Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Doriangr

Σελίδες: 1234
29

Ωστόσο , ακόμα και με αυτά, η εκτίμησή μου λέει ότι Θα "κοπεί" , Μόνον Συνάδελφος ...καταντίπ "αδιάβαστος" (επιμένω ότι με ενάμισι μόνο καλό Φοιτητικό διάβασμα των 267 σελίδων γράφεις μια χαρά..) ή Νοματαίος με μόνον 5' προετοιμασίας "μικρό" και Μόνον άτσαλης "εισήγησης".


[/size]
και γω αυτό άκουσα από τα υπόλοιπα τμήματα στα προφορικά, εκτός από άλλο ένα μέτριας δυσκολίας εξεταστές. Εμάς μας έτυχαν επιεικώς απαράδεκτα ψώνια μετριότητες. Σε άλλα τμήματα ήταν καθηγητές πανεπιστημίου και ακόμα κάποιοι σχετικά νέοι διδάκτορες στα παιδαγωγικά στον κλάδο τους και ήταν ά-ψ-ο-γ-ο-ι και ευγενικότατοι. Φυσικά έκοψαν και αυτοί μεμονωμένες περιπτώσεις που πήγαν απροετοίμαστοι, ή με μια σκέτη εισήγηση. Είναι ένα μικρό δείγμα του τι έχει να γίνει αν αναλάβουν την "αξιολόγηση" στην εκπαίδευση ημι"ανεξάρτητοι" μεταμοντέρνοι φορείς όπως ο ΕΟΠΠΕΠ. Ο κακός χαμός. Δεν είμαστε στην Ελλάδα για τέτοια. 
Για την ύλη σιγά την δυσκολία. ντάξει λίγο διάβασμα, απλώς οι πιο  πολλοί έχουν ξεσυνηθίσει. Αρνητικό στην ύλη είναι η χαοτική μορφή της και η απαράδεκτη μορφή που την έχει δώσει ο ΕΟΠΠΕΠ. Έχει πετάξει σαν χωριάτική σαλάτα χωρίς συνοχή και με φρικτή μορφή ερωταποκρίσεων ότι θυμήθηκαν. Τελικά ο όγκος είναι αρνητικό αντί να επικεντρωθεί κανείς σε εφαρμοσμένες γνώσεις ειδικά στις τεχνικές και έπρεπε να υπάρχει και διαφοροποίηση ανά κλάδο.

30
Γνωρίζουμε πότε μαθαίνουμε τα αποτελέσματα;
Σε φήμη κυκλοφορούσε κάτι για τρεις μήνες μετά.

31
Μπορεί κανείς να μας δώσει τα σημερινά θέματα;
26α σελ 206
29Γ σελ154
30 Β σελ 66
εύκολα ήταν.

32
Ξέρει κανείς τι γίνεται με την ένσταση για να πάει σε τρίτο εξεταστή με βάση το βίντεο και το υλικό του φακέλου για την προφορική εξέταση; Οι εξεταστές που μου έτυχαν ήταν ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ. Προσβλητικοί, υποτιμητικοί, υπερφίαλοι, εγωπαθείς επειδή είχαν κάνει προ 15ετίας ένα μεταπτυχιακό στο θέμα, λες και εμείς οι υπόλοιποι δεν είχαμε μεταπτυχιακά στους κλάδους μας, επιθετική κριτική ακόμα και για την θεματολογία που δεν ήταν της ειδικότητάς τους, γιατί έκανες αυτό και όχι εκείνο το θέμα. Προσέβαλαν όλους τους συναδέλφους, ενώ κανείς πραγματικά στο συγκεκριμένο τμήμα δεν πήγε απροετοίμαστος ούτε με ελλείψεις, με καλυμμένες όλες τις τυπικές προϋποθέσεις, για τις ουσιαστικές δεν μπορώ να κρίνω. ήταν σίγουρα προκατειλημμένοι απέναντι σε όσους υποψιάζονταν, άγνωστο πως, ότι είχαν συμμετάσχει σε σεμινάρια προετοιμασίας από ιδιωτικούς φορείς. Πως μπορούμε να κάνουμε αίτηση για ένσταση; Το βίντεο και το υλικό για αυτό δεν τα κρατάνε; ή μόνο για καψώνι το έχουν;

