Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Angel1ca

Σελίδες: 12345 ... 9
29
Φροντιστήρια / Απ: Φροντιστήρια. Όροι αμοιβής και εργασίας
« στις: Σεπτέμβριος 20, 2013, 02:23:14 μμ »
Και φυσικά πληρώνει και ο εργαζόμενος. Αφού θεωρείται φοροδιαφυγή. Πέρυσι το χειμώνα πέρασε η επιθεώρηση εργασίας και αναπλήρωνα ώρες που έχασα λόγω ασθένειας. Ο ελεγκτής περνούσε από αίθουσα σε αίθουσα, έβγαζε έξω τον καθηγητή και τον ρωτούσε ονοματεπώνυμο, ειδικότητα, ωράριο εργασίας στο φροντιστήριο και ωρομίσθιο. Όταν συμπλήρωνε το ερωτηματολόγιο με τις απαντήσεις του καθενός μας, μας ζητούσε να το ελέγξουμε και, αν δεν υπήρχε σφάλμα, να το υπογράψουμε.  Από το Μάρτιο που συνέβη το περιστατικό ως τις 15/5 ξαναπέρασε η επιθώρηση 4 φορές (φάνηκε παράξενο ίσως στους ελεγκτές ότι βρήκαν 2 συναδέλφους που αναπληρώναμε) και μία φορά το ΣΔΟΕ (!), το οποίο ξετίναξε τα λογιστικά βιβλία, τα αποδεικτικά καταθέσεων στο λογαριασμό των συναδέλφων συγκριτικά με το δηλωθέν ωρομίσθιο και το εβδομαδιαίο πρόγραμμα, τις αποδείξεις που κόβονταν στους μαθητές με παράλληλο έλεγχο στο δυναμικό του κάθε τμήματος (μέχρι το απουσιολόγιο έψαξαν...) και πάει λέγοντας... Περιττό να αναφέρω ότι πέρασε μία περίοδος εξόφθαλμης δυσπιστίας από τους εργοδότες, οι οποίοι δεν μπορούσαν να καταλάβουν προς τι ο τόσο εξονυχιστικός έλεγχος,θεωρώντας -πιθανολογώ- ότι καρφώθηκαν από κάποιους εργαζόμενους...

30
Φροντιστήρια / Απ: Φροντιστήρια. Όροι αμοιβής και εργασίας
« στις: Σεπτέμβριος 20, 2013, 12:54:50 πμ »
Σε περίπτωση ελέγχου, το πρόστιμο βαραίνει και τον εργαζόμενο, αν πιαστεί να δουλεύει ώρες μη δηλωμένες. Το παραμύθι της αναπλήρωσης πιάνει άπαξ, αλλά οι έλεγχοι γίνονται πιο εντατικοί το επόμενο διάστημα. Μιλάω από προσωπική εμπειρία... Με την αλλαγή φορέα, οι εργοδότες έχουν φοβηθεί και δεν είναι πλέον δεκτικοί στο να "απλώσουν" τις ώρες. Ο εργαζόμενος λαμβάνει ένσημο ΜΟΝΟ, όταν το ημερομίσθιό του (δηλαδή το σύνολο των ωρών που δουλεύει την κάθε μέρα) είναι πάνω από 11,06 ευρώ ΚΑΘΑΡΑ. Συνάδελφος με 4 φροντιστηριακές ώρες τη βδομάδα είχε ζητήσει πέρυσι από τον εργοδότη της να τις απλώσει σε 4 μέρες. Το αποτέλεσμα ήταν να λαμβάνει δύο ένσημα την εβδομάδα, καθώς το καθαρό της ωρομίσθιο ήταν 11,03 ευρώ

