Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - kelkri

Σελίδες: 12345
29
Γι'αυτό πρότεινα την αιφνιδιαστική μη παράδοση βαθμολογίας, με απεργία τη μέρα  λήξης του έτους,(που, όμως, πρέπει να γίνει από όλους)ώστε να μην μπορούν καν να προσέλθουν οι μαθητές στις εξετάσεις. Και, μάλιστα, αυτό δε θίγει μόνο τους μαθητές που δίνουν πανελλαδικές αλλά όλους, ακόμη κ των γυμνασίων. Επίσης, ξεχνάμε ότι η λήξη του έτους επηρεάζει το πότε απολύονται οι αναπληρωτές (ώστε να εξοικονομηθούν χρήματα), άρα μάλλον η καθυστέρηση στη λήξη του  θα πονέσει περισσότερο το υπουργείο μας...

Πολύ σωστές κινήσεις, θα πρέπει όμως να έχει προκηρυχθεί η απεργία για να μπορέσει κάποιος να μην παραδώσει βαθμολογία.
Όλα εξαρτώνται αρχικά από τους συνδικαλιστές της ολμε, και επειδή όπως δίχνουν τα πράγματα μαλλον πάνε να μας πουλήσουν εφόσον συναντώνται με τον υπουργό εκ των υστέρων και κατόπιν της ψήφισης του νομοσχεδίου, θα πρέπει να τους έχουμε σε στενό μαρκάρισμα τους συνδικαλιστές.  Όλοι μαζί, αλλά και ο καθένας συνδικαλιστής ξεχωριστά, πρέπει να νιώσει την ανάσα μας στο αυτί του.

30
Πάντως είναι γελοίο να πηγαίνουν οι της ολμε μετά από αυτό που έκανε ο υπουργός και να συναντιόνται μαζί του.

Αφού τους κορόιδεψε καλά καλά, πάνε και του μιλάνε κιόλας;

Αν είχαν την ελάχιστη ευθυξία οι της ολμε, θα έπρεπε να μην μιλήσουν ξανά με τον υπουργό μέχρι να νομοθετήσει κάτι θετικό για τον κλάδο.


Συνάδελφοι, επειδή είναι μεγάλη η πιθανότητα οι της ολμέ να τα έχουν κάνει ήδη πλακάκια πριν την ψήφιση του διώρου, πρέπει οτιδήποτε πουν με τον υπουργό να καταγραφεί από κάποιους παρευρισκόμενους.
To ιδιο ελεγα απο εδω λιγες μερες πριν.
Δυστυχώς, πιστεύω ότι η κοινή γνώμη κ η στάση της παίζει σημαντικό ρόλο για να δικαιωθούμε. Τί θα σκεφτεί, λοιπόν ο κόσμος, αν πάμε σε όποια κινητοποίηση, χωρίς να δείξουμε ότι έχουμε εξαντλήσει από πλευράς μας,τουλάχιστον, κάθε δυνατότητα συνεννόησης με το υπουργείο;

Τι θα πει η κοινή γνώμη;
Όταν ο ιερέας του θεού ήλιου έσφαζε 10000 αζτέκους στην πυραμίδα του θεού ήλιου, η κοινή γνώμη των αζτέκων επικροτούσε την σφαγή. Ο ιερέας τους είχε πείσει ότι αν δεν σφάξει τους 10.000 ο ήλιος δεν θα ανατείλει.

Όταν σε σφάζουν δεν κοιτάς την κοινή γνώμη, την ζωή σου κοιτάς.

Η κοινή γνώμη πρέπει να καταλάβει ότι θεός ήλιος δεν υπάρχει, και θα το καταλάβει αυτό μόνο αν οι 10000 επαναστατήσουν κατά του ιερέα του ανύπαρκτου θεού και τον σφάξουν αυτόν, αντί να σφαχτούν.

