29
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Ιούνιος 05, 2017, 02:25:02 μμ »Καλημέρα. Το ίδιο πέρασα ακριβώς την προηγούμενη χρονιά και θα σου αναφέρω το πρόσφατο παράδειγμα( είχα αρκετές χρονιές από ένα παιδί στο Επαλ). Έχω χαλάσει το στομάχι μου με το άγχος. Αλλά στο προκειμενο,πραγματικά το λίγο είναι πολύ. Οι δύο μου μαθητές σε Επαλ,έγραψαν καλά. Η κοπέλα μάλιστα πέρασε μάρκετινγκ λόγω του μαθήματος της έκθεσης που ήταν το πιο υψηλό βαθμολογικα. Και οι δύο υστερούσαν σε κατανόηση κειμένου και ορθογραφία-επιχειρηματολογια.Θεοδώρα, ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες! Τα θέματα τα εξαντλήσαμε μέχρι αηδίας και εκτός από το υλικό που του έδινα σε κάθε θέμα, διαβάζαμε μαζί και δοκίμια πάνω στο αντίστοιχο θέμα. Κριτήριο επίσης του έδινα σε κάθε θέμα, αλλά κάποιες φορές δεν τα έκανε όλα. Μεγάλη δυσκολία στην περίληψη και στη σύνθεση προλόγου. Τις περισσότερες φορές ήταν απλοϊκός. Θεωρείτε ότι τα μαθήματα μέχρι τελευταία στιγμή (μία, δύο ημέρες πριν) έχουν να προσφέρουν κάτι ή όχι; Είναι καλύτερο το παιδί να αφοσιωθεί στο προσωπικό διάβασμά του αυτές τις ημέρες;
Ευτυχώς τα έκανα όλα σε σημείο αηδίας και το λίγο που έγραψαν ήταν πολύ για το τόσο χαμηλό επίπεδο όλων. Ένα παράδειγμα σύγχρονο: Σ ένα μάθημα στο Νηπιαγωγών το επίπεδο ήταν τόσο χαμηλό( δεν διάβασαν καθόλου διότι είχε μεγάλη ύλη)που ένα λάθος που έκανα η καθηγήτρια δεν το μέτρησε καθόλου και πήρα 10 αντί 9. Φαντάσου!!! Άρα το επίπεδο μετρά,όπως και στην ιστορία γενικής στις πανελλήνιες. Έκανα λάθη αλλά το είχαν δηλώσει ελάχιστοι και υπήρξε επιεικια. Φυσικά πρέπει να γράψουν κάτι. Δηλαδή το 11-12 που μου έγραφαν, στις πανελλήνιες μέτρησε ως 15 και16. Ελπιζω να σε διαφωτισα ή να μειωσα λίγο το άγχος σου. Επιμονή στις ασκήσεις και σταθερότητα σε περίληψη -έκθεση. Τα βασικά. Δηλαδή να υπάρχει νόημα σε όσα γράφουν.