Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Isla

Σελίδες: 12345 ... 57
29
Από περιέργεια και μόνο, βάλε μας αν θέλεις 3-4 παραγράφους να δούμε τη δουλειά που έχει γίνει.

30
ξέρεις τι γίνεται? αν τους πεις για Ε.Ε. ε τότε σε απολύουν χωρίς καμία αποζημίωση, δώρα κτλ και σου λένε στα δίνουμε όταν γίνει το δικαστήριο. Επίσης, σε άλλους κλάδους πχ security σου λένε έλα τάδε ώρα να στα δώσουμε και σε δέρνουνε (το ξέρω από όταν δούλευα εγώ προσωπικά εκεί!), ή σε καθαρίστριες τους ρίχνουν οξύ πχ Κούνεβα. Οπότε, δεν μπορείς να κάνεις τίποτα παρά να τους 'γράψεις' τους φροντιστηριάδες και να κινηθείς μονάχος σου  :-[
Υπάρχουν βέβαια και άλλες λύσεις π.χ. να βρεις άλλον εργοδότη με τον οποίο να διαπραγματευτείς μια πιο συμφέρουσα συμφωνία (το γνωστό vote with your feet) ή να πας μια ωραία πρωία στην Επιθεώρηση Εργασίας και να κάνεις την καταγγελία σου, χωρίς να τους έχεις ειδοποιήσει πιο πριν. Τα έχω κάνει και τα δύο και ούτε δικαστήριο με πήγαν, ούτε με δείρανε, ούτε οξύ μου έριξαν. Μην κάνουμε την τρίχα τριχιά.

Εκείνο που σε καμία περίπτωση δεν συμφέρει είναι να παρατήσεις μια δουλειά με ένσημα και να παλεύεις μόνος σου και χωρίς ασφάλιση - εκτός αν βγάζεις τόσα που να μπορείς να έχεις εργόσημο κανονικά ή ασφάλιση στον ΟΑΕΕ.

31
http://www.prosvasis.com/top-news/item/594-sse5-2015

μεχρι το 2018 ισχυει 5,4 ως κατωτερο
λογικα αν καταλαβαινω σωστα απ'οσα ανεφεραν και οι προλαλησαντες, αυτο θα πρεπει να ακυρωθει τυπικα
αλλα ολα ειναι στο χερι του εκαστοτε αφεντικου
ειτε απο του χρονου, ειτε ακομη κι απο φετος (εστω και απο τωρα το Νοεμβρη ή αναδρομικα απο Σεπτεμβρη................)
για να δουμε τι θα δουμε :-\ :-\
Η σύμβαση αυτή δεν είναι δεσμευτική και δεν είναι αυτή που πρέπει να ακυρωθεί αλλά αυτή που ίσχυε από το νόμο, δηλαδή το κατώτατο των 3,52€ βάσει της ΓΣΣΕ.

Το οποίο 3,52€ απ' ό,τι βλεπω το έχουμε κάνει γαργάρα και τρωγόμαστε με το 5,40€ του Palso που είναι σχεδόν 2 ευρώ πάνω από αυτό που επιτρέπει ο νόμος.

Να διευκρινίσω ότι δεν είμαι μέλος του Palso και μπορεί κάτι να μην έχω καταλάβει καλά. Αν κάποιος έχει αντίθετη άποψη, ας εκθέσει τα επιχειρήματά του.

32
Προσωπικά θεωρώ ότι σε περιπτώσεις που συνάδελφοι υπέγραψαν το Σεπτέμβριο ατομικές συμβάσεις εργασίας μικρότερες των 6,70, θα έπρεπε εκτός από τον επαναπροσδιορισμό τους, θα έπρεπε να λάβουν και αναδρομικά τη διαφορά που προκύπτει ανάμεσα στα ωρομίσθια για όλο το διάστημα που δούλεψαν με χαμηλότερο από την έναρξη της σύμβασης το Σεπτέμβρη μέχρι την έκδοση της εφαρμοστικής εγκυκλίου
Καλά, το τι θεωρεί "προσωπικά" ο καθένας ας το αφήσουμε απέξω, γιατί η νομοθεσία δεν έχει και δεν θα έπρεπε να έχει πολλές ερμηνείες ανάλογα με την προσωπική εκτίμηση του καθενός.

