Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - random

Σελίδες: 12345
29
Από το facebook του Μπράτη:
"Το απόλυτο μπλέξιμο στο υπουργείο παιδείας,σχετικά με το ποσοστό 20%των τρίτεκνων για τις προσλήψεις αναπληρωτών ειδικής αγωγής.Άλλα λέει η δνση ειδικής(ισχύει το ποσοστό) ,άλλα η δνση γενικής(ισχύει μόνο το ένα μόριο).Είναι πράγματι αδιανόητο αυτό που συμβαίνει .Κανένας να μην μπορεί να ενημερώσει τους συναδέλφους με υπευθυνότητα και δείχνει και τον τρόπο λειτουργίας του υπουργείου.Προφανώς θα πρέπει και στους πίνακες ειδικής να ισχύει ότι και στη γενική σχετικά με το ποσοστό.Εξάλλου αυτός ήταν και ο λόγος που ολες τις προσλήψεις τις κάνει ,πλέον,η Γενική.Να υπάρχει ενιαία αντιμετώπιση.Το θέμα πρέπει να λυθεί άμεσα."

Να τελικά που πιθανόν να υπάρξει ποσόσωστη στις προσλήψεις...
Μα αν ισχύσει, κατ' αντιστοιχία με τη γενική,  ποσόστωση 20% για τους τρίτεκνους, με την ίδια λογική δε θα έπρεπε να ισχύσει και πρόταξη για τους πολύτεκνους, τους πάσχοντες από  μεσογειακή αναιμία ή δρεπανο-μικροδρεπανοκυτταρική αναιμία και τους πάσχοντες από σκλήρυνση κατά πλάκας;

30
Τελικά οι μεγάλοι χαμένοι του νέου τρόπου κατάταξης και πρόσληψης είναι οι υποψήφιοι  του πίνακα Α και κυρίως των τεχνικών ειδικοτήτων. Παρατηρώντας τους πίνακες Α των τεχνικών ειδικοτήτων είδα ότι, σε όλους τους κλάδους, οι κάτοχοι παιδαγωγικής επάρκειας είναι ελαχιστότατοι! Άτομα με βαρβάτες προϋπηρεσίες, ακόμα και 60 μόρια (!) δεν έχουν παιδαγωγική κατάρτιση, με αποτέλεσμα να τους περάσουν στον νέο πλέον, με μοριοδότηση προσόντων, πίνακα άτομα με μηδενική προϋπηρεσία, αλλά κάτοχοι παιδαγωγικής επάρκειας. Από εκεί, δηλαδή, που οι του πίνακα Α ήταν «οι πρώτοι των πρώτων» (αφού πρώτοι αυτοί διορίζονταν και επέλεγαν περιοχή τοποθέτησης σε κάθε φάση πρόσληψης), υπάρχει κίνδυνος φέτος να μη δουλέψουν καθόλου!

31
Δηλαδή υπάρχουν 100 υποκατηγορίες μέσα σε έναν πίνακα. Μεγάλο μπάχαλο. Μάλιστα. Θα μπορούσαν αντί να κάνουν όλο αυτό να έδιναν 2 μόρια σε όσους έχουν παιδαγωγική επάρκεια και τέλος.
Και πάλι, όποιος κλείσει 30μηνο περνάει αυτούς με παιδαγωγική κατάρτιση με μικρότερη προυπηρεσία.
Φαντάζομαι ο λόγος που το κάνουν είναι για να υπάρχει εναρμόνιση με τη γενική.
Από πού συμπεραίνεις ότι όποιος κλείσει 30μηνο περνάει αυτούς με παιδαγωγική κατάρτιση με μικρότερη προυπηρεσία;
Στην εγκύκλιο γράφει:

"Άρθρο 3
3. Υποψήφιοι των κλάδων/ειδικοτήτων για τους οποίους, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, απαιτείται Παιδαγωγική και Διδακτική Επάρκεια, προτάσσονται στους πίνακες κατάταξης, εφόσον είναι κάτοχοι αυτής."