31
Καλά, αν δεν μαζευτούν και τώρα 10.000 αναπληρωτές να είναι κάθε μέρα έξω από το υπουργείο και την ολμε όταν συνεδριάζει, είναι πραγματικά άξιοι της μοίρας τους. Δεν θα τους λυπηθεί κανένας που θα χάσουν την δουλειά τους, όπως κανένας δεν λυπάται τα πρόβατα που τα σφάζουν. Όποιος δεν φωνάζει και αποδέχεται καρτερικά να τον θυσιάσουν σαν τον αζτέκο, δεν αξίζει καμιάς συμπαράστασης από τους υπόλοιπους και πολύ καλά κάνει ο ιερέας του θεού ήλιου που του ξεριζώνει την καρδιά, θυσία στο βωμό ενός θεού που δεν υπάρχει. (η θυσία στον βωμό του ανύπαρκτου θεό παρομοιάζεται με την θυσία στο βωμό της τεχνιτής κρίσης, που οι κυβερνώντες μαζί με το ΔΝΤ και την διεθνή ελίτ έχουν δημιουργήσει)

'Οχι 10000, 1000 αναπληρωτές να μαζευτούν και να περιφρουρήσουν μαζί με αλληλέγυους μόνιμους και πολίτες ένα τυχαίο εξεταστικό κέντρο στις πανελληνιες ή στις ενδοσχολικές εξετάσεις (κάποιο που δεν φυλάσσεται καλά από αστυνομικές δυνάμεις) οι εξετάσεις μπορούν να ακυρωθούν ακόμα και αν η απεργία δεν προκηρυχθεί επίσημα από την ηγεσία της ολμε (και μόνο ότι αποδέχονται οι της ολμε να συναντηθούν με τον υπουργό κατόπιν ψήφισης του νομοσχεδίου, είναι ισχυρή ένδειξη ότι τα έχουν κάνει πλακάκια).

Ότι και να κάνει η ολμε, όσο και να τους πουλήσουν τα άλλα πρόβατα που δεν σφάζονται άμεσα (οι μόνιμοι δηλαδή), οι αναπληρωτές έχουν, λόγω του μεγάλου αριθμού τους, την δυνατότητα να αντιδράσουν δυναμικά και να περιφρουρήσουν την απεργία (που ουσιαστικά με βάση τα ποσοστά αποδοχής έχει ήδη προκηρυχθεί, ότι και να λέει η ολμε) τόσο στις πανελλήνιες όσο και στις ενδοσχολικές εξετάσεις.


32
Πάντως είναι γελοίο να πηγαίνουν οι της ολμε μετά από αυτό που έκανε ο υπουργός και να συναντιόνται μαζί του.

Αφού τους κορόιδεψε καλά καλά, πάνε και του μιλάνε κιόλας;

Αν είχαν την ελάχιστη ευθυξία οι της ολμε, θα έπρεπε να μην μιλήσουν ξανά με τον υπουργό μέχρι να νομοθετήσει κάτι θετικό για τον κλάδο.


Συνάδελφοι, επειδή είναι μεγάλη η πιθανότητα οι της ολμέ να τα έχουν κάνει ήδη πλακάκια πριν την ψήφιση του διώρου, πρέπει οτιδήποτε πουν με τον υπουργό να καταγραφεί από κάποιους παρευρισκόμενους.

33
Kelkri Θα το πω για τελευταία φορά. Για το μέλλον των παιδιών οι εκπαιδευτικοί έπρεπε να κάνουν απεργίες όταν τα παιδιά έπαιρναν φωτοτυπίες αντί για βιβλία, όταν τα στοιβάζανε 30-30 σε μια αίθουσα, όταν δεν υπήρχαν χρήματα για κονδύλια, όταν δεν είχαν να βάλουν πετρέλαιο στα σχολεία το χειμώνα και λοιπά. Η όλη ιστορία γίνεται τώρα για το ωράριο και τα φράγκα. Τουλάχιστον ας έχουμε το θάρρος να το παραδεχόμαστε.

αυτό το λές εσύ.

εγώ κάνω για τα 30 παιδιά (όπως είπε και ένας άλλος συνάδελφος εδώ, ο χριστός είχε 12 εμείς γιατί 30)
εγώ κάνω για την κατάργηση δια νόμου των φροντιστηρίων.
εγώ κάνω για την σύνδεση της επιτυχίας στις πανελλήνιες με την επαγγελματική αποκατάσταση.

εσύ μπορεί να κάνεις για το ωράριο.

ο καθένας έχει τους λόγους του, αλλά όλοι συγκλίνουμε στην απεργία.
και όταν η κυβέρνηση ικανοποιήσει κάποιους από αυτούς τους λόγους, ξανά θα γίνει ψηφοφορία για την λήξη αυτής.


