Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - elenam

Σελίδες: 12345 ... 31
29
supernova1980
"η elenam δεν φταιει φυσικα αν αδικησε καποιον (της απαντησα γιατι διατυμπανιζει ότι δεν το εκανε όταν με τοση διατρητη διαδικασια δεν το ξερεις), το υπουργειο φταιει"
Να είσαι πιο προσεκτικός/ή συνάδελφε και να μην ειρωνεύεσαι συναδέλφους, κυρίως όταν δεν τους ξέρεις. Στο παρόν φόρουμ δεν είναι στόχος να ειρωνευόμαστε ο ένας τον άλλον, αλλά να πληροφορούμαστε για θέματα που μας ενδιαφέρουν.

30
elenam μηπως πηρες τη θεση αλλου βθμιου που
1) εκανε με εθελοντικες που πηγαν στα σκουπίδια χωρις να το περιμενε
2) δεν εκανε αιτηση γιατι το ΠΥΣΔΕ του δεν εβγαλε πλεονασμα και μετα ως διαμαγειας σε άλλη φαση εβγαλε
3) ειχε οντως πιο πολλα μορια, εκανε και εμεινε με την ενσταση στο χερι?
Αλίμονο, τα μαχαίρια αμέσως να βγουν. Ε, λοιπόν σε πληροφορώ  ότι  δεν πήρα τη θέση κανενός άλλου β/θμιου γιατί :
1) είχα κάνει κι εγώ με τις εθελοντικές, που "πήγαν στα σκουπίδια" όπως λες
2) δεν ήξερα εάν το ΠΥΣΔΕ μου θα έβγαζε ή όχι πλεόνασμα, έχω σοβαρό οικογενειακό πρόβλημα και έκανα την αίτηση έτσι κι αλλιώς (χωρίς να ξέρω ή να με έχουν "πληροφορήσει" εάν θα βγάλουν περισσότερα κενά εκεί που ήθελα να πάω)
3) είχα κι εγώ πιο πολλά μόρια από 25 άτομα εναντίον των οποίων έκανα 3 ενστάσεις και τελικά δικαιώθηκα.
Και σε παρακαλώ, μη στρέφεσαι εναντίον συναδέλφων, όταν δεν ξέρεις την περίπτωση του καθενός. Εγώ δεν στράφηκα εναντίον κανενός.

31
Το δικό μας παράπονο δύο χρόνια ποιος το άκουγε; κανείς! Τώρα οι άλλοι έχουν παιδάκια διαλύονται οικογένειες σπαταλάνε λεφτά. Εκεί που είμασταν ήρθατε και είναι δύσκολο γιατί το γνωρίζουμε πολύ καλά δυο χρόνια τώρα.
Η αδικία γεννά αδικία και η βία γεννά βία. Λουζόμαστε όλοι το αποτέλεσμα συμπεριφορών όπως "να βολευτώ εγώ και έχει ο Θεός" "ας την βγάλουμε και φέτος" " τι με νοιάζει εμένα" Αυτό είναι μάθημα για όλους μόνο η δικαιοσύνη και αξιοκρατία και η εμπιστοσύνη μπορεί να δημιουργήσει υγιείς θεσμούς. Διαφορετικά θα ζούμε για πολλά χρόνια εμείς και τα παιδιά μας τέτοιες καταστάσεις που καθώς φαίνεται σε κανένα δεν αρέσουν. ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΓΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ. ΑΣ ΤΟ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΟΥΜΕ.
Όχι ΤΗΕΑ 19. Εγώ ΔΕΝ ΣΕ ΑΔΙΚΗΣΑ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ. Από ό,τι καταλαβαίνω είσαι ΠΕ 19, ενώ εγώ ΠΕ 05. Πράγματι άλλοι της ειδικότητάς σου ίσως να σε αδίκησαν, όμως εγώ ΔΕΝ ΠΗΡΑ ΤΗ ΘΕΣΗ ΚΑΝΕΝΟΣ, θα το καταλάβετε επιτέλους ? Οι νέες ειδικότητες δεν προϋπήρχαμε και δεν διεκδικήσαμε θέσεις μετάθεσης. ΑΝΟΙΞΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ και δείτε την πραγματικότητα ΧΩΡΙΣ ΦΩΝΑΣΚΙΕΣ ΤΥΠΟΥ "η αδικία γεννά αδικία".

