Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - hua_2015

Σελίδες: 123
29
Φροντιστήρια / Απ: Δημιουργία φροντιστηρίου
« στις: Αύγουστος 30, 2015, 11:03:41 μμ »
Να καταργηθεί το φροντιστήριο δύσκολο αφού είναι τόσο απαραίτητο σαν θεσμός. Με την κρίση άλλωστε δημιουργήθηκαν δομές όπως τα κοινωνικά φροντιστήρια, ο ΟΕΦΕ έκανε ενέργειες για κάποιους μαθητές ενώ τα προβλήματα του δημόσιου σχολείου, στη διδασκαλία ξένων γλωσσών, στις εισαγωγικές για το πανεπιστήμιο κλπ οξύνονται.
Επειδή λογικά δεν θα επωμιστεί ο γονιός όλο το ΦΠΑ αλλά κάποια φροντιστήρια θα απορροφήσουν μικρότερο ή μεγάλο μέρος του, θα αναγκάσουν και τους υπόλοιπους να πράξουν το ίδιο. Όπως υποστηρίζουν οι φροντιστηριούχοι τα κέρδη είναι ήδη περιορισμένα, υπάρχουν ήδη νέες επιβαρύνσεις εκτός ΦΠΑ άρα όσοι αντέξουν απλά θα μειώσουν τα κόστη τους, παρέχοντας και χειρότερες υπηρεσίες ίσως.
Ίσως είναι μια παγίδα για τους καθηγητές που θα βρουν ευκαιρία να πάρουν κόσμο από τα φροντιστήρια με φθηνά ιδιαίτερα, αλλά μόνο για να διαπιστώσουμε μετά από μερικά χρόνια ότι δεν έμεινε τίποτα παρά κάποια χρόνια δίχως ασφάλιση και περιορισμένες πλέον θέσεις εργασίας.

30
Έτσι δείχνουν τα πράγματα. Συγχωνεύσεις, αύξηση ωραρίου, πιστώσεις αναπληρωτών την τελευταία στιγμή. Θα είναι από τις λίγες εκλογές που δεν έχει ακουστεί λέξη για την παιδεία (πέρα ίσως από το ΦΠΑ)

31
Φροντιστήρια / Απ: Δημιουργία φροντιστηρίου
« στις: Αύγουστος 24, 2015, 05:05:20 πμ »
πέρα από το βιοτικό επίπεδο, όπου πολλές οικογένειες θα αναγκαστούν να "κόψουν" από την εκπαίδευση για να καλύψουν βιοτικές ανάγκες, τρέχει και θα εντείνεται χρόνο με το χρόνο και το δημογραφικό. Το φθηνό ιδιαίτερο ίσως ωφεληθεί αρχικά λόγω του ΦΠΑ και τις στρατιές των άνεργων νέων που βγαίνουν, αλλά αργότερα ίσως δεν μπορούν να ανταγωνιστούν τα φροντιστήρια που θα αρχίσουν να χρησιμοποιούν e learning ,νέες τεχνολογίες κλπ.

32
Ποιο ειναι το παιδακι ακριβως; Αυτος που τελειωσε το 2008 ας πουμε, ειναι στα 30 και δεν του δοθηκε ποτε η ευκαιρια να δωσει ασεπ για να εχει κ αυτος το δικαιωμα στην εργασια οπως ειχες κ συ; Εσυ ειχες την επιλογη να κανεις θυσιες για το επαγγελμα που αγαπας κ σπουδασες, εκεινος οχι. Τι ειναι η εκπαιδευση; στρατος; να πουνε οι παλιοι στους νεους οτι δεν χωρανε; Την προυπηρεσια σου δεν θα στην αφαιρεσει κανεις, ισα ισα πριμοδοτειται υπερ του δεοντος. Εσυ ως μεγαλυτερος θα εχεις ουτως η αλλως προβαδισμα. Δεν γινεται ομως να μη δινονται ισες ευκαιριες κ στους αποφοιτους μετα το 2008.

++

ακόμα και στη λογική του "παλιού" όμως, να κάνει ο νέος στην άκρη και να περιμένει δηλαδή σε μια λογική επετηρίδας, ο μόνος που βολεύεται είναι ο παλιός, αφού με το πλήθος των αποφοίτων ακόμα και "μαζικοί" διορισμοί να γίνουν, ο νέος δεν πρόκειται να μπει ποτέ σε τάξη.

33
Σίγουρα η κατάσταση έχει φτάσει σε τραγικό επίπεδο τα τελευταία χρόνια με παγωμένες τις προσλήψεις (γεγονός που δεν φαίνεται ότι θα ανατραπεί στο άμεσο μέλλον...). Προφανώς και είναι ανάγκη να καλυφθούν τα κενά και να υπάρξει ένα σύστημα διορισμών. Ας μην ξεχνάμε όμως ότι όσο "μαζικοί" και αν είναι οι υποθετικοί διορισμοί, πάντα οι υποψήφιοι θα είναι περισσότεροι, τουλάχιστον στις περισσότερες ειδικότητες. Πόσα άτομα είναι ήδη στους πίνακες, πόσοι δεν έκαναν αιτήσεις φέτος αφού θα ήταν στις τελευταίες θέσεις του μηδενικής, πόσοι θα πάρουν πτυχίο ακόμη τις επόμενες μέρες....κοκ

Όπως ο νέος έχει αποκλειστεί, σίγουρα και οι παλιοί έχουν τα δίκια τους επειδή έχουν δώσει μεγάλο κομμάτι τους στις τάξεις, σε προηγούμενους διαγωνισμούς που χάθηκαν για ελάχιστα μόρια. Αυτό που προτείνουν πολλοί να γυρίσουμε σε μια νέα επετηρίδα, θα δικαιώσει τον παλιό, αλλά ο νέος πάλι έξω θα είναι, έστω και μετά από χ χρόνια. Δεν είναι ότι απλά θα καθυστερήσει μερικά χρόνια αλλά είναι αντισυναδελφικός και βιάζεται...

