29
Σχολική ζώνη / Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« στις: Δεκέμβριος 01, 2021, 06:28:12 μμ »
Κάποιοι μαθητές εκεί έχουν αλήτικη συμπεριφορά, και μιλάω με μεγάλη επιείκεια.
Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση. 29
Σχολική ζώνη / Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης« στις: Δεκέμβριος 01, 2021, 06:28:12 μμ »
Κάποιοι μαθητές εκεί έχουν αλήτικη συμπεριφορά, και μιλάω με μεγάλη επιείκεια.
30
Σχολική ζώνη / Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης« στις: Δεκέμβριος 01, 2021, 04:06:08 μμ »
Η διευθύντρια στηρίζει και είναι αυστηρή, όσο μπορεί να είναι αυστηρή με τέτοια άτομα, αλλά δεν βλέπω να υπάρχει κάποιο αποτέλεσμα. "Μην το παίρνεις προσωπικά, σε όλους έτσι κάνουν", είναι μία άποψη που έχω ακούσει από κάποιους καθηγητές. Το θέμα του κινητού επίσης, είναι ένα δύσκολο κομμάτι. Αγχώνομαι μήπως βιντεοσκοπήσουν κάτι και το ανεβάσουν στο ίντερνετ.
31
Σχολική ζώνη / Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης« στις: Δεκέμβριος 01, 2021, 11:39:20 πμ »
Καλημέρα, είμαι φιλόλογος, πρώτη φορά αναπληρώτρια. Έχω μικρή εμπειρία από μεγάλα τμήματα. Θα ήθελα να ρωτήσω. Πώς τα βγάζετε πέρα με τους νταήδες του ΕΠΑΛ;
32
Γενικό Λύκειο / Απ: Διαγωνίσματα τετραμήνων« στις: Νοέμβριος 21, 2021, 08:07:41 μμ »
Ευχαριστώ πολύ.
33
Γενικό Λύκειο / Απ: Διαγωνίσματα τετραμήνων« στις: Νοέμβριος 21, 2021, 07:55:02 μμ »Συναδελφοι τα φωτα σας! 1)Που μπορω να βρω τις οδηγιες για τη δομη των διαγωνισματων στα φιλολογικα μαθηματα του γυμνασιου?(αριθμος θεματων , αριθμος μοναδων κι αλλα)Καλησπέρα. Έχω και εγω τα ίδια ερωτήματα. Μπορεί κάποιος να βοηθήσει; 34
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά Β' Λυκείου Κατεύθυνσης« στις: Νοέμβριος 17, 2021, 09:25:02 μμ »
Ναι, ανελαβα β λυκειου προσανατολισμου. Ο διευθυντης μου ειπε οτι μετατεθηκε η προηγουμενη φιλολογος και οτι τα παιδια εχουν κενα.
35
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά Β' Λυκείου Κατεύθυνσης« στις: Νοέμβριος 17, 2021, 07:20:09 μμ »
Καλησπέρα, με προσέλαβαν αναπληρώτρια στην Δ φάση προσλήψεων και πρέπει να ξεκινήσω άμεσα. Στο πρώτο μάθημα πέρα από τη γνωριμία με τους μαθητές, τι μπορώ να κάνω; Συνεχίζω την ύλη κανονικά, κάνω κάποια επανάληψη;
36
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης« στις: Μάιος 11, 2020, 11:51:19 μμ »
Ευχαριστώ πολύ.
37
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης« στις: Μάιος 11, 2020, 05:54:39 μμ »
Η συγκεκριμένη πρόταση, όπως έχει διατυπωθεί, είναι σαν να ισχυρίζεται ότι αυτή είναι η μόνη βασική θέση του ΣΕΚΕ, ενώ το βιβλίο λέει " Βασικές θέσεις..." .
38
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης« στις: Μάιος 11, 2020, 09:49:32 πμ »
Καλημέρα. Θα ήθελα να ρωτήσω, η πρόταση "Βασική θέση του ΣΕΚΕ ήταν η παροχή εκλογικού δικαιώματος στις γυναίκες" είναι σωστή ή λανθασμένη;
39
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης« στις: Οκτώβριος 10, 2019, 04:43:51 μμ »
Καλησπέρα, υπάρχουν σαφείς οδηγίες για τον νέο τρόπο επεξεργασίας τω πηγών; Γνωρίζει κανείς; Επίσης, για τους παλαιούς απόφοιτους σύμφωνα με τη διάταξη του υπουργείου η συμμετοχή γίνεται "με τους όρους , προϋποθέσεις, εξεταστέα ύλη και διαδικασίες που ίσχυσαν το προηγούμενο σχολικό έτος 2018-19". Οπότε και τις πηγές τις δουλεύουμε με παράθεση-σύνθεση, σωστά; Ευχαριστώ.
40
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης« στις: Σεπτέμβριος 26, 2019, 02:26:57 μμ »
Το υπουργείο δίνει οδηγίες γενικές και αόριστες για έναν διαφορετικό τρόπο προσέγγισης των πηγών, καμία σχέση με όσα ξέραμε μέχρι τώρα. Υπάρχουν συνάδελφοι διορισμένοι ίσως, που έχουν κάποια ενημέρωση για το θέμα αυτό; Παραθέτω έναν σύνδεσμο σχετικά με το θέμα: https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/299367_gia-tin-istoria-prosanatolismoy-anthropistikon-spoydon-sti-g-lykeioy
41
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης« στις: Σεπτέμβριος 24, 2019, 02:25:16 μμ »
Καλησπέρα, σύμφωνα με τις νέες οδηγίες πώς θα γίνεται τελικά η επεξεργασία των πηγών; Έχει καταλάβει κανείς;
42
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης« στις: Φεβρουάριος 06, 2019, 05:24:07 μμ »
Καλησπέρα, στην γραμματική του Οικονόμου αναφέρεται ότι το ρ. ζω έχει προστ. ενεστ μόνο β΄και γ΄ ενικό. Η καθηγήτρια στο φροντιστήριο τους είπε ότι υπάρχουν και οι άλλοι τύποι, πχ το ζήτωσαν το έχει δει σε άγνωστο. Ισχύει αυτό; Επίσης, στις πανελλήνιες μπορεί να ζητήσουν συνώνυμα ή αντώνυμα στα αρχαία;
|