Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - eDimitris

Σελίδες: 12345 ... 7
29
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Του οκταώρου οι πεσόντες...
« στις: Μάρτιος 01, 2008, 02:28:06 πμ »
Φίλη sophie,μην σου φαίνεται παράξενο αυτό που άκουσες. και εγώ σε νησί βρίσκομαι και σε πληροφορώ ότι οι περισσότεροι συνάδελφοι και κυρίως νέοι δεν ξέρουν τι σημαίνει παρέα, κουβεντούλα, γλέντι. Πίστευα και εγώ πως στο νησί οι άνθρωποι θα είναι πιο δεμένοι και ανοιχτοί. Το αντίθετο συμβαίνει. Γι΄συτό και ο καθένας μας κλέινεται στο σπίτι του, στον εαυτό του και άμα βρει κανέναν άνθρωπο να πιει δυο κουβέντες ουσίας, βγαίνει. Άμα δεν το ζήσεις και δεν το δεις δεν το καταλαβαίνεις.Εγώ πάντως έχω ήδη απομυθοποιησει πολλά πράγματα.

Τα πράγματα είναι χειρότερα στην Αθήνα,ειδικά αν είσαι από επαρχία.Στο νησί θα βγεις μία βόλτα το βράδυ θα πετύχεις κάποιον γνωστό θα πεις δυο κουβέντες θα πιεις κανά ποτό αλλά μόνος δεν θα μείνεις.Στην Αθήνα αν δουλεύεις σε εταιρία θα γυρνάς στο σπίτι στις 7 και θα κλείνεσαι σπίτι αφού όλοι θα τα χουν φτύσει από την δουλειά ή θα μένουν πολύ μακριά για να σκεφτούν να βγουν το βράδυ.Άρα dvd και internet για "διασκέδαση".Γι'αυτό δεν την παλεύω να ξαναγυρίσω αν και βρίσκω καλές δουλειές.


30
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ / Αλλαγή του ΑΣΕΠ
« στις: Φεβρουάριος 26, 2008, 02:14:10 πμ »
Ποιες αλλαγές πιστεύετε ότι πρέπει να γίνουν στον τρόπο διορισμού με ΑΣΕΠ?

Η άποψη μου είναι:

1) Διορισμοί μόνο μέσου της εξέτασης - κατάργηση της λίστας
2) Κατάργηση της βάσης
3) Ισχυρή πριμοδότηση της προυπηρεσίας
4) Πριμοδότηση των χρόνων από την λήψη πτυχίου μέχρι έναν αριθμό ετών
5) Μεγαλύτερη πριμοδότητηση των μεταπτυχιακών σπουδών
6) Κατάργηση της απόλυτης πρόταξης όσων έχουν ασπαιτέ - πριμοδότηση αυτής ως ένα απλό μεταπτυχιακό
7) Αυξητική συγκέντρωση των μορίων από όλες τις συμμετοχές στον ΑΣΕΠ κατά ένα ποσοστό
8) Ετήσια διεξαγωγή του ΑΣΕΠ ανεξάρτητα αριθμού διαθέσιμων θέσεων
9) Κατάργηση της εξέτασης στο γνωστικό αντικείμενο (γιατί ακυρώνει και υποτιμά το πτυχίο μας)


Αναρωτιέμαι πως αποδέχονται τόσες χιλιάδες εκπαιδευτικοί να εξετάζονται με το εξευτιλιστικό σύστημα που τρέχει εδώ και δέκα χρόνια και δεν βλέπουν τις παραπάνω απλές αλλαγές.

