Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - shide

Σελίδες: 12345 ... 13
29
Φανταστείτε σε ποια κατάσταση βρίσκονται τα ΕΠΑΛ, όπου το επίπεδο μαθητών είναι επιεικώς απαράδεκτο...Ντρέπομαι πολλές φορές διαβάζοντας κείμενα τους και οργίζομαι με το Υπουργείο που στον ιδρυτικό νόμο έχει προϋπόθεση για την φοίτηση στην ΕΠΑΣ την ολοκλήρωση της Α Λυκείου ΕΠΑΛ, για να λάβουν (εδώ γελάμε) και γενική παιδεία! Και με 175 συνολικά μαθητές στα 8 τμήματα που έχω τα νεύρα μου τη βγάζουν- δεν τη βγάζουν καθαρή εφέτος.................... >:(

30
Όταν πριν καιρό είχα παραθέσει κάποιες απόψεις σχετικά με την ανάγκη αυστηρότητας στην τάξη κάποιοι συνάδελφοι έπεσαν να με φάνε αποκαλώντας με μέχρι και ελεεινό!! Αυτοί οι κατ'όνομα εκπαιδευτικοί χωρίς εκπαιδευτική εμπειρία βέβαια τί λένε για όλα αυτά;; Εγώ που αντιμετωπίζω δυσκολίες όντας σε ΕΠΑΛ θεωρώ πως χωρίς αυστηρότητα το παιχνίδι χάνεται! Δυστυχώς και την ωριαία αποβολή θα χρησιμοποιήσεις και τα 6άρια στο τετράμηνο για να ηρεμήσουν. Αντιπαιδαγωγικά; Δε διαφωνώ αλλά πρέπει και γω  να επιβιώσω. Και δε χρησιμοποιώ τυχαία το ρήμα....

31
Αν και θεωρώ έλασσον το θέμα σε σχέση με σοβαρά προβλήματα της εκπαίδευσης εντούτοις δε μπορώ να μην παρατηρήσω ότι έχουμε ψιλοξεφύγει αν συζητάμε τη δυνατότητα μαθητή να τρώει κατα τη διαρκεια του μαθήματος! Άλλο η τάξη άλλο το γωνιακό "φαγάδικο¨. Επιτελούν άλλη λειτουργία! Πώς να γίνει δηλαδή, είναι δυνατόν να τα ισοπεδώνουμε όλα? Έλεος με την κακώς εννοούμενη παιδοκεντρικότητα και τα τοιαύτα! Αν δεν τεθούν όρια ο κατήφορος είναι εύκολος...

Ο shide  γράφει: Φαγάδικο, ισοπεδώνουμε, έλεος, όρια και κατήφορος... νομίζω ότι αυτά πρέπει να αποφύγουμε τις υπερβολές! Πίστεψε μας συνάδελφοι εμείς που τα επιτρέπουμε ούτε φαγάδικο έγινε η τάξη μας, ούτε ισοπεδώσαμε την εκπαίδευση και τον κατήφορο δεν τον είδαμε ακόμα.... αυτό που δεχτήκαμε όλοι οι συνάδελφοι είναι ότι πρέπει να πειραματιστούμε, ιδίως με αυτά τα soft ζητήματα της παιδείας... και φαντάσου και σε αυτά και δεν μπορούμε να συγκλίνουμε.