31
Φροντιστήρια / Απ: Φροντιστήρια. Όροι αμοιβής και εργασίας
« στις: Σεπτέμβριος 06, 2013, 07:10:50 μμ »
Μία συμβουλή... ΜΗΝ αφήσεις τα ιδιαίτερα. Όσα παιδιά είναι ευχαριστημένα από το μάθημά σου, σε προτιμούν χρονιά με τη χρονιά και σου φέρνουν νέους μαθητές, φίλους τους. Οι συστάσεις σου θα αυξάνονται, μη μιλήσω για το εισόδημά σου!
Όπως σου ανέφερε ο Βύρωνας τα πράγματα είναι δυσοίωνα και ίσως τα χειρότερα να μην έχουν έρθει ακόμα. Στο φροντιστήριο δε σε κατοχυρώνει τίποτα πλέον. Ποιος σου εξασφαλίζει ότι θα σε κρατήσει και την επόμενη χρονιά ή -κι αν ακόμη σε κρατήσει- ότι θα σου δώσει και του χρόνου τις ίδιες ώρες; Αντιλαμβάνομαι πως οι αποστάσεις είναι μακρινές και το πρόγραμμα δε βγαίνει αλλά τόσο ώστε να μην κατορθώσεις  να κρατήσεις ούτε ένα μάθημα; Έχεις προτείνει στους γονείς την εναλλακτική του σκ; Μπορεί να εκπλαγείς! Δεν ξέρω ποιας ηλικίας είναι οι μαθητές σου, αλλά υπάρχουν γονείς που δείχνουν τεράστια αγάπη στα πρωινά σαββατιάτικα ή τα απογευματινά κυριακάτικα μαθήματα

32
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Τιμές για ιδιαίτερα
« στις: Αύγουστος 19, 2013, 01:33:26 πμ »
Οτι εχει συμφωνηθει εννοειται οτι πρεπει να τηρειται.
Εξακολουθω ομως και πιστευω οτι εαν η επομενη γεννια ειναι η χαμενη, τοτε η (περιπου) δικη μας ειναι η καταραμενη.
Και τουτο γιατι με τις πραξεις μας και τις συμπεριφορες μας παραδιδουμε στην επομενη γεννια ενα απολυτο τιποτα.
Τα μεγιστα συνεβαλε στην πληρη καταρρευση της ελληνικης κοινωνιας η παραπαιδεια και οι εραστες της.
Καλο βραδυ, εχουμε διαφορετικη θεωρηση του πραγματος .

Από περιέργεια και μόνο, συνάδελφε nickitol... Ανήκεις στους διορισμένους; Πολύ σίγουρο σε βρίσκω για την ευθύνη της παραπαιδείας στην ΠΛΗΡΗ κατάρρευση της ελληνικής κοινωνίας... Για μία παραπαιδεία που θεμελιώθηκε και οικοδομήθηκε ως κράτος εν κράτει στο εκπαιδευτικό σύστημα... Προσωπική άποψη, την οποία και δε θα τολμούσα να υποστηρίξω τόσο ακράδαντα... Αν πάλι, ανήκεις στους εκπαιδευτικούς της παραπαιδείας, με όλο το θάρρος και δίχως να σε προσβάλλω, θα μπορούσες να μας αναφέρεις ενδεικτικά ποιο είναι το ποσό που ζητάς ανά ώρα ιδιαιτέρου;
Και να μην μπερδευόμαστε... Κοστολογείται ο κόπος και το ποσό που σπαταλάς με σκοπό να υποστηρίξεις την προσφορά του λειτουργήματος που υπηρετείς (βενζίνη, φωτοτυπίες κ.ά.). Δεν κοστολογείται ούτε η ποιότητα της δουλειάς σου, ούτε οι ώρες που γίνεσαι αποδέκτης των ιδιωτικών προβλημάτων του κάθε γονέα, ούτε οι στιγμές που ψυχολογικά υποστηρίζεις τον κάθε μαθητή (όποιος δεν είναι προετοιμασμένος για αυτές τις καταστάσεις, διάλεξε λάθος). Αν ο μαθητής μένει 10 χιλιόμετρα μακριά από το σπίτι μου (εμείς και οι ταξιτζήδες γνωρίζουμε τόσο καλά την περιοχή μας), αν οι σημειώσεις του μαθήματος είναι πολυσέλιδες κάθε φορά, αν οι ώρες που αφιερώνονται, για να προσαρμόσεις το μάθημα στις ιδιαιτερότητες του κάθε μαθητή ισούνται περίπου με τις μισές εκ των διδαχθεισών ωρών, αν..., αν..., αν... θα κοστολογήσω την ώρα με το ποσό των 10 εώς 20 ευρώ (περίπου το 70% των απαντήσεων), το οποίο θεωρώ λογικό για μία αξιοπρεπή διαβίωση. Αν πάλι το ποσό φαντάζει αστρονομικό, υπάρχει ο κανόνας της προσφοράς και της ζήτησης (όπως εξάλλου σε κάθε επάγγελμα), για να απευθυνθεί αλλού ο κάθε γονέας...

