Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Clint

Σελίδες: 12345 ... 7
29
γιατι κακοπαθιεσαι?
δεν υπαρχει νομος που να λεει οτι προηγουνται αυτοι του οικειου πυδε..

Αυτό που σου γράφει:

"Είναι γνωστό ότι ο θεσμός της μετάταξης – μεταφοράς προσωπικού από υπηρεσία σε υπηρεσία, εξυπηρετεί κατ` αρχήν υπηρεσιακές ανάγκες. Όμως, στο σύγχρονο κοινωνικό κράτος δικαίου είναι σκόπιμο να λαμβάνονται, κατά το δυνατό, υπόψη και οι προσωπικές – οικογενειακές ανάγκες του προσωπικού της δημόσιας διοίκησης."

πως το ερμηνεύεις και αποκλείεις εντελώς γεωγραφικά κριτήρια (οικείο ΠΥΣΠΕ, περιφέρεια), όταν μιλάμε για υποχρεωτική υπηρεσιακή μεταβολή;

Η κινητικότητα εφαρμόστηκε στην Β/θμια.
Έγιναν απολύσεις εκπαιδευτικών στην Α/θμια ή υποχρεωτικές υπηρεσιακές μεταβολές;

30
george pe19
συγχεεις καποια πραγματα..
θεωρεις την βθμια οτι ανηκει στους βθμιους και την αθμια οτι ανηκει παλι στους βθμιους..αυτο ειναι το μεγαλο προβλημα στη συλλογιστικη σου..
δεν ειναι ενοποιημενες οι 2 βαθμιδες γιατι αν ηταν ενοποιημενες θα ειχαμε και εμεις προσβαση στην βθμια..οχι μονοοι βθμιοι που το παιζουν σε διπλο ταμπλο..
οι νομιμες μεταταξεις (ειτε σου αρεσει ειτε οχι) γινονται οπου εχει κενα μετα απο ικανοποιηση μεταταξεων
εσυ εδω θεωρεις οτι πρεπει αυτος με τα 20 μορια ενος πυσδε να προηγηθει ενος με 100 μορια (επειδη πεταξε μια μπαρουφα ο αρβανιτοπουλος)
τι να λεμε..
και εγω θεωρω οτι επειδη ειπα τον ορκο στο πανεπιστημιο, περασα πρωτη στις εξετασεις του μεταπτυχιακου μου και το τελειωσα με 9.5 οτι πρεπει να μου στρωσουν κοκκινο χαλι και να παρω οργανικη διπλα στο σπιτι μου

Αν εφαρμόσει αυτό;

Π.Δ. 117/2008 ΦΕΚ 180 τ. Α΄

Καθορισμός της διαδικασίας και των ειδικότερων όρων μετάταξης των προς απόλυση υπαλλήλων λόγω κατάργησης θέσεων


Μήπως δεν είναι όλες οι μετατάξεις ίδιες;

31
DELETE και RESET είναι η μόνη ΛΥΣΗ.

Κάποιοι ρίσκαραν και έπαιξαν στη ρουλέτα την τότε οργανική τους εμπλεκόμενοι σε μια διαδικασία που φώναζε από μακρυά ότι δεν θα υπάρχει διασταύρωση και έλεγχος των δεδομένων. Άραγε γιατί το έκαναν;;; Δεν ανήκαν στο πλεονάζον προσωπικό. Δεν κινδύνευαν από κινητικότητα, διαθεσιμότητα..... Ουδείς συνετός θα το έκανε αυτό.
ΓΙΑΤΙ το έκαναν;;;;;;

Εκτός από το DELETE, RESET υπάρχει και το DEBUGGING.

Όταν θα πήγαινε ο κάθε  μεταταγμένος στο ΠΥΣΠΕ, όφειλε να έχει όλα τα έγγραφα που να αποδεικνύουν τα όσα έχει δηλώσει στην αίτηση (προυπηρεσία, οικ. κατάσταση κλπ).
Το εάν έκαναν έλεγχο τα ΠΥΣΠΕ...είναι άλλο θέμα από το "...δεν θα υπάρχει διασταύρωση και έλεγχος των δεδομένων".