34
Εγώ, πολύ απλά βλέπω πως δεν μπορουμε να συμφωνησουμε για ποιό λόγο να κάνουμε την  απεργία

Όπως είπα και αλλού, η απεργία ξεκινάει για όλους τους λόγους που είπαμε. Και ο καθένας θα απεργήσει για έστω έναν από τους λόγους, ή και για όλους.

Αυτό που λες, να συμφωνήσουμε για τον λόγο της απεργίας, αυτό αφορά το σταμάτημα της απεργίας και όχι το ξεκίνημα.

35
Απλά θα λένε οτι παίζεις με την αγωνία των παιδιών...

Οχι, δεν ειναι καθόλου "Απλά"....παιζουμε με την αγωνία των παιδιων

Καμιά αγωνία δεν έχουν τα παιδιά.

Αγωνία είχαν στην απεργία στις πανελλήνιες πριν 23 χρόνια, που η επιτυχία σε αυτές σήμαινε σίγουρη επαγγελματική αποκατάσταση. Στην εποχή μας οι πανελλήνιες είναι άλλο ένα εισητήριο για την ανεργία, οπότε δεν σημαίνουν τίποτα το σημαντικό, ούτε υπάρχει τόσο μεγάλη αγωνία αν δε περάσεις. Να είναι καλά τα ντιρί-ξινί και η ιδιωτική παιδεία, υπάρχουν λύσεις για τους έχοντες και κατέχοντες.
Οπότε υπό αυτό το πρίσμα, είναι απαραίτητο να γίνει αυτό το μπαμ, για να αποφασίσει η κοινωνία (μαζί με τους καθηγητές) αν θέλει πραγματικές πανελλήνιες σε πραγματικές σχολές που να οδηγούν σε πραγματική δουλεία, ή αν θέλει να συνεχίσει η σημερινή κοροϊδία που λέγεται πανελλήνιες που δεν οδηγεί πουθενά.

Για το πραγματικά σωστό μέλλον των παιδιών μας, η μάχη με αυτούς που θέλουν να διαλύσουν την δημόσια παιδεία πρέπει να είναι αδυσώπητη, και μέχρις εσχάτων.

Και καμία αγωνία δεν έχει κανένας, για αυτό το φιάσκο που λέγεται πανελλήνιες και δημόσια παιδεία. Για αυτό το χιλιοτρύπιτο λαγίνι όπου η ιδιωτική παιδεία έχει διείσδυσει από όλες τις πλευρές και το έχει κάνει άχρηστο.

Είτε δημόσια δωρεάν παιδεία για όλα τα παιδιά, είτε απόλυτη δικαιοσύνη στο σύστημα πρόσβασης, είτε πραγματική επαγγελματική αποκατάσταση σε όλους τους εισαχθέντες, είτε κατάργηση της παραπαιδείας και των φροντιστηρίων, είτε να γίνουν όλα σταχτη και μπούρμπερη.

Δεν υπάρχει ενδιάμεσο εδώ που φτάσαμε.

36
Εγώ θα συμφωνούσα σε μία πρόταση ευρείας αποδοχής καταρχήν στην ΟΛΜΕ. Να συμφωνούσαν δηλαδή 9 μέλη της ή 10 ή ακόμη και τα 11. Φυσικά με απεργία στις εξετάσεις. Δεν νομίζω να έχουμε την πολυτέλεια να λύσουμε πρώτα τα συνδικαλιστικά μας προβλήματα. Επίσης τα αιτήματά μας να είναι ευρύτερα και κατά της απαξίωσης του σχολείου (προτάσεις για το νέο πρόγραμμα σπουδών, μικρότερος αριθμός μαθητών στην τάξη, όχι σε σχολεία τέρατα, όχι σε διδακτικά καθήκοντα διευθυντών).

Για εμένα αυτός είναι ο βασικός όρος για οποιαδήποτε κινητοποίηση. Αλλιώς, απεργία με μόνο αίτημα το ζήτημα του ωραρίου -ή έστω των υποχρεωτικών μεταθέσεων- είναι καμμένη από χέρι στα μάτια της κοινωνίας αλλά και στη συνείδηση πολλών συναδέλφων.

Συγνώμη, αλλά από τους συνδέσμους που έβαλε ο συνάδελφος παραπάνω, εγώ δεν βλέπω καμιά παράταξη να θέτει μόνο θέμα ωραρίου.

