Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - kat810

Σελίδες: 12345 ... 14
29
Δηλαδή δεν τα προτείνεις για επιλογή; Στο 526 τι ζητάνε από εργασίες;


σαν μαθηματα ειναι πολυ ωραια εχουν ψαξιμο και μαθαινεις πολλα αλλα οι εξετασεις αν και με ανοιχτα βιβλια ηταν ψαγμενες!!!!!

30
εγώ δεν τα βρήκα μπερδεμένα, εκτός από 1β που δεν κατάλαβα τι ήθελε να πει ο ποιητής ούτε στο περίπου!!!
τα άλλα ήταν δύο νοητική δύο αυτισμός και ήταν από το βιβλιο τα 3/4
νοητική υστέρηση με αυτισμό μαζί σε παιδί - συννοσηρότητα
ψυχολογική αντιμετώπιση παιδιών νε νοητική υστέρηση
αυτισμός - εμμονές με αντικείμενο (τώρα το βλέπω) ότι μπορεί να παραπέμπει και σε asperger (και δεν το έγραψα αυτό)
αυτισμός σε νήπια - γιατί δεν φαίνεται πριν τα 2-3 χρόνια και η σημασία της έγκαιρης διάγνωσης (αυτό μάλλον ήταν εκτός βιβλίου) λέει πολύ λίγα το βιβλίο και απλά είχε τύχει να διαβάσω κάτι σχετικό με παράδειγμα για να το καταλάβω

ΑΡκετα με ασαφεια τα θεματα και οχι καλα διατυπωμενα, τα βιβλια δεν ελεγαν και πολλα!!!!πρωτη φορα με δυσκολεψαν τοσο μαθηματα!!!!αυτο το 526 και το 624 με δυσλεξια και παω για αποφοιτηση!!!!!! δεν ειμαι ευχαριστημενη απο την αποδοση μου!!!

31
Γεια σας...ακόμα και αν έχουμε δώσει μόνο τα μαθήματα και δεν έχουμε λάβει βαθμολογία ...είναι εφικτό να κάνω τα χαρτιά μου στον ΔΟΑΤΑΠ; Αν τους δώσω τα δικαιολογητικά + το παράβολο που ζητούν θα πάρω αριθμό πρωτοκόλλου; Ή θα μου πουν να περιμένω να βγουν οι βαθμολογίες;

Αν γνωρίζει κάποιος ας με διαφωτίσει! Ευχαριστώ!
 Anastasia3331 έχω κι εγώ την ίδια απορία , αν μάθεις κάτι ενημέρωσε σε παρακαλώ!!! Από πότε πρέπει να ξεκινήσουμε τη διαδικασία αναγνώρισης;

ΝΟΜΙΖΩ οτι μπορουμε,εαν μαθετε ειδοποιηστε με κ μενα με προσωπικο μηνυμα, τι αΚΡΙΒΩς τους στελνουμε?παραβολο και τι αλλο?ταχυδρομικα?

32
γαπητοί φοιτητές,

Μετά την από Υπουργική Απόφαση του Ελληνικού Υπουργείου Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, με θέμα «Ορισμός κριτηρίων για τη χορήγηση συνάφειας των διδακτορικών και μεταπτυχιακών τίτλων με την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ)» στις 5 Αυγούστου 2015, δημιουργήθηκε θέμα συνάφειας του μεταπτυχιακού μας προγράμματος στις Επιστήμες Αγωγής με κατεύθυνση στην Ειδική Εκπαίδευση.

Για να εναρμονιστούμε με αυτή την απόφαση, έχουμε διαφοροποιήσει τον τίτλο της κατεύθυνσης από «Ειδική Εκπαίδευση» σε «Ειδική/ Εφαρμοσμένη Ειδική Εκπαίδευση». Το πρόγραμμα παραμένει το ίδιο με τη διαφορά ότι προσφέρει τώρα την επιλογή της Εφαρμοσμένης Ειδικής Εκπαίδευσης όπου ο φοιτητής μετά την ολοκλήρωση των 90 ECTS της Ειδικής Εκπαίδευσης θα πρέπει να διεκπεραιώσει επίσης πρακτική άσκηση (30 ECTS) και το μάθημα EDUC-610BL Μέτρηση και αξιολόγηση στην Ειδική Εκπαίδευση το οποίο θα είναι υποχρεωτικό για τους φοιτητές που επιλέγουν την Εφαρμοσμένη Ειδική Εκπαίδευση.

