Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - ΠΑΣΑΦ

Σελίδες: 123
29
Μήνυμα συναδέλφου που έφθασε στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του ΠΑ.Σ.Α.Φ

Ερωτήματα προς τον Υπουργό Παιδείας

Γιατί, κύριε Υπουργέ, ενώ θέλετε να εφαρμόσετε τον «σκληρό ΑΣΕΠ» στους μόνιμους εκπαιδευτικούς για να τους αξιολογήσετε, δεν αξιολογείτε με τον ίδιο τρόπο και τους αναπληρωτές, δίνοντας προτεραιότητα στους πίνακες σε όσους τον διαθέτουν; Δύο μέτρα και δύο σταθμά…

Γιατί, κύριε Υπουργέ, για να καταρτίσετε πίνακες αναπληρωτών (η έννοια δούλος είναι παρωχημένη) απαιτήσατε τη διεξαγωγή γραπτών εξετάσεων, ενώ την ίδια στιγμή δεν ζητάτε από όσους απασχολούνται στη δημόσια εκπαίδευση, αν δεν έχουν περάσει από αντίστοιχη διαδικασία, να αξιολογηθούν με ανάλογο τρόπο; Δύο μέτρα και δύο σταθμά…

Γιατί, κύριε, Υπουργέ, κρατάτε κλειδωμένους τους πίνακες των αναπληρωτών, ενώ ταυτόχρονα επιτρέπετε σε ορισμένους να μπαινοβγαίνουν ανά πάσα στιγμή σε αυτούς; Δεν ξέρετε ότι όταν κλειδώνει μία πόρτα, δεν μπορεί κανείς να την περάσει παρά μόνο όποιος έχει στην κατοχή του το κλειδί; (υπάρχει βέβαια και η περίπτωση της παραβίασης, όπως περίτρανα αποδεικνύετε). Δύο μέτρα και δύο σταθμά…

Γιατί, κύριε Υπουργέ, δείχνετε το κοινωνικό σας πρόσωπο σε ορισμένες κατηγορίες συνανθρώπων μας και τους προτάσσετε με κάθε ευκαιρία; Γιατί τελικά στις προσλήψεις να έχουν προτεραιότητα οι τρίτεκνοι, πολύτεκνοι κ.τ.λ. και όχι όσοι έχουν δύο παιδιά, όσοι μεγαλώνουν μόνοι τους ένα παιδί ή όσοι απλά δεν μπορούν να κάνουν, και σίγουρα όχι από επιλογή τους; Δύο μέτρα και δύο σταθμά…

Γιατί, κύριε Υπουργέ, δείχνετε εύνοια στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και την ίδια στιγμή πολεμάτε μέχρις εσχάτων τη Δευτεροβάθμια; Γιατί προβήκατε σε απολύσεις συναδέλφων και σε άλλες πρακτικές στα Γυμνάσια και Λύκεια της χώρας, (όπως επέκταση β΄ αναθέσεων ή αντίστοιχα άρση αναθέσεων μαθημάτων σε συγκεριμένους κλάδους, αύξηση ωραρίου ή αύξηση μαθητών σε κάθε τμήμα), ενώ δεν κάνατε κάτι αντίστοιχο στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση; Μήπως θεωρείτε ότι η εκπαίδευση των Ελλήνων μαθητών τελειώνει στο Δημοτικό; Δύο μέτρα και δύο σταθμά…

Γιατί, κύριε Υπουργέ, μέσα από την εφαρμογή των β΄ αναθέσεων και της ανάθεσης υπερωριών πολεμάτε συγκεκριμένους κλάδους, για να εξυπηρετήσετε άλλους; Δύο μέτρα και δύο σταθμά…

Γιατί, κύριε Υπουργέ, διατείνεστε ότι σε ορισμένους κλάδους υπάρχουν υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί και ενώ βρίσκετε τρόπους να καλύψετε το υποχρεωτικό τους ωράριο (μετατάξεις, β΄ αναθέσεις), προσλαμβάνετε ταυτόχρονα αναπληρωτές εκπαιδευτικούς; Δύο μέτρα και δύο σταθμά…