Όσο για τις μεγάλες λίστες που έχουμε οι λύσεις εδώ θα μπορούσαν να είναι:
1) Περιορισμός του ποιες τεχνικες σχολές βγάζουν και καθηγητές
2) Ολοήμερο γυμνάσιο - λύκειο (αυτό έσωσε τους δασκάλους μην γελιώμαστε)
3) Μεγάλη μείωση των εισαγομένων σε όλες τις καθηγητικές σχολές ( με 16000 φιλόλογους στην λίστα τα αντίστοιχα τμήματα δεν θα πρεπε για 20 χρόνια να δεχτούν εισαχτέους με τα σημερινά δεδομένα)


31
1) Να γίνω όμηρος του εκπαιδευτικού συστήματος δουλεύοντας ωρομίσθιος όλο το δημιουργικό μέρος της ζωής μου
2) Να μην έχω μία μέση επιλογή διαφορετική από την υπο-απασχόληση και υπερ-απασχόληση όσο καιρό είμαι ωρομίσθιος

32
Αναπληρωτές / Απ: Ωρομίσθιοι (varia)
« στις: Φεβρουάριος 10, 2008, 12:58:11 μμ »
Έχεις συνέπειες αν παραιτηθείς από ωρομίσθιος ?

33
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« στις: Δεκέμβριος 14, 2007, 11:27:40 μμ »
Δεν κράζω κανα άλλο δάσκαλο,μόνο εσένα για αυτά που υποστηρίζεις,εσύ όμως κράζεις όλο τους ωρομίσθιους πληροφορικούς
Δεν γράφω "περήφανος" παιδαγωγός-πληροφορικός δίπλα από το όνομα μου στους διδακτορικούς του παιδαγωγικού.

Κάνεις αδικαιολόγητη επίθεση ενάντια σε όλους τους ωρομίσθιους πληροφορικούς.Είσαι δάσκαλος και εκφέρεις απαξιωτική άποψη για άλλον κλάδο.Ανάλογα σου απαντώ.

Σε ρωτάω είσαι πράγματι δάσκαλος? γιατί το 80% των Posts σου αναφέρονται στην πληροφορική και το υπόλοιπο στην δευτεροβάθμια.

Δεν έχεις να πεις τίποτα για την πρωτοβάθμια και τους δασκάλους?

Get a life και ασχολήσου με τον κλάδο σου.You're not welcome to Computer Science παρτο χαμπάρι.


Το παραδέχεσαι και μόνος σου λοιπόν ότι ασχολείσαι προσωπικά με μένα, οπότε καλά σου λέω get a life, και επίσης get a job

Πες το πρώτα στον εαυτό σου αυτό.Όσο για σένα who gives a shit.

Παράθεση

και το αίσθημα κατωτερώτητας απέναντι στους άλλους που προσπαθείς να καλύψεις με προσωπικές επιθέσεις


ΦΠΨ τέλειωσες?

Παράθεση
Τέλος πάντων επειδή δεν κάθομαι όλη μέρα στον υπολογιστή σαν και σένα με το δάκτυλο στο F5 αναμένοντας με αγωνία τι θα απαντήσουν οι άλλοι πάω έξω για ένα ποτό
εσύ συνέχισε να απαντάς until you get a life.

Πρόσεξε μην το γ...σεις - στις 12:00 να'σαι πίσω έχει Logo Party.

Όσο ασχολείσαι με τον κλάδο της πληροφορικής θα σου απαντάω.Γράψε και σε κανα θέμα που αφορά τους δασκάλους να ξεχάσω ότι υπάρχεις.

34
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« στις: Δεκέμβριος 14, 2007, 10:14:54 μμ »
Να αυτό που έλεγα, υπάρχουν αρκετοί εδώ στο φόρουμ με τους οποίους σπας πλάκα
και έχουν πάντα να κάνουν επίκαιρα και εύστοχα σχόλια, και ποτέ προσωπικά

Και άλλοι αντί να πάνε σε κανά σχολείο να κάνουν μάθημα κάθονται και κάνουν διδακτορικά στην χειροτεχνία μέσου προγραμματιστικών περιβαλλόντων τύπου χελωνο-κόσμος......
Αλλά είναι ζόρικα να κάνεις την αλφα-βήτα στα δημοτικά (εκεί έξω) οπότε κάτσε εδώ να παίζεις με την χελώνα σου όλη μέρα.

