Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - DioniG83

Σελίδες: 1234
29
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Φεβρουάριος 14, 2016, 11:39:59 μμ »
Τι κάνουμε με τους εξαρτημένους υποθετικούς; Και κάτι άλλο που προέκυψε μόλις. Πώς μετατρέπεται η πρώτη κύρια σε μετοχική στην παρακάτω περίοδο;
"Τum terror Cassium concussit et e somno eum excitavit "

30
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Φεβρουάριος 14, 2016, 06:56:21 μμ »
Nihil - Nil

Κοίτα εδώ:http://www.study4exams.gr/latin/course/view.php?id=197#3

31
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Φεβρουάριος 12, 2016, 11:15:41 μμ »
Ευχαριστώ πολύ. Και κάτι άλλο. Τι κάνουμε με τους εξαρτημένους υποθετικούς; Αναγνωρίζουμε μόνο είδος; Και τέλος, με το debeo και απαρέμφατο; Εγώ τους το έδειξα. Αλλά μόνο στο κείμενο 7 έχουμε να κάνουμε μετατροπή σε Π.Π.Σ.

32
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Φεβρουάριος 11, 2016, 01:25:10 μμ »
Συνάδελφοι, ερώτηση: Τι γίνεται με το disco και το doceo; Αν μας ζητήσουν να αλλαχθεί η σύνταξη από ενεργητική σε παθητική, πρέπει να αλλάξουμε και το ρήμα;
Αναλυτικότερα:
Η πρόταση ut corvum doceret parem salutationem θα γίνει ut corvus doceretur parem salutationem
ή ut corvus disceret parem salutationem (το ενεργητικό doceo = διδάσκω, αντικαθίσταται από το παθητικής διαθέσεως disco = διδάσκομαι, μαθαίνω!);;;;;

Στο ψηφιακό βοήθημα δεν αναφέρει κάτι τέτοιο! Αλλά γνωρίζω ότι υπάρχει και αυτή η εκδοχή!

33
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Β Λυκείου
« στις: Ιανουάριος 12, 2016, 09:04:53 μμ »
Εγώ τώρα ξεκινάω τα Λατινικά στη β΄λυκείου, αλλά πολύ χαλαρά!
Ξεκινάω με γραμματική, ουσιαστικά, αντωνυμίες, ρήματα, αλλά χωρίς άγχος. Να μαθαίνουν πώς κλίνονται, ώστε του χρόνου που θα τα διδάξω πάλι από την αρχή να τους είναι πιο εύκολα, αφού θα τα έχουν ξανακούσει!
Κείμενο καθόλου. Άντε ίσα ίσα να δουν το 3, για να έχουν μια επαφή. Σε αυτά που ξεκίνησα έδειξα αυτό με τον Οβίδιο για να κάνουν συσχετισμούς με τα ελληνικά, τα αγγλικά και τα γαλλικά, αλλά και για να τους δείξω ότι δεν είναι κάτι δύσκολο! Η ύλη βγαίνει στην γ΄ λυκείου αν ξεκινήσεις θερινά!
Ελπίζω να βοήθησα!

34
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Ιανουάριος 12, 2016, 08:57:28 μμ »
Ευχαριστώ  :)

35
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Ιανουάριος 11, 2016, 12:23:32 πμ »
Αφού ο πλάγιος λόγος είναι εκτός ύλης, όχι!
Μία ερώτηση, τι κάνουμε με την παραχωρητική; στο κείμενο 43, αφού αυτές οι προτάσεις είναι εκτός;

36
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Δεκέμβριος 22, 2015, 09:49:04 πμ »
Ο πλάγιος λόγος είναι εκτός ύλης, οπότε δεν διδάσκεται ό,τι σχετίζεται με ασκήσεις μετατροπής από ευθύ σε πλάγιο και το αντίθετο.


37
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Ιούνιος 03, 2015, 03:36:08 μμ »
Σ' ευχαριστώ πολύ

38
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Β' Λυκείου
« στις: Ιούνιος 02, 2015, 03:33:53 μμ »
Το aequitas και το libertas έχουν πληθυντικό αριθμό;

39
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Ιούνιος 02, 2015, 03:31:51 μμ »
To aequitas και το libertas έχουν πληθυντικό αριθμό; Διότι κάποιοι λένε ότι ισχύει και κάποιοι άλλοι όχι. Τελικά ποιο είναι το σωστο;

40
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Μάιος 28, 2015, 02:52:27 μμ »
Μία παράκληση!!! Επειδή φέτος θα αναλάβω στο φροντιστήριο τα Λατινικά και δεν έχω σημειώσεις πάνω σε αυτά, έχει κανείς κατεβασμένες τις σημειωσεις απο το study4exams του υπουργείου παιδείας, μια και ο διαδυκτιακός τόπος είναι κλειστός λόγω πανελλαδικών και δεν έχω πρόσβαση; Θα ήταν μεγάλη ευκολία αν τις έβρισκα! Ευχαριστώ πολύ!!

41
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Μάιος 27, 2015, 02:55:25 μμ »
Για να γυρίσω στο ΦΕΚ. Εσείς θα διδάξετε και τα άλλα κείμενα που δεν είναι γαι μετάφραση;

42
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Μάιος 26, 2015, 12:12:40 μμ »
Προφανώς δεν εννοεί συντακτική ανάλυση, αλλά τα συντακτικά  φαινόμενα του κειμένου!Στην ουσία, φαντάζομαι, οι εμπρόθετοι και οι χρήση των πλάγιων πτώσεων, στα πρώτα τουλάχιστον κείμενα.
Φέτος στο φροντιστήριο θα αναλάβω λατινικά και μου ζήτησαν να σκεφτώ πώς θα είναι διαμορφωμένο το τετράδιο των παιδιών. Εσείς τι έχετε να προτείνετε;

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162181
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 713
Σύνολο: 732

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.089 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.