Εμένα προσωπικά δεν με ενδιαφέρει το θέμα γιατί ήδη οι περισσότεροι καθηγητές μου παίρνουν πάνω από 6,70€ μεικτά, πάντως η επίσημη θέση του λογιστικού γραφείου με το οποίο συνεργάζομαι είναι ότι προς το παρόν περιμένουν διευκρινήσεις από το Υπουργείο Εργασίας (τις οποίες σιγά μην τις πάρουν)  ::) Απ' ό,τι ακούω άλλοι λογιστές λένε το ίδιο και άλλοι προχωράνε με δεδομένο το 6,70€ μεικτά.

Από την επόμενη σχολική χρονιά, να περιμένετε και λιγότερες θέσεις εργασίας. Βοήθειά μας.

33
2. τυπικα υπερισχυει των κατα τοπων συλλογικων συμβασεων?
ιδιως του συλλογου παλσο αθηνων που μας κατατρωει....
Σε ποια σύμβαση του Πάλσο αναφέρεσαι;

Επίσης, Έρση, τι είναι το coucher?

34
Μα τα ιδιαίτερα είναι.. αθέμιτος ανταγωνισμός προς τα καλά μας φροντιστήρια, που λέει και μια ψυχή εδώ μέσα. Μην κάνετε ιδιαίτερα, να ευχαριστείτε τους καλούς και αγαθούς εργοδότες σας  :D
Τα ιδιαίτερα, τα φτηνά και παράνομα (χωρίς αποδείξεις) ιδιαίτερα, είναι αθέμιτος ανταγωνισμός όχι μόνο για τα φροντιστήρια αλλά και για τα νόμιμα ιδιαίτερα.

Κάθε φτηνό και παράνομο ιδιαίτερο συμβάλλει στη χασούρα του φροντιστηρίου της γειτονιάς του, που με τη σειρά του:

- Ξεζουμίζει τους καθηγητές του
- Δεν απασχολεί καθηγητές (δουλεύουν οι ιδιοκτήτες μόνοι τους)
- Λειτουργεί παράνομα - χωρίς άδεια, χωρίς να εκδίδει αποδείξεις, χωρίς να πληρώνει ΙΚΑ
- Κλείνει
- Όλα τα παραπάνω, στη σειρά.

Αυτός που επιτρέπει να τον ξεζουμίζουν επίσης κάνει κακό στην πιάτσα, γιατί βοηθάει σε ένα κακό φροντιστήριο να επιβιώνει, στερώντας τη δουλειά από καλά φροντιστήρια που σέβονται τους εργαζόμενούς τους.

Στο τέλος χαμένοι βγαίνουν όλοι, και οι καθηγητές που δουλεύουν στα φροντιστήρια, και αυτοί που κάνουν ιδιαίτερα.

Δεν λέω κάνετε ή μην κάνετε, αφήστε να σας ξεζουμίσουν ή μην αφήνετε. Απλά επισημαίνω πως όλοι είμαστε κρίκοι της ίδιας αλυσίδας, είτε μας αρέσει είτε όχι, και οι αποφάσεις του κάθε ένα από εμάς και όλων μαζί επηρεάζουν το σύνολο του κλάδου.