@eDimitris
Πως πάει η ΠΔΣ? βρήκες καμιά βυσματική ώρα για να διοριστείς ή κάθεσαι όλη μέρα μπρος στον υπολογιστή και περιμένεις πότε θα γράψω για να κάνεις το πικρόχολο σχόλιό σου?

get a life μεγάλε

Δεν κράζω κανα άλλο δάσκαλο,μόνο εσένα για αυτά που υποστηρίζεις,εσύ όμως κράζεις όλο τους ωρομίσθιους πληροφορικούς
χωρίς λόγο.Όλα τα ποστ που κάνεις σχετίζονται με τους ωρομίσθιους πληροφορικούς.Εσύ get a life.

Εγώ τουλάχιστον έχω επίγνωση ότι δεν είμαι δάσκαλος.

Δεν γράφω "περήφανος" παιδαγωγός-πληροφορικός δίπλα από το όνομα μου στους διδακτορικούς του παιδαγωγικού.






35
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Πίνακες Δ-Ε/ Κλάδοι ΠΕ 19-20
« στις: Δεκέμβριος 14, 2007, 09:59:59 μμ »

Αυτό είναι πράγματι σίγουρο, είναι δυνατόν κάποιος με πτυχίο, μεταπτυχιακό και διδακτορικό να διδάσκει νέες τεχνολογίες στο δημοτικό και να κάνει δουλειά που θα μπορούσε να κάνει
οποιοσδήποτε απόφοιτος ΙΕΚ ή ΤΕΙ? Δηλαδή να βάζει το CD με την Κάτια και τον Πέρρη στον υπολογιστή και να κάθεται περιμένοντας να αυξηθούν τα μόρια από το ολοήμερο για να διοριστεί?

Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν πρόκειται ποτε να διδάξει το μάθημα των Νέων Τεχνολογίων, Δάσκαλος με Μεταπτυχιακό στις Nέες Τεχνολογίες και Διδακτορικό στη Logo.

Ένας αναπληρωτής στην πρωτοβάθμια παίρνει 1300 euro και δουλεύει 4 ώρες την ημέρα.Ένας ερευνητής σχίζεται και παίρνει 800 euro αν φυσικά υπάρχουν ερευνητικά δουλεύοντας με ΤΕΒΕ.Ένας προγραμματιστής ξεκινάει με 850 euro μισθό και δουλεύει 10 ώρες την ημέρα.
Ο πρώτος έχει προοπτικές για μόνιμη δουλειά οι άλλοι δύο μία ζωή θα είναι έρμαια των αφεντικών τους.
Το ότι έβγαλες μία καλή σχολή και έχεις και μεταπτυχιακά σημαίνει ότι δεν είσαι χαζός και δεν πρόκειται να αφήσεις να σε εκμεταλεύονται.

Στην Αμερική οι καθηγητές πανεπιστημίων παρατάνε τις θέσεις τους για να δουλέψουν σε σοβαρές εταιρίες πληροφορικής όπως η google,microsoft κτλ... γιατί ο μισθός είναι δεκαπλάσιος από δάσκαλο σε δημοτικό.

Εδώ ο δάσκαλος σε δημοτικό παίρνει έναν από τους μεγαλύτερους αρχικούς μισθούς.... 500 euro πάνω από ερευνητή-προγραμματιστή...
παραπάνω από συμβασιούχο καθηγητή πανεπιστημίου...

