Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - summit

Σελίδες: 12345 ... 8
29
 geo .... pap....
Ποιος είναι ο ρόλος σου; Σε άλλο θέμα ήσουν υποστηρικτής της Διαμαντοπούλου. Τώρα είσαι κατήγορος των εκπαιδευτικών.
 Συνάδελφοι ήδη τον έχει προσλάβει η ......... Το ψωμί του βγάζει ο άνθρωπος. Μήπως δεν πρέπει να χάνουμε το χρόνο μας μαζί του;

30
Το να φύγει είναι απλά ένας συμβολισμός, μια ηθική δικαίωση. Ας μην ξεγελαστούμε με αυτό. Το βασικό είναι να αντιδράσει όλη η κοινωνία να μην παραδοθούμε αμαχητί. Μπορεί να μας χτυπούν οικονομικά αλλά να μην τους χαρίσουμε την συνείδησή μας.

31
Τα λόγια

Απόσπασμα από τα πρακτικά της Βουλής, από την ομιλία της  υφυπουργού Παιδείας κ.Χριστοφιλοπούλου
http://alfavita.gr/ank_b/ank20_5_10_940.php

“… Γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο, την ίδια ώρα –όπως σας είπα πριν- αξιολογούμε το κάθε ένα ΕΠΑΛ, ΕΠΑΣ στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. …”


Με ποια στοιχεία αξιολογεί τα ΕΠΑΛ ΕΠΑΣ; Τον αριθμό των μαθητών που φοιτά σε αυτά; Το επίπεδό τους; Με τι ακριβώς; Γιατί δυστυχώς στα ΕΠΑΛ εκφράζονται όλες οι κακοδαιμονίες της εκπαίδευσης που έχουν συσσωρευθεί από την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, το Γυμνάσιο αλλά και προβλήματα που συνδέονται με την κοινωνική-οικονομική κατάσταση των μαθητών.
Κατά την προσωπική μου άποψη ένα πράγμα τους ενδιαφέρει, να περικόψουν θέσεις εργασίας με διάφορα προσχήματα αδιαφορώντας για την ουσιαστική αναβάθμιση της Τεχνικής εκπαίδευσης.

32
Για τα ΕΠΑΛ:
Τι χρειάζεται: 1. Στη συμπεριφορά: Να μην εκνευρίζεσαι, να μην δείχνεις το θυμό σου, να μην προσπαθείς να "εκδικηθείς", να συμβουλεύεις, να επιβραβεύεις, να έχεις προειδοποιήσει ποιες συμπεριφορές τιμωρείς και να το εφαρμόζεις, να μη βάζεις απουσία για το τίποτα (εναλλακτικά: Στείλε στο γραφείο τον "ατακτο" να ενημερώσει ο ίδιος τον διευθυντή για την πράξη του και να επιστρέψει στην τάξη-  συνεργάσου σε αυτό με τον διευθυντή, ενημέρωσε τηλεφωνικά τους γονείς ή κάλεσέ τους να έρθουν στο σχολείο (πιάνει πάρα πολύ)). 2. Στο μάθημα: απλοποίησε τις ασκήσεις, δώσε εύκολα τεστάκια που να μπορούν να ανταποκριθούν, φέρε οπτικοακουστικό υλικό π.χ. να ακούσουν τραγούδια που τους αρέσουν και να μοιράσεις τους στίχους σε φωτοτυπία. Αξιοποίησε το "αυτό μπορεί να το ζητήσω στις εξετάσεις". Γενικά στάσου δίπλα τους, τα περισσότερα αντιμετωπίζουν οικογενειακά κ.ά προβλήματα που πρέπει να γνωρίζεις.
Τι δεν χρειάζεται: θυμός, νευράκια, σπασμωδικές κινήσεις, εχθρότητα προς συγκεκριμένους μαθητές.

33
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Φεύγει?????
« στις: Μάιος 19, 2010, 02:55:15 μμ »
Η απάντησή της στο sarotiko:
"Τετάρτη, 19 Μαΐου 2010
Η Αννα Διαμαντοπούλου για τις φήμες περί παραίτησής της που κυκλοφόρησε σε διάφορα blogs

Φήμες και υπονοούμενα χωρίς βάση και χωρίς αφορμή δημιούργησαν μέσα σε ελάχιστο χρόνο το γαϊτανάκι της παραπληροφόρησης των «…μη ειδήσεων» περί δήθεν παραίτησής μου.

Μέχρις εδώ!

Όλα αυτά συμβαίνουν μεσούσης της... διαδικασίας των Πανελληνίων Εξετάσεων όπου διακυβεύεται το μέλλον χιλιάδων παιδιών. Η διασπορά αυτών των φημών ανήκει στη διαδικασία της ποινικής νομοθεσίας .

