Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Διηνέκης

Σελίδες: 123456
30
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2014
« στις: Μάιος 15, 2014, 08:42:30 μμ »
Έλα και συ τώρα μωρέ, με τι ασχολείσαι. Αυτοί οι 85 τίποτα κομμώτριες θα 'ταν, αισθητικούδες και κατσαβιδάκηδες. Οι περισσότεροι δεν τους θεωρούν καν συναδέλφους! Περαστικά μας και... καλά κρασιά.

31
Πάντως, με μια πρόχειρη ματιά, στα δημοτικά της Αττικής έχουμε γύρω στις μείον 100 οργανικές.

32
Όσον αφορά τα δημοτικά που συγχωνεύονται, θα πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι οι συγχωνεύσεις ναι μεν αφαιρούν κάποιες οργανικές θέσεις (π.χ. στις περισσότερες περιπτώσεις το 12/θ + 6/θ γίνεται 16/θ), όμως ανοίγουν ώρες ειδικοτήτων, γιατί τα νέα σχολεία που προκύπτουν γίνονται, τουλάχιστον στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων, ΕΑΕΠ.

34
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2014
« στις: Μάιος 14, 2014, 10:06:44 μμ »
Δεν σε πιανω.Τι ακριβως εννοεις;Με τις μεταταξεις αδειασαν..εστω ελαφρυνθηκαν καποιες δευτεροβαθμιες.Αρα γαιτι λες  οτι οσες συνταξιοδοτησεις και να γινουν Ατττικη..καλα κρασια;Λογικα φετος ειναι καλυτερα τα πραγματα απο περρυσι.

Μάλλον η victoryhope εννοεί ότι θα παρατηρηθεί αντιστροφή του φαινομένου διάθεσης των κοινών ειδικοτήτων από τη μία βαθμίδα στην άλλη για συμπλήρωση ωραρίου. Μέχρι τώρα, η πορεία ήταν από την πηγμένη β'μια προς α'θμια. Τώρα ισχυρίζεται ότι η πορεία θ' αντιστραφεί. Από την πηγμένη α'θμια, λόγω των μετατάξεων, προς τη β'θμια, στην οποία ενδεχομένως θα εμφανιστούν κενά λόγω συνταξιοδοτήσεων.

35
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2014
« στις: Μάιος 14, 2014, 03:19:59 μμ »
Ποια 'χοντρά'; Διευθύνσεις της Αθήνας έχουν να πάρουν με μετάθεση άτομα από συγκεκριμένες ειδικότητες -ναι, τις γνωστές 'ελάσσονες', καλά μαντεύετε- κάτι χρόνια.

36
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2013
« στις: Μάιος 09, 2014, 10:36:53 μμ »
ΟΚ, τώρα το 'πιασα. Για παράδειγμα, όσοι ξενόγλωσσοι αποσπώνται κάθε χρόνο στην α'θμια (περίπου υποχρεωτικά αφού κενά στη β'θμια... δεν), δε θα κρατάνε το ωράριο των 21 ωρών, όπως συμβαίνει τώρα, αλλά θα πηγαίνουν αυτομάτως στο ωράριο που επιτάσσει η παλαιότητά τους με δεδομένα α'θμιας, δηλαδή, στις 24 ή 23 ώρες, αφού, εξ όσων θυμάμαι, μείωση ωραρίου στην α'θμια κατά μία ώρα υπάρχει μετά τα δέκα χρόνια. Ωραία πράματα!

https://www.youtube.com/watch?v=30_YtZ4PYOU

37
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2013
« στις: Μάιος 09, 2014, 10:12:20 μμ »
Να υποθέσω ότι η αλλαγή αναθέσεων σημαίνει εισχώρηση και άλλων ειδικοτήτων, πέρα των ήδη υπαρχόντων, και στο δημοτικό (π.χ. φιλόλογοι); Το 'αυξομείωση ωραρίου' όμως τι μπορεί να σημαίνει; Ποιου το ωράριο θα αυξηθεί και ποιου θα μειωθεί; Πλέον, το ωράριο της β'θμιας έχει πλησιάσει αυτό της α'θμιας, αφού ένας νεοδιόριστος στην πρώτη έχει 23 ώρες και στη δεύτερη 24. Τι θα κάνουν, δηλαδή; Θα το πάνε στις 23,5 για όλους για να υπάρχει δικαιοσύνη;

38
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2013
« στις: Μάιος 09, 2014, 09:52:20 μμ »
πλέον δεν αμφιβάλλω για τίποτα απολύτως...

αυτό που συζητιέται πολύ ειναι η ενοποίηση των δύο βαθμιδων...εκεί θα παίξουν διάφορα... εγώ πάντως σκέφτομαι σοβαρά την μόνιμη εγκατάσταση στο εξωτερικό.... δεν παλεύονται οι δικοί μας !!  :)

Δε μας κάνεις... πενηνταράκια, συνάδελφε, το διάφορα; Πέρα από το προφανές, ότι θα είναι πιο εύκολη η 'διαχείριση' των κοινών στις δυο βαθμίδες ειδικοτήτων, τι άλλο μπορεί να περιλαμβάνει το 'διάφορα'; Μιλάμε για πλήρη ενοποίηση, με τις συνέπειες που αναφέρει ο guest, ή ενοποίηση μόνο σε καθαρά διαχειριστικό και διοικητικό επίπεδο;

39
O guestteacher με πρόλαβε. Το μεγάλο πρόβλημα του Έλληνα μαθητή είναι η παντελής έλλειψη μεταγνώσης. Ξέρει ένα σωρό πράγματα, του έχουν μεταδοθεί ένα σωρό πληροφορίες, αλλά κανείς ποτέ δεν του έχει διδάξει πώς να μαθαίνει. Ο Έλληνας μαθητής δυστυχώς είναι ένας φανταχτερός παπαγάλος. Αυτό απαιτεί το 'σύστημα'. Κι όταν λέμε 'σύστημα', δεν εννοούμε μόνο το εκπαιδευτικό σύστημα, αλλά και τους κάθε λογής... κολαούζους της εκπαίδευσης, οι οποίοι πατάνε ακριβώς πάνω στη εμμονή γονιών και παιδιών για την εισαγωγή στην ανώτατη εκπαίδευση, για να βγάλουν το παντεσπάνι τους. 