35
Καλημέρα 🙂.Ας γράψω και εγώ τη γνώμη μου για τα φροντιστήρια. Οπως σε κάθε κλάδο, υπάρχουν καλοί και κακοί εργοδότες. Το ίδιο ισχύει και εδώ. Ωστόσο, το πρόβλημα κατά τη γνώμη μου με το χαμηλό ωρομίσθιο, δεν οφείλεται στην κρίση, σαφώς βέβαια με την κρίση επιδεινώθηκε η κατάσταση. Ομως, γνωρίζω περιπτώσεις που έδιναν 3-4 ευρώ και πριν 12 χρόνια σε καθηγήτριες αγγλικών, γαλλικών και μάλιστα με πτυχίο πανεπιστημίου, και με εμπειρία ήδη. Αποτέλεσμα : οι καθηγήτριες έφυγαν ,αφού είχαν κάνει όνομα, και άρχισαν τα ιδιαίτερα με τους πελάτες από το φροντιστήριο. Σαφώς δεν είναι ο κανόνας αυτός, το ξαναλέω, υπάρχουν εργοδότες που δίνουν περισσότερα από 3-4 ευρώ ακόμη και τώρα.
Αυτό που περιγράφεις, δεν το έχω ζήσει. Δεν αμφιβάλλω ότι μπορεί να συνέβαιναν τέτοια περιστατικά αλλά δεν πιστεύω ότι ήταν τόσα πολλά προ κρίσης που να έκαναν τη διαφορά. Ο επαγγελματίας καθηγητής που δεν είναι ευχαριστημένος με τη δουλειά του, αυτός που έχει επιλέξει τη φροντιστηριακή διδασκαλία ως επάγγελμα και καριέρα, δεν αρχίζει να κάνει ιδιαίτερα με τους πελάτες του φροντιστηρίου για 3.60, γιατί ξέρει ότι κάτι τέτοιο αποτελεί λύση για τα επόμενα 3-5 χρόνια και όχι μακροπρόθεσμα. Ο επαγγελματίας απλά αλλάζει δουλειά, βρίσκει ένα άλλο φροντιστήριο που πληρώνει καλύτερα (και προ κρίσης υπήρχαν πολλά φροντιστήρια που πλήρωναν καλά) ή αν αποφασίσει να στραφεί στην ατομική διδασκαλία, κρατάει τις τιμές του ψηλά για να μπορεί να ζήσει αξιοπρεπώς από το επάγγελμά του. Αλλού είναι η αιτία του κακού.

Η ρίζα όμως του προβλήματος και η κύρια αιτία για το χαμηλό ωρομίσθιο είναι η προσφορά - η πληθώρα καθηγητών αγγλικής κυρίως, και γαλλικής γλώσσας, μαθηματικών, φιλολόγων, φυσικών κοκ - .Οταν λοιπόν ο εργοδότης ξέρει ότι αυτό που ψάχνει θα το βρει εύκολα, είναι αποκλειστικά στο χέρι του να ανεβοκατεβαζει το ωρομίσθιο, και να δίνει όσα θέλει.
Χωρίς αμφιβολία, η υπερπροσφορά είναι ένας σημαντικός παράγοντας που μας οδήγησε εδώ που είμαστε. Όταν ξεκίνησα να δουλεύω (σε μια εποχή που οι περισσότεροι από εσάς δεν είχαν τελειώσει ούτε το νηπιαγωγείο), οι μόνοι απόφοιτοι αγγλικής φιλολογίας που συναντούσες στα φροντιστήρια ήταν ιδιοκτήτες ή αν ήταν καθηγητές ήταν ελληνοαμερικανοί, ελληνοκαναδοί, ελληνοαυστραλοί που είχαν σπουδάσει αγγλική φιλολογία στις χώρες τους και δεν είχαν δικαίωμα διορισμού. Οι απόφοιτοι αγγλικής ήταν τόσο λίγοι που διορίζονταν αμέσως, και δεν καταδέχονταν να διαβούν το κατώφλι των φροντιστηρίων. Από την άλλη, οι επαρκειούχοι ήταν άτομα που είχαν λίγο έως πολύ επιλέξει τα αγγλικά ως επάγγελμα, αφού είχαν καταφέρει να πάρουν το Proficiency (συνήθως του Cambridge) σε μια εποχή που τα ποσοστά επιτυχίας στις εξετάσεις CPE ήταν στο 20% και δεν υπήρχαν UCLAN, TIE, ESB, MSU, PTE, TOEIC, NOCN, LRN κλπ.