Άρα οι παραπάνω εκφράσεις δεν έχουν χώρο στην εκπαίδευση, οι απόψεις σου είναι σεβαστές αλλά όχι έλεος σε κάτι που το έχουμε εφαρμόσει και έχει λειτουργήσει, τουλάχιστον στο δικό μου σχολείο... απαξιώνει τακτικές που μάλλον ούτε να τις ακούσεις δεν μπορείς

Αλήθεια διδάσκεις φίλε shide σε κάποιο σχολείο;

  Αν και ως αναπληρωτής διδάσκω  συνάδελφε δεύτερη χρονιά σε ΕΠΑΛ. Οπότε η μια απάντηση είναι αυτή. Κατά δεύτερον αυτές είναι οι απόψεις μου και ποσώς  με ενδιαφέρει το πως θα με κρίνεις. Άλλωστε εγώ δεν απευθύνθηκα προσωπικά σε σένα με ψευτοπροσφωνήσεις του τύπου "φίλε" που μου προκαλούν αναγούλα αν είναι χωρίς περιεχόμενο. Και στο αν η τάξη σου είναι "φαγάδικο" αν οι μαθητές σου με λαδωμένα χέρια τρώνε την τυρόπιτα τους και πίνουν το αναψυκτικό τους νομίζω ότι δεν τίθεται θέμα. Εκτός αν προτιμάς τον όρο κουζίνα. Συγγνώμη που φαίνομαι εριστικός αλλά με προκάλεσες....

32
Αν και θεωρώ έλασσον το θέμα σε σχέση με σοβαρά προβλήματα της εκπαίδευσης εντούτοις δε μπορώ να μην παρατηρήσω ότι έχουμε ψιλοξεφύγει αν συζητάμε τη δυνατότητα μαθητή να τρώει κατα τη διαρκεια του μαθήματος! Άλλο η τάξη άλλο το γωνιακό "φαγάδικο¨. Επιτελούν άλλη λειτουργία! Πώς να γίνει δηλαδή, είναι δυνατόν να τα ισοπεδώνουμε όλα? Έλεος με την κακώς εννοούμενη παιδοκεντρικότητα και τα τοιαύτα! Αν δεν τεθούν όρια ο κατήφορος είναι εύκολος...

33
Καλησπερα! mac το ιδιο προβλημα αντιμετωπιζω κι εγω φετος με μια συναδελφισσα. εδω και λιγο καιρο με πιεζει ασφυκτικα να χαμηλωσω τους βαθμους μου ωστε αυτοι να συμφωνουν με τη δικη της αυστηρη βαθμολογια. νομικα ξερω πως κανεις δεν εχει δικαιωμα να επεμβη στον τροπο που θα βαθμολογησει ο εκπαιδευτικος, απο την αλλη η εν λογω συναδελφος με εχει βρει ολιγον τι ως θυμα γιατι το σεπτεμβριο που επρεπε να διαμορφωσουμε το προγραμμα μου εδωσε ο,τι μαθημα δεν ηθελε, οποιο τμημα δεν της αρεσε με τη διλαιολογια "οτι ειχαν μοιρασει οι υπολοιποι τα μαθηματα μεταξυ τους απο τον ιουνιο". το γεγονος οτι τοτε δε μιλησα ειχε τωρα αποτελεσμα να νομιζει πως μπορει να με κανει οτι θελει. το γεγονος οτι ειμαι δευτερη χρονια διορισμενη δε σημαινει πως δεν ξερουμε και τα ορια μας, αλλα η ευγενεια θεωρειτασι ενιοτε βλακεια, ιδιως στο ελληνικο δημοσιο....και κατι τελευταιο, αφηνω τα παιδια να τρωνε και να πινουν καφε στην αιθουσα, γιατι αν καποιος θελει να προσεξει δεν θα τον εμποδισει η τυροπιτα ουτε η πορτοκαλαδα!

shide σχολιάζεις αυτό το θέμα ή το άλλο θέμα; αποφάσισε και τοποθέτησε την απάντησή σου στο κατάλληλο thread.