Ο καυγάς γίνεται για το πως θα υλοποιηθεί η απεργία, και όχι για τα αιτήματα. Τα αιτήματα είτε είναι πάνω κάτω κοινά σε όλες τις παρατάξεις, είτε (στην περίπτωση της ανακοίνωσης της ΔΑΚΕ) δεν αναφέρονται στην ανακοίνωση (πιθανώς σε κάποια άλλη να αναφέρονται). Ο καυγάς γίνεται για τον τρόπο οργάνωσης και το ξεκίνημα της απεργίας, και όχι για τα αιτήματα του κλάδου όπως το θέτετε. Τα αιτήματα είναι σχεδόν αυτονόητα, και σε αυτά περιλαμβάνονται όλα τα προβλήματα του κλάδου.


Τα αιτήματα (που τελικά έκανε δεκτά η κυβέρνηση) παίζουν ρόλο σε μια ψηφοφορία για την λήξη της απεργίας, και όχι σε μια ψηφοφορία για το ξεκίνημά της.
Στο ξεκίνημα σχεδόν όλα τα αιτήματα, αποτελούν τα θέματα και τους λόγους για τους οποίους ξεκινά η απεργία.

37
Τη μήνυση ποιος θα τη φάει;

Κανένας.
Αν γίνει πορεία εκατοντάδων εκπαιδευτικών σε ένα συγκεκριμένο εξεταστικό κέντρο, αυτό μπορεί να σταματήσει την λειτουργία του συγκεκριμένου κέντρου, χωρίς μήνυση.  Και αν σταματήσει έστω και ένα κέντρο να δουλεύει, ακυρώνονται οι πανελλήνιες.
Η ανωνυμία και το πλήθος των εκπαιδευτικών τους προστατεύει από τις μηνύσεις, δεν είναι ανάγκη να πας στο σχολείο σου να διαμαρτυρηθείς!

Εννοείται ότι με όρους μαζικότητας υπάρχει προστασία. Επειδή όμως δεν το αντιλαμβάνονται όλοι έτσι, αλλά οι περισσότεροι στην καλύτερη περίπτωση θα κάτσουν σπίτι, θα είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα. Προσωπικά θα συμμετέχω στην απεργία όποια απόφαση και να βγει, αλλά θα το σκεφτώ πολύ να κάνω τον ήρωα όταν οι άλλοι θα τρέχουν για μπάνια.

Κοίτα, αν γίνει μια συνεννόηση και μαζευτούν 1000 άτομα, νομίζω ένα εξεταστικό κέντρο τουλάχιστον μπορεί να σταματήσει την λειτουργία του. Αρκεί να μην γίνει γνωστό ποιο θα είναι το εξεταστικό κέντρο , για να μην έχουν στήθει τα ματ απ'έξω. Και αν έστω και ένα εξεταστικό κέντρο σταματήσει την λειτουργία του, οι εξετάσεις ακυρώνονται πανελλαδικώς.
Φυσικά εκτιμώ ότι εκπαιδευτικοί (και αλληλέγγυοι πολίτες) θα καταφύγουν σε τέτοιες παράνομες πράξεις περιφρούρησης των εξεταστικών κέντρων μόνο ως ύστατη λύση, και μόνο στην περίπτωση που τους έχουν επιστρατεύσει.

38
Η συγκεκριμένη τελετουργία επομένως ήταν επανάληψη του θείου δράματος. Η ανθρωποθυσία, όπως και η σπονδή κάθε άσπιλου όντος επέστρεφε στους θεούς μέρος του εαυτού τους, τους εμπλούτιζε και τους ολοκλήρωνε, κλείνοντας τον κύκλο της δημιουργίας τους.

Στην πράξη όμως ήταν τα κορόιδα που την πλήρωναν αδιαμαρτύρητα για να επιβιώσει το θρησκευτικό καθεστός. Η περίπτωση των ινδιάνων είναι βέβαια η ακραία περίπτωση, αλλά μέρος της ψυχολογίας αυτών των ανθρώπων επαναλαμβάνεται καθημερινά και ανά τους αιώνες.