33
το "παλιό" αποδέχομαι και στις υπόλοιπες περιοχές πρόσληψη, υπάρχει; ή δεν το βλέπω. πρέπει να κάτσουμε να ταξινομήσουμε όλους τους νομούς της χώρας; ωραίο καλοκαιριάτικο καψώνι

34
Καλημερα σε ολους...θα κανω ενα απολογισμο των προσληψεων σε ειδικοτητες για το σχολικο ετος 2015-2016 εναντι του 2014-2015....Ειχαμε 3416 το 2014-2015 και 3568 το 2015-2016...αυξηση δηλαδη 152 προσληψεων...Μια αυξηση που στην ουσια δεν απορροφαται στο συνολο των ειδικοτητων...πχ ειχαμε αυξηση 110 προσληψεων σε πε05 και πε07...αρα για τις υπολοιπες ειδικοτητες ειχαμε αυξηση 40 προσληψεων..και εδω αρχιζει το μαγειρεμα...στις ιδιες δηλαδη προσληψεις με περυσι εχουμε πε06 ιδιες με περυσι...αφαιρει 50 απο πε32....24 απο πε19-πε20...17 απο πε08...και τις παιζει σε πε11.-.πε16...-πε18 στα ιδια με περυσι..και ολα αυτα σε μια σημαντικη αυξηση των προσληψεων σε ΠΕ εφετος εναντι των περσινων...1206 προσληψεις περισσοτερες...και να φανταστειτε οτι αδικημενοι ειναι οι πε60...που ειναι 200 προσληψεις λιγοτερες απο περυσι....Δεν ξερω ισως στην πορεια να αλλαξει κατι για τον κλαδο...γιατι δεν μπορει  στις φετινες προσληψεις να εχουμε λιγοτερες εναντι της περσινης χρονιας σε συνολο 18600 προσληψεων οταν φετος εχουμε 22500...

θυμάμαι στην αρχή της σχολικής χρονιάς ακούστηκε ότι μείωσαν τις ώρες του μαθήματος πλροφορικής, άρα ήταν πολιτική επιλογή να ευνοήσει άλλους κλάδους. Αρχές του 2000 ακουγόταν ότι θα γίνει βασικό ανάλογο των μαθηματικών φιλολογικών, προγράμματα κοινωνία της πληροφορίας κλπ, όχι μονόωρο σαν τα οικοκυρικά. Σε άλλους κλάδους που έχω γνωστούς ενώ δεν περίμεναν φέτος τους πήραν και μάλιστα σχεδόν όλους στις περιοχές τους. με λίγα λόγια τον ήπιαμε τσάμπα και τα λεφτά στην παιδαγωγική.

35
είναι η τρίτη ξεχωριστή φορά που με προσπερνάει κάποιος, 3-4 άτομα συνολικά, ενώ έχω βάλει κουτάκι. Τέτοια γκαντεμιά ή να το ψάξω.

36
Oλοι αυτοί με τα εκατοντάδες μηνύματα σε φορουμ εκπαιδευτικών που βγαίνουν και ειρωνεύονται όσους θέλουν να μπουν στην εκπαίδευση τι ακριβώς είναι, μονιμάδες; είχαμε τα παλαιότερα χρόνια το φιλελεύθερο βολεμένο με τα έτοιμα γραφεία και μαγαζιά του μπαμπά, τώρα με την φιλελεύθερη προπαγάνδα των ΜΜΕ έχουμε και νέο φρούτο, τον φιλελεύθερο μόνιμο δημόσιο υπάλληλο που βγαίνει και πετάει ότι του παπαγαλίζουν τα κανάλια από την ασφάλεια της καβατζομένης θέσης του: τστστσ θέλετε και διορισμό, να βρείτε άλλη δουλειά, να επιμορφώνεστε, να παίρνατε άλλο πτυχίο κλπ.