34
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: sos!!!Κίνδυνος απόλυσης??
« στις: Ιανουάριος 21, 2009, 09:08:59 μμ »
Καταρχάς να πω ότι η διευθύντρια σου είναι απαράδεκτη, ειδικά αν δε σε έχει καλέσει ιδιωτικά να συνομιλήσετε και να προσπαθήσετε να βρείτε μια λύση. Έπειτα να σου πω ότι δεν πρέπει να αισθανθείς επ'ουδενί ανίκανη ή ό,τι άλλο. Δυστυχώς παρατηρούνται πλέον συνθήκες απαράδεκτες ως προς τη συμπεριφορά των παιδιών σε κάποια γυμνάσια, να μη μιλήσω βέβαια για λύκεια. Από κει και πέρα προσπάθησε με κάποιο τρόπο να επιβληθείς, γιατί αλλιώς θα είναι φαύλος κύκλος...Εγώ στο λύκειο που εργάζομαι αντιμετώπιζα αρχικά προβλήματα αλλά αποφάσισα ότι για να επιβιώσω πρέπει να σκληρύνω τη στάση μου. Έτσι τώρα δεν ανέχομαι υπέρβαση ορίων και έχουμε βρει μια ισορροπία με τα τμήματα. Ξέρουν πως θα γίνει μάθημα και αν προσπαθήσουν να το διαλύσουν θα τους αποβάλω χωρίς δεύτερη κουβέντα. Δεν είναι και πολύ....σύγχρονη μέθοδος αλλά χρειάζεται κάποιες φορές. ::)

35
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / ΣΤΑΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
« στις: Ιανουάριος 08, 2009, 09:22:13 μμ »
Συνάδελφοι θα ήθελα να ρωτήσω τί γίνεσαι στις στάσεις εργασίας. Χάνεις χρήματα ανάλογα με τις ώρες που είχες;;Πώς έχει η διαδικασία; Εγώ συμμετέχω στην αυριανή και θα ήθελα μια αποσαφήνιση, αν γνωρίζετε.(είμαι αναπληρωτής)

36
Δε χρειάζεται να είμαστε 40 χρόνων με 5 ΑΣΕΠ στην πλάτη μας για να καταλαβαίνουμε πως οι καταλήψεις δεν προσφέρουν τίποτα αλλά απλώς βάζουν νερό στο μύλο εκείνων που εργάζονται για την περαιτέρω εξαθλίωση του δημόσιου σχολείου. Καρφί δεν τους καίγεται στο υπουργείο, άλλωστε τα παιδιά τους είναι σε πανάκριβα ιδιωτικά. Αλλά για να επανέλθουμε στο θέμα θεωρώ πως δεν θα αντέξουμε άλλη παράταση για το διαγωνισμό. Να δώσουμε και από κει και πέρα ο καθένας πορεύεται ανάλογα με την αξία,  τα κουράγια  ή το βύσμα του....

37
Μάλλον δεν ξέρεις γράμματα, δεν εξηγείται.... Για κάνε ξανά τον κόπο και διάβασε τί έγραψα...κάπου θα δεις ότι λέω <<στο λύκειο που εργάζομαι>>.  ;D Δεν λέω ότι έχω εμπειρία αλλά δουλεύω 2η χρονιά αναπληρωτής σε ΕΠΑΛ, κάτι έχω ακούσει λοιπόν.  ;D

