Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - ducati

Σελίδες: 12345 ... 9
29
το ωρολόγιο πρόγραμμα απαγορεύεται να τροποποιηθεί σε ημέρα απεργίας. Η απεργία για τον λόγο αυτο γίνεται : για να έχει ένα αντίκτυπο, να επιφέρει μια κάποια αναστάτωση.... αν ειναι να περάσει στο ντούκου δεν έχει νοήμα....

Δεν ξέρω ποιό είναι το νόμιμο.
Πάντως η αναστάτωση προκαλείται αν φύγουν τα παιδιά και όχι αν μείνουν.

Αν φύγουν τα παιδιά και μαζί και οι απεργοσπάστες; Είναι ηθικό και δεοντολογικό αυτό; Αλλάζει το πρόγραμμα, δίνω ένα τρίωρο, έρχονται τρεις και κάνουν μάθημα και στις 11 παρά τέταρτο καφεδάκι. Και κατά τ΄άλλα  "ναι να αγωνιστούμε, αλλά εγώ δεν έχω λεφτά, έχω δάνειο, παίρνω λίγα κτλ".

Εγώ πάντως βλέπω άτομα που ψήφισαν πενταήμερη στις ΕΛΜΕ και τώρα λένε μία μέρα και βλέπουμε. Ο καθένας κοιτάει την πάρτη του, τέλος. Ο υπουργός, άλλη μια φορά, αποδεικνύεται πιο έξυπνος από εμάς, ξέρει τι είμαστε. Τυχαία νομίζετε είπε πως δε θα κάνει τώρα επιστράτευση;

30
Ρε παιδιά συγνώμη, και σε μας αυτό συζητούσαν σήμερα: πώς θα τροποποιήσουν το πρόγραμμα (που ακόμα -εννοείται- δε βγήκε για όλη τη βδομάδα) για να φεύγουν νωρίτερα όσοι δεν απεργούν. Ήδη πήρα θέση κι αύριο θα γίνει σφαγή: Ούτε μια μέρα; Τουλάχιστον ως ελάχιστη συμπαράσταση στους συναδέλφους που είδαν ξαφνικά τα ονόματά τους στις λίστες διαθεσιμότητας; Και να ζητάνε να φύγουν στο τρίωρο; Και δ/ντές να λένε "καλύπτει ο σύριζα την απεργία", άρα δεν απεργούμε; Ε τότε και 100 ευρώ να μας δώσουν το μήνα, πάλι ευχαριστώ θα πούμε και θα κάνουμε μάθημα, μη πω και τζάμπα να μας ζητήσουν να δουλέψουμε, θα το κάνουμε.

31
Κι εγώ θα απεργήσω! Για τους συναδέλφους που απολύθηκαν και για την αλητεία που παίζεται εις βάρος μας (μισθοί, κλείσιμο σχολείων, ωράριο, διαθεσιμότητες, καταργήσεις μαθημάτων, αυθαιρεσίες κάθε μέρα).

32
Φυσικα και ολα τα μαθηματα χρειαζονται για την ολοπλευρη καλλιεργεια των μαθητων!Σε περιοδο κρισης ομως χρειζεται να δοθει προτεραιοτητα σε κυρια μαθηματα!Τα παιδια χρειζεται να μαθουν πρωτα τα βασικα μαθηματα για να μπορεσουν να ανταπεξελθουν και στα αλλα!Αν ειχαν οι περισσοτεροι αυτη την αποψη θα τα πηγαιναν καλυτερα οι μαθητες!

Κύρια και δευτερεύοντα μαθήματα: αυθαίρετος διαχωρισμός, ο οποίος βιβλιογραφικά δεν υφίσταται. Αν είχαν οι περισσότεροι αυτή την άποψη, θα υπήρχαν ακόμα τα αλληλοδιδασκαλεία.