Όσοι κάναμε αίτηση το κάναμε γιατί (εκτός οι "περιπτώσεις" που μας ταλανίζουν έτσι;):
α) διότι στην Β/θμια πολλοί είχαν μεν οργανική αλλά ΔΕΝ συμπλήρωναν ωράριο. Ανά πάσα στιγμή μπορεί να χαρακτηρίζονταν "Οργανικά Υπεράριθμοι" => "Διάθεση ΠΥΣΔΕ".
β) οι μεταθέσεις στη Β/θμια γίνονταν με τόσο σχεδιασμό...που στοιβάχτηκαν δεκάδες εκπαιδευτικοί σε κάποιους νομούς χωρίς ωράριο (γραμματειακή υποστήριξη ολέ!).
γ) Ακόμη και μερικοί με πολλά μόρια δε θα παίρναμε οργανική ούτε το 3000 μ.χ. γιατί υπήρχαν άπειροι "οργανικά υπεράριθμοι" που προηγούνταν (με μισά μόρια).
Μέλλον ρόδινο όπως αντιλαμβάνεσαι.
 
Προτιμήσαμε μετάταξη στην Α/θμια για να πάμε στα ΕΑΕΠ, να έχουμε πλήρες ωράριο.
Φυσικά, ήταν και μια ευκαιρία να πάει κάποιος στον τόπο των συμφερόντων του.
 
Άλλο ο 4172/2013 αρ.82 παρ.11 και άλλο πως εφαρμόστηκε (διαπιστωτικές, δελτία τύπου που ρύθμιζαν - όπως έλεγε και η τελευταία πρόταση του νόμου).

Και συνετοί ήμασταν και σου αναφέρω παραπάνω 3 λόγους που κάποιοι κάναμε αίτηση.

32
Είμαστε απίστευτοι ως εκπ/κοι και πολίτες.
Διαπιστώνεται παρανομία σύμφωνα και με τις δικαστικές αποφάσεις και γίνεται της μουρλής από αντιδράσεις.
ΓΙΑΤΙ;;;
Το υπουργείο προτείνει τη διαφάνεια και πάλι υπάρχουν αντιδράσεις.
ΓΙΑΤΙ;;;;
Συμπέρασμα: υποστηρίζουμε τις σκοτεινές, διαβλητές και αδιαφανείς διαδικασίες.
ΓΙΑΤΙ;;;

Η παρανομία που διαπιστώθηκε πήγε να διορθωθεί με νέα παρανομία. Δεν μπορεί π.χ. να γίνει "ανάκληση παράνομης διοικητικής πράξης" και να ΜΗΝ επιστρέψουν όσοι είχαν οργανική πίσω σε αυτή (αυτό έλεγε η πρόταση του υπουργείου).
Η τωρινή διαπιστωμένη παρανομία ήταν παρανομία και το 2013; Αν ναι, τι έκανε τότε η ΔΟΕ (από νομικής άποψης εννοώ, όχι δελτία τύπου, FB κλπ);

Το υπουργείο πρότεινε διαφάνεια; Μα δεν αναγνώρισε δόλο σε κάποιον!

Όπως όλοι (οι θιγόμενοι Α/θμιοι, οι Β/θμιοι που δεν πήραν μετάταξη, οι των εθελοντικών που δεν έκαναν αίτηση κλπ), όπως τόσα χρόνια κοιτάνε/κοιτάμε το συμφέρον τους/μας. Στα αστυνομικά μυθιστορήματα λένε "ποιος επωφελείται από μια πράξη". Αυτά τα περί νομιμότητας, ηθικής, δικαιοσύνης...

