Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - MALIANA

Σελίδες: 123456
29
Β/θμια / Απ: Επειγον για β βαθμια ειδικης αγωγης
« στις: Οκτώβριος 24, 2011, 07:19:24 μμ »
Όποιος γνωρίζει άτομα που εργάζονται χωρις προσοντα στην ε.α., μπορεί να στείλει μέιλ με τα ονόματα τους και το νομό που εργάζονται. Η καταγγελία μπορεί να γίνει ομαδικά και να αφορά όλη την Ελλάδα, προκειμενου να μην τρομοκρατούνται οι συνάδελφοι που επιζητούν τη νομιμότητα στο χώρο της ε.α.
Τα μηνυματα να αποστέλλονται στο εξής email: omada_ea@yahoo.gr

Υ.Γ. Tα email θα τα στείλετε φυσικά ανώνυμα και θα προωθηθουν στο Υπουργείο μαζικά και όχι μεμονωμένα.

30
Όποιος γνωρίζει άτομα που εργάζονται χωρις προσοντα στην ε.α., μπορεί να στείλει μέιλ με τα ονόματα τους και το νομό που εργάζονται. Η καταγγελία μπορεί να γίνει ομαδικά και να αφορά όλη την Ελλάδα, προκειμενου να μην τρομοκρατούνται οι συνάδελφοι που επιζητούν τη νομιμότητα στο χώρο της ε.α.
Τα μηνυματα να αποστέλλονται στο εξής email: omada_ea@yahoo.gr

Υ.Γ. Tα email θα τα στείλετε φυσικά ανώνυμα και θα προωθηθουν στο Υπουργείο μαζικά και όχι μεμονωμένα.

31
ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΣΩΜΑΤΕΙΟ, ΣΥΛΛΟΓΟ......... ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΜΕ!!!!!!!!!!

32
Μόνο που εδω λέμε ότι εργάζονται με μηδεν προσόντα μόνιμοι, γεγονός το οποίο συνεπάγεται και τη μείωση των αναπληρωτών.

33
Γιατί εξαντλείται ο πίνακας π.χ. των φιλολογων με σεμινάρια και πρέπει να μπουν και άλλοι με αυτά μέσα; Στη δευτεροβάθμια δε νομίζω να τίθεται τέτοιο ζήτημα. Μπορείς να το κάνεις αν  απλώς θέλεις να επιμορφωθείς, γιατί ούτως ή αλλως και να μετρουσε θα προηγούνταν οι άλλοι λόγω προϋπηρεσίας.

34
Άρθρο 21

Διορισμοί εκπαιδευτικών ΕΑΕ Υπηρεσιακές μεταβολές

1. Σε κενές οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΕΑΕ μπο­ρεί να μετατίθενται κατά σειρά εκπαιδευτικοί που ανή­κουν οργανικά σε σχολικές μονάδες της γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης, οι οποίοι:

α) είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος στην ΕΑΕ,
β) είναι κάτοχοι τίτλου μεταπτυχιακών σπουδών στην ΕΑΕ,
γ) είναι κάτοχοι τίτλου διετούς μετεκπαίδευσης στην ΕΑΕ στα Διδασκαλεία της ημεδαπής ή ισότιμου και αντίστοιχου τίτλου της αλλοδαπής,
δ) είναι κάτοχοι πτυχίου Παιδαγωγικού Τμήματος ΕΑΕ ή Τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής με κατεύθυνση την εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία,
ε) είναι εκπαιδευτικοί με μόνιμη αναπηρία τουλάχιστον εξήντα επτά τοις εκατό (67%),
στ) είναι εκπαιδευτικοί γονείς παιδιών με αναπηρία εξήντα επτά τοις εκατό (67%) και άνω, ύστερα από σχετική πιστοποίηση των αρμόδιων διαγνωστικών υπη­ρεσιών,
ζ) είναι κάτοχοι πιστοποιητικού ότι παρακολούθησαν επιτυχώς σεμινάριο ετήσιας επιμόρφωσης – εξειδίκευσης στην ΕΑΕ από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους κρατικούς φορείς που εποπτεύονται από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, αποδεδειγμένης διάρκειας τουλάχιστον τετρακοσίων (400) ωρών και έχουν προϋπηρεσία τριών διδακτικών ετών σε δομές ΕΑΕ και στα ΚΕΔΔΥ. Σεμινάρια ετήσιας διάρκειας στην ΕΑΕ, που έχουν υλοποιηθεί μέχρι την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου, από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρι­σμένους κρατικούς φορείς που εποπτεύονται από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, ανα­γνωρίζονται, για την ένταξη στον εισαγωγικό βαθμό, ως ισότιμα με τα ανωτέρω σεμινάρια τετρακοσίων (400) ωρών,
η) διαθέτουν αποδεδειγμένη προϋπηρεσία τριών δι­δακτικών ετών σε δομές ΕΑΕ.