Έτσι και σήμερα εξακολουθούν να υπάρχουν ανάμεσά μας κάποιοι που αδιαμαρτύρητα δέχονται να παίξουν (στην περίπτωσή μας βέβαια σε απείρως μικρότερη κλίμακα από τους αζτέκους) τον ίδιο ψυχολογικά ρόλο, τον ρόλο του "αμνού που οδεύει αδιαμαρτύρητα προς την σφαγή".  Και μάλιστα ενός αμνού που δεν σφάζεται για ανάγκες επιβίωσης, αλλά για να εξακολουθούν κάποιοι να ζουν στην χλιδή και να τρέφουν τα λιποκύτταρά τους. Αυτοί είναι οι συνάδελφοι που εμφανίζονται να ψηφίζουν "καμιά αντίδραση". Προσέχτε, δεν εφαρμόζουν μονάχα οι ίδιοι το "δεν αντιδρώ" για τον εαυτό τους, έχουν φτάσει σε τέτοιο σημείο πώρωσης που χρησιμοποιούν ακόμα και αυτή την (ανέξοδη) ψήφο τους, για να απαγορεύουν και να στερούν από τους υπόλοιπους την ευκαιρία να αντιδράσουν νόμιμα. Δηλαδή μια απόλυτα εξωφρενική συμπεριφορά που ούτε καν σε αρνιά δεν την συναντάς.

 Αν και εξακολουθώ να πιστεύω ότι η πλειοψηφία αυτών που εμφανίζονται να έχουν αυτή την θέση, μάλλον δεν είναι συνάδελφοι, αλλά απλοί πολίτες μεταμφιεσμένοι.

39
Είναι αυτές προτάσεις των εκπαιδευτικών; Αναφέρονται πουθενά οι στόχοι της απεργίας; Το ωράριο είναι το πρόβλημα, οι πιθανές απολύσεις, ο φοβερός και τρομερός μύθος της αξιολόγησης...... ποιό; Και τί ζητούν; Να διατηρηθεί το σύστημα ως έχει; Καμιά μεταρρύθμιση, κάποια αλλαγή; Ντρέπομαι. Αυτός δεν είναι κλάδος, αλλά φερέφωνα εξουσίας που φωνασκούν

Έχεις να καταθέσεις κάποια εναλλακτική πρόταση;
Θα την προσθέσω στην ψηφοφορία, και δεδομένου ότι υπάρχει ποια η δυνατότητα αλλαγής της ψήφου, μπορεί οι ψηφοφόροι να μετακινηθούν προς την δικιά σου πρόταση.

Επίσης μάλλον δεν έχει καταλάβει ότι σε αυτή την ψηφοφορία περισσότερο κρίνεται αν θα γίνει ή όχι η απεργία παρά οι λόγοι.

Δεκτές οι ενστάσεις σου, όμως δεν αρκεί να εντοπίζεις το πρόβλημα, πρέπει να προτείνεις και συγκεκριμένη λύση για να έχει νόημα η παρέμβασή σου και να μην είναι απλά ανούσια λόγια διαμαρτυρίας.

Απεργία κάνεις όταν διεκδικείς συγκεκριμένα πράγματα. Αν θες την άποψή μου είμαι υπέρ της απεργίας και θέλω σχολεία που δεν είναι άνδρα διαφθοράς, θέλω εκπαιδευτικούς που δουλεύουν το ωράριό τους, κάνοντας τα μαθήματα της ειδικότητάς τους και όταν υπάρχουν β΄πτυχία να αξιοποιούνται και αυτά, θέλω να εγγυηθεί η ΟΛΜΕ ότι θα υπάρξει ένα σύστημα πρόσληψης και δεν θα επιτρέπει στον εκάστοτε κυβερνώντα να ανοίγει παραθυράκια ( οαεδ, πολύτεκνοι, ιδιωτικοί.....), θέλω στοχευμένες τοποθετήσεις και όχι μαζικές (αυτές μας έφεραν εδώ), και αξιολόγηση που θα στοχεύει στη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου και όχι στην απόλυση (είμαι αντίθετη στο ατελείωτο όχι των συνδικαλιστών). Υπάρχουν πουθενά όλα αυτά στις προτάσεις των παρατάξεων της ΟΛΜΕ; Εκτός αν δεν γνωρίζω ελληνικά. Επιπλέον, όταν οι καθηγητές έκαναν απεργίες, αν ικανοποιούνταν τα μισθολογικά τους, δεν διεκδικούσαν τίποτα άλλο , γι' αυτό και ο κλάδος αυτοενεχυριάστηκε. Τέλος, θα ήθελα ακόμα και ενιαία ψηφοδέλτια, με δηλωμένες κομματικές ταυτότητες, αλλά να έχω τη δυνατότητα να ψηφίσω πρόσωπα διαπαραταξιακά που θα έχουν πρώτα τον τίτλο του εκπαιδευτικού. Ίσως για τα δικά σας δεδομένα να είμαι από άλλον πλάνήτη!