32
Ωραία όλα αυτά που λέτε, αλλά δεν λύνουν το τεράστιο πρόβλημα που πάει τώρα να δημιουργηθεί. 4000 οικογένειες θα χωριστούν ξανά, κι άντε, εγώ σας λέω οι μισοί (γιατί οι άλλοι μισοί ανήκαν στο "οικείο ΠΥΣΔΕ"). Πόσο νόμιμο, πόσο δίκαιο, πόσο ηθικό είναι αυτό ? Τέλος πάντων, ό,τι και να λέμε τώρα, οι επόμενες μέρες θα δείξουν τι μέλλει γενέσθαι. Απλά το παράπονό μου ήθελα να πω.

33
Μα ακριβώς αυτό είναι και το πρόβλημα. Επειδή 100 στους 4000 έκαναν αυτό που είπες, πρέπει να τιμωρηθούμε άρδην όλοι ? Ας "επιστρέψουν" αυτούς που λες, εναντίον των οποίων έγιναν μηνύσεις, στη δ/θμια, όχι να ρίξουν σε δυσμενέστερη υπηρεσιακή κατάσταση όλους εμάς, τους υπόλοιπους, που δικαιωματικά,με τεκμηριωμένες ενστάσεις πάρα πολλοί, πήραμε τη μετάταξη. Αυτό το τσουβάλιασμα είναι που επηρεάζει τον περισσότερο κόσμο να σκέφτεται έτσι.

34
Και για πες μας εσύ, μιας που μιλάμε για δικαιοσύνη, πόσο δίκαιο είναι, μετά από πλήρως τεκμηριωμένη ένσταση, να βρεθεί κάποιος υπεράριθμος στην επαρχία, έχοντας χάσει το δικαίωμα να διεκδικήσει μετάθεση (ίσως κι απόσπαση ? αφού θ'αργήσουν τόσο πολύ όλες οι μεταβολές, όπως φαίνεται), στον "αέρα" δηλαδή, χωρίς να έχει πάρει τη θέση κανενός.
Όσον αφορά την περίπτωση που προανέφερες, η λύση θα μπορούσε να είναι, εφόσον φάνηκε ότι τελικά υπήρχαν ανάγκες σε γαλλικών στην α/θμια σ'αυτές τις περιοχές, ν'ανοίξουν κι άλλες θέσεις με συμπληρωματικές μετατάξεις.

35
Μετατάξεις / Απ: Νέα Μετατάξεων
« στις: Μάιος 16, 2015, 11:27:42 πμ »
Έτσι από περιέργεια, γιατί ακόμα κάποιοι αρέσκονται στο να στρέφονται εναντίον συναδέλφων εξαιτίας ολιγάριθμων περιπτώσεων ατόμων με λιγότερα μόρια, οι οποίες θεωρητικά βρέθηκαν μετά από τον έλεγχο που έκανε το υπουργείο ;

36
Μακάρι victory hope να είναι έτσι. Όμως δεν αναφέρεται ακριβώς αυτό. Στη νέα διαδικασία μετατάξεων, όπως αναφέρεται, θα μπορούν στις νεοεισερχόμενες ειδικότητες να κάνουν αίτηση κι άλλοι εκτός από όσους είχαμε κάνει τόσο με τις παλιές εθελοντικές όσο και με τις υποχρεωτικές, οπότε και αυτός με τα 90, θα βρεθεί αυτόματα πίσω από κάποιον άλλον με 130 που σκέφτηκε ξαφνικά τώρα να μετακινηθεί σε μεγάλο αστικό κέντρο! Δεν είναι και τόσο δίκαιο.

