Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - eta-beta

Σελίδες: 12345 ... 12
29
Παραθέτω επίσης νομικό σκεπτικό που έχω ήδη αναφέρει σχετικά με την γνωμοδότηση ΣτΕ για τα λάθη και τις παραλείψεις της

Παράθεση
Η ίδια η γνωμοδότηση ΣτΕ έχει κενά, αφού "ξέχασε" εντελώς τις περιπτώσεις των α) εξαντλημένων από ΑΣΕΠ ειδικοτήτων, β) Ειδικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας, γ) Ειδικής Αγωγής Δευτεροβάθμιας. Από αυτές τις περιπτώσεις η προϋπηρεσία δεν προέκυψε από παραβίαση της σειράς του διαγωνισμού αφού είτε οι διαγωνιζόμενοι εξαντλήθηκαν, είτε δεν έγινε ποτέ, είτε αντί διαγωνισμού ήταν αναγκαία άλλα προσόντα, αλλά προέκυψε από την εφαρμογή άλλων νόμων συνταγματικά(όπως στην ΕΑ). ’ρα σε περίπτωση προσφυγής ή πιο σωστά ασφαλιστικών μέτρων οποιοσδήποτε αποκλεισμός αυτής της προϋπηρεσίας αποτελεί παρανομία εφόσον αυθαιρέτως διαγράφει νομίμως αποκτηθέντα προσόντα.

Προσέχω πολύ να μη μιλάω γενικά, αόριστα και φορτίζω άδικα τους συναδέλφους μου. Παρακαλώ για το ίδιο.

30
Παράθεση
τώρα κρίθηκαν παράνομες.

Μόλις είπες "μιλάμε για αυτή την προϋπηρεσία και όχι γενικά για την προϋπηρεσία", υπάρχουν και μάρτυρες και γενικά μην μας υποτιμάς έτσι. Επίσης, αυτό που εσύ η ίδια παρέθεσες λέει ξεκάθαρα "δεν προκύπτει", όχι "κρίθηκαν" όπως ψευδώς λες.

31
Παράθεση
Αν κατάλαβα καλά, αν πχ οι προσλήψεις των αναπληρωτών, εποπτεύοντα από το ΑΣΕΠ, τότε θα μπορεί η συγκεκριμένη προϋπηρεσία να είναι κριτήριο πρόσληψης μόνιμου προσωπικού.

Προφανώς, το λέει και το ίδιο το ΣτΕ. Λέει ότι δεν προκύπτει, όχι ότι δεν είναι. Αν μετά από αναδρομικό έλεγχο φορέα ΑΣΕΠ προκύψει ότι είναι, τότε δεν βλέπω κανένα λόγο να μην είναι. Αυτό ακριβώς θα είναι το σκεπτικό της δικής μας νομικής κίνησης εφόσον χρειαστεί, εφόσον περιπλέκονται και προϋπηρεσίες καθαρότατες και νομιμότατες.

32
Παράθεση
Μιλάμε για αυτή τη προϋπηρεσία και όχι γενικά για την προϋπηρεσία.

Ειλικρινά σε ευχαριστώ που καταρχήν παραδέχεσαι ότι δεν είναι όλες οι προϋπηρεσίες "βρώμικες". Είναι ένα πολύ μεγάλο βήμα για να ξεκινήσει δημιουργικός διάλογος. Το δεύτερο βήμα είναι νομίζω όμως και να μην ζητάμε μοριοδότηση της αποδεδειγμένα  "καθαρής" προϋπηρεσίας με σχεδόν μηδαμινά μόρια.

33
εναπομεινόντων <εναπομεινάντων

Συγγνώμη, εκ παραδρομής.