36
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« στις: Δεκέμβριος 14, 2007, 09:25:55 μμ »
Λοιπόν προσωπικά η κουβέντα που κάνω από ότι κατάλαβες δεν είναι και πολύ σοβαρή, (κάνω και λίγο την πλάκα μου δηλαδή, σε κανένα διαλειμματάκι από τη δουλειά) διότι
εδώ στο φόρουμ υπάρχουν αρκετοί οι οποίοι δεν έχουν επίγνωση της πραγματικότητας και γράφουν ότι τους κατέβει
  • Άλλοι έχουν κάτσει σταυροπόδι και προτιμούν να υποαπασχολούνται σε ολοήμερα και ΠΔΣ από το να βρουν μια δουλειά αλλού γιατί εκεί είναι ζόρικα
    με όνειρο να μπουν στο δημόσιο
  • Άλλοι ονειρεύονται σε ανοίξουν θέσεις σε δημοτικά και νηπιαγωγεία και προσπαθούν με γελοία επιχειρήματα να δείξουν ότι αυτές οι θέσεις τους ανήκουν


Και άλλοι αντί να πάνε σε κανά σχολείο να κάνουν μάθημα κάθονται και κάνουν διδακτορικά στην χειροτεχνία μέσου προγραμματιστικών περιβαλλόντων τύπου χελωνο-κόσμος......

Αλλά είναι ζόρικα να κάνεις την αλφα-βήτα στα δημοτικά (εκεί έξω) οπότε κάτσε εδώ να παίζεις με την χελώνα σου όλη μέρα.

37
ενα πραγμα θελω να ρωτησω συναδελφοι.πως σας καλεσαν την πρωτη σας φορα για πδς ?εγω εδω και πολλα χρονια καταθετω τα χαρτια μου και τιποτα εχοντας στο βιογραφικο μου μονο μια δεκαετια και κατι σε φροντιστηρια.πολλακις επιτυχια στον ασεπ, αρα μορια, κατι ψιλα απο ενισχυτικη το 2004 που ειχαν καλεσει χιλιαδες και  φετος ειμαι στον πινακα διοριστεων του ασεπ (δευτερη φαση).οταν ρωτησα στη διευθυνση ποια τα κριτηρια επιλογης μετα απο μακρα κι εντονη συζητηση ουτε λιγο ουτε πολυ μου ειπαν καταμουτρα οτι καλο θα ηταν να ειχα ενα επιπλεον προσον που δυστυχως δεν ειχα ποτε, μια καποια γνωριμια. δε λεω οτι οσοι δουλευουν μπαινουν πλαγιως αλλα εμενα αυτα μου ειπαν και σας καταθετω με καθε ειλικρινεια την δικια μου αληθεια. κι αφου για ολα τα αλλα υπαρχουν οι πινακες ασεπ και ενιαιος γιατι να μην ισχυει αυτο και στην πδς?οσο για τους μονιμους που δουλευουν στην πδς αφου νομιμως τους δινεται το δικαιωμα δεν νομιζω οτι πρεπει να τα βαζουμε μαζι τους. το προβλημα ειναι πολυ πιο βαθυ και δε νομιζω πως οι μονιμοι ειναι αυτοι που μας στερουν την προσβαση.το αλλα αντι αλλων "συστημα προσληψεων" ειναι που πασχει κι εμεις ασχολουμεθα με αλλοτρια....δυστυχως...

Η ιεραρχία της επιλογής στην ΠΔΣ είναι:
1) Μόνιμος παλιός καθηγητής που ζητάει το τμήμα (το παίρνει πάντα)
2) Μόνιμος νέος καθηγητής που ψήνει τα παιδιά να ζητήσουν από τον δ/ντη να το αναλάβει αυτός το τμήμα (το παίρνει πάντα)
3) Βύσμα με γνωστό Δ/ντή Σχολείου ή Δευτεροβαθμιας (το παίρνει πάντα)
4) Γνωστός δ/ντης σχολείου ο οποίος γνωρίζει τον καθηγητή από μαθητή οπότε τον προτείνει(το παίρνει αν δεν υπάρχουν οι πάνω τρεις)
5) Ανυποψίαστος ωρομισθιος που κάνει παντού τα χαρτιά του και ότι κάτσει (παίρνει the longest one)

38
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Πίνακες Δ-Ε/ Κλάδοι ΠΕ 19-20
« στις: Δεκέμβριος 09, 2007, 09:47:28 μμ »

  Συμφωνώ απόλυτα, αλλά ακριβώς την ίδια εμπειρία θα ζήσετε αν δείτε κάποιον απόφοιτο ΤΕΙ πληροφορικής να προσπαθεί να διδάξει αλγορίθμους και πολυπλοκότητα.