33
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Τιμές για ιδιαίτερα
« στις: Αύγουστος 18, 2013, 10:56:45 μμ »
Γoυρλώνεις το μάτι με το θράσος ορισμένων γονιών που σου ζητούν ιδιαίτερο και αξιώνουν να τους το προσφέρεις για την ψυχή της μάνας σου... Λες και ο καθηγητής δεν είσαι άνθρωπος και δεν έχεις εξ ίσου ανάγκες...
Γουρλώνεις το μάτι με το θράσος ορισμένων γονιών που σου ζητούν ιδιαίτερο και αξιώνουν να μην κόβεις αποδείξεις, αλλά σε γειώνουν στην αποπληρωμή, γιατί σε σένα μπορούν να το πράξουν ("δεν μπορείς να αποδείξεις τίποτα!" καυχιούνται με μειδίαμα), ενώ στο φροντιστήριο θα είχαν τρεχάματα, αν λάχαιναν σε καπάτσο ιδιοκτήτη...

34
Φροντιστήρια / Απ: Χρώματα φροντιστηρίου
« στις: Ιούλιος 05, 2013, 06:48:51 μμ »
Μπορντώ και κίτρινο ίσως;
Απόφυγε τα πολύ έντονα χρώματα... Κουράζουν! Στο φροντιστήριο που δουλεύω προτίμησαν λαχανί και πορτοκαλί, επειδή τα θεώρησαν φωτεινά και αβανταδόρικα χρώματα, αλλά πολλά παιδιά παραπονέθηκαν... Εικάζω πως έφταιγε η ένταση των χρωμάτων και όχι ο συνδυασμός...
Πρόσφατα είδα και το εξής, που θεώρησα εντυπωσιακό πλην όμως δαπανηρό. Φροντιστήριο με 4 αίθουσες... Τοίχοι κοινόχρηστων χώρων βαμμένοι σε ανοιχτό γκρι-μπεζ, κάθε αίθουσα σε διαφορετικό χρώμα (παλ απόχρωση σε όλους τους τοίχους και σκούρα στις πόρτες). Η κάθε αίθουσα είχε την ονομασία της στην πόρτα (Αϊνστάιν, Σωκράτης, Ευκλείδης, Ελύτης) και στο εσωτερικό της στον τοίχο πίσω από τις πλάτες των μαθητών (πάντα αυτός ο τοίχος παίζει για τσαχπινιές ;)) έναν πίνακα (ή αφίσα ήταν; δε θυμάμαι) με ανάλογη θεματολογία. Θρανία και καρέκλες από αλουμίνιο σε σκούρα γκρι απόχρωση. Στα παράθυρα δεν είχε στόρια, αλλά υφασμάτινα ρόμαν στο χρώμα της πόρτας. Όση ώρα κάθησα σε αυτό το φροντιστήριο μπαινόβγαιναν γονείς, για να πάρουν πληροφορίες, οι οποίοι εξέφραζαν τη θετική τους άποχη για το χώρο...