38
Αυτή η αθλιότητα με τις καταλήψεις πρέπει κάποτε να σταματήσει. Το ελληνικό παράδοξο καλά κρατεί. Μα τί να πει κανείς για τους συναδέλφους που έβλεπα στο λύκειο που εργάζομαι να παρακαλούν να αρχίσει η κατάληψη..... Η καφρίλα σε όλο της το μεγαλείο...Τα παιδιά οφείλουν να αγωνίζονται για καλύτερη παιδεία και καλύτερους εκπαιδευτικούς και όχι βολεμένους καρεκλοκένταυρους, αλλά με καταλήψεις δε νομίζω ότι καταφέρνουν τίποτα! Μ' αυτά και μ'αυτά το υπουργείο και το ασέπ θα πρέπει να βρουν γυμνάσια ως εξεταστικά κέντρα, διότι μια ακόμη παράταση δεν παλεύεται.
Με λίγα λόγια : ας βολευτούμε εμείς και τί μας νοιάζει για τους άλλους ; Εύγε !
Αυτό κατάλαβες εσύ??  ;D Μπράβο, είσαι φοβερός! ;D
Αυτή η αθλιότητα με τις καταλήψεις πρέπει κάποτε να σταματήσει. Το ελληνικό παράδοξο καλά κρατεί. Μα τί να πει κανείς για τους συναδέλφους που έβλεπα στο λύκειο που εργάζομαι να παρακαλούν να αρχίσει η κατάληψη..... Η καφρίλα σε όλο της το μεγαλείο...Τα παιδιά οφείλουν να αγωνίζονται για καλύτερη παιδεία και καλύτερους εκπαιδευτικούς και όχι βολεμένους καρεκλοκένταυρους, αλλά με καταλήψεις δε νομίζω ότι καταφέρνουν τίποτα! Μ' αυτά και μ'αυτά το υπουργείο και το ασέπ θα πρέπει να βρουν γυμνάσια ως εξεταστικά κέντρα, διότι μια ακόμη παράταση δεν παλεύεται.

Εσύ μάλλον μας δουλεύεις εδώ μέσα. Αν όχι τι να πω. Μένω άναυδος..........
Καλά αν είναι να μένεις άναυδος με αυτά και όχι με τα χάλια της εκπαίδευσης είσαι τελείως άσχετος....με το...μπαρδόν.

39
Αυτή η αθλιότητα με τις καταλήψεις πρέπει κάποτε να σταματήσει. Το ελληνικό παράδοξο καλά κρατεί. Μα τί να πει κανείς για τους συναδέλφους που έβλεπα στο λύκειο που εργάζομαι να παρακαλούν να αρχίσει η κατάληψη..... Η καφρίλα σε όλο της το μεγαλείο...Τα παιδιά οφείλουν να αγωνίζονται για καλύτερη παιδεία και καλύτερους εκπαιδευτικούς και όχι βολεμένους καρεκλοκένταυρους, αλλά με καταλήψεις δε νομίζω ότι καταφέρνουν τίποτα! Μ' αυτά και μ'αυτά το υπουργείο και το ασέπ θα πρέπει να βρουν γυμνάσια ως εξεταστικά κέντρα, διότι μια ακόμη παράταση δεν παλεύεται.

40
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Αναπληρωτές Φιλόλογοι
« στις: Δεκέμβριος 22, 2008, 08:44:17 μμ »
Απλώς, εννοεί χωρίς τη φετινή του επιτυχία....αφού δε θα δώσει καν...αλλιώς δε βγαίνει νόημα

41
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Αναπληρωτές Φιλόλογοι
« στις: Δεκέμβριος 22, 2008, 08:40:18 μμ »
Και ξαναρωτώ... 32 μόρια καθαρής προϋπηρεσίας δεν αρκούν για διορισμό μόνιμο από το 40%;
Πόσα δηλ μόρια είχε ο τελευταίος φιλόλογος που διορίστηκε με το 40%; Γνωρίζει κανείς;
Μα ποιος σου είπε ότι είναι καθαρή προϋπηρεσία? Μιλάμε προφανώς για μόρια και από ΑΣΕΠ. Είναι ξεκάθαρο αυτό. Διαφορετικά θα διοριζόταν με το 30μηνο.....

42
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Αναπληρωτές Φιλόλογοι
« στις: Δεκέμβριος 22, 2008, 08:20:32 μμ »
Το ποσοστό 40% δεν προϋθέτει επιτυχία ΑΣΕΠ. Η μείωση του αριθμού διοριστέων ΑΣΕΠ συμπαρασύρει σε πτώση και τον αριθμό εκείνων με 40%. Αυτό είναι αυτονόητο

Σελίδες: 12345 ... 13

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 756
Σύνολο: 759

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.081 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.