Ό,τι κι αν γίνει, οι συνδικαλιστικές οντότητες (ΟΛΜΕ, ΕΛΜΕ, ΔΟΕ, Σύλλογοι, Αιρετοί κλπ) θα πρέπει να επιλέξουν εάν θα είναι με το μέρος των εκπαιδευτικών ή θα χορεύουν στο ρυθμό που τους δίνει η κυβέρνηση (η εκάστοτε δεν υπονοώ μόνο τον ΣΥΡΙΖΑ). Δεν υπάρχει συνδικαλισμός στην Ελλάδα, διαφορετικά η οποιαδήποτε κυβέρνηση δε θα είχε τολμήσει να κάνει αυτά που κάνει τόσα χρόνια π.χ. υπηρεσιακές μεταβολές άνευ σχεδιασμού, μεθόδου, νομιμότητας (όχι πάντα αυτό, και τα "παραθυράκια" των νόμων τα μετράω ως παράνομα προσωπικά). Ό,τι χρειάζεται για να βολεύονται κάποιοι, να μη χάνονται οι ψήφοι και να έχει ο δείκτης happiness των εκπαιδευτικών, θετικό πρόσημο.

Καλό μήνα, και ελπίζω να παρθεί τελικά μια απόφαση Νόμιμη, βάσει Συντάγματος και Νόμων, που θα οδηγήσει σε λύση (αμφιβάλω, πάλι κάποιο μερεμέτι θα είναι).
Αποφάσεις που θα φέρουν νέες ενστάσεις και πιθανόν ανακλήσεις, δεν πρέπει να προκρίνονται.




33
Μήπως δεν μπορεί? Έχετε σκεφτεί το ενδεχόμενο να είναι όλοι στον αέρα?

Πιστεύω, πως για οικονομικούς λόγους δεν μπορεί σε όλους. Τα οργανικά κενά κοστίζουν περισσότερο από τα λειτουργικά κενά.
Τα οργανικά κενά δεν συνεπάγονται και μεταθέσεις και διορισμούς (ή τουλάχιστον ανάγκη/πιέσεις);

Από θέμα διαχείρισης, πιστεύεις πως αναπληρωτές ειδικοτήτων (ΠΕ06, ΠΕ11 ας πούμε) θα πήγαιναν εύκολα σε λειτουργικό κενό στην παραμεθόριο ή σε δυσπρόσιτο; Γιατί να μην υπάρχουν σε μια περιοχή άτομα (με αρκετά μόρια, με αρκετά χρόνια υπηρεσίας) που να μπορούν να σταλούν εκεί, από το να φύγουν με μετάθεση στα "κέντρα" και να αδειάσουν οι δύσκολες περιοχές;

Στον αέρα (στη διάθεση ΠΥΣΠΕ) θα βρεθούν κάποιοι. Εκτός κι αν τοποθετήσει οργανικά κάποιον σε ένα σχολείο, άσχετα με το αν συμπληρώνει ωράριο και μετά τον διαθέτει και σε άλλα. Δηλαδή, να μην είναι κάποιος στη διάθεση κάθε καλοκαίρι και να τοποθετείται το Σεπτέμβριο αλλά να πάρει μια...οριστική (κατά μια έννοια) τοποθέτηση σαν βάση (πρακτικά αυτό δε γίνεται);

34
Πώς (ηθικά και νομικά) μπορείς να πεις σε κάποιον από τους ΧΧΧΧ που δεν παρανόμησαν ότι ανακαλείται η μετάταξή του;

Αν μπορούσε ΝΟΜΙΚΑ να το πει το υπουργείο δε θα δημοσίευε ανακοινώσεις, θα υπέγραφε αποφάσεις ΧΘΕΣ. Ακόμα περιμένω το...κατεβατό με τα άρθρα του Συντάγματος και τους Νόμους που καταπάτησαν οι υποχρεωτικές μετατάξεις. Από κηρύγματα και στατιστικά χορτάσαμε.

Την περίπτωση να ταΐζει η Τρόικα (Υπουργείο - ΟΛΜΕ - ΔΟΕ) και παρελκόμενες οντότητες (ενώσεις, αιρετοί κλπ) σανό τους εκπαιδευτικούς για λόγους ψηφοθηρικούς και ελέγχου αντιδράσεων δεν παίζει;

Λύσεις που δε θα πατούν ΣΤΑΘΕΡΑ σε Σύνταγμα και Νόμους δε θα πρέπει να είναι επιθυμητές.


