Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - anestios

Σελίδες: 12345
29
δηλαδή όλοι εμείς που είμαστε στα 40-45 , έχουμε περάσει ασεπ, έχουμε πάει με την οικογένειά μας σε διάδορα μέρη της ελλάδας και κουβαλάμε πολύτιμη προυπηρεσία και διδακτική και παιδαγωγική και από τον ιδιωτικό τομέα και από το δημόσιο να πάμε στον κάλαθο των αχρήστων; είμαστε σοβαροί;

30
Πως γίνεται στον ίδιο νομό να παίρνουν 16 αμω και να μην αναβαθμίζουν κάποιους σε ακω??
αναβαθμίζεται μόνο όταν προκύψει πλήρες κενό. Μπορεί πριν από αυτούς τους 16 που αναφέρεις να υπάρχεις κάποιος με καλύτερη σειρά στον πίνακα των αναπληρωτών που να έχει δηλώσει την συγκεκριμένη περιοχή ή το ''ναι σε όλα΄΄ και όταν προκύψει το πλήρες κενό να το καταλάβει αυτός. Υπάρχει και η περίπτωση να δηλώσεις ''ναι σε όλα για ΑΜΩ΄΄και να μην είναι στις προτιμήσεις σου οι συγκεκριμένες περιοχές, οπότε δεν υπάρχει αναβάθμιση.

31
Επανέρχομαι στο θέμα μετατροπής ΑΜΩ σε ΑΚΩ. Το υπουργείο απάντησε εγγράφως στο ερώτημα της ΠΕΑΕ με το γνωστό τρόπο. Αναδιατύπωσε το νόμο, παρέμβαλε άσχετα στοιχεία με την ουσία του ερωτήματος και τελικά δεν απάντησε κατά τη γνώμη μου. Παρόλο που θεωρώ ότι όλα αυτά περί ΑΜΩ και μετατροπή σε ΑΚΩ υπό προϋποθέσεις έγινε μόνο και μόνο για να παραβιάζεται η σειρά στους πίνακες θα συνεχίσω να θέτω ερωτήματα:
1.   Στο απαντητικό κείμενο του Υπουργείου  γράφει «…έναντι των άλλων υποψηφίων που έχουν δηλώσει την ίδια περιοχή, γεγονός που προϋποθέτει ταυτόχρονα το να μην υπάρχει ενδιαφέρον (δηλαδή να μην έχει δηλωθεί η ίδια περιοχή πλήρους ωραρίου) από άλλο υποψήφιο που προηγείται στη σειρά κατάταξης του πίνακα αναπληρωτών του ίδιου κλάδου». Το κουτάκι «πάω παντού» θεωρείται δήλωση της συγκεκριμένης περιοχής;
2.   Έστω ότι κάποιος είναι σειρά 180 και προσλαμβάνεται ως ΑΜΩ σε κάποια φάση που πήρε 100 άτομα. Στην «επόμενη φάση πρόσληψης αναπληρωτών» όπως γράφει το απαντητικό του Υπουργείου ο ΑΜΩ ξαναμπαίνει στο σύστημα και συμμετέχει στη διαδικασία επιλογής. [Να θυμίσω ότι «φάσεις» πρόσληψης αναπληρωτών γίνονται και με τρία ή δύο ή και ένα άτομο.] Αν στην επόμενη φάση το κουτάκι πάω παντού δεν σημαίνει επιλογή της συγκεκριμένης περιοχής τι θα γίνει;
Όπως και να έχει η διαδικασία πρόσληψης αναπληρωτών (ΑΜΩ-ΑΚΩ) και τοποθετήσεων τους έχει άγνωστα και αμφισβητήσιμα σημεία όπως:
•   Ποια είναι τα εκάστοτε κριτήρια του αλγόριθμου επιλογής;
•   Πως διασφαλίζονται τα εισερχόμενα στο σύστημα; Δηλαδή ότι τα αιτήματα των Διευθύνσεων συμπίπτουν με τα εισερχόμενα στο «σύστημα».
Το λιγότερο που πρέπει να ζητήσει η ΠΕΑΕ είναι η παρουσία εκπροσώπου της στη διαδικασία πρόσληψης κάθε φάσης.
Καλησπέρα, σου απαντώ διότι την έζησα αυτή την αναβάθμιση από ΑΜΩ ΣΕ ΑΚΩ. Προσλήφθηκα το Δεκέμβριο σαν ΑΜΩ στη Χ περιοχή την οποία είχα δηλωμένη και για ΑΚΩ. Το Μάρτιο έγινε η αναβάθμιση κανονικά, μόλις άνοιξε κενό πλήρους ωραρίου σε αυτήν την περιοχή και ήμουνα πρώτη σε αυτή την περιοχή. Εννοείται ότι το ""ναι σε όλα '' είναι προτίμηση. Δεν αλλάζει ο τρόπος πρόσληψης , ούτε είναι διαβλητός ο τρόπος. Το αρνητικό με το ΑΜΩ είναι ότι αν σε πάρουν δεσμεύεσαι σε εκείνη την περιφέρεια και περιμένεις να ανοίξει κενό και να είναι προτίμησή σου. Και εγώ είχα πολλές απορίες, είχα σπάσει τα τηλέφωνα στο υπουργείο, αλλά όταν ττο έζησα το εμπέδωσα. Αν θέλεις περισσότερες διευκρινίσεις στείλε και π.μ

