29
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: Σύστημα Πιστοποίησης Εκπαιδευτικής Επάρκειας Εκπαιδευτών Ενηλίκων
« στις: Δεκέμβριος 18, 2016, 09:12:45 μμ »και γω αυτό άκουσα από τα υπόλοιπα τμήματα στα προφορικά, εκτός από άλλο ένα μέτριας δυσκολίας εξεταστές. Εμάς μας έτυχαν επιεικώς απαράδεκτα ψώνια μετριότητες. Σε άλλα τμήματα ήταν καθηγητές πανεπιστημίου και ακόμα κάποιοι σχετικά νέοι διδάκτορες στα παιδαγωγικά στον κλάδο τους και ήταν ά-ψ-ο-γ-ο-ι και ευγενικότατοι. Φυσικά έκοψαν και αυτοί μεμονωμένες περιπτώσεις που πήγαν απροετοίμαστοι, ή με μια σκέτη εισήγηση. Είναι ένα μικρό δείγμα του τι έχει να γίνει αν αναλάβουν την "αξιολόγηση" στην εκπαίδευση ημι"ανεξάρτητοι" μεταμοντέρνοι φορείς όπως ο ΕΟΠΠΕΠ. Ο κακός χαμός. Δεν είμαστε στην Ελλάδα για τέτοια.
Ωστόσο , ακόμα και με αυτά, η εκτίμησή μου λέει ότι Θα "κοπεί" , Μόνον Συνάδελφος ...καταντίπ "αδιάβαστος" (επιμένω ότι με ενάμισι μόνο καλό Φοιτητικό διάβασμα των 267 σελίδων γράφεις μια χαρά..) ή Νοματαίος με μόνον 5' προετοιμασίας "μικρό" και Μόνον άτσαλης "εισήγησης".
[/size]
Για την ύλη σιγά την δυσκολία. ντάξει λίγο διάβασμα, απλώς οι πιο πολλοί έχουν ξεσυνηθίσει. Αρνητικό στην ύλη είναι η χαοτική μορφή της και η απαράδεκτη μορφή που την έχει δώσει ο ΕΟΠΠΕΠ. Έχει πετάξει σαν χωριάτική σαλάτα χωρίς συνοχή και με φρικτή μορφή ερωταποκρίσεων ότι θυμήθηκαν. Τελικά ο όγκος είναι αρνητικό αντί να επικεντρωθεί κανείς σε εφαρμοσμένες γνώσεις ειδικά στις τεχνικές και έπρεπε να υπάρχει και διαφοροποίηση ανά κλάδο.