35
συνεχίζουν εδώ μέσα να θέλουν να παρουσιάσουν το μαύρο άσπρο anikologr

εννοείται τόσες ενστάσεις, τόσο μπάχαλο σε μια "καθαρή" διαδικασία  :o

Άτομο που ξέρω προσωπικά, έκανε ένσταση και πήρε μετάταξη (με τις πρώτες ενστάσεις στην επικράτεια) παρόλο που ΚΑΛΩΣ δεν είχε μεταταχθεί εφόσον η δοτικότητα του ΠΥΣΔΕ του ήταν χαμηλή στην ειδικότητα του και εξαντλήθηκε γρήγορα με μετατάξεις στο οικείο ΠΥΣΠΕ. Θέλω να πω, πως δε σημαίνει ότι όλες οι ενστάσεις ευσταθούσαν.

Νομικά είναι παράνομες οι υποχρεωτικές μετατάξεις; Με νομικά κριτήρια (βάσει Συντάγματος και Νόμου) και όρους (άλλο θέμα το δίκαιες ή όχι);
Αν ναι, γιατί το υπουργείο δεν τις έχει ανακαλέσει-ακυρώσει-κάψει χθες; Τι περιμένει; Προς τι οι ανακοινώσεις (σφυγμομετρήσεις) από υπουργείο, αιρετούς, ενώσεις και λοιπές ψευτο-συνδικαλιστικές οντότητες που ζουν στο περιβάλλον της εκπαίδευσης;

1984, Φάρμα των Ζώων, διαχρονικά ενημερωτικά...πιστεύω.


36
Τα παραδείγματα όλων των παρατυπιών/παρανομιών που αναφέρουν σαν αιτιολόγηση κάποιοι μεταταγμένοι ΔΕΝ είναι δικαιολογία για μια διαδικασία που τα έχει συγκεντρώσει ΟΛΑ αλλά σε ΜΑΖΙΚΗ κλίμακα.

Είναι σαν να λέτε ότι  η άδικη/υπερβολική φορολόγηση μας -λόγω μνημονίου- δικαιολογείται γιατί και προ-2010 υπήρχαν κάποιοι άδικοι φόροι...

Επειδή, το είδα αρκετές φορές το επιχείρημα (και δεν το γνωρίζω το θέμα) οι ΠΕ11 ολυμπιακής παιδέιας διοριστήκαν (σαν μόνιμοι) απ'ευθείας Αθήνα και Θεσ/νίκη χωρίς διαδικασία μεταθέσεων;

Δεν το λέμε για να δικαιολογήσουμε καμιά παρανομία. Το λέμε για να σταματήσει το τσουβάλιασμα και η υπερβολική χρήση των εννοιών "δικαιοσύνη", "νομιμότητα", "ηθική".
Όταν κάποιοι αναφέρονται στις μετατάξεις λες και ΟΛΑ πριν ήταν αγγελικά πλασμένα...σε προκαλεί να απαντήσεις.
Όταν το ακούς από άτομα που ξέρεις το ιστορικό τους (μόρια εξ αποστάσεως, απόσπαση και δρόμο αφήνοντας το σχολείο χωρίς εκπαιδευτικό, αρκετοί δεν έχουν καν πατήσει στην οργανική τους ούτε για ανάληψη υπηρεσίας) γιατί πρέπει να σιωπήσουμε;

Πήρα μετάταξη στην Επικράτεια (από Β. Ελλάδα στο Ν. Αιγαίο) στον πρώτο γύρο, με 96,5 μόρια, με τα πλεονάσματα/κενά της 1ης διαπιστωτικής, χωρίς να έχουν παραβιαστεί τα νούμερα (ο rollo που με ξέρει μπορεί να μου πει εάν κάνω λάθος), χωρίς ενστάσεις, βύσματα κλπ. Γιατί πρέπει να ανέχομαι το τσουβάλιασμα;

37
Λέω να ζητήσω μετάταξη από Αθμια σε Βθμια ως κοινή ειδικότητα. Και επειδή μπορώ να επιλέξω που θέλω να πάω, αν πάω, λέω να βάλω συγκεκριμένο ΠΥΣΔΕ της Κεντρικής Μακεδονίας. Πώς φαίνεται; και επειδή έχω και "μπάρμπα" θα μου φτιάξει και το νομικό πλαίσιο.
Αυτό για εξάσκηση της ενσυναίσθησης κάποιων-κάποιων!