32
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αύξηση ωραρίου
« στις: Ιούλιος 25, 2012, 04:55:01 μμ »
Συνοδεψα μια απο τις προηγουμενες χρονιες μαθητες μου στο Βερολινο σε προγραμμα ανταλαγης μαθητων. Το ωραριο των εκπαιδευτικων ηταν 27 ωρες(λυκειο) και οι αποδοχες 2700-2900.Ειχαν δικαιωμα να μειωσουν το ωραριο μεχρι τις 17  με αντιστοιχη μειωση μισθου.Η καθηγητρια που με φιλοξενησε εργαζοταν 20 ωρες και αμοιβοταν 2100.Πρωτα θα επρεπε να ελεγξουν αν τηρουνται τα ωραρια των εκπαιδευτικων.Οχι υποχρεωτικο ωραριο 18 κανονικο 8.Να μην αυξηθουν οι ωρες γιατι μεταθεσεις αποσπασεις αναπληρωτες θα γινουν ειδος προς εξαφανιση.Να γινουν οι περικοπες απο τις δεκο και τις υπηρεσιες που δε τις αγγιξε το ενιαιο.Οχι δεν ειναι τεμπεληδες οι εκπαιδευτικοι αλλα ας κανει παντου τις απαιτουμενες περικοπες ,ας επιβληθει αξιοκρατια και μετα ας μιλησουμε για. αυξηση ωραριου.
Στη Γερμανία όμως δεν υπάρχουν οι συνδικαλιστές, προιστάμενοι , διευθυντές που ψάχνουν πέτρες να σηκώσουν για να καλύψουν όσους δεν συμπληρώνουν ωράριο, ούτε παραβαίνουν τους νόμους για να ικανοποιησουν τους δικούς τους. Οι άνθρωποι εκεί έχουν άλλη νοοτροπία. Ακόμα και την υπερωρία να πριμοδοτήσουν , θα οργιάσουν οι πλασματικές υπερωρίες και αντί για κέρδος θα έχουμε ζημία. Δεν ξέρω για τους νεότερους, αλλά οι παλαιότεροι, οι εραστές της δημοσιουπαλληλικής καρέκλας τους, αυτήν την τάση θα΄είχαν. Γι' αυτό φτάσαμε εδώ.