37
Μετατάξεις / Απ: Νέα Μετατάξεων
« στις: Μάιος 15, 2015, 06:45:35 μμ »
Αυτό νομίζω ήταν επίτευγμα των ΑρβανιτοΛοβέρδων μην τους το καπηλευτούν άλλοι. Κατάφεραν να διασπάσουν την εκπαιδευτική κοινότητα με τον χειρότερο τρόπο. Να  μην ξεχνάμε ποιοι δημιούργησαν αυτό το έκτρωμα που τελικά μόνο πόνο και στεναχώρια έχει φέρει.
Ναι, ενώ αυτή η εισήγηση φέρνει δικαιοσύνη και δικαίωση. Είναι δυνατόν να γίνεται τέτοια επίθεση στις νεοεισερχόμενες ειδικότητες που δεν πήραν τη θέση κανενός, που δεν χρειάζεται να περιμένουν τις μεταθέσεις κανενός, παρά μόνο τη σύσταση οργανικών θέσεων ?

38
Πανελλήνιες / Απ: Επιτηρητές Πανελληνίων
« στις: Μάιος 11, 2015, 04:44:22 μμ »
elenam,

φυσικά και μπορεί να σε καλέσουν. Και εγώ είμαι ίδια περίπτωση. Αν σου τύχει, δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτα, εφόσον τα δημοτικά έχουν ενημερωθεί από το διευθυντή σου. Τα δημοτικά είναι υποχρεωμένα να σε αποδεσμεύσουν γιατί πρόκειται για ανάγκες της υπηρεσίας.
@harac
Όπως πάντα, άμεση η ανταπόκρισή σου! Σε θυμάμαι κι από το φόρουμ για την πιστοποίηση α' επιπέδου!
Σ'ευχαριστώ πολύ, όμως δεν ειδοποιήθηκε κανείς, γιατί από το γυμνάσιο στο οποίο έχω τις περισσότερες ώρες, δεν σκέφτηκαν ότι πηγαίνω και σε δημοτικά, οπότε απλά με δήλωσαν ως υποψήφια για επιτήρηση! Πηγαίνω σε 2 δημοτικά και σε 2 γυμνάσια.
Δηλαδή, εκείνες τις μέρες, τελικά είδα το όνομά μου στις επιτηρήσεις, στο myschool τα δημοτικά μας δικαιολογούν ;
Σ'ευχαριστώ και πάλι!

39
Πανελλήνιες / Απ: Επιτηρητές Πανελληνίων
« στις: Μάιος 08, 2015, 09:45:18 μμ »
Δίκιο έχεις αλλά μπορεί ο μόνιμος να έχει πάει ήδη αρκετές φορές στην καριέρα του! Κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί (ούτε οι μόνιμοι) και ταυτόχρονα όλοι μπορούν να αρνηθούν αν υπάρχει σοβαρός λόγος, π.χ.: έχω παιδιά και το πρωί εκείνη την ώρα πρέπει να είμαι σπίτι ή δεν έχω αυτοκίνητο για να μετακινηθώ και δεν υπάρχει συγκοινωνία (μιλάμε για μεγάλες αποστάσεις βέβαια).
Δυστυχώς ούτε αυτό με τα παιδιά "παίζει". Όταν εγώ το επικαλέστηκα πέρυσι, που με κάλεσαν τελευταία στιγμή, κι ενώ τα παιδιά μου ήταν ηλικίας δημοτικού, αυτό που μου απάντησαν ήταν ότι μπορώ να αρνηθώ μόνο εάν υπάρχει σοβαρό πρόβλημα υγείας δικό μου και τους προσκομίσω σχετικά δικαιολογητικά.