37
Δεν υπάρχει δίκαιο και άδικο ο καθένας λέει αυτό που τον συμφέρει, περιγράφει την περίπτωσή του. Εργασιακά και συνδικαλίστικά ήταν μεγάλη κομπίνα. έβγαζες την ίδια δουλειά με τον μόνιμο αποσπασμένο και ήσουν απλώς ωρομίσθιος ούτε καν αναπληρωτής, ούτε ασφάλεια. Μόνο ως πάρεργο αξίζει, αν κάτσει. Το τυράκι είναι βέβαια για τα μόρια και ειδικά για να μπεις στον πίνακα με προϋπηρεσία.

38

Κι όμως όλο το νόημα είναι στο ότι έχει επέλθει η κατάντια να είναι πιο "σίγουρες" και πιο ελκυστικές αυτές οι δουλειές σε σχέση με του αναπληρωτή! Κι αυτό είναι η μεγάααλη κατάντια της κατάστασης που έχουν φέρει τους αναπληρωτές...
Γιατί η αλήθεια είναι μια: κάποτε είχε νόημα η δουλειά του αναπληρωτή γιατί στο βάθος υπήρχε διορισμός...τώρα, ειδικά αν έχεις οικογένεια και δεν είσαι στις πρώτες πρώτες θέσεις στον πίνακα και αναγκάζεσαι να βάζεις κουτάκι για να δουλέψεις με αποτέλεσμα πολλάκις να βρίσκεσαι πιο μακριά κι απ΄τον όμορο νομό σου.....ποιο ακριβώς το νόημα;;  ??? ???
Λεφτά για την οικογένεια δεν περισσεύουν....διορισμος ούτε για πλάκα (μέχρι το 2019 μνημονιακό μέτρο να είναι μηδενικοί οι διορισμοί συν την επέκταση του εργασιακού βίου μόνιμων εκπαιδευτικών με την ανάσχεση των συντάξεών τους) και όποιος είναι 30+ και 40+ και με μηδενικούς διορισμούς ενόψει για πολλάαα χρόνια....ποιο ακριβώς το νόημα; Ας μου απαντήσει κάποιος....

Γιατί το να μην βάλεις το κουτάκι ή να μη δηλώσεις τουλάχιστον 4-5 νομούς ενέχει (γνωστό τοις πάσι) τον κίνδυνο να μείνεις μια χρονιά απ'έξω και τώρα που άνοιξαν οι πίνακες ίσως και μόνιμα απ'έξω! Ποιο το νόημα ξαναλέω όταν λεφτά για την οικογένεια δεν περισσεύουν κι ελπίδα για μονιμότητα καμιά; Το να παίζουμε την κολοκυθιά ή από κεκτημένη ταχύτητα και εμμονή σε σκουριασμένες αντιλήψεις περί "καλού δημοσίου" να μην μπορούμε να καταλάβουμε την πραγματικότητα όχι που έρχεται, αλλά που έχει έρθει εδώ και καιρό;  ???
Πραγματικά για μένα κάλλιο μηνιαίο εισόδημα 300 ευρώ και να πέφτουν σπίτι μου, παρά να κάνω για χρόνια το μ@κ@κ@ και να πλουτίζω σπιτονοικοκύρηδες χωρίς καμία πρόοτική προόδου και εξέλιξης!

