Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - kiki14

Σελίδες: 12345 ... 21
29
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Φεβρουάριος 28, 2015, 06:23:17 μμ »
Σε άσκηση που ζητα τον τροπο και τα μεσά πειθούς,ας υποθέσουμε οτι η παραγραφος αναφέρει:"Συμφώνα με την τάδε ερευνά που έγινε απο το τάδε πανεπιστήμιο ,το 35% του πληθυσμού...το 22% του πληθυσμού...και το 12% ..."σε μια τέτοια παράγραφο θα πούμε οτι έχουμε επίκληση στη λογική με τεκμήρια,τα οποία είναι αποτελεσματα ερευνας και στατιστικά δεδομένα η αρκεί να πούμε οτι έχουμε αποτελεσματα ερευνάς;Αν πούμε το πρωτο,τοτε η παραπομπή στο κειμενο σχετικα με τα αποτελεσματα ερευνας θα γίνει μονο εκεί που αναφέρει τη φράση"σύμφωνα με την τάδε ερευνά" η θα παραπέμψουμε σε ολοκληρο το παραπάνω κομματι(με τα στατιστικά);

30
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Φεβρουάριος 17, 2015, 06:54:25 μμ »
Το 4-4 ή 3-3 παει στους τρόπους αντιμετώπισης απο το ατομο και την κοινωνία αντίστοιχα;Και για τα αίτια τότε πόσες;
Βασικά μήπως,επειδή όσες ιδέες διατυπώσουμε σχετικα με το άτομο ουσιαστικά εντάσσονται στο ίδιο επιχείρημα:άτομο (και αντίστοιχα και για για την κοινωνία),όντως θα πρέπει να κανουμε αυτό που είπε ο Λάμπρος...δηλαδή μία παράγραφο για το άτομο και μία για την κονωνία;

31
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Φεβρουάριος 17, 2015, 10:04:48 πμ »
Σε θέμα εκθεσης που ζητα αιτία και τροπους αντιμετώπισης απο τον ανθρωπο και απο την κοινωνία τι δομή θα προτεινατε σε μαθητή;πόσες παραγραφους-επιχειρηματα σε κάθε ζητούμενο;

32
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« στις: Φεβρουάριος 16, 2015, 06:00:48 μμ »
Κι ακόμη εισαγωγή ειναι καλό να γίνεται ακόμη και αν η πηγή που δίνεται είναι καποια γελοιγραφία ή ζωγραφικός πίνακας;

33
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Φεβρουάριος 16, 2015, 05:45:50 μμ »
Σευχαριστώ Μαρία!

34
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« στις: Φεβρουάριος 16, 2015, 05:44:42 μμ »
Πέρα απο παραγραφό παρμένη απο το σχολικό βιβλίο ως εισαγωγή,θα μπορούσε να γίνει και κάποιου αλλου ειδους εισαγωγή;

35
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« στις: Φεβρουάριος 14, 2015, 03:48:07 μμ »
Γεια σας συνάδελφοι!Σε πήγη η οποία είναι πίνακας με στατιστικά δεδομενα θεωρειτε οτι πρεπει να γραφεται εισαγωγή παρμένη απο το σχολικό βιβλιο(μια παράγραφος σχετική με το θέμα) η οτι η απάντηση πρεπει να ξεκίνα με το σχολιασμό του πινάκα; :)

36
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Φεβρουάριος 12, 2015, 06:37:51 μμ »
Σε ποια περίπτωση δε θα ηταν λάθος,πιστεύεις,αν η ανάπτυξη των 2 ζητουμένων δεν είναι ισομερής,Maria;

37
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Φεβρουάριος 07, 2015, 07:03:27 μμ »
Στην άσκηση β1 που ζητα αναπτυξη παραγράφου,στις ζητούμενες λέξεις (πχ 80-90) προσμετρώνται και αυτές της θεματικής περιόδου που ο μαθητής βάζει στην παράγραφο του;

38
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Δεκέμβριος 12, 2014, 03:49:06 μμ »
Καλησπέρα!Σε θέμα έκθεσης με 2 ζητούμενα ζητατε απο τους μαθητές ίσο αριθμο παραγράφων αναμεσα στα 2 ζητουμενα( 1 επιχ στην καθέ παράγραφο) η θεωρείτε οτι μπορεί ενα σκέλος να έχει πχ μια παραπανω παράγραφο( 1 επιπλέον επιχειρημα) χωρίς αυτό να είναι μείον;

39
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« στις: Νοέμβριος 29, 2014, 01:01:35 μμ »
Καλημερα!Σε πηγή που εχει 2-3 υποερωτήματα και κάποιος απαντά με παράθεση,θα πρέπει στην αρχή να γραφουν τα στοιχεία απο το βιβλίο σε όλα τα υποερωτηματα συνεχόμενα και μετα σε αλλη παραγραφο να γραφουν τα στοιχεια της πηγής ή ξεχωριστά στο κάθε υποερώτημα να γίνεται αυτή η δουλειά,δηλ πρωτα για το πρώτο υποερώτημα αρχικά τα του βιβλίου και μετα τα της πηγής,μετά για το δεύτερο υποερώτημα αρχικά τα του βιβλίου και μετα τα της πηγης κ.ο.κ.;Εμένα πιο λογικό μου φαίνεται το δεύτερο,θα ήθελα όμως και τη γνώμη σας!

40
Σε μια άσκηση εύρεσης και σχολιασμού σχημάτων λόγου πως ζητάτε από τους μαθητές σας να δομήσουν την απάντηση τους; Σε παράγραφο ή θα ήταν λάθος η αρίθμηση μετά από μια μικρή εισαγωγή; π.χ 1. στίχος 29 μεταφορά "σέρνει την λαλιά του". Σχολιασμός , 2. στίχος 31 υπερβολή "καί ἀντιβουίζει ὀλονυχτίς". Σχολιασμός κ.ο.κ. Παρατηρώ μεγάλη δυσκολία από τους μαθητές στην απάντηση της συγκεκριμένης άσκησης όχι μόνο στο τι θα γράψουν αλλά και στο πως θα το γράψουν. Ο δεύτερος τρόπος είναι πιο εύκολος γι' αυτούς και θα ήθελα να ξέρω αν στην βαθμολόγηση  υπάρχει κάποιο πρόβλημα σχετικά με την παράθεση της απάντησης μ' αυτόν τον τρόπο.

Έχω την εντύπωση οτι η απάντηση σε παράγραφο ειναι προτιμότερη ,αλλά ας μας πει κάποιος που διορθώνει γραπτά ....

41
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Νοέμβριος 08, 2014, 11:59:41 πμ »
Οταν στα τεκμήρια εντοπίζουμε επιχείρημα,πρέπει να γίνεται και η ανάλυσή του(προκείμενες και συμπέρασμα),έτσι δεν είναι;Λογικά δεν αρκεί να πούμε απλώς γενικά ότι εχουμε επιχείρημα στο τάδε σημείο;

42
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« στις: Νοέμβριος 05, 2014, 01:36:45 πμ »
Γεια σας συνάδελφοι!Στις πηγες, οτάν κάποιος απαντα με παραθεση,στο σχολιασμό της πηγής πρεπει να υπάρχει παραγραφοποιηση η μπορεί να γραφεί η απάντηση και σε μια παραγραφο πιστεύετε;

Σελίδες: 12345 ... 21

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32315
  • Τελευταία: mixalios11
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161205
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 747
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 580
Σύνολο: 590

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.078 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.