33
Μέχρι τώρα μόνο δικαιοσύνη δεν υπάρχει για τους ΑΣΕΠΙΣΤΕΕΣ 2009
 Να σου θυμήσω.. Δυσκολότερα θέματα
 461 διοριστέοι..
 Φέτος έγινε μακελειό με τους αναπληρωτές...
 Και αυτή τη στιγμή έχουμε διαγραφεί από το χάρτη.. και πρέπει να ξαναδώσουμε ΑΣΕΠ για να απονεμηθεί δικαιοσύνη...
 Δηλαδή συνοψίζοντας.. Διαβάσαμε, πετύχαμε, μείναμε άνεργοι, κανένας δεν πρέπει να ενδιαφέρεται για εμάς.. γιατί δεν υπήρξαμε ποτέ αναπληρωτές.. και αναφερόμαστε με σειρά στον ασεπ 600... 800... άτομα... που σε άλλους ασεπ δεν ήταν αναπληρωτές αλλά διοριστέοι...
 Ας κλείσουμε εδώ το θέμα.. γιατί πονάει πραγματικά...
Συμφωνώ και επαυξάνω. Ποια δικαιοσύνη υπάρχει; Διαβάζεις, περνάς, ξεσπιτώνεσαι, διαλύεις την οικογένειά σου, γί8νεσαι χορηγός της θέσης σου και κάθε χρόνο βλέπεις νέους αλεξιπτωτιστές να μιλούν για δικαιοσύνη: ΟΑΕΔ, ιδιωτικοί, πολύτεκνοι, ανάπηροι, από Ε.Ε..., β' αναθέσεις.... ¨ολοι ικανοποιούνται και εμείς απλά κοιτάμε .  Όσο κι αν πονάει θέλω να γίνει νέος ΑΣΕΠ για ΟΛΟΥΣ , χωρίς εξαιρέσεις και για τις β' αναθέσεις κοινά θέματα για τις εμπλεκόμενες ειδικότητες γιατί πολλοί ''αβρόχοις ποσίν'' απολαμβάνουν προνόμια... ΚΟινωνική δικαιοσύνη εδώ σημαίνει κατάργηση της ισότητας. Πραγματικά αναρωτιέμαι ποιος είναι αξιοκρατικά ο καλός εκπαιδευτικός; ο καρπερός, ο διαβαστερός , ο ελεύθερος, ο παντρεμένος, ο θαρραλέος, ο δειλός, ο τυχερός, ο τυχάρπαστος......

34
προσεξες κι αυτο "Η παραλαβή των εκτυπωμένων και σφραγισμένων αιτήσεων θα γίνεται από το Ισόγειο της Υπηρεσίας (Σαπφούς 44), 3 μέρες μετά την υποβολή τους και ώρες 12:00 έως 14:00 αφού υπογραφούν από τον ενδιαφερόμενο ή το εξουσιοδοτημένο πρόσωπο."? απο την ανακοινωση της Διευθυνσης Αν. Θεσ/νικης παλι. επειδη θα περασεις τοσο καλα την πρωτη φορα, θα ξαναπας και δευτερη...αντε να ενισχυσουμε λιγο και τον ΟΑΣΘ!

προσεξες κι αυτο "Η παραλαβή των εκτυπωμένων και σφραγισμένων αιτήσεων θα γίνεται από το Ισόγειο της Υπηρεσίας (Σαπφούς 44), 3 μέρες μετά την υποβολή τους και ώρες 12:00 έως 14:00 αφού υπογραφούν από τον ενδιαφερόμενο ή το εξουσιοδοτημένο πρόσωπο."? απο την ανακοινωση της Διευθυνσης Αν. Θεσ/νικης παλι. επειδη θα περασεις τοσο καλα την πρωτη φορα, θα ξαναπας και δευτερη...αντε να ενισχυσουμε λιγο και τον ΟΑΣΘ!
δε θα σας την εκτυπώσουν να δείτε αν περάστηκαν σωστά οι προτιμήσεις σας εκείνη την ώρα;; κι αν χρειάζονται αλλαγές και έχει περάσει η προθεσμία;; :-\ τι δεν καταλαβαίνω;;

Όσο πάνε και βελτιώνονται. Μη πώ καμιά κουβέντα τώρα.
έτσι γίνονταν παλαιότερα και πίστεψέ με λειτουργούσε καλύτερα το σύστημα, τουλάχιστον στην ανατολική θεσσαλονίκη. Κατέθετες τα δικαιολογητικά, τα καταχωρούσαν με την ησυχία τους οι υπάλληλοι και σε 2-3 μέρες πήγαινες και έβλεπες αν είχε γίνει σωστή καταχώρηση. Υπέγραφες και έπαιρνες το αντίγραφο.