Το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας σε μια προσπάθεια να διευκολύνει τους φοιτητές που επηρεάζονται από την συγκεκριμένη Υπουργική Απόφαση μειώνει το κόστος στα 1190 ευρώ από το αρχικό κόστος των 30 ECTS που αντιστοιχεί σε 1950 ευρώ.

Για τους υφιστάμενους φοιτητές που έχουν ήδη ολοκληρώσει τα μαθήματα του Κύκλου Α: Έρευνα και Αξιολόγηση, και θα πρέπει να παρακολουθήσουν το μάθημα EDUC-610BL Μέτρηση και Αξιολόγηση στην Ειδική Εκπαίδευση θα μπορούν να το παρακολουθήσουν δωρεάν. Με τις αλλαγές αυτές τηρούμε:

1. το κριτήριο που απαιτεί 6/8 (75%) του προγράμματος να είναι άμεσα σχετικό με τις κατηγορίες αναπηριών ή ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών

2. το κριτήριο που απαιτεί διάρκεια σπουδών τουλάχιστον 2 ετών

3. το κριτήριο που απαιτεί το Μεταπτυχιακό πρόγραμμα να περιλαμβάνει πρακτική άσκηση

Παρακαλούμε να δηλώσετε εάν επιθυμείτε να επιλέξετε την Εφαρμοσμένη Ειδική Εκπαίδευση ή αν επιθυμείτε να παραμείνετε στο υφιστάμενο Πρόγραμμα Σπουδών της Ειδικής Εκπαίδευσης αποστέλλοντας email στο DL@unic.ac.cy με τα στοιχεία σας (Ονοματεπώνυμο, Φοιτητικό Αριθμό).

Με εκτίμηση

Καθ. Παναγιώτης Αγγελίδης

Κοσμήτορας Σχολής Επιστημών Αγωγής


ΑΥΤΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

33
εννοειται οτι αν μπει πρακτικη θα πρεπει ο καθενας να την κανει στο τοπο του, σε συλλογους ή οπου αλλου βρει...δεν μπορουμε να τρεχουμε θεσνικη ή αθηνα...αν ειναι δυνατον...ηδη ειναι 6000 χιλιαρικα, χωρια τα βιβλια, χωρια τα πηγαινε ελα...μη τρελαθουμε κιολας!!!!

34
Καλησπέρα. Θυμάμαι μερικές ερωτήσεις ανάπτυξης
1) ορισμός εγκυρότητας
2) 2 παράγοντες για αξιοπιστία
3) 2 πλεονεκτήματα των ηλεκτρονικών τεστ
4) 2 ανησυχίες μαθητών αν τα τεστ ευφυϊας χορηγούνταν συστηματικά
Οι παραπάνω ερωτήσεις έπιαναν από 2 μονάδες η καθεμία

5) Ποια τα οφέλη από τα τεστ σε εκπαιδευτικό πλαίσιο
6) Ποιες οι ηθικές-νομικές επιπτώσεις από τα τεστ προ-απασχόλησης
Οι ερωτήσεις 5) και 6) έπιαναν από 7 μονάδες η καθεμία
Οι πολλαπλής επιλογής ηταν ολες απο τις σημειωσεις γι αυτο θελει προσοχη.

να μην ανησυχεις καθολου!!!ειχα φοβηθει κ εγω πολυ με το συγκεκτιμενο μαθημα αλλα οι ερωτησεις πολ/πλης επιλογης ηταν μια αντιγραφη των σημειωσεων ακριβως, οποτε αν μαθεις καλα τις σημειωσεις  δ εχεις να φοβηθεις τιποτα, το εδωσα τον μαιο. και δεν ειχε καθολου αναπτυξης

36
Μήπως γνωρίζει κανείς σας να μαςπει για το 529 νοητική υστέρηση και αυτισμός και για το 624 δυσλεξία;Ευχαριστώ!