Η επιχείρηση «αίμα στο κοινό» είναι το αντίθετο από τη διαφάνεια και από την αναγκαία αποκαλυπτική λειτουργία της δημοσιογραφίας. Ως πολιτικός αρνούμαι τις απόπειρες εκφοβισμού απ’ όπου και αν προέρχονται. Ελπίζω τα αρμόδια όργανα των δημοσιογράφων να προστατέψουν τις αρχές του λειτουργήματός τους.



Η Υπουργός Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων"

Εκνευρίστηκε ή μου φαίνεται;

34
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Φεύγει?????
« στις: Μάιος 19, 2010, 12:22:53 μμ »
Αν φεύγει, στα τσακίδια κι από μένα! Φυσικά οι μέρες ΔΝΤ δεν πρόκειται να αλλάξουν και η ζωή μας έχει μπει σε μια σκοτεινή τρύπα. Θα μας στραγγίζουν σιγά-σιγά. Ας μην συγχωρέσουμε κανέναν υπεύθυνο για όλα αυτά. Ποτέ.

35
. Πουθενά δε γίνονται αυτά. Υπάρχει ευρωπαϊκή χώρα όπου στα σχολεία της διδάσκεται η επίσημη γλώσσα ως δεύτερη;

Δεν ξέρω τι γίνεται σε άλλες χωρες, αλλά ξέρω την εκπαιδευτική πραγματικότητα στη Θράκη. Όταν έχεις παιδί που στην Α Δημοτικού (και αργότερα για πολλούς και διάφορους λόγους) δεν ξέρει να απαντήσει στην ερώτηση "Πώς σε λένε" τι θα κάνεις; Θα το αντιμετωπίσεις όπως όλα τα άλλα παιδιά που έχουν ως μητρική τους γλώσσα τα Ελληνικά; Δεν πρέπει να του διδάξεις τα Ελληνικά (τη δεύτερη γλώσσα του) με έναν ειδικό τρόπο; Με ειδικές ασκήσεις, ειδικά βιβλία... Ε, αυτό είναι η διδασκαλία ως δεύτερη γλώσσα!
Αν θεωρείς ότι αυτό είναι λάθος, τότε δυστυχώς, δεν μπορώ να σου αλλάξω γνώμη. Απλά μάλλον δεν ξέρεις την πραγματικότητα με την εκπαίδευση της μουσουλμανικής μειονότητας (και δεν είσαι και υποχρεωμένος να την ξέρεις, άμα δεν είσαι από την περιοχή ή δεν δουλέυεις σε μειονοτικό σχολέιο)
Η έκφραση "Η ελληνική ως ξένη γλώσσα" σημαίνει ότι εκείνος που θα διδαχθεί τα ελληνικά έχει διαφορετική μητρική γλώσσα, άρα πρέπει να διδαχθεί τα ελληνικά με διαφορετικό τρόπο. Η λέξη "δεύτερη" εννοεί ότι κάποια άλλη γλώσσα είναι πρώτη ξένη γλώσσα (ποια;). Αλλά η διατύπωση "Δεύτερη γλώσσα η ελληνική στη Θράκη" έχει τελείως διαφορετικό νόημα.

36

Αναδημοσίευση από εδώ (+προσθήκη από το μπλογκ του Ν. Σαραντάκου, στο οποίο παραπέμπει):
http://roides.wordpress.com/2010/05/13/13may10/


********

Α. Διαμαντοπούλου. Μια Διανοούμενη στο Δια Βίου Θρησκευμάτων

Ποίηση και Τέχνη την εποχή του ΓΑΠ-ΔΝΤ


Αντιγράφω από το μπλόγκ του κ. Σαραντάκου:
«σε χτεσινό (29.9) δελτίο ειδήσεων στον Άλτερ, η κυρία Διαμαντοπούλου θέλησε να απαγγείλει το εξής πολύ γνωστό απόσπασμα από τον Δωδεκάλογο του Γύφτου:

και μην έχοντας πιο κάτου άλλο σκαλί
να κατρακυλήσεις πιο βαθιά
στου Κακού τη σκάλα,
για τ’ ανέβασμα ξανά που σε καλεί
θα αιστανθείς να σου φυτρώσουν, ω χαρά!
τα φτερά,τα φτερά τα πρωτινά σου τα μεγάλα!