και

"Παραπομπές:

3. ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΑΡΚΕΙΑ (σελ 22)
Για τους κλάδους και τις ειδικότητες στους οποίους ορίζεται ως τυπικό προσόν η κατοχή πτυχίου παιδαγωγικών σπουδών ή βεβαίωσης τρίμηνης παιδαγωγικής επιμόρφωσης της ΑΣΠΑΙΤΕ διευκρινίζεται ότι:
Για την πρόσληψη αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών των συγκεκριμένων κλάδων και ειδικοτήτων δεν είναι απαραίτητη η κατοχή πτυχίου ή βεβαίωσης παιδαγωγικών σπουδών της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. ή άλλων ισοδύναμων πτυχίων (όπως αυτά αναφέρονται στις διατάξεις της παρ.4 του άρθρου 6 του ν. 2525/1997-ΦΕΚ 188Α΄).
Πλην όμως, κατά τους διορισμούς και τις προσλήψεις προηγούνται στον οικείο πίνακα οι εκπαιδευτικοί που έχουν τα πλήρη προσόντα διορισμού, δηλαδή έχουν και παιδαγωγική επιμόρφωση. "

Καμία αναφορά για τριαντάμηνα ή κάποια άλλη κατηγορία. Εγώ καταλαβαίνω ότι θα ισχύει η πρόταξη, όπως ακριβώς και στη γενική.

32
@ermionoula
 Και ξαναλέω:

Από εγκύκλιο 2013-2014:

Στον ΠΙΝΑΚΑ Β΄ εντάσσονται οι εκπαιδευτικοί που διαθέτουν τα παρακάτω προσόντα με την εξής σειρά και ανάλογα με την προϋπηρεσία τους στην ΕΑΕ και μόνο, ανά κατηγορία τυπικών προσόντων:
........
........
στ) Οι εκπαιδευτικοί με προϋπηρεσία τριών διδακτικών ετών σε δομές ΕΑΕ και ετήσιο σεμινάριο επιμόρφωσης-εξειδίκευσης στην ΕΑΕ
ζ) Οι εκπαιδευτικοί με αποδεδειγμένη προϋπηρεσία τουλάχιστον τριών ετών σε δομές ΕΑΕ.
η) Οι εκπαιδευτικοί με ετήσιο σεμινάριο επιμόρφωσης-εξειδίκευσης στην ΕΑΕ που
αποκτήθηκε μέχρι και 31-8-2010 από Πανεπιστήμιο ή αναγνωρισμένο κρατικό φορέα που εποπτεύεται από το ΥΠΑΙΘ αποδεδειγμένης διάρκειας τουλάχιστον τετρακοσίων (400)
ωρών.
θ) Οι εκπαιδευτικοί με τουλάχιστον ένα διδακτικό έτος προϋπηρεσία σε ΣΜΕΑΕ (10 μήνες).

Οι 15-20 στον πίνακα που παρέθεσες ανήκουν στην κατηγορία τυπικών προσόντων (στ) ή (ζ) (τριαντάμηνο ή τριαντάμηνο + σεμινάριο)
Ο 21 έχει 29,586, δεν έχει 30μηνο, έχει όμως σεμινάριο, άρα είναι στην κατηγορία τυπικών προσόντων (η). Έχει και παιδαγωγική επάρκεια, άρα, προτάσσεται στην κατηγορία τυπικών προσόντων του (η).
Βάσει της  εγκυκλίου  2013-2014 οι (στ) (ή(ζ))  προηγούνται των (η) κι ας μην έχουν παιδαγωγική επάρκεια! Οι (η) με παιδαγωγική επάρκεια προηγούνται μόνο των (η) χωρίς  παιδαγωγική επάρκεια! (Δηλαδή προηγούνται μεταξύ των κατόχων σεμιναριου που δεν έχουν τριαντάμηνο ). Επιβεβαιώνεται, λοιπόν, αυτό που λέω:
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ V: Σε κάθε κατηγορία τυπικών προσόντων προτάσσονται, αμέσως μετά τις ειδικές κατηγορίες υποψήφιων εκπαιδευτικών, όσοι απέκτησαν πτυχίο της ΑΣΠΑΙΤΕ (πρώην ΣΕΛΕΤΕ) ή πτυχίο που αντικαθιστά αυτό κατά τις ισχύουσες διατάξεις.
Πού διαφωνούμε;

33
Αυτό στο λεω με βεβαιότητα οτι δεν ισχύει στην ειδικη αγωγη.
Ok, τι ισχύει τότε; Πώς εξηγείς την μέχρι τώρα κατάταξη;
Θέλεις να μου εξηγήσεις τη βεβαιότητά σου; Γιατί βλέποντας διάφορους πίνακες ειδικής τεχνικών ειδικοτήτων μου φαίνεται ότι ίσχυε.