Μπορείς να τα βάλεις όλα αυτά σε μορφή πρότασης, να την προσθέσω στις επιλογές της ψηφοφορίας;
Να είναι όμως ολοκληρωμένη πρόταση. Εδώ δεν είναι χώρος συζήτησης των προτάσεων, αλλά χώρος ψηφοφορίας αυτών.

40
Μου φαίνεται εξωφρενικό να υπάρχουν συνάδελφοι οι οποίοι να θεωρούν ότι δεν πρέπει να γίνει τίποτα απολύτως.
Παρόλαυτά, πάσχα είναι και τα πρόβατα οδηγούνται στην σφαγή αδιαμαρτύρητα, οπότε ίσως κάποιοι συνάδελφοι έχουν αυτή την ψυχολογία. Να υπενθυμίσω επίσης και τους ινδιάνους Μάγια που στήνανε οικειοθελώς ουρές χιλιάδων ανθρώπων για να τους ξεριζώσει την καρδιά ο ιερέας του θεού ήλιου στο μεξικό.  Υπάρχουν άνθρωποι ανάμεσά μας και με αυτή την ψυχολογία, δυστυχώς είναι και αυτό μια έκφανση της ανθρώπινης φύσης.

Επειδή τώρα το πρόσεξα αυτό το μήνυμα, ειδικά αυτό που είναι με bold.. δηλώνεις εκπαιδευτικός, σωστά; Τι ειδικότητα είσαι; Όχι, ότι έχει σημασία η ειδικότητα, για να γράφονται τέτοιες ιστορικές ανακρίβειες (θα το έλεγα αλλιώς, αλλά αυτολογοκρίνομαι). "Οικειοθελώς" δεμένοι δούλοι;

συγνώμη, για τους αζτέκους ήθελα να πώ.
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CE%BD%CE%B8%CF%81%CF%89%CF%80%CE%BF%CE%B8%CF%85%CF%83%CE%AF%CE%B5%CF%82_%CE%91%CE%B6%CF%84%CE%AD%CE%BA%CF%89%CE%BD

Έχει καταγραφεί περίπτωση ελεύθερων ανθρώπων και όχι αιχμαλώτων ή δούλων, που στήνανε ουρά να τους θυσιάσουν για να μην σβήσει ο ήλιος.

41
Απεργία σημαίνει απουσία από τον χώρο εργασίας και περιφρούρησή του από έξω

Απεργία σημαίνει αυτό
http://www.pde.gr/index.php?topic=28601.msg664655#msg664655

Παράθεση
Την μήνυση δεν θα την φάει κανένας.
Αν γίνει πορεία εκατοντάδων εκπαιδευτικών σε ένα συγκεκριμένο εξεταστικό κέντρο, αυτό μπορεί να σταματήσει την λειτουργία του συγκεκριμένου κέντρου, χωρίς μήνυση.  Και αν σταματήσει έστω και ένα κέντρο να δουλεύει, ακυρώνονται οι πανελλήνιες.
Η ανωνυμία και το πλήθος των εκπαιδευτικών τους προστατεύει από τις μηνύσεις, δεν είναι ανάγκη να πας στο σχολείο σου να διαμαρτυρηθείς!

όποιος πάει στο χώρο εργασίας του με σκοπό να κάνει παρανομίες, δεν νομίζω ότι λειτουργεί σωστά.
οι παρανομίες γίνονται μέσα στο πλήθος, είναι χαζό να τις κάνεις επώνυμα.


42
Τη μήνυση ποιος θα τη φάει;

Κανένας.
Αν γίνει πορεία εκατοντάδων εκπαιδευτικών σε ένα συγκεκριμένο εξεταστικό κέντρο, αυτό μπορεί να σταματήσει την λειτουργία του συγκεκριμένου κέντρου, χωρίς μήνυση.  Και αν σταματήσει έστω και ένα κέντρο να δουλεύει, ακυρώνονται οι πανελλήνιες.
Η ανωνυμία και το πλήθος των εκπαιδευτικών τους προστατεύει από τις μηνύσεις, δεν είναι ανάγκη να πας στο σχολείο σου να διαμαρτυρηθείς!

Σελίδες: 12345

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162180
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 678
Σύνολο: 691

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.085 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.