Αυτό έχει γίνει αρκετές φορές. Άτομα από Α/θμια ζητούσαν και έπαιρναν στην Β/θμια μετάταξη (αυτές τις καλές με την απλή εισήγηση, χωρίς μόρια κλπ.). Ο συγχρονισμός μετάταξης (χωρίς μόρια κλπ μόνο με εισήγηση) με εμφάνιση οργανικού κενού στην Β/θμια ήταν εκπληκτικός! Ο πρώην Α/θμιος είχε περισσότερα μόρια, έπαιρνε την οργανική. Όμως, αυτήν την οργανική την περίμεναν και μερικοί Β/θμιοι που ήταν στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ χρόνια και που τελικά έπαιρναν...μια ψυχρολουσία. Ερώτημα, εφόσον υπήρχαν άτομα στη διάθεση ΠΥΣΔΕ πως γίνεται δεκτή μια αίτηση μετάταξης (χωρίς μόρια έτσι, με θετική εισήγηση); Δίκαιο;

Το θέμα είναι το υπουργείο να πάρει μια απόφαση ολοκληρωμένη, τελική, λογική, δίκαια και συνταγματικά-νομικά θωρακισμένη. Το θέμα είναι να μην παίζουν μαζί μας αιρετοί, συνδικαλιστές, ιδιαίτερες, γραμματείς, παπαγαλάκια σπέρνοντας φήμες, ντεμέκ-προτάσεις, "θα", "ίσως", "μπορεί", "επίκειται", "προσπαθούμε" κλπ ρήματα από το βιβλίο "Ξύλινη Γλώσσα for Dummies".

Προς το παρόν ας ξαναδιαβάσω "1984" και  "Φάρμα των Ζώων".

38
Έλεος!  Συζητήσεις χωρίς αρχή,μέση,τέλος, φαγωνεστε σαν να μην είστε εκπαιδευτικούς. Και από πραγματική ενημέρωση τίποτα...

Η φαγωμάρα είναι χαρακτηριστικό των εκπαιδευτικών. Εκτός κι αν είσαι Α/Θμιας οπότε αιτιολογείται η παραμυθένια εικόνα που ίσως να έχεις.

Πραγματική ενημέρωση μόνο από απόφαση υπουργείου.

Φήμες:

α) Αιρετός είπε σε τηλεφωνική επικοινωνία με συνάδερφο πως "τις μετατάξεις δεν μπορεί να τις πειράξει η κυβέρνηση" υπονοώντας νομικά/διαδικαστικά κολλήματα (δεν είπε κάτι άλλο η συνάδερφος).

β) Συνδικαλίστρια (και ΣΥΡΙΖαία) είπε δια ζώσης "...δεν φαντάζομαι να πιστεύετε αυτά που ακούτε. Τα κάνει ο Μπράτης εν όψη εκλογών. Το πολύ-πολύ να επιστρέψουν όσοι πήραν μετάταξη με πλάγια μέσα".

Φυσικά τα παραπάνω δεν ξέρω εάν αποτελούν ενημέρωση.