37
Ανακοίνωση Πανεπιστημίου Λευκωσίας
για πρόσφατες αποφάσεις του ΔΟΑΤΑΠ
Αναφορικά με πρόσφατες αποφάσεις του ΔΟΑΤΑΠ, που αφορούν σε θέματα αναγνώρισης των τριτοβάθμιων /ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων της Κύπρου, το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας επιθυμεί να διευκρινίσει τα ακόλουθα:
(α) Το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας είναι ένα εκ των τριών ιδιωτικών Πανεπιστημίων που έχουν εξασφαλίσει «Τελική» Άδεια Λειτουργίας, από το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού (ΥΠΠ), της Κύπρου, «μετά από μια απαιτητική και επίπονη διαδικασία αξιολόγησης, την οποία συντονίζει η Επιτροπή Αξιολόγησης Ιδιωτικών Πανεπιστημίων (ΕΑΙΠ)». [βλ. ανακοίνωση ΥΠΠ, ημερ. 27/8/2013].
(β) Σύμφωνα με την προαναφερθείσα ανακοίνωση του ΥΠΠ, της 27/8/2013, που ξεκαθάριζε το όλο θέμα (επισυνάπτεται), αλλά και στη βάση των προνοιών του σχετικού νόμου (Ν. 109(Ι)/2005), όλα τα προγράμματα που προσφέρουν τα πανεπιστήμια με Τελική Άδεια Λειτουργίας είναι αναγνωρισμένα από το Κυπριακό κράτος. Επιπλέον, «τα νέα προγράμματα σπουδών ενός πανεπιστημίου με (Τελική) Άδεια Λειτουργίας, δεν χρειάζεται να υποβληθούν σε αξιολόγηση – πιστοποίηση από την ΕΑΙΠ ή άλλο εξωτερικό σώμα. Η μη συμπερίληψη κάποιων προγραμμάτων στην ιστοσελίδα της ΕΑΙΠ δεν υποδηλοί και δεν συνεπάγεται τη μη αναγνώριση τους».
Όσον αφορά σε θέματα ποιότητας, αρμόδιο σώμα στην Κύπρο θα είναι ο Φορέας Ποιότητας – πλην, όμως, ο σχετικός νόμος δεν έχει ακόμα εγκριθεί από την Βουλή των Αντιπροσώπων. Μέχρι την θέσπιση του σχετικού νόμου, το ΥΠΠ, με την συναίνεση των ιδιωτικών πανεπιστημίων, έχει αναθέσει την ποιοτική επίβλεψη στην ΕΑΙΠ. Άλλο, όμως, η αναγνώριση / πιστοποίηση ενός προγράμματος και άλλο ο στόχος για συνεχή ποιοτική βελτίωση. Ας σημειωθεί ότι ποιοτική αξιολόγηση γίνεται πλέον και για τα προγράμματα των Ελληνικών Πανεπιστημίων, από την ΑΔΙΠ – αλλά αυτό δεν θέτει τα εν λόγω προγράμματα υπό αμφισβήτηση, όσον αφορά την αναγνώριση τους από το κράτος και τα αρμόδια κρατικά σώματα.
Σημ.: Αντιλαμβανόμαστε ότι η παρούσα πρακτική της ΕΑΙΠ, να παρουσιάζει τα υπό εξέταση για σκοπούς ποιοτικού ελέγχου, προγράμματα, με αστερίσκο (*), δημιουργεί ίσως λανθασμένες εντυπώσεις – π.χ. ότι η αναγνώριση τους δεν είναι «οριστική», αφού «αναμένονται περαιτέρω βελτιώσεις». Βρισκόμαστε σε επικοινωνία με το ΥΠΠ και ΕΑΙΠ για να διορθωθεί η τρέχουσα πρακτική, έτσι που να μην δημιουργείται σύγχυση στους υποψήφιους σπουδαστές ή στα αρμόδια σώματα, όπως ο ΔΟΑΤΑΠ.
(γ) Η απόφαση περί «αίρεσης του ομοταγούς των Σχολών Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Κύπρου, οι οποίες έχουν κριθεί ως ομοταγείς προς τα Ελληνικά ΤΕΙ» δεν αναφέρεται, βέβαια, στα ιδιωτικά πανεπιστήμια, αλλά στα ιδιωτικά κολλέγια, της Κύπρου – οπότε και δεν μας αφορά ή επηρεάζει.