35
Εργασιακά / Απ: Δεύτερη ειδικότητα
« στις: Ιούλιος 12, 2012, 09:51:10 πμ »

Προηγείται στην πληροφορική, σε σχέση με άλλους νεότερους. (1) Πρώτο και δεύτερο πτυχίο δεν έχουν την ίδια αξία. Απλά δεν ξέρω αν έχει σημασία το πότε αναγνώρισες το δεύτερο πτυχίο σε σχέση με το πότε ήρθε ο μαθηματικός. Κάνε ένα ερώτημα στο υπουργείο, σε ηλεκτρονικό μήνυμα, για να έχεις και γραπτή απάντηση.
Σε εμάς που δημιουργήθηκε το ίδιο θέμα με φιλόλογους και ξενόγλωσσους, ο ξενόγλωσσος με το πτυχίο φιλολογίας πήρε (3) φιλολογικά - όχι ιστορία, (2) αφού συμπλήρωσαν οι φιλόλογοι, παρόλο που υπήρχε φιλόλογος που ήρθε τελευταίος στο σχολείο.
(1) Αυτό με την αξία των πτυχίων με μπερδεύει λίγο. Προφανώς εννοείς για τους συντάκτες διευκρινιστικών εγκυκλίων, οι οποίοι πιέζονται άνωθεν για την εξυπηρέτηση ομάδων, ειδικοτήτων κλπ.
Προσωπικά νοιώθω το ίδιο Μαθηματικός με κάθε ΠΕ03, αλλά αυτό δεν έχει καμία σημασία.

(2) Δηλαδή Debio σε σας εφαρμόστηκε το "Πρώτα ο φιλόλογος" και ας είναι και νεότερος. Βέβαια αν αναφέρεσαι για κατανομή τον Σεπτέμβριο του 2011, η δεύτερη ειδικότητα δεν είχε αναγνωριστεί ακόμα. Άρα μιλάμε για δεύτερο πτυχίο οπότε νομίζω ότι καλώς έγινε έτσι.

(3) Γιατί κάνεις το διαχωρισμό Φιλολογικά-Ιστορία;

Θα στείλω ένα mail  στο ΥΠΑΙΘΠΑ(!) και θα ενημερώσω για νεότερα.
Γιατί η ΙΣΤΟΡΙΑ έγινε μάθημα ΠΑΣΠΑΡΤΟΥ για κάθε πικραμένο (νομικό , κοινωνιολόγο, ξενόγλωσσο, θεολόγο) που δεν συμπληρώνει ωράριο στο σχολείο του και δεν θέλει να ξεβολευτεί.

36
Μάλλον είναι ηλιθιότητα να περνάς από ΑΣΕΠ και εξυπνάδα να πιέζεις να σου αναγνωριστεί η προυπηρεσία από Ιδιωτικό Σχολείο, από την Ευρωπαική ενωση ( ακόμα δεν κατάλαβα πώς ξεφυτρώνουν αυτά τα μανιτάρια) , γι ' αυτό και δεν μας υπερασπίζεται κανείς.

37
Οι συνδικαλιστές των ΕΛΜΕ και της ΟΛΜΕ υπεραμύνονται των εργασιακών τους δικαιωμάτων. Για του λόγου το αληθές διαβάστε στην alfavita τον καυγά των συνδικαλιστών της Λάρισας για τον τρόπο που υπολογίστηκαν και δόθηκαν τα κενά. Ο καθένας ερμηνεύει με το δικό του τρόπο το νόμο για τα οργανικά , λειτουργικά κενά και τις β' αναθέσεις. Τώρα αγωνίζονται με κάθε τρόπο να καλύψουν όσους δεν έχουν ωράριο. Με μας τους αναπληρωτές θα ασχοληθούν; Και για να είμαι ειλικρινής ακόμα και οι διορισμοί πρέπει να είναι στοχευμένοι. Μέρος του προβλήματος των υπεραριθμιών δημιουργήθηκε από τους εθιμοτυπικούς ετήσιους διορισμούς σε ειδικότητες που δεν χρειάζονταν (σημειωτέον είμαι από αυτές που επλήγησαν και από Σπηλιωτόπουλο και από την ακατανόμαστη). Νομίζω ότι πρέπει να παραδεχτούμε ότι υπηρετούμε εμείς την εκπαίδευση και όχι η εκαπίδευση τα συμφέροντά μας.