Με 2 λόγια το ότι δεν υπάρχουν δουλειές στον ιδιωτικό τομέα για μεγάλες ηλικίες...για μένα ισούται με τη ματαιότητα να παραμένεις στο τσίρκο medrano που έχει καταντήσει η αναπλήρωση μια και δεν έχεις περισσευούμενα 20 χρόνια μπροστά σου μπας και διοριστείς κάποια μέρα!  :o :o
Aν  είσαι όμως ήδη πάνω από 35 μη σου πω και 30 δεν έχεις καν τέτοιες επιλογές άσε που είναι και πανσπάνιες πλέον. Μόνο μέσω οικογένειας αν υπάρχει κάτι.Οπότε είσαι σε αδιέξοδο.
 Συμφωνώ ότι θα έπρεπε να είναι πιο ξεκάθαρη η κατα΄σταση με τους αναπληρωτές και να υπήρχε σαφής προοπτική για μόνιμος ή έστω αορίστου. Είναι ανήθικο αυτό που κάνει το κράτος. Λογικά κάποιου τύπου θεσμοθετημένο "αγροτικό" για εκπαιδευτικούς(που θα έχουν παρακολουθήσει ένα παιδαγωγικό σεμινάριο-κατάρτηση) όπου μετά από 2-3 χρόνια που θα καλύπτει υποχρεωτικά προβληματικές περιοχές νησάκια βουνά κλπ θα γίνεται αυτόματα μόνιμη πρόσληψη, αορίστου έστω.

39
.για να μην πω πως προτιμώ μια δουλειά π.χ στο "Σκλαβενίτη" παρά το αναπληρωτιλίκι!
Για δουλειά τύπου "σκλαβενίτη", δηλαδή πλήρες ωράριο, αορίστου, σε επιχείρηση που πληρώνει κανονικά, και σχετικά τηρεί εργατικά, προ κρίσης ήθελε τηλ βουλευτή  δημάρχου, τώρα αν υπάρχει καν, πρωθυπουργό αρχιεπίσκοπο. Άσε που στους 30 φεύγα ή και 40+  που είναι σχεδόν όλοι που εμπλέκονται σοβαρά με αναπληρώτιλίκια - εκπαίδευση, το 99,9% των όποιων θέσεων στον ιδιωτικό τους πιάνουν διάφορα όρια ηλικίας. δεν παίζουν δουλειές "σκλαβενίτη" πια

40
Ναι υπάρχει περίπτωση. Στο κλάδο μας όταν κάνει προσλήψεις παίρνει 60% ΠΕ19 και 40% ΠΕ20. Οπότε προσπερνάει άτομα στο πίνακα. Υπομονή και θα φανεί τι θα γίνει...
Πως περίπου πάει η διαδικασία της ποσόστωσης; παίρνουν 6 άτομα πε19 μετά 4 πε20 και ξανά από την αρχή; 3-2; δεν βλέπω καποιο μοτίβο στις προσλήψεις. Μόλις προσπερασμένος.

41
Πρέπει να απλοποιηθεί να γίνει πιο ξεκάθαρη η διαδικασία. Η γνώμη μου: ένα έτος ειδικά προγράμματα στα παιδαγωγικά τμήματα για όλες τις ειδικότητες, και τις κλασικές φιλόλογοι μαθηματικοί φυσικοί, κλπ με παιδαγωγική θεωρία και πρακτική. Έπειτα 2-3 χρόνια κάτι σαν "αγροτικό" υποχρεωτικά σε παραμεθόριες περιοχές βουνά νησιά κλπ, επί πληρωμή βεβαια αλλά όχι μόνιμος. Διορισμός ή σύμβαση αορίστου σε όσους δεν αποδεικνύονται εντελω΄ς προβληματικοί.

42
Επειδή δε βλέπω να υπάρχει πιθανότητα για μέσα στο 2015 με τις μειώσεις της νέας κυβέρνησης, από ποιο μήνα και μετά δεν έχεις ποινή για άρνηση θέσης αναπληρωτή;

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160911
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 750
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 706
Σύνολο: 712

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.059 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.