40
Πανελλήνιες / Απ: Επιτηρητές Πανελληνίων
« στις: Μάιος 08, 2015, 05:39:16 μμ »
Συνάδελφοι καλησπέρα. Μήπως ξέρεις κανείς να μου απαντήσει στο εξής : είμαι δευτεροβάθμια με μερική διάθεση πρωτοβάθμια. Υπάρχει περίπτωση να με καλέσουν για επιτηρήτρια στις πανελλαδικές, από τη στιγμή που τις μέρες των πανελλαδικών θα πρέπει να λείπω από τα δημοτικά ; Kαι εάν ναι, τι θα πρέπει να κάνω εγώ ; Υπηρεσιακά εννοώ, δεν πρέπει να καλυφθώ με κάποιου είδους έγγραφο ώστε να με καλύψουν στο myschool οι διευθυντές των δημοτικών για τις μέρες εκείνες ;

41
Εάν υπάρχει δικαιοσύνη, να τις ακυρώσουν και να καλέσουν εκ νέου τον κόσμο να κάνει αίτηση με κανονική εγκύκλιο. Δεν επιτρέπεται να έχει έρθει κόσμος σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη με πολύ λίγα χρόνια προϋπηρεσίας και χωρίς μόρια. Εμείς δηλαδή που έχουμε υποφέρει τόσα χρόνια κάνοντας θυσίες υπηρετώντας σε απομακρυσμένα μέρη τι θα κάνουμε; Είμαστε καταδικασμένοι να μείνουμε για πάντα εκεί; Οι μετατάξεις είναι φιάσκο και δεν μπορούν να συμμαζευτούν με τίποτα. Μόρια χαμηλά, "δικαιώθηκαν" με ένσταση άτομα σε περιοχή που δεν είχαν δηλώσει στις δύο αρχικές επιλογές τους. Είναι δίκαια όλα αυτά; Εγώ όταν έπαιρνα τα μπογαλάκια μου ανά την Ελλάδα υπηρετώντας, ήξερα ότι θέλω τόσα μόρια για να έρθω στον τόπο μου. Είναι δίκαιο να μην κάνουν μεταθέσεις και να φέρνουν με "μετάταξη" στη θέση που μου ανήκει κόσμο που δεν έχει τα μόριά μου; Εάν μου απαντήσει κάποιος με το χέρι στην καρδιά, τον παραδέχομαι.
Αυτά που λες, φίλε-η idefix, δεν είναι δικαιοσύνη, αλλά δικαιοσύνη κατά το δοκούν. Ενδεχομένως να υπήρξαν περιπτώσεις όπως τις περιγράφεις, εκτιμώ όμως ότι ήταν πολύ λιγότερες από την πλειονότητα των συναδέλφων που μεταταχθήκαμε έχοντας υπηρετήσει για πολλά πολλά χρόνια σε πολλά σχολεία (λόγω ειδικότητας, γαλλικών) ανά την Ελλάδα ή στη μακρινή οργανική μας. Δεν είναι δίκαιο άνθρωποι που υποφέραμε κι εμείς πολλά χρόνια, κάνοντας θυσίες τόσο οικονομικές όσο και προσωπικές (απομακρυνόμενοι από την οικογένειά μας), να δούμε την υπηρεσιακή μας κατάσταση ξανά υπό μεταβολή, όταν επιτέλους, με μόρια αληθινά εγγεγραμμένα και με ενστάσεις στηριγμένες σε απτά δεδομένα (μόρια άλλων συναδέλφων που βρήκα πολύ εύκολα, δεν ήταν ποτέ κρυμμένα), καταφέραμε κάποιοι να πλησιάσουμε την οικογένειά μας.
Ελπίζω κι εύχομαι να βρεθεί λύση έτσι ώστε ν'ανοίξουν περισσότερα κενά, να δοθούν μετατάξεις σε περισσότερους συναδέλφους δικαιωματικά και με αληθινά στοιχεία. Αυτά.