Τέλος πέρα από το ότι πιτσιρίκια, δασκαλίτσες κλπ δεν δείχνουν σεβασμό και η διδακτική ικανότητα δεν είναι συνάρτηση της ηλικίας (της προϋπηρεσίας δεν το συζητάμε και σαφώς θα πρέπει να εκτιμάται) δεν είναι μόνο νέοι που θέλουν να δώσουν για πρώτη φορά, είναι και  μεγαλύτεροι που πήραν ένα πτυχίο πρόσφατα, μεγαλύτεροι που για τον οποιοδήποτε λόγο ασχολούνταν με κάτι άλλο πέρα από την εκπαίδευση παλιότερα κλπ

34
Άδικα φαγωνόμαστε, αγχωνόμαστε κλπ. Έτσι κι αλλιώς δεν έχει ψάξει κανείς τι είναι πιο αξιοκρατικό ,πιο δίκαιο κλπ, παρά εξυπηρετεί τους δικούς του και παίρνει συμβουλές από άτομα που δεν έχουν δει τάξη. Παλιά μας είχαν συνηθίσει να αλλάζουν κάτι στο σύστημα κάθε τόσο, πλέον παγώνουν τα πάντα και τη βγάζουν με πολύ περισσότερους αναπληρωτές. Έχουν κέρδος μισθολογικό, γλυτώνουν από αυτούς που θα πήγαιναν κάθε τόσο να ζητήσουν μεταθέσεις κλπ, αφού ο αναπληρωτής έχει ήδη βάλει το κουτάκι, και κυρίως γλυτώνουν από το κόστος του οποιουδήποτε συστήματος και αν φτιάξουν, γιατί κακά τα ψέματα και το δικαιότερο σύστημα να φτιάξουν, πάλι κάποιοι θα θίγονται και θα βγουν "στα κάγκελα"

35
Νησιά / Απ: Ψαρά, Χίος
« στις: Αύγουστος 20, 2015, 07:06:52 μμ »
Τι κρίμα! Από τη μια κάθε χρόνο σε πολλές περιοχές και νησιά έχουμε κενά που δυσκολεύουν τους μαθητές ακόμα και να δώσουν πανελλήνιες. Από την άλλη συνάδελφοι που πηγαίνουν σε αυτές τις περιοχές, ο καθένας με τα κόστη του, τις δυσκολίες, τις ελπίδες και τις φιλοδοξίες του, αντιμετωπίζουν φαινόμενα αισχροκέρδιας, στο νοίκι,στα τρόφιμα, στους λογαριασμούς. Προφανώς δεν είναι ιδιαιτερότητες της περιοχής, αλλά είναι στη γενική λογική του ότι αρπάξουμε... Πόσα χρήματα παραπάνω να πάρεις από έναν αναπληρωτή όταν καλείται στις τελευταίες φάσεις και όταν έχει περιορισμένο εισόδημα; Πόσα θα μπορούσαν να πάρουν αν ο εκπαιδευτικός ένιωθε σπίτι του, και ξαναπήγαινε έστω και μια φορά στον τόπο για διακοπές, ή διαφήμιζε τον τόπο σε φίλους και οικογένεια;
Πέρα από την κοντόφθαλμη λογική, ίσως είναι άλλη μια πλευρά απαξίωσης του επαγγέλματος. Δεν είμαι σίγουρος αν θα είχαν την ίδια συμπεριφορά σε κάποιον γιατρό

36
Μέσα σε όλα αυτά η υπογεννητικότητα οξύνεται..

37
Ο μισθός ανάλογα με τις ώρες ποιος είναι;

38
Κατατακτήριες / Απ: Κατατακτήριες Οικιακή Οικονομία
« στις: Αύγουστος 05, 2015, 04:19:11 μμ »
Δίνεις κανονικά τα μαθήματα για να μπεις. Απο εκεί και πέρα, αν έχεις άλλα κοινά μαθήματα, κάνεις αιτήσεις και ακολουθείς τη διαδικασία του τμήματος για να στα αναγνωρίσουν.

39
Κατατακτήριες / Απ: Κατατακτήριες Οικιακή Οικονομία
« στις: Ιούλιος 22, 2015, 02:53:15 πμ »
Αν ενδιαφέρει κάποιον το τμήμα, μιλάμε πλεόν για μεγάλο αριθμό εισακτέων. Φέτος προβλέπονται 90 θέσεις οπότε θα πάρει 9-10 άτομα. Εξεταζόμενα μαθήματα: Μικροοικονομιά, Περιβαλλοντική Βιολογία, Ιστοριά και φιλοσοφία της οικιακης οικονομιας.

Σελίδες: 123

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162165
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 803
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 797
Σύνολο: 807

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.094 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.