Στο σχολείο μου η γενική τάση των δασκάλων είναι πως όσοι πήραν μετάταξη παράνομα/άδικα/κατά λάθος να επιστρέφουν στο ΠΥΣΔΕ τους ή να τιμωρηθούν (ανάλογα). Δε γίνεται μετά από 2 χρόνια να πληρώσουν όλοι οι συνάδερφοι τα λάθη του υπουργείου. Ένας ανέφερε πως οι προϋπάρχουσες ειδικότητες αδικούνται καθώς άτομα με ελάχιστα μόρια πήραν μετάταξη σε περιοχές υψηλής ζήτησης και μια γυμνάστρια φυσικά είναι εναντίον των μετατάξεων γενικά. Δεν της ανοίγω κουβέντα για το θέμα γιατί είναι από αυτούς με προϋπηρεσία WiFi (καμιά 40αριά μόρια "Απόσπαση στο σπίτι μου και μόρια Βραχονησίδας") και θα εκνευριστώ εάν μιλήσει για μόρια (το ζόρι με τις αποσπάσεις σε γραφεία, υπηρεσίες κλπ, κρατάω της οργανική και πάιρνω και μόρια "ήρωα" το έχω από το 2007 δεν είναι τωρινό).


39
Κάποιες διαδικασίες πρέπει να "τρέχουν" ταυτόχρονα. Δεν είναι δυνατόν όσοι πήραν μετάταξη με αθέμιτα μέσα να την κάνουν από το παραθυράκι της τουαλέτας. Δεν μπορεί να υπάρχει διαδικασία υπηρεσιακής μεταβολής και να μη δημοσιοποιούνται τα πλήρη στοιχεία (μόρια, επιλογές κλπ). Επίσης, ΔΕΝ μπορεί το υπουργείο να στοιβάζει κόσμο σε μια περιοχή όπου ΔΕΝ θα έχουν όλοι ικανοποιητικό ωράριο (και όχι π.χ. 0 ώρες μάθημα και 21 ώρες γραμματειακή υποστήριξη...πολλές περιπτώσεις τέτοιες). Η νομιμότητα και η δικαιοσύνη έχουν και χρονική παράμετρο. ΔΟΕ και ΟΛΜΕ θα έπρεπε να είχαν ζητήσει ασφαλιστικά μέτρα (να είχαν αγωνιστεί τέλος πάντων) το 2013 (αυτά τα θα στρέφονταν εναντίον συναδέρφων απλά αστεία) ΤΩΡΑ είναι άδικο να πάρει η φρέζα χλωρά-ξερά, κοντά-ψηλά.

Ό,τι είναι να γίνει πρέπει να είναι σύμφωνο με το Σύνταγμα και τους νόμους. Διαδικασίες που μπορεί να ξεκινήσουν άλλο κύκλο δικαστικών αγώνων και αποφάσεων οι οποίες πιθανόν να οδηγήσουν σε νέες ανατροπές μετά από αλλαγή υπουργού παιδείας (συνήθως κάθε 1μιση-2 χρόνια δεν αλλάζει;) ή απλά επειδή θα το ευνοούν οι συνθήκες...

Αν ήταν νομικά κατοχυρωμένο να κάνει ανάκληση των μετατάξεων το υπουργείο δε θα τις είχε κάνει χθες παρά να  κάνει προτάσεις και να δημιουργεί αναταραχή; Επικοινωνιακό παιχνίδι κατά τη γνώμη μου.
π.χ. Όσοι είχαν οργανική πρέπει να επιστρέψουν πίσω στην οργανική τους σε περίπτωση ανάκλησης. Το αναφέρει στη νομοθεσία ανάκλησης παράνομης διοικητικής πράξης.

Τι θέλει να κάνει, έχω 1-2 σενάρια στο μυαλό μου αλλά χωρίς κάτι επίσημο από το υπουργείο...

Ακόμα και οι "πηγές" εκ των έσω λένε αντικρουόμενα πράγματα. 

40
Clint, αυτο το Π.Δ. 117/2008 που αναφερεις απο οτι βλεπω μιλαει για μεταταξεις υστερα απο καταργησεις θεσεων.
οποτε δεν νομιζω να ταιριαζει στην περιπτωση μας.
μενει να δουμε την διαδικασια οταν ανακοινωθει η τελικη αποφαση, αν νομοθετηθει καταλληλα ή χρησιμοποιηθει υπαρχουσα νομοθεσια, και να το συζητησουμε τοτε γιατι τωρα απλα εικασιες ειναι ολα αυτα.