34
Νομίζω ότι υπάρχουν ακόμη εδώ μέσα πολλές παρανοήσεις, ίσως και λόγω του έντονου της συζήτησης.
1ον Μην συγχέουμε την απόφαση ΣτΕ με το νέο τρόπο διορισμού. Η απόφαση ΣτΕ είναι γνωμοδότηση που δεσμεύει τους επικείμενους διορισμούς, των οποίων ο αριθμός είναι και απροσδιόριστος. Επίσης είναι μια απόφαση που σαφώς υποστηρίζει μόνο τον εκάστοτε διαγωνισμό, άρα μόνο αυτόν του 2008 στην προκειμένη.
Η γνωμοδότηση λέει ότι οι έως τώρα τρόποι ήταν προβληματικοί βασιζόμενη στο άρθρο περί αποκλειστικότητας του γραπτού διαγωνισμού (3848, άρθρα 1,2) αλλά κυρίως στην αδυναμία να συγκριθούν οι επιδόσεις μεταξύ διαφορετικών ΑΣΕΠ. Αυτό λοιπόν αφορά μόνο τις τώρα προσλήψεις, απόντος νέου νόμου που καταργεί την αποκλειστικότητα ενός διαγωνισμού που de facto αυτουπονομεύθηκε, αφού έχει να πραγματοποιηθεί 7 χρόνια. Κοινώς προσλήψεις για διαγωνισμούς άνω των 8 ετών πριν δεν γίνονται βάσει παραγραφής (Παραγραφή εγκλημάτων (άρθ. 111-113 ΠΚ) Αρθ. 111 - ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΗΣ των εγκλημάτων. 1. Το αξιόποινο εξαλείφεται με την παραγραφή... . Τα πλημμελήματα παραγράφονται μετά πέντε έτη. Παρακαλώ οι ενδιαφερόμενοι ψάξτε το. Αν γίνει δε και νέος ΑΣΕΠ μηδενίζεται και αυτός του 2008 βάσει της ίδιας απόφασης.
Σχετικά με τον νέο τρόπο, λογικά θα καθυστερήσει αρκετά με πάγωμα των προσλήψεων ή με μερική  ικανοποίηση των εναπομεινόντων του 2008, δίκαιο άλλωστε.
Ο νέος τρόπος θα είναι 100% μέσω ΑΣΕΠ, ωστόσο ως φορέα, διότι αυτό υπακούει στο δεύτερο σκέλος του άρθρου 103 του Συντάγματος περί αντικειμενικών και προκαθορισμένων κριτηρίων. Το μέλλον έτσι του γραπτού διαγωνισμού είναι εντελώς αβέβαιο και μάλλον σίγουρα με τη σημερινή του μορφή ο διαγωνισμός δεν θα ξαναγίνει. Τα μέλη της επιτροπής δεν τον υποστηρίζουν πλην 1-2 εξαιρέσεων διοικητικών υπαλλήλων διορισμένων επί συγκεκριμένων υπουργών- θιασωτών του ΑΣΕΠ. Ελέγξτε τα ονόματα από το διαδίκτυο και δείτε επί υπουργίας ποιου τοποθετήθηκαν.
Ειλικρινά, διαβάστε οι ενδιαφερόμενοι προσεκτικά τους νόμους, το άρθρο 103 του Συντάγματος και την απόφαση ΣτΕ.
2ον Η ίδια η γνωμοδότηση ΣτΕ έχει κενά, αφού "ξέχασε" εντελώς τις περιπτώσεις των α) εξαντλημένων από ΑΣΕΠ ειδικοτήτων, β) Ειδικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας, γ) Ειδικής Αγωγής Δευτεροβάθμιας. Από αυτές τις περιπτώσεις η προϋπηρεσία δεν προέκυψε από παραβίαση της σειράς του διαγωνισμού αφού είτε οι διαγωνιζόμενοι εξαντλήθηκαν, είτε δεν έγινε ποτέ, είτε αντί διαγωνισμού ήταν αναγκαία άλλα προσόντα, αλλά προέκυψε από την εφαρμογή άλλων νόμων συνταγματικά(όπως στην ΕΑ). ’ρα σε περίπτωση προσφυγής ή πιο σωστά ασφαλιστικών μέτρων οποιοσδήποτε αποκλεισμός αυτής της προϋπηρεσίας αποτελεί παρανομία εφόσον αυθαιρέτως διαγράφει νομίμως αποκτηθέντα προσόντα.
γ) Η Εδική Αγωγή οδεύει προς "αυτονόμηση" γεγονός σωστό για μένα αφού θα ξεχωρίσουν αυτή που την αγαπούν πραγματικά από αυτούς που την είχαν για όχημα διορισμού στη γενική και ήθελαν να μπλέξουν λίγο από διαγωνισμό γενικής με ολίγη από προσόντα Ειδικής. Τέτοια άτομα δεν τα υποστηρίζουμε και να μην "κρύβονται" πίσω από τα καθ' όλα δίκαια αιτήματά μας της Ειδικής Αγωγής.