Από την άλλη πλευρά, υπάρχουν επαγγέλματα όπως καθηγητής αραβικής, κινεζικής γλώσσας ή τελείως διαφορετικά επαγγέλματα πχ εργο - λογοθεραπευτης που δίνουν πιο πολλά χρήματα. Και εδώ δεν υπάρχει η λέξη κρίση, γιατί χωρίς αυτούς δε λειτουργεί η επιχείρηση. Αρα τους έχει ανάγκη, και δύσκολα θα βρει άλλους, γιατί δεν υπάρχουν. Για μένα όλα ξεκινούν από εκεί.
Αυτό είναι αποτέλεσμα της αποτυχίας του σχολικού επαγγελματικού προσανατολισμού στη χώρα μας. Δυστυχώς όταν δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη για ουσιαστική καθοδήγηση των μαθητών σε σπουδές με αντίκρισμα στην αγορά εργασίας, μεσολαβεί ένα αρκετά μεγάλο διάστημα μέχρι να πιάσει ο μέσος υποψήφιος το νόημα. Θυμάμαι στα μέσα τις δεκαετίας του '90 προετοίμαζα μαθητές Γ' Λυκείου για Πανελλήνιες αγγλικών σε ένα φροντιστήριο ΜΕ. Όπως είναι φυσικό, όταν ήρθε ο καιρός να συμπληρώσουν τα μηχανογραφικά, κάναμε μια συζήτηση σχετικά με το ποια σχολή θα έβαζαν πρώτη. Όλοι ήθελαν αγγλική φιλολογία. Τους πρότεινα λογοθεραπεία και με κοιτούσαν λες και ήμουν εξωγήινος. Μάλλον ήμουν ο μόνος ενήλικας που τους είχε προτείνει σπουδές σε ΤΕΙ (shock horror) αντί για φιλολογία. Δεν τους ξαναείδα από τότε, αλλά πάω στοίχημα πως όλοι δήλωσαν Αγγλική.

Προσωπικά μου φαίνεται απίστευτο ότι ακόμα και τώρα υπάρχει κόσμος που θέλει να μπει Αγγλική φιλολογία για να διδάξει αγγλικά. Εγώ δεν θα το επέλεγα ούτε για πλάκα. Κι όμως....

36
Το θέμα είναι ότι η ιδιοτήτρια δεν κάνει κανένα μάθημα και πληρώνει καθηγητή.Πώς είναι δυνατόν να υποκύπτει σε παράλογες απαιτήσεις όταν προφανώς μπάινει μέσα;
Απελπισία ή κακοδιαχείρηση ή κάτι σου διαφεύγει -- ή και τα τρία.

Πώς είναι δυνατόν να κάνει κάποιος ιδιαίτερα με 2-3 ευρώ την ώρα; Κι όμως συμβαίνει...

Κι εμείς μπαίνουμε μέσα σε προγράμματα που τρέχουμε στο φροντιστήριο. Δεν νομίζω να υπάρχει φροντιστήριο που δεν μπαίνει μέσα σε κάποια από τα προγράμματά του. Εκτός αν νομίζεις πως όλες αυτές οι δωρεάν Pre Junior, Junior A, Junior B, δεύτερες ξένες γλώσσες (και όχι μόνο) διδάσκονται μόνες τους.

1ο σχόλιο (μιας και αρέσκεσαι να διορθώνεις άλλους για όσα γράφουν στα αγγλικά, και καλά κάνεις): η λέξη αθέμιτος γράφεται με ιώτα και όχι ήτα.. φαντάζομαι εκ παραδρομής, οπότε δεν έχει τόση σημασία, όσο το επόμενο σχόλιό μου,
2ο σχόλιο: σχετικά με τη φράση "αθέμιτος ανταγωνισμός", από το wikipedia βρήκα πρόχειρα τον παρακάτω χαρακτηρισμό:Είναι εν γένει αστείο να χαρακτηρίζεις τα ιδιαίτερα ως "αθέμιτο ανταγωνισμό" για την επιχείρησή σου. Ψάξε αλλού τα αίτια.
Ευχαριστώ για τη διόρθωση, δεν το έχω με τις καταλήξεις.

