem με επιθετική λειτουργία; Απλώς χρησιμοποιώ τα δύο παραδείγματα για να κάνω πιο φανερή αφενός την επανάληψη και αφετέρου την αντίθεση. Ίσως η παρένθεση στην εν λόγῳ ανάρτησή μου σε οδήγησε σε λάθος σκέψη, αν και οφείλω να πω δικαιολογημένα.
Όσον αφορά στο φροντιστήριο... νομίζω δεν πρέπει να επεκταθώ γιατί είναι αντιδεοντολογικό. Αλλά ποτέ δεν εφάρμοζε σωστές πρακτικές στην διδασκαλία των θεωρητικών μαθημάτων αν και από το όνομά του έδινε να εννοηθεί το αντίθετο. Στην εποχή που μιλάμε (στην εποχή μας, πάτησα τα πρώτα -άντα ), όλα τα φροντιστήρια εκεί (ξέρεις πού) είχαν επιτυχίες...
Όσον αφορά στο φροντιστήριο... νομίζω δεν πρέπει να επεκταθώ γιατί είναι αντιδεοντολογικό. Αλλά ποτέ δεν εφάρμοζε σωστές πρακτικές στην διδασκαλία των θεωρητικών μαθημάτων αν και από το όνομά του έδινε να εννοηθεί το αντίθετο. Στην εποχή που μιλάμε (στην εποχή μας, πάτησα τα πρώτα -άντα ), όλα τα φροντιστήρια εκεί (ξέρεις πού) είχαν επιτυχίες...