Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - nikchem

Σελίδες: 1234
29
@guestteacher
Έχεις κάποια πληροφορία - έστω φήμη - ότι υπάρχει κάποια νέα εναλλακτική πρόταση για το Τεχνολογικό Λύκειο;

30
Όσοι ΠΕ04 έχουν οργανική σε ΕΠΑΛ/ΤΕΕ πρέπει να διαβάσουν το παρακάτω
έγγραφο στις σελίδες 22 και 24 και μετά:
http://www.minedu.gov.gr/publications/docs2011/texnologiko_lykeio_110826.pdf
Αν εφαρμοστεί όπως προτείνεται το Τεχνολογικό Λύκειο θα γίνει μπαράζ χαμένων ωρών ΠΕ04
γιατί θα υπάρχει μόνο Φυσική 2 ώρες και Χημεία 1 ώρα την εβδομάδα και ΜΟΝΟΝ στην Α Λυκείου !
Μετά το κενό ............
Σκεφτείτε πόσες ειδικότητες ΠΕ04 διδάσκουν στα ΕΠΑΛ και μετρήστε υπεράριθμους που θα προκύψουν μετά   :-[ :-[ :-[ :-[ :-[

31
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« στις: Ιούνιος 26, 2013, 03:20:52 μμ »
@asepito

Επιλογή και αρμοδιότητες του ΥΣΕΦΕ 106554/Γ7/14-09-2012:

Για την αποτελεσματική κάλυψη των παραπάνω υποχρεώσεων, οι οποίες εντάσσονται στα διδακτικά του καθήκοντα, ο ΥΣΕΦΕ θα διαθέτει 3 ώρες από το υποχρεωτικό του ωράριο. Οι τρεις αυτές ώρες θα καταγράφονται στο ωρολόγιο πρόγραμμα του  σχολείου και τουλάχιστον 2 από αυτές θα συμπίπτουν εφόσον είναι εφικτό με ώρες διδασκαλίες μαθημάτων Φυσικών Επιστημών άλλων εκπαιδευτικών του σχολείου.

32
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« στις: Ιούνιος 26, 2013, 03:04:23 μμ »
@chr000
Από το ΠΔ 100/97, άρθρ. 14, παρ. 3, εδαφ. ιι):

Από όσους εκπαιδευτικούς δεν επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται ως υπεράριθμοι εκείνοι που τοποθετήθηκαν οργανικά τελευταίοι στη σχολική μονάδα. Οι εκπαιδευτικοί που μετατέθηκαν ή τοποθετήθηκαν στη σχολική μονάδα το ίδιο σχολικό έτος, εκτός των εκπαιδευτικών που τοποθετήθηκαν ως υπεράριθμοι, θεωρείται ότι τοποθετήθηκαν ταυτόχρονα. Σε περίπτωση ταυτόχρονης τοποθέτησης υπεράριθμοι χαρακτηρίζονται οι εκπαιδευτικοί που συγκεντρώνουν το μικρότερο αριθμό μονάδων μετάθεσης, σύμφωνα με το άρθρο 16 αυτού του Π.Δ

33
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« στις: Ιούνιος 26, 2013, 02:41:05 μμ »
@chr000

Αυτός που έχει περισσότερα μόρια !

@apuleius

Τα ακριβή ωράρια (με -3 ώρες του ΥΣΕΦΕ)

Για δείτε και αυτό όμως :

ΠΕ04 ένας και μοναδικός σε επαρχιακό σχολείο με 6 τμήματα (κάτι πολύ συνηθισμένο σε Γυμνάσια).
Υπάρχουν 8 ώρες Βιολογίας (Α,Γ τάξη), 8 ώρες Γεωγραφίας (Α,Β τάξη), 8 ώρες Φυσικής (Β,Γ τάξη) και 4 ώρες Χημείας (Β,Γ τάξη).
Με βάση την νέα διευκρινιστική εγκύκλιο ΚΑΘΕ ΠΕ04 είναι υπεράριθμος σε αυτό το σχολείο αφού καμμία Α ανάθεση ΔΕΝ έχει 12 ώρες
(κατ' ελάχιστο). Δηλαδή βγαίνει υπεράριθμος από τον εαυτό του ......  :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

34
@silkcut
Νομίζω ότι εννοεί την πλήρη αναγνωρισμένη προϋπηρεσία !
Η ακριβής λεπτομέρεια θα δοθεί σίγουρα στην εγκύκλιο εφαρμογής !