Η συζήτηση που θα ξεκινήσει για το νέο σύστημα θα είναι έντονη και δυναμική. Διαβάστε καλά τους νόμους και δείτε αν ο ες αεί διαγωνισμός συμφέρει τον κλάδο ή ένα μεικτό σύστημα χωρίς αποκλειστικότητες και προϋποθέσεις. Κάθε ομάδα έχει τα όπλα της και τα δίκαιά της. Εμείς της Ειδικής θα πιέσουμε μέσω της καθαρής προϋπηρεσίας, των μεταπτυχιακών προσόντων και κυρίως της παιδαγωγικής επάρκειας που η σημασία της υποκρύπτεται επιμελώς. Ας συζητήσουμε πολιτισμένα για ένα συνθετικό σύστημα ή για ες αεί διαγωνισμούς.

ΥΓ marias σε ευχαριστώ για το μνμ, συμφωνώ μαζί σου. Δες το κομμάτι της παραγραφής, νομίζω σε αφορά.

35
Ξύλο αύριο πάλι. Καληνύχτα σε όλους (ανεξαιρέτως).

36
Παράθεση
Συνεπώς όσοι υποψήφιοι αδιόριστοι εκπαιδευτικοί μπορούν να αποδείξουν έννομο συμφέρον, ήτοι όσοι συμμετείχαν σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών στο παρελθόν και δεν διορίστηκαν εξαιτίας ακριβώς του γεγονότος ότι τη θέση τους κατέλαβαν άλλοι υποψήφιοι λόγω της ως άνω ποσόστωσης (40%) δικαιούνται να προσφύγουν δικαστικώς στο αρμόδιο Διοικητικό Εφετείο, διεκδικώντας τον αναδρομικό διορισμό τους

Καλά τη γνωμοδότηση του Κολύρη μου κότσαρες;;; Εγώ σου παραθέτω την απόφαση ΣΤΕ αυτούσια και εσύ τι σας λέει ο δικηγόρος;;;
Έχουμε φύγει σε άλλους πλανήτες...
Δείτε κ οι υπόλοιποι τις πηγές που παρέθεσε

http://www.diorismos.gr/ekpaideush/21075/anadromiko-diorismo-mporoun-na-diekdikhsoun-adioristoi-ekpaideutikoi

37
Παράθεση
δεν ξερω τι γινόταν στην ειδική αγωγή αλλά το γεγονός οτι έσπευσες να πείσεις οτι η δικήσου προυπηρεσία είναι καθαρη- εμένα μου δείχνει οτι και στην ειδική γινόταν οτι και στην υπόλοιπη εκπαίδευση.

Θες να δοκιμάσεις;;;
Αλλά θα παραδεχθείς ότι είσαι κοινός συκοφάντης, έτσι;


38
όσον αφορά ειδικώς τους προαναφερθέντες εκπαιδευτικούς με εικοσιτετράμηνη πραγματική υπηρεσία, οι οποίοι έχουν λάβει τη βαθμολογική βάση σε οποιονδήποτε διαγωνισμό εκπαιδευτικών του Α.Σ.Ε.Π., ανεπιτρέπτως αυτοί προτιμώνται, έναντι άλλων επιτυχόντων εκπαιδευτικών του Α.Σ.Ε.Π., ως εκ της προϋπηρεσίας τους και της λήψεως απλώς της βαθμολογικής βάσης στον ίδιο ή, πολύ περισσότερο, σε προηγούμενο διαγωνισμό, διότι ελλείπει η απαραίτητη σύγκριση μεταξύ των επιτυχόντων, η οποία θα επέτρεπε το διορισμό κάθε φορά των αξιότερων υποψηφίων (πρβλ. Σ.τ.Ε. 2396 - 2398/2004 Ολομ.).

Μου ξέφυγε και αυτό. Το ΣΤΕ αναφέρει ρητώς διάκριση μεταξύ δύο ΑΣΕΠ και προτάσσει σαφώς τον νεότερο: ...πολύ περισσότερο, σε προηγούμενο διαγωνισμό.
Τώρα, αλήθεια κάποιοι δεν το κατανοούν;;;

Αντίο παλιές επιτυχίες, αντίο...

ΥΓ: Σαν προσωπική θέση αστειεύομαι: κατοχύρωση όλων των επιτυχόντων, ακόμη και αν διαφωνώ ρουφιάνος εναντίον συναδέλφων δεν γίνομαι

39
Αυτοί που είστε επιτυχόντες παλιότερων ΑΣΕΠ σας δουλεύουν ψιλό γαζί μου φαίνεται οι προσφυγέντες του 08. Επί της ουσίας τρεις λαλούν... ουδεμία απάντηση.