33
Κι εγώ θεωρώ υπερβολή το "λάδωμα" δ/ντή, για να αλλάξει βαθμό εκπαιδευτικού! Στην αλλαγή βαθμού εμπλέκεται και η δ/νση, η μισθοδοσία, το τμήμα προϋπηρεσιών, πώς θα τα παρακάμψει όλα αυτά ένας δ/ντής και θα διακινδυνεύσει τη θέση του;
Αντίθετα, πλαστά πιστοποιητικά γλωσσομάθειας έχω ακούσει πως κυκλοφορούν, όπως επίσης και πολλά πλαστά δεύτερα πτυχία (που οι εν λόγω εκπ/κοί τα πήραν σε χρόνο ρεκόρ: δεν μπορείς πχ να είσαι στο σχολείο και την επόμενη χρονιά να εμφανίζεσαι με πτυχίο Νομικής από σχολή του εξωτερικού -σχολή που αφήνεις να εννοηθεί πως την τέλειωσες σε ένα χρόνο και φυσικά δε γνωρίζεις και την ξένη γλώσσα-). Όσο για τα μεταπτυχιακά-διδακτορικά, ας γίνει -επιτέλους- ένας σοβαρός έλεγχος. Κάποτε είχαν πει πως κατά τη συνέντευξη (σε κρίσεις δ/ντών, συμβούλων κτλ) θα γίνεται παράλληλη εξέταση και στην ξένη γλώσσα για τα πτυχία εξωτερικού, θα εφαρμοστεί αυτό;

34
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2013
« στις: Ιούλιος 17, 2013, 12:31:40 πμ »
Νομίζω εξαρτάται από το εκάστοτε ΠΥΣΔΕ (σε μας έφυγε συνάδελφος με απόσπαση το Σεπτέμβρη και ήρθε ωρομίσθιος μια βδομάδα πριν κλείσουμε για Πάσχα και ως τότε φυσικά το μάθημα δε διδάσκονταν, ούτε βαθμολογίες, ούτε εξετάσεις, τίποτα)

35
Ήμουν στην Αθήνα από την περασμένη εβδομάδα και συμμετείχα στις πορείες διαμαρτυρίας. Κυρίως, όμως, πήγα γιατί ήθελα να δω φίλους-ες που είναι τα ονόματά τους στην κατάπτυστη λίστα. Είδα ανθρώπους σε απόγνωση, ανθρώπους που δεν μπορούν ακόμα να συνειδητοποιήσουν αυτό που συνέβη, ανθρώπους λίγο πριν την ψυχική κατάρρευση που την έχουν ακούσει στέρεο, για να χρησιμοποιήσω αυτή την έκφραση. Αύριο θα "περισσεύουν" άλλοι, μεθαύριο όλοι, με όποιο τρόπο κι αν διοριστήκαμε, όσα χρόνια και όποια ειδικότητα κι αν έχουμε. Πάντα υποστήριζα την αξιολόγηση με στόχο τη βελτίωση, αλλά μιλούσα για ένα υγιές και αμιγώς παιδαγωγικό πλαίσιο. Πλέον έχουν καταλυθεί αυτές οι έννοιες και είμαστε όλοι εν δυνάμει απολυμένοι (παρά τα όσα έχουμε προσφέρει τόσα χρόνια στην εκπαίδευση και τα οποία όπως φαίνεται δεν πρόκειται να αποτιμηθούν ποτέ). Δυστυχώς όταν έπρεπε να φωνάζουμε υπέρ της αξιολόγησης, εμείς αντιτάσσαμε ένα ξερό "οχι". Πλέον η συγκυρία είναι αυτή που είναι και... (δε συνεχίζω γιατί θα βρίσω και δε θέλω)

Το θέμα είναι τι κάνουμε; Μπορούμε να αντιπροτείνουμε κάτι ρεαλιστικό; Θα πούμε πάλι "δε βαριέσαι" για τους συναδέλφους; Θα επιτρέψουμε να επιπλέουν και πάλι οι φελλοί και τα βύσματα; Ίσως έχουν ειπωθεί/απαντηθεί όλα αυτά (γιατί βλέπω πολλές σελίδες στο θέμα), γράφω όμως απλώς για να ενώσω κι εγώ τη δική μου φωνή και τη δική μου αγωνία με όλων των συναδέλφων. ΘΥΜΟΣ μόνο αυτή η λέξη μου βγαίνει.