35
Για την εφαρμογή του ΠΔ θα υπάρξει εγκύκλιος από το Υπουργείο πρώτα (καλώς ή κακώς, αυτοί είναι οι αυθεντικοί ερμηνευτές του) !
Μερικά πράγματα που σκέφτομαι είναι τα εξής:
1. Η ερμηνεία του ΠΔ βασίζεται στην σε δύο στάδια διαπιστωση του αν ένας εκπαιδευτικός είναι α) εξ ολοκλήρου πλεονάζον β) ολικά υπεράριθμος
2. Οποιοσδήποτε συνάδελφος κλείσει ωράριο στο σχολείο του ή στην ομάδα σχολείων που ανήκει το σχολείο του, καθαρίζει ! Αυτό είναι και το πνεύμα του
αλγόριθμου που έτρεξε για τα κενά/πλεονάσματα προ μεταθέσεων. Δεν υπάρχει νόμος, διάταξη που να ορίζει ότι "κλέπτεται" ωράριο από την οργανική συναδέλφου.
3. Απλά ο άνω των 12 ετών που δεν συμπληρώνει ωράριο, ΔΕΝ θα μπεί στην λίστα αν δεν συμπληρώνει ωράριο και θα ψάξει και όσο παραπέρα χρειάζεται χωρίς να υποστεί μετάθεση, σε αντίθεση με κάποιον κάτω των 12 ετών που αν δεν μπορέσει στο σχολείο / ομάδα σχολείων να καταφέρει να μαζέψει ώρες και κοντραριστεί εκτός αυτών με συνάδελφο άνω των 12 ετών θα την υποστεί.
Νομίζω ότι μιλάω λογικά !
Κάθε ένσταση δεκτή !

36
@ PA
Παρατηρώ από μέρους σου μια σταθερή επανάληψη του ίδιου μοτίβου: Αποφάσισαν να μας τελειώσουν, θα την γλυτώσουν τα ρουσφέτια, θα τελειώσουν τους
άλλους με κάποιο τρόπο !
Έχεις να προτείνεις κάτι ενεργητικό - αποτρεπτικό από μέρους μας ;
Γιατί αν λάβουμε ως δεδομένο το προαναφερθέν μοτίβο, πρέπει να παραιτηθούμε πριν μιας διώξουν, καθότι θεωρώ ανάξιο
της αξιοπρέπειας του καθενός να περιμένει σχεδόν τρομολαγνικά να έρθει κάποιος να τον τελειώσει και να αναμοχλεύει συνεχώς το ίδιο
και το ίδιο και το ίδιο στο μυαλό του, πεθαίνοντας χιλιάδες φορές πριν τον σκοτώσουν !!