34

@random δες το παράρτημα σε κάθε ειδικότητα αναφέρει τι χρειάζεται, όλες θέλουν τις παραπομπές 1 και 2 σελι 21, 22
ναι, έχεις δίκιο κι εσύ και οι υπόλοιποι που λέτε για τις παραπομπές.

35
@kinegiros Αυτό που λέω δεν έχει ισχύ στη γενική. Ακόμε και με 0,001 προϋπηρεσία που λέειι ο λόγος και παιδαγωγική επάρκεια περνάς αυτόν με 100 χωρίς παιδαγωγικό. Ευχαριστώ πολύ πάντως για την απάντησή σου!

@lenalacta: Νομίζω πως έχεις δίκιο!

Από εγκύκλιο 2013-2014:

Στον ΠΙΝΑΚΑ Β΄ εντάσσονται οι εκπαιδευτικοί που διαθέτουν τα παρακάτω προσόντα με την εξής σειρά και ανάλογα με την προϋπηρεσία τους στην ΕΑΕ και μόνο, ανά κατηγορία τυπικών προσόντων:
1.
α) Οι εκπαιδευτικοί με διδακτορικό δίπλωμα στην ΕΑΕ ή τη Σχολική Ψυχολογία.
β) Οι εκπαιδευτικοί με μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην ΕΑΕ ή τη Σχολική Ψυχολογία.
γ) Οι εκπαιδευτικοί κάτοχοι τίτλου διετούς μετεκπαίδευσης ΕΑΕ στα Διδασκαλεία της
ημεδαπής ή ισότιμου και αντίστοιχου τίτλου της αλλοδαπής (Μόνο για τους πρώην
διορισμένους στην Ιδιωτική Εκπαίδευση εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ70 και ΠΕ60).
δ) Οι εκπαιδευτικοί κάτοχοι πτυχίου του Τμήματος Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου
Θεσσαλίας, ή του Τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής, κατεύθυνσης
εκπαίδευσης ατόμων με ειδικές ανάγκες του Πανεπιστημίου Μακεδονίας ή
αναγνωρισμένου -ισότιμου και αντίστοιχου- τίτλου Πανεπιστημίου της αλλοδαπής.
ε) Οι εκπαιδευτικοί γονείς παιδιών με ειδικές ανάγκες (αναπηρία 67% και άνω, ύστερα από σχετική πιστοποίηση των αρμόδιων διαγνωστικών υπηρεσιών) χωρίς τίτλους στην ΕΑΕ.
στ) Οι εκπαιδευτικοί με προϋπηρεσία τριών διδακτικών ετών σε δομές ΕΑΕ και ετήσιο σεμινάριο επιμόρφωσης-εξειδίκευσης στην ΕΑΕ που αποκτήθηκε μέχρι και 31-8-2010, από Πανεπιστήμιο ή αναγνωρισμένο κρατικό φορέα που εποπτεύεται από το Υ.ΠΑΙ.Θ. αποδεδειγμένης διάρκειας τουλάχιστον τετρακοσίων (400) ωρών. Σεμινάρια ετήσιας διάρκειας στην ΕΑΕ που έχουν υλοποιηθεί μέχρι την έναρξη ισχύος του ν. 3699/2008 (ΦΕΚ 199/τ. Α΄/2-10-2008) από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους κρατικούς φορείς που εποπτεύονται από το Υ.ΠΑΙ.Θ. αναγνωρίζονται ως ισότιμα με τα ανωτέρω σεμινάρια των τετρακοσίων (400) ωρών.
ζ) Οι εκπαιδευτικοί με αποδεδειγμένη προϋπηρεσία τουλάχιστον τριών ετών σε δομές ΕΑΕ.
η) Οι εκπαιδευτικοί με ετήσιο σεμινάριο επιμόρφωσης-εξειδίκευσης στην ΕΑΕ που
αποκτήθηκε μέχρι και 31-8-2010 από Πανεπιστήμιο ή αναγνωρισμένο κρατικό φορέα που εποπτεύεται από το ΥΠΑΙΘ αποδεδειγμένης διάρκειας τουλάχιστον τετρακοσίων (400)
ωρών.
θ) Οι εκπαιδευτικοί με τουλάχιστον ένα διδακτικό έτος προϋπηρεσία σε ΣΜΕΑΕ (10 μήνες).