Όσο για τον ανταγωνισμό, φυσικά είναι αθέμιτος όταν η πλειοψηφία των ιδιαίτερων μαθημάτων είναι χωρίς απόδειξη και μάλιστα σε τιμές υπερβολικά χαμηλές. Δεν είναι κολάσιμη από το νόμο η φοροδιαφυγή; Δεν είναι παραπλανητικό να λες ότι "αναλαμβάνεις" αυτό κι εκείνο το επίπεδο ενώ σε πολλές περιπτώσεις δεν έχεις ούτε καν Proficiency, για να μην μιλήσω για άδεια ασκήσεως επαγγέλματος, γνώσεις, εμπειρία κλπ; Έχω βαρεθεί να διαβάζω σε φόρουμ (ακόμα και εδώ στο pde) μηνύματα από καθηγητές που έχουν "αναλάβει" μαθητές χωρίς να ξέρουν πώς να τους διδάξουν, με τι βιβλίο κλπ. Αν είναι ξεκάθαροι με τους γονείς, αν τους εξηγούν ότι δεν ξέρουν τι κάνουν και γι' αυτό έχουν χαμηλές τιμές, τότε όλα καλά. Αλλά όταν παριστάνουν ότι παρέχουν στους γονείς μια υπηρεσία ανάλογη με αυτή του φροντιστηρίου σε τιμή χαμηλότερη του φροντιστηρίου, και μάλιστα χωρίς απόδειξη, εγώ αυτό το λέω αθέμιτο ανταγωνισμό.

37
Το αν φταίνε τα ιδιαίτερα ή τα φροντιστήρια για την πτώση των τιμών είναι μεγάλη κουβέντα, ανάλογη του αν έκανε η κότα το αυγό ή το αυγό την κότα. Βασικά φταίνε όλοι όσοι πουλάνε σε τιμές μη-ρεαλιστικές: και τα φροντιστήρια που χρεώνουν λιγότερο απ' ό,τι πρέπει να χρεώσουν για να πληρώσουν τις υποχρεώσεις τους και να βγάλουν κέρδος, και τα φροντιστήρια που κάνουν προσφορές (βλ. δωρεάν παροχές) στα βιβλία, και τα ιδιαίτερα που χρεώνουν παρόμοιες τιμές με τα φροντιστήρια (και δωρεάν φωτοτυπίες). Όλοι αυτοί κάνουν ζημιά στον εαυτό τους και ο ένας στον άλλο.

Όπως το έζησα εγώ, στην Αθήνα η κατρακύλα άρχισε το 2012, όταν έκανε δυναμικά την εμφάνισή του το ιδιαίτερο των 5 ευρώ. Αυτό έδωσε έναν μπούσουλα στους γονείς που ήταν τελείως εκτός πραγματικότητας. Σε άλλες περιοχές μπορεί να έγινε διαφορετικά.

Όπως και να έχει, στη φάση αυτή δεν έχει σημασία ποιος ξεκίνησε τις εκπτώσεις, αλλά ποιος τις συντηρεί. Γιατί δυστυχώς αντί η αγορά να αντιδράσει δυναμικά και στο σύνολό της να μην ακολουθήσει τους φτηνιάρηδες, αντέδρασε σπασμωδικά και αναλώθηκε σε συναγωνισμό φτήνιας. Και αν νομίζετε πως είναι δύσκολο για τον καθηγητή που κάνει ιδιαίτερα να κρατήσει ψηλά τις τιμές του, σκεφτείτε πόσο δύσκολο  είναι για το φροντιστήριο που έχει αθέμητο ανταγωνισμό από τα ιδιαίτερα και επιπλέον όλο και περισσότερα έξοδα λόγω αυξημένων τελών, φορολογίας, εισφορών κλπ.