37
Η πλακίτσα μου είναι ΜΟΝΟ στο κομμάτι που ακολουθούν τα emoticons !!
Δεν θα έγραφα καθόλου στο forum αυτό αν δεν συμφωνούσα ότι πλέον αρχίζουν και συμβαίνουν πράγματα εκτός ελέγχου !
Απλά το βασικό μου κίνητρο για να γράψω είναι ότι αυτό που επιχειρουν να κάνουν, θα μετατρέψει την Ελλάδα - ίσως και μη αναστρεψιμα - σε ένα είδος βαλκανικής Ταϋλάνδης.
Δεν διαφωνώ ότι η Ελληνική εκπαίδευση είναι διαχειριζόμενη από το Υπουργείο και ότι μπορεί να την κόβει ή να την ράβει όποτε και όπως θέλει.
Αυτό όμως δεν μου απαγορεύει να διαπιστώνω το ΕΞΟΧΩΣ ψυχιατρικό της όλης διαδικασίας, όπως και το ότι κανένας δεν μπορεί να εμπιστεύεται πλέον ούτε και τον εαυτό του, πόσο μάλλον ανθρώπους σκληρυμένους στην απάτη, το ψέμα, την διαβολή, την συκοφαντία και που για αυτούς το μόνο που κοιτούν, υπολογίζουν και κανονίζουν μέσω αυτού την συμπεριφορά τους  είναι τα εκλογικά ποσοστά τους!
Μέθοδοι που χρησιμοποιούνταν τόσα χρόνια μεταξύ πολιτικών αντιπάλων για να βλάψουν ο ένας τον άλλο, χρησιμοποιούνται αυτούσιες για να βλάψουν κλάδους εργαζομένων και κοινωνικές ομάδες. Αυτό δεν μπορεί κανείς να μου απαγορεύσει να το διαπιστώνω και να το καυτηριάζω !

38
Εννοείται ότι αστειεύομαι και πολύ μάλιστα, αλλά αυτά που συμβαίνουν είναι πέρα από τα όρια του ψυχιατρείου! Σε κάποιο Post σε άλλο website κάποιος υποστήριζε σθεναρά ότι μπροστα στην αδίρητη ανάγκη της οικονομικής σωτηρίας της Ελλάδας υποκύπτουν και γονατίζουν τα παντα (Σύνταγμα, νόμοι κλπ).
Απλά βασίζομαι στο ότι η έννοια της θέσης του Δημοσίου Υπαλλήλου στο Δημόσιο εκτός σχολείου, αντιστοιχεί στο σχολείο με το μάθημα α' ανάθεσης. Χωρίς μάθημα α' ανάθεσης δεν υπάρχει κλάδος ! Τώρα αν αποΦΑΣΙΣΟΥΝ να ενσωματώσουν ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ μαθήματα Α' Ανάθεσης σε άλλους κλάδους και να τα αφαιρέσουν από άλλους για να τους κλείσουν είναι άλλο πράγμα.

39
Για να καταργηθεί ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ ο κλάδος πρέπει πρώτα να μην υπάρχει αντικείμενο διδασκαλίας (στην εκπαίδευση ΟΛΕΣ οι θέσεις), δες ανάλυση Patreas στην αρχή του thread!
Άρα θα πρέπει πρώτα να καταργηθεί το αντίστοιχο μάθημα α' ανάθεσης σε καθε είδος και επίπεδο σχολείου, να απολυθούν οι σχετικοί καθηγητές, να επανακυρηχθεί το μάθημα και νέες θέσεις καθηγητών.
Κατ' αναλογία και καταχρηστικά - ψυχιατρικά, μπορει να καταργηθεί ΟΛΗ η Ελληνική εκπαίδευση (σαν να ήταν ακόμη μια ΔΕΚΟ), να απολυθούν ΟΛΟΙ οι καθηγητές, να αναδιαμορφωθούν τα ΑΠΣ και να κυρηχθεί μια ΝΕΑ Ελληνική εκπάιδευση, να κυρηχθούν νέες θέσεις για κάθε κλάδο και ειδικότητα και να επαναπροσληφθούν ΟΛΟΙ από την αρχή μέσω ΑΣΕΠ  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Απλούστερα γίνεται να μειωθούν οι θέσεις πανελλαδικά κατά ψ (που δεν θέλω), που γίνεται άνετα και τώρα και κάποις να αποΦΑΣΙΣΕΙ ποιοί θα φύγουν ....