Είναι δυνατόν Μαθηματικός να διδάσκει Δίκτυα;
Ειναι πάντως μεγάλη εμπειρία...Οποιος δεν έχει δει μαθηματικο να διδασκει δίκτυα χάνει...κ ιδαίτερα εργαστήριο...
Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν πρόκειται ποτε να διδάξει το μάθημα των Νέων Τεχνολογίων, Δάσκαλος με Μεταπτυχιακό στις Nέες Τεχνολογίες και Διδακτορικό στη Logo.

Χαχαχαχα,Future Teacher έχεις πορωθεί με την πληροφορική.Όλο hate posts είσαι.

39
Η ΠΔΣ και γενικά η ωρομισθία δείχνει τα προβλήματα της συγκέντρωσης υπερπληθώρας υποψηφίων σε ένα κλάδο.

Προσωπική μου άποψη είναι να προσληφθεί μόνιμο προσωπικό που να κάνει την ΠΔΣ ή να πάρουν μόνιμους από τον πρωινό πρόγραμμα και να τους μεταφέρουν καθαρά στην ΠΔΣ.Αλλά μήπως βολεύει η κατάσταση με τους άπειρους ωρομίσθιους βυσματίες και τους φιλοχρήματους μόνιμους τα φροντιστήρια???Είναι δυνατό κάποιος άνθρωπος να κάνει καλή δουλειά στην ΠΔΣ όταν δουλεύει εποχιακά και η κανονική δουλειά που κάνει μέχρι να προσληφθεί είναι άσχετη με την διδασκαλία?

Στους δασκάλους γιατί δεν παίρνουν ωρομίσθιους???Αφού ουσιαστικά ,ΠΔΣ δεν κάνουν?

Γιατί να μην υπάρχει μόνιμο προσωπικό το οποίο θα απασχολείται το απόγευμα με το να επιλύει τις απορίες των μαθητών από το πρωινό πρόγραμμα?




40
Υπάρχουν δύο λύσεις για αυτές τις άσχημες τάσεις:
1) Κατανομή ωρών βάση λίστας αναπληρωτών
2)Απαγόρευση στους μόνιμους να διδάσκουν στην ΠΔΣ
Αντίθετα με το ολοήμερο η ΠΔΣ είναι σχεδιασμένη για να αποτύχει.Απορώ πως δεν την έχουν καταργήσει ακόμα.
Οπως ειπε και ο amdakos  η ΠΔΣ ειναι για τους μαθητες... Αρα γιατι να αποκλειονται οι μόνιμοι; Επειδη εχουν μεγαλυτερη προυπηρεσία; Οποιονδηποτε φανταζομαι και να ρωτουσασν:΄
"Ποιος θελεις να σου κανει μάθημα; Αυτος με τη μικρότερη ή τη μεγαλυτερη πείρα;"
νομίζω ότι θα έδινε την αυτονόητη απάντηση...
Και οπου η ΠΔΣ αποτυγχάνει ειναι επειδή κρινονται αρητικα οι εκπαιδευτικοι... Πιθανον να ισχυει η παροιμία¨Απο μικρο και απο τρελο μαθαίνεις την αληθεια... ή αυτο που λέει ο Σαββοπουλος¨Πως να κρυφτεις απ' τα παιδια, ετσι κι αλλιως τα ξερουν ολα...
Καλλιστα η αξιολογηση των εκαπιδετικων θα μπορουσε να στηριχτεί στην ΠΔΣ... Να εδιναν υποχρεωτικα στους δοκιμους υπαλληλους ΠΔΣ... Παρατάνε τα παιδια την ΠΔΣ και ξαναπηγαίνουν στα φροντιστηρια; Κάτι δε σημαινει για τον καθηγητη; Μπορει να ηταν ομως αρνητικό για ορισμένους μαθητες, αλλα συνολικά θα γλίτωνε η εκπαίδευση απο ανάξιους που μπορει να εχουν τα τυπικα προσόντα για την εκπαιδευση αλλά τους λοιπουν τα ουσιαστικα....