42
Μετά από πολύ πολύ καιρό, βρήκα λίγη ώρα να διαβάσω αν υπάρχει κάτι νεότερο με το θέμα των μετατάξεων και δεν ξέρω αν πρέπει να γελάσω ή να κλάψω με ορισμένα μηνύματα που διάβασα.  Ανούσιες αντιπαραθέσεις, υπερβολές, προσαρμογή της πραγματικότητας στην επιθυμία του καθένα.  Οι μετατάξεις που έγιναν δημιουργούν αρκετά ερωτηματικά τόσο για τη διαδικασία αυτή καθ' εαυτή σε ειδικότητες που προϋπήρχαν (φυσικής αγωγής κλπ), όσο και για τα αποτελέσματα, καθώς υπήρξαν περιπτώσεις παραβίασης ακόμα και της εγκυκλίου που είχε βγάλει το υπουργείο που όριζε προτεραιότητα σε όσους ανήκαν στα οικεία ΠΥΣΔΕ, μετά στις οικείες Περιφερειακές Διευθύνσεις κλπ. Ωστόσο οι μαζικοί χαρακτηρισμοί και οι κραυγές είναι εκτός πραγματικότητας. Παράδειγμα στο ΠΥΣΠΕ που μετατάχθηκα όλες οι μετατάξεις στον κλάδο μου, τόσο στην Πρωτοβάθμια όσο και στις διοικητικές θέσεις πραγματοποιήθηκαν ορθά και χωρίς παρέκκλιση από την εγκύκλιο  και γι' αυτό δεν υπήρξε και κανένα παρατράγουδο.
Γνωρίζαμε όλοι τα μόρια των συναδέλφων και ξέραμε τα σωστά αποτελέσματα πριν καν ανακοινωθούν. Όποιος έχει πρόβλημα, το έχει με το υπουργείο για τη διαδικασία που ακολούθησε και όχι με τους συναδέλφους.

Επίσης καθόλου απομονωμένοι και καθόλου στη γωνία δεν είμαστε οι μεταταγμένοι και υπάρχει και άριστο κλίμα. Σε όσα σχολεία έχω υπηρετήσει αυτά τα δύο χρόνια έχω κάνει παρέες και πλέον η πλειοψηφία των συναναστροφών μου είναι στην πρωτοβάθμια. Αυτό που υπάρχει και είναι αλήθεια είναι αυτό που είπε ο Vadi. Ότι δηλαδή μια μερίδα δασκάλων (κυρίως μεγαλύτερης ηλικίας) είναι αρνητικοί συνολικά στο θεσμό των ΕΑΕΠ και θα θέλανε να καταργηθεί. Ο κύριος λόγος είναι ότι στα ΕΑΕΠ οι συνολικές ώρες που βρίσκονται στο σχολείο είναι περισσότερες σε σχέση με το κλασικό σχολείο, και ένας δεύτερος λόγος είναι ότι κάποιοι δεν έχουν διάθεση να προσαρμόσουν μεθόδους δουλειάς (πχ διαθεματικές εργασίες). Από την άλλη όμως υπάρχουν και αρκετοί δάσκαλοι που βλέπουν το ΕΑΕΠ ως μια ευκαιρία να συνεργαστούν με άλλες ειδικότητες και να εμπλουτίσουν τη διδασκαλία τους και τις δραστηριότητες που αναθέτουν στα παιδιά. Στα σχολεία που υπηρέτησα αυτά τα δύο χρόνια εντόπισα 4-5 τέτοιους δασκάλους,συνεργαζόμαστε πολύ καλά και ταυτόχρονα βελτιώσαμε ποιοτικά ο καθένας το μάθημα του. Θα έλεγα ότι ακόμα και αυτοί που είναι αρνητικοί στη λειτουργία των ΕΑΕΠ παραδέχονται ότι πχ οι γιορτές και πολλές άλλες δραστηριότητες του σχολείου έχουν γίνει ποιοτικότερες χάρη στη βοήθεια των συναδέλφων με ειδικότητες εξειδικευμένες σε τέτοια θέματα.
Συμφωνώ απόλυτα. Respect.

Σελίδες: 12345 ... 31

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162165
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 746
Σύνολο: 750

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.082 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.