Όπως μου λένε, αφενός το παρέθεσε μέσες-άκρες (και πιο πολύ άκρες, παρά μέσες) και αφετέρου, το χειρότερο, είπε πως είναι… του Βιζυηνού! .... Δεν με ενοχλεί λοιπόν που η κ. Διαμαντοπούλου λάθεψε τους στίχους. Περισσότερο με ενοχλεί που είπε ότι είναι του Βιζυηνού• διότι, όπως και να το κάνουμε, καλλιέργεια είναι αυτό που μένει όταν έχεις ξεχάσει τα πάντα (έχει πει ένας Γάλλος, δεν θυμάμαι ποιος). Και δύσκολα θα μπορέσει να βρει κανείς περισσότερο διαφορετικούς ποιητές από τον Παλαμά και τον Βιζυηνό. Να έλεγε, λογουχάρη, πως είναι του Σικελιανού, θα έλεγα εντάξει, κάποια κοινά στοιχεία έχουν. Αλλά του Βιζυηνού; Σαν να ακούς, έστω, Κουγιουμτζή και να λες πως είναι του Μαχαιρίτσα το τραγούδι.

*******
Μιας και ο λόγος για ποίηση νομίζω ότι το παρακάτω (του Κ. Βάρναλη) ταιριάζει στις μέρες που ζούμε!
     
Σαράντα σβέρκοι βωδινοὶ μὲ λαδωμένες μποῦκλες
σκεμπέδες, σταβροθόλωτοι καὶ βρώμιες ποδαροῦκλες
ξετσίπωτοι, ἀκαμάτηδες, τσιμπούρια καὶ κορέοι
ντυμένοι στὰ μαλάματα κ᾿ ἐπίσημοι κι ὡραῖοι.

Σαράντα λύκοι μὲ προβιὰ (γι᾿ αὐτοὺς χτυπᾷ ἡ καμπάνα)
καθένας γουρουνόπουλο, καθένας νταμιτζάνα!
Κι ἀπὲ ρεβάμενοι βαθιὰ ξαπλώσανε στὸ τζάκι,
κι ἀβάσταγες ἐνιώσανε φαγοῦρες στὸ μπατζάκι.

Ὄξ᾿ ὁ κοσμάκης φώναζε: «Πεινᾶμε τέτοιες μέρες»
γερόντοι καὶ γερόντισσες, παιδάκια καὶ μητέρες
κ᾿ οἱ τῶν ἐπίγειων ἀγαθῶν σφιχτοὶ νοικοκυρέοι
ἀνοῖξαν τὰ παράθυρα καὶ κράξαν: «Εἶστε ἀθέοι».

Δεν ξέρω τι θα κράζαν οι σημερινοί στον τελευταίο στίχο!!

37
Σε όλα τα χρηματοδοτούμενα Προγράμματα από Ε.Ε. (για Περιβαλλοντική Εκπαιδευση, Αγωγή Υγείας, Αγωγή Καταναλωτή κ.λπ.) που προηγήθηκαν, υπήρχε πράγματι η διαδικασία της αξιολόγησης του προγράμματος από τους συμμετέχοντες ως τυπική προϋπόθεση για την χρηματοδότησή τους. Πολλά από τα κονδύλια αυτά αξιοποιήθηκαν για την προμήθεια εξοπλισμού των σχολείων. Η διαφορά με την αυτοαξιολόγηση που προωθείται σήμερα είναι ότι αυτή συνδέεται άρρηκτα με τη αξιολόγηση του εκπαιδευτικού από εξωτερικούς αξιολογητές (με το γνωστό ερώτημα "ποιός θα αξιολογήσει τους αξιολογητές;") σε συνδυασμό με την οικονομική-κοινωνική υποβάθμιση του εκπαιδευτικού που ήδη συντελείται, την σύνδεση των επιδόσεων των μαθητών μονόπλευρα με το έργο του εκπαιδευτικού (ανεξάρτητα από κοινωνικούς παράγοντες, αναλυτικά προγράμματα), και τη δημιουργία "σχολείων πολλών ταχυτήτων" και γενικά ενός ευέλικτου σχολείου "της αγοράς" που θα αναζητά χορηγούς και χρηματοδότες. Αντίθετα αγνοείται παντελώς η ανάγκη για ανύψωση του μορφωτικού επιπέδου όλου του λαού μέσα από δωρεάν εκπαίδευση για όλους. Μόρφωση, πολιτισμός, ηθικές αξίες = Κοινωνική πρόοδος και οικονομική πρόοδος. Έτσι όπως πάμε, σε λίγο όλα αυτά θα ακούγονται ρομαντικά, εξωπραγματικά αλλά είναι οι αγώνες δύο αιώνων (βλ. Νεοελ. Διαφωτισμός, δημοτικισμός κ.λπ.) των πνευματικών ανθρώπων αυτού του τόπου για την αναβάθμιση της Παιδείας.