35
Κουβεντιάζουμε για το νόμιμο -άρα δηλωθέν- ωρομίσθιο ή αυτό που προτείνουν οι εργοδότες και συνοδεύεται από λογιστικές αλχημείες;

36
Στοχοθέτησε... Όλα γίνονται με πρόγραμμα. Φτιάξε ένα χρονοδιάγραμμα και καταπιάσου με μία τάξη κάθε φορά. Προσωπικά αφιέρωσα το πρώτο μου καλοκαίρι για το φυλλάδιο των αρχαίων της Α' Λυκείου. Τη χρονιά που ακολούθησε είχα ένα ιδιαίτερο γ' γυμνασίου και β' θεωρητική αρχαία. Έφτιαξα ένα πλάνο διδασκαλίας που θα κάλυπτε όλη τη χρονιά (προς Θεού, όχι πλάνο-πνίχτης! Εξάλλου σε αυτές τις τάξεις οι σχολικές υποχρεώσεις δεν είναι και πολύ απαιτητικές) και κανόνιζα, ώστε σε κάθε μάθημα να μη φωτοτυπώ βοήθημα, αλλά να φτιάχνω τις δικές μου σημειώσεις

37
Σε καμία περίπτωση αντιγραφή! Τα βοηθήματα έχουν ρόλο συμβουλευτικό στη σύνταξη των σημειώσεων. Πώς θα το χειριστείς δε γνωρίζω να σου πω, γιατί από το ψευδώνυμό σου, αντιλαμβάνομαι ότι ανήκεις στο θετικό κλάδο  ;). Όπως και να έχει, πιστεύω ότι η αγορά 2-3 καλών βοηθημάτων και η επιλογή ασκήσεων κλιμακούμενης δυσκολίας θα βοηθήσουν, αλλά ας σου απαντήσει κάποιος αρμοδιότερος! Μην ξεχάσεις στη βιβλιογραφία, να αναφέρεις και τα βοηθήματα που συμβουλεύτηκες για ευνόητους λόγους.

38
Μετρημένη εμφάνιση χωρίς να είναι επιτηδευμένη, ευχέρεια στο λόγο και συγκρατημένη φιλοδοξία (για τους νεότερους συναδέλφους που εχουν διδάξει σε μικρές τάξεις και έχουν βλέψεις για διδασκαλία μαθημάτων που εξετάζονται στις πανελλήνιες), διαμορφωμένο πλάνο διδασκαλίας στα μαθήματα ειδικότητας ανά τάξη (τελευταία λέξης της μόδας στις συνεντεύξεις  ;)), ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ σημειώσεις σε ψηφιακή μορφή και μάλιστα κάποιο δείγμα να το κουβαλάς σε φωτοτυπία, για να το παρουσιάζεις

39
mariliak
Υπάρχουν ακόμα εργοδότες που σέβονται τη δουλειά και τον κόπο των καθηγητών τους. Φυσικά και υπάρχει πτώση του ωρομισθίου, φυσικά και υπάρχει κρίση στην ελληνική οικογένεια, φυσικά και υπάρχουν εργοδότες που εκμεταλλεύονται το προσωπικό τους και θησαυρίζουν. Προσωπικά φροντίζω να αποσαφηνίζονται  από την αρχή θέματα ωρομισθίου και λειτουργίας του φροντιστηρίου. Για το μεν πρώτο,  οι σχέσεις εργαζομένου και εργοδότη ήταν, είναι και θα είναι πελατειακές. Γι' αυτό λοιπόν πηγαίνω με δείγμα σημειώσεων ψηφιακής μορφής για κάθε μάθημα στη συνέντευξη, το οποίο ουδέποτε αφήνω στον υπεύθυνο, με τον οποίο μιλάω, ακόμα και αν μου το ζητήσει απαιτητικά, και προσπαθώ να προωθήσω τη δουλειά μου κατά τον τρόπο που την εκτιμώ εγώ. Για το δεύτερο θέμα, ζητάω πληροφορίες αναφορικά με το χρονοδιάγραμμα του μαθήματος και τις σχέσεις που επιτρέπεται να οικοδομούμε μεταξύ μας και με τους μαθητές. Υπάρχουν φροντιστήρια που προκρίνουν την τυπικότητα και φροντιστήρια που προτιμούν την άμεση επαφή με τους μαθητές. Φροντιστήρια που τοποθετούν υπεύθυνο μαθημάτων από τον οποίο αξιώνουν να συμπεριφέρεται ως το Μεγάλο Αδελφό στους "υποτελείς" συνεργάτες του και φροντιστήρια που επιθυμούν τη συλλογική επικοινωνία μεταξύ των συναδέλφων. Μην κολλάμε λοιπόν μόνο στο χρηματικό... Πέρυσι είχα το εξής δίλημμα: δέχτηκα πρόταση από δύο φροντιστήρια. Το ένα μου έδινε 12 ώρες με καθαρό ωρομίσθιο 13 ευρώ, διέθετε υπεύθυνο καθηγητή (στον οποίο όφειλα να δίνω κάθε βδομάδα πλάνο μαθήματος και την περιγραφική αξιολόγηση της επίδοσης των παιδιών), κρατούσε βιβλίο ύλης και αξίωνε δεκαπενθήμερες συναντήσεις καθηγητών ανά ειδικότητα. Το άλλο μου έδινε 10 με 12 ώρες (κατέληξα με 10), καθαρό ωρομίσθιο 12,5 ευρώ, απαιτούσε να υπηρετούμε το δοθέν χρονοδιάγραμμα, αλλά άφηνε το περιθώριο να διδάξουμε με τον τρόπο που κρίνει ο καθένας μας χάρη στην εμπειρία του (η δικιά μου είναι 15ετής) πως θα βοηθήσει το τμήμα. Προτίμησα το δεύτερο και δεν το μετάνιωσα... Να ρωτήσω γιατί δε δέχθηκες την πρόταση του φροντιστηρίου πέρυσι;