Γιατί, κύριε Υπουργέ, ενώ ξέρετε εξ αρχής ότι είναι αδύνατον να καλυφθούν τα όποια κενά, αντί να απαιτήσετε χρήματα για την εκπαίδευση των παιδιών μας, χρησιμοποιείτε τελικά χρήματα άλλων (ΕΣΠΑ), για να τα καλύψετε; Μήπως γιατί το ξένο είναι πάντα καλύτερο; Κι αφού τελικά μπορείτε μόνο έτσι, γιατί δεν εντάσσετε εξ αρχής τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στο ΕΣΠΑ, πριν προβείτε σε άλλες πρακτικές που αίρουν αδικίες μεταξύ των κλάδων, αλλά χρησιμοποιείτε το μεγαλύτερο μέρος των χρημάτων που σας παραχωρούν για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση; Δύο μέτρα και δύο σταθμά…

Γιατί, κύριε Υπουργέ, λειτουργεί ήδη το ολοήμερο σχολείο και άλλες πιθανές δράσεις στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, ενώ καθυστερείτε να ανακοινώσετε την Ενισχυτική Διδασκαλία που αφορά τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση; Πότε περιμένετε, κύριε Υπουργέ, να εφαρμόσετε το συγκεκριμένο πρόγραμμα και να ενισχύσετε μ’ αυτόν τον τρόπο τους οικονομικά ασθενείς μαθητές; Μετά το πέρας της σχολικής χρονιάς; (ίσως τελικά αυτό να έχετε στο μυαλό σας, εντατικά μαθήματα το καλοκαίρι, ώστε να είναι προετοιμασμένοι κατάλληλα για την επόμενη χρονιά, για να μη χάνετε κι εσείς το χρόνο σας με ανούσια πράγματα κάθε χρονιά). Και γιατί στα προγράμματα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης προσλαμβάνονται αναπληρωτές πλήρους ωραρίου, ενώ στο πρόγραμμα της Ενισχυτικής ωρομίσθιοι ή μειωμένου ωραρίου; Δύο μέτρα και δύο σταθμά…

Γιατί ξαφνικά, κύριε Υπουργέ, δείχνετε τέτοια ευαισθησία για την Ειδική Αγωγή; Κι αν πράγματι συμβαίνει αυτό, σας είπε κανείς ότι οι μαθησιακές δυσκολίες ή άλλες διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές θεραπεύονται με την είσοδο αυτών των παιδιών στο Γυμνάσιο ή το Λύκειο; Γιατί υπάρχει δυσανάλογη κατανομή στις προσλήψεις ανάμεσα στις δύο βαθμίδες; Δύο μέτρα και δύο σταθμά…

Γιατί, κύριε Υπουργέ, αφού υπάρχουν τελικά τόσες ανάγκες στην Ειδική Αγωγή (επιτρέψτε μου να έχω ορισμένες αμφιβολίες πάνω σε αυτό) δεν διορίζετε μόνιμο εξειδικευμένο προσωπικό, αλλά επιτρέπετε στον καθένα να ασχολείται με ένα τόσο σημαντικό θέμα; Μήπως γιατί τελικά δεν έχετε στη διάθεσή σας αυτό το προσωπικό; (ρητορική ερώτηση). Δύο μέτρα και δύο σταθμά…

Γιατί, κύριε Υπουργέ, αντιμετωπίζετε τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς ως έρμαια σας, τους οποίους προσλαμβάνετε όποτε, εάν και όπου εσείς θέλετε; Σας είπε ποτέ κανείς ότι πρόκειται για εργαζόμενους πολίτες δεύτερης κατηγορίας, χωρίς δικαιώματα, αλλά μόνο με υποχρεώσεις; (αν και μεταξύ μας στα δημόσια σχολεία έτσι αντιμετωπίζονται σε αρκετές περιπτώσεις από τους μόνιμους συναδέρφους τους, τους οποίους εσείς φαινομενικά υποστηρίζετε και διαφυλάσσετε). Δύο μέτρα και δύο σταθμά…