edit: προφανως αν πανε να κανουν λαμογια θα τους παρει και θα τους σηκωσει  ;D
, αλλα τα μορια λογικα θα ειναι στανταρ το κριτηριο (ή καποια απο τα κριτηρια)


Αν το διαβάσεις όλο ίσως αλλάξεις γνώμη. Νομίζω πως αυτό (στη λογική του τουλάχιστον) θέλουν να κάνουν. Διαβάζοντας το απόρησα (λέμε τώρα) γιατί δεν το έκανε και η προηγούμενη ηγεσία. Ας βρεθεί μια λύση, νομικά θωρακισμένη και ΜΟΝΙΜΗ. Αλλαγές κάθε 2-3 χρόνια δεν παλεύονται.

41

Clint, απαντησα και παλαιοτερα οτι δεν εβγαλε τετοια αποφαση. Αλλο αποφαση (ΦΕΚ δεν χρειαζονταν) με υπογραφη υπουργου παιδειας που εχει νομικη ισχυ (επισημο εγγραφο κρατους) και αλλο το ενημερωτικο σημειωμα του ΥΠΕΠΘ που ηταν ενα faq χωρις (προφανως) νομικη ισχυ (κουρελοχαρτο)

ΟΚ. Πάντως η υπάρχουσα νομοθεσία περί μετατάξεων λαμβάνει υπόψη της προϋπηρεσία, οικογενειακούς λόγους όταν μια θέση διεκδικείται από πολλά άτομα

Π.Δ. 117/2008 ΦΕΚ 180 τ. Α΄ [8]
Καθορισμός της διαδικασίας και των ειδικότερων όρων μετάταξης των προς απόλυση υπαλλήλων λόγω κατάργησης θέσεων
Άρθρο 1
Διαδικασία μετάταξης

5. Η ανωτέρω επιτροπή κατανέμει τους προς μετάταξη υπαλλήλους στις κενές οργανικές θέσεις των υπηρεσιών υποδοχής, κατά τη δήλωση
προτίμησής τους. Σε περίπτωση σύμπτωσης περισσοτέρων δηλώσεων προτίμησης για την ίδια θέση, για την κατανομή των υπαλλήλων
λαμβάνονται υπόψη, κατά σειρά, τα εξής κριτήρια:
α) η οικογενειακή κατάσταση, προηγουμένων των εγγάμων με το μεγαλύτερο αριθμό τέκνων και των εγγάμων έναντι των αγάμων.
β) ο συνολικός χρόνος υπηρεσίας του υπαλλήλου, προηγουμένων εκείνων με το μεγαλύτερο χρόνο υπηρεσίας.
γ) ο μέσος όρος της βαθμολογίας των εκθέσεων αξιολόγησης των πέντε τελευταίων ετών, προηγουμένων εκείνων με τον υψηλότερο μέσο
όρο βαθμολογίας.

Εάν δηλαδή, ξαναγίνουν μετατάξεις δεν είναι απαραίτητο να υπάρξει...ομίχλη απαραίτητα.

Αν κατάλαβα καλά.

42
και επειδη το τραβας πολυ και ολο φαουλ εισαι, εγω τουλαχιστον μιλαω οντως με επιχειρηματα:
 
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΦΕΚ ΤΟΥ 2013 Η ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΟΙΚΕΙΩΝ ΠΥΣΔΕ

εσυ με τι επιχειρηματα μιλας?  :P

Ρωτάω, μήπως το παρακάτω (τελευταία πρόταση της παραγράφου 11 του αρ. 82):
 
"Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων και
του κατά περίπτωση συναρμόδιου Υπουργού μπορεί να
ρυθμίζεται κάθε ειδικότερο θέμα και λεπτομέρεια για
την εφαρμογή των διατάξεων του παρόντος.»

του έδινε το δικαίωμα να παρέμβει με απλή οδηγία ή και πάλι θα έπρεπε να υπάρχει ΦΕΚ για να μπορεί να σταθεί νομικά;

Σελίδες: 12345 ... 7

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32313
  • Τελευταία: anikologr3
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161199
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 785
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 731
Σύνολο: 748

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.092 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.