38
Δε θα πέσει κάτι που αναφέρεται άμεσα στην επικαιρότητα. Πιο πιθανό τεχνολογία, διαδίκτυο, πρότυπα, πολυπολιτισμικότητα

39
Εμείς το απορρίψαμε με μεγάλη πλειοψηφία, λόγω δυσπιστίας ότι δε θα υπάρξει ποτέ αξιοκρατία (αναφέρθηκαν παραδείγματα που η ύπαρξη αξιολογημένου έργου από προηγούμενα προγράμματα αγνοήθηκε ή απορρίφθηκε από τους "αποπάνω") και επίσης γιατί με το "δυναμικό" του σχολείου μας δε μπορεί να συμπέσουν οι δικοί μας στόχοι (για καλό μάθημα, μόρφωση, καλλιέργεια, γνώση κ.λπ.) με των μαθητών-γονιών ("να πάρουμε το "χαρτί" όπως-όπως).

40
Θα τοποθετηθώ αρνητικά στο σύλλογο γιατί: 1. Ο εκπαιδευτικός έχει στοχοποιηθεί και βάλλεται ως ο μοναδικός υπαίτιος για την αρνητική εικόνα της εκπαίδευσης. 2. Ο εκπαιδευτικός πλήττεται οικονομικά. 3. Ο εκπαιδευτικός δεν είναι ο μοναδικός παράγοντας που επιδρά στην εκπαιδευτική διαδικασία. Δεν είναι υπεύθυνος για το περιεχόμενο των βιβλίων και τη διδασκόμενη ύλη, δεν έχει καθορίσει αυτός τους στόχους της εκπαίδευσης (=εξετάσεις). Δεν μπορεί να επηρεάσει το κοινωνικό, πολιτιστικό επίπεδο των μαθητών και της ελληνικής οικογένειας από το οποίο επηρεάζεται η σχολική επίδοση και η εκπαιδευτική διαδικασία. 4. Η γενικότερη πορεία της χώρας, με την μονόπλευρη επίθεση σε δικαιώματα, δεν πείθει ότι μπορεί να υπάρξει αξιοκρατία. Αυτά εν συντομία. Εξάλλου πρόκειται για ένα γενικότερο θέμα στο οποίο πρέπει και έχει τοποθετηθεί το συνδικαλιστικό κίνημα εδώ και καιρό και η συζήτηση ξεφεύγει πολύ από τα πλαίσια ενός συλλόγου διδασκόντων. Οπότε η όλη συζήτηση (για πιλοτική εφαρμογή της αυτοαξιολόγησης) είναι χωρίς νόημα, γιατί δεν μπορεί να αγνοηθούν όλοι αυτοί οι γενικότεροι παράγοντες που ανέφερα.

41
Δεκαέξι αλλαγές στα όρια ηλικίας και στις συντάξεις

http://www.alfavita.gr/wn/des.php?kwdikos=2864

Δουλειά μέχρι τα 60 για όλους, ποινές σε όσους φύγουν νωρίτερα, 40 χρόνια δουλειάς

Για όσους έχουν διοριστεί πριν το 1983 τι αλλάζει; Γι' αυτούς συντρέχει λόγος, αν σήμερα έχουν 28 ή 29 χρόνια υπηρεσίας, να φύγουν πριν το 2011; Πόσο χάνουν σε αυτή την περίπτωση;

42
Απο την χθεσινή ομιλία της κ. Α.Δ.

" ...Πιστεύω, βαθιά στον Έλληνα εκπαιδευτικό. Πιστεύω βαθιά στον Έλληνα εκπαιδευτικό που είναι στα βουνά, στα νησιά, εκεί που κύριε Αυγενάκη πριν από λίγο είπατε –που είστε από το Ηράκλειο- γιατί να μένει τρία χρόνια ο νεοδιόριστος εκπαιδευτικός; Γιατί ο νεοδιόριστος εκπαιδευτικός πρέπει αν αποκτήσει σχέση με το σχολείο του, γιατί πρέπει αν αποκτήσει σχέση με την Σάμο, με το Ηράκλειο, με τα σχολειά της Μακεδονίας και τα βουνά...."

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Σοβαροί  οι λόγοι της κυρίας να μείνει ο νεοδιόριστος μακριά απο το σπίτι του και την οικογένεια του για 3 χρόνια , ε δεν συμφωνείτε?
Να αποκτήσει σχέση με τα βουνά!!! Έχουν τρελλαθεί τελείως! Ή να το πω θράσος. Μήπως είναι κάτι σαν την στρατιωτική θητεία;

Σελίδες: 12345 ... 8

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162198
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 588
Σύνολο: 604

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.102 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.