Γιατί κύριε Υπουργέ, επιτρέψατε να μετατραπούν τα Πανεπιστήμια σε εμπόλεμες ζώνες, χωρίς να δείχνετε τον παραμικρό σεβασμό τόσο στους καθηγητές, όσο και στους ίδιους τους φοιτητές και τις οικογένειες τους, τις οποίες εσείς ο ίδιος έχετε ήδη εξαθλιώσει οικονομικά; Τι επιδιώκετε με τη στάση σας; Μήπως και την ηθική τους εξαθλίωση; Και γιατί μετατοπίζετε την ευθύνη στους άλλους, ενώ ξέρετε πολύ καλά ότι εσείς ο ίδιος με τις ακραίες ενέργειες σας πυροδοτήσατε την κατάσταση; Δύο μέτρα και δύο σταθμά…

Γιατί, κύριε Υπουργέ, θεωρήσατε ότι οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί ήταν αυτοί που έκαναν τόση μεγάλη ζημιά στην οικονομία του κράτους και γι’ αυτό έπρεπε να απομακρυνθούν; Μήπως γιατί απλά ήταν ο εύκολος στόχος; Γιατί τελικά τους θυμάστε μόνο όποτε σας βολεύει;

Γιατί, κύριε Υπουργέ, συμπεριφέρεστε κατά αυτόν τον τρόπο σε άξιους εκπαιδευτικούς, που κόπιασαν περισσότερο από όσο εσείς υπολογίζετε, που πρόσφεραν στο δημόσιο σχολείο (μεταξύ μας πάλι πολλές φορές περισσότερο από κάποιους που το υπηρετούν για πολλά χρόνια) και αγαπούσαν πραγματικά τη δουλειά τους, παρέχοντας τους για ορισμένο χρονικό διάστημα πενιχρά επιδόματα ή εισοδήματα μέσα από θέσεις που τους προσφέρετε( βλ. ενισχυτική διδασκαλία - αν και όποτε γίνει) για να τους χρυσώσετε το χάπι;

Έτσι, κύριε Υπουργέ, καταδικάσατε πολλούς από εμάς στην ανεργία, ίσως όχι μόνο για φέτος, αλλά για πολύ περισσότερο. Να θυμάστε, όμως, ότι πολύ σύντομα, πιθανόν να γίνετε κι εσείς ένας από εμάς…Με τη διαφορά ότι εμείς θα συνεχίζουμε, έστω και τώρα, να χαίρουμε της εκτίμησης πολλών συμπολιτών μας, αρκετών συναδέρφων μας, αλλά προπάντων των ίδιων των μαθητών μας...