40
+1 για τον προλαλήσαντα  ;) Επίσης, επειδή τα πράγματα έχουν ξεφύγει και οι καταστάσεις δυσχεραίνουν διαρκώς, έλεγξε και κάποια άλλα ζητήματα που σε αφορούν άμεσα. Ένσημα, άδειες Χριστουγέννων και Πάσχα, αν θα πληρώνεσαι τις ώρες που δικαιούσαι ή τις ώρες που καθαρές θα διδάσκεις... Και για να αναφερθώ σε κάτι ευοίωνο, πλην όμως δύσκολο να πραγματωθεί... Στο φροντιστήριο που δουλεύω έχουμε κρατήσει το ωρομίσθιο που πρότεινε ο ΣΕΦΚ για την Αττική με μείωση -10% μόνο και όλα τα επιδόματα ύστερα από τη μαζική και αθρόα κινητοποίηση των συναδέλφων. Δε σπάσαμε παρόλες τις απειλές και την ευνοϊκή μεταχείριση που υποσχέθηκε σε κάποιους συναδέλφους ο ιδιοκτήτης πονηρά σκεπτόμενος... Με άλλα λόγια, δεν επιτρέψαμε να δικαιωθεί η τακτική του διαίρει και βασίλευε που προσπαθούσε να προωθήσει, για να μας διαλύσει...

41
Μόλις μπήκα στο κείμενο της Αλληγορίας του Σπηλαίου στην Πολιτεία του Πλάτωνα (ενότητα 11). Έχω ξεκινήσει με τη μαθήτρια από το καλοκαίρι (προετοιμασία πέντε βδομάδων). Το Σεπτέμβρη ξανασυναντηθήκαμε από την πρώτη βδομάδα. Είναι ένα κορίτσι με πολλές εκφραστικές αδυναμίες και χαμηλές προσλαμβάνουσες μάθησης, αλλά ποιος μαθητής δε δυσκολεύεται στο Φιλοσοφικό Λόγο. Προσπαθεί η μικρή μου όμως σαν το σκυλί  και πρέπει να της το αναγνωρίσω :) Στο δεύτερο ιδιαίτερο βρίσκομαι ακόμα στην 6η ενότητα του Πρωταγόρα. Μαθητής εύστροφος αλλά τεμπέλαρος...

42
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Σεπτέμβριος 04, 2012, 02:18:53 μμ »
Πιστεύω ότι ο συλλογισμός ως επαγωγικός θα ήταν σωστότερα διατυπωμένος (όχι όμως και λογικά ορθός...) ως εξής:

Η μηλιά είναι φυτό. (ειδικό)
Η μηλιά φωτοσυνθέτει. (ειδικό)
Άρα τα φυτά φωτοσυνθέτουν. (γενικό)


Σελίδες: 12345 ... 9

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162166
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 803
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 743
Σύνολο: 752

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.065 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.