Γιατί να κρίνονται μόνο οι ωρομίσθιοι? Αν είναι έτσι να παίρνουν περισσότερους καθηγητές για τα μαθήματα της πρωινής ζώνης και τα παιδιά να έχουν δικαίωμα να επιλέγουν καθηγητή.Και όποιον δεν τον επιλέγουν να χάνει την μονιμότητα και να ξαναγυρνάει να δουλεύει ωρομίσθιος στην ΠΔΣ.Έτσι δεν θα βαριόσουν ποτέ να κάνεις μάθημα ως μόνιμος πίστεψε με.Όσο για το δόκιμος υπάλληλος γιατί να μην είσαι σε όλη την καριέρα σου δόκιμος και εσύ?

41
Για να τελειώνουμε με την ΠΔΣ καλύτερα είναι να καταργηθεί με την σημερινή της μορφή.Μέχρι στιγμής υπάρχουν δύο τάσεις στην ΠΔΣ
μία είναι τα βύσματα που έχουν γνωριμίες και παίρνουν ώρες και μία τελευταία μόδα από νέους μόνιμους καθηγητές να στήνουν τμήματα ΠΔΣ με χρήση της ιδιότητας τους από το πρωινό πρόγραμμα.

Υπάρχουν δύο λύσεις για αυτές τις άσχημες τάσεις:
1) Κατανομή ωρών βάση λίστας αναπληρωτών
2)Απαγόρευση στους μόνιμους να διδάσκουν στην ΠΔΣ

Αντίθετα με το ολοήμερο η ΠΔΣ είναι σχεδιασμένη για να αποτύχει.Απορώ πως δεν την έχουν καταργήσει ακόμα.

42
Και όμως η πιστοποίηση δηλ. το πτυχίο, από τα ΙΕΚ (δημόσια και ιδιωτικά) δίνεται από το υπουργείο Παιδείας με την κρατική βούλα.
Το γνωρίζατε ότι απόφοιτοι ισότιμου ιδρύματος ΙΕΚ της Ε.Ε. αυτή τη στιγμή μπορούν να διοριστούν ως ΠΕ (θεωρούνται ισότιμα με τα ΤΕΙ στην Ε.Ε.) ?
Επειδή απόφοιτοι ελληνικών ΙΕΚ δεν έχουν όμως αυτό το δικαίωμα τώρα προετοιμάζεται η εξίσωση και το δικαιωμα διορισμού μέσω Ε.Ε.
Στα κολλέγια δεν αναγνωρίζεται ακαδημαική επάρκεια μεν , αλλά θα αναγνωριστεί (έχει ήδη γίνει τα διαδικαστικά απομένουν) η επαγγελαματική. Η ακαδημαική αναγνώριση από το ελληνικό κράτος είναι κενό γράμμα, δεν σημαίνει τιποτα, αφού οι απόφοιτοι αυτοί θα μπορούν να διοριστούν κανονικά (επαγγελματική εξίσωση)


Αυτό που θα γίνει με το προεδρικό διάταγμα που θα εκδοθεί (αν) θα κριθεί αντισυνταγματικό και για το άρθρο 16 του συντάγματος καθώς και για ότι είναι αντίθετο με τις συνταγματικές αρχές της ισότητας και της αξιοκρατίας.

Θα γίνει κάτι ανάλογο με τα ΠΣΕ.




Σελίδες: 12345 ... 7

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162165
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 803
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 811
Σύνολο: 818

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.096 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.