Μία πρώην αναπληρώτρια φιλόλογος εκπαιδευτικός, Α.Μ

30
http://filologoi02.webnode.gr/   
email: pasafpe02@gmail.com 

Διαμαρτυρία ΠΑ.Σ.Α.Φ. προς Υπουργείο Παιδείας και ΟΛΜΕ

        Ο ΠΑ.Σ.Α.Φ. (Πανελλήνιος Σύλλογος Αναπληρωτών Φιλολόγων) καταγγέλλει για πολλoστή φορά την απροκάλυπτη και ήδη πασιφανή τακτική του Υπουργείου Παιδείας που στοχεύει όχι μόνο στην απαξίωση των αναπληρωτών εκπαιδευτικών αλλά και στον αφανισμό τους από το δημόσιο σχολείο. Πρόκειται για μια μεθοδευμένη στρατηγική που εξυπηρετεί ή μάλλον υπηρετεί τη μνημονιακή πολιτική μιας αδυσώπητης και αμείλικτης ηγεσίας. Είναι εκείνη η πολιτική που θυσίασε στο βωμό της τρόικας χιλιάδες συμβασιούχους προκειμένου να φανεί αντάξια των μνημονιακών της δεσμεύσεων για απολύσεις στο στενό δημόσιο τομέα.
       Το υπουργείο χωρίς αιδώ και περίσκεψιν δημιούργησε νέες στρατιές ανέργων, όταν ακό-μη και τώρα επαίρεται και διατυμπανίζει ότι κατάφερε την αναδιάρθρωση του δημόσιου σχολείου στο όνομα του εξορθολογισμού του εκπαιδευτικού προσωπικού.
       Αλήθεια για ποιόν εξορθολογισμό μιλάμε; Δεν βαυκαλιζόμαστε ούτε αιθεροβατούμε. Απεναντίας είμαστε ρεαλιστές . Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί έσωσαν την χώρα και εξασφάλισαν πρωτογενές πλεόνασμα, γιατί πολύ απλά δεν εργάζονται με μόνιμη σχέση εργασίας αλλά με συμβάσεις των 7 και 8 μηνών στην καλύτερη των περιπτώσεων, ανέβασαν τα ποσοστά ανεργίας με την απόλυσή τους και, αφού συνυπολογίστηκαν ως δημόσιοι υπάλληλοι, μεταφράστηκαν ως νούμερα που αίφνης σβήστηκαν, γιατί επιβάρυναν τον κρατικό προϋπολογισμό με την αδιοριστία και την ανυπαρξία τους.
       Τα ψέματα και ο εμπαιγμός όμως έχουν ημερομηνία λήξης. Κάποτε μας χρειάζονταν για να καλύπτουμε τα τεράστια λειτουργικά και οργανικά κενά που προκάλεσε και προκαλεί η ανυπαρξία μόνιμων διορισμών. Μας αξιολογούσαν μέσα από γραπτές δοκιμασίες  ΑΣΕΠ και μας έστελναν στα όρη και τα βουνά, για να υπηρετούμε το δημόσιο σχολείο και τους μαθητές μας. Μας έμαθαν να σεβόμαστε και να επενδύουμε στην εργασία μας και το λειτούργημά μας. Σήμερα μας βάφτισαν ξαφνικά δημοσίους υπαλλήλους, που επιβαρύνουν τον κρατικό προϋπολογισμό, και μας εκδίωξαν εν μια νυκτί από την εκπαίδευση καταδικάζοντάς μας σε μόνιμη αργία και ανεργία. Τώρα έρχονται σαν από μηχανής θεοί και μας πετούν το νέο φρούτο που καλείται ενισχυτική διδασκαλία μέσω ΕΣΠΑ με απολαβές πείνας και ωρομισθίας.
       Ο ΠΑ.Σ.Α.Φ. συνεχίζει να αμύνεται και να διεκδικεί ενημερώνοντας την ελληνική κοινωνία ότι ο κρατικός προϋπολογισμός δεν σώζεται με απολύσεις συμβασιούχων εκπαιδευτικών που υπηρετούν την εκπαίδευση, με προσωρινή και χωρίς δικαιώματα σχέση εργασίας.  Αντίθετα, αυτή η πολιτική υποβαθμίζει την πoιότητα της παρεχόμενης παιδείας, απομακρύνει νέους και καταρτισμένους εκπαιδευτικούς από ένα σχολείο που συνεχώς καταρρέει και στερείται προοπτικής. Η απόλυση των αναπληρωτών εκπαιδευτικών είναι βόμβα στα θεμέλια της εκπαίδευσης.  Αντιστεκόμαστε και αποδοκιμάζουμε οποιαδήποτε μορφή απόλυσης μόνιμου ή αναπληρωτή εκπαιδευτικού.