40
Παράθεση
Ας ρίξουμε λοιπόν τους τόνους και όταν σπαταλάμε εδώ το χρόνο μας, να προτείνουμε και να συζητάμε προτάσεις που θα σέβονται το σύνταγμα/τις αρχές του και θα μας πάνε ένα βήμα παραπέρα. Όλα πρέπει να μετράνε σε ένα νέο τρόπο διορισμού. Με τέτοια βαρύτητα που να δικαιώνει αυτούς που αδικήθηκαν, να μην απορρίπτει αυτούς που εργάστηκαν αλλά να μην ξεχνάει και αυτούς που περιμένουν την δική τους σειρά. Και τότε όλοι μαζί να πιέσουμε για πολλές προσλήψεις και καλύτερες συνθήκες στα σχολεία (υποδομές, πρόγραμμα σπουδών, ώρες εργασίας, αριθμό μαθητών).

Σε αυτό συμφωνώ σε όλα. Ισότιμα και με διαφάνεια. ’ξιοι είμαστε όλοι παλιοί και νέοι. Η ένταση θέλω να πιστεύω προκύπτει από αγάπη για αυτό που κάνουμε...

41
όσον αφορά ειδικώς τους προαναφερθέντες εκπαιδευτικούς με εικοσιτετράμηνη πραγματική υπηρεσία, οι οποίοι έχουν λάβει τη βαθμολογική βάση σε οποιονδήποτε διαγωνισμό εκπαιδευτικών του Α.Σ.Ε.Π., ανεπιτρέπτως αυτοί προτιμώνται, έναντι άλλων επιτυχόντων εκπαιδευτικών του Α.Σ.Ε.Π., ως εκ της προϋπηρεσίας τους και της λήψεως απλώς της βαθμολογικής βάσης στον ίδιο ή, πολύ περισσότερο, σε προηγούμενο διαγωνισμό, διότι ελλείπει η απαραίτητη σύγκριση μεταξύ των επιτυχόντων, η οποία θα επέτρεπε το διορισμό κάθε φορά των αξιότερων υποψηφίων (πρβλ. Σ.τ.Ε. 2396 - 2398/2004 Ολομ.).

Τώρα από το κάθε φορά τι ακριβώς δεν καταλαβαίνετε;;; Αυτή είναι η απόφαση ΣΤΕ και δεν την έχετε διαβάσει οι περισσότεροι.
Το κάθε φορά= εκάστοτε= νέος διαγωνισμός δεν μπορεί να συγκριθεί με προηγούμενο. Είναι σαν να λες ο τριταθλητής του πρωταθλήματος 2015 να θεωρείται πρωταθλητής του 2016 γιατί είχε καλύτερη βαθμολογία από τον πρώτο αυτής της χρονιάς. Δεν συγκρίνονται προφανώς. Τώρα σε τι πατέντες ελπίζετε... για μένα στρουθοκαμηλίζετε. Αυτό είναι ο γραπτός διαγωνισμός: απαξίωση πτυχίου και ες αεί εξετάσεις- καζίνο.

42
Πραγματικά θα περίμενα κάτι καλύτερο από επιχειρήματα του στυλ κυρά Κατίνα του νησιού ή παπά σε κατηχητικό (ήτο κάποτε στην Καπερναούμ δύο διδάσκαλοι...) εναντίον των εργαζόμενων της Ειδικής Αγωγής.
Έχω να προτείνω κάτι. Θα δώσω με πμ τα προσωπικά μου στοιχεία σε όποιον θέλει για να ελέγξει από που βρήκα τα προσόντα μου, από που πήρα την προϋπηρεσία μου και αν εκεί που πήγα πήρα τη θέση κάποιου που πέρασε με ΑΣΕΠ γενικής. Αν μου βρει κάτι μεμπτό θα ζητήσω συγγνώμη από όλους και θα βγω με ταμπέλα στο Σύνταγμα υπέρ του γραπτού ΑΣΕΠ. Του/ της επιτρέπω επίσης να με διασύρει ονομαστικά ως λαμόγιο. Το ορκίζομαι.
Αν όμως δεν μου βρει κάτι να πει εδώ στο Forum ότι είναι κοινός/ ή συκοφάντης- λασπολόγος, φίδι και κανίβαλος εναντίον συναδέλφων και την αδικία που έφαγε θέλει να την ρίξει σε άλλους.
Είμαι βέβαιος ότι το ίδιο θα πουν και όλα τα παιδιά συνάδελφοί μου που στηρίξαμε την Ειδική Αγωγή Δευτεροβάθμιας τόσα χρόνια κόντρα στις δικές μας δυσχερειες αλλά και εναντίον και των κανιβάλων που εμετολογούσαν.

Σελίδες: 12345 ... 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 791
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 503
Σύνολο: 514

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.093 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.