Άλλο οι μόνιμοι και άλλο οι αναπληρωτες.
Καταλαβαίνεις τώρα γιατί πρέπει να μπει ένα φρένο σε όλα αυτα;

35
Μπορούμε να μην ασχολούμαστε με τα σεμινάρια και να επικεντρωθούμε στο θεμα μας;
Έχουν γινει πολλές παρατυπίες. Το θέμα είναι αν θα τις αφήσουμε να συνεχίζονται!

36
Το θέμα σου είναι τι πιστεύω εγώ ή οποιοσδήποτε άλλος;
Τα σεμινάρια δεν είναι το μόνο προσόν και το ότι σταμάτησαν οφείλεται σε ανθρώπους που διεκδικούν το καλύτερο για την ειδκή αγωγη. Όταν όμως κάποιος έχει ως μόνο προσόν τις γνωριμίες τότε υπάρχει πρόβλημα.
Ενιαίος τρόπος διορισμού νομίζω ότι είναι επιθυμία όλων και όχι μόνο δική σου.
ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ δεν είναι τα σεμιναρια αλλά το ποιοι εραζονται στην ειδικη.

37
Εφόσον υπήρχε ο πίνακας του 40% υπήρξαν και πολλοί άλλοι τρόποι εκτός  ειδικής να μπει κσνείς μέσα σε αυτό. Να μην τους αναφέρουμε γιατί είναι γνωστοί.
Ο ΑΣΕΠ για την ειδική δεν υπήρχε και θα αργήσει πολύ γιατί οι καθηγητές μπορούσαν να διοριστούν από το 40%, το 24μηνο ή από ΑΣΕΠ γενικής κι μετα να εργαστούν εκεί. Γι αυτό και της Θεσσαλίας είναι αδιόριστοι. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΣΕΠ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΟΥΣ.
Αυτή τη στιγμή πρέπει να σταματήσουν να εργάζονται άσχετοι με την ειδική αγωγή στις δομές της, όχι μόνο γιατι παίρνουν θέσεις αναπληρωτών αλλά και μονίμων με προσόντα, οι οποίοι δεν μπορούν να ξέρουν κάθε φορά ποιος δουλεύει και με τι προσόντα. Επίσης, τα παιδια που φοιτουν σε ΣΜΕΑΕ, ΤΕ κτλ δικαιούνται να έχουν εξειδικευμένο προσωπικό για να τους διδάσκει. 
Το ειδικό σχολείο δεν μπορεί να στελεχώνεται με το παρεάκι του κάθε διευθυντή  και προϊσταμένου!!!!!

38
Radius, έχεις λάθος οπτική απέναντι στα πράγματα.
Καταρχάς οι περισσότεροι από όσους γνωρίζω και έχουν διοριστεί συνεχίζουν να δουλεύουν στην ειδική αγωγή. Επίσης δεν είναι παράνομο κάποιος να επιλέξει μετά το διορισμό να μείνει στην γενική αγωγή. Και τέλος δεν βλάπτονται τα παιδιά της γενικής όταν κάποιος έχει εξειδίκευση στην ειδική αγωγή.
Το αντίθετο συμβαίνει όταν κάποιος δουλεύει στην ειδική και είναι άσχετος. Το βεβαιώνω από προσωπική εμπειρία. Και μην ξεχνάμε ότι ο νόμος είναι ξεκάθαρος για τα προσοντα των εκπαιδευτικων στην ειδικη αγωγη!!!!!!!!!!