38
το θέμα δεν είναι τι προυπηρεσίες έχουν, αλλά για ποιους μένουν κλειστοί οι πίνακες: μένουν κλειστοί για όσους έδωσαν ΑΣΕΠ και για όσους καλύπουν κενά σε ραχούλες και νησιά , θυσιάζοντας οικογένεια και προσωπική ζωή. Ενώ οι άλλοι από τα ιδιωτικά σχολεία ζητούν απλά να απολαύσουν καρπούς. Το θέμα δεν είναι οι αριθμοί, αλλά η απάτη που γίνεται εις βάρος μας. Αντίστοιχη εξαπάτηση δεχτήκαμε και από τη συντεχνία όσων δούλευαν στον ΟΑΕΔ. Ο αριθμός δεν ήταν μεγάλος αλλά κάποιοι δέχτηκαν, όπως εγώ, τεράστιο πλήγμα. Αλλά μόνοι μας τα λέμε, εμείς τα ακούμε διότι οι μόνιμοι συνάδελφοι απλά τυρβάζουν και μερικές φορές εκπλήσσονται από την αδικία, αλλά ..... προχωρούν.

39
Οι πίνακες θα μείνουν κλειστοί για όσους απολύονται από τα ιδιωτικά σχολεία; Πέρσι, αν και κλειστοί οι πίνακες οι σειρές άλλαξαν.

40
Σκεφτείτε: Χριστοφιλοπούλου και Ρεπούση! Ούτε να το σκεφτώ δεν θέλω!

41
Να ρωτήσω: το γραπτό που χάθηκε προέρχονταν από τμήμα που εξετάζονταν σε δύο αίθουσες; Γιατί αν συνυπήρχαν κομμάτια δύο τμημάτων τότε μπορεί να το έχει ο άλλος καθηγητής. Πάντως θέλει προσοχή και από τους επιτηρητές, να παίρνουν τα γραπτά ένα ένα. Υπήρξε περίπτωση που έφυγε ο μαθητής με το γραπτό του, όταν 5- 6 συμμαθητές του σηκώθηκαν να παραδώσουν ταυτόχρονα. Όντως το διάστημα που έχεις τα γραπτά είναι μεγάλο. 5 εργάσιμες είναι το νόμιμο.

42
δε μιλάω αφοριστικά για όλους - ξέρω βέβαια ότι αυτο βγαίνει προς τα έξω - αλλά ξέρω ότι δεν ειναι όλοι έτσι...είναι όμως πάνω απο αρκετούς...και επειδή νταραβερίζομαι με τέτοιους απο το 1994 ( είτε ως εκπ/κός είτε ως διοικητικός) πίστεψέ με έχουν δει πολλά τα ματάκια μου και έχω βαρεθεί να δικαιολογώ τα αδικαιολόγητα.... Μακάρι να ξεκαθαρίσει το τοπίο ώστε να φανεί και ο κόπος όσων πραγματικά αγωνιουν και πονούν το δημόσιο σχολείο. Υπάρχουν και τέτοιοι αλλά χάνονται απο τους λοιπούς κηφήνες!! Με πικρία το λέω, όχι με κακία ή αφοριστικά!
αυτοί οι κηφήνες για άλλη μια φορά σώζονται. Είναι οι καλοβολεμένοι, αυτοί που αρνούνται να δουλέψουν στο διπλανό σχολείο, γιατί απλά δεν μπορούν να ξεβολευτούν και θεωρούν ότι οι άλλοι πάντα θα τους καλύπτουν. Το έχω πει πολλές φορές αλλά θα το ξαναπώ: π.χ γιατί οι βρεφοκόμες, που περισσεύουν δεν πηγαίνουν στους δημόσιους παιδικούς σταθμούς από όπου και ήρθαν οι περισσότερες; γιατί οι νοσηλευτές δεν καλύπτουν θέσεις στα νοσοκομεία; Μάζεψαν ένα σωρό ειδικότητες και τώρα πρέπει να καρατομηθούν όλοι. Όχι ως εκπαιδευτικός αλλά ως γονιός δεν δέχομαι μαθηματικά στο παιδί μου να κάνει ο οικονομολόγος, ιστορία ο ξενόγλωσσος, γεωγραφία ο γυμναστής............... Ας το κλείσουμε καλύτερα και ας πληρώνει ο καθένας το δάσκαλο της αρεσκείας του. Και όλοι εσείς που βιώνατε την τεμπελιά σε όλο της το μεγαλείο , γιατί δε βγάζατε κανένα πανό τόσα χρόνια; Ένα ξέρω: ότι δεν μπορεί σε αυτόν τον τόπο να τελείωσαν οι εχέφρονες.

Σελίδες: 12345

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162166
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 803
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 744
Σύνολο: 756

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.103 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.