Όσο για την καραμέλα που πιπιλίζουμε πολλοί περί των έξοχων επιδόσεων των παιδιών μας στο εξωτερικό, δε διαφωνώ, αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η φοίτηση σε πανεπιστήμια ξένων χωρών, όπως η Αγγλία π.χ., την οποία κατά κόρον προτιμούν οι Έλληνες, λόγω μιας κάποιας εξοικείωσης με τη γλώσσα, είναι ως ένα μεγάλο βαθμό και μπίζνα, αφού εκεί τα περισσότερα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα είναι ιδιωτικά. Είναι γνωστό τοις πάσι ότι όταν κάνεις αίτηση για να φοιτήσεις σε αγγλικό πανεπιστήμιο, το πιο ισχυρό 'χαρτί', προκειμένου να γίνεις αποδεκτός, είναι η φωτοτυπία του τραπεζικού σου λογαριασμού. Όποιος έχει κάνει μεταπτυχιακό στο εξωτερικό ξέρει τι εννοώ. Για να μην αναφέρουμε τους λεγόμενους overseas students, από χώρες εκτός ευρωπαϊκής ένωσης (εξωτικής προέλευσης κυρίως), που γίνονται αποδεκτοί, φοιτούν και αποφοιτούν μετά βαΐων και κλάδων από αγγλικά πανεπιστήμια, δίχως να ξέρουν, στην αρχή τουλάχιστον, ν' αρθρώσουν μια πρόταση της προκοπής στα αγγλικά. Το 'κόλπο' βέβαια είναι ότι όλοι αυτοί πληρώνουν τριπλάσια δίδακτρα απ' τους φοιτητές που προέρχονται από χώρες της ευρωπαϊκής ένωσης.

40
"Πρώτη στον κατάλογο των χωρών με το καλύτερο εκπαιδευτικό σύστημα στον κόσμο έρχεται η Νότια Κορέα, ενώ ακολουθούν η Ιαπωνία, η Σιγκαπούρη και το Χονγκ Κονγκ. Σύμφωνα με την έκθεση η μεγάλη άνοδος των Ασιατικών χωρών στον εκπαιδευτικό τομέα οφείλεται στην στενή συνεργασία οικογένειας, μαθητών και εκπαιδευτικής κοινότητας, καθώς και στον σεβασμό που τρέφουν σε αυτές τις χώρες για τους εκπαιδευτικούς", γράφει το άρθρο.

Το κομμάτι με τα έντονα γράμματα τα λέει όλα.

Όταν η μόνη φορά που βλέπεις τον Έλληνα γονιό, σ' ένα ολόκληρο διδακτικό έτος, είναι όταν θέλει να 'στην πει', σε περίπτωση που έχεις αποπάρει το 'βλαστάρι' του και  του το έχεις στεναχωρήσει, δεν είναι ν' απορεί κανείς που είμαστε στον πάτο.

41
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Η φωτογραφία της ημέρας
« στις: Μάιος 07, 2014, 12:30:46 πμ »
@bitch
Αφού έχεις βρει την εικόνα που σε ενδιαφέρει, πατάς 'άνοιγμα εικόνας σε νέα καρτέλα', μετά μαρκάρεις τη διεύθυνση της νέας καρτέλας, επιλέγεις αντιγραφή, πατάς το εδώ εικονίδιο 'εισαγωγή εικόνας' και στο τέλος πατάς επικόλληση.

42
Εργασιακά / Απ: Κ. Αρβανιτόπουλος: Έργα και Ημέραι
« στις: Μάιος 05, 2014, 06:25:01 μμ »
Επικροτώ την τακτική συναδέλφων να εκθέτουν στο φόρουμ κάθε πληροφόρηση που φτάνει στα αυτιά τους σχετικά με σημαντικές αλλαγές στο χώρο στον οποίο εργαζόμαστε -ως τέτοια φυσικά λογίζεται η 'αλλαγή φρουράς' στον υπουργικό θώκο- αφού είναι καλό να είμαστε προετοιμασμένοι για τα χειρότερα, ωστόσο προσωπικά θεωρώ ένα πολύ μεγάλο κομμάτι από όσα ακούγονται και γράφονται 'ράδιο αρβύλα', γι' αυτό και κρατώ μικρό καλάθι, ειδικά στο θέμα της... ονοματολογίας, σχετικά με πιθανούς αντικαταστάτες του Αρβανιτόπουλου.

Υ.Γ. Αν πάντως η φημολογία περί υπουργοποίησης του Αδώνιδος στο Παιδείας έχει έστω κι ένα ψήγμα αλήθειας, τότε βλέπω τα πιο τρελά όνειρα των συνάδελφων φιλολόγων περί αθρόων προσλήψεων να ευοδώνονται, ενώ συνάμα βλέπω το ’ουσβιτς, το Νταχάου και το Μπέργκεν-Μπέλσεν να ξανανοίγουν και να έχουν τρελές... πιένες για μας τις... δευτερεύουσες ειδικότητες! :'( :'( 

Σελίδες: 123456

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 740
Σύνολο: 748

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.056 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.