39
Σύλλογοι έχουν δημιουργηθεί κατά καιρούς!!! Εγώ ξέρω δύο για τη δευτεροβάθμια:
1. ΕΝΕΛΕΑ --> ενεργός νομίζω (μας είχε έρθει ένα χαρτί πέρσι στο σχολείο)
2. ΠΕΕΛΜΕ --> ανενεργός

Δεν είμαι μέλος σε κάνέναν από τους δύο, απλώς γνωρίζω την ύπαρξη τους!
Μπορούμε όμως να δημιουργήσουμε έναν! Αρκεί να συντονιστούμε και να θέσουμε κοινούς στόχους!!!!

lianami@yahoo.gr

40
Θα ήθελα πολύ να κάνω κάτι ώστε να μη δουλεύουν άσχετοι με την ειδική αγωγή στις δομές ειδικής αγωγής.
Αλλά δεν ξέρω τι!!!!!!!!
Όταν το ψάρι βρωμάει απ' το κεφάλι, τι κάνεις;
Πώς δουλευουν στην ειδική αγωγή άτομα, που απλώς είναι σε διάθεση και περισσεύουν, χωρίς να το γνωρίζει ο προϊστάμενος;
Ακόμα και διευθυντές σχολείων μπορεί να μην πληρούν τις προϋποθέσεις για ειδική αγωγή!
Καταλαβαίνετε πώς διοικείται σε αυτή την περίπτωση το σχολείο! Μπάχαλο!!!!!!!
Στις κλειστές κοινωνίες παίζονται πολλά παιχνίδια και μπορούν να σου κάνουν δύσκολη τη ζωή αν αντιδράσεις!

Αν μπορεί με κάποιο τρόπο να σταματήσει το "παιχνίδι" αυτό, θα ήθελα πολύ να βοηθήσω.
Ελπίζω να μη μείνουμε μόνο σε όσα γράφονται εδώ!!!!!


41
Ειδική Αγωγή / Απ: Αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής 2011-2012
« στις: Αύγουστος 26, 2011, 10:32:12 μμ »
Το παράδειγμα ισχύει. Έψαχνα να βρω τα κενα ειδικης στις Κυκλάδες γιατί διορίστηκα (όχι στις Κυκλάδες) και διαπίστωσα ότι ο ένας φιλόλογος ήταν μόνο ΠΕ02 και όχι ΠΕ02.50 και τον είχε καλέσει η γενική στην περιοχή αυτή. Το έψαξα γιατί μου έκανε εντύπωση!!!!!

42
Ειδική Αγωγή / Απ: Αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής 2011-2012
« στις: Αύγουστος 26, 2011, 10:17:47 μμ »
Να σας πω και μια άλλη άποψη; Ξέρετε γιατί η ειδική αγωγή στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση είναι ανεξέλεγκτη και πολλές φορές γίνονται παρατυπίες;
1.Γιατί δεν υπάρχει μια δυναμική και καταρτισμένη ένωση λειτουργών ειδικής αγωγής μέσης εκπαίδευσης!!!!
2. Γιατί ο διευθυντής ειδικής αγωγής είναι πάντα δάσκαλος (δηλ. πρωτοβάθμιας)
3. Γιατί ο σύμβουλος ειδικής αγωγής είναι σχεδόν πάντα δάσκαλος και σε λίγο θα είναι και νηπιαγωγός.
4. Γιατί δουλεύουν σχεδόν όλοι ως αναπληρωτές διασκορπισμένοι στην Ελλάδα.

Παράδειγμα: Παρατήρησα ψάχνοντας στο ιντερνετ ότι σε ειδικό σχολείο στις Κυκλάδες δούλευε αναπληρωτής φιλόλογος που τον είχε καλέσει ο πίνακας της γενικής. Γιατί να συμβαίνει αυτό; Και όχι μόνο...

Σελίδες: 123456

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162174
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 675
Σύνολο: 688

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.133 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.