Το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού (ΥΠΠ) επιθυμεί να διευκρινίσει τα πιο
κάτω θέματα που αφορούν στο καθεστώς λειτουργίας των ιδιωτικών
πανεπιστημίων και ιδιαίτερα στην προσφορά νέων προγραμμάτων σπουδών:
(α) Τα ιδιωτικά πανεπιστήμια εξασφαλίζουν την αναγκαία άδεια λειτουργίας, ως
πανεπιστήμια, μετά από μια απαιτητική και επίπονη διαδικασία αξιολόγησης,
την οποία συντονίζει η Επιτροπή Αξιολόγησης Ιδιωτικών Πανεπιστημίων (ΕΑΙΠ).
Η διαδικασία αυτή χωρίζεται σε δυο στάδια:
- Στο πρώτο στάδιο, αν η διαδικασία αξιολόγησης καταλήξει σε θετικό
αποτέλεσμα, τότε το ιδιωτικό πανεπιστήμιο εξασφαλίζει Αρχική Άδεια
Λειτουργίας για περίοδο τεσσάρων ετών. Κατά τη διάρκεια ισχύος της Αρχικής
Άδειας Λειτουργίας, το πανεπιστήμιο παραμένει κάτω από τον έλεγχο της
ΕΑΙΠ, η οποία πραγματοποιεί περιοδικές επιθεωρήσεις για να διαπιστώσει την
πρόοδο που επιτελείται.
- Στο δεύτερο στάδιο, μετά την επιτυχή συμπλήρωση των τεσσάρων πρώτων
χρόνων λειτουργίας, το Υπουργικό Συμβούλιο δύναται να χορηγήσει την (Τελική)
Άδεια Λειτουργίας σε ένα πανεπιστήμιο, στη βάση των εκθέσεων της ΕΑΙΠ και
της έκθεσης αυτο-αξιολόγησης του ιδίου του πανεπιστημίου. Με την εξασφάλιση
της άδειας αυτής το πανεπιστήμιο καθίσταται πλέον αυτόνομο.
(β) Μέχρι στιγμής τα πανεπιστήμια που έχουν εξασφαλίσει (Τελική) Άδεια
Λειτουργίας είναι:
- το Πανεπιστήμιο Frederick
- το Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο και
- το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας
Τα πανεπιστήμια που έχουν εξασφαλίσει Αρχική Άδεια Λειτουργίας είναι:
- το Πανεπιστήμιο Νεάπολης και
- το UCLAN- Cyprus
(γ) Τα νέα προγράμματα σπουδών ενός πανεπιστημίου με Αρχική Άδεια
Λειτουργίας, αξιολογούνται στο πλαίσιο της εποπτείας της ΕΑΙΠ. Τα εγκεκριμένα
προγράμματα καταγράφονται στις ιστοσελίδες της ΕΑΙΠ και του ΥΠΠ.
(δ) Τα νέα προγράμματα σπουδών ενός πανεπιστημίου με (Τελική) Άδεια
Λειτουργίας, δεν χρειάζεται να υποβληθούν σε αξιολόγηση – πιστοποίηση
από την ΕΑΙΠ ή άλλο εξωτερικό σώμα. H μη συμπερίληψη κάποιων
προγραμμάτων στην ιστοσελίδα της ΕΑΙΠ δεν υποδηλοί και δεν συνεπάγεται τη
μη αναγνώριση τους.
Σημειώνεται ότι, σύμφωνα με το νόμο του Κυπριακού Συμβουλίου Αναγνώρισης
Τίτλων Σπουδών (ΚΥ.Σ.Α.Τ.Σ.), «Το Συμβούλιο αναγνωρίζει τίτλους σπουδών
που απονέμονται από Ιδιωτικό Πανεπιστήμιο της Κύπρου μετά από πλήρη
φοίτηση του κατόχου τους, στο Πανεπιστήμιο αυτό».

38
και εγω εκτυπωμενο το εχω...δεν μπορουν να το απαγορεψουν...δηλαδη τι???????θα ειμαστε αναγκασμενοι να αγορασουμε απο τη στιγμη που μπορουμε να φωτοτυπισουμε?????????

39
Νομιζω απλα διευκρινίζει οτι θα πρεπει να πληρουνται προυποθεσεις,σωστα;
Καταλαβαινω λαθος;

ωχ τι ειναι παλι αυτο????????
εγω βρηκα και αυτο....
http://www.esos.gr/arthra/isotimies-ptyxivn-pms/apofaseis-doatap/krish-ej-apostasevs-titlvn-spoydvn-gia-thn-antistoixia-toys-pros-ta-ptyxia-sygkekrimenvn-sxolvn-tmhmatvn-tvn-ellhnikvn-a-e-i
αυτο μας λειπει τωρα να δωσουμε τοσα λεφτα και να εχουμε προβλημα.....

40
Kat810 για τις ψυχολογικές διαστάσεις οι εξετάσεις ήταν με ανοιχτά βιβλία και 60 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής προβληματοκεντρικού χαρακτήρα.

σε ευχαριστω πολυ

41
για το  501 ψυχολογικες διαστασεις στην εκπαιδευση ηταν με ανοιχτα βιβλια?αναπτυξης?

42
ΕΠΑΛ/ΕΠΑΣ / Απ: ΜΕΙΩΣΗ ΩΡΩΝ ΣΕ ΕΠΑΛ
« στις: Φεβρουάριος 26, 2014, 10:00:42 πμ »
ποσες ωρες σου δωσανε την εβδομαδα?

Σελίδες: 12345 ... 14

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162181
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 670
Σύνολο: 681

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.095 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.