       Tέλος, είμαστε στη δυσάρεστη θέση να εκφράσουμε την πικρία μας για την απούσα αντί-δραση και αλληλεγγύη του συνδικαλιστικού μας οργάνου, της ΟΛΜΕ, η διαμαρτυρία της ο-ποίας για τον εξοβελισμό μας από το δημόσιο σχολείο περιορίζεται σε κάποιες σειρές ελαχί-στων δελτίων Τύπου. Η έλλειψη έμπρακτης διεκδίκησης όμως για την κάλυψη των κενών θέσεων στα σχολεία από αναπληρωτές, η πλήρης απουσία προτάσεων για την απορρόφησή μας σε προγράμματα καινοτόμων δράσεων στην εκπαίδευση (Ενισχυτική, ΠΔΣ στα Λύκεια) οδηγούν σε εύλογα ερωτήματα:
1. Μας θεώρησαν οι μόνιμοι συνάδελφοί μας, με τους οποίους συμπορευόμαστε τόσα χρόνια στα σχολεία ως την πιο ανώδυνη παράπλευρη απώλεια που εξυπηρετεί τους στόχους των μνημονιακών δεσμεύσεων στην εκπαίδευση;
2. Λησμονήθηκε τόσο νωρίς η θυσία μας στο βωμό της δημοσιονομικής εξυγίανσης της  παι-δείας, ώστε δεν υπάρχει κανένα περιθώριο διαπραγμάτευσης για την ανεργία τόσων ανθρώπων;
3. Mήπως επικρατεί και μέσα στην εκπαιδευτική κοινότητα η αντίληψη ο σώζων εαυτόν σω-θήτω;
        Kλείνοντας, θα θέλαμε να σημειώσουμε τη διαπίστωσή μας ότι η ΔΟΕ στηρίζει με κάθε ευκαιρία έμπρακτα και διεκδικεί πολλές πιστώσεις που αφορούν σε δράσεις μέσω ΕΣΠΑ για τους συναδέλφους αναπληρωτές της Α’θμιας εκπαίδευσης.
       Καλούμε λοιπόν την ΟΛΜΕ να σταθεί δίπλα μας με έργα και όχι με λόγια στον αγώνα μας για να ξαναβρούμε τη θέση που μας αξίζει στο δημόσιο Ελληνικό σχολείο.



31
Ομιλία της φιλολόγου Έφης Αργυρού στην ημερίδα της ΠΕΦ, με θέμα " Η διδασκαλία της Ιστορίας από τους φιλολόγους"
http://www.youtube.com/watch?v=XtLcn0qo4Ws
https://docs.google.com/forms/d/1hmY_FF1w_Y-FJjDYSOTWb6jbd_A_m9FdywMHHmcoAc8/viewform

32
Συνάδελφοι οι αιτήσεις για την β΄ανάθεση ιστορίας συνεχίζονται... συμπληρώστε την αίτηση...
του χρόνου η κατάσταση θα είναι ακόμη πιο δύσκολη....
https://docs.google.com/forms/d/1hmY_FF1w_Y-FJjDYSOTWb6jbd_A_m9FdywMHHmcoAc8/viewform

33
Συνάδελφοι σας προσκαλούμε να συμμετέχετε στην συμπληρωση των αιτήσεων για την άρση της ανάθεσης β΄ της Ιστορίας.
 ΠΑ.Σ.Α.Φ
https://docs.google.com/forms/d/1hmY_FF1w_Y-FJjDYSOTWb6jbd_A_m9FdywMHHmcoAc8/viewform

34
Ο σύλλογος ΠΑΣΑΦ προσκαλεί όλους τους φιλολόγους μόνιμους, αναπληρωτές, αδιόριστους να συμμετέχουν στη δήλωση συμμετοχών για την άρση της β΄ ανάθεσης της Ιστορίας προκειμένου να μεταβεί η υπόθεση στο Συμβούλιο επικρατείας.
Παρακαλώ δηλώστε συμμετοχή.
http://filologoi02.forumgreek.com/t811-topic#3426

Σελίδες: 123

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160929
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 733
Σύνολο: 751

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.072 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.