80 ευρώ το μήνα είναι πολύ καλή τιμή για 2 ώρες μάθημα την εβδομάδα, ειδικά αν το μάθημα το κάνει ο ιδιοκτήτης του φροντιστηρίου. Κάνε τη διαίρεση και θα το διαπιστώσεις. Τα υπόλοιπα είναι σπασμωδικές κινήσεις για να μην χάσουν τον πελάτη. Τίποτα παραπάνω και τίποτα λιγότερο. Ο φροντιστηριούχος στην περίπτωση αυτή δρα ως "ιδιαιτεράς". Όπως ο ιδιαιτεράς θα πάρει 7 ευρώ για να πάει στο σπίτι του πελάτη, ο φροντιστηριούχος παίρνει 5 και έρχεται ο πελάτης σε αυτόν. Ουσιαστικά τα ίδια παίρνουν, αφού ο φροντιστηριούχος δεν επιβαρύνεται με κόστος μετακίνησης, φωτοτυπιών, ακυρώσεων κλπ. Και οι δύο περιπτώσεις είναι κοροϊδία, αφού κερδισμένος βγαίνει ο μαθητής εις βάρος του διδάσκοντος.

38
Προσωπικά έχω βαρεθεί να ακούω καθηγητές αγγλικών να παριστάνουν τους ξύπνιους σε άλλους καθηγητές αγγλικών τη στιγμή που τα δικά τους αγγλικά είναι στην καλύτερη περίπτωση επιπέδου Β2. Είναι τρομακτικό αυτό που επικρατεί στον κλάδο μας, άνθρωποι χωρίς γνώσεις να παριστάνουν τους καμπόσους. Δεν ξεχωρίζω δημόσιο με ιδιωτικό τομέα. Όποιος μπαίνει στο φόρουμ της ιδιωτικής εκπαίδευσης γνωρίζει πως έχω κάνει ανάλογες κουβέντες στο παρελθόν με συναδέλφους που είναι καθηγητές ιδιαιτέρων ή φροντιστηρίων.

Δεν είναι εύκολο να μιλήσεις άπταιστα μια ξένη γλώσσα. Το αναγνωρίζω. Αλλά αν τα αγγλικά σου είναι φτωχά, καλύτερα να μην εκτίθεσαι παριστάνοντας τον γνώστη. Δεν κερδίζεις κάτι με το να γελοιοποιείσαι, ούτε γίνεσαι πιο πιστευτός αν μαζί με τα πτωχά αγγλικά χρησιμοποιείς ελληνικά επιπέδου λιμενεργάτη.

Δεν έχω δώσει ούτε μια φορά ΑΣΕΠ. Είμαι αρκετά μεγάλη ώστε να έχω προλάβει την επετηρίδα. Ούτε και σε αυτή μπήκα όμως, γιατί ποτέ δεν ήθελα να δουλέψω στο δημόσιο. Ναι, έκπληξη, δεν θέλουμε όλοι τα ίδια πράγματα στη ζωή.

39
Do you know what I see?I see a person who cannot argue in favour of a specific point of view with plausible arguments trying to prove something that is undoubtedly wrong...I'm really sorry about the fact that we both teach the same object.
As for your wonderings,I can only tell you that there's no need for that.I am so much better than you in every possible aspect of both teaching of english language and knowledge of this.
But I'm still waiting for an answer.Do you get commisions in order to advertise and promote certain types of tests such as cambrige,michigan etc or you just do it in order to pretend that you are high class teachers while in fact you aren't??
Έλα πες μου, στο google το έβαλες αυτό, έτσι?  ;D

Σορρυ που δεν απάντησα νωρίτερα. Μόλις τώρα το είδα.

Αυτό που έχω να πω, και το λέω όσο πιο ευγενικά μπορώ, είναι ότι αν εσύ είσαι από τους καλύτερους του επαγγέλματος, τα φροντιστήρια δεν έχουν να φοβούνται τίποτα.

Επέτρεψέ μου να σου εξηγήσω τα βασικότερα λάθη σου.

Δεν διδάσκουμε το ίδιο object, αλλά το ίδιο subject.