40
Σε αυτή την χώρα έχουμε χάσει τελικά την έννοια των λέξεων !
Όταν λες Α.Ε. εννοείς "Ανώνυμη Εταιρεία", που δεν δεχεται επιχορηγήσεις από τον κόσμο, ούτε παρεμβάσεις από
την εκάστοτε κυβέρνηση αλλιώς δεν φταίει μονον η ίδια για το χάλι που καταντάει!
Οι διάφοροι κομήτες που πέρασαν για λίγα χρόνια από την ΕΡΤ απολάμβαναν μισθούς
δεκάδων και εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ, τους οποίους ποιοι τους έδιναν και ποιοι τους έλεγχαν που τους έδιναν!
Δηλαδή έχω ένα μαγαζι, βάζω κάποιους διαχειριστες (διοικήσεις ΕΡΤ), κάνω ότι θέλω με κάλυψη τις δοτές διοικήσεις,
παίζω εγώ και αυτοι παιχνιδάκια (μαζί ή και μόνοι) και μετά όταν όλα έχουν στραβώσει λέω ότι φταίνε αυτοί που εγώ τους προσέλαβα (δημοσιογράφοι ή/και διοίκηση) και εγώ φυσικά ως πολιτικός είμαι πάντα αθώος!
ΠΑΝΤΑ ! ΠΑΝΤΑ ! ΠΑΝΤΑ !
Η στοιχειώδης αυτοκριτική έχει φύγει μακριά!
Άλλωστε όλοι αυτοί απολύθηκαν γιατι έπρεπε κάποιοι να απολυθούν και να πάρουμε την δόση και όχι γιατί τους πόνεσε η τηλεόραση, παιδεία κλπ.
Οπότε όταν χρειαστεί να πάρουμε την επόμενη δόση, κάποιοι θα λασπολογηθούν θα μετατραπούν σε "αποδιοπομπαίους τράγους" και θα εκτελεστούν!
Ωραία !
Περιμένει κανείς κάτι καλό για αυτή την χώρα ;
Ας καταργήσουμε την ΕΛΛΑΔΑ ΑΕ για να ησυχάσουμε μια και καλή!

41
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2013
« στις: Μάιος 21, 2013, 09:06:27 μμ »
Τα κενά κάθε είδους ειδικού σχολείου που είχαν δοθεί τον Οκτώβριο επικαιροποιούνται αυτές τις μέρες με βάση το νέο ωράριο !
Κάποια παραμένουν κάποια χάνονται ...

Συμφωνώ, αλλά είναι χαζοί στο ΚΥΣΔΕ που συνεδρίασαν (για μουσικά/καλλιτεχνικά/διαπολιτισμικά) πριν βγουν τα επικαιροποιημένα κενά?
Διπλή δουλειά θα κάνουν?
Ίσως να συνεδρίασαν για να αποφασίσουν ότι πρέπει να ξανασυνεδριάσουν με βάση τα νέα κενά !
Πάντως εμείς οι ΠΕ04 πρέπει να ευχαριστήσουμε την Κυβέρνηση, γιατί μας βοηθάει να ζούμε φαινόμενα κβαντομηχανικής στον μακρόκοσμο !
Πολλαπλές επιστρατεύσεις, +2 ώρες, αξιολόγηση, υποχρεωτικές μεταθέσεις, συγχώνευση περιοχών μετάθεσης και σχολείων .... ΟΛΑ ΚΑΠΑΚΙ !
Πράγματα εξαιρετικά απίθανο να συμβούν παλιότερα ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ, γίνονται πια σε χρόνο dt με την ευγενική συνδρομή των μνημονιακών υποχρεώσεων και με την εντολή της Τρόϊκας !
Η Τρόϊκα μας βοηθάει να μην έχουμε ανία στην ζωή μας !
Επιτέλους κάθε μέρα και ένα καινούριο πρόβλημα μας περιμένει !
Τέρμα η τεμπελιά και η ραστώνη των εκπαιδευτικών !
Πλέον έχουμε ένα πολύ ενδιαφέρον επάγγελμα ..... ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

42
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2013
« στις: Μάιος 21, 2013, 07:00:03 μμ »
Τα κενά κάθε είδους ειδικού σχολείου που είχαν δοθεί τον Οκτώβριο επικαιροποιούνται αυτές τις μέρες με βάση το νέο ωράριο !
Κάποια παραμένουν κάποια χάνονται ...

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162181
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 713
Σύνολο: 731

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.096 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.