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ V: Σε κάθε κατηγορία τυπικών προσόντων προτάσσονται, αμέσως μετά τις ειδικές κατηγορίες υποψήφιων εκπαιδευτικών, όσοι απέκτησαν πτυχίο της ΑΣΠΑΙΤΕ (πρώην ΣΕΛΕΤΕ) ή πτυχίο που αντικαθιστά αυτό κατά τις ισχύουσες διατάξεις.

Άρα η πρόταξη ήταν ανά κατηγορία...

Στη φετινή εγκύκλιο λέει:
"Υποψήφιοι των κλάδων/ειδικοτήτων για τους οποίους, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, απαιτείται Παιδαγωγική και Διδακτική Επάρκεια, προτάσσονται στους πίνακες κατάταξης, εφόσον είναι κάτοχοι αυτής."

Δε λέει «Σε κάθε κατηγορία τυπικών προσόντων… » που έλεγε στις προηγούμενες εγκυκλίους. Άρα μάλλον π.χ. 40 μήνες προϋπηρεσίας χωρίς παιδαγωγική επάρκεια θα έπονται των π.χ. 11 μηνών με παιδαγωγική επάρκεια.

lenalacta  ευχαριστώ πολύ!

36
kinegiros φαίνεται ότι γνωρίζεις καλά τη νομοθεσία. Μήπως ξέρεις κάτι παραπάνω που μπορεί να μου λύσει την απορία μου;

37
Λογικά δε θα έπρεπε να ισχύει και τις προηγούμενες χρονιές... Όμως, αφού ίσχυε. γιατί να μην ισχύσει και τώρα;

38

στ΄) Οι εκπαιδευτικοί με αποδεδειγμένη προϋπηρεσία τουλάχιστον τριών ετών σε δομές ΕΑΕ
εγκύκλιος 2009-2010

http://attik.pde.sch.gr/anakoinoseis/Prokirikseis%202009/Egkyklios%20SMEAE%202009-2010.doc
Ευχαριστώ, αλλά το link δεν ανοίγει. Έχω διαβάσει, όμως, αυτήν την εγκύκλιο του 2009-2010 και το στ που λες είναι κριτήριο ένταξης στους πίνακες, όχι κριτήριο πρόταξης. Στην ίδια εκγύκλιο λέει: "ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ IΙ: Σε κάθε περίπτωση προτάσσονται όσοι απέκτησαν πτυχίο της ΑΣΠΑΙΤΕ (πρώην ΣΕΛΕΤΕ) ή πτυχίο που αντικαθιστά αυτό κατά τις ισχύουσες διατάξεις.". Οπότε η απορία μου παραμένει...

39
Με κίνδυνο να γίνει πολύ κουραστικό να ρωτάω το ίδιο κα το ίδιο,  επαναφέρω την απορία μου για το τριαντάμηνο και την παιδαγωγική επάρκεια.
Στη φετινή εγκύκλιο γράφει:
«Υποψήφιοι των κλάδων/ειδικοτήτων για τους οποίους, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, απαιτείται Παιδαγωγική και Διδακτική Επάρκεια, προτάσσονται στους πίνακες κατάταξης, εφόσον  είναι κάτοχοι αυτής.»
Διάβασα, επίσης,  με μεγάλη προσοχή τις εγκυκλίους των προηγούμενων ετών  και σε ότι αφορά στην παιδαγωγική επάρκεια το μόνο που έγραφε είναι:
«Σε κάθε κατηγορία τυπικών προσόντων προτάσσονται, αμέσως μετά τις ειδικές κατηγορίες υποψήφιων εκπαιδευτικών (πολύτεκνοι, γονείς δύο ανάπηρων τέκνων, γονείς παιδιού με ειδικές ανάγκες, σκλήρυνση κατά πλάκας), όσοι απέκτησαν πτυχίο της ΑΣΠΑΙΤΕ (πρώην ΣΕΛΕΤΕ) ή πτυχίο που αντικαθιστά αυτό κατά τις ισχύουσες διατάξεις».
Δεν αναφέρεται  πουθενά ότι υποψήφιοι με προϋπηρεσία τουλάχιστον τριάντα μηνών, χωρίς παιδαγωγική επάρκεια, προτάσσονται αυτών με προϋπηρεσία μικρότερη των τριάντα μηνών, κατόχων παιδαγωγικής επάρκειας. Εντούτοις, παρατηρώντας τους πίνακες των τεχνικών ειδικοτήτων, στην κατάταξη τα τριαντάμηνα προηγούνται της παιδαγωγικής επάρκειας. Μπορεί, σας παρακαλώ, κάποιος να μου πει για ποιο λόγο ίσχυε αυτό; Πού βασίζεται, σε ποια διάταξη; Και αν ίσχυε μέχρι τώρα, ποιος ο λόγος να μην ισχύσει και εφεξής;  Ψάχνω να βρω κάτι που να το στηρίζει και δε βρίσκω τίποτα!