Δεν υπάρχει η λέξη wonderings. Δεν υπάρχει ως ουσιαστικό και σε καμία περίπτωση ως ουσιαστικό πληθυντικού αριθμού.

Η αγγλική γλώσσα στα αγγλικά θέλει μπροστά the και η λέξη English είναι πάντα με κεφαλαίο. Λέμε the English language ή σκέτο English.

Δεν είναι σωστό το knowledge of this. Θα έπρεπε να πεις its knowledge.

To commission γράφεται με δύο s και δεν έχει πληθυντικό. Επίσης commission δεν σημαίνει μίζα. Η λέξη που ψάχνεις στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι το kickback.

The answer by the way is no, we do not get kickbacks in order to "advertise and promote" certain kinds of tests. We work with certain exam bodies and not others because our students come to us to learn English and get a recognised qualification, not just a piece of paper.

Please do keep answering in English. It's very rewarding to see you make a fool of yourself while trying to prove that I'm useless :P

40
Σίγουρα χωρίς εξάσκηση η προφορική επικοινωνία δεν είναι εύκολη, αλλά το ότι πήρα άριστα σε όλα τα άλλα νομίζω δείχνει ότι την κατέχω τη γλώσσα σε μεγάλο βαθμό δε νομίζεις;
Αυτό που δείχνει είναι ότι το συγκεκριμένο πιστοποιητικό (ΚΠγ) μπάζει από παντού ή όπως μου είπε κάποτε πολύ διπλωματικά μια συνάδελφος, επιτρέπει σε μαθητές με κενά στη γραμματική και στο λεξιλόγιο να περάσουν στο επόμενο επίπεδο. Γι' αυτό αποτελεί την καλύτερη λύση για όσους βαριούνται να διαβάσουν ή δεν έχουν την απαραίτητη γλωσσική ικανότητα για να πάρουν την πιστοποίηση που επιθυμούν.

Επίσης το γεγονός ότι εσείς ο ίδιος παραδέχεστε ότι βοηθήκατε από τους εξεταστές για να περάσετε τα προφορικά δείχνει πόσο "αδιάβλητο" είναι.

Μην σας κάνει λοιπόν εντύπωση που στην αγορά εργασίας το ΚΠγ δεν έχει υπόσταση. Αν άξιζε, θα το προτιμούσαν και όσοι δεν είναι δημόσιοι υπάλληλοι.

41
Ασε μας κοπελίτσα μου με τα κομπλεξ σου που θες να σου μιλήσω στα αγγλικά για να σου δείξω πόσο ανώτερος σου είμαι.Και σε πείραξαν  καιμερικές αλήθειες που είπα σε αργκώ και θίχτηκες ωσαν παρθένα...
Εγώ ήμουν ο πρώτος των πρώτων στον ασεπ,κάτι που είμαι σίγουρος οτι προσπάθησες πολλάκις και συ με εξαιρετική αποτυχία,εξού και τα κόμπλεξ.Μάθε λοιπόν οτι από μένα έχουν περάσει χιλιάδες μαθητές πρωι-απόγευμα(.....),μαθητές που δεν θα δεις ποτέ σου,όπως δεν θα δεις ποτέ και τα αποτελέσματα-θαύματα που είχα με αυτούς...
Και δεν μας είπες(το απέφυγες εντέχνως):μίζες παίρνετε από τους φίλους σας τους αγγλοαμερικάνους,ναι ή όχι??Και απαντάω,ΝΑΙ.Γιαυτο και τους υπερασπίζεστε με τέτοια μανία...Αλλά δεν φταίτε εσείς,η ανυπαρξία του κράτους φταίει που επιτρέπει τέτοιες λαμογιές....
I see we're a bit reluctant to speak the language we teach. I wonder why...

42
I'd be happy ... :p
You'd be happy what exactly?  ::)

Παυλίνα, ευχαριστώ  :)

Σελίδες: 12345 ... 57

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32320
  • Τελευταία: Lena11
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161419
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 614
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 390
Σύνολο: 408

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.064 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.