36
Συμφωνώ απόλυτα με το παραπάνω μήνυμα του rounis: δυστυχώς μας διοικεί η γενιά του "μέσου" κι όχι της αξιοκρατίας. Εννοώ πως η φιλοσοφία των ανθρώπων που κατέχουν υψηλές θέσεις αυτή τη στιγμή διέπεται από τη λογική του μέσου, του βολέματος, του "τρυπώματος". Αντίθετα, οι νεότεροι έχουμε προσόντα και θέλουμε να πιστεύουμε σ΄αυτή τη ρημάδα την αξιοκρατία. Οι παλαιότεροι δε θίχτηκαν και ούτε θα θιγούν, άρα δεν πρόκειται να αντιδράσουν. Θα αντιδράσουν μόνο όταν δουν πως δεν περνάει πια η λογική του "μέσου" στα δικά τους παιδιά. Τότε ίσως ταρακουνηθούν. Μέχρι τότε, ας μην περιμένουμε συμπαράσταση. Φέτος προσπάθησα να κάνω κάτι (σημαντικό και συνάμα δύσκολο) στο σχολείο και η αντίδραση όλων των παλαιοτέρων ήταν "τζάμπα παιδεύεσαι, αυτά θέλουν μέσο". Τελικά δικαιώθηκα και το πέτυχα, χωρίς μέσο. Αν το σεπτέμβρη ανοίξουν τα σχολεία, θα ήθελα να έβλεπα τις αντιδράσεις τους.

37

Τα ισοπεδώνεις όλα ΜΗΧΜΗΧ. Δεν είναι έτσι τα πράγματα και το ξέρεις καλά, φαντάζομαι. Αυτά που λες, τα ακούω χρόνια από συναδέλφους που αρνούνται πεισματικά κάθε είδους επιμόρφωση (και φυσικά και αξιολόγηση, μέσω αυτής)

38
Δε νομίζω. Αν προχωρήσουν δε θα το κάνουν μαζικά, αλλά διασπαστικά. Θέλουν τα σχολεία να ανοίξουν.
Είμαστε και "ψιλοτεμπέληδες" εμείς οι ΠΕ19-20 και οι ΠΕ11, ε δε θα δακρύσουν και πολλοί συνάδελφοι.
Του χρόνου θα πάρουν άλλοι σειρά....

Κυνικό, αλλά αληθινό

39
Έτσι ΜΗΧΜΗΧ βεντούζα!!! :P :P

40
Γιατί διασπείρετε ψευδείς και ανυπόστατες φήμες, ουτιδανοί; Δεν είπε η υπουργάρα μας, το καμάρι μας ότι δε θα υπάρξουν απολύσεις; Δεν είπε ότι αύξησε το ωράριο για να μην υπάρξουν ακριβώς απολύσεις; Δεν καταλαβαίνετε τι συλλογιστική του; Τότε είστε κρετίνοι! Προφανώς οι 12.500 αναπληρωτές δεν είναι εκπαιδευτικοί. Χωρίς πλάκα τώρα, δεν ξέρω τι έχει σπουδάσει ο υπουργός μας, αλλά αν καταφέρει ν' αποδείξει με μαθηματική εξίσωση ότι η αύξηση του ωραρίου είναι όχημα που οδηγεί όχι στη δημιουργία πλεονασματικών καθηγητών αλλά στη διατήρηση της θέσης όλων, πρέπει να τον προτείνουμε για το βραβείο Νόμπελ στα Μαθηματικά. Θα γίνει μεγαλύτερη φίρμα κι από το Στίβεν Νας!

Έτσι ακριβώς. Στο δικό μου νομό είναι περίπου 600 οι υπεράριθμοι με την αύξηση του ωραρίου (και δεν είναι "ψευδής" είδηση που διασπείρεται για δημιουργία εντυπώσεων, αλλά στοιχεία από δ/νσεις)

41
Οι 12.500 αναπληρωτές που δεν θα δουλέψουν του χρόνου δεν θεωρούνται "μαζικές" απολύσεις; Θίχτηκε αυτό το θέμα από κάποιο κανάλι (ιδιωτικό-δημόσιο); Ναι θίχτηκε! >:( Με το επιχείρημα: "να απολυθούν οι τεμπέληδες εκπαιδευτικοί που κάθονται τρεις μήνες".

42
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2013
« στις: Ιούνιος 13, 2013, 10:16:24 μμ »
Το ίδιο δεν έγινε πέρσι στο νομό Πιερίας; Άλλαξε κάτι που το λέγαμε μεταξύ μας εδώ; Σε ορισμένες ειδικότητες πλεονάζουν όλοι όσοι πήγαν (δλδ ούτε μια ώρα μάθημα όλη τη χρονιά, μόνο γραμματειακή). Ο νοών νοείτω :-X

Σελίδες: 12345 ... 9

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32750
  • Τελευταία: wwwwww
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1177498
  • Σύνολο θεμάτων: 19400
  • Σε σύνδεση σήμερα: 887
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 855
Σύνολο: 859

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.09 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.