40
http://www.alfavita.gr/arthron/%CF%83%CF%84%CE%B9%CF%82-21-%CE%B1%CF%85%CE%B3%CE%BF%CF%8D%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B7-%CE%B5%CE%B3%CE%BA%CF%8D%CE%BA%CE%BB%CE%B9%CE%BF%CF%82-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B3%CE%AE%CF%82

Ο αιρετός του ΚΥΣΠΕ Δημήτρης Μπράτης στην προσωπική του σελίδα στο facebook ανακοίνωσε ότι η εγκύκλιος για την Ειδική Αγωγή ενώ έχει υπογραφεί θα αναρτηθεί στις 21 Αυγούστου.

"Η εγκύκλιος για την Ειδική Αγωγή υπογράφηκε χθες από τον υπουργό Παιδείας.Επειδή ,όμως,την εκδίδει για πρώτη φορά η Γενική Αγωγή και υπάρχει πρόβλημα με το "Διόφαντο" θα αναρτηθεί την Πέμπτη 21 Αυγούστου και οι αιτήσεις θα υποβληθούν μέσα σε μια βδομάδα.Αυτή την ενημέρωση είχα πριν λίγο από το υπουργείο παιδείας."



41
Αν εχει μεταπτυχικο, αν εχει σεμιναριο, αν ανηκει στους Αμεα η εχει παιδια αμεα μπορει.Α και φυσικα διδακτορικό
Νομίζω ότι αν κάποιος είναι ΑμΕΑ ή έχει παιδί που είναι ΑμΕΑ και δεν έχει τουλάχιστον 10 μήνες προϋπηρεσία ή κάποιο άλλο προσόν δεν μπορεί να κάνει αίτηση. Οι κατηγορίες αυτές δεν αποτελούν κριτήριο ένταξης στους πίνακες, αλλά μοριοδοτούνται, σε περίπτωση που καλύπτεται κάποιο κριτήριο ένταξης.

42
Ναι αλλά αυτός με το μεταπτυχιακό και τους 9 μήνες θα έχει 4 + 1,8 μόρια = 5,8.
Αν κάποιος χωρίς μεταπτυχιακό έχει παιδαγωγική κατάρτιση και έχει και 28 μήνες προυπηρεσία έχει 5,6 μόρια.
Άρα ποιος προηγείται;
Και ξαναρωτά για πολλοστή φορά : ποιων θα προηγούνται.
ermionoula δεν έχω καταλάβει ακριβώς ποια είναι η απορία σου. Στις περισσότερες περιπτώσεις το μεταπτυχιακό ΕΑΕ δίνει και παιδαγωγική επάρκεια, άρα στο παράδειγμα που ανέφερες, ο έχων μεταπτυχιακό θα έχει λογικά και παιδαγωγική επάρκεια και επομένως με 5,8 μόρια προηγείται αυτού που έχει 5,6 μόρια. Στη σπάνια περίπτωση που το μεταπτυχιακό δεν έχει δώσει και την παιδαγωγική επάρκεια, στο παράδειγμα που έδωσες θα προηγείται ο έχων παιδαγωγικής επάρκειας και 5,6 μόρια έναντι του έχοντος μεταπτυχιακού και 5,8 μόρια.

Σελίδες: 12345

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32320
  • Τελευταία: Lena11
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161420
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 408
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 279
Σύνολο: 279

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.113 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.